Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Projekt-/Entrepriseleder

Projekt-/Entrepriseleder, byggeri

Er du profilen der kan drive og gerne tager ansvar for ledelsen af varierende renoverings- og nybyg-projekter? Stortrives du på byggepladsen og som solid ankermand i forhold til samarbejdspartnere? Ser du dig være en del af en vækstende virksomhed og organisation, og hvor nærvær, eksternt som internt, er et nøgleord?

Vores kunde, JORTON løser som landsdækkende bygge- og entreprenørvirksomhed en lang række spændende opgaver indenfor fag-, hoved- og totalentrepriser baseret på klassiske værdier som, åbenhed, dialog og samarbejde. Værdier som er i spil, når projekter løses i samarbejde med bygherrer, arkitekter, ingeniører, entreprenører etc. JORTON er i en særdeles god udvikling og står overfor flere nye spændende og fagligt unikke og udfordrende opgaver. Derfor søges nu Entreprise-/Projektleder til Region Øst (afd. Odense).

Stillingen

Med reference til Afdelingschefen for Region Øst bliver du ansvarlig for ledelsen af unikke og varierende projekter, herunder igangsættelse og gennemførelse af disse hen imod det endelige mål. Du bidrager til, at samarbejdet i projekt-teamet fungerer, og du vil får en betydende rolle i og omkring de beslutninger og handlinger, der fagligt som procesmæssigt foretages.

Dine væsentligste opgaver bliver

·         strukturering af byggepladsen, herunder planlægning, gennemførelse og opfølgning

·         kontakt med blandt andet myndigheder, rådgivere, bygherre etc.

·          varetagelse af budget-, tids- og økonomistyring samt opfølgning på sikkerhed og kvalitet

·          koordinering med alle interessenter i projektet 

Du vil skulle træffe de rette beslutninger undervejs i de enkelte projekter og er ansvarlig for at de forhindringer, som opstår undervejs, bliver håndteret konstruktivt og professionelt.  På alle parametre skal du sikre, at målopfyldelse sker.

Vi forventer af dig, at du

·         som min. har 2-3 års erfaring som bygge- eller entrepriseleder med ledelse af egne projekter. Alternativt har du flere års entreprise-/projektledererfaring og en ballast, der gør at du kan favne opgaven som projektleder og dermed er klar til at varetage ledelse af større fag-, hoved-  og totalentrepriser

·         kan tidsplanstyring og eksekvering samt har økonomisk sans

·         er uddannet bygningskonstruktør med viden og forståelse for at skabe win – win situationer.

·         kan træffe beslutninger, stille krav og udvise rettidig omhu 

Du er handlekraftig og en god kommunikator, kan og vil nytænkning, har viden og erfaring med AB92 og ABT 93 samt de nye AB regler. Du stortrives som team-player i en handlingsorienteret og flad organisationsstruktur og på samme vis som, at de opgaver du står overfor hos JORTON indeholder noget unikt, gør du det ligeledes.

Vi forventer, at du har en bopæl, der gør at du vil være i stand varetage ledelse af og være synlig på projekter på primært Fyn. Du vil have din base i Odense afdelingen, helt tæt på motorvej E20.

Vi tilbyder dig

·         en selvstændig og fagligt udfordrende stilling med varetagelse af varierende        renoverings- og nybyg-opgaver.

·        opgaver med bygherrer, der forventer særlig interesse for deres unikke projekt

·        et team af engagerende kolleger i et uformelt miljø og med flad organisationsstruktur

·        en kultur med afgørende fokus på kvalitet, kundeorienterede løsninger og handlinger

·        en alsidig hverdag i et miljø præget af humor og åbenhed

Du vil indgå i et team og en kultur, hvor der er stor fokus på, at ”tænke ud af boksen” og hvor din egen funktion/rolle kan udvikle sig, bl.a. afhængigt af, hvad du kommer med af erfaring og ballast. En virksomhed i vækst med korte beslutningsveje og handlekraft de-centralt, spændende opgaver i pipeline og med særdeles gode og solide perspektiver for fremtiden.

Virksomheden,

JORTON er en veletableret og anerkendt bygge- og entreprenørvirksomhed som blev etableret i Aarhus i 1932. I dag er JORTON en landsdækkende leverandør af bygge- og anlægsløsninger og beskæftiger i dag mere end 425 medarbejdere. JORTON råder over en stor stab af specialister, der repræsenterer en omfattende og varieret teknisk og hånd-værksmæssig viden og erfaring. En viden der løbende vedligeholdes og gerne deles når vi løser opgaver i samarbejde med alle parter i projektet, såsom bygherre, arkitekter, rådgivende ingeniører og entreprenører. Med 86 års succesrig historie og erfaring i ryggen, løser JORTON store og små opgaver fra 7 kontorer strategisk placeret rundt i landet.

Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Peder Vester Henriksen på +45 53296929 eller Carsten Aaby på +45 29409250

Motiveret ansøgning + CV sendes via følgende link https://ambizzion.dk/stilling/entrepriseleder-projektleder-byggeri/.  Ansøgninger behandles løbende og fortroligt.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329939036Phoenix-aae44a1a12019-01-09T00:00:00Projekt-/Entrepriseleder

Projekt-/Entrepriseleder, byggeri

Er du profilen der kan drive og gerne tager ansvar for ledelsen af varierende renoverings- og nybyg-projekter? Stortrives du på byggepladsen og som solid ankermand i forhold til samarbejdspartnere? Ser du dig være en del af en vækstende virksomhed og organisation, og hvor nærvær, eksternt som internt, er et nøgleord?

Vores kunde, JORTON løser som landsdækkende bygge- og entreprenørvirksomhed en lang række spændende opgaver indenfor fag-, hoved- og totalentrepriser baseret på klassiske værdier som, åbenhed, dialog og samarbejde. Værdier som er i spil, når projekter løses i samarbejde med bygherrer, arkitekter, ingeniører, entreprenører etc. JORTON er i en særdeles god udvikling og står overfor flere nye spændende og fagligt unikke og udfordrende opgaver. Derfor søges nu Entreprise-/Projektleder til Region Øst (afd. Odense).

Stillingen

Med reference til Afdelingschefen for Region Øst bliver du ansvarlig for ledelsen af unikke og varierende projekter, herunder igangsættelse og gennemførelse af disse hen imod det endelige mål. Du bidrager til, at samarbejdet i projekt-teamet fungerer, og du vil får en betydende rolle i og omkring de beslutninger og handlinger, der fagligt som procesmæssigt foretages.

Dine væsentligste opgaver bliver

·         strukturering af byggepladsen, herunder planlægning, gennemførelse og opfølgning

·         kontakt med blandt andet myndigheder, rådgivere, bygherre etc.

·          varetagelse af budget-, tids- og økonomistyring samt opfølgning på sikkerhed og kvalitet

·          koordinering med alle interessenter i projektet 

Du vil skulle træffe de rette beslutninger undervejs i de enkelte projekter og er ansvarlig for at de forhindringer, som opstår undervejs, bliver håndteret konstruktivt og professionelt.  På alle parametre skal du sikre, at målopfyldelse sker.

Vi forventer af dig, at du

·         som min. har 2-3 års erfaring som bygge- eller entrepriseleder med ledelse af egne projekter. Alternativt har du flere års entreprise-/projektledererfaring og en ballast, der gør at du kan favne opgaven som projektleder og dermed er klar til at varetage ledelse af større fag-, hoved-  og totalentrepriser

·         kan tidsplanstyring og eksekvering samt har økonomisk sans

·         er uddannet bygningskonstruktør med viden og forståelse for at skabe win – win situationer.

·         kan træffe beslutninger, stille krav og udvise rettidig omhu 

Du er handlekraftig og en god kommunikator, kan og vil nytænkning, har viden og erfaring med AB92 og ABT 93 samt de nye AB regler. Du stortrives som team-player i en handlingsorienteret og flad organisationsstruktur og på samme vis som, at de opgaver du står overfor hos JORTON indeholder noget unikt, gør du det ligeledes.

Vi forventer, at du har en bopæl, der gør at du vil være i stand varetage ledelse af og være synlig på projekter på primært Fyn. Du vil have din base i Odense afdelingen, helt tæt på motorvej E20.

Vi tilbyder dig

·         en selvstændig og fagligt udfordrende stilling med varetagelse af varierende        renoverings- og nybyg-opgaver.

·        opgaver med bygherrer, der forventer særlig interesse for deres unikke projekt

·        et team af engagerende kolleger i et uformelt miljø og med flad organisationsstruktur

·        en kultur med afgørende fokus på kvalitet, kundeorienterede løsninger og handlinger

·        en alsidig hverdag i et miljø præget af humor og åbenhed

Du vil indgå i et team og en kultur, hvor der er stor fokus på, at ”tænke ud af boksen” og hvor din egen funktion/rolle kan udvikle sig, bl.a. afhængigt af, hvad du kommer med af erfaring og ballast. En virksomhed i vækst med korte beslutningsveje og handlekraft de-centralt, spændende opgaver i pipeline og med særdeles gode og solide perspektiver for fremtiden.

Virksomheden,

JORTON er en veletableret og anerkendt bygge- og entreprenørvirksomhed som blev etableret i Aarhus i 1932. I dag er JORTON en landsdækkende leverandør af bygge- og anlægsløsninger og beskæftiger i dag mere end 425 medarbejdere. JORTON råder over en stor stab af specialister, der repræsenterer en omfattende og varieret teknisk og hånd-værksmæssig viden og erfaring. En viden der løbende vedligeholdes og gerne deles når vi løser opgaver i samarbejde med alle parter i projektet, såsom bygherre, arkitekter, rådgivende ingeniører og entreprenører. Med 86 års succesrig historie og erfaring i ryggen, løser JORTON store og små opgaver fra 7 kontorer strategisk placeret rundt i landet.

Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Peder Vester Henriksen på +45 53296929 eller Carsten Aaby på +45 29409250

Motiveret ansøgning + CV sendes via følgende link https://ambizzion.dk/stilling/entrepriseleder-projektleder-byggeri/.  Ansøgninger behandles løbende og fortroligt.

2019-03-07T00:50:27.017 Projekt- Entrepriseleder, byggeri Er du profilen der kan drive og gerne tager ansvar for ledelsen af varierende renoverings- og nybyg-projekter? Stortrives du på byggepladsen og som solid ankermand i forhold til samarbejdspartnere? Ser du dig være en del af en vækstende virksomhed og organisation, og hvor nærvær, eksternt som internt, er et nøgleord? Vores kunde, JORTON løser som landsdækkende bygge- og entreprenørvirksomhed en lang række spændende opgaver indenfor fag-, hoved- og totalentrepriser baseret på klassiske værdier som, åbenhed, dialog og samarbejde. Værdier som er i spil, når projekter løses i samarbejde med bygherrer, arkitekter, ingeniører, entreprenører etc. JORTON er i en særdeles god udvikling og står overfor flere nye spændende og fagligt unikke og udfordrende opgaver. Derfor søges nu Entreprise- Projektleder til Region Øst (afd. Odense). Stillingen Med reference til Afdelingschefen for Region Øst bliver du ansvarlig for ledelsen af unikke og varierende projekter, herunder igangsættelse og gennemførelse af disse hen imod det endelige mål. Du bidrager til, at samarbejdet i projekt-teamet fungerer, og du vil får en betydende rolle i og omkring de beslutninger og handlinger, der fagligt som procesmæssigt foretages. Dine væsentligste opgaver bliver strukturering af byggepladsen, herunder planlægning, gennemførelse og opfølgning kontakt med blandt andet myndigheder, rådgivere, bygherre etc. varetagelse af budget-, tids- og økonomistyring samt opfølgning på sikkerhed og kvalitet koordinering med alle interessenter i projektet Du vil skulle træffe de rette beslutninger undervejs i de enkelte projekter og er ansvarlig for at de forhindringer, som opstår undervejs, bliver håndteret konstruktivt og professionelt. På alle parametre skal du sikre, at målopfyldelse sker. Vi forventer af dig, at du som min. har 2-3 års erfaring som bygge- eller entrepriseleder med ledelse af egne projekter. Alternativt har du flere års entreprise- projektledererfaring og en ballast, der gør at du kan favne opgaven som projektleder og dermed er klar til at varetage ledelse af større fag-, hoved- og totalentrepriser kan tidsplanstyring og eksekvering samt har økonomisk sans er uddannet bygningskonstruktør med viden og forståelse for at skabe win win situationer. kan træffe beslutninger, stille krav og udvise rettidig omhu Du er handlekraftig og en god kommunikator, kan og vil nytænkning, har viden og erfaring med AB92 og ABT 93 samt de nye AB regler. Du stortrives som team-player i en handlingsorienteret og flad organisationsstruktur og på samme vis som, at de opgaver du står overfor hos JORTON indeholder noget unikt, gør du det ligeledes. Vi forventer, at du har en bopæl, der gør at du vil være i stand varetage ledelse af og være synlig på projekter på primært Fyn. Du vil have din base i Odense afdelingen, helt tæt på motorvej E20. Vi tilbyder dig en selvstændig og fagligt udfordrende stilling med varetagelse af varierende renoverings- og nybyg-opgaver. opgaver med bygherrer, der forventer særlig interesse for deres unikke projekt et team af engagerende kolleger i et uformelt miljø og med flad organisationsstruktur en kultur med afgørende fokus på kvalitet, kundeorienterede løsninger og handlinger en alsidig hverdag i et miljø præget af humor og åbenhed Du vil indgå i et team og en kultur, hvor der er stor fokus på, at tænke ud af boksen og hvor din egen funktion rolle kan udvikle sig, bl.a. afhængigt af, hvad du kommer med af erfaring og ballast. En virksomhed i vækst med korte beslutningsveje og handlekraft de-centralt, spændende opgaver i pipeline og med særdeles gode og solide perspektiver for fremtiden. Virksomheden, JORTON er en veletableret og anerkendt bygge- og entreprenørvirksomhed som blev etableret i Aarhus i 1932. I dag er JORTON en landsdækkende leverandør af bygge- og anlægsløsninger og beskæftiger i dag mere end 425 medarbejdere. JORTON råder over en stor stab af specialister, der repræsenterer en omfattende og varieret teknisk og hånd-værksmæssig viden og erfaring. En viden der løbende vedligeholdes og gerne deles når vi løser opgaver i samarbejde med alle parter i projektet, såsom bygherre, arkitekter, rådgivende ingeniører og entreprenører. Med 86 års succesrig historie og erfaring i ryggen, løser JORTON store og små opgaver fra 7 kontorer strategisk placeret rundt i landet. Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Peder Vester Henriksen på 45 53296929 eller Carsten Aaby på 45 29409250 Motiveret ansøgning CV sendes via følgende link https: ambizzion.dk stilling entrepriseleder-projektleder-byggeri . Ansøgninger behandles løbende og fortroligt.11Jobnetaae44a1a100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-03-06T00:00:000000http://www.ambizzion.dk/0EuropaDanmarkFyn & Sydfynske øerFynOdense3431357Ambizzion ApS11Højmevej 245250Odense SVDKDanmark0
pvh@ambizzion.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent690903JobNet492789549278951000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=aae44a1ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=aae44a1ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=aae44a1a&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=aae44a1a&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/7.jpgMed et job indenfor Ledelse bliver du mødt af spændende opgaver. Hvis du er interesseret, er jobbet som Projektleder lige noget for dig.12008001Dansk3Læse/ tale213111Projektleder6Ledelse360017515Peder Vesterpvh@ambizzion.dkDKDanmarkDKDanmark329984825ProjektlederRobot REDTZ Glas Facade A S vil være markedets stærkeste leverandør af glas- og aluminiumsløsninger til private og erhvervskunder. Vi er en af Fyns førende inden for branchen og er i øjeblikket i rivende vækst. Vil du være en del af vores succes, deler du vores ambitioner og er du fagligt stærk, er det dig vi er på udkig efter. Redtz Glas Facade A S står overfor mange spændende projekter og til disse projekter søger vi en erfaren projektleder. Vi er meget fokuseret på at vore projekter bliver afleveret til den aftalte tid og i en høj kvalitet. Du skal søge jobbet fordi: Du bliver en del af vores facade afdelings projektteam. Du vil få styring af egne projekter, og du bliver motiveret af at levere i høj kvalitet til aftalt pris og tid. Du kan lide at lede og sikre en kvalitetsbevidst proces. Jobbet: Du skal først og fremmest styre processen med godkendelse af tegninger og elementer og koordinere montører på byggepladsen. Du skal som projektleder forestå den fysiske gennemførelse af montageentrepriser, herunder vurdering af risiko, optimering af logistik, samt deltagelse i byggemøder, sikkerhedsstyring, udarbejdelse af D V og kvalitetskontrol. Du skal sikre at aftaler og deadlines overholdes af underleverandører. Du skal sikre kvalitetsniveauet i projekterne. Vi tilbyder dig: Et åbent og uformelt arbejdsmiljø i et team af professionelle byggefolk. Løn efter kvalifikationer inkl. pensions- og sundhedsforsikring. Muligheder for efteruddannelse. Korte beslutningsveje. Din faglighed: Du har en baggrund som håndværker suppleret med en overbygning som bygningskonstruktør, bygningsingeniør eller lignende. Du har erfaring i byggeledelse fra en lignende stilling. Du er vant til at identificere de teknisk og økonomisk mest optimale løsninger. Du har flair for godt købmandskab og har gode forhandlingsevner. Du har kendskab til AB92, bygningslovgivning og aftaleforhold. Du kan formulere dig skriftligt og mundtligt på dansk og engelsk. Dine personlige kompetencer: Du har evt. erfaring som projektleder indenfor alu-branchen og trives med ledelse og planlægningsprocesser og med at træffe de rigtige beslutninger. Du er i stand til at håndtere komplekse problemstillinger og løsningsmodeller, og trives med en til tider hektisk hverdag. Ansøgere med erfaring fra alu-branchen foretrækkes, men erfaring med aluminium er ikke et krav. Du er udadvendt, har gennemslagskraft og forstår at eksekvere, så der er fremdrift i projekterne. Du er dynamisk og kan strukturere din arbejdsdag. Vi kan tilbyde dig et spændende og fagligt udviklende job i en succesfuld og progressiv virksomhed, der i øjeblikket beskæftiger ca. 45 50 alu-tømrer og glarmestre. Læs mere om REDTZ Glas Facade A S på vores hjemmeside: www.redtz.dk. Du bedes sende ansøgning og CV til info@redtz.dk og skrive Projektleder i emnefeltet. Kørekort er et krav, og straffeattest skal kunne fremvises ved en eventuel samtale. For eventuelle spørgsmål til stillingen, kontaktes afdelingschef Steffen Vinding Fugl på tlf.: 27 78 04 00. Løn efter kvalifikationer. Ansøgningsfrist: Hurtigst muligt, men vi venter gerne på den rette. Vi glæder os til at modtage din ansøgning.

REDTZ Glas & Facade A/S vil være markedets stærkeste leverandør af glas- og aluminiumsløsninger til private – og erhvervskunder. Vi er en af Fyns førende inden for branchen og er i øjeblikket i rivende vækst. Vil du være en del af vores succes, deler du vores ambitioner og er du fagligt stærk, er det dig vi er på udkig efter.

 

Redtz Glas & Facade A/S står overfor mange spændende projekter og til disse projekter søger vi en erfaren projektleder.

 

Vi er meget fokuseret på at vore projekter bliver afleveret til den aftalte tid og i en høj kvalitet.

 

Du skal søge jobbet fordi:

  • Du bliver en del af vores facade afdelings projektteam.
  • Du vil få styring af egne projekter, og du bliver motiveret af at levere i høj kvalitet til aftalt pris og tid.
  • Du kan lide at lede og sikre en kvalitetsbevidst proces.

 

Jobbet:

  • Du skal først og fremmest styre processen med godkendelse af tegninger og elementer og koordinere montører på byggepladsen.
  • Du skal som projektleder forestå den fysiske gennemførelse af montageentrepriser, herunder vurdering af risiko, optimering af logistik, samt deltagelse i byggemøder, sikkerhedsstyring, udarbejdelse af D&V og kvalitetskontrol.
  • Du skal sikre at aftaler og deadlines overholdes af underleverandører.
  • Du skal sikre kvalitetsniveauet i projekterne.

 

Vi tilbyder dig:

  • Et åbent og uformelt arbejdsmiljø i et team af professionelle byggefolk.
  • Løn efter kvalifikationer inkl. pensions- og sundhedsforsikring.
  • Muligheder for efteruddannelse.
  • Korte beslutningsveje.

 

Din faglighed:

  • Du har en baggrund som håndværker suppleret med en overbygning som bygningskonstruktør,

bygningsingeniør eller lignende.

  • Du har erfaring i byggeledelse fra en lignende stilling.
  • Du er vant til at identificere de teknisk og økonomisk mest optimale løsninger.
  • Du har flair for godt købmandskab og har gode forhandlingsevner.
  • Du har kendskab til AB92, bygningslovgivning og aftaleforhold.
  • Du kan formulere dig skriftligt og mundtligt på dansk og engelsk.

 

Dine personlige kompetencer:

  • Du har evt. erfaring som projektleder indenfor alu-branchen og trives med ledelse og planlægningsprocesser og med at træffe de rigtige beslutninger.
  • Du er i stand til at håndtere komplekse problemstillinger og løsningsmodeller, og trives med en til tider hektisk hverdag.
  • Ansøgere med erfaring fra alu-branchen foretrækkes, men erfaring med aluminium er ikke et krav.

 

  • Du er udadvendt, har gennemslagskraft og forstår at eksekvere, så der er fremdrift i projekterne.
  • Du er dynamisk og kan strukturere din arbejdsdag.
  • Vi kan tilbyde dig et spændende og fagligt udviklende job i en succesfuld og progressiv virksomhed, der i øjeblikket beskæftiger ca. 45 – 50 alu-tømrer og glarmestre.

 

Læs mere om REDTZ Glas & Facade A/S på vores hjemmeside: www.redtz.dk. Du bedes sende ansøgning og CV til info@redtz.dk og skrive "Projektleder" i emnefeltet. Kørekort er et krav, og straffeattest skal kunne fremvises ved en eventuel samtale. For eventuelle spørgsmål til stillingen, kontaktes afdelingschef Steffen Vinding Fugl på tlf.: 27 78 04 00.

Løn efter kvalifikationer.

Ansøgningsfrist: Hurtigst muligt, men vi venter gerne på den rette.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning.

 

Redtz Glas & Facade A/SOdense SØ2019-03-26T00:00:002019-05-21T00:00:00
329977182Project ManagerRobot leading high impact strategic projects Are you passionate about project management and would you like to contribute to the success of Orifarm s future development? If you enjoy taking the lead in projects, working with many different stakeholders while using your commercial and IT technical skills you might be our new Project Manager. About the job To help leading our strategic projects we are currently looking for a Project Manager with demonstrated skills in handling complex projects with a high degree of IT involvement. You will be responsible for 2 3 projects running in parallel, in which you organize the full project team, manage and allocate resources, project time plans, risk assessments and oversee project budgets. You build strong and professional relationships towards internal and external stakeholders, and you ensure coordination, follow-up and progress. By doing so, you ensure successful project deliverables in full compliance with our customer s expectations and project targets. Who are you? You have a relevant educational background within business or IT where you have learned the essential Project Management skills most importantly you have the right commercial attitude and preferably some years of experience working with IT heavy projects. You will be working in close cooperation with colleagues across departments and from the various countries we operate in, so good communication skills are important, just as stakeholder management and networking skills are essential. We are an ambitious company resulting in meeting the deadlines being of the essence. Who are we? You will be part of our PPMO team of 4 highly dedicated Project Managers in our Odense office where focus areas are projects and change management as well as project portfolio management. We are close as a team, and value supporting each other and cooperating in an informal environment. Our values The explorer spirit still characterizes Orifarm, although we have now become a large, international company since Hans and Birgitte Bøgh-Sørensen founded the company in 1994. Our mission is to make important savings for the society via parallel imported and generic pharmaceuticals and to ensure that the consumers get better value for money. Seriously and determined, we strive to make this happen while insisting on being good colleagues, improving together, helping each other and innovating. This attitude may be of benefit to you. We offer In Orifarm we place great emphasis on both your professional and personal development and on giving you the opportunity to bring all of your skills into play. We are located in Odense, where you will work with our dedicated colleagues in an open office environment, which allows us to have a friendly and informal atmosphere. We offer a competitive compensation and benefits package and our staff canteen offers a variety of healthy menus every day, and physiotherapy will also be at your disposal. Applications will be evaluated on a rolling basis. If you have any questions please do not hesitate to contact PPMO Manager Tinne Sørensen.

leading high impact strategic projects

Are you passionate about project management and would you like to contribute to the success of Orifarm’s future development? If you enjoy taking the lead in projects, working with many different stakeholders while using your commercial and IT technical skills you might be our new Project Manager.

About the job

To help leading our strategic projects we are currently looking for a Project Manager with demonstrated skills in handling complex projects with a high degree of IT involvement.

You will be responsible for 2–3 projects running in parallel, in which you organize the full project team, manage and allocate resources, project time plans, risk assessments and oversee project budgets. You build strong and professional relationships towards internal and external stakeholders, and you ensure coordination, follow-up and progress. By doing so, you ensure successful project deliverables in full compliance with our customer’s expectations and project targets.

Who are you?

You have a relevant educational background within business or IT where you have learned the essential Project Management skills – most importantly you have the right commercial attitude and preferably some years of experience working with IT heavy projects.
You will be working in close cooperation with colleagues across departments and from the various countries we operate in, so good communication skills are important, just as stakeholder management and networking skills are essential.
We are an ambitious company resulting in meeting the deadlines being of the essence.

Who are we?

You will be part of our PPMO team of 4 highly dedicated Project Managers in our Odense office where focus areas are projects and change management as well as project portfolio management.
We are close as a team, and value supporting each other and cooperating in an informal environment.

Our values

The explorer spirit still characterizes Orifarm, although we have now become a large, international company since Hans and Birgitte Bøgh-Sørensen founded the company in 1994. Our mission is to make important savings for the society via parallel imported and generic pharmaceuticals and to ensure that the consumers get better value for money. Seriously and determined, we strive to make this happen while insisting on being good colleagues, improving together, helping each other and innovating. This attitude may be of benefit to you.

We offer

In Orifarm we place great emphasis on both your professional and personal development and on giving you the opportunity to bring all of your skills into play.

We are located in Odense, where you will work with our dedicated colleagues in an open office environment, which allows us to have a friendly and informal atmosphere.

We offer a competitive compensation and benefits package and our staff canteen offers a variety of healthy menus every day, and physiotherapy will also be at your disposal.

Applications will be evaluated on a rolling basis. If you have any questions please do not hesitate to contact PPMO Manager Tinne Sørensen.

OrifarmOdense S2019-03-13T00:00:002019-05-12T00:00:00
329973207Projektleder - kopiRobot - med reference til Projekt- og Konstruktionschefen VIRKSOMHEDEN Gibotech A S udvikler, installerer og servicerer højteknologiske automationsanlæg og har stor ekspertise og erfaring med mere end 30 år på markedet. Gibotech er en af Fyns veletablerede automationsvirksomheder og har siden 1984 leveret højteknologiske bearbejdningsanlæg og kundetilpassede automationsløsninger til en lang række brancher. Gibotech ligger i Odense og har i dag over 80 ansatte. Gibotech s løsninger bygger på solide komponenter og maskiner, samt ikke mindst et innovativt samarbejde mellem kundernes tekniske stab og Gibotech s Projekledere, konstruktører, programmører og tekniske sælgere. Virksomheden er i front, når det gælder anvendelse af robotter i løsningen også hvor det ikke er set før. Gibotech er i rivende udvikling og projekter både inden for industri- og sundhedssektoren kræver yderligere fokus på projektledelsen. STILLINGEN Som Projektleder får du ansvaret for gennemførelse af projekter, varierende i størrelse og omfang. Fra enkeltmaskiner til hele proceslinjer anlæg. Fra ordre til FAT SAT-test og overdragelse hos kunden. I forbindelse med afvikling af projekterne kan der forventes nogen rejseaktivitet. Du får en bred international kontaktflade til kunder og leverandører, og samtidig bliver du omdrejningspunkt for det interne, tværfaglige projektteam. Primære ansvarsområder Projektledelse og projektgennemførelse efter eget projektstyringsværktøj Ledelse af teknisk krævende projekter fra kontrakt, over designfase, til levering Intern og ekstern kommunikation med kolleger, kunder og leverandører Mødeledelse samt ansvar for tidsplaner og projektøkonomi Specificere endelig løsning og udstyr Udarbejdelse af dokumentation Intern test og idriftsætning hos kunden Koordinerende rolle i forhold til produktionen, montagen osv. KANDIDATEN Du sidder i dag f.eks. i en tilsvarende stilling som Projektleder af procesudstyr alternativt af interne håndterings- og transportløsninger. Vi forventer, at du har en baggrund som tekniker, ingeniør eller lignende teknisk kompetence og har nogle års erfaring med projektlederrollen både nationalt og internationalt. Vi ser den rette kandidat med følgende adfærd: Er ambitiøs, har et stort indre drive og følger tingene til dørs. Tager ansvar, er vedholdende, grundig og målrettet. Er en teamplayer, der også kan arbejde selvstændigt. Er udadvendt og en god kommunikator på alle niveauer. Sætter en ære i at levere kvalitet til tiden. Bevarer overblikket i en travl hverdag og arbejder struktureret. DU TILBYDES Du tilbydes en spændende position i en dynamisk automationsvirksomhed med succes, blandt andet inden for hospitalssektoren og med mange store projekter undervejs. Projektafdelingen er en del af den tekniske afdeling og består af 10 engagerede medarbejdere. Du bliver en del af et veletableret team, der igennem værdifuld sparring giver dig mulighed for både faglig og personlig udvikling fremover. Du tilbydes en meget selvstændig og krævende stilling med store frihedsgrader og spændende udfordringer. Gibotech er en dynamisk virksomhed præget af en uformel kultur, der skaber glæde og innovation og samtidigt afføder store ambitioner og stolthed ved arbejdet og de resultater, der skabes i fællesskab. IT Super bruger i MS Office pakken. Kendskab til projektledelsesværktøjer vil også være et plus. UDDANNELSE En teoretisk baggrund som maskiningeniør, produktionsingeniør, automationsingeniør eller tilsvarende den praktiske erfaring er afgørende. SPROG Dansk og engelsk flydende i skrift og tale og gerne tysk. GAGEPAKKE Løn- og ansættelsesvilkår forhandles individuelt og modsvarer de stillede krav til kvalifikationer og erfaring.

- med reference til Projekt- og Konstruktionschefen

VIRKSOMHEDEN

Gibotech A/S udvikler, installerer og servicerer højteknologiske automationsanlæg og har stor ekspertise og erfaring med mere end 30 år på markedet. Gibotech er en af Fyns veletablerede automationsvirksomheder og har siden 1984 leveret højteknologiske bearbejdningsanlæg og kundetilpassede automationsløsninger til en lang række brancher. Gibotech ligger i Odense og har i dag over 80 ansatte.

Gibotech’s løsninger bygger på solide komponenter og maskiner, samt ikke mindst et innovativt samarbejde mellem kundernes tekniske stab og Gibotech’s Projekledere, konstruktører, programmører og tekniske sælgere.

Virksomheden er i front, når det gælder anvendelse af robotter i løsningen – også hvor det ikke er set før.

Gibotech er i rivende udvikling og projekter både inden for industri- og sundhedssektoren kræver yderligere fokus på projektledelsen.

STILLINGEN

Som Projektleder får du ansvaret for gennemførelse af projekter, varierende i størrelse og omfang. Fra enkeltmaskiner til hele proceslinjer/anlæg. Fra ordre til FAT/ SAT-test og overdragelse hos kunden. I forbindelse med afvikling af projekterne kan der forventes nogen rejseaktivitet.

Du får en bred international kontaktflade til kunder og leverandører, og samtidig bliver du omdrejningspunkt for det interne, tværfaglige projektteam.

Primære ansvarsområder

  • Projektledelse og projektgennemførelse efter eget projektstyringsværktøj
  • Ledelse af teknisk krævende projekter fra kontrakt, over designfase, til levering
  • Intern og ekstern kommunikation med kolleger, kunder og leverandører
  • Mødeledelse samt ansvar for tidsplaner og projektøkonomi
  • Specificere endelig løsning og udstyr
  • Udarbejdelse af dokumentation
  • Intern test og idriftsætning hos kunden
  • Koordinerende rolle i forhold til produktionen, montagen osv.

KANDIDATEN

Du sidder i dag f.eks. i en tilsvarende stilling som Projektleder af procesudstyr alternativt af interne håndterings- og transportløsninger.

Vi forventer, at du har en baggrund som tekniker, ingeniør eller lignende teknisk kompetence og har nogle års erfaring med projektlederrollen både nationalt og internationalt.

Vi ser den rette kandidat med følgende adfærd:

  • Er ambitiøs, har et stort indre drive og følger tingene til dørs.
  • Tager ansvar, er vedholdende, grundig og målrettet.
  • Er en teamplayer, der også kan arbejde selvstændigt.
  • Er udadvendt og en god kommunikator på alle niveauer.
  • Sætter en ære i at levere kvalitet til tiden.
  • Bevarer overblikket i en travl hverdag og arbejder struktureret.

DU TILBYDES

Du tilbydes en spændende position i en dynamisk automationsvirksomhed med succes, blandt andet inden for hospitalssektoren og med mange store projekter undervejs.

Projektafdelingen er en del af den tekniske afdeling og består af 10 engagerede medarbejdere. Du bliver en del af et veletableret team, der igennem værdifuld sparring giver dig mulighed for både faglig og personlig udvikling fremover.

Du tilbydes en meget selvstændig og krævende stilling med store frihedsgrader og spændende udfordringer. Gibotech er en dynamisk virksomhed præget af en uformel kultur, der skaber glæde og innovation og samtidigt afføder store ambitioner og stolthed ved arbejdet og de resultater, der skabes i fællesskab.

IT

Super bruger i MS Office pakken.

Kendskab til projektledelsesværktøjer vil også være et plus.

UDDANNELSE

En teoretisk baggrund som maskiningeniør, produktionsingeniør, automationsingeniør eller tilsvarende – den praktiske erfaring er afgørende.

SPROG

Dansk og engelsk flydende i skrift og tale – og gerne tysk.

GAGEPAKKE

Løn- og ansættelsesvilkår forhandles individuelt og modsvarer de stillede krav til kvalifikationer og erfaring.

Gibotech A/SOdense SØ2019-03-07T00:00:002019-05-02T00:00:00
329987341Process and Release Manager for R&D department, DenmarkRobot An exciting place to work You will become a part of our dynamic and ambitious company consisting of dedicated colleagues who are all dedicated to making a difference and being successful within the world of robots. Commitment and job satisfaction go hand in hand, and we are the leading global provider of mobile robots. The position For our headquarter in Odense, Denmark, we are searching for a Process and Release Manager who will be managing and developing processes for the R D department including the release process for new and modified products in our software and hardware departments. We are searching for a manager with a solid experience in processes. You will be a key player across departments and tasks. With reference to our CTO, you will have a great opportunity to leave your mark on both your tasks and your career. Professional profile As Process Release Manager, your tasks will include: Managing the release process for new modified products (SW HW) Development and implementation of tools and processes for R D and Tech support Implementation of a quality management system in cooperation with the quality department Implementation of processes in relation to functional safety Teamlead for the R D services department The Candidate Profile competences: A minimum of 5 years experiences in an R D department Experienced project manager for SW projects Thrives in a dynamic environment with many demands and ambitions Good communication skills Personal competences You thrive in an international and busy environment, where much of our communication is in English. You work independently, in an enterprising manner, has a great drive and focus on development and progress. You work in a responsible and quality conscious manner and have a great sense of structure and attention to detail. Your colleagues consider you to be a skilled, involving and motivating colleague. You are emphatic and understand the value of listening when making decisions and implementing changes. Application If you see this as your chance to develop personally and professionally with some of the most skilled people in the industry, please send us your application and your CV via the Click here to apply button as soon as possible. Please visit our website www.mobile-industrial-robots.com to learn more about Mobile Industrial Robots. Employment by agreement ideally as soon as possible. Please note that we will conduct interviews on an ongoing basis, until the position has been filled. We look forward to receiving your application. Application deadline: As soon as possible

An exciting place to work

You will become a part of our dynamic and ambitious company consisting of dedicated colleagues who are all dedicated to making a difference and being successful within the world of robots.

Commitment and job satisfaction go hand in hand, and we are the leading global provider of mobile robots.

The position

For our headquarter in Odense, Denmark, we are searching for a Process and Release Manager who will be managing and developing processes for the R&D department including the release process for new and modified products in our software and hardware departments. We are searching for a manager with a solid experience in processes. You will be a key player across departments and tasks. With reference to our CTO, you will have a great opportunity to leave your mark on both your tasks and your career.

Professional profile

As Process & Release Manager, your tasks will include:

  • Managing the release process for new/modified products (SW & HW)
  • Development and implementation of tools and processes for R&D and Tech support
  • Implementation of a quality management system in cooperation with the quality department
  • Implementation of processes in relation to functional safety
  • Teamlead for the R&D services department

The Candidate

Profile/competences:

  • A minimum of 5 years’ experiences in an R&D department
  • Experienced project manager for SW projects
  • Thrives in a dynamic environment with many demands and ambitions
  • Good communication skills

Personal competences

You thrive in an international and busy environment, where much of our communication is in English. You work independently, in an enterprising manner, has a great drive and focus on development and progress. You work in a responsible and quality conscious manner and have a great sense of structure and attention to detail. Your colleagues consider you to be a skilled, involving and motivating colleague. You are emphatic and understand the value of listening when making decisions and implementing changes.

Application

If you see this as your chance to develop personally and professionally with some of the most skilled people in the industry, please send us your application and your CV via the ”Click here to apply” button as soon as possible.

Please visit our website www.mobile-industrial-robots.com to learn more about Mobile Industrial Robots.

Employment by agreement – ideally as soon as possible. Please note that we will conduct interviews on an ongoing basis, until the position has been filled.

We look forward to receiving your application.

Application deadline:
As soon as possible

 

MOBILE INDUSTRIAL ROBOTS ApSOdense SØ2019-03-29T00:00:002019-04-29T00:00:00
329999356ProjektlederRobot JFP a s www.jfp.dk er en solid og kapitalstærk byggevirksomhed, der er grundlagt i 1972. Virksomheden har hovedsæde i Herning og afdelingskontor i København. JFP a s, der er en førende leverandør inden for hoved- og totalentrepriser, bygger i hele Danmark. Virksomheden har de seneste år udvidet sin organisation såvel vest som øst for Storebælt. Igangværende opgaver, en stor ordremængde og en pipeline for 2019 2020, der overstiger forventningerne, kræver at man løbende styrker organisationen. For tiden er virksomheden i gang med en bred vifte af byggeprojekter, lige fra kr. 50 mio. til 500 mio., inden for industri- institutions- og boligbyggeri m.v. JFP a s har en innovativ, jysk vækststrategi, der, kombineret med en sund økonomi og indtjening, danner fundamentet for en solid forretningsudvikling. Væksten kræver nu, at teamet i Jylland styrkes med en solid og erfaren projektlederprofil. Projektstørrelse fra 75 200 mio. kr. * Minimum 5 års praktisk projektledererfarin Jobbet: Med udgangspunkt fra kontoret i Herning, og med reference til regionsdirektøren, får du det gennemførende ansvar for egne opgaver, der kan strække sig fra styring af underentreprenører på et større projekt, til styring af dit eget byggeprojekt. Uanset hvad, bliver du nøgleressourcen i hele resultatkæden, lige fra de indledende forberedelser i forbindelse med projektopstart, herunder opstart af byggeplads, over løbende tæt byggestyring og kvalitetssikring, til aflevering af det færdige byggeri. Du kommer du til at styre og lede alle processer, herunder også underentreprenører og byggemøder. Efterkalkulation og evaluering af det samlede byggeforløb bliver ligeledes en del af din opgave. Du er således én af de få i branchen, der virkelig magter at levere et færdigt byggeprojekt til perfektion, med fokus på både tid, kvalitet og økonomi. Du kommer til at løse dine opgaver i et miljø præget af frihed under ansvar. Du skal således trives med at gå forrest og du er absolut typen, der kan stå på egne ben . Du står dog aldrig alene, idet både dit team og din ledelse altid vil være der som backup. JFP har en stærk og solid kultur, hvor ingen lades i stikken og alle går efter det samme mål. Kvalifikationer: Du er en erfaren bygge- eller projektleder med minimum 5 års praktisk erfaring. Du kan dokumentere, at du selvstændigt og med succes har medvirket til at styre større byggeprojekter, både målt på tid, økonomi og kvalitet. Ligeledes har du en relevant teoretisk uddannelse, eksempelvis som bygningskonstruktør eller ingeniør, gerne suppleret med en håndværksmæssig uddannelse. Du har en høj arbejdskapacitet og en solid arbejdsmoral, og din lederstil afspejler gennemslagskraft, overblik og engagement. Gode kommunikations- og forhandlingsevner er desuden væsentlige egenskaber, både i forhold til internt og eksternt samarbejde. Flydende dansk i skrift og tale er påkrævet. Både din performance og dit potentiale ligger således noget over gennemsnittet inden for branchen. Du tilbydes: En plads på et stærkt team, båret af en sund virksomhedskultur og et selvstændigt job hvor du også får plads til at vise, hvad du dur til. Du lander i en økonomisk solid, landsdækkende byggevirksomhed, der tilbyder dig en unik mulighed for at bevise dine færdigheder som projektleder, samtidig med at du kan udvikle dig både fagligt og personligt i en innovativ organisation. Du får et tæt samarbejde med engagerede og kompetente kolleger, og du vil opleve et miljø, præget af en uformel omgangstone, professionalisme, handlekraft samt hurtige beslutningsprocesser og godt humør. Løn- og ansættelsesvilkår forhandles individuelt. Er du den rette kandidat til dette job, bedes du uploade din ansøgning og CV mærket 01.04.17 på denne side. Vi har ikke ansøgningsfrist på vores stillingsannoncer, idet vi indkalder kandidater successivt under rekrutteringsforløbet. Al henvendelse behandles fortroligt.

JFP a/s www.jfp.dk er en solid og kapitalstærk byggevirksomhed, der er grundlagt i 1972. Virksomheden har hovedsæde i Herning og afdelingskontor i København. JFP a/s, der er en førende leverandør inden for hoved- og totalentrepriser, bygger i hele Danmark. Virksomheden har de seneste år udvidet sin organisation såvel vest som øst for Storebælt. Igangværende opgaver, en stor ordremængde og en pipeline for 2019/2020, der overstiger forventningerne, kræver at man løbende styrker organisationen. For tiden er virksomheden i gang med en bred vifte af byggeprojekter, lige fra kr. 50 mio. til 500 mio., inden for industri- institutions- og boligbyggeri m.v. JFP a/s har en innovativ, jysk vækststrategi, der, kombineret med en sund økonomi og indtjening, danner fundamentet for en solid forretningsudvikling. Væksten kræver nu, at teamet i Jylland styrkes med en solid og erfaren projektlederprofil.

Projektstørrelse fra 75 – 200 mio. kr. * Minimum 5 års praktisk projektledererfarin

Jobbet:
Med udgangspunkt fra kontoret i Herning, og med reference til regionsdirektøren, får du det gennemførende ansvar for egne opgaver, der kan strække sig fra styring af underentreprenører på et større projekt, til styring af dit eget byggeprojekt. Uanset hvad, bliver du nøgleressourcen i hele resultatkæden, lige fra de indledende forberedelser i forbindelse med projektopstart, herunder opstart af byggeplads, over løbende tæt byggestyring og kvalitetssikring, til aflevering af det færdige byggeri.

Du kommer du til at styre og lede alle processer, herunder også underentreprenører og byggemøder. Efterkalkulation og evaluering af det samlede byggeforløb bliver ligeledes en del af din opgave. Du er således én af de få i branchen, der virkelig magter at levere et færdigt byggeprojekt til perfektion, med fokus på både tid, kvalitet og økonomi.

Du kommer til at løse dine opgaver i et miljø præget af frihed under ansvar. Du skal således trives med at gå forrest og du er absolut typen, der kan ”stå på egne ben”. Du står dog aldrig alene, idet både dit team og din ledelse altid vil være der som backup. JFP har en stærk og solid kultur, hvor ingen lades i stikken og alle går efter det samme mål.

Kvalifikationer:
Du er en erfaren bygge- eller projektleder med minimum 5 års praktisk erfaring. Du kan dokumentere, at du selvstændigt og med succes har medvirket til at styre større byggeprojekter, både målt på tid, økonomi og kvalitet. Ligeledes har du en relevant teoretisk uddannelse, eksempelvis som bygningskonstruktør eller ingeniør, gerne suppleret med en håndværksmæssig uddannelse.

Du har en høj arbejdskapacitet og en solid arbejdsmoral, og din lederstil afspejler gennemslagskraft, overblik og engagement. Gode kommunikations- og forhandlingsevner er desuden væsentlige egenskaber, både i forhold til internt og eksternt samarbejde. Flydende dansk i skrift og tale er påkrævet.

Både din performance og dit potentiale ligger således noget over gennemsnittet inden for branchen.

Du tilbydes:
En plads på et stærkt team, båret af en sund virksomhedskultur og et selvstændigt job hvor du også får plads til at vise, hvad du dur til.

Du lander i en økonomisk solid, landsdækkende byggevirksomhed, der tilbyder dig en unik mulighed for at bevise dine færdigheder som projektleder, samtidig med at du kan udvikle dig både fagligt og personligt i en innovativ organisation.

Du får et tæt samarbejde med engagerede og kompetente kolleger, og du vil opleve et miljø, præget af en uformel omgangstone, professionalisme, handlekraft samt hurtige beslutningsprocesser og godt humør. Løn- og ansættelsesvilkår forhandles individuelt.

Er du den rette kandidat til dette job, bedes du uploade din ansøgning og CV mærket ”01.04.17” på denne side. Vi har ikke ansøgningsfrist på vores stillingsannoncer, idet vi indkalder kandidater successivt under rekrutteringsforløbet.

Al henvendelse behandles fortroligt.

erwin andersen a/sHerning2019-04-02T00:00:002019-05-27T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Projektleder

Redtz Glas & Facade A/S

Odense SØ
REDTZ Glas Facade A S vil være markedets stærkeste leverandør af glas- og aluminiumsløsninger til private og erhvervskunder. Vi er en af Fyns førende inden for branchen og er i øjeblikket i rivende vækst. Vil du være en del af vores succes, deler du...
Indrykket:26. marts 2019
Udløbsdato:21. maj 2019

Project Manager

Orifarm

Odense S
leading high impact strategic projects Are you passionate about project management and would you like to contribute to the success of Orifarm s future development? If you enjoy taking the lead in projects, working with many different stakeholders wh...
Indrykket:13. marts 2019
Udløbsdato:12. maj 2019

Projektleder - kopi

Gibotech A/S

Odense SØ
- med reference til Projekt- og Konstruktionschefen VIRKSOMHEDEN Gibotech A S udvikler, installerer og servicerer højteknologiske automationsanlæg og har stor ekspertise og erfaring med mere end 30 år på markedet. Gibotech er en af Fyns veletablered...
Indrykket:7. marts 2019
Udløbsdato:2. maj 2019

Process and Release Manager for R&D department, Denmark

MOBILE INDUSTRIAL ROBOTS ApS

Odense SØ
An exciting place to work You will become a part of our dynamic and ambitious company consisting of dedicated colleagues who are all dedicated to making a difference and being successful within the world of robots. Commitment and job satisfaction go...
Indrykket:29. marts 2019
Udløbsdato:29. april 2019

Projektleder

erwin andersen a/s

Herning
JFP a s www.jfp.dk er en solid og kapitalstærk byggevirksomhed, der er grundlagt i 1972. Virksomheden har hovedsæde i Herning og afdelingskontor i København. JFP a s, der er en førende leverandør inden for hoved- og totalentrepriser, bygger i hele D...
Indrykket:2. april 2019
Udløbsdato:27. maj 2019