Produktspecialist til Cykel-webshop - Cykelgear A/S

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Har du erfaring som cykelmekaniker og styr på alt det cykeltekniske? Og bliver du i godt humør, når du kan hjælpe nogen med at finde netop den reservedel, de ikke selv vidste, de manglede? Som produktspecialist hos Cykelgear bruger du hver dag din viden om cykler og reservedele til at svare på tekniske spørgsmål fra både kolleger og kunder.

Danmarks førende webshop for cykler, reservedele og tilbehør

Om Cykelgear:

Cykelgear er Danmarks førende webshop for cykler, cykelreservedele og cykeltilbehør, og har trofast

serviceret det danske cykelfolk siden opstarten i 2007. Cykelgear er placeret i Terndrup, mellem Aalborg og

Randers, og råder over 15.000 m2 kontor/lager og pickup point. Cykelgear har over 50 medarbejdere, og

driver webshops i Danmark, Sverige samt via en engelsksproget international webshop. Der er fart over

feltet hos Cykelgear hvor der årligt sendes over 400.000 pakker ud til glade kunder i Danmark, Sverige og

resten af Europa.

Om jobbet:

Du bliver en del af vores kundecenter, hvor vi hver uge hjælper hundredvis af kunder med svar på deres spørgsmål vedrørende cykler, reservedele og tilbehør. På kontoret i Terndrup kommer du til at sidde sammen med 6 dygtige kolleger, som svarer på henvendelser via telefon, mail og chatten.

Vores fælles mål er at give vores kunder den bedste oplevelse. Det gælder både, når vi rådgiver før et køb og efter købet, hvis der er reklamationer eller spørgsmål til fx levering,” forklarer Rasmus Andersen, som er kundeservicechef.  

Du arbejder 37 timer om ugen med vagter i tidsrummet 8.00 til 18.00, og du kan forvente enkelte weekendvagter ca. hver 4.-5. uge.

Velkommen til en dynamisk hverdag
 
Hver dag snakker vi med mange typer kunder: fra fru Jensen, som skal have hjælp til at finde et dæk til en 20 år gammel cykel, til den unge cykelentusiast, som skal høre, om vi har en helt specifik reservedel. Derfor skal du trives med at snakke med mange forskellige mennesker – og møde dem, hvor de er.

”På grund af din erfaring får du de spørgsmål, som ligger i den tungere ende af den tekniske skala. Men du skal samtidig kunne hoppe på telefonen og guide kunderne i at finde rundt på hjemmesiden, hvis det er den hjælp, de har brug for,” uddyber Rasmus.

Stor erfaring med cykler – og lyst til at dele
 
Du er vores nye kollega, hvis du teknisk og praktisk ved en masse om cykler og har lyst til at bruge den viden i et job, hvor de oliefedtede kæder bliver skiftet ud med tastatur og headset.

 

 

Vi forventer ikke nødvendigvis, at du har erfaring med kundeservice, men du kan snakke med høj som lav – og du bliver selv glad, når kunderne går fra jeres snak med et smil på læben.

 

  • Du er uddannet cykelmekaniker eller har flere års erfaring fra et cykelværksted eller en cykelbutik.
  • Du kan svare på henvendelser både over telefonen og på mail.
  • Du kan god lidt at hjælpe andre og vil gerne bruge din erfaring og viden hver dag.
  • Det er et plus, hvis du har erfaring med webbaserede systemer til behandling af kundehenvendelser og ordrer – ellers skal vi nok lære dig op.

Det praktiske:

Der er tale om en fuldtidsstilling på 37 timer. Løn tilbydes efter kvalifikationer, og virksomheden har

firmapensionsordning.

 

Ansøgning:

 

Ansøgningsfrist er søndag d. 20. oktober 2021, med forventet opstart den 1. november 2021.

Send ansøgning til e-mailadressen: rea@cykelgear.dk. Ansøgningerne behandles løbende, så send gerne din

Mærk ansøgningen: Produktspecialist

 

Ved uddybende spørgsmål kan kundeservicechef Rasmus Andersen kontaktes på telefon: +45 25 94 81 83

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Produktspecialist til Cykel-webshop - Cykelgear A/S

Har du erfaring som cykelmekaniker og styr på alt det cykeltekniske? Og bliver du i godt humør, når du kan hjælpe nogen med at finde netop den reservedel, de ikke selv vidste, de manglede? Som produktspecialist hos Cykelgear bruger du hver dag din viden om cykler og reservedele til at svare på tekniske spørgsmål fra både kolleger og kunder.

Danmarks førende webshop for cykler, reservedele og tilbehør

Om Cykelgear:

Cykelgear er Danmarks førende webshop for cykler, cykelreservedele og cykeltilbehør, og har trofast

serviceret det danske cykelfolk siden opstarten i 2007. Cykelgear er placeret i Terndrup, mellem Aalborg og

Randers, og råder over 15.000 m2 kontor/lager og pickup point. Cykelgear har over 50 medarbejdere, og

driver webshops i Danmark, Sverige samt via en engelsksproget international webshop. Der er fart over

feltet hos Cykelgear hvor der årligt sendes over 400.000 pakker ud til glade kunder i Danmark, Sverige og

resten af Europa.

Om jobbet:

Du bliver en del af vores kundecenter, hvor vi hver uge hjælper hundredvis af kunder med svar på deres spørgsmål vedrørende cykler, reservedele og tilbehør. På kontoret i Terndrup kommer du til at sidde sammen med 6 dygtige kolleger, som svarer på henvendelser via telefon, mail og chatten.

Vores fælles mål er at give vores kunder den bedste oplevelse. Det gælder både, når vi rådgiver før et køb og efter købet, hvis der er reklamationer eller spørgsmål til fx levering,” forklarer Rasmus Andersen, som er kundeservicechef.  

Du arbejder 37 timer om ugen med vagter i tidsrummet 8.00 til 18.00, og du kan forvente enkelte weekendvagter ca. hver 4.-5. uge.

Velkommen til en dynamisk hverdag
 
Hver dag snakker vi med mange typer kunder: fra fru Jensen, som skal have hjælp til at finde et dæk til en 20 år gammel cykel, til den unge cykelentusiast, som skal høre, om vi har en helt specifik reservedel. Derfor skal du trives med at snakke med mange forskellige mennesker – og møde dem, hvor de er.

”På grund af din erfaring får du de spørgsmål, som ligger i den tungere ende af den tekniske skala. Men du skal samtidig kunne hoppe på telefonen og guide kunderne i at finde rundt på hjemmesiden, hvis det er den hjælp, de har brug for,” uddyber Rasmus.

Stor erfaring med cykler – og lyst til at dele
 
Du er vores nye kollega, hvis du teknisk og praktisk ved en masse om cykler og har lyst til at bruge den viden i et job, hvor de oliefedtede kæder bliver skiftet ud med tastatur og headset.

 

 

Vi forventer ikke nødvendigvis, at du har erfaring med kundeservice, men du kan snakke med høj som lav – og du bliver selv glad, når kunderne går fra jeres snak med et smil på læben.

 

  • Du er uddannet cykelmekaniker eller har flere års erfaring fra et cykelværksted eller en cykelbutik.
  • Du kan svare på henvendelser både over telefonen og på mail.
  • Du kan god lidt at hjælpe andre og vil gerne bruge din erfaring og viden hver dag.
  • Det er et plus, hvis du har erfaring med webbaserede systemer til behandling af kundehenvendelser og ordrer – ellers skal vi nok lære dig op.

Det praktiske:

Der er tale om en fuldtidsstilling på 37 timer. Løn tilbydes efter kvalifikationer, og virksomheden har

firmapensionsordning.

 

Ansøgning:

 

Ansøgningsfrist er søndag d. 20. oktober 2021, med forventet opstart den 1. november 2021.

Send ansøgning til e-mailadressen: rea@cykelgear.dk. Ansøgningerne behandles løbende, så send gerne din

Mærk ansøgningen: Produktspecialist

 

Ved uddybende spørgsmål kan kundeservicechef Rasmus Andersen kontaktes på telefon: +45 25 94 81 83

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.