Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Produktionsteknolog / produktionsingeniør søges til vores topmoderne fabrik i Skanderborg

Vil du være med til at optimere produktion af vores højteknologiske
produkter, have ansvar for kalkulationer og deltage i udviklingsprojekter? Så er du måske vores nye kollega?

Vi søger en grundig og kvalitetsbevidst produktionsteknolog eller produktionsingeniør, som vil få ansvar for følgende opgaver:

  • Optimering i produktion og montage (både små og store projekter)
  • Priskalkulationer (beregning af kostpriser)
  • Stamdata (ruter, styklister o. lign.)
  • Beregning af sikkerhedslager, ordrestørrelse mv.
  • Ansvarlig for gennemførelse af årlig lagerstatus
  • Efterkalkulationer af produktionsordrer
  • Back up for planlægningsfunktionerne i montage og produktion
  • (ved ferier, fravær)
  • Samarbejde og sparring med R&D omkring prototyper
  • Gennemførsel og produktionsmodning af prototyper
  • Ad hoc
Du bliver en del af PTA, som er en af de fire afdelinger i vores fabrik. Du vil have tæt samarbejde med de tre øvrige afdelinger, som er komponentproduktion, montage og kvalitet, derudover også R&D og indkøb. Du vil referere direkte til fabrikschefen.

Kvalifikationer

Vi forventer, at du opfylder følgende krav:
  • Du er uddannet produktionsteknolog eller produktionsingeniør med en baggrund som industritekniker. Alternativt har du mange års erfaring med lignende opgaver inden for branchen
  • Du har mindst 5 års erfaring fra lignende stilling
  • Du er ERP-superbruger
  • Du behersker dansk på højt niveau i skrift og tale
  • Du har gode engelskkundskaber
  • Du er Excel superbruger
  • Kendskab til LEAN er ikke et krav, men en fordel
Derudover forestiller vi os, at du er detaljeorienteret, en god planlægger, går op i kvalitet, har evnen til at sætte dig ind i nye opgaver og samtidigt trives med faste rutiner. Du er en teamplayer, har gode kommunikationsevner og kan begå dig i hele organisationen.

Timeantal og tiltrædelse
Arbejdstiden er 37 timer om ugen.
Tiltrædelse d. 1. august 2019. Ansøgningsfrist d. 15. juni 2019.
Vi afholder samtaler løbende.

Vi tilbyder
Et spændende job med mange udfordringer og muligheder i en dynamisk virksomhed i vækst, god løn, attraktive personalegoder og ordnede forhold. Hvis du finder ovenstående interessant og har lyst til at arbejde i et uhøjtideligt arbejdsmiljø med dygtige og engagerede kolleger, er du meget velkommen til at sende en ansøgning med CV til Økonomi- og HR-chef Marina Poulsen: e-mail HR@bj-gear.com.
Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte fabrikschef Lars Bak på T: 87 40 80 53 

Vi glæder os til at høre fra dig!

BJ-Gear A/S har domicil i nye, attraktive lokaler, tæt på motorvejen.
Virksomheden er drevet af en engageret topledelse og har høj anciennitet blandt de omkring 90 ansatte. Vi servicerer både store OEM kunder og mindre maskinbyggere. Virksomhedens eksport udgør 60 %.
BJ-Gear A/S står i dag som en førende virksomhed inden for udvikling, produktion og levering af transmissionsløsninger. Vi råder over et bredt program af egenproducerede gear og aktuatorer af høj kvalitet og med stor driftssikkerhed. Med udgangspunkt i egne gennemprøvede produkter, udvikler vi løbende tilpassede produkter og specialprodukter i et tæt samarbejde med vores kunder.
Du kan læse mere om virksomheden på: www.bj-gear.dk

Se mere på vores ansøgersite: https://bj-gear.brandero.com


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330030352Phoenix-d17a266a12019-05-23T16:04:31.573Produktionsteknolog / produktionsingeniør søges til vores topmoderne fabrik i Skanderborg
Vil du være med til at optimere produktion af vores højteknologiske
produkter, have ansvar for kalkulationer og deltage i udviklingsprojekter? Så er du måske vores nye kollega?

Vi søger en grundig og kvalitetsbevidst produktionsteknolog eller produktionsingeniør, som vil få ansvar for følgende opgaver:

  • Optimering i produktion og montage (både små og store projekter)
  • Priskalkulationer (beregning af kostpriser)
  • Stamdata (ruter, styklister o. lign.)
  • Beregning af sikkerhedslager, ordrestørrelse mv.
  • Ansvarlig for gennemførelse af årlig lagerstatus
  • Efterkalkulationer af produktionsordrer
  • Back up for planlægningsfunktionerne i montage og produktion
  • (ved ferier, fravær)
  • Samarbejde og sparring med R&D omkring prototyper
  • Gennemførsel og produktionsmodning af prototyper
  • Ad hoc
Du bliver en del af PTA, som er en af de fire afdelinger i vores fabrik. Du vil have tæt samarbejde med de tre øvrige afdelinger, som er komponentproduktion, montage og kvalitet, derudover også R&D og indkøb. Du vil referere direkte til fabrikschefen.

Kvalifikationer

Vi forventer, at du opfylder følgende krav:
  • Du er uddannet produktionsteknolog eller produktionsingeniør med en baggrund som industritekniker. Alternativt har du mange års erfaring med lignende opgaver inden for branchen
  • Du har mindst 5 års erfaring fra lignende stilling
  • Du er ERP-superbruger
  • Du behersker dansk på højt niveau i skrift og tale
  • Du har gode engelskkundskaber
  • Du er Excel superbruger
  • Kendskab til LEAN er ikke et krav, men en fordel
Derudover forestiller vi os, at du er detaljeorienteret, en god planlægger, går op i kvalitet, har evnen til at sætte dig ind i nye opgaver og samtidigt trives med faste rutiner. Du er en teamplayer, har gode kommunikationsevner og kan begå dig i hele organisationen.

Timeantal og tiltrædelse
Arbejdstiden er 37 timer om ugen.
Tiltrædelse d. 1. august 2019. Ansøgningsfrist d. 15. juni 2019.
Vi afholder samtaler løbende.

Vi tilbyder
Et spændende job med mange udfordringer og muligheder i en dynamisk virksomhed i vækst, god løn, attraktive personalegoder og ordnede forhold. Hvis du finder ovenstående interessant og har lyst til at arbejde i et uhøjtideligt arbejdsmiljø med dygtige og engagerede kolleger, er du meget velkommen til at sende en ansøgning med CV til Økonomi- og HR-chef Marina Poulsen: e-mail HR@bj-gear.com.
Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte fabrikschef Lars Bak på T: 87 40 80 53 

Vi glæder os til at høre fra dig!

BJ-Gear A/S har domicil i nye, attraktive lokaler, tæt på motorvejen.
Virksomheden er drevet af en engageret topledelse og har høj anciennitet blandt de omkring 90 ansatte. Vi servicerer både store OEM kunder og mindre maskinbyggere. Virksomhedens eksport udgør 60 %.
BJ-Gear A/S står i dag som en førende virksomhed inden for udvikling, produktion og levering af transmissionsløsninger. Vi råder over et bredt program af egenproducerede gear og aktuatorer af høj kvalitet og med stor driftssikkerhed. Med udgangspunkt i egne gennemprøvede produkter, udvikler vi løbende tilpassede produkter og specialprodukter i et tæt samarbejde med vores kunder.
Du kan læse mere om virksomheden på: www.bj-gear.dk

Se mere på vores ansøgersite: https://bj-gear.brandero.com

2019-06-27T00:51:43.227 Vil du være med til at optimere produktion af vores højteknologiske produkter, have ansvar for kalkulationer og deltage i udviklingsprojekter? Så er du måske vores nye kollega? Vi søger en grundig og kvalitetsbevidst produktionsteknolog eller produktionsingeniør, som vil få ansvar for følgende opgaver: Optimering i produktion og montage (både små og store projekter) Priskalkulationer (beregning af kostpriser) Stamdata (ruter, styklister o. lign.) Beregning af sikkerhedslager, ordrestørrelse mv. Ansvarlig for gennemførelse af årlig lagerstatus Efterkalkulationer af produktionsordrer Back up for planlægningsfunktionerne i montage og produktion (ved ferier, fravær) Samarbejde og sparring med R D omkring prototyper Gennemførsel og produktionsmodning af prototyper Ad hoc Du bliver en del af PTA, som er en af de fire afdelinger i vores fabrik. Du vil have tæt samarbejde med de tre øvrige afdelinger, som er komponentproduktion, montage og kvalitet, derudover også R D og indkøb. Du vil referere direkte til fabrikschefen. Kvalifikationer Vi forventer, at du opfylder følgende krav: Du er uddannet produktionsteknolog eller produktionsingeniør med en baggrund som industritekniker. Alternativt har du mange års erfaring med lignende opgaver inden for branchen Du har mindst 5 års erfaring fra lignende stilling Du er ERP-superbruger Du behersker dansk på højt niveau i skrift og tale Du har gode engelskkundskaber Du er Excel superbruger Kendskab til LEAN er ikke et krav, men en fordel Derudover forestiller vi os, at du er detaljeorienteret, en god planlægger, går op i kvalitet, har evnen til at sætte dig ind i nye opgaver og samtidigt trives med faste rutiner. Du er en teamplayer, har gode kommunikationsevner og kan begå dig i hele organisationen. Timeantal og tiltrædelse Arbejdstiden er 37 timer om ugen. Tiltrædelse d. 1. august 2019. Ansøgningsfrist d. 15. juni 2019. Vi afholder samtaler løbende. Vi tilbyder Et spændende job med mange udfordringer og muligheder i en dynamisk virksomhed i vækst, god løn, attraktive personalegoder og ordnede forhold. Hvis du finder ovenstående interessant og har lyst til at arbejde i et uhøjtideligt arbejdsmiljø med dygtige og engagerede kolleger, er du meget velkommen til at sende en ansøgning med CV til Økonomi- og HR-chef Marina Poulsen: e-mail HR@bj-gear.com. Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte fabrikschef Lars Bak på T: 87 40 80 53 Vi glæder os til at høre fra dig! BJ-Gear A S har domicil i nye, attraktive lokaler, tæt på motorvejen. Virksomheden er drevet af en engageret topledelse og har høj anciennitet blandt de omkring 90 ansatte. Vi servicerer både store OEM kunder og mindre maskinbyggere. Virksomhedens eksport udgør 60 . BJ-Gear A S står i dag som en førende virksomhed inden for udvikling, produktion og levering af transmissionsløsninger. Vi råder over et bredt program af egenproducerede gear og aktuatorer af høj kvalitet og med stor driftssikkerhed. Med udgangspunkt i egne gennemprøvede produkter, udvikler vi løbende tilpassede produkter og specialprodukter i et tæt samarbejde med vores kunder. Du kan læse mere om virksomheden på: www.bj-gear.dk Se mere på vores ansøgersite: https: bj-gear.brandero.combj-gear.brandero.com10Phoenixd17a266a101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-26T00:00:000000https://bj-gear.brandero.com/job/produktionsteknologproduktionsingenioer-til-vores-topmoderne-fabrik-i-skanderborg-173222954#mail0EuropaDanmarkJyllandØstjyllandSkanderborgEuropaDanmarkJyllandØstjyllandHorsensEuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhusEuropaDanmarkJyllandØstjyllandOdder3533139BJ-Gear A/S11Niels Bohrs Vej 478660SkanderborgDKDanmarkORS/d17a266a_logo.pngORS/Small/d17a266a_logo.png0hr@bj-gear.comDKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent766468MwCareerSitePremium938a0520-e0dd-40c5-b80f-6fd984aa798f01123-05-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d17a266ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=d17a266ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d17a266a&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d17a266a&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/IT_Ingenioer_og_energi/Ingenioer_og_naturvidenskab/1.jpgProduktionsteknolog / produktionsingeniør søges til vores topmoderne fabrik i Skanderborg12008001Dansk3Læse/ tale214909Produktionsingeniør20Ingeniør og naturvidenskab361854892Marina Poulsenhr@bj-gear.comDanmarkDanmark330108453Equipment managerRobot Would you like to combine your knowledge on equipment technology with your innovative CAD construction skills? Join our global community of playful minds and become a key part in setting the technological direction for our future production environment. You will be responsible for the 3D constructions of our equipment in The LEGO Group. Core Responsibilities Daily you will, together with your team, work on CAD construction of equipment related to decoration, assembly and special molding equipment. You will participate in design reviews to secure the customers input. You will provide technical documentation and order the equipment, assist in the final run-in of the equipment before it is handed over to the production sites. You will also: • Design construct equipment for decoration, assembly and special molding equipment. • Deliver innovative technical solutions that fits production needs. • Be an expert within the equipment design area and to stay up to date with the newest knowledge. • Support other Equipment Engineers with strong knowledge sharing skills. • Be an active member of the team, actively sharing and seeking inputs utilizing the cross-functional and global network. • Participate in R D activities, with an innovative approach. Play your part in our team succeeding R D Equipment Technology is involved in equipment development, platform development, and delivering equipment to the production sites in terms of processing. The Equipment Managers key role is development, documentation and being responsible for the 3D construction of the equipment, based on own innovative ideas and the inputs from the teams and from design reviews, that are held with the production sites. The Processing area is evolving fast, with many exiting challenges and new technologies. To deliver on our future demands, we are building the organization of tomorrow, to be able to cope with the challenges ahead. Do you have what it takes? The ideal candidate has a technical or engineer background and at least 3 years of experience from a similar job. Furthermore, you have shown experience within CAD construction (we use Siemens NX). We also expect that you hold these proficiencies: Functional expertise Independently use professional technical expertise to build results within projects and equipment platforms. Proactively and continuously drive improvement within the area and bring innovative ideas solutions to the company. Result Orientation - Drive track results and push for constant improvements both in projects and team activities. Proactively ensure progress of project platform tasks. Innovation Contribute to innovation within the area, challenge status quo, experiment and try new things. Seek out input from customers to identify new, smarter ways of doing things. Collaboration - Work effectively with peers, as a global team player, and actively share information with others. Offers help and support and look for opportunities to improve global collaboration. • A positive mind-set that fits the LEGO culture: Collaboration is key. • A self-driven personality • Willingness to travel globally up to 30 days year • Can communicate in English, written and oral It will be an advantage if you have: • Understanding of safety requirements (e.g. Machine Safety directive, CE marking). • Experience with Microsoft Office bundle at user level • Desire to drive the development of our CAD capabilities. Join the global LEGO® family Come and join the LEGO Family! With over 40 different nationalities across The LEGO Group, our international environment promotes individuality and inclusion and we want you to shine. We strive to leave a positive impact on our planet and run amazing initiatives through our Planet Promise, just check out at our ambitious targets and investments for sustainable LEGO bricks and wind energy to name a few. Working for The LEGO Group is more than just a job, it is a place to grow and thrive, to play a part in building a sustainable future and inspire and develop the builders of tomorrow. use the APPLY NOW button above or below. Please remember to attach your application and current CV BRINGING IT TO LIFE You will be a part of the Equipment Technology development looking to future technical solutions and taking the existing solutions to the next level. You will be personally contributing to project success by using your innovative technical insight, together with your ability to put designs together to an innovative and robust solution, matching long-term strategy and fulfilling all promises made to the customers.

Would you like to combine your knowledge on equipment technology with your innovative CAD construction skills?

Join our global community of playful minds and become a key part in setting the technological direction for our future production environment. You will be responsible for the 3D constructions of our equipment in The LEGO Group.

Core Responsibilities

Daily you will, together with your team, work on CAD construction of equipment related to decoration, assembly and special molding equipment. You will participate in design reviews to secure the customers input. You will provide technical documentation and order the equipment, assist in the final run-in of the equipment before it is handed over to the production sites. You will also:

• Design/construct equipment for decoration, assembly and special molding equipment.

• Deliver innovative technical solutions that fits production needs.

• Be an expert within the equipment design area and to stay up to date with the newest knowledge.

• Support other Equipment Engineers with strong knowledge sharing skills.

• Be an active member of the team, actively sharing and seeking inputs utilizing the cross-functional and global network.

• Participate in R&D activities, with an innovative approach.

Play your part in our team succeeding

R&D Equipment Technology is involved in equipment development, platform development, and delivering equipment to the production sites in terms of processing. The Equipment Managers key role is development, documentation and being responsible for the 3D construction of the equipment, based on own innovative ideas and the inputs from the teams and from design reviews, that are held with the production sites.

The Processing area is evolving fast, with many exiting challenges and new technologies. To deliver on our future demands, we are building the organization of tomorrow, to be able to cope with the challenges ahead.

Do you have what it takes?

The ideal candidate has a technical or engineer background and at least 3+ years of experience from a similar job. Furthermore, you have shown experience within CAD construction (we use Siemens NX). We also expect that you hold these proficiencies:

Functional expertise – Independently use professional technical expertise to build results within projects and equipment platforms. Proactively and continuously drive improvement within the area and bring innovative ideas/solutions to the company.

Result Orientation - Drive & track results and push for constant improvements both in projects and team activities. Proactively ensure progress of project/platform tasks.

Innovation – Contribute to innovation within the area, challenge status quo, experiment and try new things. Seek out input from customers to identify new, smarter ways of doing things.

Collaboration - Work effectively with peers, as a global team player, and actively share information with others. Offers help and support and look for opportunities to improve global collaboration.

• A positive mind-set that fits the LEGO culture: Collaboration is key.

• A self-driven personality

• Willingness to travel globally up to 30 days / year

• Can communicate in English, written and oral

It will be an advantage if you have:

• Understanding of safety requirements (e.g. Machine Safety directive, CE marking).

• Experience with Microsoft Office bundle at user level

• Desire to drive the development of our CAD capabilities.

Join the global LEGO® family

Come and join the LEGO Family! With over 40 different nationalities across The LEGO Group, our international environment promotes individuality and inclusion and we want you to shine. We strive to leave a positive impact on our planet and run amazing initiatives through our Planet Promise, just check out at our ambitious targets and investments for sustainable LEGO bricks and wind energy to name a few. Working for The LEGO Group is more than just a job, it is a place to grow and thrive, to play a part in building a sustainable future and “inspire and develop the builders of tomorrow.” – use the APPLY NOW button above or below. Please remember to attach your application and current CV

BRINGING IT TO LIFE

You will be a part of the Equipment Technology development looking to future technical solutions and taking the existing solutions to the next level. You will be personally contributing to project success by using your innovative technical insight, together with your ability to put designs together to an innovative and robust solution, matching long-term strategy and fulfilling all promises made to the customers.

LEGO SYSTEM A/SBillund2019-10-17T00:00:002019-10-30T00:00:00
330090452Praktik inden for KvalitetRobot Praktik inden for Kvalitet Vi søger studerende til praktik inden for kvalitet, som har gå-på-mod og lyst til at blive en del af et dynamisk team. Du vil som en naturlig del af teamet blive inddraget i problemstillinger, samt indgå i arbejdet med både større og mindre projekter. Projekter inden for kvalitet kan fx være, at du er med til at sikre forbedringstiltag hos leverandører, herunder vedligeholde handlings- og aktivitetsplaner i forhold til leverandørkvalitet eller hjælpe med at optimere vores kvalitetsprocesser fx i produktionen. Derudover er en naturlig del af dagligdagen også at forstå organisationens behov og overføre dem til løsninger inden for dit område. Du: er i gang med en relevant ingeniør- eller business universitetsuddannelse fx Global Business, Innovation and Business, Interaction Design, cand.merc. eller lignende er positiv, imødekommende og kan lide at kommunikere med andre er fleksibel og har gå-på-mod bliver motiveret af faglige udfordringer taler og forstår dansk på grundlæggende niveau Hvorfor LINAK? Løn under praktikperioden Betalt kollegieværelse, hvis du ikke bor i nærheden Ansvar for egne projekter og mulighed for at afprøve teori i praksis Sociale arrangementer med de 15-20 andre praktikanter. Hvis du vil vide mere om, hvordan det er at være praktikant hos LINAK, kan du klikke her. Evt. mulighed for et samarbejde om dit afgangsprojekt efterfølgende Faglig sparring og udvikling med den praktikansvarlige Din ansøgning: skal udtrykke det du brænder allermest for at arbejde med under din praktik skal indikere tidsrammen og tidspunkt for praktikken skal indeholde din motivation for at vælge LINAK som praktiksted skal indeholde dit foreløbige karakterudskrift Ansøgningsfrist til forårssemesteret 2020: 15. november 2019. Ansøgninger behandles løbende og i nogle tilfælde indkaldes også til samtaler før ansøgningsfristen. Start: 1. februar 2020. LINAK god arbejdsplads × faglige udfordringer2 Vi er markedsledende, sætter kunden i første række og udfordrer status quo. Dette giver os mange spændende faglige udfordringer, og vi overvejer altid, hvordan vi kan gøre vores arbejde mere effektivt og innovativt. Samtidig prioriterer vi en fornuftig balance mellem arbejdsliv og privatliv. Du er omgivet af erfarne og fagligt stærke kolleger i en team-orienteret kultur, og hvor samarbejde og fleksibilitet er i højsædet. Ønsker du flere oplysninger, er du velkommen til at kontakte en af vores HR konsulenter Ida Falkenham på 73151875 eller Catharina Christensen på tlf. 73151635. LINAK A S Group Headquarters Smedevænget 8, Guderup 6430 Nordborg

Praktik inden for Kvalitet

Vi søger studerende til praktik inden for kvalitet, som har gå-på-mod og lyst til at blive en del af et dynamisk team. Du vil – som en naturlig del af teamet – blive inddraget i problemstillinger, samt indgå i arbejdet med både større og mindre projekter.

Projekter inden for kvalitet kan fx være, at du er med til at sikre forbedringstiltag hos leverandører, herunder vedligeholde handlings- og aktivitetsplaner i forhold til leverandørkvalitet eller hjælpe med at optimere vores kvalitetsprocesser fx i produktionen. Derudover er en naturlig del af dagligdagen også at forstå organisationens behov og overføre dem til løsninger inden for dit område. Du:  

  • er i gang med en relevant ingeniør- eller business universitetsuddannelse fx Global Business, Innovation and Business, Interaction Design, cand.merc. eller lignende
  • er positiv, imødekommende og kan lide at kommunikere med andre
  • er fleksibel og har gå-på-mod
  • bliver motiveret af faglige udfordringer
  • taler og forstår dansk på grundlæggende niveau

Hvorfor LINAK? 

  • Løn under praktikperioden
  • Betalt kollegieværelse, hvis du ikke bor i nærheden
  • Ansvar for egne projekter og mulighed for at afprøve teori i praksis
  • Sociale arrangementer med de 15-20 andre praktikanter. Hvis du vil vide mere om, hvordan det er at være praktikant hos LINAK, kan du klikke her.
  • Evt. mulighed for et samarbejde om dit afgangsprojekt efterfølgende
  • Faglig sparring og udvikling med den praktikansvarlige

Din ansøgning: 

  • skal udtrykke det du brænder allermest for at arbejde med under din praktik
  • skal indikere tidsrammen og tidspunkt for praktikken
  • skal indeholde din motivation for at vælge LINAK som praktiksted
  • skal indeholde dit foreløbige karakterudskrift

 

Ansøgningsfrist til forårssemesteret 2020: 15. november 2019. Ansøgninger behandles løbende og i nogle tilfælde indkaldes også til samtaler før ansøgningsfristen. 

Start: 1. februar 2020.

LINAK = god arbejdsplads × faglige udfordringer2

Vi er markedsledende, sætter kunden i første række og udfordrer status quo. Dette giver os mange spændende faglige udfordringer, og vi overvejer altid, hvordan vi kan gøre vores arbejde mere effektivt og innovativt. Samtidig prioriterer vi en fornuftig balance mellem arbejdsliv og privatliv. Du er omgivet af erfarne og fagligt stærke kolleger i en team-orienteret kultur, og hvor samarbejde og fleksibilitet er i højsædet.   

Ønsker du flere oplysninger, er du velkommen til at kontakte en af vores HR konsulenter Ida Falkenham på 73151875 eller Catharina Christensen på tlf. 73151635.

LINAK A/S Group Headquarters Smedevænget 8, Guderup 6430 Nordborg

LINAK A/SNordborg2019-09-16T00:00:002019-11-08T00:00:00
330090441Ingeniørpraktik inden for ProduktionRobot Ingeniørpraktik inden for Produktion Vi søger 2-3 studerende til ingeniørpraktik inden for produktion, som har gå-på-mod og lyst til at blive en del af en dynamisk produktlinje. Du vil som en naturlig del af teamet blive inddraget i problemstillinger, samt indgå i arbejdet med både større og mindre projekter. Opgaverne kan bl.a. være at udvikle, specificere, indkøbe og igangsætte fremtidens proces- og produktionsudstyr. Derudover kan du være med til at kvalitetssikre, rationalisere og optimere den løbende produktion, og du vil løbende løse opgaver såsom ugentlige registreringer af forskellige produktionsdata. Se vores videoer om hvordan det er at arbejde med LEAN og produktionsteknik. Du: er i gang med en relevant ingeniør-, maskinmester- eller produktionsteknologuddannelse brænder for optimering af produktion er positiv, imødekommende og kan lide at kommunikere med andre er fleksibel og har gå-på-mod bliver motiveret af faglige udfordringer taler og forstår dansk Hvorfor LINAK? Løn under praktikperioden Betalt kollegieværelse, hvis du ikke bor i nærheden Ansvar for egne projekter og mulighed for at afprøve teori i praksis Sociale arrangementer med de 15-20 andre praktikanter. Hvis du vil vide mere om, hvordan det er at være praktikant hos LINAK, kan du klikke her. Evt. mulighed for et samarbejde om dit afgangsprojekt efterfølgende Faglig sparring og udvikling med den praktikansvarlige Din ansøgning: skal udtrykke det du brænder allermest for at arbejde med under din praktik skal indikere tidsrammen og tidspunkt for praktikken skal indeholde din motivation for at vælge LINAK som praktiksted skal indeholde dit foreløbige karakterudskrift Ansøgningsfrist til forårssemesteret 2020: 15. november 2019. Ansøgninger behandles løbende og i nogle tilfælde indkaldes også til samtaler før ansøgningsfristen. Start: 1. februar 2020. LINAK god arbejdsplads × faglige udfordringer2 Vi er markedsledende, sætter kunden i første række og udfordrer status quo. Dette giver os mange spændende faglige udfordringer, og vi overvejer altid, hvordan vi kan gøre vores arbejde mere effektivt og innovativt. Samtidig prioriterer vi en fornuftig balance mellem arbejdsliv og privatliv. Du er omgivet af erfarne og fagligt stærke kolleger i en team-orienteret kultur, og hvor samarbejde og fleksibilitet er i højsædet. Ønsker du flere oplysninger, er du velkommen til at kontakte en af vores HR konsulenter Ida Falkenham på 73151875 eller Catharina Christensen på tlf. 73151635. LINAK A S Group Headquarters Smedevænget 8, Guderup 6430 Nordborg

Ingeniørpraktik inden for Produktion

Vi søger 2-3 studerende til ingeniørpraktik inden for produktion, som har gå-på-mod og lyst til at blive en del af en dynamisk produktlinje. Du vil – som en naturlig del af teamet – blive inddraget i problemstillinger, samt indgå i arbejdet med både større og mindre projekter.

Opgaverne kan bl.a. være at udvikle, specificere, indkøbe og igangsætte fremtidens proces- og produktionsudstyr. Derudover kan du være med til at kvalitetssikre, rationalisere og optimere den løbende produktion, og du vil løbende løse opgaver såsom ugentlige registreringer af forskellige produktionsdata. Se vores videoer om hvordan det er at arbejde med LEAN og produktionsteknik.

Du:  

  • er i gang med en relevant ingeniør-, maskinmester- eller produktionsteknologuddannelse
  • brænder for optimering af produktion
  • er positiv, imødekommende og kan lide at kommunikere med andre
  • er fleksibel og har gå-på-mod
  • bliver motiveret af faglige udfordringer
  • taler og forstår dansk


Hvorfor LINAK? 

  • Løn under praktikperioden
  • Betalt kollegieværelse, hvis du ikke bor i nærheden
  • Ansvar for egne projekter og mulighed for at afprøve teori i praksis
  • Sociale arrangementer med de 15-20 andre praktikanter. Hvis du vil vide mere om, hvordan det er at være praktikant hos LINAK, kan du klikke her.
  • Evt. mulighed for et samarbejde om dit afgangsprojekt efterfølgende
  • Faglig sparring og udvikling med den praktikansvarlige


Din ansøgning: 

  • skal udtrykke det du brænder allermest for at arbejde med under din praktik
  • skal indikere tidsrammen og tidspunkt for praktikken
  • skal indeholde din motivation for at vælge LINAK som praktiksted
  • skal indeholde dit foreløbige karakterudskrift

 

Ansøgningsfrist til forårssemesteret 2020: 15. november 2019. Ansøgninger behandles løbende og i nogle tilfælde indkaldes også til samtaler før ansøgningsfristen. 

Start: 1. februar 2020. 


LINAK = god arbejdsplads × faglige udfordringer2

Vi er markedsledende, sætter kunden i første række og udfordrer status quo. Dette giver os mange spændende faglige udfordringer, og vi overvejer altid, hvordan vi kan gøre vores arbejde mere effektivt og innovativt. Samtidig prioriterer vi en fornuftig balance mellem arbejdsliv og privatliv. Du er omgivet af erfarne og fagligt stærke kolleger i en team-orienteret kultur, og hvor samarbejde og fleksibilitet er i højsædet.   

Ønsker du flere oplysninger, er du velkommen til at kontakte en af vores HR konsulenter Ida Falkenham på 73151875 eller Catharina Christensen på tlf. 73151635.

LINAK A/S
Group Headquarters
Smedevænget 8, Guderup
6430 Nordborg

LINAK A/SNordborg2019-09-16T00:00:002019-11-08T00:00:00
330090094Praktik inden for Supply ChainRobot Praktik inden for Supply Chain Vi søger studerende til praktik inden for supply chain som har gå-på-mod og lyst til at blive en del af et dynamisk team. Du vil som en naturlig del af teamet blive inddraget i problemstillinger, samt indgå i arbejdet med både større og mindre projekter. Projekter inden for supply chain vil omhandle håndtering af den interne logistik. Du vil være med til at sikre løbende udvikling og forbedring af processer og opgaver med fokus på LEAN. Dine arbejdsopgaver kan fx komme til at handle om produktivitetsforbedring og optimering af lager, varehåndtering og vareflow. Ved alle arbejdsopgaver er det en naturlig del af dagligdagen også at forstå organisationens behov og overføre dem til løsninger inden for dit område. Du: er i gang med en relevant ingeniør- eller business universitetsuddannelse fx Operations and Supply Chain Management, Cand.merc. el. lignende har kendskab til LEAN management er positiv, imødekommende og kan lide at kommunikere med andre er fleksibel og har gå-på-mod bliver motiveret af faglige udfordringer taler og forstår dansk på grundlæggende niveau Hvorfor LINAK? Løn under praktikperioden Betalt kollegieværelse, hvis du ikke bor i nærheden Ansvar for egne projekter og mulighed for at afprøve teori i praksis Sociale arrangementer med de 15-20 andre praktikanter. Hvis du vil vide mere om, hvordan det er at være praktikant hos LINAK, kan du klikke her. Evt. mulighed for et samarbejde om dit afgangsprojekt efterfølgende Faglig sparring og udvikling med den praktikansvarlige Din ansøgning: skal udtrykke det du brænder allermest for at arbejde med under din praktik skal indikere tidsrammen og tidspunkt for praktikken skal indeholde din motivation for at vælge LINAK som praktiksted skal indeholde dit foreløbige karakterudskrift Ansøgningsfrist til forårssemesteret 2020: 15. november 2019. Ansøgninger behandles løbende og i nogle tilfælde indkaldes også til samtaler før ansøgningsfristen. Start: 1. februar 2020. LINAK god arbejdsplads × faglige udfordringer2 Vi er markedsledende, sætter kunden i første række og udfordrer status quo. Dette giver os mange spændende faglige udfordringer, og vi overvejer altid, hvordan vi kan gøre vores arbejde mere effektivt og innovativt. Samtidig prioriterer vi en fornuftig balance mellem arbejdsliv og privatliv. Du er omgivet af erfarne og fagligt stærke kolleger i en team-orienteret kultur, og hvor samarbejde og fleksibilitet er i højsædet. Ønsker du flere oplysninger, er du velkommen til at kontakte en af vores HR konsulenter Ida Falkenham på 73151875 eller Catharina Christensen på tlf. 73151635. LINAK A S Group Headquarters Smedevænget 8, Guderup 6430 Nordborg

Praktik inden for Supply Chain

Vi søger studerende til praktik inden for supply chain som har gå-på-mod og lyst til at blive en del af et dynamisk team. Du vil – som en naturlig del af teamet – blive inddraget i problemstillinger, samt indgå i arbejdet med både større og mindre projekter.

Projekter inden for supply chain vil omhandle håndtering af den interne logistik. Du vil være med til at sikre løbende udvikling og forbedring af processer og opgaver med fokus på LEAN. Dine arbejdsopgaver kan fx komme til at handle om produktivitetsforbedring og optimering af lager, varehåndtering og vareflow.

Ved alle arbejdsopgaver er det en naturlig del af dagligdagen også at forstå organisationens behov og overføre dem til løsninger inden for dit område.

Du:  

  • er i gang med en relevant ingeniør- eller business universitetsuddannelse fx Operations and Supply Chain Management, Cand.merc. el. lignende
  • har kendskab til LEAN management
  • er positiv, imødekommende og kan lide at kommunikere med andre
  • er fleksibel og har gå-på-mod
  • bliver motiveret af faglige udfordringer
  • taler og forstår dansk på grundlæggende niveau


Hvorfor LINAK? 

  • Løn under praktikperioden
  • Betalt kollegieværelse, hvis du ikke bor i nærheden
  • Ansvar for egne projekter og mulighed for at afprøve teori i praksis
  • Sociale arrangementer med de 15-20 andre praktikanter. Hvis du vil vide mere om, hvordan det er at være praktikant hos LINAK, kan du klikke her.
  • Evt. mulighed for et samarbejde om dit afgangsprojekt efterfølgende
  • Faglig sparring og udvikling med den praktikansvarlige


Din ansøgning: 

  • skal udtrykke det du brænder allermest for at arbejde med under din praktik
  • skal indikere tidsrammen og tidspunkt for praktikken
  • skal indeholde din motivation for at vælge LINAK som praktiksted
  • skal indeholde dit foreløbige karakterudskrift

 

Ansøgningsfrist til forårssemesteret 2020: 15. november 2019. Ansøgninger behandles løbende og i nogle tilfælde indkaldes også til samtaler før ansøgningsfristen. 

Start: 1. februar 2020.

 
LINAK = god arbejdsplads × faglige udfordringer2

Vi er markedsledende, sætter kunden i første række og udfordrer status quo. Dette giver os mange spændende faglige udfordringer, og vi overvejer altid, hvordan vi kan gøre vores arbejde mere effektivt og innovativt. Samtidig prioriterer vi en fornuftig balance mellem arbejdsliv og privatliv. Du er omgivet af erfarne og fagligt stærke kolleger i en team-orienteret kultur, og hvor samarbejde og fleksibilitet er i højsædet.   

Ønsker du flere oplysninger, er du velkommen til at kontakte en af vores HR konsulenter Ida Falkenham på 73151875 eller Catharina Christensen på tlf. 73151635.

LINAK A/S
Group Headquarters
Smedevænget 8, Guderup
6430 Nordborg

LINAK A/SNordborg2019-09-14T00:00:002019-11-08T00:00:00
330088139ProduktionsingeniørRobot Produktionsingeniør Vi søger til en nyoprettet stilling en medarbejder, der gennem LEAN, teknisk snilde og data analyse vil bidrage til at skabe forbedringer og optimeringer i vores interne materialeflow. Du bliver en del af et lille team, der er ansvarlig for materialeflows hos LINAK. Teamet arbejder med optimering og lagerkapacitet og vil i den kommende periode øge fokus på automatisering. Din rolle bliver hovedsagelig at koordinere og løse opgaver og projekter med fokus på kostreduceringer, produktivitetsforbedringer, optimeringer og automatisering af lager, materialeflows og emballage og emballering. Du får en bred kontaktflade til mange forskellige medarbejdergrupper på vores lager, i vores produktion og hos vores eksterne logistikpartner, hvor du skal skabe et konstruktivt samarbejde omkring ideer og løsninger. Primære opgaver Koordinere og implementere produktivitetsforbedringer i materialeflow via løbende forbedringer og deltagelse i Kaizens Ansvarlig for optimal udnyttelse af lagerplads på tværs af fabrikkerne i Guderup Drifts ansvar for udstyr herunder lagerautomater Indkøb af udstyr til automatisering optimering af materialeflow Ansvarlig for vedligeholdelse og optimering af vores emballage-, og pakkematerialer, samt sikre vi overholder regler og standarder til transportsikring og emballageminimering Du er erfaren produktionsingeniør der har praktisk erfaring med lager og materialestyring gerne fra produktions- eller logistiktunge virksomheder. Alternativt kan du være en nyuddannet produktions- eller maskiningeniør kan lide at arbejde med praktiske opgaver og løsninger kan lide at analysere og arbejde med databehandling i relation til løsningsmuligheder kan lide at få noget fra hånden er rolig af natur og vedholdende er nysgerrig og tør udfordre det eksisterende taler og skriver dansk og engelsk Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Senior Manager, Logistics Production Development, Martin V. Andersen, 5077 1035. Ansøgninger vurderes løbende og stillingen lukkes når den rette kandidat er fundet. (Eventuelle ansøgningsfrister er systemgenererede og ikke fastsat af LINAK). LINAK A S Group Headquarters Smedevænget 8, Guderup, 6430 Nordborg

Produktionsingeniør

Vi søger til en nyoprettet stilling en medarbejder, der gennem LEAN, teknisk snilde og data analyse vil bidrage til at skabe forbedringer og optimeringer i vores interne materialeflow.

Du bliver en del af et lille team, der er ansvarlig for materialeflows hos LINAK. Teamet arbejder med optimering og lagerkapacitet og vil i den kommende periode øge fokus på automatisering. Din rolle bliver hovedsagelig at koordinere og løse opgaver og projekter med fokus på kostreduceringer, produktivitetsforbedringer, optimeringer og automatisering af lager, materialeflows og emballage og emballering.

Du får en bred kontaktflade til mange forskellige medarbejdergrupper på vores lager, i vores produktion og hos vores eksterne logistikpartner, hvor du skal skabe et konstruktivt samarbejde omkring ideer og løsninger.  

Primære opgaver

  • Koordinere og implementere produktivitetsforbedringer i materialeflow via løbende forbedringer og deltagelse i Kaizens
  • Ansvarlig for optimal udnyttelse af lagerplads på tværs af fabrikkerne i Guderup
  • Drifts ansvar for udstyr herunder lagerautomater
  • Indkøb af udstyr til automatisering/optimering af materialeflow
  • Ansvarlig for vedligeholdelse og optimering af vores emballage-, og pakkematerialer, samt sikre vi overholder regler og standarder til transportsikring og emballageminimering

Du

  • er erfaren produktionsingeniør der har praktisk erfaring med lager og materialestyring gerne fra produktions- eller logistiktunge virksomheder. Alternativt kan du være en nyuddannet produktions- eller maskiningeniør
  • kan lide at arbejde med praktiske opgaver og løsninger
  • kan lide at analysere og arbejde med databehandling i relation til løsningsmuligheder
  • kan lide at få noget fra hånden
  • er rolig af natur og vedholdende
  • er nysgerrig og tør udfordre det eksisterende
  • taler og skriver dansk og engelsk

 

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Senior Manager, Logistics & Production Development, Martin V. Andersen, 5077 1035.

Ansøgninger vurderes løbende og stillingen lukkes når den rette kandidat er fundet. (Eventuelle ansøgningsfrister er systemgenererede og ikke fastsat af LINAK).

LINAK A/S
Group Headquarters
Smedevænget 8, Guderup, 6430 Nordborg

LINAK A/SNordborg2019-09-11T00:00:002019-11-06T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Equipment manager

LEGO SYSTEM A/S

Billund
Would you like to combine your knowledge on equipment technology with your innovative CAD construction skills? Join our global community of playful minds and become a key part in setting the technological direction for our future production environm...
Indrykket:17. oktober 2019
Udløbsdato:30. oktober 2019

Praktik inden for Kvalitet

LINAK A/S

Nordborg
Praktik inden for Kvalitet Vi søger studerende til praktik inden for kvalitet, som har gå-på-mod og lyst til at blive en del af et dynamisk team. Du vil som en naturlig del af teamet blive inddraget i problemstillinger, samt indgå i arbejdet med båd...
Indrykket:16. september 2019
Udløbsdato:8. november 2019

Ingeniørpraktik inden for Produktion

LINAK A/S

Nordborg
Ingeniørpraktik inden for Produktion Vi søger 2-3 studerende til ingeniørpraktik inden for produktion, som har gå-på-mod og lyst til at blive en del af en dynamisk produktlinje. Du vil som en naturlig del af teamet blive inddraget i problemstillinge...
Indrykket:16. september 2019
Udløbsdato:8. november 2019

Praktik inden for Supply Chain

LINAK A/S

Nordborg
Praktik inden for Supply Chain Vi søger studerende til praktik inden for supply chain som har gå-på-mod og lyst til at blive en del af et dynamisk team. Du vil som en naturlig del af teamet blive inddraget i problemstillinger, samt indgå i arbejdet ...
Indrykket:14. september 2019
Udløbsdato:8. november 2019

Produktionsingeniør

LINAK A/S

Nordborg
Produktionsingeniør Vi søger til en nyoprettet stilling en medarbejder, der gennem LEAN, teknisk snilde og data analyse vil bidrage til at skabe forbedringer og optimeringer i vores interne materialeflow. Du bliver en del af et lille team, der er an...
Indrykket:11. september 2019
Udløbsdato:6. november 2019