Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Produktionsleder til Entreprenørgården

Entreprenørgården i Silkeborg Kommune blev i 2015 kåret til Årets arbejdsplads. Her i 2018 er det stadig et fantastisk sted at arbejde og du kan sammen med vores nye entreprenørchef og 150 glade og stolte medarbejdere være med til at videreføre Entreprenørgården som en velfungerende arbejdsplads, der udgør at konkurrencedygtigt alternativ til private entreprenører.  
 
Fakta om Entreprenørgården: 
Entreprenørgården er delt op i fire formandsområder med hver sit faglige speciale. Produktionslederen er stedfortræder for entreprenørchefen og udgør sammen med Entreprenørchefen og de fire formænd den samlede ledergruppe på Entreprenørgården.  
Alle medarbejderne trives og udvikles efter princippet ”Ledelse i Fællesskab” hvor arbejdet udføres i 18 selvstyrende team. Ledelsesstilen og kulturen er meget uformel og medarbejderinddragelse er en naturlig del af dagligdagen.  
 
Entreprenørgården arbejder efter forretningsmæssige principper så tæt som overhovedet muligt på private virksomheder. Det betyder at vi skal tjene vore penge selv. Vi arbejder en stor del af tiden som en klassisk udførende enhed, hvor opgaverne bliver bestilt fra rådhuset eller fra en institution. Men vi arbejder også med projektstyret drift, hvor vi udfører opgaverne i et tæt og udviklende samarbejde med vore kolleger på rådhuset. Målet er hele tiden, at opgaverne udføres bedst og billigst til gavn for borgerne. Vore tre vigtigste samarbejdspartnere er Teknik og Miljø, Ejendomme, samt Kultur og Borgerservice. Vi har en omsætning på 90 – 100 mio. kr. årligt 
 
Dine primære opgaver: 
  • Faglig ledelse og sparring med formændene 
  • Personaleleder for det administrative personale 
  • Vinteransvarlig, som betyder økonomistyring, System Vinterman, rute optimering og kundeaftaler 
  • Sparring med Entreprenørchefen 
  • Koordinering af tværgående opgaver fra Rådhuset 
  • Koordinering af diverse opgaver mellem Entreprenørgården og bestillerenheder 
  • Kontaktperson/tovholder på NAVISION 
  • Kontaktperson/tovholder på NOVAX, herunder NR Intra og NR Kørebog 
  • Tøjudbud 
  • Strategisk planlægning/prisafprøvning/konkurrence udsættelse 
Dine kvalifikationer: 
  • Du skal have ledelseserfaring, og lyst til at udvikle andre ledere 
  • Du har gode kommunikative evner, og et ønske om at være pro aktiv i din kommunikation, blandt andet på de sociale medier 
  • Du skal have gode forhandlingsmæssige kompetencer 
  • Du kan agere som problemknuser og tage toppen af det meste i dagligdagen 
  • Du er kendt for en pragmatisk tilgang 
  • Du har flair for budgetter og økonomistyring 
Din uddannelsesmæssige baggrund kan være ingeniør, skov-og landskabsingeniør eller tilsvarene akademisk uddannelse, men du skal også kunne noget jordnært. Og du skal gerne have erfaring med ledelse af ledere fra lignende offentlige eller private arbejdsgivere. 
 
Vi tilbyder:  
  • Du vil sammen med vores nye entreprenørchef få stor indflydelse på den fremtidige udvikling af Entreprenørgården 
  • Et spændende lederjob, hvor du selv kan agere inden for udstukne rammer 
  • Frihed under ansvar 
  • Selvstændige ansvarsområder 
  • En attraktiv arbejdsplads med gode kolleger og samarbejdspartnere 
  • En lederrolle hvor du er med til at stå i spidsen sammen med entreprenørchefen for forsat udvikling og effektivisering af den drifts og ledelsesmæssige opgaveløsning 
  • Personaleledelse og faglig ledelse 
Du kan læse mere om Entreprenørgården på https://entreprenoergaarden.silkeborgkommune.dk/   
 
Læs mere på Silkeborg kommunes hjemmeside om ”Bliv leder hos os”. 
 
Ansættelse sker på overenskomstmæssige vilkår med tiltrædelse den 1. maj 2018. 
Lønniveau ca. 46.000 kr./måned.  
 
Yderligere information: 
Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte entreprenørchef Mette Bøgvad på tlf. 20 85 08 14, hvis du har spørgsmål eller behov for flere oplysninger. 
 
Ansøgningsfrist søndag 18. februar 2018.  
Første samtale afholdes torsdag 22. februar og anden samtale torsdag 15. marts.  
Kandidaterne, der går videre til anden samtale skal gennemføre en MBTI personlighedstest.  
 
Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online. 
Klik på Send ansøgning. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag. 
 
Har du ikke internetadgang, kan du sende din ansøgning i et almindeligt brev til Silkeborg Kommune, Organisation og Personale, Søvej 1, 8600 Silkeborg. Husk at anføre job nr. 144493. 
 
Vi indhenter offentlig børneattest på den person, vi ønsker at ansætte. 
 


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her