Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Professionelle lønkonsulenter

Amesto AccountHouse A/S vækster og søger derfor dygtige og erfarne lønkonsulenter til vores professionelle payroll teams.
Trives du i et alsidigtjob, hvor tempoet ligger højt? og vil du være en del af en vigtig strategisk funktion, med gode muligheder for udvikling? så er det måske dig vi søger!

Vi tilbyder en spændende hverdag på en af Danmarks bedste arbejdspladser, hvor du får et afvekslende job med masser af udfordringer og varierende opgaver.
Vores arbejdsmiljø er uformelt og præget af godt humør,god sparring og plads til faglig udvikling.

Hos os får du nogle dygtige kolleger på en arbejdsplads, hvor medarbejderen er et vigtigt aktiv. Med til stillingen hører, foruden mulighed for både hjemmearbejde og flextidsordning, også gode løn- og ansættelsesvilkår.
Herunder forskellige personalegoder, som f.eks. en aktiv personaleforening, god fleksibel kantineordning, massageordning, sundhedssikring, firma rabatordninger og meget andet.

Lyder det som noget for dig, så kan du nu blive en del af et team, hvor du som konsulentsamtidig får selvstændigt ansvar for håndtering af egne kunder. Vi tror på, at vi finder de bedste løsninger i fællesskab, og der er derfor altid mulighed for backup, støtte og sparring fra din teamleder og kollegaer.

Dine opgaver som lønkonsulent bliver bl.a.:

  • Ansvar for egne projekter og kunder
  • Håndtering af løngrundlag A til Z og refusionsanmodninger
  • Indberetning til SKAT, pensionsselskaber mm. samt håndtering af FerieKonto og FeriepengeInfo
  • Vedligeholde og opdatere stamdata i lønsystemet
  • Føre kontrol af løn og lave div. afstemninger af f.eks. eIndkomst
  • Servicering og optimering af egne kunder

Du skal i det daglige bl.a. sikre effektiv, korrekt og rettidig lønadministration samt håndtere flere internationale kunder og samarbejdspartnere.
Du skal fortolke overenskomster og håndtere både funktionærer såvel som timelønnede, i hele lønprocessen fra løngrundlag til lønrapportering.

Du får desuden mulighed for håndtering af expats, inpats,arbejdsudleje mv. eller varetagelse af interim opgaver ude hos vores kunder.

Du er godt klædt på til jobbet, hvis du:

  • Har kendskab til et eller flere af følgende systemer: LESSOR-5, LESSOR PM5, LESSOR NAV samt MultiLøn Erhverv, men det er ikke er krav.
  • Er kvalitetsbevidst, struktureret og detaljeorienteret
  • Trives med at udvikle og arbejde med processer og projekter
  • Arbejder selvstændigt med stor ansvarsbevidsthed og engagement
  • Er fleksibel, samarbejdsvillig og serviceminded
  • Har erfaring og trives med håndtering af mange løbende deadlines
  • Har lyst til at indtage ekspertrollen på specifikke lønområder

Vi forventer, at du minimum har et par års erfaringmed lønadministration og derfor også kendskab til overenskomster.
Hvis du tilmed har erfaring fra konsulentbranchen, er det kun et plus.
Du behersker engelsk godt skriftligt såvel som mundtligt og er selvfølgelig rutineret bruger i Excel.

Ansøgning
Er det dig vi leder efter,så skynd dig at sende din motiverede ansøgning samt CV.
Vi behandler ansøgninger løbende, og forbeholder os retten til at tage stillingsopslaget af, når vi har fundet vores nye kollega.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330028020Phoenix-eb27590c12019-06-04T00:00:00Professionelle lønkonsulenterAmesto AccountHouse A/S vækster og søger derfor dygtige og erfarne lønkonsulenter til vores professionelle payroll teams.
Trives du i et alsidigtjob, hvor tempoet ligger højt? og vil du være en del af en vigtig strategisk funktion, med gode muligheder for udvikling? så er det måske dig vi søger!

Vi tilbyder en spændende hverdag på en af Danmarks bedste arbejdspladser, hvor du får et afvekslende job med masser af udfordringer og varierende opgaver.
Vores arbejdsmiljø er uformelt og præget af godt humør,god sparring og plads til faglig udvikling.

Hos os får du nogle dygtige kolleger på en arbejdsplads, hvor medarbejderen er et vigtigt aktiv. Med til stillingen hører, foruden mulighed for både hjemmearbejde og flextidsordning, også gode løn- og ansættelsesvilkår.
Herunder forskellige personalegoder, som f.eks. en aktiv personaleforening, god fleksibel kantineordning, massageordning, sundhedssikring, firma rabatordninger og meget andet.

Lyder det som noget for dig, så kan du nu blive en del af et team, hvor du som konsulentsamtidig får selvstændigt ansvar for håndtering af egne kunder. Vi tror på, at vi finder de bedste løsninger i fællesskab, og der er derfor altid mulighed for backup, støtte og sparring fra din teamleder og kollegaer.

Dine opgaver som lønkonsulent bliver bl.a.:
  • Ansvar for egne projekter og kunder
  • Håndtering af løngrundlag A til Z og refusionsanmodninger
  • Indberetning til SKAT, pensionsselskaber mm. samt håndtering af FerieKonto og FeriepengeInfo
  • Vedligeholde og opdatere stamdata i lønsystemet
  • Føre kontrol af løn og lave div. afstemninger af f.eks. eIndkomst
  • Servicering og optimering af egne kunder

Du skal i det daglige bl.a. sikre effektiv, korrekt og rettidig lønadministration samt håndtere flere internationale kunder og samarbejdspartnere.
Du skal fortolke overenskomster og håndtere både funktionærer såvel som timelønnede, i hele lønprocessen fra løngrundlag til lønrapportering.

Du får desuden mulighed for håndtering af expats, inpats,arbejdsudleje mv. eller varetagelse af interim opgaver ude hos vores kunder.

Du er godt klædt på til jobbet, hvis du:

  • Har kendskab til et eller flere af følgende systemer: LESSOR-5, LESSOR PM5, LESSOR NAV samt MultiLøn Erhverv, men det er ikke er krav.
  • Er kvalitetsbevidst, struktureret og detaljeorienteret
  • Trives med at udvikle og arbejde med processer og projekter
  • Arbejder selvstændigt med stor ansvarsbevidsthed og engagement
  • Er fleksibel, samarbejdsvillig og serviceminded
  • Har erfaring og trives med håndtering af mange løbende deadlines
  • Har lyst til at indtage ekspertrollen på specifikke lønområder

Vi forventer, at du minimum har et par års erfaringmed lønadministration og derfor også kendskab til overenskomster.
Hvis du tilmed har erfaring fra konsulentbranchen, er det kun et plus.
Du behersker engelsk godt skriftligt såvel som mundtligt og er selvfølgelig rutineret bruger i Excel.

Ansøgning
Er det dig vi leder efter,så skynd dig at sende din motiverede ansøgning samt CV.
Vi behandler ansøgninger løbende, og forbeholder os retten til at tage stillingsopslaget af, når vi har fundet vores nye kollega.

2019-07-01T00:51:32.917 Amesto AccountHouse A S vækster og søger derfor dygtige og erfarne lønkonsulenter til vores professionelle payroll teams. Trives du i et alsidigtjob, hvor tempoet ligger højt? og vil du være en del af en vigtig strategisk funktion, med gode muligheder for udvikling? så er det måske dig vi søger! Vi tilbyder en spændende hverdag på en af Danmarks bedste arbejdspladser, hvor du får et afvekslende job med masser af udfordringer og varierende opgaver. Vores arbejdsmiljø er uformelt og præget af godt humør,god sparring og plads til faglig udvikling. Hos os får du nogle dygtige kolleger på en arbejdsplads, hvor medarbejderen er et vigtigt aktiv. Med til stillingen hører, foruden mulighed for både hjemmearbejde og flextidsordning, også gode løn- og ansættelsesvilkår. Herunder forskellige personalegoder, som f.eks. en aktiv personaleforening, god fleksibel kantineordning, massageordning, sundhedssikring, firma rabatordninger og meget andet. Lyder det som noget for dig, så kan du nu blive en del af et team, hvor du som konsulentsamtidig får selvstændigt ansvar for håndtering af egne kunder. Vi tror på, at vi finder de bedste løsninger i fællesskab, og der er derfor altid mulighed for backup, støtte og sparring fra din teamleder og kollegaer. Dine opgaver som lønkonsulent bliver bl.a.: Ansvar for egne projekter og kunder Håndtering af løngrundlag A til Z og refusionsanmodninger Indberetning til SKAT, pensionsselskaber mm. samt håndtering af FerieKonto og FeriepengeInfo Vedligeholde og opdatere stamdata i lønsystemet Føre kontrol af løn og lave div. afstemninger af f.eks. eIndkomst Servicering og optimering af egne kunder Du skal i det daglige bl.a. sikre effektiv, korrekt og rettidig lønadministration samt håndtere flere internationale kunder og samarbejdspartnere. Du skal fortolke overenskomster og håndtere både funktionærer såvel som timelønnede, i hele lønprocessen fra løngrundlag til lønrapportering. Du får desuden mulighed for håndtering af expats, inpats,arbejdsudleje mv. eller varetagelse af interim opgaver ude hos vores kunder. Du er godt klædt på til jobbet, hvis du: Har kendskab til et eller flere af følgende systemer: LESSOR-5, LESSOR PM5, LESSOR NAV samt MultiLøn Erhverv, men det er ikke er krav. Er kvalitetsbevidst, struktureret og detaljeorienteret Trives med at udvikle og arbejde med processer og projekter Arbejder selvstændigt med stor ansvarsbevidsthed og engagement Er fleksibel, samarbejdsvillig og serviceminded Har erfaring og trives med håndtering af mange løbende deadlines Har lyst til at indtage ekspertrollen på specifikke lønområder Vi forventer, at du minimum har et par års erfaringmed lønadministration og derfor også kendskab til overenskomster. Hvis du tilmed har erfaring fra konsulentbranchen, er det kun et plus. Du behersker engelsk godt skriftligt såvel som mundtligt og er selvfølgelig rutineret bruger i Excel. Ansøgning Er det dig vi leder efter,så skynd dig at sende din motiverede ansøgning samt CV. Vi behandler ansøgninger løbende, og forbeholder os retten til at tage stillingsopslaget af, når vi har fundet vores nye kollega.11jobneteb27590c100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-30T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1684&ProjectId=143585&DepartmentId=18960&MediaId=4618&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavnEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnGentofteEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnGladsaxe3530941Amesto AccountHouse11Vandtårnsvej 62 A, 4. sal.2860Søborg70229299DKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent764331JobNet4992492499249210021-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=eb27590chttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=eb27590chttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=eb27590c&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=eb27590c&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonProfessionelle lønkonsulenter1Dansk3Læse/ tale330Lønkonsulent30Human Resources361844543noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330130758Er du klar til at lære en masse om lønområdet og jobbet som konsulent?Basic Har du færdiggjort din uddannelse inden for kontor- økonomiområdet? Kigger du efter et job, hvor du kan videreudvikle dig fagligt sammen med kolleger, som giver dig oplæring og bakker dig op? Kunne jobbet som lønkonsulent være noget for dig? Så skal du læse med her Centrum Personale er et rekrutteringsbureau, som finder medarbejdere til en lang række virksomheder i storkøbenhavnsområdet. Vi søger nu en medarbejder til en stilling på fuldtid hos vores kunde et konsulentfirma, som oplever vækst og derfor gerne vil byde velkommen til en medarbejder, der kan udvikle sig til at blive lønkonsulent. Ansættelsesstart er snarest muligt. Oplæring, udvikling og positiv stemning: I denne virksomhed bliver du en del af et effektivt team, som arbejder professionelt med løn og økonomi og yder skræddersyet kunderådgivning til en række virksomheder. Teamet prioriterer at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden, så opgaverne løses så smidigt som muligt. Vi søger en lønkonsulent med den rigtige indstilling og interesse for området, så hvis du er nysgerrig, videbegærlig og vedholdende og synes, lønområdet er spændende, så skal dine kolleger nok sørge for oplæring og coaching. Det første stykke tid får du således din faste gang på virksomhedens kontor. Når du efterfølgende kommer med ud hos kunderne, foregår det sammen med en mindre gruppe kolleger. Kundegruppen holder til i Storkøbenhavn. Du lærer mere om alle opgaver inden for lønområdet: Virksomheden servicerer mange forskellige virksomheder, som har outsourcet deres lønfunktion. Der er tale om både iværksættervirksomheder, mellemstore danske virksomheder og mindre, internationale koncerner. Du vil således lære en masse om alle opgaver inden for lønområdet og vil beskæftige dig med: Løn fra A til Z både til funktionærer, timelønnede, honorarer etc. Kunderådgivning Lovgivning og overenskomster Refusioner og hensættelser Levere bogføringsmateriale På længere sigt: Lønprojekter Din faglige baggrund: Du er evt. nyuddannet eller har et par års erfaring indenfor det økonomiske eller administrative område, fx kontor Du kan din debet kredit Du interesserer dig for lønområdet og vil gerne udvikle dig til at blive lønkonsulent Du er god til at kommunikere på engelsk, mundtligt og skriftligt Du er rutineret bruger af Office pakken, særligt Excel og Word Dine personlige egenskaber: Du er klar til at lære mere og glæder dig til at udfolde dine ambitioner Du har en professionel tilgang til kunder og kolleger og fremtræder serviceminded Du er nysgerrig og opsøgende ift. dine opgaver Du arbejder omhyggeligt og ser detaljerne Du kan lide at få noget fra hånden og byder ind, hvor der er brug for det Hvis du vil videre: Er denne jobmulighed noget for dig? Send din ansøgning og dit CV via dette link: https: centrum-personale.dk ledige-stillinger oekonomiregnskab ledig-stilling ?refid 4053-3498 Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte rekrutteringskonsulent Pernille Grønning på tlf.: 33 24 40 80. Vi indkalder kandidater til samtale løbende, og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette medarbejder er fundet. Ansættelsesstart er snarest muligt. Se flere stillinger på: www.centrum-personale.dk

Har du færdiggjort din uddannelse inden for kontor-/økonomiområdet? Kigger du efter et job, hvor du kan videreudvikle dig fagligt sammen med kolleger, som giver dig oplæring og bakker dig op? Kunne jobbet som lønkonsulent være noget for dig?

Så skal du læse med her; Centrum Personale er et rekrutteringsbureau, som finder medarbejdere til en lang række virksomheder i storkøbenhavnsområdet. Vi søger nu en medarbejder til en stilling på fuldtid hos vores kunde et konsulentfirma, som oplever vækst og derfor gerne vil byde velkommen til en medarbejder, der kan udvikle sig til at blive lønkonsulent. Ansættelsesstart er snarest muligt.

Oplæring, udvikling og positiv stemning:
I denne virksomhed bliver du en del af et effektivt team, som arbejder professionelt med løn og økonomi og yder skræddersyet kunderådgivning til en række virksomheder. Teamet prioriterer at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden, så opgaverne løses så smidigt som muligt.  

Vi søger en lønkonsulent med den rigtige indstilling og interesse for området, så hvis du er nysgerrig, videbegærlig og vedholdende og synes, lønområdet er spændende, så skal dine kolleger nok sørge for oplæring og coaching. Det første stykke tid får du således din faste gang på virksomhedens kontor. Når du efterfølgende kommer med ud hos kunderne, foregår det sammen med en mindre gruppe kolleger. Kundegruppen holder til i Storkøbenhavn.    

Du lærer mere om alle opgaver inden for lønområdet:
Virksomheden servicerer mange forskellige virksomheder, som har outsourcet deres lønfunktion. Der er tale om både iværksættervirksomheder, mellemstore danske virksomheder og mindre, internationale koncerner.

Du vil således lære en masse om alle opgaver inden for lønområdet og vil beskæftige dig med:

  • Løn fra A til Z både til funktionærer, timelønnede, honorarer etc.
  • Kunderådgivning
  • Lovgivning og overenskomster
  • Refusioner og hensættelser
  • Levere bogføringsmateriale
  • På længere sigt: Lønprojekter

Din faglige baggrund:

  • Du er evt. nyuddannet eller har et par års erfaring indenfor det økonomiske eller administrative område, fx kontor
  • Du kan din debet/kredit
  • Du interesserer dig for lønområdet og vil gerne udvikle dig til at blive lønkonsulent
  • Du er god til at kommunikere på engelsk, mundtligt og skriftligt
  • Du er rutineret bruger af Office pakken, særligt Excel og Word

Dine personlige egenskaber:

  • Du er klar til at lære mere og glæder dig til at udfolde dine ambitioner
  • Du har en professionel tilgang til kunder og kolleger og fremtræder serviceminded
  • Du er nysgerrig og opsøgende ift. dine opgaver
  • Du arbejder omhyggeligt og ser detaljerne
  • Du kan lide at få noget fra hånden og byder ind, hvor der er brug for det

Hvis du vil videre:
Er denne jobmulighed noget for dig? Send din ansøgning og dit CV via dette link:

https://centrum-personale.dk/ledige-stillinger/oekonomiregnskab/ledig-stilling/?refid=4053-3498  

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte rekrutteringskonsulent Pernille Grønning på tlf.: 33 24 40 80. 

Vi indkalder kandidater til samtale løbende, og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette medarbejder er fundet. Ansættelsesstart er snarest muligt.  

Se flere stillinger på: www.centrum-personale.dk
ORS/Small/fc1cb64a_logo.pngCentrum Personale A/SStorkøbenhavn2019-11-26T12:01:38.1302019-12-30T00:00:00
330133355Driftsorienteret lønkonsulentRobot Er du stærk i alle lønfunktionens facetter? Mestrer du lønregler og har du en bred erfaring inden for lønadministration. Så er det måske dig vi søger til en spændende stilling som lønkonsulent. I CapWorks ECIT Services bliver du en del af en hurtigvoksende virksomhed, der med sine kompetente løsninger hjælper forskellige virksomheder med deres regnskabsfunktion samt effektivisere deres økonomi- og lønsystemer samt processer. Afvekslende hverdag med udfordrende opgaver Du får en dynamisk hverdag, hvor du supporterer og drifter din egen kundeportefølje af både mindre og større virksomheder. Kunderne tæller både funktionæransatte og timelønnede, som arbejder under forskellige overenskomster, som du sørger for at sætte dig ind i, så den rette løn kan udbetales. Konkret vil dine arbejdsopgaver indebære følgende:Afvikling af månedlige lønkørslerOprettelse af medarbejdere og håndtering af ændringer i medarbejderforhold, der har indvirkning på lønnenIndberetninger og afstemning af lønrelaterede poster (e-indkomst, finans etc.)Søge refusion for barsel, orlov, sygdom etc.Kontrol af dine kollegaers lønudregning ligesom de laver kontrol på din lønudregningKorrespondance med dine kunder omkring løn områdetDaglig sparring med dine kollegaer omkring lønrelaterede spørgsmålDine kompetencer Du er en erfaren udadvendt og selvkørende person, som tager naturligt ejerskab over dine arbejdsopgaver. Du arbejder systematisk og detaljeorienteret samtidigt med at du er hjælpsom og serviceminded overfor vores kunder. Derudover forventer vi, at du:har minimum 5 års erfaring med løn og gerne fra en tilsvarende stilling i en konsulent virksomheder fagligt stærk og mestrer alle lønreglerer god til at sætte dig ind i overenskomsterhar erfaring i forskellige lønsystemer og har nemt ved at sætte dig ind i et nye lønsystemer god til at følge op og færdiggøre opgaverer god til at have mange bolde i luftenhar det godt med at være konsulent og kan takle forskelligartede kundebehover forandringsvillig og samtidigt en team player Om CapWorks ECIT Services CapWorks ECIT Services er en del af ECIT koncernen med mere end 1300 medarbejdere på det nordiske marked, og i CapWorks ECIT Services får du 75 erfarne og kompetente kollegaer som spænder fra administration (økonomi, regnskab og løn) over konsulentvirksomhed til udvikling af vores kunders IT-systemer. Vi prioriterer et godt fællesskab og deling af viden samt lægger vægt på at hjælpe og faglig sparring med hinanden, så vi sammen sikrer udviklingen af de mest kompetente og effektive løsninger for fremtidens økonomifunktioner. Ansættelsesvilkår Tiltrædelse sker efter aftale og arbejdsstedet er vores nye kontor i Herlev. Arbejdstiden tilpasses dine ønsker på mellem 30 og 37 timer ugentligt med mulighed for fleksible mødetider. Ansøgning og kontakt Send venligst din ansøgning hurtigst muligt, men hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte HR-konsulent Henrik Bruun på hb@capworks.euEr du stærk i alle lønfunktionens facetter? Mestrer du lønregler og har du en bred erfaring inden for lønadministration. Så er det måske dig vi søger til en spændende stilling som lønkonsulent.

I CapWorks/ECIT Services bliver du en del af en hurtigvoksende virksomhed, der med sine kompetente løsninger hjælper forskellige virksomheder med deres regnskabsfunktion samt effektivisere deres økonomi- og lønsystemer samt processer.

Afvekslende hverdag med udfordrende opgaver

Du får en dynamisk hverdag, hvor du supporterer og drifter din egen kundeportefølje af både mindre og større virksomheder. Kunderne tæller både funktionæransatte og timelønnede, som arbejder under forskellige overenskomster, som du sørger for at sætte dig ind i, så den rette løn kan udbetales.

Konkret vil dine arbejdsopgaver indebære følgende:
  • Afvikling af månedlige lønkørsler
  • Oprettelse af medarbejdere og håndtering af ændringer i medarbejderforhold, der har indvirkning på lønnen
  • Indberetninger og afstemning af lønrelaterede poster (e-indkomst, finans etc.)
  • Søge refusion for barsel, orlov, sygdom etc.
  • Kontrol af dine kollegaers lønudregning – ligesom de laver kontrol på din lønudregning
  • Korrespondance med dine kunder omkring løn området
  • Daglig sparring med dine kollegaer omkring lønrelaterede spørgsmål
Dine kompetencer

Du er en erfaren udadvendt og selvkørende person, som tager naturligt ejerskab over dine arbejdsopgaver.  Du arbejder systematisk og detaljeorienteret samtidigt med at du er hjælpsom og serviceminded overfor vores kunder.

Derudover forventer vi, at du:
  • har minimum 5 års erfaring med løn og gerne fra en tilsvarende stilling i en konsulent virksomhed
  • er fagligt stærk og mestrer alle lønregler
  • er god til at sætte dig ind i overenskomster
  • har erfaring i forskellige lønsystemer og har nemt ved at sætte dig ind i et nye lønsystem
  • er god til at følge op og færdiggøre opgaver
  • er god til at have mange bolde i luften
  • har det godt med at være konsulent og kan takle forskelligartede kundebehov
  • er forandringsvillig og samtidigt en team player

Om CapWorks/ECIT Services

CapWorks/ECIT Services er en del af ECIT koncernen med mere end 1300 medarbejdere på det nordiske marked, og i CapWorks/ECIT Services får du 75 erfarne og kompetente kollegaer som spænder fra administration (økonomi, regnskab og løn) over konsulentvirksomhed til udvikling af vores kunders IT-systemer. Vi prioriterer et godt fællesskab og deling af viden samt lægger vægt på at hjælpe og faglig sparring med hinanden, så vi sammen sikrer udviklingen af de mest kompetente og effektive løsninger for fremtidens økonomifunktioner.

Ansættelsesvilkår

Tiltrædelse sker efter aftale og arbejdsstedet er vores nye kontor i Herlev. Arbejdstiden tilpasses dine ønsker på mellem 30 og 37 timer ugentligt med mulighed for fleksible mødetider.

Ansøgning og kontakt

Send venligst din ansøgning hurtigst muligt, men hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte HR-konsulent Henrik Bruun på hb@capworks.eu




 

CapWorks ApSHerlev2019-12-02T00:00:002019-12-31T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Er du klar til at lære en masse om lønområdet og jobbet som konsulent?

Centrum Personale A/S

Storkøbenhavn
Har du færdiggjort din uddannelse inden for kontor- økonomiområdet? Kigger du efter et job, hvor du kan videreudvikle dig fagligt sammen med kolleger, som giver dig oplæring og bakker dig op? Kunne jobbet som lønkonsulent være noget for dig? Så skal...
Indrykket:26. november 2019
Udløbsdato:30. december 2019

Driftsorienteret lønkonsulent

CapWorks ApS

Herlev
Er du stærk i alle lønfunktionens facetter? Mestrer du lønregler og har du en bred erfaring inden for lønadministration. Så er det måske dig vi søger til en spændende stilling som lønkonsulent. I CapWorks ECIT Services bliver du en del af en hurtigv...
Indrykket:2. december 2019
Udløbsdato:31. december 2019