Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Professorsekretær, Blodsygdomme, Aarhus Universitetshospital

Vi søger en professorsekretær til lærestolsprofessoren på Blodsygdomme, Aarhus Universitetshospital/Institut for Klinisk Medicin, Aarhus Universitet, Health pr. 1.marts 2021 eller snarest muligt derefter. Stillingen er på gennemsnitligt 37 timer/uge og med en foreløbig varighed på 5 år med mulighed for forlængelse/permanentgørelse.

Blodsygdomme er en specialafdeling for sygdomme i blod og lymfesystem. Afdelingen har en omfattende forskningsaktivitet inden for alle aspekter af blod- og lymfesygdomme og de dertil knyttede kliniske patientforløb, som afdelingen varetager i henhold til den af Sundhedsstyrelsen definerede specialeplan. Forskningen ledes af lærestolsprofessoren. Derudover er der 1 klinisk professor, 1 fagdidaktisk professor, 4 lektorer, 7 igangværende ph.d-studerende, (5 cand.med., 1 cand.scient. og 1 cand.scient.san.). Derudover er der forskningsårs- og specialestuderende samt et stort antal projekttilknyttede præ- og postgraduate forskere.

 

Dine arbejdsopgaver

Som lærestolsprofessorsekretær er din primære opgave at understøtte afdelingens lærestolsprofessor i alle sine forsknings- og undervisningsrelaterede funktioner.

Dine primære arbejdsopgaver vil være:
  • Regnskab og økonomistyring
    • Fakturahåndtering og indkøb
    • Løbende oversigt over forskningskonti og ompostering
    • Regnskabsføring og rapportering i relation til forskningsbevillinger
    • Rejsebestillinger og -afregninger
  • Personlig assistent (PA) for lærestolsprofessoren
    • Kalenderstyring og rejseplanlægning
    • Skriftlig og mundtlig kontakt med samarbejdspartnere internt og eksternt, nationalt og internationalt
    • Forberedelse af møde materiale/præsentationer
    • Forberedelse, planlægning og koordination af ansøgninger om forskningsmidler
    • Forberedelse, planlægning og koordination af det årlige forskningsseminar
    • Vedligeholdelse af lærestolsprofessors PURE-profil, CV (lange og korte versioner samt biosketch) publikationsliste, web-baserede profiler og kommunikation
  • Forskningsgruppe
    • Koordinering i forbindelse med forskningsårs-, speciale- og ph.d-studerende i afdelingen
    • Mødeplanlægning (herunder forskningsårs-, ph.d- og doktorforsvar; interne, regionale, nationale og internationale møder/konferencer), herunder www.nordictumormicroenvironment.org og ph.d kursus ved Dansk Hæmatologisk Selskabs årsmøde
    • Hjælp med sekretariatsopgaver i afdelingens Akademiske Clinical Trial Office
  • HR
    • Ferie- og fraværsregistrering
    • Udarbejdelse af stillingsopslag og koordinering
    • Ansættelse af forskningspersonale
  • Sprog og IT
    • Korrekturlæsning på højt niveau på dansk og engelsk
    • Vedligeholdelse af web-baseret kommunikation
    • Hjælp med udarbejdelse af præsentationer (poster eller slides), layout og grafik til undervisnings- eller forskningsbrug
    • Bidrag om forskning og undervisning til afdelingens årsrapport
  • Studenterrelaterede opgaver
    • Planlægning, koordinering og praktisk forberedelse af medicinstuderendes klinikophold (2.semester i bachelor – Tidlig Klinik- og 1.semester i kandidat – Klinisk ophold), herunder vedligeholdelse af introduktions materiale
    • Kontaktperson for undervisere og studerende
    • Klargøring og upload af undervisningsmateriale
    • Indsamling og koordinering af eksamens spørgsmål ved inflammationssemesterets multiple choice test
    • Evt. forberedelse af og assistance til udenlandske studerendes klinikophold  

Dine kompetencer

  • Erfaring fra en tilsvarende eller lignende stilling. Da arbejdsopgaverne er i krydsfeltet mellem Aarhus Universitet og Aarhus Universitetshospital, stiller det store krav til det kølige overblik. Kendskab til begge miljøer er en klar fordel, da du vil skulle arbejde i mange samarbejdsrelationer og systemer fra begge institutioner.
  • Det er desuden en klar fordel, at du har indgående kendskab til og erfaring med at arbejde i følgende systemer på hhv. Aarhus Universitet og Aarhus Universitetshospital:
  • InFak og ØS
  • FAS
  • AUHRA
  • PURE
  • Du skal kunne dokumentere mundtlige og skriftlige engelskkundskaber på forretnings niveau
Som person forestiller vi os, at du
  • har gode samarbejdsevner, er imødekommende, fleksibel og udpræget serviceorienteret
  • er god til at strukturere opgaver indenfor en given tidsramme med blik for både detaljen og helheden
  • er proaktiv, initiativrig og kan bevare overblik og humor i en travl hverdag med mange bolde i luften
  • har stærke og alsidige IT-kompetencer med interesse og flair for nye systemer                                        

Vi tilbyder

  • afvekslende opgaver i tæt samarbejde med afdelingens forskermiljø, alle faggrupper i de kliniske afdelinger og det præ- og post-graduate uddannelsesmiljø
  • indflydelse på tilrettelæggelse af din arbejdsdag med respekt for tid til forberedelse af opgaver
  • et attraktivt job med fokus på tillid, åbenhed og dialog
  • et dynamisk og udviklingsorienteret miljø med et højt fagligt niveau
  • et behageligt og uformelt arbejdsklima

Løn og ansættelsesvilkår

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Der må forventes en tre måneders prøvetid. Ansættelsen er betinget af en tilfredsstillende børneattest.
 

Yderligere oplysninger

Flere oplysninger om stillingen kan fås hos projektleder Helle Toldbod (21329576, helle.toldbod@aarhus.rm.dk), eller lærestolsprofessor Francesco d'Amore (23266390, frandamo@rm.dk)

Ansættelsessamtaler
Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 4 eller 5 i 2021

Ansøgningsfrist 17. januar 2021
  
 


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.