PROJEKTCHEF

Der kunne tænke sig at drive Frederiksberg Forsynings projektafdeling ud fra et ledelses- og forretningsorienteret mindset

Virksomhedsbeskrivelse:
Frederiksberg Forsyning A/S leverer gas, vand og fjernvarme og - køling samt bortleder spildevand, producerer vindenergi og understøtter klimatilpasningen på Frederiksberg. 
Virksomheden vedligeholder og udvikler ledningsnettet, rådgiver og varetager informationsopgaver samt løser en række tekniske opgaver for sine kunder. Desuden opsætter man målere, godkender installationer og udsteder regninger. 

Virksomheden er et serviceselskab i Frederiksberg Kommunes energikoncern og driver koncernens selskaber med ca. 170 højt kvalificerede medarbejdere til at klare opgaverne. Energikoncernen ejes 100% af Frederiksberg Kommune. Du kan læse mere om Frederiksberg Forsyning på www.frb-forsyning.dk

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Profilpartners på 43434060.

Stillingsbeskrivelse:
Du refererer til den administrerende direktør, og indgår i Frederiksberg Forsynings chefgruppe i denne spændende stilling som projektchef, hvor du får ansvaret for at lede og fordele arbejdet for 32 medarbejdere, porteføljestyring og udvikling af projektafdelingen. 

Afdelingen sikrer, at udbygning og renovering af forsyningsnet inden for vand, fjernvarme, fjernkøling, bygas og kloakering gennemføres som planlagt, så virksomheden fortsat kan levere sikker forsyning og dermed livskvalitet og komfort til kunderne. 

Du får det overordnede ansvar for hele anlægsprocessen – fra projektering over udførelse til dokumentation. 

Du får en meget alsidig stilling, hvor du får det overordnede ansvar for nedenstående områder: 

• Styring af projektporteføljen, herunder ressourcer, tidsforbrug, kvalitet og økonomi 
• Ledelses- og budgetansvar 
• Videreudvikling og implementering af virksomhedens projektmodel 
• Ansvar for udførelse af projekter, herunder kontrakter med eksterne rådgivere, entreprenører og leverandører 
• Dialog og solidt samarbejde med kolleger i andre afdelinger 
• Forhandling og samarbejde med myndigheder. 

Det forventes, at du formår at skabe resultater, bl.a. ved at inddrage og motivere både mellemledere og medarbejdere med forskellige faglige baggrunde – lige fra ingeniøren til entreprenørarbejderen. 

Med din solide ledelseserfaring fra anlægsprojekter har du et skarpt øje for økonomien og projektarbejdsformen, så afdelingen konstant leverer konkurrencedygtige ydelser af høj kvalitet. Det er en selvfølge, at du har fokus på at overholde budgetter og deadlines. 

Egenskaber:
Du er en forretningsorienteret og robust person, der tager aktivt lederskab for opgaver og medarbejdere. Du har solid erfaring med personaleledelse og besidder derfor stærke lederevner og er i stand til at udfylde lederrollen på en positiv og motiverende facon. 

Samtidig er du en struktureret person, der besidder et god overblik, og som samtidig er en god kommunikator, der besidder en god økonomisk og forretningsmæssig forståelse. 

Du tilbydes:
Vi tilbyder en spændende stilling med selvstændigt ansvar i en virksomhed i udvikling, der også har fokus på og går ind for Work Life balance. Du får engagerede kollegaer, der har en uformel omgangstone, og som indbyder til faglig sparring. 

Du får gode muligheder for faglig udvikling og efteruddannelse samt mange andre goder.

Sprogkundskaber / IT:
Du er god til engelsk i både skrift og tale og er en rutineret IT-bruger.

Løn:
Du får en god fast løn, pensionsordning og sundhedsforsikring.

Erhvervserfaring:
Du har god erfaring både med ledelse af medarbejdere og ledelse af projekter og projektporteføljer inden for byggeri, forsynings- og/eller anlægsbranchen.

Uddannelser:
Du har en relevant fagteknisk videregående uddannelse som f.eks. ingeniør, maskinmester eller andet relevant.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329937559Phoenix-4cb2fcb112019-01-07T00:00:00PROJEKTCHEF

Der kunne tænke sig at drive Frederiksberg Forsynings projektafdeling ud fra et ledelses- og forretningsorienteret mindset

Virksomhedsbeskrivelse:
Frederiksberg Forsyning A/S leverer gas, vand og fjernvarme og - køling samt bortleder spildevand, producerer vindenergi og understøtter klimatilpasningen på Frederiksberg. 
Virksomheden vedligeholder og udvikler ledningsnettet, rådgiver og varetager informationsopgaver samt løser en række tekniske opgaver for sine kunder. Desuden opsætter man målere, godkender installationer og udsteder regninger. 

Virksomheden er et serviceselskab i Frederiksberg Kommunes energikoncern og driver koncernens selskaber med ca. 170 højt kvalificerede medarbejdere til at klare opgaverne. Energikoncernen ejes 100% af Frederiksberg Kommune. Du kan læse mere om Frederiksberg Forsyning på www.frb-forsyning.dk

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Profilpartners på 43434060.

Stillingsbeskrivelse:
Du refererer til den administrerende direktør, og indgår i Frederiksberg Forsynings chefgruppe i denne spændende stilling som projektchef, hvor du får ansvaret for at lede og fordele arbejdet for 32 medarbejdere, porteføljestyring og udvikling af projektafdelingen. 

Afdelingen sikrer, at udbygning og renovering af forsyningsnet inden for vand, fjernvarme, fjernkøling, bygas og kloakering gennemføres som planlagt, så virksomheden fortsat kan levere sikker forsyning og dermed livskvalitet og komfort til kunderne. 

Du får det overordnede ansvar for hele anlægsprocessen – fra projektering over udførelse til dokumentation. 

Du får en meget alsidig stilling, hvor du får det overordnede ansvar for nedenstående områder: 

• Styring af projektporteføljen, herunder ressourcer, tidsforbrug, kvalitet og økonomi 
• Ledelses- og budgetansvar 
• Videreudvikling og implementering af virksomhedens projektmodel 
• Ansvar for udførelse af projekter, herunder kontrakter med eksterne rådgivere, entreprenører og leverandører 
• Dialog og solidt samarbejde med kolleger i andre afdelinger 
• Forhandling og samarbejde med myndigheder. 

Det forventes, at du formår at skabe resultater, bl.a. ved at inddrage og motivere både mellemledere og medarbejdere med forskellige faglige baggrunde – lige fra ingeniøren til entreprenørarbejderen. 

Med din solide ledelseserfaring fra anlægsprojekter har du et skarpt øje for økonomien og projektarbejdsformen, så afdelingen konstant leverer konkurrencedygtige ydelser af høj kvalitet. Det er en selvfølge, at du har fokus på at overholde budgetter og deadlines. 

Egenskaber:
Du er en forretningsorienteret og robust person, der tager aktivt lederskab for opgaver og medarbejdere. Du har solid erfaring med personaleledelse og besidder derfor stærke lederevner og er i stand til at udfylde lederrollen på en positiv og motiverende facon. 

Samtidig er du en struktureret person, der besidder et god overblik, og som samtidig er en god kommunikator, der besidder en god økonomisk og forretningsmæssig forståelse. 

Du tilbydes:
Vi tilbyder en spændende stilling med selvstændigt ansvar i en virksomhed i udvikling, der også har fokus på og går ind for Work Life balance. Du får engagerede kollegaer, der har en uformel omgangstone, og som indbyder til faglig sparring. 

Du får gode muligheder for faglig udvikling og efteruddannelse samt mange andre goder.

Sprogkundskaber / IT:
Du er god til engelsk i både skrift og tale og er en rutineret IT-bruger.

Løn:
Du får en god fast løn, pensionsordning og sundhedsforsikring.

Erhvervserfaring:
Du har god erfaring både med ledelse af medarbejdere og ledelse af projekter og projektporteføljer inden for byggeri, forsynings- og/eller anlægsbranchen.

Uddannelser:
Du har en relevant fagteknisk videregående uddannelse som f.eks. ingeniør, maskinmester eller andet relevant.

Der kunne tænke sig at drive Frederiksberg Forsynings projektafdeling ud fra et ledelses- og forretningsorienteret mindset Virksomhedsbeskrivelse:Frederiksberg Forsyning A S leverer gas, vand og fjernvarme og - køling samt bortleder spildevand, producerer vindenergi og understøtter klimatilpasningen på Frederiksberg. Virksomheden vedligeholder og udvikler ledningsnettet, rådgiver og varetager informationsopgaver samt løser en række tekniske opgaver for sine kunder. Desuden opsætter man målere, godkender installationer og udsteder regninger. Virksomheden er et serviceselskab i Frederiksberg Kommunes energikoncern og driver koncernens selskaber med ca. 170 højt kvalificerede medarbejdere til at klare opgaverne. Energikoncernen ejes 100 af Frederiksberg Kommune. Du kan læse mere om Frederiksberg Forsyning på www.frb-forsyning.dkHar du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Profilpartners på 43434060. Stillingsbeskrivelse:Du refererer til den administrerende direktør, og indgår i Frederiksberg Forsynings chefgruppe i denne spændende stilling som projektchef, hvor du får ansvaret for at lede og fordele arbejdet for 32 medarbejdere, porteføljestyring og udvikling af projektafdelingen. Afdelingen sikrer, at udbygning og renovering af forsyningsnet inden for vand, fjernvarme, fjernkøling, bygas og kloakering gennemføres som planlagt, så virksomheden fortsat kan levere sikker forsyning og dermed livskvalitet og komfort til kunderne. Du får det overordnede ansvar for hele anlægsprocessen fra projektering over udførelse til dokumentation. Du får en meget alsidig stilling, hvor du får det overordnede ansvar for nedenstående områder: Styring af projektporteføljen, herunder ressourcer, tidsforbrug, kvalitet og økonomi Ledelses- og budgetansvar Videreudvikling og implementering af virksomhedens projektmodel Ansvar for udførelse af projekter, herunder kontrakter med eksterne rådgivere, entreprenører og leverandører Dialog og solidt samarbejde med kolleger i andre afdelinger Forhandling og samarbejde med myndigheder. Det forventes, at du formår at skabe resultater, bl.a. ved at inddrage og motivere både mellemledere og medarbejdere med forskellige faglige baggrunde lige fra ingeniøren til entreprenørarbejderen. Med din solide ledelseserfaring fra anlægsprojekter har du et skarpt øje for økonomien og projektarbejdsformen, så afdelingen konstant leverer konkurrencedygtige ydelser af høj kvalitet. Det er en selvfølge, at du har fokus på at overholde budgetter og deadlines. Egenskaber:Du er en forretningsorienteret og robust person, der tager aktivt lederskab for opgaver og medarbejdere. Du har solid erfaring med personaleledelse og besidder derfor stærke lederevner og er i stand til at udfylde lederrollen på en positiv og motiverende facon. Samtidig er du en struktureret person, der besidder et god overblik, og som samtidig er en god kommunikator, der besidder en god økonomisk og forretningsmæssig forståelse. Du tilbydes:Vi tilbyder en spændende stilling med selvstændigt ansvar i en virksomhed i udvikling, der også har fokus på og går ind for Work Life balance. Du får engagerede kollegaer, der har en uformel omgangstone, og som indbyder til faglig sparring. Du får gode muligheder for faglig udvikling og efteruddannelse samt mange andre goder. Sprogkundskaber IT:Du er god til engelsk i både skrift og tale og er en rutineret IT-bruger. Løn:Du får en god fast løn, pensionsordning og sundhedsforsikring. Erhvervserfaring:Du har god erfaring både med ledelse af medarbejdere og ledelse af projekter og projektporteføljer inden for byggeri, forsynings- og eller anlægsbranchen. Uddannelser:Du har en relevant fagteknisk videregående uddannelse som f.eks. ingeniør, maskinmester eller andet relevant.11Jobnet4cb2fcb1100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-03-04T00:00:000000https://www.profilpartners.dk/ledige-stillinger/1753/0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnFrederiksberg3429684PROFILPARTNERS ApS11Birkerød Kongevej 811800Frederiksberg CDKDanmark0
kundeservice@profilpartners.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent689472JobNet492686249268621000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4cb2fcb1https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=4cb2fcb1https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4cb2fcb1&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4cb2fcb1&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/7.jpgEr du en dygtig leder? Som Projektchef bliver du jævnligt mødt af spændende ledelsesrelaterede opgaver.12008001Dansk3Læse/ tale123704Projektchef6Ledelse359987289Profilpartnerskundeservice@profilpartners.dkDKDanmarkDKDanmark329949669ProjektchefRobot Projektchef - Københavnsafdeling med ledelseserfaring og bred byggefaglig baggrund til RAUNDAHL MOESBY Virksomhed: RAUNDAHL MOESBY er en projektudviklings virksomhed med egen byggeorganisation, grundlagt i 2013. Hos RAUNDAHL MOESBY udvikles byggeprojekter i samarbejde med arkitektfirmaer, investorer og brugere der med byggeriets arkitektur og funktionalitet skaber attraktive boliger og erhvervsbyggeri. Byggerierne udføres af underentreprenører og styres af RAUNDAHL MOESBY s projekt- og byggeledelse der er placeret på byggepladsen under hele byggeriet. RAUNDAHL MOESBY har base i Åbyhøj Aarhus og p.t. ejendomsprojekter i Østjylland, Fyn, Trekantområdet, Aalborg og København. Der er i dag 45 dedikerede og kompetente medarbejdere beskæftiget, primært ingeniører, konstruktører byggeteknikere og funktionærer. Læs mere om virksomheden på www.raundahl-moesby.dk Jobbet: Projektchefen har ansvar for et forskelligt antal projekter, og de tilhørende projektledere i det daglige. Opgaverne består hovedsageligt i styring af byggeprojekter sammen med projektledere og øvrige medarbejdere fra projektets start, gennemførelse af byggeri, til udløb af ansvarsperiode, og skal sikre at RAUNDAHL MOESBY s s opstillede succeskriterier nås. Det betyder at Projektchefen har det overordnede ansvar for styring af underentreprenører og leverandører, styring af tid og økonomi, bygherre- og rådgiverkontakt. Projektchefen er således ansvarlig for projekters overordnede målsætning i forbindelse med økonomi, tidsplan og kvalitet og skal samtidig sikre at mål vedrørende kundetilfredshed nås. Faglige kompetencer: Du har erfaring med teamledelse, og kan skabe et godt og tillidsfuldt samarbejde på alle niveauer i organisationen. Du har en bred byggefaglig viden, og erfaring med ledelse af hele forløbet, for større og gerne flere byggeprojekter samtidig. Din baggrund kan f.eks. være ingeniørmæssig uddannelse indenfor byggeri, og gerne en håndværksmæssig baggrund, men vigtigst er ledelsesmæssige kompetencer og erfaring med forskellige medarbejder grupper og kulturer. Endelig har du en solid økonomisk indsigt, god forretningsforståelse, kombineret med gode kontakt- og forhandlingsevner, og gennemslagskraft. Derudover har du stærke kompetencer på analyse, struktur og overblik, samt gode IT-kundskaber. Officepakken er et integreret værktøj i din dagligdag. Personlige kompetencer: Som person besidder du et stort drive, et højt engagement, en proaktiv indstilling, samt en entreprenant tilgang til opgaverne, og kan fremelske forudseenhed. Du tager 100 ejerskab på opgaverne, selvom du indgår i teams. Du er ærlig og står ved dine holdninger, men du er også rummelig og evner at engagere andre. Som leder er du resultatorienteret, synlig og aktiv i processerne, og god til at kommunikere, da det er vigtigt at RAUNDAHL MOESBY s vision, strategi og værdier inddrages i det daglige arbejde med at udvikle højt ydende teams. Virksomheden tilbyder: Du tilbydes en spændende stilling i en dynamisk og velrenommeret virksomhed, hvor du får stor indflydelse på din hverdag. Du vil blive grundigt introduceret i RAUNDAHL MOESBY s forretning, og få vejledning og støtte i dit arbejde. Lønpakken indebærer fast løn pensionsordning. Der er optimale muligheder for udvikling i et arbejdsmiljø, hvor åbenhed, arbejdsglæde og humor vægtes højt. Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Jørgen Ole Jensen på 60 17 17 07 joj@erhr.dk

Projektchef - Københavnsafdeling med ledelseserfaring og bred byggefaglig baggrund til RAUNDAHL & MOESBY

Virksomhed:

RAUNDAHL & MOESBY er en projektudviklings virksomhed med egen byggeorganisation, grundlagt i 2013.

Hos RAUNDAHL & MOESBY udvikles byggeprojekter i samarbejde med arkitektfirmaer, investorer og brugere der med byggeriets arkitektur og funktionalitet skaber attraktive boliger og erhvervsbyggeri. Byggerierne udføres af underentreprenører og styres af RAUNDAHL & MOESBY’s projekt- og byggeledelse der er placeret på byggepladsen under hele byggeriet. RAUNDAHL & MOESBY har base i Åbyhøj/Aarhus og p.t. ejendomsprojekter i Østjylland, Fyn, Trekantområdet, Aalborg og København. Der er i dag 45 dedikerede og kompetente medarbejdere beskæftiget, primært ingeniører, konstruktører byggeteknikere og funktionærer. Læs mere om virksomheden på www.raundahl-moesby.dk

Jobbet:

Projektchefen har ansvar for et forskelligt antal projekter, og de tilhørende projektledere i det daglige. Opgaverne består hovedsageligt i styring af byggeprojekter sammen med projektledere og øvrige medarbejdere fra projektets start, gennemførelse af byggeri, til udløb af ansvarsperiode, og skal sikre at RAUNDAHL & MOESBY’s’s opstillede succeskriterier nås. Det betyder at Projektchefen har det overordnede ansvar for styring af underentreprenører og leverandører, styring af tid og økonomi, bygherre- og rådgiverkontakt. Projektchefen er således ansvarlig for projekters overordnede målsætning i forbindelse med økonomi, tidsplan og kvalitet og skal samtidig sikre at mål vedrørende kundetilfredshed nås.

Faglige kompetencer:

Du har erfaring med teamledelse, og kan skabe et godt og tillidsfuldt samarbejde på alle niveauer i organisationen. Du har en bred byggefaglig viden, og erfaring med ledelse af hele forløbet, for større og gerne flere byggeprojekter samtidig. Din baggrund kan f.eks. være ingeniørmæssig uddannelse indenfor byggeri, og gerne en håndværksmæssig baggrund, men vigtigst er ledelsesmæssige kompetencer og erfaring med forskellige medarbejder grupper og kulturer. Endelig har du en solid økonomisk indsigt, god forretningsforståelse, kombineret med gode kontakt- og forhandlingsevner, og gennemslagskraft. Derudover har du stærke kompetencer på analyse, struktur og overblik, samt gode IT-kundskaber. Officepakken er et integreret værktøj i din dagligdag.

Personlige kompetencer:

Som person besidder du et stort drive, et højt engagement, en proaktiv indstilling, samt en entreprenant tilgang til opgaverne, og kan fremelske forudseenhed. Du tager 100% ejerskab på opgaverne, selvom du indgår i teams. Du er ærlig og står ved dine holdninger, men du er også rummelig og evner at engagere andre. Som leder er du resultatorienteret, synlig og aktiv i processerne, og god til at kommunikere, da det er vigtigt at RAUNDAHL & MOESBY’s vision, strategi og værdier inddrages i det daglige arbejde med at udvikle højt ydende teams.

Virksomheden tilbyder:

Du tilbydes en spændende stilling i en dynamisk og velrenommeret virksomhed, hvor du får stor indflydelse på din hverdag. Du vil blive grundigt introduceret i RAUNDAHL & MOESBY’s forretning, og få vejledning og støtte i dit arbejde. Lønpakken indebærer fast løn + pensionsordning. Der er optimale muligheder for udvikling i et arbejdsmiljø, hvor åbenhed, arbejdsglæde og humor vægtes højt.

Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Jørgen Ole Jensen på 60 17 17 07 joj@erhr.dk

Effektiv RekrutteringKøbenhavn Ø2019-01-28T00:00:002019-03-25T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Projektchef

Effektiv Rekruttering

København Ø
Projektchef - Københavnsafdeling med ledelseserfaring og bred byggefaglig baggrund til RAUNDAHL MOESBY Virksomhed: RAUNDAHL MOESBY er en projektudviklings virksomhed med egen byggeorganisation, grundlagt i 2013. Hos RAUNDAHL MOESBY udvikles byggepro...
Indrykket:28. januar 2019
Udløbsdato:25. marts 2019