Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Projekt- og proceskonsulenter med forretningsforståelse og blik for digitalisering og optimeringspotentialer til nyetableret sektion for digitalisering og optimering på SCIENCE

Det Natur- og Biovidenskabelige Fakultet på Københavns Universitet – i daglig tale SCIENCE – søger to fagligt stærke projekt- og proceskonsulenter med teamånd og drive til vores nyetablerede sektion for digitalisering og optimering i Fakultetssekretariatet med start den 1. september 2019 eller hurtigst muligt.

Brænder du for at bidrage til udviklingen af den administrative understøttelse af universiteternes kerneopgaver gennem din faglighed som projektleder eller proceskonsulent, og har du erfaring med eller er nysgerrig over for potentialerne i anvendelse af digitale løsninger til forretningsudvikling?

Har du teamånd og lyst til at indgå i et lille dynamisk team af fagligt dygtige forretningsorienterede projektledere og proceskonsulenter, hvor vi arbejder sammen om fælles mål ved at bringe hinandens kompetencer i spil i opgaverne? Og har du lyst til at være med til at forme vores nye sektion, så er du måske en af vores kommende kolleger.

Om Sektion for digitalisering og optimering

Sektion for digitalisering og optimering er en nyetableret sektion under SCIENCE Økonomi i Fakultetssekretariatet. Sektionen består af en sektionsleder og et mindre team af fagligt dygtige og engagerede projektledere og proceskonsulenter.

Sektionen skal bidrage til at understøtte SCIENCE’s ambition om at have et digitalt førende uddannelses- og forskningsmiljø, og at være et fakultet som er på forkant med udviklingen og i stand til at anvende sine administrative ressourcer optimalt, så kerneopgaverne vedr. forskning, uddannelse og formidling understøttes bedst muligt.

Sektionen skal:

  • sikre en samlet indsats og koordinering omkring digitalisering, herunder understøtte arbejdet med at implementere fakultetets strategiske vision for digitalisering.
  • opsøge, kvalificere og gennemføre optimeringer af de administrative processer samt understøtte den digitale udvikling af administrationen på tværs af fakultetet.
  • udvikle projektkulturen på tværs, så ressourcer og kompetencer udnyttes bedst muligt i de udviklingsprojekter, der igangsættes.
  • stille et in-house team af fagligt stærke projektledelses- og proceskonsulenter til rådighed, der kan levere ledelsesbetjening, rådgivning, projektledelse, facilitering og konsulentydelser inden for digitalisering, procesoptimering, projektledelse og forandrings- og implementeringsprocesser.
Om jobbet

Vi søger to projekt- og proceskonsulenter mere til vores team, som kan motivere og drive processer og projekter effektivt i en travl hverdag, og som har lyst til at være med til at udvikle sektionens metoder og koncepter og tænke optimeringspotentialer ind i de opgaver, sektionen løser.

Teamet samarbejder om at løse følgende hovedopgaver:

  • Koordinere tværgående samarbejde og skabe overblik over fakultetets strategiske indsatser vedr. digitalisering og administrative udviklingsprojekter.
  • Identificere, kvalificere og gennemføre procesoptimeringer i administrationen i samarbejde med fagmiljøerne, bl.a. gennemføre detaljeret proceskortlægning mhp. digitalisering, fx RPA.
  • Projektledelse af administrative optimerings- og digitaliseringsprojekter samt forberede og understøtte implementeringen af nye systemer på tværs af SCIENCE.
  • Sekretariatsbetjening af en række fora vedr. digitalisering.
  • Konsulentydelser, herunder rådgivning, design og facilitering af processer, workshops mv. samt ledelsesbetjening inden for digitalisering, procesoptimering, projektledelse og forandrings- og implementeringsprocesser.
Din faglige profil

Du har en relevant akademisk uddannelse og er en dygtig metodestærk og forretningsorienteret projektleder eller proceskonsulent, som har en involverende tilgang til opgaveløsningen. Herudover har du kompetencer inden for et eller flere af følgende områder:

  • Erfaring med eller lyst til at arbejde med implementeringsprocesser, herunder forandringsledelse, interessenthåndtering og -kommunikation
  • Erfaring med procesanalyser og -optimering af forretningsprocesser (fx LEAN eller RPA-optimeringer)
  • Gevinstrealisering i projekter
  • Agile projektmetoder
Det er vigtigt, at du har en nysgerrighed over for potentialerne i anvendelse af digitale løsninger til forretningsudvikling. Herudover er det en fordel, men ikke et krav, hvis du har konkret erfaring med eller uddannelse inden for udvikling af et digitalt mindset i organisationen, forandringsledelse og/eller implementeringsprocesser, herunder implementering af IT-systemer. Kendskab til universiteternes struktur samt PRINCE2-inspirerede projektmodeller i det offentlige er ligeledes en fordel, men ikke et krav.

Personlige kompetencer

Du brænder for din faglighed som projektleder eller proceskonsulent og ønsker at bringe dine kompetencer i spil og gøre en forskel i din opgaveløsning. Du bruger din faglighed til at udvikle metoder og tænke optimeringspotentialer ind i de opgaver, du løser. Du har fokus på at implementere forbedringer gennem din projektledelsestilgang, som er karakteriseret ved fokus på fremdrift, forandringsledelse og gevinstrealisering, og du har blik for vigtigheden af at kunne følge op på, om det identificerede potentiale realiseres i de initiativer, der igangsættes.

Du kan både arbejde selvstændigt og indgå i teamsamarbejde. Du trives i et dynamisk arbejdsmiljø præget af en teambaseret kultur, hvor der er stort fokus på at arbejde sammen om fælles mål og bringe hinandens kompetencer i spil.

Du har en god forretningsforståelse og tværorganisatorisk tankegang, og trives i en stor og kompleks organisation. Du finder det naturligt at indgå i tværgående samarbejde, hvor du udnytter deltagernes forskelligheder og bidrager til at sikre fremdrift gennem din faciliterende tilgang. Herudover evner du at skabe tillid til din opgaveløsning gennem en anerkendende, involverende og imødekommende tilgang.

Gode netværks- og formidlingsevner er en fordel, og du skal have lyst til at planlægge, lede og følge op på møder og facilitere processer, workshops mv. samt kunne rådgive andre på en motiverende måde. Samtidig skal du også have lyst til ledelsesbetjening og sekretariatsbetjening af de fora, som sektionen understøtter.

Løn og ansættelsesforhold

Du vil afhængig af kompetencer og erfaring blive ansat som fuldmægtig eller specialkonsulent i henhold til overenskomst for akademikere i staten.

Der vil være mulighed for forhandling af tillæg efter kvalifikationer.

SCIENCE er en attraktiv og fleksibel arbejdsplads, der lægger vægt på kontinuerlig faglig og personlig udvikling. Vi stræber efter en passende balance mellem arbejds- og privatliv og tilbyder gode muligheder for at tilrettelægge arbejdet fleksibelt. Den ugentlige arbejdstid er gennemsnitligt 37 timer inkl. betalt frokostpause.

Din ansøgning

Er du interesseret i stillingen, beder vi dig sende en ansøgning med bilag via Jobportalen (tryk på linket "SØG STILLINGEN" nederst i opslaget) senest søndag den 16. juni.

Ansættelsessamtaler finder sted i uge 25 og 26.

Universitetet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Vil du vide mere?

Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at ringe til sektionsleder Tina Skriver Didriksen på tlf. 23 62 75 09 eller økonomichef René Niehues Birch på tlf. 23 74 84 58

Om SCIENCE

SCIENCE bidrager til løsning af de store udfordringer, som Danmark står overfor i en verden under hastig forandring med øget pres på naturressourcerne og markante klimaforandringer. Vi er et fakultet med stolte traditioner og masser af historie, og vi lever af at tænke nyt og sprænge rammerne. Med et budget på godt 3 milliarder, 4.500 ansatte på 11 institutter og i Fakultets­sekretariatet samt 9.500 studerende fordelt på 21 bachelor­uddannelser og 33 kandidat­uddannelser udgør SCIENCE mere end en tredjedel af Københavns Universitet.




Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330032361Phoenix-50404a8f12019-05-27T00:00:00Projekt- og proceskonsulenter med forretningsforståelse og blik for digitalisering og optimeringspotentialer til nyetableret sektion for digitalisering og optimering på SCIENCEDet Natur- og Biovidenskabelige Fakultet på Københavns Universitet – i daglig tale SCIENCE – søger to fagligt stærke projekt- og proceskonsulenter med teamånd og drive til vores nyetablerede sektion for digitalisering og optimering i Fakultetssekretariatet med start den 1. september 2019 eller hurtigst muligt.

Brænder du for at bidrage til udviklingen af den administrative understøttelse af universiteternes kerneopgaver gennem din faglighed som projektleder eller proceskonsulent, og har du erfaring med eller er nysgerrig over for potentialerne i anvendelse af digitale løsninger til forretningsudvikling?

Har du teamånd og lyst til at indgå i et lille dynamisk team af fagligt dygtige forretningsorienterede projektledere og proceskonsulenter, hvor vi arbejder sammen om fælles mål ved at bringe hinandens kompetencer i spil i opgaverne? Og har du lyst til at være med til at forme vores nye sektion, så er du måske en af vores kommende kolleger.

Om Sektion for digitalisering og optimering

Sektion for digitalisering og optimering er en nyetableret sektion under SCIENCE Økonomi i Fakultetssekretariatet. Sektionen består af en sektionsleder og et mindre team af fagligt dygtige og engagerede projektledere og proceskonsulenter.

Sektionen skal bidrage til at understøtte SCIENCE’s ambition om at have et digitalt førende uddannelses- og forskningsmiljø, og at være et fakultet som er på forkant med udviklingen og i stand til at anvende sine administrative ressourcer optimalt, så kerneopgaverne vedr. forskning, uddannelse og formidling understøttes bedst muligt.

Sektionen skal:

  • sikre en samlet indsats og koordinering omkring digitalisering, herunder understøtte arbejdet med at implementere fakultetets strategiske vision for digitalisering.
  • opsøge, kvalificere og gennemføre optimeringer af de administrative processer samt understøtte den digitale udvikling af administrationen på tværs af fakultetet.
  • udvikle projektkulturen på tværs, så ressourcer og kompetencer udnyttes bedst muligt i de udviklingsprojekter, der igangsættes.
  • stille et in-house team af fagligt stærke projektledelses- og proceskonsulenter til rådighed, der kan levere ledelsesbetjening, rådgivning, projektledelse, facilitering og konsulentydelser inden for digitalisering, procesoptimering, projektledelse og forandrings- og implementeringsprocesser.
Om jobbet

Vi søger to projekt- og proceskonsulenter mere til vores team, som kan motivere og drive processer og projekter effektivt i en travl hverdag, og som har lyst til at være med til at udvikle sektionens metoder og koncepter og tænke optimeringspotentialer ind i de opgaver, sektionen løser.

Teamet samarbejder om at løse følgende hovedopgaver:

  • Koordinere tværgående samarbejde og skabe overblik over fakultetets strategiske indsatser vedr. digitalisering og administrative udviklingsprojekter.
  • Identificere, kvalificere og gennemføre procesoptimeringer i administrationen i samarbejde med fagmiljøerne, bl.a. gennemføre detaljeret proceskortlægning mhp. digitalisering, fx RPA.
  • Projektledelse af administrative optimerings- og digitaliseringsprojekter samt forberede og understøtte implementeringen af nye systemer på tværs af SCIENCE.
  • Sekretariatsbetjening af en række fora vedr. digitalisering.
  • Konsulentydelser, herunder rådgivning, design og facilitering af processer, workshops mv. samt ledelsesbetjening inden for digitalisering, procesoptimering, projektledelse og forandrings- og implementeringsprocesser.
Din faglige profil

Du har en relevant akademisk uddannelse og er en dygtig metodestærk og forretningsorienteret projektleder eller proceskonsulent, som har en involverende tilgang til opgaveløsningen. Herudover har du kompetencer inden for et eller flere af følgende områder:

  • Erfaring med eller lyst til at arbejde med implementeringsprocesser, herunder forandringsledelse, interessenthåndtering og -kommunikation
  • Erfaring med procesanalyser og -optimering af forretningsprocesser (fx LEAN eller RPA-optimeringer)
  • Gevinstrealisering i projekter
  • Agile projektmetoder
Det er vigtigt, at du har en nysgerrighed over for potentialerne i anvendelse af digitale løsninger til forretningsudvikling. Herudover er det en fordel, men ikke et krav, hvis du har konkret erfaring med eller uddannelse inden for udvikling af et digitalt mindset i organisationen, forandringsledelse og/eller implementeringsprocesser, herunder implementering af IT-systemer. Kendskab til universiteternes struktur samt PRINCE2-inspirerede projektmodeller i det offentlige er ligeledes en fordel, men ikke et krav.

Personlige kompetencer

Du brænder for din faglighed som projektleder eller proceskonsulent og ønsker at bringe dine kompetencer i spil og gøre en forskel i din opgaveløsning. Du bruger din faglighed til at udvikle metoder og tænke optimeringspotentialer ind i de opgaver, du løser. Du har fokus på at implementere forbedringer gennem din projektledelsestilgang, som er karakteriseret ved fokus på fremdrift, forandringsledelse og gevinstrealisering, og du har blik for vigtigheden af at kunne følge op på, om det identificerede potentiale realiseres i de initiativer, der igangsættes.

Du kan både arbejde selvstændigt og indgå i teamsamarbejde. Du trives i et dynamisk arbejdsmiljø præget af en teambaseret kultur, hvor der er stort fokus på at arbejde sammen om fælles mål og bringe hinandens kompetencer i spil.

Du har en god forretningsforståelse og tværorganisatorisk tankegang, og trives i en stor og kompleks organisation. Du finder det naturligt at indgå i tværgående samarbejde, hvor du udnytter deltagernes forskelligheder og bidrager til at sikre fremdrift gennem din faciliterende tilgang. Herudover evner du at skabe tillid til din opgaveløsning gennem en anerkendende, involverende og imødekommende tilgang.

Gode netværks- og formidlingsevner er en fordel, og du skal have lyst til at planlægge, lede og følge op på møder og facilitere processer, workshops mv. samt kunne rådgive andre på en motiverende måde. Samtidig skal du også have lyst til ledelsesbetjening og sekretariatsbetjening af de fora, som sektionen understøtter.

Løn og ansættelsesforhold

Du vil afhængig af kompetencer og erfaring blive ansat som fuldmægtig eller specialkonsulent i henhold til overenskomst for akademikere i staten.

Der vil være mulighed for forhandling af tillæg efter kvalifikationer.

SCIENCE er en attraktiv og fleksibel arbejdsplads, der lægger vægt på kontinuerlig faglig og personlig udvikling. Vi stræber efter en passende balance mellem arbejds- og privatliv og tilbyder gode muligheder for at tilrettelægge arbejdet fleksibelt. Den ugentlige arbejdstid er gennemsnitligt 37 timer inkl. betalt frokostpause.

Din ansøgning

Er du interesseret i stillingen, beder vi dig sende en ansøgning med bilag via Jobportalen (tryk på linket "SØG STILLINGEN" nederst i opslaget) senest søndag den 16. juni.

Ansættelsessamtaler finder sted i uge 25 og 26.

Universitetet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Vil du vide mere?

Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at ringe til sektionsleder Tina Skriver Didriksen på tlf. 23 62 75 09 eller økonomichef René Niehues Birch på tlf. 23 74 84 58

Om SCIENCE

SCIENCE bidrager til løsning af de store udfordringer, som Danmark står overfor i en verden under hastig forandring med øget pres på naturressourcerne og markante klimaforandringer. Vi er et fakultet med stolte traditioner og masser af historie, og vi lever af at tænke nyt og sprænge rammerne. Med et budget på godt 3 milliarder, 4.500 ansatte på 11 institutter og i Fakultets­sekretariatet samt 9.500 studerende fordelt på 21 bachelor­uddannelser og 33 kandidat­uddannelser udgør SCIENCE mere end en tredjedel af Københavns Universitet.



2019-06-17T00:55:31.103 Det Natur- og Biovidenskabelige Fakultet på Københavns Universitet i daglig tale SCIENCE søger to fagligt stærke projekt- og proceskonsulenter med teamånd og drive til vores nyetablerede sektion for digitalisering og optimering i Fakultetssekretariatet med start den 1. september 2019 eller hurtigst muligt. Brænder du for at bidrage til udviklingen af den administrative understøttelse af universiteternes kerneopgaver gennem din faglighed som projektleder eller proceskonsulent, og har du erfaring med eller er nysgerrig over for potentialerne i anvendelse af digitale løsninger til forretningsudvikling? Har du teamånd og lyst til at indgå i et lille dynamisk team af fagligt dygtige forretningsorienterede projektledere og proceskonsulenter, hvor vi arbejder sammen om fælles mål ved at bringe hinandens kompetencer i spil i opgaverne? Og har du lyst til at være med til at forme vores nye sektion, så er du måske en af vores kommende kolleger. Om Sektion for digitalisering og optimering Sektion for digitalisering og optimering er en nyetableret sektion under SCIENCE Økonomi i Fakultetssekretariatet. Sektionen består af en sektionsleder og et mindre team af fagligt dygtige og engagerede projektledere og proceskonsulenter. Sektionen skal bidrage til at understøtte SCIENCE s ambition om at have et digitalt førende uddannelses- og forskningsmiljø, og at være et fakultet som er på forkant med udviklingen og i stand til at anvende sine administrative ressourcer optimalt, så kerneopgaverne vedr. forskning, uddannelse og formidling understøttes bedst muligt. Sektionen skal: sikre en samlet indsats og koordinering omkring digitalisering, herunder understøtte arbejdet med at implementere fakultetets strategiske vision for digitalisering. opsøge, kvalificere og gennemføre optimeringer af de administrative processer samt understøtte den digitale udvikling af administrationen på tværs af fakultetet. udvikle projektkulturen på tværs, så ressourcer og kompetencer udnyttes bedst muligt i de udviklingsprojekter, der igangsættes. stille et in-house team af fagligt stærke projektledelses- og proceskonsulenter til rådighed, der kan levere ledelsesbetjening, rådgivning, projektledelse, facilitering og konsulentydelser inden for digitalisering, procesoptimering, projektledelse og forandrings- og implementeringsprocesser. Om jobbet Vi søger to projekt- og proceskonsulenter mere til vores team, som kan motivere og drive processer og projekter effektivt i en travl hverdag, og som har lyst til at være med til at udvikle sektionens metoder og koncepter og tænke optimeringspotentialer ind i de opgaver, sektionen løser. Teamet samarbejder om at løse følgende hovedopgaver: Koordinere tværgående samarbejde og skabe overblik over fakultetets strategiske indsatser vedr. digitalisering og administrative udviklingsprojekter. Identificere, kvalificere og gennemføre procesoptimeringer i administrationen i samarbejde med fagmiljøerne, bl.a. gennemføre detaljeret proceskortlægning mhp. digitalisering, fx RPA. Projektledelse af administrative optimerings- og digitaliseringsprojekter samt forberede og understøtte implementeringen af nye systemer på tværs af SCIENCE. Sekretariatsbetjening af en række fora vedr. digitalisering. Konsulentydelser, herunder rådgivning, design og facilitering af processer, workshops mv. samt ledelsesbetjening inden for digitalisering, procesoptimering, projektledelse og forandrings- og implementeringsprocesser. Din faglige profil Du har en relevant akademisk uddannelse og er en dygtig metodestærk og forretningsorienteret projektleder eller proceskonsulent, som har en involverende tilgang til opgaveløsningen. Herudover har du kompetencer inden for et eller flere af følgende områder: Erfaring med eller lyst til at arbejde med implementeringsprocesser, herunder forandringsledelse, interessenthåndtering og -kommunikation Erfaring med procesanalyser og -optimering af forretningsprocesser (fx LEAN eller RPA-optimeringer) Gevinstrealisering i projekter Agile projektmetoder Det er vigtigt, at du har en nysgerrighed over for potentialerne i anvendelse af digitale løsninger til forretningsudvikling. Herudover er det en fordel, men ikke et krav, hvis du har konkret erfaring med eller uddannelse inden for udvikling af et digitalt mindset i organisationen, forandringsledelse og eller implementeringsprocesser, herunder implementering af IT-systemer. Kendskab til universiteternes struktur samt PRINCE2-inspirerede projektmodeller i det offentlige er ligeledes en fordel, men ikke et krav. Personlige kompetencer Du brænder for din faglighed som projektleder eller proceskonsulent og ønsker at bringe dine kompetencer i spil og gøre en forskel i din opgaveløsning. Du bruger din faglighed til at udvikle metoder og tænke optimeringspotentialer ind i de opgaver, du løser. Du har fokus på at implementere forbedringer gennem din projektledelsestilgang, som er karakteriseret ved fokus på fremdrift, forandringsledelse og gevinstrealisering, og du har blik for vigtigheden af at kunne følge op på, om det identificerede potentiale realiseres i de initiativer, der igangsættes. Du kan både arbejde selvstændigt og indgå i teamsamarbejde. Du trives i et dynamisk arbejdsmiljø præget af en teambaseret kultur, hvor der er stort fokus på at arbejde sammen om fælles mål og bringe hinandens kompetencer i spil. Du har en god forretningsforståelse og tværorganisatorisk tankegang, og trives i en stor og kompleks organisation. Du finder det naturligt at indgå i tværgående samarbejde, hvor du udnytter deltagernes forskelligheder og bidrager til at sikre fremdrift gennem din faciliterende tilgang. Herudover evner du at skabe tillid til din opgaveløsning gennem en anerkendende, involverende og imødekommende tilgang. Gode netværks- og formidlingsevner er en fordel, og du skal have lyst til at planlægge, lede og følge op på møder og facilitere processer, workshops mv. samt kunne rådgive andre på en motiverende måde. Samtidig skal du også have lyst til ledelsesbetjening og sekretariatsbetjening af de fora, som sektionen understøtter. Løn og ansættelsesforhold Du vil afhængig af kompetencer og erfaring blive ansat som fuldmægtig eller specialkonsulent i henhold til overenskomst for akademikere i staten. Der vil være mulighed for forhandling af tillæg efter kvalifikationer. SCIENCE er en attraktiv og fleksibel arbejdsplads, der lægger vægt på kontinuerlig faglig og personlig udvikling. Vi stræber efter en passende balance mellem arbejds- og privatliv og tilbyder gode muligheder for at tilrettelægge arbejdet fleksibelt. Den ugentlige arbejdstid er gennemsnitligt 37 timer inkl. betalt frokostpause. Din ansøgning Er du interesseret i stillingen, beder vi dig sende en ansøgning med bilag via Jobportalen (tryk på linket SØG STILLINGEN nederst i opslaget) senest søndag den 16. juni. Ansættelsessamtaler finder sted i uge 25 og 26. Universitetet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen. Vil du vide mere? Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at ringe til sektionsleder Tina Skriver Didriksen på tlf. 23 62 75 09 eller økonomichef René Niehues Birch på tlf. 23 74 84 58 Om SCIENCE SCIENCE bidrager til løsning af de store udfordringer, som Danmark står overfor i en verden under hastig forandring med øget pres på naturressourcerne og markante klimaforandringer. Vi er et fakultet med stolte traditioner og masser af historie, og vi lever af at tænke nyt og sprænge rammerne. Med et budget på godt 3 milliarder, 4.500 ansatte på 11 institutter og i Fakultets­sekretariatet samt 9.500 studerende fordelt på 21 bachelor­uddannelser og 33 kandidat­uddannelser udgør SCIENCE mere end en tredjedel af Københavns Universitet.11jobnet50404a8f100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-16T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1307&ProjectId=149601&DepartmentId=18971&MediaId=4632&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnFrederiksberg3535783KU SCIENCE FAK. SEK.11Frb. Campus, Bülowsvej 1721870Frederiksberg C23627509DKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent768239JobNet4995657499565710027-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=50404a8fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=50404a8fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=50404a8f&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=50404a8f&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale241210Akademisk medarbejder5Kontor og administration361932503noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmarkda-DK