Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Professionelle lønkonsulenter

Amesto AccountHouse A/S vækster og søger derfor dygtige og erfarne lønkonsulenter til vores professionelle payroll teams.
Trives du i et alsidigtjob, hvor tempoet ligger højt? og vil du være en del af en vigtig strategisk funktion, med gode muligheder for udvikling? så er det måske dig vi søger!

Vi tilbyder en spændende hverdag på en af Danmarks bedste arbejdspladser, hvor du får et afvekslende job med masser af udfordringer og varierende opgaver.
Vores arbejdsmiljø er uformelt og præget af godt humør,god sparring og plads til faglig udvikling.

Hos os får du nogle dygtige kolleger på en arbejdsplads, hvor medarbejderen er et vigtigt aktiv. Med til stillingen hører, foruden mulighed for både hjemmearbejde og flextidsordning, også gode løn- og ansættelsesvilkår.
Herunder forskellige personalegoder, som f.eks. en aktiv personaleforening, god fleksibel kantineordning, massageordning, sundhedssikring, firma rabatordninger og meget andet.

Lyder det som noget for dig, så kan du nu blive en del af et team, hvor du som konsulentsamtidig får selvstændigt ansvar for håndtering af egne kunder. Vi tror på, at vi finder de bedste løsninger i fællesskab, og der er derfor altid mulighed for backup, støtte og sparring fra din teamleder og kollegaer.

Dine opgaver som lønkonsulent bliver bl.a.:

  • Ansvar for egne projekter og kunder
  • Håndtering af løngrundlag A til Z og refusionsanmodninger
  • Indberetning til SKAT, pensionsselskaber mm. samt håndtering af FerieKonto og FeriepengeInfo
  • Vedligeholde og opdatere stamdata i lønsystemet
  • Føre kontrol af løn og lave div. afstemninger af f.eks. eIndkomst
  • Servicering og optimering af egne kunder

Du skal i det daglige bl.a. sikre effektiv, korrekt og rettidig lønadministration samt håndtere flere internationale kunder og samarbejdspartnere.
Du skal fortolke overenskomster og håndtere både funktionærer såvel som timelønnede, i hele lønprocessen fra løngrundlag til lønrapportering.

Du får desuden mulighed for håndtering af expats, inpats,arbejdsudleje mv. eller varetagelse af interim opgaver ude hos vores kunder.

Du er godt klædt på til jobbet, hvis du:

  • Har kendskab til et eller flere af følgende systemer: LESSOR-5, LESSOR PM5, LESSOR NAV samt MultiLøn Erhverv, men det er ikke er krav.
  • Er kvalitetsbevidst, struktureret og detaljeorienteret
  • Trives med at udvikle og arbejde med processer og projekter
  • Arbejder selvstændigt med stor ansvarsbevidsthed og engagement
  • Er fleksibel, samarbejdsvillig og serviceminded
  • Har erfaring og trives med håndtering af mange løbende deadlines
  • Har lyst til at indtage ekspertrollen på specifikke lønområder

Vi forventer, at du minimum har et par års erfaringmed lønadministration og derfor også kendskab til overenskomster.
Hvis du tilmed har erfaring fra konsulentbranchen, er det kun et plus.
Du behersker engelsk godt skriftligt såvel som mundtligt og er selvfølgelig rutineret bruger i Excel.

Ansøgning
Er det dig vi leder efter,så skynd dig at sende din motiverede ansøgning samt CV.
Vi behandler ansøgninger løbende, og forbeholder os retten til at tage stillingsopslaget af, når vi har fundet vores nye kollega.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330028020Phoenix-eb27590c12019-06-04T00:00:00Professionelle lønkonsulenterAmesto AccountHouse A/S vækster og søger derfor dygtige og erfarne lønkonsulenter til vores professionelle payroll teams.
Trives du i et alsidigtjob, hvor tempoet ligger højt? og vil du være en del af en vigtig strategisk funktion, med gode muligheder for udvikling? så er det måske dig vi søger!

Vi tilbyder en spændende hverdag på en af Danmarks bedste arbejdspladser, hvor du får et afvekslende job med masser af udfordringer og varierende opgaver.
Vores arbejdsmiljø er uformelt og præget af godt humør,god sparring og plads til faglig udvikling.

Hos os får du nogle dygtige kolleger på en arbejdsplads, hvor medarbejderen er et vigtigt aktiv. Med til stillingen hører, foruden mulighed for både hjemmearbejde og flextidsordning, også gode løn- og ansættelsesvilkår.
Herunder forskellige personalegoder, som f.eks. en aktiv personaleforening, god fleksibel kantineordning, massageordning, sundhedssikring, firma rabatordninger og meget andet.

Lyder det som noget for dig, så kan du nu blive en del af et team, hvor du som konsulentsamtidig får selvstændigt ansvar for håndtering af egne kunder. Vi tror på, at vi finder de bedste løsninger i fællesskab, og der er derfor altid mulighed for backup, støtte og sparring fra din teamleder og kollegaer.

Dine opgaver som lønkonsulent bliver bl.a.:
  • Ansvar for egne projekter og kunder
  • Håndtering af løngrundlag A til Z og refusionsanmodninger
  • Indberetning til SKAT, pensionsselskaber mm. samt håndtering af FerieKonto og FeriepengeInfo
  • Vedligeholde og opdatere stamdata i lønsystemet
  • Føre kontrol af løn og lave div. afstemninger af f.eks. eIndkomst
  • Servicering og optimering af egne kunder

Du skal i det daglige bl.a. sikre effektiv, korrekt og rettidig lønadministration samt håndtere flere internationale kunder og samarbejdspartnere.
Du skal fortolke overenskomster og håndtere både funktionærer såvel som timelønnede, i hele lønprocessen fra løngrundlag til lønrapportering.

Du får desuden mulighed for håndtering af expats, inpats,arbejdsudleje mv. eller varetagelse af interim opgaver ude hos vores kunder.

Du er godt klædt på til jobbet, hvis du:

  • Har kendskab til et eller flere af følgende systemer: LESSOR-5, LESSOR PM5, LESSOR NAV samt MultiLøn Erhverv, men det er ikke er krav.
  • Er kvalitetsbevidst, struktureret og detaljeorienteret
  • Trives med at udvikle og arbejde med processer og projekter
  • Arbejder selvstændigt med stor ansvarsbevidsthed og engagement
  • Er fleksibel, samarbejdsvillig og serviceminded
  • Har erfaring og trives med håndtering af mange løbende deadlines
  • Har lyst til at indtage ekspertrollen på specifikke lønområder

Vi forventer, at du minimum har et par års erfaringmed lønadministration og derfor også kendskab til overenskomster.
Hvis du tilmed har erfaring fra konsulentbranchen, er det kun et plus.
Du behersker engelsk godt skriftligt såvel som mundtligt og er selvfølgelig rutineret bruger i Excel.

Ansøgning
Er det dig vi leder efter,så skynd dig at sende din motiverede ansøgning samt CV.
Vi behandler ansøgninger løbende, og forbeholder os retten til at tage stillingsopslaget af, når vi har fundet vores nye kollega.

2019-07-01T00:51:32.917 Amesto AccountHouse A S vækster og søger derfor dygtige og erfarne lønkonsulenter til vores professionelle payroll teams. Trives du i et alsidigtjob, hvor tempoet ligger højt? og vil du være en del af en vigtig strategisk funktion, med gode muligheder for udvikling? så er det måske dig vi søger! Vi tilbyder en spændende hverdag på en af Danmarks bedste arbejdspladser, hvor du får et afvekslende job med masser af udfordringer og varierende opgaver. Vores arbejdsmiljø er uformelt og præget af godt humør,god sparring og plads til faglig udvikling. Hos os får du nogle dygtige kolleger på en arbejdsplads, hvor medarbejderen er et vigtigt aktiv. Med til stillingen hører, foruden mulighed for både hjemmearbejde og flextidsordning, også gode løn- og ansættelsesvilkår. Herunder forskellige personalegoder, som f.eks. en aktiv personaleforening, god fleksibel kantineordning, massageordning, sundhedssikring, firma rabatordninger og meget andet. Lyder det som noget for dig, så kan du nu blive en del af et team, hvor du som konsulentsamtidig får selvstændigt ansvar for håndtering af egne kunder. Vi tror på, at vi finder de bedste løsninger i fællesskab, og der er derfor altid mulighed for backup, støtte og sparring fra din teamleder og kollegaer. Dine opgaver som lønkonsulent bliver bl.a.: Ansvar for egne projekter og kunder Håndtering af løngrundlag A til Z og refusionsanmodninger Indberetning til SKAT, pensionsselskaber mm. samt håndtering af FerieKonto og FeriepengeInfo Vedligeholde og opdatere stamdata i lønsystemet Føre kontrol af løn og lave div. afstemninger af f.eks. eIndkomst Servicering og optimering af egne kunder Du skal i det daglige bl.a. sikre effektiv, korrekt og rettidig lønadministration samt håndtere flere internationale kunder og samarbejdspartnere. Du skal fortolke overenskomster og håndtere både funktionærer såvel som timelønnede, i hele lønprocessen fra løngrundlag til lønrapportering. Du får desuden mulighed for håndtering af expats, inpats,arbejdsudleje mv. eller varetagelse af interim opgaver ude hos vores kunder. Du er godt klædt på til jobbet, hvis du: Har kendskab til et eller flere af følgende systemer: LESSOR-5, LESSOR PM5, LESSOR NAV samt MultiLøn Erhverv, men det er ikke er krav. Er kvalitetsbevidst, struktureret og detaljeorienteret Trives med at udvikle og arbejde med processer og projekter Arbejder selvstændigt med stor ansvarsbevidsthed og engagement Er fleksibel, samarbejdsvillig og serviceminded Har erfaring og trives med håndtering af mange løbende deadlines Har lyst til at indtage ekspertrollen på specifikke lønområder Vi forventer, at du minimum har et par års erfaringmed lønadministration og derfor også kendskab til overenskomster. Hvis du tilmed har erfaring fra konsulentbranchen, er det kun et plus. Du behersker engelsk godt skriftligt såvel som mundtligt og er selvfølgelig rutineret bruger i Excel. Ansøgning Er det dig vi leder efter,så skynd dig at sende din motiverede ansøgning samt CV. Vi behandler ansøgninger løbende, og forbeholder os retten til at tage stillingsopslaget af, når vi har fundet vores nye kollega.11jobneteb27590c100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-30T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1684&ProjectId=143585&DepartmentId=18960&MediaId=4618&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavnEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnGentofteEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnGladsaxe3530941Amesto AccountHouse11Vandtårnsvej 62 A, 4. sal.2860Søborg70229299DKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent764331JobNet4992492499249210021-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=eb27590chttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=eb27590chttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=eb27590c&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=eb27590c&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonProfessionelle lønkonsulenter1Dansk3Læse/ tale330Lønkonsulent30Human Resources361844543noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330160277Professionelle lønkonsulenterRobot Amesto AccountHouse A S vækster og vi søger derfor dygtige og erfarne lønkonsulenter til vores professionelle payroll teams. Trives du i et alsidigt job, hvor tempoet ligger højt? Og vil du være en del af et dynamisk miljø, hvor høj arbejdsglæde, høj faglighed og mulighed for udfordrende arbejdsopgaver er i fokus? Så er det måske dig vi søger! Vi tilbyder en spændende hverdag på en af Danmarks bedste arbejdspladser, hvor du får et afvekslende job med masser af udfordringer og ansvar for f.eks. lønkørsler på forskellige kunder. Vores arbejdsmiljø er uformelt og præget af godt humør, god sparring og plads til faglig udvikling. Hos os får du nogle dygtige kolleger på en arbejdsplads, hvor medarbejderen er et vigtigt aktiv. Med til stillingen hører, foruden mulighed for både hjemmearbejde og flextidsordning, også gode løn- og ansættelsesvilkår. Herunder forskellige personalegoder, som f.eks. en aktiv personaleforening, god fleksibel kantineordning, massageordning, sundhedssikring, firma rabatordninger og meget mere. Lyder det som noget for dig, så kan du nu få selvstændigt ansvar for håndteringen af egne kunder og blive en del af et stærkt team med gode kollegaer. Vi tror på, at vi finder de bedste løsninger i fællesskab og der er derfor altid mulighed for backup, støtte og sparring fra dine kolleger og din teamleder. Dine opgaver som lønkonsulent bliver bl.a.: Ansvar for egne kunder Servicering og optimering af egne kunder Håndtering af løngrundlag fra A til Z samt refusionsanmodninger Indberetning til SKAT, pensionsselskaber mm. samt håndtering af FerieKonto og FeriepengeInfo Vedligehold og opdatering af stamdata i lønsystemet Kontrol af løn og diverse afstemninger af f.eks. eIndkomst Direkte kontakt og dialog med kunder Du skal i det daglige bl.a. sikre effektiv, korrekt og rettidig lønadministration samt håndtere flere internationale kunder og samarbejdspartnere. Du skal fortolke overenskomster og håndtere både funktionærer såvel som timelønnede, i hele lønprocessen fra løngrundlag til lønrapportering. Du får desuden mulighed for håndtering af expats, inpats, arbejdsudleje mv. eller varetagelse af interim opgaver ude hos vores kunder. Du er godt klædt på til jobbet, hvis du: Er kvalitetsbevidst, struktureret og løsningsorienteret Trives med at udvikle og arbejde med processer og projekter Arbejder selvstændigt med stor ansvarsbevidsthed og stort engagement Er fleksibel, samarbejdsvillig og en god kommunikator Har erfaring og trives med håndtering af mange løbende deadlines Har lyst til at indtage ekspertrollen på specifikke lønområder Har kendskab til et eller flere af følgende systemer: LESSOR-5, LESSOR PM5, LESSOR NAV samt Visma Løn. Vi forventer, at du minimum har et par års erfaring med lønadministration og derfor også kendskab til overenskomster. Hvis du tilmed har erfaring fra konsulentbranchen, er det kun et plus. Du behersker engelsk godt skriftligt såvel som mundtligt og er selvfølgelig rutineret bruger i Excel. Ansøgning Er det dig vi leder efter, så skynd dig at sende din motiverede ansøgning samt CV. Vi behandler ansøgninger løbende, og forbeholder os retten til at fjerne stillingsopslaget, når vi har fundet vores nye kollega.Amesto AccountHouse A/S vækster og vi søger derfor dygtige og erfarne lønkonsulenter til vores professionelle payroll teams. Trives du i et alsidigt job, hvor tempoet ligger højt? Og vil du være en del af et dynamisk miljø, hvor høj arbejdsglæde, høj faglighed og mulighed for udfordrende arbejdsopgaver er i fokus? Så er det måske dig vi søger!

Vi tilbyder en spændende hverdag på en af Danmarks bedste arbejdspladser, hvor du får et afvekslende job med masser af udfordringer og ansvar for f.eks. lønkørsler på forskellige kunder. Vores arbejdsmiljø er uformelt og præget af godt humør, god sparring og plads til faglig udvikling.

Hos os får du nogle dygtige kolleger på en arbejdsplads, hvor medarbejderen er et vigtigt aktiv. Med til stillingen hører, foruden mulighed for både hjemmearbejde og flextidsordning, også gode løn- og ansættelsesvilkår. Herunder forskellige personalegoder, som f.eks. en aktiv personaleforening, god fleksibel kantineordning, massageordning, sundhedssikring, firma rabatordninger og meget mere.

Lyder det som noget for dig, så kan du nu få selvstændigt ansvar for håndteringen af egne kunder og blive en del af et stærkt team med gode kollegaer. Vi tror på, at vi finder de bedste løsninger i fællesskab og der er derfor altid mulighed for backup, støtte og sparring fra dine kolleger og din teamleder.

Dine opgaver som lønkonsulent bliver bl.a.:

  • Ansvar for egne kunder
  • Servicering og optimering af egne kunder
  • Håndtering af løngrundlag fra A til Z samt refusionsanmodninger
  • Indberetning til SKAT, pensionsselskaber mm. samt håndtering af FerieKonto og FeriepengeInfo
  • Vedligehold og opdatering af stamdata i lønsystemet
  • Kontrol af løn og diverse afstemninger af f.eks. eIndkomst
  • Direkte kontakt og dialog med kunder
Du skal i det daglige bl.a. sikre effektiv, korrekt og rettidig lønadministration samt håndtere flere internationale kunder og samarbejdspartnere. Du skal fortolke overenskomster og håndtere både funktionærer såvel som timelønnede, i hele lønprocessen fra løngrundlag til lønrapportering.

Du får desuden mulighed for håndtering af expats, inpats, arbejdsudleje mv. eller varetagelse af interim opgaver ude hos vores kunder.

Du er godt klædt på til jobbet, hvis du:

  • Er kvalitetsbevidst, struktureret og løsningsorienteret
  • Trives med at udvikle og arbejde med processer og projekter
  • Arbejder selvstændigt med stor ansvarsbevidsthed og stort engagement
  • Er fleksibel, samarbejdsvillig og en god kommunikator
  • Har erfaring og trives med håndtering af mange løbende deadlines
  • Har lyst til at indtage ekspertrollen på specifikke lønområder
  • Har kendskab til et eller flere af følgende systemer: LESSOR-5, LESSOR PM5, LESSOR NAV samt Visma Løn.
Vi forventer, at du minimum har et par års erfaring med lønadministration og derfor også kendskab til overenskomster. Hvis du tilmed har erfaring fra konsulentbranchen, er det kun et plus.
Du behersker engelsk godt skriftligt såvel som mundtligt og er selvfølgelig rutineret bruger i Excel.

Ansøgning

Er det dig vi leder efter, så skynd dig at sende din motiverede ansøgning samt CV.
Vi behandler ansøgninger løbende, og forbeholder os retten til at fjerne stillingsopslaget, når vi har fundet vores nye kollega.

Amesto AccountHouseSøborg2020-01-20T00:00:002020-02-01T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Professionelle lønkonsulenter

Amesto AccountHouse

Søborg
Amesto AccountHouse A S vækster og vi søger derfor dygtige og erfarne lønkonsulenter til vores professionelle payroll teams. Trives du i et alsidigt job, hvor tempoet ligger højt? Og vil du være en del af et dynamisk miljø, hvor høj arbejdsglæde, hø...
Indrykket:20. januar 2020