Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Projekt Assistent

r2pTracking har siden 1997 udviklet og solgt GPS-baserede løsninger til bl.a. flådestyring og tyverisikring af kørende materiel. Vi har kunder og partnere i hele verden og beskæftiger ca. 190 personer globalt, og har HQ i Flensborg.

Som markedsleder udvikler og distribuerer vi software og hardware til tog, busser og andre køretøjer inden for mobil CCTV, GPS tracking, telemetriske løsninger og kørsels disponering.

Hos r2pTracking står et hold af dedikerede medarbejdere inden for salg, service, support, it-udvikling og montage alle på spring for at hjælpe med at finde den helt rette løsning for vores kunder.

r2pTracking arbejder således på mange fronter for at kunne tilbyde de bedste og mest optimale løsninger. Alle løsninger med fokus på optimering af de kørende ressourcer og større indtjening til kunden. Dette er den direkte årsag til, at r2p igennem en årrække har oplevet en stigende vækst internationalt.

JOBBESKRIVELSE:

Som en del i vores store vækst søger vi en projekt assisent til at varetage nuværende og fremtidige udvikling- og projektopgaver. Med fokus på innovation og kundens behov i markedet får du i samarbejde med de øvrige afdelinger direkte indflydelse udviklingen af produkter og services.

Du får en alsidig rolle hvor du i tæt samarbejde med udviklingsteamet og sælgere bidrager til specificering, godkendelse og eksekveringen af mindre og større projekter. Dit primære område bliver at varetage nationale og internationale opgaver.

I stillingen som projekt assistent refererer du direkte til udviklingschefen der vil coache dig til at opnå de rette kompetencer. Du vil derfor få mere ansvar i takt med opnåede kompetencer, og vil på sigt komme til at styre egne projekter.

Hos r2p arbejder vi bredt på tværs af stillingsbetegnelser og landegræner. Du skal derfor have lyst til at arbejde sammen med andre mennesker og tage del i et socialt team med humor og en uformel omgangstone.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329946094Phoenix-3992e5a412019-02-27T00:00:00Projekt Assistent

r2pTracking har siden 1997 udviklet og solgt GPS-baserede løsninger til bl.a. flådestyring og tyverisikring af kørende materiel. Vi har kunder og partnere i hele verden og beskæftiger ca. 190 personer globalt, og har HQ i Flensborg.

Som markedsleder udvikler og distribuerer vi software og hardware til tog, busser og andre køretøjer inden for mobil CCTV, GPS tracking, telemetriske løsninger og kørsels disponering.

Hos r2pTracking står et hold af dedikerede medarbejdere inden for salg, service, support, it-udvikling og montage alle på spring for at hjælpe med at finde den helt rette løsning for vores kunder.

r2pTracking arbejder således på mange fronter for at kunne tilbyde de bedste og mest optimale løsninger. Alle løsninger med fokus på optimering af de kørende ressourcer og større indtjening til kunden. Dette er den direkte årsag til, at r2p igennem en årrække har oplevet en stigende vækst internationalt.

JOBBESKRIVELSE:

Som en del i vores store vækst søger vi en projekt assisent til at varetage nuværende og fremtidige udvikling- og projektopgaver. Med fokus på innovation og kundens behov i markedet får du i samarbejde med de øvrige afdelinger direkte indflydelse udviklingen af produkter og services.

Du får en alsidig rolle hvor du i tæt samarbejde med udviklingsteamet og sælgere bidrager til specificering, godkendelse og eksekveringen af mindre og større projekter. Dit primære område bliver at varetage nationale og internationale opgaver.

I stillingen som projekt assistent refererer du direkte til udviklingschefen der vil coache dig til at opnå de rette kompetencer. Du vil derfor få mere ansvar i takt med opnåede kompetencer, og vil på sigt komme til at styre egne projekter.

Hos r2p arbejder vi bredt på tværs af stillingsbetegnelser og landegræner. Du skal derfor have lyst til at arbejde sammen med andre mennesker og tage del i et socialt team med humor og en uformel omgangstone.

2019-03-07T16:53:35.520 r2pTracking har siden 1997 udviklet og solgt GPS-baserede løsninger til bl.a. flådestyring og tyverisikring af kørende materiel. Vi har kunder og partnere i hele verden og beskæftiger ca. 190 personer globalt, og har HQ i Flensborg. Som markedsleder udvikler og distribuerer vi software og hardware til tog, busser og andre køretøjer inden for mobil CCTV, GPS tracking, telemetriske løsninger og kørsels disponering. Hos r2pTracking står et hold af dedikerede medarbejdere inden for salg, service, support, it-udvikling og montage alle på spring for at hjælpe med at finde den helt rette løsning for vores kunder. r2pTracking arbejder således på mange fronter for at kunne tilbyde de bedste og mest optimale løsninger. Alle løsninger med fokus på optimering af de kørende ressourcer og større indtjening til kunden. Dette er den direkte årsag til, at r2p igennem en årrække har oplevet en stigende vækst internationalt. JOBBESKRIVELSE: Som en del i vores store vækst søger vi en projekt assisent til at varetage nuværende og fremtidige udvikling- og projektopgaver. Med fokus på innovation og kundens behov i markedet får du i samarbejde med de øvrige afdelinger direkte indflydelse udviklingen af produkter og services. Du får en alsidig rolle hvor du i tæt samarbejde med udviklingsteamet og sælgere bidrager til specificering, godkendelse og eksekveringen af mindre og større projekter. Dit primære område bliver at varetage nationale og internationale opgaver. I stillingen som projekt assistent refererer du direkte til udviklingschefen der vil coache dig til at opnå de rette kompetencer. Du vil derfor få mere ansvar i takt med opnåede kompetencer, og vil på sigt komme til at styre egne projekter. Hos r2p arbejder vi bredt på tværs af stillingsbetegnelser og landegræner. Du skal derfor have lyst til at arbejde sammen med andre mennesker og tage del i et socialt team med humor og en uformel omgangstone.11Jobnet3992e5a4100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-03-18T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandMidtjyllandSilkeborgEuropaDanmarkJyllandMidtjyllandViborg3440399R2PTRACKING ApS11Livøvej 238800ViborgDKDanmark0jobdk@r2p.comDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent697363JobNet493333849333381000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3992e5a4https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=3992e5a4https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3992e5a4&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3992e5a4&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Oevrige/1.jpgProjekt Assistent12007991Dansk3Læse/ tale312208Projektmedarbejder0Øvrige360260001Bjarne Nielsenjobdk@r2p.comDKDanmarkDKDanmark330108347Erfaren konsulent til understøttelse af VIAs forskning og udviklingRobot Vær med til at løfte ambitionen for VIAs forskning og udvikling. I afdelingen Stab, strategi og politisk analyse søger vi en fagligt dygtig og engageret konsulent og forskningspartner til det forskningsunderstøttende team. Det er teamets formål at understøtte det fælles og tværgående arbejde for VIAs syv forsknings- og udviklingscentre og i samarbejde med forskningschefgruppen og andre kollegaer at drive de fælles projekter og processer i mål. VIAs forsknings- og udviklingsindsatser er anvendelsesorienteret og det handler bl.a. om at: styrke videnbaseringen af VIAs uddannelser øge omsætning af viden mellem forskning, uddannelse og praksis samt professioner og erhverv producere viden sammen med aftagere og samarbejdspartnere skabe værdi for samfundet bl.a. gennem de professioner og erhverv, som VIA uddanner til. Vi efterspørger en god kollega med stærke analytiske evner, humor og energi. Som vores nye konsulent og forskningspartner forventer vi, at du har indsigt i det forskningsunderstøttende fagfelt, er skarp på forskningens indholdsside og på processiden samt dygtig til formidling og til relationer. Afdelingen Stab, strategi og politisk analyse er nyetableret og bistår VIAs organisation og ledelse med strategisk rådgivning og sparring. Det er også afdelingens opgave at kvalificere grundlag for beslutninger og tilrettelægge organisationens beslutningsprocesser, så involvering af relevante aktører bliver mulig. Tæt koblet til VIAs øverste ledelse understøtter afdelingen VIAs strategiske udvikling, den tværgående opgaveløsning og sammenhænge i det arbejde, der foregår i uddannelser, forskning, fællesområdet og på det digitale område. DINE ARBEJDSOPGAVER OG DIN BAGGRUND Du vil som vores nye konsulent og forskningspartner sammen med dygtige kollegaer medvirke i konsolideringen af forskningsunderstøttelsen, deltage i tværgående partnerskaber om opgaveløsninger i afdelingen samt i hele VIA. Opgavetyperne tager afsæt i forskningsområdets årshjul og omhandler fx: Rekruttering til og vilkår for ansættelser i forsknings- og udviklingscentrene Afrapporteringer på forskningsområdet, herunder årsrapport og videnregnskab Monitorering af relevante undersøgelser og rapporter Forskningsområdets processer og kvalitetsudvikling Udarbejdelse af beslutningsoplæg (notater, politisk strategiske oplæg og analyser) Fakta-baseret ledelsesrådgivning og sparring Projektledelse, herunder som tovholder og deltager i forskellige opgavefællesskaber Ad hoc stabsopgaver. Din uddannelsesmæssige baggrund kan være mangeartet. Du er som minimum uddannet på kandidatniveau og har arbejdserfaring med forskningsunderstøttelse fra lignende job og gerne fra en anden offentlig organisation med flere fagmiljøer og forskellige forskningsopgaver. Du har en velafprøvet faglig værktøjskasse og kan koble strategiske og politiske dagsordener. Du ser de nye tendenser som en af de første, arbejder proaktivt, fakta-baseret og dedikeret. Dine samarbejdsevner sikrer, at der bliver følgeskab til processerne, og du driver dine opgaver sikkert i mål. VI TILBYDER Du får et fagligt udfordrende og personligt udviklende job, hvor du indtager forskellige roller. Du vil både få selvstændigt ansvar samt dele ansvar i faste og løse opgavefællesskaber. VIA er en ung og dynamisk organisation, som skaber uddannelse af højeste kvalitet på et videngrundlag, der er anvendelsesorienteret og tæt koblet til praksis i professioner og erhverv samt til samfundsmæssige behov. LØN- OG ANSÆTTELSESFORHOLD Fuldtidsstillingen ønskes besat med tiltrædelse snarest muligt. Løn- og ansættelsesforhold fastsættes efter gældende aftaler og overenskomst for akademikere i staten inkl. pensionsbidrag. Afhængig af dine kvalifikationer vil ansættelse ske som special- eller chefkonsulent. INTERESSERET? Skriv og fortæl, hvorfor du er den helt rigtige konsulent og forskningspartner for VIA. Din ansøgning skal indeholde dokumentation for dine erfaringer og din uddannelsesbaggrund. Dokumentation skal vedhæftes som PDF-dokumenter. Har du spørgsmål til jobbet, kan du kontakte Jette Regnarsson Jacobsen, afdelingsleder og leder for Politik og analyse (T: 87551010 - M: jrj@via.dk). Dit primære arbejdssted vil være Hedeager 2, Aarhus N. Da VIA har flere adresser i region Midtjylland, skal du være i besiddelse af kørekort og i tilknytning til VIAs kørselsordning være villig til at bruge egen bil. Send din ansøgning, CV og eksamenspapirer online senest den 8. november 2019. Der vil blive afholdt første ansættelsessamtaler i uge 47, evt. anden runde ansættelsessamtaler den 25. november 2019. VIA opfordrer alle interesserede uanset personlig baggrund til at søge stillingen. Læs information om anvendelse af personoplysninger i forbindelse med rekruttering på dette link http: www.via.dk da om-via job personoplysninger. Læs mere om VIA University College på www.via.dk.

Vær med til at løfte ambitionen for VIAs forskning og udvikling.

I afdelingen Stab, strategi og politisk analyse søger vi en fagligt dygtig og engageret konsulent og forskningspartner til det forskningsunderstøttende team. Det er teamets formål at understøtte det fælles og tværgående arbejde for VIAs syv forsknings- og udviklingscentre og i samarbejde med forskningschefgruppen og andre kollegaer at drive de fælles projekter og processer i mål.

VIAs forsknings- og udviklingsindsatser er anvendelsesorienteret og det handler bl.a. om at:

  • styrke videnbaseringen af VIAs uddannelser
  • øge omsætning af viden mellem forskning, uddannelse og praksis samt professioner og erhverv
  • producere viden sammen med aftagere og samarbejdspartnere
  • skabe værdi for samfundet bl.a. gennem de professioner og erhverv, som VIA uddanner til.

Vi efterspørger en god kollega med stærke analytiske evner, humor og energi. Som vores nye konsulent og forskningspartner forventer vi, at du har indsigt i det forskningsunderstøttende fagfelt, er skarp på forskningens indholdsside og på processiden samt dygtig til formidling og til relationer.

Afdelingen Stab, strategi og politisk analyse er nyetableret og bistår VIAs organisation og ledelse med strategisk rådgivning og sparring. Det er også afdelingens opgave at kvalificere grundlag for beslutninger og tilrettelægge organisationens beslutningsprocesser, så involvering af relevante aktører bliver mulig. Tæt koblet til VIAs øverste ledelse understøtter afdelingen VIAs strategiske udvikling, den tværgående opgaveløsning og sammenhænge i det arbejde, der foregår i uddannelser, forskning, fællesområdet og på det digitale område.

DINE ARBEJDSOPGAVER OG DIN BAGGRUND

Du vil som vores nye konsulent og forskningspartner sammen med dygtige kollegaer medvirke i konsolideringen af forskningsunderstøttelsen, deltage i tværgående partnerskaber om opgaveløsninger i afdelingen samt i hele VIA.

 Opgavetyperne tager afsæt i forskningsområdets årshjul og omhandler fx:

  • Rekruttering til og vilkår for ansættelser i forsknings- og udviklingscentrene
  • Afrapporteringer på forskningsområdet, herunder årsrapport og videnregnskab
  • Monitorering af relevante undersøgelser og rapporter
  • Forskningsområdets processer og kvalitetsudvikling
  • Udarbejdelse af beslutningsoplæg (notater, politisk strategiske oplæg og analyser)
  • Fakta-baseret ledelsesrådgivning og sparring
  • Projektledelse, herunder som tovholder og deltager i forskellige opgavefællesskaber
  • Ad hoc stabsopgaver.

Din uddannelsesmæssige baggrund kan være mangeartet. Du er som minimum uddannet på kandidatniveau og har arbejdserfaring med forskningsunderstøttelse fra lignende job og gerne fra en anden offentlig organisation med flere fagmiljøer og forskellige forskningsopgaver. Du har en velafprøvet faglig værktøjskasse og kan koble strategiske og politiske dagsordener. Du ser de nye tendenser som en af de første, arbejder proaktivt, fakta-baseret og dedikeret. Dine samarbejdsevner sikrer, at der bliver følgeskab til processerne, og du driver dine opgaver sikkert i mål.

VI TILBYDER

Du får et fagligt udfordrende og personligt udviklende job, hvor du indtager forskellige roller. Du vil både få selvstændigt ansvar samt dele ansvar i faste og løse opgavefællesskaber. VIA er en ung og dynamisk organisation, som skaber uddannelse af højeste kvalitet på et videngrundlag, der er anvendelsesorienteret og tæt koblet til praksis i professioner og erhverv samt til samfundsmæssige behov.

LØN- OG ANSÆTTELSESFORHOLD
Fuldtidsstillingen ønskes besat med tiltrædelse snarest muligt.

Løn- og ansættelsesforhold fastsættes efter gældende aftaler og overenskomst for akademikere i staten inkl. pensionsbidrag. Afhængig af dine kvalifikationer vil ansættelse ske som special- eller chefkonsulent.

INTERESSERET?

Skriv og fortæl, hvorfor du er den helt rigtige konsulent og forskningspartner for VIA. Din ansøgning skal indeholde dokumentation for dine erfaringer og din uddannelsesbaggrund. Dokumentation skal vedhæftes som PDF-dokumenter.

Har du spørgsmål til jobbet, kan du kontakte Jette Regnarsson Jacobsen, afdelingsleder og leder for Politik og analyse (T: 87551010 - M: jrj@via.dk).

Dit primære arbejdssted vil være Hedeager 2, Aarhus N. Da VIA har flere adresser i region Midtjylland, skal du være i besiddelse af kørekort og i tilknytning til VIAs kørselsordning være villig til at bruge egen bil.

Send din ansøgning, CV og eksamenspapirer online senest den 8. november 2019. Der vil blive afholdt første ansættelsessamtaler i uge 47, evt. anden runde ansættelsessamtaler den 25. november 2019.

VIA opfordrer alle interesserede uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Læs information om anvendelse af personoplysninger i forbindelse med rekruttering på dette link http://www.via.dk/da/om-via/job/personoplysninger.

Læs mere om VIA University College på www.via.dk.

 

Strategi & LedelsesstøtteAarhus N2019-10-17T00:00:002019-11-08T00:00:00
330106032Onsite supportere til DSB i AarhusRobot Vi søger engagerede og selvstændige konsulenter, som vil være del af et projekt i DSB i hhv. Kbh., Aarhus og Fredericia. Er du serviceminded, teknisk stærk og har IOS erfaring? Jobbet Du vil blive tilknyttet et landsdækkende projekt, der omhandler opgradering af Ipads til en ny platform for alle DSB s tog- og logopersonale. Projektet vil foregå i perioden den 18. november til den 13. december 2019. Din primære opgave vil være at afholde 1:1 support-sessioner med det kørende personale og sørge for, at deres dokumentation på gamle Ipads kommer over på nye Ipads, der kører på den nye platform. Du vil blive ansvarlig for en vigtig opgave, der stiller krav til dit planlægnings- og servicegen, og at besvare eventuelle spørgsmål fra brugerne. Opgaven vil foregå i direkte kontakt med brugerne, hvorfor det er vigtigt at fremstå hjælpsom, imødekommende og præsentabel. I forbindelse med projektet vil der være oplæring i DSB s sagshåndteringssystem, som foregår 1 dag i uge 46. Der vil være konsulenter placeret på tre forskellige lokationer, som vil sørge for at opgaven bliver løst effektivt. Der vil være mulighed for at arbejde på følgende lokationer: København Aarhus Fredericia Det er vigtigt, at du i din ansøgning fremhæver hvilken lokation, du ønsker at blive tilknyttet. Din profil Vi forestiller os, at de rette kandidater har erfaring med formidling af teknisk information og gerne kendskab til IOS som styresystem. Vi stiller ikke krav til nogen bestemt uddannelsesretning eller specifik erhvervserfaring. Da du skal have en servicepræget og formidlende rolle, værdsættes det i høj grad, at du motiveres af at hjælpe, og at du er en god kommunikator. De brugere, du vil være i kontakt med, kan være forskellige, ligesom IT-kundskaberne kan variere, hvorfor din evne til at bevare roen og videregive denne følelse til brugeren er essentiel. Den rette kandidat skal kunne forbinde sig selv med følgende nøgleord: Serviceminded Teknisk flair (IOS) Stærke kommunikationsfærdigheder Overblik Imødekommende Det er en fordel, hvis du har kendskab til ServiceNow, og hvis du har opnået indsigt i at arbejde med IT enten fra uddannelse eller erhvervserfaring. Proces, arbejdstid og løn Projektet vil køre i 4 uger (47-50), hvor der i alle hverdage arbejdes på 3 forskellige vagter i tidsrummet kl. 6.00-22.00. Du vil derfor tildeles vagter i dette tidsrum. Derudover vil alle vagter have standby vagter, som vil kunne træde til, såfremt der er behov for dette. Løn efter kvalifikationer. For at kunne blive en konsulent på dette projekt, skal du kunne deltage i et Asessement i København hos Moment d. 30. oktober kl. 13:30-17:00. Derudover skal du kunne deltage oplæring på den lokation, du ønsker at arbejde på en dag i uge 46. Mere information vil følge. Er du den rette? Moment varetager rekrutteringsprocessen, og det er derfor vigtigt, at du ansøger jobbet gennem os. Er du interesseret i dette spændende og udfordrende job, så klik på Søg job og skriv en kort ansøgning. Da vi løbende behandler ansøgninger, vil vi anbefale dig at ansøge hurtigst muligt! Vi glæder os til at høre fra dig!

Vi søger engagerede og selvstændige konsulenter, som vil være del af et projekt i DSB i hhv. Kbh., Aarhus og Fredericia. Er du serviceminded, teknisk stærk og har IOS erfaring?

 

Jobbet

Du vil blive tilknyttet et landsdækkende projekt, der omhandler opgradering af Ipads til en ny platform for alle DSB’s tog- og logopersonale. Projektet vil foregå i perioden den 18. november til den 13. december 2019.

Din primære opgave vil være at afholde 1:1 support-sessioner med det kørende personale og sørge for, at deres dokumentation på gamle Ipads kommer over på nye Ipads, der kører på den nye platform.

Du vil blive ansvarlig for en vigtig opgave, der stiller krav til dit planlægnings- og servicegen, og at besvare eventuelle spørgsmål fra brugerne. Opgaven vil foregå i direkte kontakt med brugerne, hvorfor det er vigtigt at fremstå hjælpsom, imødekommende og præsentabel.

I forbindelse med projektet vil der være oplæring i DSB’s sagshåndteringssystem, som foregår 1 dag i uge 46.

Der vil være konsulenter placeret på tre forskellige lokationer, som vil sørge for at opgaven bliver løst effektivt. Der vil være mulighed for at arbejde på følgende lokationer:

  • København
  • Aarhus
  • Fredericia

Det er vigtigt, at du i din ansøgning fremhæver hvilken lokation, du ønsker at blive tilknyttet.

Din profil

Vi forestiller os, at de rette kandidater har erfaring med formidling af teknisk information og gerne kendskab til IOS som styresystem. Vi stiller ikke krav til nogen bestemt uddannelsesretning eller specifik erhvervserfaring.

Da du skal have en servicepræget og formidlende rolle, værdsættes det i høj grad, at du motiveres af at hjælpe, og at du er en god kommunikator.

De brugere, du vil være i kontakt med, kan være forskellige, ligesom IT-kundskaberne kan variere, hvorfor din evne til at bevare roen og videregive denne følelse til brugeren er essentiel.

Den rette kandidat skal kunne forbinde sig selv med følgende nøgleord:

  • Serviceminded
  • Teknisk flair (IOS)
  • Stærke kommunikationsfærdigheder
  • Overblik
  • Imødekommende

Det er en fordel, hvis du har kendskab til ServiceNow, og hvis du har opnået indsigt i at arbejde med IT enten fra uddannelse eller erhvervserfaring.

Proces, arbejdstid og løn

Projektet vil køre i 4 uger (47-50), hvor der i alle hverdage arbejdes på 3 forskellige vagter i tidsrummet kl. 6.00-22.00. Du vil derfor tildeles vagter i dette tidsrum. Derudover vil alle vagter have standby vagter, som vil kunne træde til, såfremt der er behov for dette.

Løn efter kvalifikationer.

For at kunne blive en konsulent på dette projekt, skal du kunne deltage i et Asessement i København hos Moment d. 30. oktober kl. 13:30-17:00.

Derudover skal du kunne deltage oplæring på den lokation, du ønsker at arbejde på en dag i uge 46. Mere information vil følge.

Er du den rette?

Moment varetager rekrutteringsprocessen, og det er derfor vigtigt, at du ansøger jobbet gennem os. Er du interesseret i dette spændende og udfordrende job, så klik på ”Søg job” og skriv en kort ansøgning.

Da vi løbende behandler ansøgninger, vil vi anbefale dig at ansøge hurtigst muligt!

Vi glæder os til at høre fra dig! 

MOMENT A/SAarhus C2019-10-11T00:00:002019-12-06T00:00:00
330103997Resource Portfolio PlannerRobot An experienced planner able to handle a complex portfolio Are you an experienced planner ready to take on new challenges in an international, dynamic organisation? Are you proficient with Primavera, and do you have the necessary expertise to deal with a complex project portfolio? Would you like the opportunity to combine your Primavera expertise and coordination skills in an exciting industry? Do you have what it takes to simplify cross-department resource management? Tasks responsibilities: You will… …be an integral part of the Cross-Functional Planning organisation that will work conjointly with Operations, Special Projects and Service to consolidate their resource demands for labour and tools. You will confer with resource owners in Operations Support to obtain their available resource capacities, craft reports showing periods of under over allocation, analyse the results and guide the project planners in creating scenarios which redistribute the demand. You will present these scenarios to Senior Directors for prioritisation and scenario selection, and then communicate these decisions to the Project Planners for implementation. You will also be responsible for: Use Primavera project schedules to consolidate a portfolio of resource demands Coordinate with resource owners in each department to obtain their available resource capacities in Excel Use Excel to compare the demand vs the capacity, identify periods where resources are over under allocated Conduct schedule review meetings and assist in developing schedule scenarios to optimise resource utilisation Ensure that all individual schedules generated for each project are correctly resource-loaded to ensure that accurate resource demands are generated Advise various project stakeholders, responsible parties and committees, in planning and execution related issues Assist on sales and bid-management project planning requirements. Write and present formal and technical reports, working papers, and correspondence Assist other internal planners Skills experience: Our new colleague… …has 5 to 10 years of experience as a planner (preferably in the energy industry) and is able to solve practical problems and deal with a variety of complex variables in situations where only limited reaction time exists. It is necessary to be target oriented with excellent communication skills, flexible to change and used to working under pressure Required competencies: Expert user of Primavera and MS Excel Experience in project planning, project controls systems, tools and practices, knowledge of process improvement and strong analytical skills Excellent organisation and interpersonal skills Excellent oral and written communication skills in English Ability to adapt to a fast-paced environment Work efficiently under pressure, juggle tasks and meet deadlines Capacity to prioritise multiple projects and adjust workload accordingly Problem solving and judgment capabilities Experience with MS Power BI is a plus Join us if you… ...would like to work in an international and ambitious company where we work shoulder to shoulder every day to become the global leader in the offshore wind market. You will be part of a dedicated team in an organisation characterised by being ambitious, innovative and professional. In Operations Support, we offer you: A broad interface with many stakeholders A consulting role with influence Great colleagues that support each other and work together Excellent opportunities for professional and personal development Apply now We re already looking forward to hearing from you. In case you have questions about the position, please contact Head of Cross-functional Planning Operational Quality, Sebastien Nasse, on 45 5221 6989. Your primary work location will be Aarhus, Denmark. Please note that applications are handled on an ongoing basis. So, please send your application and CV as soon as possible using the link on this page. We treat all inquiries confidentially. Established in April 2014, MHI Vestas Offshore Wind is a joint venture between Mitsubishi Heavy Industries (MHI) and Vestas Wind Systems A S. Our vision is to be a leading player in the offshore industry by co-developing offshore wind as a financially viable and sustainable energy source to benefit future generations. An international organisation with 3000 employees and HQ in Aarhus, Denmark, we also have offices in the UK, Netherlands, Belgium, Germany, Taiwan, Japan and the United States.

An experienced planner able to handle a complex portfolio

Are you an experienced planner ready to take on new challenges in an international, dynamic organisation? Are you proficient with Primavera, and do you have the necessary expertise to deal with a complex project portfolio? Would you like the opportunity to combine your Primavera expertise and coordination skills in an exciting industry? Do you have what it takes to simplify cross-department resource management?

Tasks & responsibilities: You will…

…be an integral part of the Cross-Functional Planning organisation that will work conjointly with Operations, Special Projects and Service to consolidate their resource demands for labour and tools. You will confer with resource owners in Operations Support to obtain their available resource capacities, craft reports showing periods of under/over allocation, analyse the results and guide the project planners in creating scenarios which redistribute the demand. You will present these scenarios to Senior Directors for prioritisation and scenario selection, and then communicate these decisions to the Project Planners for implementation.

You will also be responsible for: 

  • Use Primavera project schedules to consolidate a portfolio of resource demands
  • Coordinate with resource owners in each department to obtain their available resource capacities in Excel
  • Use Excel to compare the demand vs the capacity, identify periods where resources are over/under allocated
  • Conduct schedule review meetings and assist in developing schedule scenarios to optimise resource utilisation
  • Ensure that all individual schedules generated for each project are correctly resource-loaded to ensure that accurate resource demands are generated
  • Advise various project stakeholders, responsible parties and committees, in planning and execution related issues
  • Assist on sales and bid-management project planning requirements.
  • Write and present formal and technical reports, working papers, and correspondence
  • Assist other internal planners

Skills & experience: Our new colleague…

…has 5 to 10 years of experience as a planner (preferably in the energy industry) and is able to solve practical problems and deal with a variety of complex variables in situations where only limited reaction time exists. It is necessary to be target oriented with excellent communication skills, flexible to change and used to working under pressure

Required competencies:  

  • Expert user of Primavera and MS Excel
  • Experience in project planning, project controls systems, tools and practices, knowledge of process improvement and strong analytical skills 
  • Excellent organisation and interpersonal skills
  • Excellent oral and written communication skills in English
  • Ability to adapt to a fast-paced environment
  • Work efficiently under pressure, juggle tasks and meet deadlines
  • Capacity to prioritise multiple projects and adjust workload accordingly
  • Problem solving and judgment capabilities
  • Experience with MS Power BI is a plus

Join us if you…

...would like to work in an international and ambitious company where we work shoulder to shoulder every day to become the global leader in the offshore wind market. You will be part of a dedicated team in an organisation characterised by being ambitious, innovative and professional.

In Operations Support, we offer you:

  • A broad interface with many stakeholders
  • A consulting role with influence 
  • Great colleagues that support each other and work together
  • Excellent opportunities for professional and personal development

Apply now

We’re already looking forward to hearing from you. In case you have questions about the position, please contact Head of Cross-functional Planning & Operational Quality, Sebastien Nasse, on +45 5221 6989. Your primary work location will be Aarhus, Denmark. Please note that applications are handled on an ongoing basis. So, please send your application and CV as soon as possible using the link on this page. We treat all inquiries confidentially. 

Established in April 2014, MHI Vestas Offshore Wind is a joint venture between Mitsubishi Heavy Industries (MHI) and Vestas Wind Systems A/S. Our vision is to be a leading player in the offshore industry by co-developing offshore wind as a financially viable and sustainable energy source to benefit future generations. An international organisation with +3000 employees and HQ in Aarhus, Denmark, we also have offices in the UK, Netherlands, Belgium, Germany, Taiwan, Japan and the United States.

MHI Vestas Offshore Wind A/SAarhus N2019-10-09T00:00:002019-12-04T00:00:00
330100691Senior Data AnalystRobot Are you passionate about games and data? Do you have an interest in freemium economics? Then you might be what we are looking for! Kiloo is a leading mobile game developer founded in 2000. Our ambition is to create cool, colorful and catchy games that are as fun to play as they are to make. The people who create our games are the key to our success, and we are always on the lookout for passionate and talented individuals to join our family. Kiloo consists of dedicated people with many different backgrounds, nationalities and cultures. We are currently looking for a Senior Data Analyst to join our team in Aarhus. THE JOB As our new Senior Data Analyst, you will refer to our Lead Analyst and you will be an essential part of our Analytics Department. You will be involved in every stage of the development cycle, working with the game teams to support them with data-driven insights from concept to live ops. You will create and maintain in-game event libraries in order to collect relevant in-game data you will develop models for predicting and segmenting players behaviour or to forecast revenue of a specific title you will be running A B tests and you will work with game designers to improve balancing and the health of our in-game monetization you will also work with UA managers to provide predictive analytics for the LTV of the titles we are scaling you will create dashboards to disseminate insights across the company and in general you will strive to provide data-driven insights that add value and make our games more fun! YOUR PROFILE It is essential that you have strong data analysis skills, suited for the highly skewed populations occurring in free-to-play games, and at the same time possess the strategic thinking and mobile industry knowledge that is required to support high-level decisions. Your input will have a huge impact on our ability to scale products and your findings will need to be clearly communicated and always based on verifiable arguments. Thus, your ability to communicate and share knowledge to a variety of different audiences is key. Furthermore you: love games, and always have! have experience from a relevant position, ideally from the gaming industry have at least a bachelor s degree, possibly in data science, statistics or anything number-heavy have a passion for data analysis, have a strong background in statistical modelling techniques and some experience in designing experiments own an ever-growing data science toolbox: Excel, SQL, R, Python, machine learning, and you are comfortable expanding to new tools such as Alteryx are an excellent communicator and you enjoy proactively sharing insights are knowledgeable of the game industry, and have a willingness to keep yourself updated as well are fluent in English, spoken and written Bonus points if you are familiar with AWS ecosystem WHAT DO WE OFFER? An opportunity to influence the future of our titles A trusted position in the coolest game company An international and unique organizational culture with a lot of social activities and events A chance to work with experienced and passionate colleagues Assistance with relocation and work visa WHERE DO WE GO FROM HERE?Now that you are interested in this position, hurry up and send your CV and cover letter, using the form on our website. Looking forward to hearing from you!

Are you passionate about games and data? Do you have an interest in freemium economics? Then you might be what we are looking for!

Kiloo is a leading mobile game developer founded in 2000. Our ambition is to create cool, colorful and catchy games that are as fun to play as they are to make. The people who create our games are the key to our success, and we are always on the lookout for passionate and talented individuals to join our family.

Kiloo consists of dedicated people with many different backgrounds, nationalities and cultures.

We are currently looking for a Senior Data Analyst to join our team in Aarhus. 

THE JOB As our new Senior Data Analyst, you will refer to our Lead Analyst and you will be an essential part of our Analytics Department. You will be involved in every stage of the development cycle, working with the game teams to support them with data-driven insights from concept to live ops.

You will create and maintain in-game event libraries in order to collect relevant in-game data; you will develop models for predicting and segmenting players behaviour or to forecast revenue of a specific title; you will be running A/B tests and you will work with game designers to improve balancing and the health of our in-game monetization; you will also work with UA managers to provide predictive analytics for the LTV of the titles we are scaling; you will create dashboards to disseminate insights across the company and in general you will strive to provide data-driven insights that add value and make our games more fun!

YOUR PROFILE It is essential that you have strong data analysis skills, suited for the highly skewed populations occurring in free-to-play games, and at the same time possess the strategic thinking and mobile industry knowledge that is required to support high-level decisions.

Your input will have a huge impact on our ability to scale products and your findings will need to be clearly communicated and always based on verifiable arguments.

Thus, your ability to communicate and share knowledge to a variety of different audiences is key.

Furthermore you:

  • love games, and always have!
  • have experience from a relevant position, ideally from the gaming industry
  • have at least a bachelor’s degree, possibly in data science, statistics or anything number-heavy
  • have a passion for data analysis, have a strong background in statistical modelling techniques and some experience in designing experiments
  • own an ever-growing data science toolbox: Excel, SQL, R, Python, machine learning, and you are comfortable expanding to new tools such as Alteryx
  • are an excellent communicator and you enjoy proactively sharing insights
  • are knowledgeable of the game industry, and have a willingness to keep yourself updated as well
  • are fluent in English, spoken and written

Bonus points if you are familiar with AWS ecosystem

WHAT DO WE OFFER?

  • An opportunity to influence the future of our titles
  • A trusted position in the coolest game company
  • An international and unique organizational culture with a lot of social activities and events
  • A chance to work with experienced and passionate colleagues
  • Assistance with relocation and work visa

WHERE DO WE GO FROM HERE?Now that you are interested in this position, hurry up and send your CV and cover letter, using the form on our website.

Looking forward to hearing from you!

KILOO A/SAarhus C2019-10-04T00:00:002019-11-27T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Erfaren konsulent til understøttelse af VIAs forskning og udvikling

Strategi & Ledelsesstøtte

Aarhus N
Vær med til at løfte ambitionen for VIAs forskning og udvikling. I afdelingen Stab, strategi og politisk analyse søger vi en fagligt dygtig og engageret konsulent og forskningspartner til det forskningsunderstøttende team. Det er teamets formål at u...
Indrykket:17. oktober 2019
Udløbsdato:8. november 2019

Onsite supportere til DSB i Aarhus

MOMENT A/S

Aarhus C
Vi søger engagerede og selvstændige konsulenter, som vil være del af et projekt i DSB i hhv. Kbh., Aarhus og Fredericia. Er du serviceminded, teknisk stærk og har IOS erfaring? Jobbet Du vil blive tilknyttet et landsdækkende projekt, der omhandler o...
Indrykket:11. oktober 2019
Udløbsdato:6. december 2019

Resource Portfolio Planner

MHI Vestas Offshore Wind A/S

Aarhus N
An experienced planner able to handle a complex portfolio Are you an experienced planner ready to take on new challenges in an international, dynamic organisation? Are you proficient with Primavera, and do you have the necessary expertise to deal wi...
Indrykket:9. oktober 2019
Udløbsdato:4. december 2019

Senior Data Analyst

KILOO A/S

Aarhus C
Are you passionate about games and data? Do you have an interest in freemium economics? Then you might be what we are looking for! Kiloo is a leading mobile game developer founded in 2000. Our ambition is to create cool, colorful and catchy games th...
Indrykket:4. oktober 2019
Udløbsdato:27. november 2019