PROJEKTCHEF MED STÆRK PROJEKTLEDELSESPROFIL

Bliv en del af en markedsleder, hvor du får en vigtig rolle i at udvikle forretningen. Vi står klar med en god, stor pipeline og et rigtig godt fundament for din videre succes.

Med base i entrepriseforretningen hos Kemp & Lauritzen, Aarhus, får du en unik mulighed for at blive tovholder på den nyligt udviklede projektmodel (entreprisemodellen) til styring af strategiske projekter, heriblandt implementering, eksekvering og udvikling af modellen i samarbejde med afdelingens øvrige ledelsesgruppe.

Herudover skal du også deltage i nye strategiske projekter, herunder forberedelse til at udvikle modellen til også at omfatte Hovedentrepriser og Totalentrepriser samt øvrige ledelsesmæssige projekter som er under udvikling i koncernen og du vil få en betydelig rolle med stor snitflade såvel internt i forretningsenheden og koncernen, som eksternt i forhold til samarbejdspartnere og leverandører.

DRIV PROCESSERNE FRA A-Z

Som projektchef vil omdrejningspunktet i din ansættelse være at sikre brugen og forbedre enhedens eksekvering via entreprisemodellen og det er dig der har ansvaret for:

  • at projekterne vurderes og gennemføres med hensyn til risici af juridisk, økonomisk, tidsmæssige og faglig karakter for virksomheden

  • at Kemp & Lauritzen leverer den rigtige kontraktuelle ydelse

  • økonomi sagsgennemgang i teamet overfor Controller og Regionschef.

  • tillægs- og fradragsøkonomi.

  • skriftlig sporbarhed i udførelsesfasen

  • ledelse igennem entreprisemodel

  • at give sparring omkring projektteamets beslutninger og konsekvenser.

Alle projekter skal fremadrettet styres efter den nye projektmodel, og dine primære opgaver bliver at sikre høj effektivitet og stringens fra opstart til projektafslutning.

Du vil indtræde i den projektledelsesmæssige og økonomiske styring af projekterne, mens den tekniske ledelse varetages af enhedens Projektledere.

LYSTEN TIL AT LEDE FORANDRING

Du er af natur vedholdende, har en positiv attitude og har en veludviklet sans for struktur og detaljer. Herudover er det en fordel, at du gennem din inkluderende personlighed motiverer og evner at skabe følgeskab på alle niveauer, mens din vindermentalitet målrettet driver dig til at skabe resultater og sikrer entreprisemodellens succes.

Vi forventer, at du:

  • har stor erfaring og dokumenterede resultater med risikostyring, projektledelse og leverancer indenfor byggeri, eventuelt også erfaring med projekteringsledelse

  • er uddannet civil- eller diplomingeniør, bygningskonstruktør etc.

  • har ca. 5 års erfaring i mellemstor eller stor entreprenørvirksomhed

Du vil referere til Regionschefen for entrepriseforretningen vest i Kemp & Lauritzen.

Interesseret?

Såfremt du finder, at ovenstående er en spændende udfordring, vil vi se frem til at modtage din ansøgning via 'Søg stillingen'. Ansøgninger behandles løbende, og vi forbeholder os retten til at tage annoncen af, når den rette kandidat er fundet.

Læs mere om vores virksomhed på www.kemp-lauritzen.dk

Arbejdssted

Anelystparken 38, 8381 Tilst


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330000924Phoenix-c5172db812019-04-04T00:00:00PROJEKTCHEF MED STÆRK PROJEKTLEDELSESPROFIL

Bliv en del af en markedsleder, hvor du får en vigtig rolle i at udvikle forretningen. Vi står klar med en god, stor pipeline og et rigtig godt fundament for din videre succes.

Med base i entrepriseforretningen hos Kemp & Lauritzen, Aarhus, får du en unik mulighed for at blive tovholder på den nyligt udviklede projektmodel (entreprisemodellen) til styring af strategiske projekter, heriblandt implementering, eksekvering og udvikling af modellen i samarbejde med afdelingens øvrige ledelsesgruppe.

Herudover skal du også deltage i nye strategiske projekter, herunder forberedelse til at udvikle modellen til også at omfatte Hovedentrepriser og Totalentrepriser samt øvrige ledelsesmæssige projekter som er under udvikling i koncernen og du vil få en betydelig rolle med stor snitflade såvel internt i forretningsenheden og koncernen, som eksternt i forhold til samarbejdspartnere og leverandører.

DRIV PROCESSERNE FRA A-Z

Som projektchef vil omdrejningspunktet i din ansættelse være at sikre brugen og forbedre enhedens eksekvering via entreprisemodellen og det er dig der har ansvaret for:

  • at projekterne vurderes og gennemføres med hensyn til risici af juridisk, økonomisk, tidsmæssige og faglig karakter for virksomheden

  • at Kemp & Lauritzen leverer den rigtige kontraktuelle ydelse

  • økonomi sagsgennemgang i teamet overfor Controller og Regionschef.

  • tillægs- og fradragsøkonomi.

  • skriftlig sporbarhed i udførelsesfasen

  • ledelse igennem entreprisemodel

  • at give sparring omkring projektteamets beslutninger og konsekvenser.

Alle projekter skal fremadrettet styres efter den nye projektmodel, og dine primære opgaver bliver at sikre høj effektivitet og stringens fra opstart til projektafslutning.

Du vil indtræde i den projektledelsesmæssige og økonomiske styring af projekterne, mens den tekniske ledelse varetages af enhedens Projektledere.

LYSTEN TIL AT LEDE FORANDRING

Du er af natur vedholdende, har en positiv attitude og har en veludviklet sans for struktur og detaljer. Herudover er det en fordel, at du gennem din inkluderende personlighed motiverer og evner at skabe følgeskab på alle niveauer, mens din vindermentalitet målrettet driver dig til at skabe resultater og sikrer entreprisemodellens succes.

Vi forventer, at du:

  • har stor erfaring og dokumenterede resultater med risikostyring, projektledelse og leverancer indenfor byggeri, eventuelt også erfaring med projekteringsledelse

  • er uddannet civil- eller diplomingeniør, bygningskonstruktør etc.

  • har ca. 5 års erfaring i mellemstor eller stor entreprenørvirksomhed

Du vil referere til Regionschefen for entrepriseforretningen vest i Kemp & Lauritzen.

Interesseret?

Såfremt du finder, at ovenstående er en spændende udfordring, vil vi se frem til at modtage din ansøgning via 'Søg stillingen'. Ansøgninger behandles løbende, og vi forbeholder os retten til at tage annoncen af, når den rette kandidat er fundet.

Læs mere om vores virksomhed på www.kemp-lauritzen.dk

Arbejdssted

Anelystparken 38, 8381 Tilst

Bliv en del af en markedsleder, hvor du får en vigtig rolle i at udvikle forretningen. Vi står klar med en god, stor pipeline og et rigtig godt fundament for din videre succes. Med base i entrepriseforretningen hos Kemp Lauritzen, Aarhus, får du en unik mulighed for at blive tovholder på den nyligt udviklede projektmodel (entreprisemodellen) til styring af strategiske projekter, heriblandt implementering, eksekvering og udvikling af modellen i samarbejde med afdelingens øvrige ledelsesgruppe. Herudover skal du også deltage i nye strategiske projekter, herunder forberedelse til at udvikle modellen til også at omfatte Hovedentrepriser og Totalentrepriser samt øvrige ledelsesmæssige projekter som er under udvikling i koncernen og du vil få en betydelig rolle med stor snitflade såvel internt i forretningsenheden og koncernen, som eksternt i forhold til samarbejdspartnere og leverandører. DRIV PROCESSERNE FRA A-Z Som projektchef vil omdrejningspunktet i din ansættelse være at sikre brugen og forbedre enhedens eksekvering via entreprisemodellen og det er dig der har ansvaret for: at projekterne vurderes og gennemføres med hensyn til risici af juridisk, økonomisk, tidsmæssige og faglig karakter for virksomheden at Kemp Lauritzen leverer den rigtige kontraktuelle ydelse økonomi sagsgennemgang i teamet overfor Controller og Regionschef. tillægs- og fradragsøkonomi. skriftlig sporbarhed i udførelsesfasen ledelse igennem entreprisemodel at give sparring omkring projektteamets beslutninger og konsekvenser. Alle projekter skal fremadrettet styres efter den nye projektmodel, og dine primære opgaver bliver at sikre høj effektivitet og stringens fra opstart til projektafslutning. Du vil indtræde i den projektledelsesmæssige og økonomiske styring af projekterne, mens den tekniske ledelse varetages af enhedens Projektledere. LYSTEN TIL AT LEDE FORANDRING Du er af natur vedholdende, har en positiv attitude og har en veludviklet sans for struktur og detaljer. Herudover er det en fordel, at du gennem din inkluderende personlighed motiverer og evner at skabe følgeskab på alle niveauer, mens din vindermentalitet målrettet driver dig til at skabe resultater og sikrer entreprisemodellens succes. Vi forventer, at du: har stor erfaring og dokumenterede resultater med risikostyring, projektledelse og leverancer indenfor byggeri, eventuelt også erfaring med projekteringsledelse er uddannet civil- eller diplomingeniør, bygningskonstruktør etc. har ca. 5 års erfaring i mellemstor eller stor entreprenørvirksomhed Du vil referere til Regionschefen for entrepriseforretningen vest i Kemp Lauritzen. Interesseret? Såfremt du finder, at ovenstående er en spændende udfordring, vil vi se frem til at modtage din ansøgning via & 39 Søg stillingen& 39 . Ansøgninger behandles løbende, og vi forbeholder os retten til at tage annoncen af, når den rette kandidat er fundet. Læs mere om vores virksomhed på www.kemp-lauritzen.dk Arbejdssted Anelystparken 38, 8381 Tilst11jobnetc5172db8100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-30T00:00:000000https://kempoglauritzen.hr-skyen.dk/show-job/423300EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnAlbertslund3501730Kemp & Lauritzen11Anelystparken 388381TilstDKDanmark0
ksta@kemp-lauritzen.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent739759JobNet4970476497047610004-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c5172db8https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=c5172db8https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c5172db8&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c5172db8&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/1.jpgEr du den nye Projektleder i Kemp & Lauritzen?12008011Dansk3Læse/ tale213111Projektleder6Ledelse361311954Kimksta@kemp-lauritzen.dkDKDanmarkDKDanmark330021118Projektleder til udvikling og implementering af ambitiøst KAT-uddannelsesprogram i RHP søgesRobot Vil du være med til at søsætte og drive et ambitiøst flerårigt uddannelsesprogram for medarbejdere i Region Hovedstadens Psykiatri? Region Hovedstadens Psykiatri har afsat midler til en massiv investering i systematisk kompetenceudvikling med udgangspunkt i kerneopgaverne. Et af tiltagene er uddannelse i kognitiv miljøterapi til medarbejdere med kort og mellemlang uddannelse i den sengebaserede psykiatri (døgnafsnit). I den kommende 4 års periode forventes ca. 3.000 medarbejdere at gennemføre uddannelsen, der er af 5 dages varighed. Formålet med uddannelsen er at sikre en øget og ensartet udmøntning af kognitiv miljøterapeutisk behandling i Region Hovedstadens psykiatri, samt en bred opkvalificering af KAT-færdigheder (Kognitiv adfærds terapi). Der skal etableres et undervisningskorps, som består af repræsentanter fra hvert center, samt et implementeringskorps med repræsentanter fra hvert døgnafsnit som varetager den daglige implementering af KAT-redskabet i døgnafsnittene. Vi søger en projektleder, som trives med en stærk tilknytning til det kliniske arbejde og som kan varetage planlægning, udvikling og pædagogiske opgaver på tværs af psykiatriens 9 centre og 85 sengeafsnit. Du skal være med til at udvikle, kvalitetssikre og afvikle uddannelsesprogrammet, og kunne agere på tværs af matrikler og organisatoriske niveauer. Ansvaret for Uddannelsesprogrammet er organisatorisk placeret på PC Ballerup, men opgaven løses i et tæt samarbejde med HR-Afdelingen, der har ansvar for kursusadministrationen. Programmets faglige indhold og metoder vil blive udviklet i samarbejde med bl.a. Kompetencecenter for psykoterapi KAG Psykoterapi. Du ansættes på Psykiatrisk Center Ballerup, hvor undervisningen vil foregå, og du vil referere til centerchefen. Som projektleder fungerer du som sparringspartner og ressourceperson for undervisere og implementeringskorps i relation til udvikling af læringsmiljø i de enkelte afsnit og på tværs af centeret. Nogle af dine funktioner vil derfor være tværgående på centre, de kliniske afsnit og enheder. Du skal tillige være med til at udvikle og støtte undervisere og implementeringskorpsets kompetencer. Du får særdeles gode muligheder for at udvikle indholdet i den konkrete stilling og for at præge uddannelsesområdet i Region Hovedstaden. Dine opgaver: Udarbejdelse af et ambitiøst, tværgående og klinisk funderet uddannelsesprogram med tilhørende kursusmateriale og læringsmetoder for Region Hovedstadens Psykiatri. Etablering og fastholdelse af et engageret og kompetent undervisnings- og implementeringskorps på tværs af centre afsnit. Gennemførelse af test og løbende udvikling af undervisningsprogram og - læringsmetoder Logistisk planlægning og sikring af gennemførelse af ca. 25 kurser årligt á 5 dages varighed. Implementering og forankring af tillærte KAT-kompetencer i døgnafsnittene. Udvikling af evalueringsdesign. Dine kompetencer: Sundhedsfaglig eller pædagogisk master- eller kandidatuddannelse, eller uddannelse svarende hertil. Projektledelseserfaring med dokumenterede resultater. Evne til og erfaring med at omsætte ny læring til praktisk og vedvarende anvendelse i døgnafsnittene. Gode relations-, samarbejds- og planlægningskompetencer. Evne til at arbejde selvstændigt, struktureret og med lyst til at arbejde innovativt. Interesse for ressourcestyring Gerne klinisk erfaring indenfor psykiatri. Ansættelsesvilkår Ansættelsen er på 37 timer og sker i henhold til gældende overenskomst. Ønsker du yderligere informationer, er du velkommen til at kontakte centerchef René Priess tlf. 38645102. Stillingen ønskes besat d. 1. juli 2019 eller efter aftale. Ansøgning: Ansøgning sendes elektronisk på linket. Ansøgningsfrist 23. maj 2019 kl. 12.00 Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 22. Ansøgning med CV, eventuelle bilag, autorisationer m.m. sendes via linket i dette opslag. Om os: Region Hovedstadens Psykiatris godt 5.000 medarbejdere varetager hvert år behandlingen af cirka 50.000 mennesker med psykisk sygdom. Det svarer til cirka 40 procent af den samlede psykiatriske behandling i Danmark. Behandlingen foregår på de psykiatriske centre, enten i de psykiatriske ambulatorier, hvis det er uden indlæggelse, eller i døgnafsnittene ved indlæggelse. Region Hovedstadens Psykiatri er geografisk fordelt over hele regionen og består af 8 psykiatriske centre, ét børne- og ungdomspsykiatrisk center, samt en fælles stabsfunktion. Region Hovedstadens Psykiatri leverer regionens ydelser på psykiatriområdet. Kerneopgaven er behandling og pleje af mennesker med psykisk sygdom inden for de to lægefaglige specialer voksenpsykiatri og børne- og ungdomspsykiatri.Vil du være med til at søsætte og drive et ambitiøst flerårigt uddannelsesprogram for medarbejdere i Region Hovedstadens Psykiatri?

Region Hovedstadens Psykiatri har afsat midler til en massiv investering i systematisk kompetenceudvikling med udgangspunkt i kerneopgaverne.

Et af tiltagene er uddannelse i kognitiv miljøterapi til medarbejdere med kort og mellemlang uddannelse i den sengebaserede psykiatri (døgnafsnit). I den kommende 4 års periode forventes ca. 3.000 medarbejdere at gennemføre uddannelsen, der er af 5 dages varighed.

Formålet med uddannelsen er at sikre en øget og ensartet udmøntning af kognitiv miljøterapeutisk behandling i Region Hovedstadens psykiatri, samt en bred opkvalificering af KAT-færdigheder (Kognitiv adfærds terapi).
Der skal etableres et undervisningskorps, som består af repræsentanter fra hvert center, samt et implementeringskorps med repræsentanter fra hvert døgnafsnit som varetager den daglige implementering af KAT-redskabet i døgnafsnittene.

Vi søger en projektleder, som trives med en stærk tilknytning til det kliniske arbejde og som kan varetage planlægning, udvikling og pædagogiske opgaver på tværs af psykiatriens 9 centre og 85 sengeafsnit. Du skal være med til at udvikle, kvalitetssikre og afvikle uddannelsesprogrammet, og kunne agere på tværs af matrikler og organisatoriske niveauer.

Ansvaret for Uddannelsesprogrammet er organisatorisk placeret på PC Ballerup, men opgaven løses i et tæt samarbejde med HR-Afdelingen, der har ansvar for kursusadministrationen. Programmets faglige indhold og metoder vil blive udviklet i samarbejde med bl.a. Kompetencecenter for psykoterapi/KAG Psykoterapi. Du ansættes på Psykiatrisk Center Ballerup, hvor undervisningen vil foregå, og du vil referere til centerchefen.

Som projektleder fungerer du som sparringspartner og ressourceperson for undervisere og implementeringskorps i relation til udvikling af læringsmiljø i de enkelte afsnit og på tværs af centeret. Nogle af dine funktioner vil derfor være tværgående på centre, de kliniske afsnit og enheder. Du skal tillige være med til at udvikle og støtte undervisere og implementeringskorpsets kompetencer.

Du får særdeles gode muligheder for at udvikle indholdet i den konkrete stilling og for at præge uddannelsesområdet i Region Hovedstaden.

Dine opgaver:
  • Udarbejdelse af et ambitiøst, tværgående og klinisk funderet uddannelsesprogram med tilhørende kursusmateriale og læringsmetoder for Region Hovedstadens Psykiatri.
  • Etablering og fastholdelse af et engageret og kompetent undervisnings- og implementeringskorps på tværs af centre / afsnit.
  • Gennemførelse af test og løbende udvikling af undervisningsprogram og - læringsmetoder
  • Logistisk planlægning og sikring af gennemførelse af ca. 25 kurser årligt á 5 dages varighed.
  • Implementering og forankring af tillærte KAT-kompetencer i døgnafsnittene.
  • Udvikling af evalueringsdesign.

Dine kompetencer:
  • Sundhedsfaglig eller pædagogisk master- eller kandidatuddannelse, eller uddannelse svarende hertil.
  • Projektledelseserfaring med dokumenterede resultater.
  • Evne til og erfaring med at omsætte ny læring til praktisk og vedvarende anvendelse i døgnafsnittene.
  • Gode relations-, samarbejds- og planlægningskompetencer.
  • Evne til at arbejde selvstændigt, struktureret og med lyst til at arbejde innovativt.
  • Interesse for ressourcestyring
  • Gerne klinisk erfaring indenfor psykiatri.

Ansættelsesvilkår
Ansættelsen er på 37 timer og sker i henhold til gældende overenskomst.

Ønsker du yderligere informationer, er du velkommen til at kontakte centerchef René Priess tlf. 38645102.

Stillingen ønskes besat d. 1. juli 2019 eller efter aftale.

Ansøgning:
Ansøgning sendes elektronisk på linket.
Ansøgningsfrist 23. maj 2019 kl. 12.00
Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 22.
Ansøgning med CV, eventuelle bilag, autorisationer m.m. sendes via linket i dette opslag.

Om os:
Region Hovedstadens Psykiatris godt 5.000 medarbejdere varetager hvert år behandlingen af cirka 50.000 mennesker med psykisk sygdom. Det svarer til cirka 40 procent af den samlede psykiatriske behandling i Danmark. Behandlingen foregår på de psykiatriske centre, enten i de psykiatriske ambulatorier, hvis det er uden indlæggelse, eller i døgnafsnittene ved indlæggelse.
Region Hovedstadens Psykiatri er geografisk fordelt over hele regionen og består af 8 psykiatriske centre, ét børne- og ungdomspsykiatrisk center, samt en fælles stabsfunktion.
Region Hovedstadens Psykiatri leverer regionens ydelser på psykiatriområdet. Kerneopgaven er behandling og pleje af mennesker med psykisk sygdom inden for de to lægefaglige specialer voksenpsykiatri og børne- og ungdomspsykiatri.
Psykiatrisk Center BallerupBallerup2019-05-09T00:00:002019-05-23T00:00:00
330022323PROJEKTLEDER, El-INFRASTRUKTUR - KONSTANT NETRobot PROJEKTLEDER, El-INFRASTRUKTUR KONSTANT NET Ønsker du at projektudvikle på projekter indenfor elforsyning og indgå i vores forretningsenhed for el-net og højspænding? Nyder du teknisk komplicerede elforsyningsprojekter der fylder noget i bybilledet? Så er her chancen for at komme til at arbejde på vore kommende el-anlægsprojekter, i samarbejde med dine øvrige kolleger i nyoprettet stilling i vores tværfaglige organisation. Jobbet Du vil indgå i et team for drift- og anlægsopgaver i Konstant Net s elforsyningsområde med base i Århus eller Vejle. Du vil indgå i et dynamisk team, hvor fleksibilitet, high-performance og teamwork er nøgleordene for succes. Der er tale om en udfordrende og spændende stilling med gode muligheder for at præge en afdeling i udvikling. Vores kunder stiller alle høje krav til vores tekniske indsigt, høje kvalitet, store erfaring samt professionelle eksekvering. Du kommer blandt andet til at beskæftige dig med følgende: Granskning, optimering samt løbende eksekvering af opgaver Forberede projekter til byggestart for underentreprenører og egenproduktion. Sikre at projekter forløber planmæssigt i samarbejde med faste underentreprenører og formænd. Udarbejdelse- og løbende opfølgning af økonomi og tidsplaner på projekter Kalkulation af -og opfølgning på ekstraarbejder på projekter Vi forventer af dig: Du har en teknisk uddannelse som f.eks. ingeniør, installatør eller lign. praktisk erfaring Du har erfaring med arbejde i 0,4 10kV forsyningsnettet. Du har bred erfaring med afvikling af projekter indenfor el-infrastruktur Du besidder et bredt og stærkt branchekendskab Du er løsningsorienteret og har stor fokus på optimeringsmuligheder Du besidder et højt drive, arbejder detaljeorienteret, systematisk og kan bevare overblikket Du har erfaring med sagsbehandling og økonomistyring Du behersker kontraktarbejde, og har modt på at lære at arbejde med AB18. Du kan tænke alsidigt og kreativt i at konvertere løsninger til fordel for projektet Du besidder evnen til at arbejde både selvstændigt, i teams og med eksterne samarbejdspartnere Vi tilbyder: En afvekslende hverdag med udfordringer, råderum og muligheder for at udvikle dine kompetencer i takt med, at virksomheden udvikler sig efter de indkommende projekter og kundernes behov. Kemp og Lauritzen tilbyder velordnede forhold med en attraktiv gage samt pensionsforhold, herunder mulighed for sundhedsforsikring. Vi vil se frem til at modtage din ansøgning, hvis du kan se dig selv beskrevet i ovenstående via & 39 Søg stillingen& 39 . Ansøgninger behandles løbende, og modtages kun via linket.

PROJEKTLEDER, El-INFRASTRUKTUR – KONSTANT NET

Ønsker du at projektudvikle på projekter indenfor elforsyning og indgå i vores forretningsenhed for el-net og højspænding? Nyder du teknisk komplicerede elforsyningsprojekter der fylder noget i bybilledet?

Så er her chancen for at komme til at arbejde på vore kommende el-anlægsprojekter, i samarbejde med dine øvrige kolleger i nyoprettet stilling i vores tværfaglige organisation.

Jobbet

Du vil indgå i et team for drift- og anlægsopgaver i Konstant Net´s elforsyningsområde med base i Århus eller Vejle. Du vil indgå i et dynamisk team, hvor fleksibilitet, high-performance og teamwork er nøgleordene for succes. Der er tale om en udfordrende og spændende stilling med gode muligheder for at præge en afdeling i udvikling.

Vores kunder stiller alle høje krav til vores tekniske indsigt, høje kvalitet, store erfaring samt professionelle eksekvering.

Du kommer blandt andet til at beskæftige dig med følgende:
  • Granskning, optimering samt løbende eksekvering af opgaver

  • Forberede projekter til byggestart for underentreprenører og egenproduktion.

  • Sikre at projekter forløber planmæssigt i samarbejde med faste underentreprenører og formænd.

  • Udarbejdelse- og løbende opfølgning af økonomi og tidsplaner på projekter

  • Kalkulation af -og opfølgning på ekstraarbejder på projekter

Vi forventer af dig:
  • Du har en teknisk uddannelse som f.eks. ingeniør, installatør eller lign. praktisk erfaring

  • Du har erfaring med arbejde i 0,4 – 10kV forsyningsnettet.

  • Du har bred erfaring med afvikling af projekter indenfor el-infrastruktur

  • Du besidder et bredt og stærkt branchekendskab

  • Du er løsningsorienteret og har stor fokus på optimeringsmuligheder

  • Du besidder et højt drive, arbejder detaljeorienteret, systematisk og kan bevare overblikket

  • Du har erfaring med sagsbehandling og økonomistyring

  • Du behersker kontraktarbejde, og har modt på at lære at arbejde med AB18.

  • Du kan tænke alsidigt og kreativt i at konvertere løsninger til fordel for projektet

  • Du besidder evnen til at arbejde både selvstændigt, i teams og med eksterne samarbejdspartnere

Vi tilbyder:

En afvekslende hverdag med udfordringer, råderum og muligheder for at udvikle dine kompetencer i takt med, at virksomheden udvikler sig efter de indkommende projekter og kundernes behov.

Kemp og Lauritzen tilbyder velordnede forhold med en attraktiv gage samt pensionsforhold, herunder mulighed for sundhedsforsikring.

Vi vil se frem til at modtage din ansøgning, hvis du kan se dig selv beskrevet i ovenstående via 'Søg stillingen'. Ansøgninger behandles løbende, og modtages kun via linket.

Kemp & LauritzenTilst2019-05-13T00:00:002019-06-10T00:00:00
330020170Hvidovre Kommune søger erfaren risikomanager og projektleder til en nyoprettet og udfordrende og alsidig stillingRobot Hvidovre Kommune søger en risikomanager til ansættelse i en nyoprettet stilling med ansvar for at koordinere og sikre den systematiserede indsats med kvalitets-, forbedrings- og patientsikkerhedsarbejdet på tværs af social- og sundhedsområdet i kommunen. Dine opgaver går på tværs af Hvidovre Kommunes fagcentre og medarbejderne på områderne. Derfor er det afgørende, at du er nysgerrig, respektfuld og skaber gode relationer, og du har lyst til at arbejde tæt sammen med medarbejdere på fagområdet. Center for Sundhed og Ældre har iværksat implementeringen af en ny kvalitets- og forbedringsorganisation, som indfører nye strukturer, roller og netværk for hvordan vi arbejder med forbedringer for at sikre kvaliteten i vores tilbud og indsatser. Du bliver projektleder for implementeringen af kvalitets- og forbedringsorganisation (Læs mere om kvalitets- og patientsikkerhedsorganisationen her ) Den kommende risikomanager betjener i alt tre centre i kommunen Center for Sundhed og Ældre, Center for Handicap og Psykiatri og Center for Børn og Familie. Du får dermed som risikomanager i Hvidovre Kommune ansvar for at facilitere hændelses- og kerneårsagsanalyser og uddrage og organisere læring på hele det sundhedsfaglige og socialfaglige område i Hvidovre Kommune (Læs om ledelses- og medarbejdergrundlaget for Hvidovre Kommune, Hvidovrevejen , her ) Hvem leder vi efter? Vores kommende risikomanager skal Have sundhedsfaglig baggrund med en relevant overbygning, samt gerne uddannelse som risikomanager Have kendskab til og erfaring med at arbejde med forbedringsindsatser på baggrund af Forbedringsmodellen og Forbedringsvidenskaben Have bred sundhedsfaglig erfaring og være i stand til at arbejde selvstændigt, systematisk og læringsorienteret med utilsigtede hændelser Være projektorienteret og have projektledelseserfaring og dermed være i stand til at tilrettelægge, understøtte og skabe fremdrift i større tværgående forbedringsindsatser ved brug af forbedringsvidenskaben og forbedringsmodellen Vi kan tilbyde dig Spændende og alsidige udviklingsopgaver, hvor du selv kan påvirke tilrettelæggelsen og bringe dine kompetencer i spil At blive en del af en kommune og en tværgående afdeling i rivende udvikling, hvor dit bidrag til opgaveløsningen og kulturen gør en forskel Mulighed for at bidrage til opgaveløsningen i det kommunale sundheds- og ældreområde, hvor opgaverne udvikler sig hurtigt Et godt arbejdsmiljø, hvor vi gør os umage sammen, giver og modtager konstruktiv feed-back og løser vores opgaver i fællesskab med gode kolleger, hvor det giver mening og hvor vi tror på at humor og positiv omgangstone giver energi og arbejdsglæde Din arbejdsplads Du bliver en del af et fællesskab med 15 gode kollegaer, der alle har til opgave at understøtte arbejdet i Center for Sundhed og Ældre i Udvikling og Administration, som er en tværgående enhed, der løser en række forskelligartede tværgående opgaver. Dit arbejdssted bliver Hvidovre Rådhus, men du vil i din hverdag være i tæt samarbejde med de decentrale enheder, hvor du også forventes at skulle opholde dig i naturlig forlængelse af dine opgaver som risikomanager og projektleder. For nærmere oplysning om stillingen er du velkommen til at kontakte souschef og Leder af Udvikling og Administration Mette Odgaard tlf. 5158 7756. Løn- og ansættelsesforhold Stillingen er pr. 1. august 2019. Stillingen er på 37 timer og aflønnes efter gældende overenskomst med udgangspunkt i Ny Løn, i forhold til kvalifikationer og funktioner. Ansøgningsfrist: d. 26. maj 2019. Ansættelsessamtaler afholdes d. 29. maj 2019. Evt. anden samtale afholdes d. 6. juni 2019Hvidovre Kommune søger en risikomanager til ansættelse i en nyoprettet stilling med ansvar for at koordinere og sikre den systematiserede indsats med kvalitets-, forbedrings- og patientsikkerhedsarbejdet på tværs af social- og sundhedsområdet i kommunen.

Dine opgaver går på tværs af Hvidovre Kommunes fagcentre og medarbejderne på områderne. Derfor er det afgørende, at du er nysgerrig, respektfuld og skaber gode relationer, og du har lyst til at arbejde tæt sammen med medarbejdere på fagområdet.

Center for Sundhed og Ældre har iværksat implementeringen af en ny kvalitets- og forbedringsorganisation, som indfører nye strukturer, roller og netværk for hvordan vi arbejder med forbedringer for at sikre kvaliteten i vores tilbud og indsatser.

Du bliver projektleder for implementeringen af kvalitets- og forbedringsorganisation (Læs mere om kvalitets- og patientsikkerhedsorganisationen her )

Den kommende risikomanager betjener i alt tre centre i kommunen; Center for Sundhed og Ældre, Center for Handicap og Psykiatri og Center for Børn og Familie. Du får dermed som risikomanager i Hvidovre Kommune ansvar for at facilitere hændelses- og kerneårsagsanalyser og uddrage og organisere læring på hele det sundhedsfaglige og socialfaglige område i Hvidovre Kommune (Læs om ledelses- og medarbejdergrundlaget for Hvidovre Kommune, ”Hvidovrevejen”, her )

Hvem leder vi efter?
Vores kommende risikomanager skal;
  • Have sundhedsfaglig baggrund med en relevant overbygning, samt gerne uddannelse som risikomanager
  • Have kendskab til og erfaring med at arbejde med forbedringsindsatser på baggrund af Forbedringsmodellen og Forbedringsvidenskaben
  • Have bred sundhedsfaglig erfaring og være i stand til at arbejde selvstændigt, systematisk og læringsorienteret med utilsigtede hændelser
  • Være projektorienteret og have projektledelseserfaring og dermed være i stand til at tilrettelægge, understøtte og skabe fremdrift i større tværgående forbedringsindsatser ved brug af forbedringsvidenskaben og forbedringsmodellen
Vi kan tilbyde dig
  • Spændende og alsidige udviklingsopgaver, hvor du selv kan påvirke tilrettelæggelsen og bringe dine kompetencer i spil
  • At blive en del af en kommune og en tværgående afdeling i rivende udvikling, hvor dit bidrag til opgaveløsningen og kulturen gør en forskel
  • Mulighed for at bidrage til opgaveløsningen i det kommunale sundheds- og ældreområde, hvor opgaverne udvikler sig hurtigt
  • Et godt arbejdsmiljø, hvor vi gør os umage sammen, giver og modtager konstruktiv feed-back og løser vores opgaver i fællesskab med gode kolleger, hvor det giver mening og hvor vi tror på at humor og positiv omgangstone giver energi og arbejdsglæde
Din arbejdsplads
Du bliver en del af et fællesskab med 15 gode kollegaer, der alle har til opgave at understøtte arbejdet i Center for Sundhed og Ældre i Udvikling og Administration, som er en tværgående enhed, der løser en række forskelligartede tværgående opgaver.

Dit arbejdssted bliver Hvidovre Rådhus, men du vil i din hverdag være i tæt samarbejde med de decentrale enheder, hvor du også forventes at skulle opholde dig i naturlig forlængelse af dine opgaver som risikomanager og projektleder.

For nærmere oplysning om stillingen er du velkommen til at kontakte souschef og Leder af Udvikling og Administration Mette Odgaard tlf. 5158 7756.

Løn- og ansættelsesforhold
Stillingen er pr. 1. august 2019. Stillingen er på 37 timer og aflønnes efter gældende overenskomst med udgangspunkt i Ny Løn, i forhold til kvalifikationer og funktioner.

Ansøgningsfrist: d. 26. maj 2019.

Ansættelsessamtaler afholdes d. 29. maj 2019. Evt. anden samtale afholdes d. 6. juni 2019


Center for BeskæftigelseHvidovre2019-05-08T00:00:002019-05-26T00:00:00
330020174Erfaren projektleder til vedligeholdelses- og byggeprojekter i Center for Ejendomme og Intern ServiceRobot Kan du gennemføre store og små vedligeholdelses- og byggeprojekter i et komplekst miljø med mange interessenter? Evner du at styre en byggesag, holde snor i både projektorganisation og økonomi og sikre en god overlevering til driften? Så har vi jobbet til dig! Organisationen Herlev Kommune er en veldrevet kommune i vækst. Vi har høje ambitioner med fokus på borgere, civilsamfund og erhvervsliv. Vi udvikler den kommunale service med udgangspunkt i, at alle medarbejdere og ledere har et ansvar for helheden samt modet og kompetencerne til at træffe beslutninger, og vi har en stærk og ambitiøs kommunalbestyrelse og borgmester, der sætter en klar retning for kommunen som et attraktivt fællesskab at bo, arbejde og drive virksomhed i. Herlev gennemgår i disse år en markant forandring med bl.a. byudvikling omkring letbanen og udvikling af erhvervskvarteret, og der flytter mange nye borgere til byen. Vores skoler, daginstitutioner, ældreomsorg, kultur- og idrætsfaciliteter skal således rumme både nuværende og kommende borgere. Det betyder, at der stilles store krav til den kommunale bygningsmasse i form af vedligeholdelse og nybyggeri, og derfor søger vi en erfaren projektleder til Center for Ejendomme og Intern Service. Stillingen Som vores nye projektleder får du selvstændigt ansvar for at styre kommunens store og små vedligeholdelses- og byggeprojekter fra start til slut. Du får særligt ansvar for tilsyn med og optimering af de tekniske anlæg i vores ejendomme både i de eksisterende bygninger men også som en vigtig intern sparringspartner på vores byggeprojekter. Herunder vil du også være med til gennem intelligent energistyring at præge ejendommenes energiprofil i tæt samarbejde med interne og eksterne samarbejdspartnere. Derudover får du selvstændigt ansvar for løbende driftsopgaver på dine egne ejendomme og både små og store projekter. Du indgår i et team på i alt 10 medarbejdere og får reference til centerchefen. Hvem er du? Vi forventer, at du kan arbejde med såvel planlægning og eksekvering af dine opgaver og projekter, og at du med sikker hånd kan styre dem gennem udbud, forhandlinger, forventningsafstemning med brugere og andre interessenter samt solid økonomi- og tidsstyring. Din vej til jobbet kan være mangeartet, men vi forestiller os, du har en faglig baggrund som ingeniør, konstruktør eller lignende. Vi vægter din erfaring højt, til gengæld er det ikke så afgørende om den er hentet i lignende stillinger i det offentlige, fra entreprenør- eller rådgiverbranchen. Vi forestiller os, at du har solid indsigt i og erfaring med:Bygningsautomatik og CTSByggetekniske installationer, specielt vedr. bygningers energiforbrug og indeklimaEnergistyring og energidataBygningsreglementerBrugen af FM-værktøjer vi bruger DALUX Du trives med at være den bærende kraft i den løbende drift og vedligehold af vores installationer og ejendomme men har også kvalifikationerne til styre større og mindre projekter. Du tænker strategisk og langsigtet, ser muligheder og potentialer og har hele tiden sigte på at skabe værdi for brugerne derfor lægger vi også vægt på, at du er en god relations-bygger og er samarbejds- og løsningsorienteret. Med andre ord er vi på jagt efter en selvkørende og struktureret medarbejder, der med overblik, teknisk kunnen og gå-på-mod har lyst til at være vores næste gode kollega med godt humør og en ambition om at være en central og fleksibel bidragyder til teamets og centrets samlede opgaveportefølje. Vi tilbyder En fagligt stærk arbejdsplads med spændende og varierede arbejdsopgaver Indflydelse, faglig udfordring og kompetenceudvikling Kompetente kolleger, som sætter videndeling, kvalitet og samarbejde højt Et godt socialt miljø med en uformel og konstruktiv omgangstone Stor fleksibilitet i arbejdets tilrettelæggelse Løn og ansættelsesforhold Ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst og efter principperne for Ny Løn. Stillingen er en fuldtidsstilling på 37 timer med flekstidsordning. Nysgerrig? Du kan læse mere om kommunen på herlev.dk. Hvis du vil vide mere, kan du kontakte centerchef Lars Bo Hasselby på tlf. 4049 4216. Din ansøgning og CV skal være os i hænde senest den 3. juni 2019 klokken 12. Vi holder samtaler i uge 23 og 24. Vi regner med, at du kan starte den 1. august 2019.Kan du gennemføre store og små vedligeholdelses- og byggeprojekter i et komplekst miljø med mange interessenter? Evner du at styre en byggesag, holde snor i både projektorganisation og økonomi og sikre en god overlevering til driften? Så har vi jobbet til dig!
 
Organisationen
Herlev Kommune er en veldrevet kommune i vækst. Vi har høje ambitioner med fokus på borgere, civilsamfund og erhvervsliv. Vi udvikler den kommunale service med udgangspunkt i, at alle medarbejdere og ledere har et ansvar for helheden samt modet og kompetencerne til at træffe beslutninger, og vi har en stærk og ambitiøs kommunalbestyrelse og borgmester, der sætter en klar retning for kommunen som et attraktivt fællesskab at bo, arbejde og drive virksomhed i.
 
Herlev gennemgår i disse år en markant forandring med bl.a. byudvikling omkring letbanen og udvikling af erhvervskvarteret, og der flytter mange nye borgere til byen. Vores skoler, daginstitutioner, ældreomsorg, kultur- og idrætsfaciliteter skal således rumme både nuværende og kommende borgere.
 
Det betyder, at der stilles store krav til den kommunale bygningsmasse i form af vedligeholdelse og nybyggeri, og derfor søger vi en erfaren projektleder til Center for Ejendomme og Intern Service.
 
Stillingen
Som vores nye projektleder får du selvstændigt ansvar for at styre kommunens store og små vedligeholdelses- og byggeprojekter fra start til slut.
 
Du får særligt ansvar for tilsyn med og optimering af de tekniske anlæg i vores ejendomme – både i de eksisterende bygninger men også som en vigtig intern sparringspartner på vores byggeprojekter. Herunder vil du også være med til gennem intelligent energistyring at præge ejendommenes energiprofil i tæt samarbejde med interne og eksterne samarbejdspartnere.
 
Derudover får du selvstændigt ansvar for løbende driftsopgaver på dine ”egne” ejendomme og både små og store projekter.
 
Du indgår i et team på i alt 10 medarbejdere og får reference til centerchefen.
 
Hvem er du?
Vi forventer, at du kan arbejde med såvel planlægning og eksekvering af dine opgaver og projekter, og at du med sikker hånd kan styre dem gennem udbud, forhandlinger, forventningsafstemning med brugere og andre interessenter samt solid økonomi- og tidsstyring.
 
Din vej til jobbet kan være mangeartet, men vi forestiller os, du har en faglig
baggrund som ingeniør, konstruktør eller lignende.
 
Vi vægter din erfaring højt, til gengæld er det ikke så afgørende om den er hentet i lignende stillinger i det offentlige, fra entreprenør- eller rådgiverbranchen.
 
Vi forestiller os, at du har solid indsigt i og erfaring med:
  • Bygningsautomatik og CTS
  • Byggetekniske installationer, specielt vedr. bygningers energiforbrug og indeklima
  • Energistyring og energidata
  • Bygningsreglementer
  • Brugen af FM-værktøjer – vi bruger DALUX
     
Du trives med at være den bærende kraft i den løbende drift og vedligehold af vores installationer og ejendomme men har også kvalifikationerne til styre større og mindre projekter. Du tænker strategisk og langsigtet, ser muligheder og potentialer og har hele tiden sigte på at skabe værdi for brugerne – derfor lægger vi også vægt på, at du er en god relations-bygger og er samarbejds- og løsningsorienteret.
 
Med andre ord er vi på jagt efter en selvkørende og struktureret medarbejder, der med overblik, teknisk kunnen og gå-på-mod har lyst til at være vores næste gode kollega med godt humør og en ambition om at være en central og fleksibel bidragyder til teamets og centrets samlede opgaveportefølje.
 
Vi tilbyder
En fagligt stærk arbejdsplads med spændende og varierede arbejdsopgaver
Indflydelse, faglig udfordring og kompetenceudvikling
Kompetente kolleger, som sætter videndeling, kvalitet og samarbejde højt
Et godt socialt miljø med en uformel og konstruktiv omgangstone
Stor fleksibilitet i arbejdets tilrettelæggelse
 
Løn og ansættelsesforhold
Ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst og efter principperne for
Ny Løn. Stillingen er en fuldtidsstilling på 37 timer med flekstidsordning.
 
Nysgerrig?
Du kan læse mere om kommunen på herlev.dk. Hvis du vil vide mere, kan
du kontakte centerchef Lars Bo Hasselby på tlf. 4049 4216.
 
Din ansøgning og CV skal være os i hænde senest den 3. juni 2019 klokken 12. Vi holder samtaler i uge 23 og 24.
 
Vi regner med, at du kan starte den 1. august 2019.
 
 
 

Center for Ejendomme og Intern ServiceHerlev2019-05-08T00:00:002019-06-03T00:00:00
330024984Vil du bygge nye rådhusfaciliteter i Herlev Kommune? Erfaren projektleder til Center for Ejendomme og Intern ServiceRobot Kan du gennemføre større byggeprojekter i et komplekst miljø med mange interessenter? Evner du at styre en byggesag, holde snor i både projektorganisation og økonomi og sikre en god overlevering til driften, og vil du have ansvaret for at bygge nye rådhusfaciliteter? Så har vi jobbet til dig! Organisationen Herlev Kommune er en veldrevet kommune i vækst. Vi har høje ambitioner med fokus på borgere, civilsamfund og erhvervsliv. Vi udvikler den kommunale service med udgangspunkt i, at alle medarbejdere og ledere har et ansvar for helheden samt modet og kompetencerne til at træffe beslutninger, og vi har en stærk og ambitiøs kommunalbestyrelse og borgmester, der sætter en klar retning for kommunen som et attraktivt fællesskab at bo, arbejde og drive virksomhed i. Herlev gennemgår i disse år en markant forandring med bl.a. byudvikling omkring letbanen og udvikling af erhvervskvarteret, og der flytter mange nye borgere til byen. Vores skoler, daginstitutioner, ældreomsorg, kultur- og idrætsfaciliteter skal således rumme både nuværende og kommende borgere. Som led i byudviklingen og konsekvens af en Kommunalbestyrelses-beslutning fra marts 2019 fraflytter vi maj 2022 det eksisterende rådhus til fordel for to ny lokaliteter et lejemål i Herlev Bymidte og nye rådhusfaciliteter i Hjortespring. Stillingen For at komme i mål søger vi en erfaren projektleder til en 3-årig projektansættelse i Center for Ejendomme og Intern Service. Som vores nye projektleder får du ansvar for at styre processen fra de indledende faser og frem til ibrugtagningen af vores nye rådhusfaciliteter i Hjortespring. Stillingen er forankret i Center for Ejendomme og Intern Service, hvor du vil indgå i et team på i alt 11 medarbejdere og får reference til centerchefen. I praksis bliver din rolle meget tværgående, og du skal facilitere processer og beslutninger i tæt samarbejde med bl.a. interessenter, samarbejdspartnere og rådgivere frem mod, at vi tager det nye rådhus i brug i maj 2022. Hvem er vi? Center for Ejendomme og Intern Service er en blandet flok af bl.a. arkitekter, landskabsarkitekter og ingeniører, der i tæt tværfagligt samarbejde rådgiver, servicerer, drifter, vedligeholder og anlægger store og små opgaver i 100 kommunale ejendomme. Hvem er du? Din vej til jobbet kan være mangeartet, og vi forestiller os, du har en faglig baggrund som arkitekt, ingeniør eller lignende. Vi forventer, at du kan arbejde med såvel planlægning og eksekvering af projektet, som du med sikker hånd styrer gennem forventningsafstemning med brugere og andre interessenter, udbudsprocesser, politiske beslutninger, og at du samtidig er garant for solid økonomi- og tidsstyring. Vi vægter dine proceserfaringer højt, til gengæld er det ikke så afgørende om de er hentet i lignende stillinger i det offentlige, fra entreprenør- eller rådgiverbranchen. Vi forestiller os at du har solid indsigt i og erfaring med: Projektledelse af større projekter, herunder planlægning, organisering, styring og ledelsesrapporteringUdbud af både rådgiver- og entrepriseopgaverKontraktstyring af og samarbejde med rådgivere og entreprenører, herunder forhandlinger og opfølgning på kvalitet og funktionalitet i alle projektets faserInvolverende brugerprocesser og et blik for at kommunikation er essentielt for projektets succes gennem hele værdikædenBæredygtighed i byggeriet Du tænker strategisk og langsigtet, ser muligheder og potentialer og har hele tiden sigte på at skabe værdi for brugerne. Derfor lægger vi også vægt på, at du er en god relations-bygger og er samarbejds- og løsningsorienteret. Med andre ord er vi på jagt efter en udadvendt, selvkørende og struktureret medarbejder, der med overblik, teknisk kunnen og gå-på-mod har lyst til at være vores næste gode kollega med godt humør. Vi tilbyderEt projekt med stor politisk og organisatorisk bevågenhed og strategisk vigtighed for Herlev KommuneIndflydelse, faglige udfordringer og kompetenceudviklingKompetente kolleger, som sætter videndeling, kvalitet og samarbejde højtEt godt socialt miljø med en uformel og konstruktiv omgangstone, hvor vi er gode til og sætter pris på et godt grinStor fleksibilitet i arbejdets tilrettelæggelse Løn og ansættelsesforhold Ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst og efter principperne for Ny Løn. Stillingen er en tidsbegrænset fuldtidsstilling på 37 timer med flekstidsordning, som udløber den 31. juli 2022. Nysgerrig? Du kan læse mere om kommunen på herlev.dk. Hvis du vil vide mere om jobbet, kan du kontakte centerchef Lars Bo Hasselby på tlf. 40 49 42 16. Deadline for din ansøgning og CV er den 10. juni 2019 klokken 12. Vi holder samtaler i uge 25 og 26. Vi regner med, at du kan starte den 1. august 2019.Kan du gennemføre større byggeprojekter i et komplekst miljø med mange interessenter? Evner du at styre en byggesag, holde snor i både projektorganisation og økonomi og sikre en god overlevering til driften, og vil du have ansvaret for at bygge nye rådhusfaciliteter? Så har vi jobbet til dig!
 
Organisationen
Herlev Kommune er en veldrevet kommune i vækst. Vi har høje ambitioner med fokus på borgere, civilsamfund og erhvervsliv. Vi udvikler den kommunale service med udgangspunkt i, at alle medarbejdere og ledere har et ansvar for helheden samt modet og kompetencerne til at træffe beslutninger, og vi har en stærk og ambitiøs kommunalbestyrelse og borgmester, der sætter en klar retning for kommunen som et attraktivt fællesskab at bo, arbejde og drive virksomhed i.
 
Herlev gennemgår i disse år en markant forandring med bl.a. byudvikling omkring letbanen og udvikling af erhvervskvarteret, og der flytter mange nye borgere til byen. Vores skoler, daginstitutioner, ældreomsorg, kultur- og idrætsfaciliteter skal således rumme både nuværende og kommende borgere.
 
Som led i byudviklingen og konsekvens af en Kommunalbestyrelses-beslutning fra marts 2019 fraflytter vi maj 2022 det eksisterende rådhus til fordel for to ny lokaliteter – et lejemål i Herlev Bymidte og nye rådhusfaciliteter i Hjortespring.
 
Stillingen
For at komme i mål søger vi en erfaren projektleder til en 3-årig projektansættelse i Center for Ejendomme og Intern Service.
 
Som vores nye projektleder får du ansvar for at styre processen fra de indledende faser og frem til ibrugtagningen af vores nye rådhusfaciliteter i Hjortespring.
 
Stillingen er forankret i Center for Ejendomme og Intern Service, hvor du vil indgå i et team på i alt 11 medarbejdere og får reference til centerchefen. I praksis bliver din rolle meget tværgående, og du skal facilitere processer og beslutninger i tæt samarbejde med bl.a. interessenter, samarbejdspartnere og rådgivere frem mod, at vi tager det nye rådhus i brug i maj 2022.
 
Hvem er vi?
Center for Ejendomme og Intern Service er en blandet flok af bl.a. arkitekter, landskabsarkitekter og ingeniører, der i tæt tværfagligt samarbejde rådgiver, servicerer, drifter, vedligeholder og anlægger store og små opgaver i 100 kommunale ejendomme.
 
Hvem er du?
Din vej til jobbet kan være mangeartet, og vi forestiller os, du har en faglig
baggrund som arkitekt, ingeniør eller lignende.
 
Vi forventer, at du kan arbejde med såvel planlægning og eksekvering af projektet, som du med sikker hånd styrer gennem forventningsafstemning med brugere og andre interessenter, udbudsprocesser, politiske beslutninger, og at du samtidig er garant for solid økonomi- og tidsstyring.
 
Vi vægter dine proceserfaringer højt, til gengæld er det ikke så afgørende om de er hentet i lignende stillinger i det offentlige, fra entreprenør- eller rådgiverbranchen.
 
Vi forestiller os at du har solid indsigt i og erfaring med: 
  • Projektledelse af større projekter, herunder planlægning, organisering, styring og ledelsesrapportering
  • Udbud af både rådgiver- og entrepriseopgaver
  • Kontraktstyring af og samarbejde med rådgivere og entreprenører, herunder forhandlinger og opfølgning på kvalitet og funktionalitet i alle projektets faser
  • Involverende brugerprocesser og et blik for at kommunikation er essentielt for projektets succes gennem hele værdikæden
  • Bæredygtighed i byggeriet
     
Du tænker strategisk og langsigtet, ser muligheder og potentialer og har hele tiden sigte på at skabe værdi for brugerne. Derfor lægger vi også vægt på, at du er en god relations-bygger og er samarbejds- og løsningsorienteret.
 
Med andre ord er vi på jagt efter en udadvendt, selvkørende og struktureret medarbejder, der med overblik, teknisk kunnen og gå-på-mod har lyst til at være vores næste gode kollega med godt humør.  
 
Vi tilbyder
  • Et projekt med stor politisk og organisatorisk bevågenhed og strategisk vigtighed for Herlev Kommune
  • Indflydelse, faglige udfordringer og kompetenceudvikling
  • Kompetente kolleger, som sætter videndeling, kvalitet og samarbejde højt
  • Et godt socialt miljø med en uformel og konstruktiv omgangstone, hvor vi er gode til og sætter pris på et godt grin
  • Stor fleksibilitet i arbejdets tilrettelæggelse
 
Løn og ansættelsesforhold
Ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst og efter principperne for
Ny Løn. Stillingen er en tidsbegrænset fuldtidsstilling på 37 timer med flekstidsordning, som udløber den 31. juli 2022.
 
Nysgerrig?
Du kan læse mere om kommunen på herlev.dk. Hvis du vil vide mere om jobbet, kan du kontakte centerchef Lars Bo Hasselby på tlf. 40 49 42 16.
 
Deadline for din ansøgning og CV er den 10. juni 2019 klokken 12. Vi holder samtaler i uge 25 og 26.
 
Vi regner med, at du kan starte den 1. august 2019.
 

Center for Ejendomme og Intern ServiceHerlev2019-05-15T00:00:002019-06-10T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Projektleder til udvikling og implementering af ambitiøst KAT-uddannelsesprogram i RHP søges

Psykiatrisk Center Ballerup

Ballerup
Vil du være med til at søsætte og drive et ambitiøst flerårigt uddannelsesprogram for medarbejdere i Region Hovedstadens Psykiatri? Region Hovedstadens Psykiatri har afsat midler til en massiv investering i systematisk kompetenceudvikling med udgang...
Indrykket:9. maj 2019
Udløbsdato:23. maj 2019

PROJEKTLEDER, El-INFRASTRUKTUR - KONSTANT NET

Kemp & Lauritzen

Tilst
PROJEKTLEDER, El-INFRASTRUKTUR KONSTANT NET Ønsker du at projektudvikle på projekter indenfor elforsyning og indgå i vores forretningsenhed for el-net og højspænding? Nyder du teknisk komplicerede elforsyningsprojekter der fylder noget i bybilledet?...
Indrykket:13. maj 2019
Udløbsdato:10. juni 2019

Hvidovre Kommune søger erfaren risikomanager og projektleder til en nyoprettet og udfordrende og alsidig stilling

Center for Beskæftigelse

Hvidovre
Hvidovre Kommune søger en risikomanager til ansættelse i en nyoprettet stilling med ansvar for at koordinere og sikre den systematiserede indsats med kvalitets-, forbedrings- og patientsikkerhedsarbejdet på tværs af social- og sundhedsområdet i komm...
Indrykket:8. maj 2019
Udløbsdato:26. maj 2019

Erfaren projektleder til vedligeholdelses- og byggeprojekter i Center for Ejendomme og Intern Service

Center for Ejendomme og Intern Service

Herlev
Kan du gennemføre store og små vedligeholdelses- og byggeprojekter i et komplekst miljø med mange interessenter? Evner du at styre en byggesag, holde snor i både projektorganisation og økonomi og sikre en god overlevering til driften? Så har vi jobb...
Indrykket:8. maj 2019
Udløbsdato:3. juni 2019

Vil du bygge nye rådhusfaciliteter i Herlev Kommune? Erfaren projektleder til Center for Ejendomme og Intern Service

Center for Ejendomme og Intern Service

Herlev
Kan du gennemføre større byggeprojekter i et komplekst miljø med mange interessenter? Evner du at styre en byggesag, holde snor i både projektorganisation og økonomi og sikre en god overlevering til driften, og vil du have ansvaret for at bygge nye ...
Indrykket:15. maj 2019
Udløbsdato:10. juni 2019