Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Projekt- og driftsmedarbejder til affaldsområdet

Er du serviceminded, og trives du med drifts- og planlægningsopgaver inden for affaldsområdet, så har vi jobbet til dig.
Vi forestiller os, at du har en relevant videregående uddannelse eller har stor erfaring som administrativ medarbejder indenfor affaldsområdet eller er tidligere kørselsleder. Det vigtigste for os er din tilgang og erfaring med opgaverne

Erfaren og forandringsparat
Vi søger en projekt- og driftsmedarbejder med relevant erfaring til forskelligartede opgaver indenfor affaldsområdet. Arbejdsopgaverne er både praktiske og teoretiske.

Du skal stå for en række opgaver i forbindelse med den daglige drift af kommunens indsamlingsordningerne, herunder varetage kontraktstyring for indsamling af dagrenovation og dialog og møder med renovatørerne.

Som projekt- og driftsmedarbejder skal du varetage opgaver i forbindelse med opfyldelsen af kommunens affaldsplan. Herunder implementering af nye affaldsordninger og udrulning af nyt materiel til kommunens borgere, institutioner og virksomheder.

Du får i vid udstrækning mulighed for at tilrettelægge dit arbejde selv. Det er derfor nødvendigt, at du kan arbejde selvstændigt, struktureret og ansvarsfuldt. Samtidig vil du indgå i tæt samarbejde med dine kollegaer, hvor der tages fælles ansvar for prioritering af opgaver, vidensdeling og sparring.

Vores ønskeliste til vores nye kollega er lang, og vi forventer ikke, at du kan det hele, men jo mere desto bedre.

Vi ønsker, at du:

  • Har erfaring med kontraktstyring
  • har indgående kendskab til miljølovgivningen på affaldsområdet
  • har kendskab til at arbejde i en politisk organisation
  • som person er serviceminded og robust med et godt humør
  • trives med driftsrelateret arbejde
  • har flair for og erfaring med IT-systemer, herunder gerne RenoWeb
  • har erfaring og flair for at tale og møde borgere og give dem en god betjening; også i svære sager
  • kan tage hurtige og selvstændige beslutninger og stå fast på beslutningen i svære situationer
  • har gode samarbejdsevner og lyst til at være en del af et team
  • har kørekort B.

Kvalitetsbevidst og tillidsvækkende
Vi stiller store krav til kvaliteten af dit arbejde, og du skal bidrage til en god og professionel opgaveløsning, så vores målsætninger for miljø, økonomi og kundeservice kan opfyldes.

Din kontaktflade i Gribskov Kommune er bred, og du kommer til at kommunikere med både renovatører, borgere, kunder, myndigheder og virksomheder. Det er derfor vigtigt at du formulerer dig godt - både på skrift og i tale og har et godt kendskab til IT. Det er vigtigt, at du kan håndtere pres og løse konflikter, samtidig med at du er god til at skabe kontakt til kunder og andre samarbejdspartnere. Du er tillidsvækkende, bestemt, åben og ærlig.

Om os
Gribskov Kommune driver selv affaldsforsyningen for kommunens 30.000 husstande, hvoraf næsten halvdelen er sommerhuse. Vi har ca. 100 minigenbrugsstationer og to genbrugsstationer med eget personale. Vi tilrettelægger den service som, borgeren oplever ved sin skraldespand, på minigenbrugsstationen og på kommunens to genbrugsstationer. Det sker i dialog med Vestforbrænding og de eksterne entreprenører. Kunderne er borgere, virksomheder og sommerhusejere.

Du kommer til at indgå i Team Affald og Ressourcer, som består af ca. 20 medarbejdere fordelt på genbrugspladserne og på Rådhuset. Du får base på rådhuset og indgår her i en gruppe på 4 personer som alle arbejder med affald.

Teamet er ét af fire teams i Center for Teknik og Borgerservice bestående at i alt ca. 80 medarbejdere. Centret betjener borgere og virksomheder inden for bl.a. byggeri, natur, miljø, affald, veje og trafik.

Løn- og ansættelsesforhold
Den ugentlige arbejdstid er 37 timer og vi har fleksibel arbejdstid. Ansættelsen sker efter gældende overenskomst med aflønning efter kvalifikationer i henhold til principperne i Ny Løn. Arbejdsstedet er på Rådhuset i Gribskov kommune, Rådhusvej 3, 3200 Helsinge. Vi har til huse i et åbent kontorlandskab.

Har du spørgsmål?
Ring gerne til teamleder Jesper Ingeman-Petersen på 72 49 68 28 eller affaldsmedarbejder Malene Leth Kobbernagel på 72 49 68 41.

Ansøgningsfrist og samtaler
Vi glæder os til at modtage din ansøgning senest den 18. oktober 2020.
Vi afholder ansættelsessamtaler med 1. samtale den 21. oktober 2020 og 2. samtale den 26. oktober 2020.

Gribskov Kommunes værdier
Åbenhed · Tillid · Respekt · Deltagelse · Mod · Fleksibilitet

 


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.