PROJEKTCHEF - BYRUMSMØBLER

PROJEKTCHEF

  • med reference til den Kommercielle Chef

IRKSOMHEDEN

HITSA koncernen er en af Nordens førende virksomheder inden for design, fremstilling og salg af byrumsmøbler og cyklismeprodukter.

HITSA koncernen omfatter virksomhederne HITSA og VEKSØ. HITSA har pr. 30. januar 2018 overtaget VEKSØ aktiviteterne i Taulov og datterselskaberne i Sverige og Letland.

HITSA koncernen beskæftiger + 120 medarbejdere og heraf ca. 95 i DK og Sverige og er repræsenteret i en række europæiske lande med egne salgskontorer i Sverige samt produktion i Danmark og Letland (25 ansatte). Hertil kommer, at koncernen har egne kørende montører i Danmark og Sverige.

HITSA koncernen deles den samme passion: At skabe byrum, hvor mennesker nyder at opholde sig.

HITSA koncernen er løbende i gang med at udvikle nye produkter, nye funktioner og ny teknologi, der understøtter udviklingen af fremtidens bæredygtige byer. Det foregår altid i dialog med kunderne og i tæt samarbejde med førende designere og arkitekter.

I HITSA koncernen er der fokus på hele byrummet, når der udvikles. Man stræber efter at skabe elegante og funktionelle løsninger til mennesker, der ønsker at bruge byen og nyde bylivet – måske fra en bænk i parken på en solskinsdag, i ly for regnen ved et busstoppested, eller når cyklen skal parkeres. Byrumsmøbler er mange ting.

HITSA koncernen har et meget bredt program af designede byrumsmøbler, hvilket gør det nemmere at skabe sammenhængende løsninger, og det er med til at skabe attraktive byrum med faciliteter, der er til for at blive brugt.

Koncernen er i rigtig god udvikling – målene er sat, og nu ledes der efter en dygtig Projektchef, der skal være med til at sikre den forsatte vækst med den rigtige levering og kvalitet.

Se mere på www.hitsa.dk

ORGANISATIONEN

Der er ca. 100 ansatte og hertil kommer brug af egen og eksterne montører. Hovedparten har lang anciennitet og således solid erfaring.

Der er tale om en flad organisation, hvorfor der ikke er langt fra beslutning til handling.

STILLINGEN

Stillingen som Projektchef, er ny i organisationen og vil referere til den Kommercielle chef Der er desuden tæt samarbejde på tværs i organisationen og især med de ansatte i egenproduktionen og på de eksterne montagepladser.

Projektchefen har ansvaret for at gennemføre projekterne til den aftalte tid, kvalitet og økonomi.

Projektchefen deltager i tilbuds- og salgsfasen i nødvendigt omfang.

De væsentligste opgaver ser vi som:

  • Overordnet ansvar for gennemførelse af projekter i både Danmark og Sverige
  • Motivation og udvikling af 15 medarbejdere (7 i Danmark og 8 i Sverige)
  • Gennemførelse af projekterne fra start til slut
  • Ansvarlig for projektledelsen af alle typer opgaver – både på det økonomiske og faglige område
  • Implementere processer, procedurer og arbejdsbeskrivelser, samt sikre implementeringen af disse i det spor, der vedrører montageopgaver.
  • Planlægning, budgetlægning samt løbende opfølgning heraf.
  • Udarbejdelse af tidsplaner og sikkerhedsarbejde.
  • Kontakt til byggeriets parter, samt indgåelse af aftaler med rådgivere, underentreprenører, leverandører m.m.
  • Sikring af projektets kvalitet samt sikring af firmaets løbende udvikling heraf.
  • Skal sikre efterkalkulation i samarbejde med salg og økonomi.
  • Byggeledelse direkte eller indirekte på pladsen.
  • Mulighed for udvikling samt udførelse af hovedentrepriser.

Stillingen er placeret med udgangspunkt i Kolding.

KANDIDATEN

Kandidaten kan i dag sidde i en tilsvarende stilling, men ønsker at få mere indflydelse på egen arbejdsdag og komme tæt på eller endnu tættere på virksomhedens beslutninger.

Der er uanede muligheder for faglig udvikling, idet jobbet spænder meget vidt.

Kandidaten vil være en del af et godt team, der arbejder tæt sammen og støtter og hjælper hinanden. Ligeledes vil kandidaten være faglig sparringspartner til den øvrige organisation.

Som person er du struktureret, systematisk, løsningsorienteret, har overblik, ærlig, beslutsom, robust og samtidig diplomat.

Du har styr på dine ting og er velkørende administrativt, såvel som fagligt og ledelsesmæssigt.

Andre krav til stillingen:

  • Kvalitetsbevidst.
  • Entreprenant og en god købmand.
  • Erfaring med at bevæge dig på en byggeplads.

UDDANNELSE

Gerne en håndværksmæssig baggrund gerne kombineret en uddannelse som Bygningskonstruktør eller B-ingeniør og har erfaring med byggeledelse og/eller projektgennemførelse

REJSEDAGE

30-50 rejsedage - primært DK og Sydsverige

IT

MS-Office, PP

Gerne kendskab til 3D tegneprogrammer - AutoCad, Inventor, Solid-Works

AB18/92, byggejura og arbejdsmiljøloven for byggepladser

SPROG

Dansk og engelsk

DOMICIL

Kolding

BOPÆL

Max. en time fra virksomheden

STARTTIDSPUNKT

Snarest muligt – senest 1. februar 2021

GAGEPAKKE

Løn forhandles individuelt, men lønpakken indeholder pension, mobiltelefon samt nødvendigt IT-værktøj og opkobling til internettet. Firmabil.

Løn- og ansættelsesvilkår forhandles individuelt og modsvarer de stillede krav.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.