PROJEKTCHEFER TIL BYGGERIER

På vegne af H. Skjøde Knudsen A/S i Odense, der står foran store byggerier på Fyn,  søger vi projektchefer.

H. Skjøde Knudsen A/S udfører fortrinsvis byggerier i totalentreprise indenfor bolig-, erhvervs- og institutionsbyggeri.

Hvorfor vil vores kunde ansætte dig?
Du er bygningskonstruktør, bygningsingeniør eller lignende, gerne med en håndværksmæssig baggrund.
Du arbejder med ledelse af store byggeprojekter.
Du får alle parter på en byggeopgave til at arbejde sammen på tværs af entrepriseformer, underentreprenører og andre samarbejdspartnere.
Du har 7-10 års erfaring med byggeledelse, byggestyring og projektopfølgning.
Du har erfaring med at forhandle aftaler med bygherrer og underentreprenører.
Du har erfaring med at kvaliteten i dine byggeprojekter er i orden.
Du har byggeøkonomisk forståelse og er god til at styre projektøkonomi.
Du sikrer at aftaler og deadlines bliver overholdt.
Du har erfaring med byggelovgivning og byggeriets aftaleforhold.

Hvorfor skal du søge dette job?
Du vil arbejde i krydsfeltet mellem bygherrer, rådgivere, myndigheder og samarbejdspartnere.
Du vil lede og styre din byggeprojektorganisation på projektchefniveau.
Du får afgørende ind?ydelse på byggerier fra udførsel til endelig a?evering.
Du får ansvaret for byggeteknik, projektøkonomi og projektbudget samt kontakt til myndigheder og samarbejdspartnere.
Du kan lede byggeprojekter.

Hvad skal du ellers kunne?
Du skaber retning og begejstring i dine projektteams og er en stærk ambassadør for H. Skjøde Knudsen A/S udadtil.
Du skaber tætte relationer internt og eksternt.
Du er opsøgende i projekterne.

Hvad tilbyder vores kunde dig?
En chefstilling hvor du leder byggeprojekter fra udførelsesfasen til a?everingsforretning.
Et åbent og uformelt arbejdsmiljø med højt til loftet og korte beslutningsveje.
Løn- og ansættelsesforhold aftales med udgangspunkt i dine kvali?kationer.  
Gode muligheder for efteruddannelse, personlig udvikling og karriere.

Hvis du vil vide mere:
Så ring til Søren Thomassen eller  Carsten Høi på tlf.: 29 27 71 88.

Ansøgning:
Høi & Thomassen A/S medvirker til at besætte stillingen og alle henvendelser sker hertil. Din henvendelse bliver behandlet fortroligt. For at beskytte dine persondata skal ansøgning og CV sendes via nedenstående mail.

Du kan se vores privatlivspolitik her: www.ht-rekruttering.dk/Privatliv/kandidater.pdf

Ansøgning og CV i Word- eller pdf skal være på dansk og kan kun sendes via denne mail:
178@ht-rekruttering.dk

Ansøgningsmateriale der ikke overholder dette, bliver ikke behandlet.

Når vi har fundet den rette kandidat, tager vi stillingen af vores hjemmeside:
www.ht-rekruttering.dk/job.php


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329939017Phoenix-69935ebd12019-01-09T00:00:00PROJEKTCHEFER TIL BYGGERIER

På vegne af H. Skjøde Knudsen A/S i Odense, der står foran store byggerier på Fyn,  søger vi projektchefer.

H. Skjøde Knudsen A/S udfører fortrinsvis byggerier i totalentreprise indenfor bolig-, erhvervs- og institutionsbyggeri.

Hvorfor vil vores kunde ansætte dig?
Du er bygningskonstruktør, bygningsingeniør eller lignende, gerne med en håndværksmæssig baggrund.
Du arbejder med ledelse af store byggeprojekter.
Du får alle parter på en byggeopgave til at arbejde sammen på tværs af entrepriseformer, underentreprenører og andre samarbejdspartnere.
Du har 7-10 års erfaring med byggeledelse, byggestyring og projektopfølgning.
Du har erfaring med at forhandle aftaler med bygherrer og underentreprenører.
Du har erfaring med at kvaliteten i dine byggeprojekter er i orden.
Du har byggeøkonomisk forståelse og er god til at styre projektøkonomi.
Du sikrer at aftaler og deadlines bliver overholdt.
Du har erfaring med byggelovgivning og byggeriets aftaleforhold.

Hvorfor skal du søge dette job?
Du vil arbejde i krydsfeltet mellem bygherrer, rådgivere, myndigheder og samarbejdspartnere.
Du vil lede og styre din byggeprojektorganisation på projektchefniveau.
Du får afgørende ind?ydelse på byggerier fra udførsel til endelig a?evering.
Du får ansvaret for byggeteknik, projektøkonomi og projektbudget samt kontakt til myndigheder og samarbejdspartnere.
Du kan lede byggeprojekter.

Hvad skal du ellers kunne?
Du skaber retning og begejstring i dine projektteams og er en stærk ambassadør for H. Skjøde Knudsen A/S udadtil.
Du skaber tætte relationer internt og eksternt.
Du er opsøgende i projekterne.

Hvad tilbyder vores kunde dig?
En chefstilling hvor du leder byggeprojekter fra udførelsesfasen til a?everingsforretning.
Et åbent og uformelt arbejdsmiljø med højt til loftet og korte beslutningsveje.
Løn- og ansættelsesforhold aftales med udgangspunkt i dine kvali?kationer.  
Gode muligheder for efteruddannelse, personlig udvikling og karriere.

Hvis du vil vide mere:
Så ring til Søren Thomassen eller  Carsten Høi på tlf.: 29 27 71 88.

Ansøgning:
Høi & Thomassen A/S medvirker til at besætte stillingen og alle henvendelser sker hertil. Din henvendelse bliver behandlet fortroligt. For at beskytte dine persondata skal ansøgning og CV sendes via nedenstående mail.

Du kan se vores privatlivspolitik her: www.ht-rekruttering.dk/Privatliv/kandidater.pdf

Ansøgning og CV i Word- eller pdf skal være på dansk og kan kun sendes via denne mail:
178@ht-rekruttering.dk

Ansøgningsmateriale der ikke overholder dette, bliver ikke behandlet.

Når vi har fundet den rette kandidat, tager vi stillingen af vores hjemmeside:
www.ht-rekruttering.dk/job.php

På vegne af H. Skjøde Knudsen A S i Odense, der står foran store byggerier på Fyn, søger vi projektchefer. H. Skjøde Knudsen A S udfører fortrinsvis byggerier i totalentreprise indenfor bolig-, erhvervs- og institutionsbyggeri.Hvorfor vil vores kunde ansætte dig? Du er bygningskonstruktør, bygningsingeniør eller lignende, gerne med en håndværksmæssig baggrund. Du arbejder med ledelse af store byggeprojekter.Du får alle parter på en byggeopgave til at arbejde sammen på tværs af entrepriseformer, underentreprenører og andre samarbejdspartnere. Du har 7-10 års erfaring med byggeledelse, byggestyring og projektopfølgning. Du har erfaring med at forhandle aftaler med bygherrer og underentreprenører.Du har erfaring med at kvaliteten i dine byggeprojekter er i orden. Du har byggeøkonomisk forståelse og er god til at styre projektøkonomi. Du sikrer at aftaler og deadlines bliver overholdt. Du har erfaring med byggelovgivning og byggeriets aftaleforhold. Hvorfor skal du søge dette job? Du vil arbejde i krydsfeltet mellem bygherrer, rådgivere, myndigheder og samarbejdspartnere. Du vil lede og styre din byggeprojektorganisation på projektchefniveau. Du får afgørende ind?ydelse på byggerier fra udførsel til endelig a?evering. Du får ansvaret for byggeteknik, projektøkonomi og projektbudget samt kontakt til myndigheder og samarbejdspartnere. Du kan lede byggeprojekter. Hvad skal du ellers kunne? Du skaber retning og begejstring i dine projektteams og er en stærk ambassadør for H. Skjøde Knudsen A S udadtil.Du skaber tætte relationer internt og eksternt. Du er opsøgende i projekterne. Hvad tilbyder vores kunde dig? En chefstilling hvor du leder byggeprojekter fra udførelsesfasen til a?everingsforretning. Et åbent og uformelt arbejdsmiljø med højt til loftet og korte beslutningsveje. Løn- og ansættelsesforhold aftales med udgangspunkt i dine kvali?kationer. Gode muligheder for efteruddannelse, personlig udvikling og karriere. Hvis du vil vide mere: Så ring til Søren Thomassen eller Carsten Høi på tlf.: 29 27 71 88.Ansøgning: Høi Thomassen A S medvirker til at besætte stillingen og alle henvendelser sker hertil. Din henvendelse bliver behandlet fortroligt. For at beskytte dine persondata skal ansøgning og CV sendes via nedenstående mail.Du kan se vores privatlivspolitik her: www.ht-rekruttering.dk Privatliv kandidater.pdfAnsøgning og CV i Word- eller pdf skal være på dansk og kan kun sendes via denne mail: 178@ht-rekruttering.dk Ansøgningsmateriale der ikke overholder dette, bliver ikke behandlet. Når vi har fundet den rette kandidat, tager vi stillingen af vores hjemmeside:www.ht-rekruttering.dk job.php11Jobnet69935ebd100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-03-06T00:00:0000010EuropaDanmarkFyn & Sydfynske øerFynOdense3431338HØI & THOMASSEN A/S11Stakkesund 1, 35220Odense SØDKDanmark0
178@ht-rekruttering.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent690902JobNet492790649279061000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=69935ebdhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=69935ebdhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=69935ebd&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=69935ebd&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/6.jpgEr du den nye Projektchef i HØI & THOMASSEN A/S?12007991Dansk3Læse/ tale123704Projektchef6Ledelse360017496Søren Thomassen178@ht-rekruttering.dkDKDanmarkDKDanmark329957980Technical Project ManagerRobot Are you a skilled Project Manager with a technical background? Do you fancy e-commerce and all of its complexity? Hesehus is right now searching for a Technical Project Manager for our Bizzkit platform team to manage the technical process towards our external partners in Sweden. What are we offering? We are Denmark s leading e-commerce solution provider specialized in the development of customer-specific B2B and B2C webshops. We deliver customer solutions from the market s most complete e-commerce platform, Bizzkit - developed internally in Hesehus. Recently, we have started expanding our business to other countries, at first to Sweden. This calls for new requirements and a new go-to market strategy for our platform in which you will play a key role. As a Project Manager on team Bizzkit, you will have the responsibility of structuring and managing our comprehensive project plan to ensure that we approach our partners in Sweden the best possible way. As a member of our team, you will be part of a vibrant and challenging environment consisting of highly qualified and committed colleagues. Although the company language is Danish, we have developers from all over the world including, Holland, Brazil, Greece, Hungary, Spain and England, and we speak English with them of course. However, as a way of integrating our international developers, we offer free Danish lessons inhouse. Your primary tasks: Controlling all project phases initiation, execution, delivery and closure including fixed partial goals and deliveries. Translating our product strategy and the high-level requirements from our external partners in Sweden to a concrete project plan. Project planning including ensuring development-ready-issues and (re)allocating ressources to make sure that we are progressing according to plans and that goals are being met. Facilitating the best compromise between business requirements and technical goals. Working closely with UX design and QA, making sure that all demands are being addressed. Documenting project progress, time spend, resource allocation, risk and change logs. Communicating with partners to gain insights into requirements and troubleshooting issues. Who are you? It is important that you are very technically minded. Either you are- or have been a developer, so you have a high understanding of software development processes. Need to have: A technical degree with a bachelor as a minimum. Preferably within IT engineering, software development, etc. At least 3 years experience as a Developer or Technical Project Manager. A proven track record of being able to deliver on time, scope and estimates on large scale, complex projects. Experience with .net based applications. On a personal level, you are proactive, have a strong drive and you thrive in a fast-paced environment, where multi-tasking is a necessity. Good at prioritizing your time and have no difficulties saying no if it s necessary. You are a teamplayer used to work in an agile environment. Nice to have: Experience using JIRA and Confluence will be considered a plus. Used to operate in an international environment where English skills is a must. Ability to cooperate in complex set-ups with many experts - even better if you are familiar with the e-commerce domain. Hesehus add-ons: Great influence on own career with among others, staff development interview two times a year. Family friendly and flexible working hours Parental leave with good conditions Hesehus Academy Fridays give you room for immersion and free play to try out new technologies. Free health insurance Company lunch program snacks, coffee and fruit available all day Breakfast Friday morning and Friday bar Possibility to buy dinner for the whole family Beautiful premises located centrally at the harbour in Odense with free parking Masseuse arrangement without self-payment Running Club Great discount program including LogBuy Social activities all year round eg. Family day, soccer tournament and poker evening. Apply for the job via our website We offer a competitive salary based on your experience, as well as pension and healthcare insurance. We interview on an ongoing basis and employ when we find the right person for the job. We look forward to hearing from you. If you have any questions, please contact Search and Recruitment Consultant, Christina Hupfeldt at chu@hesehus.dk or 45 24 65 06 46. Hesehus A S is an IT company with approximately 100 employees located on the harbour of Odense. We specialise in the development of ambitious e-commerce solutions. We provide the market s most complete software platform targeted at B2C and B2B companies that wish to invest strategically online and make e-commerce one of their primary sales channels. Hesehus A S was founded in 2002, has been appointed as Gazelle Company three times, has several top positions in the competition for the E-Commerce Prize, has twice been appointed best at making results by MyImage and received the Danish Chamber of Commerce s prize, the Relay Race of Knowledge in 2011 as Denmarks most promising growth company and was in 2016 again elected as one of Denmarks best workplaces. Dennis Thorsen Platform Developer As a Platform Developer, I develop our platform products, which are the core of all our customer solutions. We focus heavily on quality, so I get the time to write good tested code that performs well. I get a lot of responsibility, which constantly makes me able to develop myself. The platform offers many exciting and complex challenges that we work together as a team to solve. Hesehus is on an exciting journey and I am proud to contribute to the positive development through the work I do on the platform.

Are you a skilled Project Manager with a technical background? Do you fancy e-commerce and all of its complexity? Hesehus is right now searching for a Technical Project Manager for our Bizzkit platform team to manage the technical process towards our external partners in Sweden.

What are we offering?

We are Denmark's leading e-commerce solution provider specialized in the development of customer-specific B2B and B2C webshops. We deliver customer solutions from the market's most complete e-commerce platform, Bizzkit - developed internally in Hesehus. Recently, we have started expanding our business to other countries, at first to Sweden. This calls for new requirements and a new go-to market strategy for our platform in which you will play a key role.

As a Project Manager on team Bizzkit, you will have the responsibility of structuring and managing our comprehensive project plan to ensure that we approach our partners in Sweden the best possible way.

As a member of our team, you will be part of a vibrant and challenging environment consisting of highly qualified and committed colleagues. Although the company language is Danish, we have developers from all over the world including, Holland, Brazil, Greece, Hungary, Spain and England, and we speak English with them of course. However, as a way of integrating our international developers, we offer free Danish lessons inhouse.

Your primary tasks:

  • Controlling all project phases; initiation, execution, delivery and closure including fixed partial goals and deliveries.
  • Translating our product strategy and the high-level requirements from our external partners in Sweden to a concrete project plan.
  • Project planning including ensuring development-ready-issues and (re)allocating ressources to make sure that we are progressing according to plans and that goals are being met.
  • Facilitating the best compromise between business requirements and technical goals.
  • Working closely with UX & design and QA, making sure that all demands are being addressed.
  • Documenting project progress, time spend, resource allocation, risk and change logs.
  • Communicating with partners to gain insights into requirements and troubleshooting issues.

Who are you?

It is important that you are very technically minded. Either you are- or have been a developer, so you have a high understanding of software development processes.

Need to have:

  • A technical degree with a bachelor as a minimum. Preferably within IT engineering, software development, etc.
  • At least 3 years' experience as a Developer or Technical Project Manager.
  • A proven track record of being able to deliver on time, scope and estimates on large scale, complex projects.
  • Experience with .net based applications.
  • On a personal level, you are proactive, have a strong drive and you thrive in a fast-paced environment, where multi-tasking is a necessity.
  • Good at prioritizing your time and have no difficulties saying no if it's necessary.
  • You are a teamplayer used to work in an agile environment.

Nice to have:

  • Experience using JIRA and Confluence will be considered a plus.
  • Used to operate in an international environment where English skills is a must.
  • Ability to cooperate in complex set-ups with many experts - even better if you are familiar with the e-commerce domain.

Hesehus add-ons:

  • Great influence on own career with among others, staff development interview two times a year.
  • Family friendly and flexible working hours
  • Parental leave with good conditions
  • Hesehus Academy Fridays give you room for immersion and free play to try out new technologies.
  • Free health insurance
  • Company lunch program + snacks, coffee and fruit available all day
  • Breakfast Friday morning and Friday bar
  • Possibility to buy dinner for the whole family
  • Beautiful premises located centrally at the harbour in Odense with free parking
  • Masseuse arrangement without self-payment
  • Running Club
  • Great discount program including LogBuy
  • Social activities all year round eg. Family day, soccer tournament and poker evening.

Apply for the job via our website

We offer a competitive salary based on your experience, as well as pension and healthcare insurance. We interview on an ongoing basis and employ when we find the right person for the job.

We look forward to hearing from you.

If you have any questions, please contact Search and Recruitment Consultant, Christina Hupfeldt at chu@hesehus.dk or +45 24 65 06 46.

Hesehus A/S is an IT company with approximately 100 employees located on the harbour of Odense. We specialise in the development of ambitious e-commerce solutions. We provide the market's most complete software platform targeted at B2C and B2B companies that wish to invest strategically online and make e-commerce one of their primary sales channels. Hesehus A/S was founded in 2002, has been appointed as Gazelle Company three times, has several top positions in the competition for the E-Commerce Prize, has twice been appointed best at making results by MyImage and received the Danish Chamber of Commerce's prize, the Relay Race of Knowledge in 2011 as Denmarks most promising growth company and was in 2016 again elected as one of Denmarks best workplaces.

Dennis Thorsen
Platform Developer

"As a Platform Developer, I develop our platform products, which are the core of all our customer solutions. We focus heavily on quality, so I get the time to write good tested code that performs well. I get a lot of responsibility, which constantly makes me able to develop myself. The platform offers many exciting and complex challenges that we work together as a team to solve. Hesehus is on an exciting journey and I am proud to contribute to the positive development through the work I do on the platform."

 

 

HESEHUS A/SOdense C2019-02-08T00:00:002019-04-05T00:00:00
329939036Projekt-/EntrepriselederRobot Projekt- Entrepriseleder, byggeri Er du profilen der kan drive og gerne tager ansvar for ledelsen af varierende renoverings- og nybyg-projekter? Stortrives du på byggepladsen og som solid ankermand i forhold til samarbejdspartnere? Ser du dig være en del af en vækstende virksomhed og organisation, og hvor nærvær, eksternt som internt, er et nøgleord? Vores kunde, JORTON løser som landsdækkende bygge- og entreprenørvirksomhed en lang række spændende opgaver indenfor fag-, hoved- og totalentrepriser baseret på klassiske værdier som, åbenhed, dialog og samarbejde. Værdier som er i spil, når projekter løses i samarbejde med bygherrer, arkitekter, ingeniører, entreprenører etc. JORTON er i en særdeles god udvikling og står overfor flere nye spændende og fagligt unikke og udfordrende opgaver. Derfor søges nu Entreprise- Projektleder til Region Øst (afd. Odense). Stillingen Med reference til Afdelingschefen for Region Øst bliver du ansvarlig for ledelsen af unikke og varierende projekter, herunder igangsættelse og gennemførelse af disse hen imod det endelige mål. Du bidrager til, at samarbejdet i projekt-teamet fungerer, og du vil får en betydende rolle i og omkring de beslutninger og handlinger, der fagligt som procesmæssigt foretages. Dine væsentligste opgaver bliver strukturering af byggepladsen, herunder planlægning, gennemførelse og opfølgning kontakt med blandt andet myndigheder, rådgivere, bygherre etc. varetagelse af budget-, tids- og økonomistyring samt opfølgning på sikkerhed og kvalitet koordinering med alle interessenter i projektet Du vil skulle træffe de rette beslutninger undervejs i de enkelte projekter og er ansvarlig for at de forhindringer, som opstår undervejs, bliver håndteret konstruktivt og professionelt. På alle parametre skal du sikre, at målopfyldelse sker. Vi forventer af dig, at du som min. har 2-3 års erfaring som bygge- eller entrepriseleder med ledelse af egne projekter. Alternativt har du flere års entreprise- projektledererfaring og en ballast, der gør at du kan favne opgaven som projektleder og dermed er klar til at varetage ledelse af større fag-, hoved- og totalentrepriser kan tidsplanstyring og eksekvering samt har økonomisk sans er uddannet bygningskonstruktør med viden og forståelse for at skabe win win situationer. kan træffe beslutninger, stille krav og udvise rettidig omhu Du er handlekraftig og en god kommunikator, kan og vil nytænkning, har viden og erfaring med AB92 og ABT 93 samt de nye AB regler. Du stortrives som team-player i en handlingsorienteret og flad organisationsstruktur og på samme vis som, at de opgaver du står overfor hos JORTON indeholder noget unikt, gør du det ligeledes. Vi forventer, at du har en bopæl, der gør at du vil være i stand varetage ledelse af og være synlig på projekter på primært Fyn. Du vil have din base i Odense afdelingen, helt tæt på motorvej E20. Vi tilbyder dig en selvstændig og fagligt udfordrende stilling med varetagelse af varierende renoverings- og nybyg-opgaver. opgaver med bygherrer, der forventer særlig interesse for deres unikke projekt et team af engagerende kolleger i et uformelt miljø og med flad organisationsstruktur en kultur med afgørende fokus på kvalitet, kundeorienterede løsninger og handlinger en alsidig hverdag i et miljø præget af humor og åbenhed Du vil indgå i et team og en kultur, hvor der er stor fokus på, at tænke ud af boksen og hvor din egen funktion rolle kan udvikle sig, bl.a. afhængigt af, hvad du kommer med af erfaring og ballast. En virksomhed i vækst med korte beslutningsveje og handlekraft de-centralt, spændende opgaver i pipeline og med særdeles gode og solide perspektiver for fremtiden. Virksomheden, JORTON er en veletableret og anerkendt bygge- og entreprenørvirksomhed som blev etableret i Aarhus i 1932. I dag er JORTON en landsdækkende leverandør af bygge- og anlægsløsninger og beskæftiger i dag mere end 425 medarbejdere. JORTON råder over en stor stab af specialister, der repræsenterer en omfattende og varieret teknisk og hånd-værksmæssig viden og erfaring. En viden der løbende vedligeholdes og gerne deles når vi løser opgaver i samarbejde med alle parter i projektet, såsom bygherre, arkitekter, rådgivende ingeniører og entreprenører. Med 86 års succesrig historie og erfaring i ryggen, løser JORTON store og små opgaver fra 7 kontorer strategisk placeret rundt i landet. Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Peder Vester Henriksen på 45 53296929 eller Carsten Aaby på 45 29409250 Motiveret ansøgning CV sendes via følgende link https: ambizzion.dk stilling entrepriseleder-projektleder-byggeri . Ansøgninger behandles løbende og fortroligt.

Projekt-/Entrepriseleder, byggeri

Er du profilen der kan drive og gerne tager ansvar for ledelsen af varierende renoverings- og nybyg-projekter? Stortrives du på byggepladsen og som solid ankermand i forhold til samarbejdspartnere? Ser du dig være en del af en vækstende virksomhed og organisation, og hvor nærvær, eksternt som internt, er et nøgleord?

Vores kunde, JORTON løser som landsdækkende bygge- og entreprenørvirksomhed en lang række spændende opgaver indenfor fag-, hoved- og totalentrepriser baseret på klassiske værdier som, åbenhed, dialog og samarbejde. Værdier som er i spil, når projekter løses i samarbejde med bygherrer, arkitekter, ingeniører, entreprenører etc. JORTON er i en særdeles god udvikling og står overfor flere nye spændende og fagligt unikke og udfordrende opgaver. Derfor søges nu Entreprise-/Projektleder til Region Øst (afd. Odense).

Stillingen

Med reference til Afdelingschefen for Region Øst bliver du ansvarlig for ledelsen af unikke og varierende projekter, herunder igangsættelse og gennemførelse af disse hen imod det endelige mål. Du bidrager til, at samarbejdet i projekt-teamet fungerer, og du vil får en betydende rolle i og omkring de beslutninger og handlinger, der fagligt som procesmæssigt foretages.

Dine væsentligste opgaver bliver

·         strukturering af byggepladsen, herunder planlægning, gennemførelse og opfølgning

·         kontakt med blandt andet myndigheder, rådgivere, bygherre etc.

·          varetagelse af budget-, tids- og økonomistyring samt opfølgning på sikkerhed og kvalitet

·          koordinering med alle interessenter i projektet 

Du vil skulle træffe de rette beslutninger undervejs i de enkelte projekter og er ansvarlig for at de forhindringer, som opstår undervejs, bliver håndteret konstruktivt og professionelt.  På alle parametre skal du sikre, at målopfyldelse sker.

Vi forventer af dig, at du

·         som min. har 2-3 års erfaring som bygge- eller entrepriseleder med ledelse af egne projekter. Alternativt har du flere års entreprise-/projektledererfaring og en ballast, der gør at du kan favne opgaven som projektleder og dermed er klar til at varetage ledelse af større fag-, hoved-  og totalentrepriser

·         kan tidsplanstyring og eksekvering samt har økonomisk sans

·         er uddannet bygningskonstruktør med viden og forståelse for at skabe win – win situationer.

·         kan træffe beslutninger, stille krav og udvise rettidig omhu 

Du er handlekraftig og en god kommunikator, kan og vil nytænkning, har viden og erfaring med AB92 og ABT 93 samt de nye AB regler. Du stortrives som team-player i en handlingsorienteret og flad organisationsstruktur og på samme vis som, at de opgaver du står overfor hos JORTON indeholder noget unikt, gør du det ligeledes.

Vi forventer, at du har en bopæl, der gør at du vil være i stand varetage ledelse af og være synlig på projekter på primært Fyn. Du vil have din base i Odense afdelingen, helt tæt på motorvej E20.

Vi tilbyder dig

·         en selvstændig og fagligt udfordrende stilling med varetagelse af varierende        renoverings- og nybyg-opgaver.

·        opgaver med bygherrer, der forventer særlig interesse for deres unikke projekt

·        et team af engagerende kolleger i et uformelt miljø og med flad organisationsstruktur

·        en kultur med afgørende fokus på kvalitet, kundeorienterede løsninger og handlinger

·        en alsidig hverdag i et miljø præget af humor og åbenhed

Du vil indgå i et team og en kultur, hvor der er stor fokus på, at ”tænke ud af boksen” og hvor din egen funktion/rolle kan udvikle sig, bl.a. afhængigt af, hvad du kommer med af erfaring og ballast. En virksomhed i vækst med korte beslutningsveje og handlekraft de-centralt, spændende opgaver i pipeline og med særdeles gode og solide perspektiver for fremtiden.

Virksomheden,

JORTON er en veletableret og anerkendt bygge- og entreprenørvirksomhed som blev etableret i Aarhus i 1932. I dag er JORTON en landsdækkende leverandør af bygge- og anlægsløsninger og beskæftiger i dag mere end 425 medarbejdere. JORTON råder over en stor stab af specialister, der repræsenterer en omfattende og varieret teknisk og hånd-værksmæssig viden og erfaring. En viden der løbende vedligeholdes og gerne deles når vi løser opgaver i samarbejde med alle parter i projektet, såsom bygherre, arkitekter, rådgivende ingeniører og entreprenører. Med 86 års succesrig historie og erfaring i ryggen, løser JORTON store og små opgaver fra 7 kontorer strategisk placeret rundt i landet.

Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Peder Vester Henriksen på +45 53296929 eller Carsten Aaby på +45 29409250

Motiveret ansøgning + CV sendes via følgende link https://ambizzion.dk/stilling/entrepriseleder-projektleder-byggeri/.  Ansøgninger behandles løbende og fortroligt.

Ambizzion ApSOdense SV2019-01-09T00:00:002019-03-06T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Technical Project Manager

HESEHUS A/S

Odense C
Are you a skilled Project Manager with a technical background? Do you fancy e-commerce and all of its complexity? Hesehus is right now searching for a Technical Project Manager for our Bizzkit platform team to manage the technical process towards ou...
Indrykket:8. februar 2019
Udløbsdato:5. april 2019

Projekt-/Entrepriseleder

Ambizzion ApS

Odense SV
Projekt- Entrepriseleder, byggeri Er du profilen der kan drive og gerne tager ansvar for ledelsen af varierende renoverings- og nybyg-projekter? Stortrives du på byggepladsen og som solid ankermand i forhold til samarbejdspartnere? Ser du dig være e...
Indrykket:9. januar 2019
Udløbsdato:6. marts 2019