Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Projekt-/digitaliseringskoordinator med byggeteknisk viden

Vil du arbejde som projekt-/digitaliseringskoordinator i en specialiseret virksomhed med høj vækst?

Da eseebase er i høj vækst, søger vi endnu en byggetekniker-/teknisk designer til vores afdeling i Herning. Du bliver en del af et kompetent team, der samarbejder om at behandle, kvalitetssikre og validere data til 3D informationsgivende bygningsmodeller.

Dine arbejdsområder vil primært bestå af:

  • Kvalitetssikring i tæt samarbejde med vores afdelinger i Asien
  • Validere eksisterende tegningsmateriale
  • Registrering af lejemål samt bygningsdel-registreringer
  • Projektplanlægge i tæt samarbejde med den projektansvarlig
  • Sikre at egne projekter gennemføres ud fra de gældende tekniske specifikationer og beskrivelser
  • Gennemføre og koordinere egne mindre opgaver
  • Derudover vil du komme til at arbejde med 3D informationsgivende bygningsmodeller, samt tværfaglig og international kommunikation med vores afdelinger i Asien.

Vi forestiller os, at du:

  • Er uddannet byggetekniker eller teknisk designer
  • Har erfaring med Office-pakken og Revit
  • Er struktureret, ansvarsbevidst og har sans for akkuratesse
  • Er udadvendt og fleksibel
  • Har gode formidlings- og kommunikationskundskaber
  • Er logisk tænkende
  • Kan agere roligt og med overblik i pressede situationer
  • Kan planlægge og tage ansvar for egne arbejdsopgaver

Vi tilbyder en spændende stilling i en nytænkende og levende organisation, hvor der er et godt arbejdsmiljø, god stemning og ikke langt til træk på smilebåndet. Du vil få mulighed for aktivt at deltage i udviklingen, præge din egen hverdag samt at have indflydelse på planlægning af egne forskelligartede opgaver. Vi er en fleksibel arbejdsplads, med mange både faglige og sociale arrangementer.

Hvem er eseebase?

Eseebase er førende indenfor bygningsdigitalisering, og vi er sat i verden for at gøre bygninger levende med digitale løsninger, der gør det lettere og billigere at håndtere drift og vedligeholdelse. Vores ekspertise i innovative og skræddersyede løsninger, vender vrangen ud på bygninger og får dem til at tale.

Vi er en sammentømret, global familie med et tæt dagligt samarbejde. Nogen af os arbejder i Danmark – andre i Asien. Fælles for os alle er, at vi excellerer inden for vores fag, og at vi hver dag løfter i flok for at skabe innovative løsninger for vores kunder. Vi får bygninger til at tale, så vores kunder kan handle.

https://www.eseebase.dk/

Psst – eseebase blev kåret som Gazelle virksomhed i 2017 og 2018

Kan du se dig selv?

Hvis du kan du se dig selv i ovenstående, bedes du snarest muligt sende en ansøgning og CV, via vores online ansøgningsformular, til Effektiv Rekruttering som bistår eseebase ved denne rekruttering. For yderligere informationer om stillingen er du velkommen til at kontakte Claus Bønløkke, cb@erhr.dk tlf. 40406633
Ansøgningsfrist snarest muligt – samtaler afholdes løbende.
Alle henvendelser behandles med behørig diskretion og fuld fortrolighed, i henhold til GDPR (Persondataforordningen).


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330024809Phoenix-eeb6a5a312019-06-04T00:00:00Projekt-/digitaliseringskoordinator med byggeteknisk viden

Vil du arbejde som projekt-/digitaliseringskoordinator i en specialiseret virksomhed med høj vækst?

Da eseebase er i høj vækst, søger vi endnu en byggetekniker-/teknisk designer til vores afdeling i Herning. Du bliver en del af et kompetent team, der samarbejder om at behandle, kvalitetssikre og validere data til 3D informationsgivende bygningsmodeller.

Dine arbejdsområder vil primært bestå af:

  • Kvalitetssikring i tæt samarbejde med vores afdelinger i Asien
  • Validere eksisterende tegningsmateriale
  • Registrering af lejemål samt bygningsdel-registreringer
  • Projektplanlægge i tæt samarbejde med den projektansvarlig
  • Sikre at egne projekter gennemføres ud fra de gældende tekniske specifikationer og beskrivelser
  • Gennemføre og koordinere egne mindre opgaver
  • Derudover vil du komme til at arbejde med 3D informationsgivende bygningsmodeller, samt tværfaglig og international kommunikation med vores afdelinger i Asien.

Vi forestiller os, at du:

  • Er uddannet byggetekniker eller teknisk designer
  • Har erfaring med Office-pakken og Revit
  • Er struktureret, ansvarsbevidst og har sans for akkuratesse
  • Er udadvendt og fleksibel
  • Har gode formidlings- og kommunikationskundskaber
  • Er logisk tænkende
  • Kan agere roligt og med overblik i pressede situationer
  • Kan planlægge og tage ansvar for egne arbejdsopgaver

Vi tilbyder en spændende stilling i en nytænkende og levende organisation, hvor der er et godt arbejdsmiljø, god stemning og ikke langt til træk på smilebåndet. Du vil få mulighed for aktivt at deltage i udviklingen, præge din egen hverdag samt at have indflydelse på planlægning af egne forskelligartede opgaver. Vi er en fleksibel arbejdsplads, med mange både faglige og sociale arrangementer.

Hvem er eseebase?

Eseebase er førende indenfor bygningsdigitalisering, og vi er sat i verden for at gøre bygninger levende med digitale løsninger, der gør det lettere og billigere at håndtere drift og vedligeholdelse. Vores ekspertise i innovative og skræddersyede løsninger, vender vrangen ud på bygninger og får dem til at tale.

Vi er en sammentømret, global familie med et tæt dagligt samarbejde. Nogen af os arbejder i Danmark – andre i Asien. Fælles for os alle er, at vi excellerer inden for vores fag, og at vi hver dag løfter i flok for at skabe innovative løsninger for vores kunder. Vi får bygninger til at tale, så vores kunder kan handle.

https://www.eseebase.dk/

Psst – eseebase blev kåret som Gazelle virksomhed i 2017 og 2018

Kan du se dig selv?

Hvis du kan du se dig selv i ovenstående, bedes du snarest muligt sende en ansøgning og CV, via vores online ansøgningsformular, til Effektiv Rekruttering som bistår eseebase ved denne rekruttering. For yderligere informationer om stillingen er du velkommen til at kontakte Claus Bønløkke, cb@erhr.dk tlf. 40406633
Ansøgningsfrist snarest muligt – samtaler afholdes løbende.
Alle henvendelser behandles med behørig diskretion og fuld fortrolighed, i henhold til GDPR (Persondataforordningen).

2019-07-11T00:51:01.480 Vil du arbejde som projekt- digitaliseringskoordinator i en specialiseret virksomhed med høj vækst? Da eseebase er i høj vækst, søger vi endnu en byggetekniker- teknisk designer til vores afdeling i Herning. Du bliver en del af et kompetent team, der samarbejder om at behandle, kvalitetssikre og validere data til 3D informationsgivende bygningsmodeller. Dine arbejdsområder vil primært bestå af: Kvalitetssikring i tæt samarbejde med vores afdelinger i Asien Validere eksisterende tegningsmateriale Registrering af lejemål samt bygningsdel-registreringer Projektplanlægge i tæt samarbejde med den projektansvarlig Sikre at egne projekter gennemføres ud fra de gældende tekniske specifikationer og beskrivelser Gennemføre og koordinere egne mindre opgaver Derudover vil du komme til at arbejde med 3D informationsgivende bygningsmodeller, samt tværfaglig og international kommunikation med vores afdelinger i Asien. Vi forestiller os, at du: Er uddannet byggetekniker eller teknisk designer Har erfaring med Office-pakken og Revit Er struktureret, ansvarsbevidst og har sans for akkuratesse Er udadvendt og fleksibel Har gode formidlings- og kommunikationskundskaber Er logisk tænkende Kan agere roligt og med overblik i pressede situationer Kan planlægge og tage ansvar for egne arbejdsopgaver Vi tilbyder en spændende stilling i en nytænkende og levende organisation, hvor der er et godt arbejdsmiljø, god stemning og ikke langt til træk på smilebåndet. Du vil få mulighed for aktivt at deltage i udviklingen, præge din egen hverdag samt at have indflydelse på planlægning af egne forskelligartede opgaver. Vi er en fleksibel arbejdsplads, med mange både faglige og sociale arrangementer. Hvem er eseebase? Eseebase er førende indenfor bygningsdigitalisering, og vi er sat i verden for at gøre bygninger levende med digitale løsninger, der gør det lettere og billigere at håndtere drift og vedligeholdelse. Vores ekspertise i innovative og skræddersyede løsninger, vender vrangen ud på bygninger og får dem til at tale. Vi er en sammentømret, global familie med et tæt dagligt samarbejde. Nogen af os arbejder i Danmark andre i Asien. Fælles for os alle er, at vi excellerer inden for vores fag, og at vi hver dag løfter i flok for at skabe innovative løsninger for vores kunder. Vi får bygninger til at tale, så vores kunder kan handle. https: www.eseebase.dk Psst eseebase blev kåret som Gazelle virksomhed i 2017 og 2018 Kan du se dig selv? Hvis du kan du se dig selv i ovenstående, bedes du snarest muligt sende en ansøgning og CV, via vores online ansøgningsformular, til Effektiv Rekruttering som bistår eseebase ved denne rekruttering. For yderligere informationer om stillingen er du velkommen til at kontakte Claus Bønløkke, cb@erhr.dk tlf. 40406633 Ansøgningsfrist snarest muligt samtaler afholdes løbende. Alle henvendelser behandles med behørig diskretion og fuld fortrolighed, i henhold til GDPR (Persondataforordningen).11jobneteeb6a5a3100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-10T00:00:000000http://erhr.dk/for-kandidater/ledige-jobs/226600EuropaDanmarkJyllandØstjyllandSkanderborgEuropaDanmarkJyllandMidtjyllandIkast-BrandeEuropaDanmarkJyllandMidtjyllandSilkeborg3528029Effektiv Rekruttering11xxx7400HerningDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent761394JobNet4989858498985810015-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=eeb6a5a3https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=eeb6a5a3https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=eeb6a5a3&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=eeb6a5a3&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale312208Projektmedarbejder0Øvrige361824205Clauscb@erhr.dkDKDanmarkDKDanmark330051229INTERN PROJEKTKONSULENT - ODENSERobot Vi søger et par interne projektkonsulenter, der kan tage ansvaret for at drive større VVS projekter lige fra modtagelse af forespørgsel til afslutning af byggeprojektet. Du kommer til at indgå i et kompetent og velfungerende team af rutinerede kolleger og i en virksomhed med et engageret samarbejde på tværs af organisationen. Specielt vil du få et tæt samarbejde med de eksterne salgskolleger. Dine opgaver Dine primære arbejdsopgaver er, at sags- og projektstyre større byggesager afholde opstartsmøder enten ude ved kunden eller i huset etablere et tæt samarbejde med formanden på byggepladsen planlægge den optimale leverance i samarbejde med kunden yde produktfaglig vejledning og gennemføre tillægssalg udarbejde mindre pristilbud samarbejde med leverandører følge op på tilbud og udarbejde statistik for projektsager løbende holde ajour med ekstra rabatter fra leverandøren før projektets afslutning Dig som person Du har flere års erfaring fra VVS, gerne VVS grossistbranchen, hvor du har fået et godt kendskab til VVS-produkter og gerne erfaring med projektstyring. Du har en salgsuddannelse eller har salgserfaring sammen med din VVS-uddannelse. Derudover er du grundig og struktureret i din tilgang til opgaverne. Du trives i en travl og ind i mellem uforudsigelig hverdag, hvor kunderne er i fokus. Og du forstår at værdsætte samarbejdet og de sociale arrangementer med de øvrige kolleger i VVS Gruppen. Du kan se frem til Et spændende og udfordrende job i en dynamisk og fremtidsorienteret virksomhed, hvor der er gode muligheder for faglig og personlig udvikling. Sanistål-koncernen er kendetegnet ved en række stærke værdier med tro på at man kan mere end man tror, når man satser på kvalitet og på hinanden. Organisationen er uformel og motiverende med gode kolleger og et inspirerende arbejdsmiljø. Løn Løn m.m. vil blive forhandlet på et attraktivt niveau og der er såvel pensionsordning som sundhedsforsikring og særlige personaleaftaler. Kørsel i egen bil efter Statens takster. Ansøgning ERHR bistår Sanistål i denne rekruttering, hvorfor al henvendelse skal ske hertil. ERHR vil ikke videregive den enkelte kandidats identitet uden forudgående aftale. For yderligere informationer om stillingen er du velkommen til at kontakte John Holck, e-mail jh@erhr.dk tlf. 2424 8086 eller Michael Folmann, e-mail mf@erhr.dk tlf. 2121 6464 for yderligere information. Fremsend venligst ansøgning og CV via vores online ansøgningsformular i højre side. Ansøgningerne behandles løbende og tiltrædelse ønskes snarest muligt. Ansøgningsfrist: SNAREST MULIGT

Vi søger et par interne projektkonsulenter, der kan tage ansvaret for at drive større VVS projekter lige fra modtagelse af forespørgsel til afslutning af byggeprojektet.

Du kommer til at indgå i et kompetent og velfungerende team af rutinerede kolleger – og i en virksomhed med et engageret samarbejde på tværs af organisationen. Specielt vil du få et tæt samarbejde med de eksterne salgskolleger.

Dine opgaver
Dine primære arbejdsopgaver er, at

  • sags- og projektstyre større byggesager
  • afholde opstartsmøder – enten ude ved kunden eller i huset
  • etablere et tæt samarbejde med formanden på byggepladsen
  • planlægge den optimale leverance i samarbejde med kunden
  • yde produktfaglig vejledning og gennemføre tillægssalg
  • udarbejde mindre pristilbud
  • samarbejde med leverandører
  • følge op på tilbud og udarbejde statistik for projektsager
  • løbende holde ajour med ekstra rabatter fra leverandøren før projektets afslutning

Dig som person
Du har flere års erfaring fra VVS, gerne VVS grossistbranchen, hvor du har fået et godt kendskab til VVS-produkter og gerne erfaring med projektstyring. Du har en salgsuddannelse eller har salgserfaring sammen med din VVS-uddannelse.

Derudover er du grundig og struktureret i din tilgang til opgaverne. Du trives i en travl og ind i mellem uforudsigelig hverdag, hvor kunderne er i fokus. Og du forstår at værdsætte samarbejdet og de sociale arrangementer med de øvrige kolleger i VVS Gruppen.

Du kan se frem til
Et spændende og udfordrende job i en dynamisk og fremtidsorienteret virksomhed, hvor der er gode muligheder for faglig og personlig udvikling. Sanistål-koncernen er kendetegnet ved en række stærke værdier – med tro på at man kan mere end man tror, når man satser på kvalitet og på hinanden. Organisationen er uformel og motiverende med gode kolleger og et inspirerende arbejdsmiljø.

Løn
Løn m.m. vil blive forhandlet på et attraktivt niveau – og der er såvel pensionsordning som sundhedsforsikring og særlige personaleaftaler. Kørsel i egen bil efter Statens takster.

Ansøgning
ERHR bistår Sanistål i denne rekruttering, hvorfor al henvendelse skal ske hertil.
ERHR vil ikke videregive den enkelte kandidats identitet uden forudgående aftale.

For yderligere informationer om stillingen er du velkommen til at kontakte John Holck, e-mail jh@erhr.dk tlf. 2424 8086 eller Michael Folmann, e-mail mf@erhr.dk tlf. 2121 6464 for yderligere information.

Fremsend venligst ansøgning og CV via vores online ansøgningsformular i højre side.

Ansøgningerne behandles løbende og tiltrædelse ønskes snarest muligt.

Ansøgningsfrist: SNAREST MULIGT

Effektiv RekrutteringOdense M2019-06-30T00:00:002019-08-22T00:00:00
330050995INTERN PROJEKTKONSULENT - VEJLERobot Vi søger et par interne projektkonsulenter, der kan tage ansvaret for at drive større VVS projekter lige fra modtagelse af forespørgsel til afslutning af byggeprojektet. Du kommer til at indgå i et kompetent og velfungerende team af rutinerede kolleger og i en virksomhed med et engageret samarbejde på tværs af organisationen. Specielt vil du få et tæt samarbejde med de eksterne salgskolleger. Dine opgaver Dine primære arbejdsopgaver er, at sags- og projektstyre større byggesager afholde opstartsmøder enten ude ved kunden eller i huset etablere et tæt samarbejde med formanden på byggepladsen planlægge den optimale leverance i samarbejde med kunden yde produktfaglig vejledning og gennemføre tillægssalg udarbejde mindre pristilbud samarbejde med leverandører følge op på tilbud og udarbejde statistik for projektsager løbende holde ajour med ekstra rabatter fra leverandøren før projektets afslutning Dig som person Du har flere års erfaring fra VVS, gerne VVS grossistbranchen, hvor du har fået et godt kendskab til VVS-produkter og gerne erfaring med projektstyring. Du har en salgsuddannelse eller har salgserfaring sammen med din VVS-uddannelse. Derudover er du grundig og struktureret i din tilgang til opgaverne. Du trives i en travl og ind i mellem uforudsigelig hverdag, hvor kunderne er i fokus. Og du forstår at værdsætte samarbejdet og de sociale arrangementer med de øvrige kolleger i VVS Gruppen. Du kan se frem til Et spændende og udfordrende job i en dynamisk og fremtidsorienteret virksomhed, hvor der er gode muligheder for faglig og personlig udvikling. Sanistål-koncernen er kendetegnet ved en række stærke værdier med tro på at man kan mere end man tror, når man satser på kvalitet og på hinanden. Organisationen er uformel og motiverende med gode kolleger og et inspirerende arbejdsmiljø. Løn Løn m.m. vil blive forhandlet på et attraktivt niveau og der er såvel pensionsordning som sundhedsforsikring og særlige personaleaftaler. Kørsel i egen bil efter Statens takster. Ansøgning ERHR bistår Sanistål i denne rekruttering, hvorfor al henvendelse skal ske hertil. ERHR vil ikke videregive den enkelte kandidats identitet uden forudgående aftale. For yderligere informationer om stillingen er du velkommen til at kontakte John Holck, e-mail jh@erhr.dk tlf. 2424 8086 eller Michael Folmann, e-mail mf@erhr.dk tlf. 2121 6464 for yderligere information. Fremsend venligst ansøgning og CV via vores online ansøgningsformular i højre side. Ansøgningerne behandles løbende og tiltrædelse ønskes snarest muligt. Ansøgningsfrist: SNAREST MULIGT

Vi søger et par interne projektkonsulenter, der kan tage ansvaret for at drive større VVS projekter lige fra modtagelse af forespørgsel til afslutning af byggeprojektet.

Du kommer til at indgå i et kompetent og velfungerende team af rutinerede kolleger – og i en virksomhed med et engageret samarbejde på tværs af organisationen. Specielt vil du få et tæt samarbejde med de eksterne salgskolleger.

Dine opgaver
Dine primære arbejdsopgaver er, at

  • sags- og projektstyre større byggesager
  • afholde opstartsmøder – enten ude ved kunden eller i huset
  • etablere et tæt samarbejde med formanden på byggepladsen
  • planlægge den optimale leverance i samarbejde med kunden
  • yde produktfaglig vejledning og gennemføre tillægssalg
  • udarbejde mindre pristilbud
  • samarbejde med leverandører
  • følge op på tilbud og udarbejde statistik for projektsager
  • løbende holde ajour med ekstra rabatter fra leverandøren før projektets afslutning

Dig som person
Du har flere års erfaring fra VVS, gerne VVS grossistbranchen, hvor du har fået et godt kendskab til VVS-produkter og gerne erfaring med projektstyring. Du har en salgsuddannelse eller har salgserfaring sammen med din VVS-uddannelse.

Derudover er du grundig og struktureret i din tilgang til opgaverne. Du trives i en travl og ind i mellem uforudsigelig hverdag, hvor kunderne er i fokus. Og du forstår at værdsætte samarbejdet og de sociale arrangementer med de øvrige kolleger i VVS Gruppen.

Du kan se frem til
Et spændende og udfordrende job i en dynamisk og fremtidsorienteret virksomhed, hvor der er gode muligheder for faglig og personlig udvikling. Sanistål-koncernen er kendetegnet ved en række stærke værdier – med tro på at man kan mere end man tror, når man satser på kvalitet og på hinanden. Organisationen er uformel og motiverende med gode kolleger og et inspirerende arbejdsmiljø.

Løn
Løn m.m. vil blive forhandlet på et attraktivt niveau – og der er såvel pensionsordning som sundhedsforsikring og særlige personaleaftaler. Kørsel i egen bil efter Statens takster.

Ansøgning
ERHR bistår Sanistål i denne rekruttering, hvorfor al henvendelse skal ske hertil.
ERHR vil ikke videregive den enkelte kandidats identitet uden forudgående aftale.

For yderligere informationer om stillingen er du velkommen til at kontakte John Holck, e-mail jh@erhr.dk tlf. 2424 8086 eller Michael Folmann, e-mail mf@erhr.dk tlf. 2121 6464 for yderligere information.

Fremsend venligst ansøgning og CV via vores online ansøgningsformular i højre side.

Ansøgningerne behandles løbende og tiltrædelse ønskes snarest muligt.

Ansøgningsfrist: SNAREST MULIGT

Effektiv RekrutteringVejle2019-06-30T00:00:002019-08-22T00:00:00
330054938Projektassistent til større østjysk entreprenørvirksomhedRobot Dan Jord A S søger en alsidig projektassistent til vores afdeling for forsyningsledningsarbejder i Risskov ved Aarhus. Som projektassistent vil du komme til at varetage en række vigtige administrative arbejdsopgaver på vores forsyningsledningsprojekter, heriblandt: Udarbejdelse af ansøgninger om gravetilladelse, herunder indhentning af nødvendige oplysninger fra vores projektledere og relevante myndigheder Udarbejdelse af skilte- og afmærkningsplaner i henhold til gældende regler Indhentning af LER-oplysninger Klargøring af projektmapper, kvalitetssikringsmapper og arbejdsmiljømapper til vores projektledere og formænd Arkivering af kvalitetssikringsmateriale Anmeldelse af forsikringssager samt opfølgning herpå Diverse ad hoc-opgaver for projektledere, formænd og timelønnede. Som projektassistent vil du få en bred kontaktflade blandt vores projektledere, formænd og timelønnede. Det er derfor vigtigt, at du er god til at samarbejde og evner at kommunikere i øjenhøjde med mange forskellige faggrupper og mennesketyper. Derudover forventer vi, at du har praktisk erfaring med anlægsarbejde, gerne forsyningsledningsarbejde har et godt kendskab til gældende regler vedr. trafikafmærkning og skiltning er vant til at bruge programmerne i Office-pakken (Outlook, Word, Excel mv.). Det vil desuden være en fordel, hvis du har erfaring med programmer som AutoCAD, Bluebeam eller tilsvarende, men det er ikke et krav arbejder systematisk og selvstændigt med dine opgaver har overblik og styr på detaljerne er god til at planlægge din arbejdsdag. Vi tilbyder et spændende og afvekslende job med gode muligheder for personlig og faglig udvikling en velfungerende arbejdsplads med et godt kollegialt sammenhold. Du bliver fx automatisk medlem af vores personaleforening, der flere gange årligt inviterer til hyggelige arrangementer såsom bowling, DHL-stafet og fællesspisning mv. stor frihed til planlægning af egne arbejdsopgaver og fleksible arbejdstider løn efter kvalifikationer tiltrædelse hurtigst muligt, dog gerne senest 1. oktober 2019. Interesseret? Du sender din ansøgning inkl. CV og relevante eksamensbeviser pr. e-mail til administrerende direktør Stef Heykoop, stef@danjord.dk . Din ansøgning skal være os i hænde senest fredag den 9. august 2019. Hvis du har spørgsmål til jobbet, er du meget velkommen til at kontakte Stef Heykoop på tlf. 40 11 41 16. Om Dan Jord A S Dan Jord A S er en større østjysk entreprenørvirksomhed, som udfører alle former for anlægsarbejder. Ud over forsyningsledningsarbejder omfatter vores forretningsområde bl.a. jord- og kloakarbejder samt anlægsgartner- og brolæggerarbejder. Vores afdeling for forsyningsledningsarbejder udfører alle former for fjernvarme-, vand- og kabelarbejder. Vi arbejder primært i Øst- og Midtjylland og har i de senere år udført en række større projekter i bl.a. Aarhus, Silkeborg, Horsens og Hobro. Derudover har vi faste, flerårige rammeaftaler med flere forsyningsselskaber.

Dan Jord A/S søger en alsidig projektassistent til vores afdeling for forsyningsledningsarbejder i Risskov ved Aarhus.

Som projektassistent vil du komme til at varetage en række vigtige administrative arbejdsopgaver på vores forsyningsledningsprojekter, heriblandt:

  • Udarbejdelse af ansøgninger om gravetilladelse, herunder indhentning af nødvendige oplysninger fra vores projektledere og relevante myndigheder
  • Udarbejdelse af skilte- og afmærkningsplaner i henhold til gældende regler
  • Indhentning af LER-oplysninger
  • Klargøring af projektmapper, kvalitetssikringsmapper og arbejdsmiljømapper til vores projektledere og formænd
  • Arkivering af kvalitetssikringsmateriale
  • Anmeldelse af forsikringssager samt opfølgning herpå
  • Diverse ad hoc-opgaver for projektledere, formænd og timelønnede.

Som projektassistent vil du få en bred kontaktflade blandt vores projektledere, formænd og timelønnede. Det er derfor vigtigt, at du er god til at samarbejde og evner at kommunikere ”i øjenhøjde” med mange forskellige faggrupper og mennesketyper.

Derudover forventer vi, at du

  • har praktisk erfaring med anlægsarbejde, gerne forsyningsledningsarbejde

        har et godt kendskab til gældende regler vedr. trafikafmærkning og skiltning

  • er vant til at bruge programmerne i Office-pakken (Outlook, Word, Excel mv.). Det vil desuden være en fordel, hvis du har erfaring med programmer som AutoCAD, Bluebeam eller tilsvarende, men det er ikke et krav
  • arbejder systematisk og selvstændigt med dine opgaver
  • har overblik og styr på detaljerne
  • er god til at planlægge din arbejdsdag.

 

Vi tilbyder

  • et spændende og afvekslende job med gode muligheder for personlig og faglig udvikling
  • en velfungerende arbejdsplads med et godt kollegialt sammenhold. Du bliver fx automatisk medlem af vores personaleforening, der flere gange årligt inviterer til hyggelige arrangementer såsom bowling, DHL-stafet og fællesspisning mv.
  • stor frihed til planlægning af egne arbejdsopgaver og fleksible arbejdstider
  • løn efter kvalifikationer
  • tiltrædelse hurtigst muligt, dog gerne senest 1. oktober 2019.

Interesseret?

Du sender din ansøgning inkl. CV og relevante eksamensbeviser pr. e-mail til administrerende direktør Stef Heykoop, stef@danjord.dk .

Din ansøgning skal være os i hænde senest fredag den 9. august 2019.

Hvis du har spørgsmål til jobbet, er du meget velkommen til at kontakte Stef Heykoop på tlf. 40 11 41 16.

Om Dan Jord A/S

Dan Jord A/S er en større østjysk entreprenørvirksomhed, som udfører alle former for anlægsarbejder. Ud over forsyningsledningsarbejder omfatter vores forretningsområde bl.a. jord- og kloakarbejder samt anlægsgartner- og brolæggerarbejder.

Vores afdeling for forsyningsledningsarbejder udfører alle former for fjernvarme-, vand- og kabelarbejder. Vi arbejder primært i Øst- og Midtjylland og har i de senere år udført en række større projekter i bl.a. Aarhus, Silkeborg, Horsens og Hobro. Derudover har vi faste, flerårige rammeaftaler med flere forsyningsselskaber.

 

DANJORD A/SRisskov2019-07-05T00:00:002019-08-08T00:00:00
330042201Radio Engineer for wind farm communicationRobot Are you all about designing and creating secure and reliable voice and data communications, and would you like to take part in the creation of international wind farms? Join us and become Radio Engineer in our SCADA Communication department where you and your colleagues in the team will offer specialist support throughout the various phases of a project from beginning to end even after handover to Operations. You ll be involved in the different phases from Product Line, where you ll be assisting in contractual work, but also developing new ideas and concepts, through Asset Projects, where you ll see your designed systems come to life before handing everything over to Operations. Your key tasks will be to create conceptual designs of radio communication systems for offshore wind farms in Europe, the US and the APAC region prepare technical design documentation, including alignment of interfaces with other internal scopes and third parties ensure technical specifications are fit for contractual and sourcing purposes participate in contract negotiations with our procurement team ensure the requested systems are delivered in accordance with the contract and in the required quality. In addition, you ll be involved in the investigation of new markets, supply chains and general system development. You should also expect minor involvement in a system support function. Your competences include that you have hands-on experience with some or all of the following technologies: TETRA, VHF FM and AM, Microwave Link, AIS, ADS-B and LTE have a strong foundation in the technical area of RF-based communication have experience with technical project management, working with contract documents, technical standards and conceptualising radio setups speak and write English fluently are proficient in the use of the MS Office suite as this will be your primary tool for the job. Moreover, it s an advantage if you have knowledge about tendering procedures and the FIDIC contract framework you may have experience as a tender engineer or have managed the technical side of large radio integration projects. You re a good team player and have a goal-oriented approach to your work. Having a strong personal drive, you re able to make and implement decisions and to take the leading role in order to achieve results. You can prioritise your tasks and find the appropriate balance between delegation and personal execution of tasks. Offshore experience would also be an advantage. Working at Ørsted To be the frontrunner in the green energy transformation, we invest significantly in innovation and empower our employees to help shape the renewable energy technologies of the future. We cultivate a collaborative, dynamic and diverse work environment and encourage career-long learning and development so our people can realise their full potential. Would you like to help shape the renewable technologies of the future? Send your application to us as soon as possible and no later than 29 July 2019, as we ll be conducting interviews on a continuous basis. Please don t hesitate to contact Michael Trankjær Mikkelsen, Senior SCADA Communication Engineer in the SCADA Communication department, by telephone on 45 99 55 89 32 if you d like to know more about the position. You should expect travelling of up to 60 days a year to both national and international sites in relation to your work. About Ørsted Headquartered in Denmark, Ørsted s 6,000 employees develop, construct and operate offshore and onshore wind farms, bioenergy plants and innovative waste-to-energy solutions and provide smart energy products to its customers. Ørsted Offshore s 2,300 employees have developed and constructed the largest portfolio of offshore wind farms in Northern Europe, and we re expanding with international activities in the US and Asia-Pacific. For more information on Ørsted, visit orsted.com.

Are you all about designing and creating secure and reliable voice and data communications, and would you like to take part in the creation of international wind farms?

Join us and become Radio Engineer in our SCADA Communication department where you and your colleagues in the team will offer specialist support throughout the various phases of a project from beginning to end – even after handover to Operations. You’ll be involved in the different phases from Product Line, where you’ll be assisting in contractual work, but also developing new ideas and concepts, through Asset Projects, where you’ll see your designed systems come to life before handing everything over to Operations.

Your key tasks will be to

  • create conceptual designs of radio communication systems for offshore wind farms in Europe, the US and the APAC region
  • prepare technical design documentation, including alignment of interfaces with other internal scopes and third parties
  • ensure technical specifications are fit for contractual and sourcing purposes
  • participate in contract negotiations with our procurement team
  • ensure the requested systems are delivered in accordance with the contract and in the required quality.

In addition, you’ll be involved in the investigation of new markets, supply chains and general system development.

You should also expect minor involvement in a system support function.

Your competences include that you

  • have hands-on experience with some or all of the following technologies: TETRA, VHF FM and AM, Microwave Link, AIS, ADS-B and LTE
  • have a strong foundation in the technical area of RF-based communication
  • have experience with technical project management, working with contract documents, technical standards and conceptualising radio setups
  • speak and write English fluently
  • are proficient in the use of the MS Office suite as this will be your primary tool for the job.

Moreover, it’s an advantage if you have knowledge about tendering procedures and the FIDIC contract framework; you may have experience as a tender engineer or have managed the technical side of large radio integration projects.

You’re a good team player and have a goal-oriented approach to your work. Having a strong personal drive, you’re able to make and implement decisions and to take the leading role in order to achieve results. You can prioritise your tasks and find the appropriate balance between delegation and personal execution of tasks. Offshore experience would also be an advantage.

Working at Ørsted

To be the frontrunner in the green energy transformation, we invest significantly in innovation and empower our employees to help shape the renewable energy technologies of the future. We cultivate a collaborative, dynamic and diverse work environment and encourage career-long learning and development so our people can realise their full potential.

Would you like to help shape the renewable technologies of the future?

Send your application to us as soon as possible and no later than 29 July 2019, as we’ll be conducting interviews on a continuous basis.

Please don’t hesitate to contact Michael Trankjær Mikkelsen, Senior SCADA Communication Engineer in the SCADA Communication department, by telephone on +45 99 55 89 32 if you’d like to know more about the position.

You should expect travelling of up to 60 days a year to both national and international sites in relation to your work.

About Ørsted

Headquartered in Denmark, Ørsted’s 6,000 employees develop, construct and operate offshore and onshore wind farms, bioenergy plants and innovative waste-to-energy solutions and provide smart energy products to its customers. Ørsted Offshore’s 2,300 employees have developed and constructed the largest portfolio of offshore wind farms in Northern Europe, and we’re expanding with international activities in the US and Asia-Pacific. For more information on Ørsted, visit orsted.com.

Ørsted A/SFredericia2019-06-14T00:00:002019-07-29T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

INTERN PROJEKTKONSULENT - ODENSE

Effektiv Rekruttering

Odense M
Vi søger et par interne projektkonsulenter, der kan tage ansvaret for at drive større VVS projekter lige fra modtagelse af forespørgsel til afslutning af byggeprojektet. Du kommer til at indgå i et kompetent og velfungerende team af rutinerede kolle...
Indrykket:30. juni 2019
Udløbsdato:22. august 2019

INTERN PROJEKTKONSULENT - VEJLE

Effektiv Rekruttering

Vejle
Vi søger et par interne projektkonsulenter, der kan tage ansvaret for at drive større VVS projekter lige fra modtagelse af forespørgsel til afslutning af byggeprojektet. Du kommer til at indgå i et kompetent og velfungerende team af rutinerede kolle...
Indrykket:30. juni 2019
Udløbsdato:22. august 2019

Projektassistent til større østjysk entreprenørvirksomhed

DANJORD A/S

Risskov
Dan Jord A S søger en alsidig projektassistent til vores afdeling for forsyningsledningsarbejder i Risskov ved Aarhus. Som projektassistent vil du komme til at varetage en række vigtige administrative arbejdsopgaver på vores forsyningsledningsprojek...
Indrykket:5. juli 2019
Udløbsdato:8. august 2019

Radio Engineer for wind farm communication

Ørsted A/S

Fredericia
Are you all about designing and creating secure and reliable voice and data communications, and would you like to take part in the creation of international wind farms? Join us and become Radio Engineer in our SCADA Communication department where yo...
Indrykket:14. juni 2019
Udløbsdato:29. juli 2019