Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Projekt- og direktionsassistent søges til Memox

Memox-koncernen er inde i en kraftig vækstperiode, og vi har mange nye projekter på tegnebrættet. Derfor ønsker vi nu at besætte en nyoprettet stilling som Projekt- og Direktionsassistent med direkte reference til vores administrerende direktør.

Om stillingen:

Som vores nye medarbejder kommer du til at arbejde selvstændigt og som sparringspartner for Memox’ CEO, og på længere sigt også for den samlede ledergruppe, som udover vores CEO, består af 4 afdelingsledere. Du kommer tæt på beslutningerne og bliver dermed en forlængelse af direktionen, hvor du har til opgave at understøtte vores CEO på bedste vis. Det er afgørende, at du er vant til at håndtere en høj grad af fortrolighed og i øvrigt kan begå dig på alle niveauer af en organisation.

Vores nye medarbejder kommer til at arbejde med spændende og udfordrende opgaver, herunder:

  • Udarbejdelse af markedsanalyser, businessplaner og øvrige præsentationer og beslutningsmaterialer til bestyrelse og direktion.
  • Styring af projekter fra analysefase til implementering.
  • Være tovholder på ledermøder og følge op på deadlines og beslutninger i forlængelse heraf i tæt samarbejde med vores CEO og afdelingslederne
  • Diverse mangeartede ad-hoc opgaver for vores CEO og generelt fungere som bindeled mellem vores CEO og afdelingslederne.
Stillingen er baseret på en 37-timers arbejdsuge, hvor der i perioder vil være behov for at lægge ekstra timer i opgaven.

Vi søger en person, der:

  • Har minimum 2 års erfaring fra en lignende stilling samt en relevant uddannelsesmæssig baggrund, gerne fra CBS, Aarhus BSS eller lignende.
  • Er god til at kommunikere skriftligt såvel som mundtligt på både dansk og engelsk samt har en generel god sprogforståelse for de nordiske sprog.
  • Har stærke kompetencer i Microsoft Office, særligt PowerPoint og Excel. Du må gerne have erfaring fra arbejde med SharePoint/Office 365 samt interesse og forståelse for arbejde med Business Intelligence.
  • Gerne har erfaring med projektledelse. Dette er ikke et krav, men vil vægte positivt.
Vi forestiller os, at du:

  • Er fagligt dygtig og vant til at arbejde analytisk, selvstændigt og med mange deadlines, som vi sætter en ære i at overholde.
  • Udviser generel ordentlighed og har “orden i penalhuset”.
  • Udviser et højt serviceniveau og har gode samarbejdsevner
  • Tager initiativ og ønsker at gøre en forskel.
Om os:

Memox er en organisation med 30 højkompetente medarbejdere og ca. 160 socialfaglige konsulenter, der arbejder ude i familierne. Vi arbejder alle sammen for at skabe positive forandringer for de familier, som vi samarbejder med. Vi har hovedkontor på Amager. Vi har et uhøjtideligt arbejdsmiljø, hvor vi dyrker forskellighed, ambitioner, høj faglighed, og integritet som en del af vores dagligdag.

Vi stiller generelt høje krav til vores arbejde og dermed også til hinanden.

Ansøgning

Du søger stillingen ved at uploade ansøgning, cv og dokumentation for relevant uddannelse via linket. Vi ønsker at besætte stillingen senest pr. 1. november, og holder løbende ansættelsessamtaler.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, kan du kontakte CEO Jacob Nedergaard på telefon 51 50 13 32


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der matcher din søgning

Teamleder med interesse for sikkerhed og risiko

Banedanmark, Carsten Niebuhrs Gade 43

København V
Sektionen Jernbanesikkerhed søger en teamleder til medarbejderne på vores kontor i Fredericia. Som teamleder bliver du nærmeste leder for en medarbejdergruppe bestående af S&I koordinatorer og sikkerhedskoordinatorer. S&I koordinatorerne håndterer r...
Indrykket:1. maj 2020

Er du superskarp til ledelse, styring og sygedagpengeområdet, så har vi jobbet til dig

Beskæftigelsesafklaring

Hvidovre
Vi er 18 medarbejdere, 5 afdelingsledere og en centerchef, der søger en ny afdelingsleder og kollega er det dig? Du skal være afdelingsleder for vores sygedagpengeopfølgning, som håndterer alle vores sygedagpengesager. I det daglige understøttes du ...
Indrykket:29. maj 2020

Dynamisk sektionsleder til Fødevarestyrelsens Center for Jura og Kontrol, Glostrup

Fødevarestyrelsen, Glostrup

Glostrup
Har du lyst til ledelse og til at blive udfordret i en ambitiøs forretningsorienteret styrelse, som under stor mediemæssig bevågenhed arbejder for bedre dyrevelfærd og høj foder- og fødevaresikkerhed? Vil du være en del af ledelsen i vores spændende...
Indrykket:19. maj 2020

Administrativ leder

HARESKOVENS LILLESKOLE

Ballerup
Hareskovens Lilleskole søger administrativ leder Vi leder efter en administrativ multikunstner med passion og stærk kompetence inden for proaktiv økonomistyring og med forståelse for, hvordan økonomien kan understøtte vores pædagogik, og give muligh...
Indrykket:19. maj 2020

POLITIETS EFTERRETNINGSTJENESTE SØGER SEKTIONSLEDER TIL CENTER FOR HUMINT

Politiets Efterretningstjeneste

Søborg
Søborg, Politiets Efterretningstjeneste PET søger en sektionsleder til PET s center for HUMINT (Human Intelligence). HUMINT er indhentning og formidling af information fra menneskelige kilder. Center for HUMINT spiller en central rolle i PET s opgav...
Indrykket:18. maj 2020