Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Produktionsplanlægger til Vital Petfood Group A/S

Om virksomheden

Vital Petfood Group A/S (VPG) er en førende virksomhed inden for produktion og salg af foder til kæledyr og vildfugle. Virksomheden producerer vildfuglefoder på fabrikken i Hasselager og tørfoder samt snacks til hunde og katte på fabrikken i Ølgod. VPG er en del af Nordic Pet Care koncernen, der årligt omsætter for ca. 500 mio. kr.

Om stillingen           

Som produktionsplanlægger vil du, med reference til Supply Chain Manager Michael Kruse, stå for planlægning og tilpasning af virksomhedens produktion. Dit ansvarsområde vil omfatte planlægning for begge vores sites; i den første tid med hovedvægen på fabrikken i Hasselager. Du vil have et tæt, dagligt samarbejde med en planlægningskollega i afdelingen.

Arbejdsopgaverne vil blandt andet være:

  • Planlægning af virksomhedens produktion
  • Vedligehold af produktionens stamdata, styklister og ruter
  • Daglig koordinering med de produktionsansvarlige
  • Medvirken i den videre udvikling af MRP og virksomhedens planlægningsværktøjer
  • Medvirken i udarbejdelse af kalkulationer på egenproducerede varer
  • Medvirken i disponering af emballager og råvarer

Faglige kvalifikationer:

  • Du har minimum 3 års erfaring fra lignende job - gerne inden for serieproduktion med korte leveringstider
  • Relevant uddannelse som produktionsteknolog, produktionsingeniør eller lign.
  • Stærke IT-kompetencer, herunder Excel på højt niveau og gerne Axapta
  • Du har en solid viden om produktionsplanlægningssystemer samt opsætning og brugen heraf
  • Gode kommunikative evner såvel skriftligt som mundtligt på dansk og engelsk

Personlige egenskaber:

  • Du arbejder analytisk, struktureret og med detaljeforståelse
  • Du overholder aftaler og kan arbejde med korte deadlines, mens du også er omstillingsparat og fleksibel, hvis produktionen må tilpasses uforudsete udfordringer
  • Du er systematisk af natur og fungerer lige så godt selvstændigt som i et team
  • Du trives i et dynamisk team, hvor opgaverne er alsidige og spænder bredt, og hvor der er mange projekter i pipelinen

Du tilbydes:

  • Et spændende job i en central position med gode udviklingsmuligheder
  • En stilling i et åbent og uformelt miljø, hvor der sættes pris på entusiasme og en positiv indstilling
  • Virksomheden tilbyder pensionsordning og sundhedsforsikring som del af den samlede lønpakke

Arbejdspladsens beliggenhed:

Dit primære arbejdssted bliver på virksomhedens hovedkontor i Hasselager, men der skal påregnes faste arbejdsdage på vores fabrik i Ølgod.

Arbejdstid: Fuldtid, 37 timer

Ansøgningsfrist:

Upload straks en motiveret ansøgning og CV via 'Søg stillingen'-knappen under stillingsopslaget på LindbergHR's hjemmeside. Vi ser frem til at høre fra dig og beder dig oplyse i din ansøgning, hvor du har set vores annonce. Alle ansøgninger behandles med fuld diskretion.

Indkomne ansøgninger vil løbende blive gennemgået, og annoncen vil blive slettet, når stillingen er besat.

Du er velkommen til at kontakte Supply Chain Manager Michael Kruse fra VPG på telefon 40 81 27 42, såfremt du har konkrete spørgsmål til stillingen.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330014479Phoenix-5992364e12019-04-30T00:00:00Produktionsplanlægger til Vital Petfood Group A/S

Om virksomheden

Vital Petfood Group A/S (VPG) er en førende virksomhed inden for produktion og salg af foder til kæledyr og vildfugle. Virksomheden producerer vildfuglefoder på fabrikken i Hasselager og tørfoder samt snacks til hunde og katte på fabrikken i Ølgod. VPG er en del af Nordic Pet Care koncernen, der årligt omsætter for ca. 500 mio. kr.

Om stillingen           

Som produktionsplanlægger vil du, med reference til Supply Chain Manager Michael Kruse, stå for planlægning og tilpasning af virksomhedens produktion. Dit ansvarsområde vil omfatte planlægning for begge vores sites; i den første tid med hovedvægen på fabrikken i Hasselager. Du vil have et tæt, dagligt samarbejde med en planlægningskollega i afdelingen.

Arbejdsopgaverne vil blandt andet være:

  • Planlægning af virksomhedens produktion
  • Vedligehold af produktionens stamdata, styklister og ruter
  • Daglig koordinering med de produktionsansvarlige
  • Medvirken i den videre udvikling af MRP og virksomhedens planlægningsværktøjer
  • Medvirken i udarbejdelse af kalkulationer på egenproducerede varer
  • Medvirken i disponering af emballager og råvarer

Faglige kvalifikationer:

  • Du har minimum 3 års erfaring fra lignende job - gerne inden for serieproduktion med korte leveringstider
  • Relevant uddannelse som produktionsteknolog, produktionsingeniør eller lign.
  • Stærke IT-kompetencer, herunder Excel på højt niveau og gerne Axapta
  • Du har en solid viden om produktionsplanlægningssystemer samt opsætning og brugen heraf
  • Gode kommunikative evner såvel skriftligt som mundtligt på dansk og engelsk

Personlige egenskaber:

  • Du arbejder analytisk, struktureret og med detaljeforståelse
  • Du overholder aftaler og kan arbejde med korte deadlines, mens du også er omstillingsparat og fleksibel, hvis produktionen må tilpasses uforudsete udfordringer
  • Du er systematisk af natur og fungerer lige så godt selvstændigt som i et team
  • Du trives i et dynamisk team, hvor opgaverne er alsidige og spænder bredt, og hvor der er mange projekter i pipelinen

Du tilbydes:

  • Et spændende job i en central position med gode udviklingsmuligheder
  • En stilling i et åbent og uformelt miljø, hvor der sættes pris på entusiasme og en positiv indstilling
  • Virksomheden tilbyder pensionsordning og sundhedsforsikring som del af den samlede lønpakke

Arbejdspladsens beliggenhed:

Dit primære arbejdssted bliver på virksomhedens hovedkontor i Hasselager, men der skal påregnes faste arbejdsdage på vores fabrik i Ølgod.

Arbejdstid: Fuldtid, 37 timer

Ansøgningsfrist:

Upload straks en motiveret ansøgning og CV via 'Søg stillingen'-knappen under stillingsopslaget på LindbergHR's hjemmeside. Vi ser frem til at høre fra dig og beder dig oplyse i din ansøgning, hvor du har set vores annonce. Alle ansøgninger behandles med fuld diskretion.

Indkomne ansøgninger vil løbende blive gennemgået, og annoncen vil blive slettet, når stillingen er besat.

Du er velkommen til at kontakte Supply Chain Manager Michael Kruse fra VPG på telefon 40 81 27 42, såfremt du har konkrete spørgsmål til stillingen.

2019-06-26T00:51:14.900 Om virksomheden Vital Petfood Group A S (VPG) er en førende virksomhed inden for produktion og salg af foder til kæledyr og vildfugle. Virksomheden producerer vildfuglefoder på fabrikken i Hasselager og tørfoder samt snacks til hunde og katte på fabrikken i Ølgod. VPG er en del af Nordic Pet Care koncernen, der årligt omsætter for ca. 500 mio. kr. Om stillingen Som produktionsplanlægger vil du, med reference til Supply Chain Manager Michael Kruse, stå for planlægning og tilpasning af virksomhedens produktion. Dit ansvarsområde vil omfatte planlægning for begge vores sites i den første tid med hovedvægen på fabrikken i Hasselager. Du vil have et tæt, dagligt samarbejde med en planlægningskollega i afdelingen. Arbejdsopgaverne vil blandt andet være: Planlægning af virksomhedens produktion Vedligehold af produktionens stamdata, styklister og ruter Daglig koordinering med de produktionsansvarlige Medvirken i den videre udvikling af MRP og virksomhedens planlægningsværktøjer Medvirken i udarbejdelse af kalkulationer på egenproducerede varer Medvirken i disponering af emballager og råvarer Faglige kvalifikationer: Du har minimum 3 års erfaring fra lignende job - gerne inden for serieproduktion med korte leveringstider Relevant uddannelse som produktionsteknolog, produktionsingeniør eller lign. Stærke IT-kompetencer, herunder Excel på højt niveau og gerne Axapta Du har en solid viden om produktionsplanlægningssystemer samt opsætning og brugen heraf Gode kommunikative evner såvel skriftligt som mundtligt på dansk og engelsk Personlige egenskaber: Du arbejder analytisk, struktureret og med detaljeforståelse Du overholder aftaler og kan arbejde med korte deadlines, mens du også er omstillingsparat og fleksibel, hvis produktionen må tilpasses uforudsete udfordringer Du er systematisk af natur og fungerer lige så godt selvstændigt som i et team Du trives i et dynamisk team, hvor opgaverne er alsidige og spænder bredt, og hvor der er mange projekter i pipelinen Du tilbydes: Et spændende job i en central position med gode udviklingsmuligheder En stilling i et åbent og uformelt miljø, hvor der sættes pris på entusiasme og en positiv indstilling Virksomheden tilbyder pensionsordning og sundhedsforsikring som del af den samlede lønpakke Arbejdspladsens beliggenhed: Dit primære arbejdssted bliver på virksomhedens hovedkontor i Hasselager, men der skal påregnes faste arbejdsdage på vores fabrik i Ølgod. Arbejdstid: Fuldtid, 37 timer Ansøgningsfrist: Upload straks en motiveret ansøgning og CV via Søg stillingen -knappen under stillingsopslaget på LindbergHR s hjemmeside. Vi ser frem til at høre fra dig og beder dig oplyse i din ansøgning, hvor du har set vores annonce. Alle ansøgninger behandles med fuld diskretion. Indkomne ansøgninger vil løbende blive gennemgået, og annoncen vil blive slettet, når stillingen er besat. Du er velkommen til at kontakte Supply Chain Manager Michael Kruse fra VPG på telefon 40 81 27 42, såfremt du har konkrete spørgsmål til stillingen.11jobnet5992364e100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-25T00:00:000000http://www.lindberghr.dk/stillinger/?hr=show-job%2F43273%26locale%3Dda_DK0EuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhus3517038LINDBERGHR ApS11Egå Havvej 218361HasselagerDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent751976JobNet4981265498126510030-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5992364ehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=5992364ehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5992364e&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5992364e&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonProduktionsplanlægger til Vital Petfood Group A/S1Dansk3Læse/ tale937566Produktionsteknolog28Industri361629526Michaelmkr@vpg.dkDKDanmarkDKDanmark330093017PTA medarbejder - nyoprettet stilling, Hørning (70/268)Robot Er PTA-arbejdet i en moderne produktionsvirksomhed i vækst lige dig, så læs videre her. For kunde søger vi en PTA medarbejder til en nyoprettet stilling, som i dagligdagen observerer områder i produktionen for, hvor det kan være muligt at optimere. Så teknisk viden, opfindsomhed og gåpåmod bliver omdrejningspunktet i jobbet. Sammen med en gruppe af 4 dygtige kolleger bliver du tovholderen, der sikrer, at virksomheden fortsat udvikler og optimerer sit produktionsapparat i hovedafdelingen i Hørning. Du refererer til fabrikschefen. Om virksomheden Virksomheden blev grundlagt i 1973 og beskæftiger i alt ca. 45 medarbejdere. Virksomheden producerer rektangulære og cirkulære ventilationskanaler, fittings og brandskabe. Virksomheden arbejder inden for følgende fire forretningsområder: boligventilation, komfortventilation, ventilationskanaler brandmateriel og er totalleverandør af indeklima-løsninger til den professionelle byggebranche. Ud over hovedkvarteret i Hørning findes et salgskontor i Hvidovre. Arbejdsopgaver sikre - via en struktureret og analytisk tilgang - at driftsmæssige optimeringer identificeres, prioriteres og gennemføres produktionsforberedelse og planlægning oprette, vedligeholde og håndtere rettelser af produktions- logistikdata i NAV kostpriskalkulationer vedligeholdelse af øvrige IT-værktøjer teknisk support til produktionen udarbejde procedurer og arbejdsbeskrivelser samt sikre gennemførelsen udarbejde dokumentation og være ansvarlig for en altid ajourført database håndtere tekniske tegninger i AutoCAD Din baggrund Du har en teknisk baggrund, god tegningsforståelse, kendskab til LEAN og erfaring med tilsvarende opgaver fra en ordreproducerende virksomhed. Er du uddannet PTA assistent så vil dette være en fordel. Personlige kvalifikationer Som person er du kvalitetsbevidst og omhyggelig, og du arbejder struktureret og har en god analytisk sans. Du forstår samtidig at få opgaverne fra hånden på en effektiv måde uden at dvæle for meget ved detaljen, hvis det ikke er påkrævet for at løse den aktuelle opgave. kvalitetsbevidst. Du har en høj grad af selvdisciplin, og du har det bedst med at aflevere arbejde, som indeholder en høj grad af præcision trives med at arbejde både selvstændigt og i mindre teams gode kommunikationsevner ansvarsbevidst og målrettet godt overblik og formår at bevare roen, når presset stiger du ser muligheder frem for begrænsninger, og din positive tilgang til opgaverne skaber en god stemning du arbejder ubesværet med alle gængse IT-systemer og er erfaren bruger af Office-pakken, NAV og AutoCAD Vi tilbyder En spændende stilling, hvor der er mulighed for at udvikle dig såvel som virksomheden. Der er en god omgangstone, som er afslappet og direkte ofte med et glimt i øjet og med humor. Pensionsordning og forskellige personalegoder. Tiltrædelse hurtigst muligt. Søg straks Hvis denne stilling lige er dig, så søg straks ved at trykke på linket her på siden. Ansøgningerne vil blive behandlet løbende og stillingen vil blive besat, når rette vedkommende er fundet. Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte konsulent Bo Sch ler på tlf. 40 64 33 00.

Er PTA-arbejdet i en moderne produktionsvirksomhed i vækst lige dig, så læs videre her.

For kunde søger vi en PTA medarbejder til en nyoprettet stilling, som i dagligdagen observerer områder i produktionen for, hvor det kan være muligt at optimere. Så teknisk viden, opfindsomhed og gåpåmod bliver omdrejningspunktet i jobbet.

Sammen med en gruppe af 4 dygtige kolleger bliver du tovholderen, der sikrer, at virksomheden fortsat udvikler og optimerer sit produktionsapparat i hovedafdelingen i Hørning. Du refererer til fabrikschefen.

Om virksomheden
Virksomheden blev grundlagt i 1973 og beskæftiger i alt ca. 45 medarbejdere. Virksomheden producerer rektangulære og cirkulære ventilationskanaler, fittings og brandskabe. Virksomheden arbejder inden for følgende fire forretningsområder: boligventilation, komfortventilation, ventilationskanaler & brandmateriel og er totalleverandør af indeklima-løsninger til den professionelle byggebranche. Ud over hovedkvarteret i Hørning findes et salgskontor i Hvidovre.

Arbejdsopgaver

  • sikre - via en struktureret og analytisk tilgang - at driftsmæssige optimeringer identificeres, prioriteres og gennemføres
  • produktionsforberedelse og planlægning
  • oprette, vedligeholde og håndtere rettelser af produktions- & logistikdata i NAV
  • kostpriskalkulationer
  • vedligeholdelse af øvrige IT-værktøjer
  • teknisk support til produktionen
  • udarbejde procedurer og arbejdsbeskrivelser samt sikre gennemførelsen
  • udarbejde dokumentation og være ansvarlig for en altid ajourført database
  • håndtere tekniske tegninger i AutoCAD

Din baggrund
Du har en teknisk baggrund, god tegningsforståelse, kendskab til LEAN og erfaring med tilsvarende opgaver fra en ordreproducerende virksomhed. Er du uddannet PTA assistent – så vil dette være en fordel.

Personlige kvalifikationer
Som person er du kvalitetsbevidst og omhyggelig, og du arbejder struktureret og har en god analytisk sans. Du forstår samtidig at få opgaverne fra hånden på en effektiv måde uden at dvæle for meget ved detaljen, hvis det ikke er påkrævet for at løse den aktuelle opgave.

  • kvalitetsbevidst. Du har en høj grad af selvdisciplin, og du har det bedst med at aflevere arbejde, som indeholder en høj grad af præcision
  • trives med at arbejde både selvstændigt og i mindre teams
  • gode kommunikationsevner
  • ansvarsbevidst og målrettet
  • godt overblik og formår at bevare roen, når presset stiger
  • du ser muligheder frem for begrænsninger, og din positive tilgang til opgaverne skaber en god stemning
  • du arbejder ubesværet med alle gængse IT-systemer og er erfaren bruger af Office-pakken, NAV og AutoCAD

Vi tilbyder
En spændende stilling, hvor der er mulighed for at udvikle dig såvel som virksomheden. Der er en god omgangstone, som er afslappet og direkte – ofte med et glimt i øjet og med humor.
Pensionsordning og forskellige personalegoder.
Tiltrædelse hurtigst muligt.

Søg straks
Hvis denne stilling lige er dig, så søg straks ved at trykke på linket her på siden. Ansøgningerne vil blive behandlet løbende og stillingen vil blive besat, når rette vedkommende er fundet.

Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte konsulent Bo Schöler på tlf. 40 64 33 00.

Abilon Search & Management® ApSHørning2019-09-20T00:00:002019-11-13T00:00:00
330090951Produktionsplanlægger til planlægningsteametRobot Formkons stadigt stigende leverancer af komplekse produkter med kort leveringstid gør, at vi igen har brug for at mande op i produktionen. Derfor søger vi endnu n produktionsplanlægger til vores produktionsteam. Opgaverne Som produktionsplanlægger får du ansvaret for: Ressourcetildeling Kapacitetsanalyse og justeringer Opfølgningsdata for leverancer Datavalidering og vedligeholdelse af stamdata. Derfor skal du arbejde sammen med os: Du bliver del af et team, der i høj grad selv planlægger deres tid Godt arbejdsklima og fri omgangstone Stor fleksibilitet og udstrakte udviklingsmuligheder. Vi ser dig som en, der: Har beskæftiget sig med produktionsplanlægning og stamdata Arbejder struktureret med overblik Gerne har erfaring med NAV 17 BC og Power BI Byder ind, hvor dine stærke kompetencer kan gøre en forskel Har gennemslagskraft og besidder evnen til at sige til og fra. Stillingen refererer til produktionschefen. Ansøgningsfrist 1. oktober 2019. Er du interesseret send din ansøgning og dit CV til os hurtigst muligt på: job@formkon.dk Vi holder samtaler og ansætter løbende, og behandler selvfølgelig alle ansøgninger fortroligt. Har du spørgsmål til stillingen kontakt Martin Løgsted på telefon 9614 2945. Yderligere information om Formkon kan findes på hjemmesiden, hvor du også finder GDPR-erklæring, der skal vedhæftes din ansøgning. --- Formkon fremstiller prototyper samt specialdele og fokuserer primært på materialerne aluminium, magnesium og zink. Ved brug af de traditionelle støbemetoder trykstøbning og gipsstøbning, samt de nyeste teknologier inden for CNC bearbejdning og 3D print, fremstiller vi med stolthed komponenterne til fremtidens produkter. Det har vi gjort siden 1985, hvor professionel rådgivning, hurtige leveringstider samt kompromisløs kvalitet er grundstenene i vores virksomhed. Vi er over 50 kompetente medarbejdere, som med unik erfaring og knowhow, bærer dig trygt igennem processen.

Formkons stadigt stigende leverancer af komplekse produkter med kort leveringstid gør, at vi igen har brug for at mande op i produktionen.

Derfor søger vi endnu én produktionsplanlægger til vores produktionsteam.

Opgaverne
Som produktionsplanlægger får du ansvaret for:
• Ressourcetildeling
• Kapacitetsanalyse og justeringer
• Opfølgningsdata for leverancer
• Datavalidering og vedligeholdelse af stamdata.

Derfor skal du arbejde sammen med os:
• Du bliver del af et team, der i høj grad selv planlægger deres tid
• Godt arbejdsklima og fri omgangstone
• Stor fleksibilitet og udstrakte udviklingsmuligheder.

Vi ser dig som en, der:
• Har beskæftiget sig med produktionsplanlægning og stamdata
• Arbejder struktureret med overblik
• Gerne har erfaring med NAV 17/BC og Power BI
• Byder ind, hvor dine stærke kompetencer kan gøre en forskel
• Har gennemslagskraft og besidder evnen til at sige til og fra. Stillingen refererer til produktionschefen.

Ansøgningsfrist 1. oktober 2019.

Er du interesseret – send din ansøgning og dit CV til os hurtigst muligt på: job@formkon.dk

Vi holder samtaler og ansætter løbende, og behandler selvfølgelig alle ansøgninger fortroligt.

Har du spørgsmål til stillingen – kontakt Martin Løgsted på telefon 9614 2945.

Yderligere information om Formkon kan findes på hjemmesiden, hvor du også finder GDPR-erklæring, der skal vedhæftes din ansøgning.

---

Formkon fremstiller prototyper samt specialdele og fokuserer primært på materialerne aluminium, magnesium og zink.

Ved brug af de traditionelle støbemetoder trykstøbning og gipsstøbning, samt de nyeste teknologier inden for CNC bearbejdning og 3D print, fremstiller vi med stolthed komponenterne til fremtidens produkter. Det har vi gjort siden 1985, hvor professionel rådgivning, hurtige leveringstider samt kompromisløs kvalitet er grundstenene i vores virksomhed. Vi er over 50 kompetente medarbejdere, som med unik erfaring og knowhow, bærer dig trygt igennem processen.

Formkon A/SSkive2019-09-17T00:00:002019-11-08T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

PTA medarbejder - nyoprettet stilling, Hørning (70/268)

Abilon Search & Management® ApS

Hørning
Er PTA-arbejdet i en moderne produktionsvirksomhed i vækst lige dig, så læs videre her. For kunde søger vi en PTA medarbejder til en nyoprettet stilling, som i dagligdagen observerer områder i produktionen for, hvor det kan være muligt at optimere. ...
Indrykket:20. september 2019
Udløbsdato:13. november 2019

Produktionsplanlægger til planlægningsteamet

Formkon A/S

Skive
Formkons stadigt stigende leverancer af komplekse produkter med kort leveringstid gør, at vi igen har brug for at mande op i produktionen. Derfor søger vi endnu n produktionsplanlægger til vores produktionsteam. Opgaverne Som produktionsplanlægger f...
Indrykket:17. september 2019
Udløbsdato:8. november 2019