PROJEKTCHEFER TIL BYGGERIER

På vegne af H. Skjøde Knudsen A/S i Odense, der står foran store byggerier på Fyn,  søger vi projektchefer.

H. Skjøde Knudsen A/S udfører fortrinsvis byggerier i totalentreprise indenfor bolig-, erhvervs- og institutionsbyggeri.

Hvorfor vil vores kunde ansætte dig?
Du er bygningskonstruktør, bygningsingeniør eller lignende, gerne med en håndværksmæssig baggrund.
Du arbejder med ledelse af store byggeprojekter.
Du får alle parter på en byggeopgave til at arbejde sammen på tværs af entrepriseformer, underentreprenører og andre samarbejdspartnere.
Du har 7-10 års erfaring med byggeledelse, byggestyring og projektopfølgning.
Du har erfaring med at forhandle aftaler med bygherrer og underentreprenører.
Du har erfaring med at kvaliteten i dine byggeprojekter er i orden.
Du har byggeøkonomisk forståelse og er god til at styre projektøkonomi.
Du sikrer at aftaler og deadlines bliver overholdt.
Du har erfaring med byggelovgivning og byggeriets aftaleforhold.

Hvorfor skal du søge dette job?
Du vil arbejde i krydsfeltet mellem bygherrer, rådgivere, myndigheder og samarbejdspartnere.
Du vil lede og styre din byggeprojektorganisation på projektchefniveau.
Du får afgørende ind?ydelse på byggerier fra udførsel til endelig a?evering.
Du får ansvaret for byggeteknik, projektøkonomi og projektbudget samt kontakt til myndigheder og samarbejdspartnere.
Du kan lede byggeprojekter.

Hvad skal du ellers kunne?
Du skaber retning og begejstring i dine projektteams og er en stærk ambassadør for H. Skjøde Knudsen A/S udadtil.
Du skaber tætte relationer internt og eksternt.
Du er opsøgende i projekterne.

Hvad tilbyder vores kunde dig?
En chefstilling hvor du leder byggeprojekter fra udførelsesfasen til a?everingsforretning.
Et åbent og uformelt arbejdsmiljø med højt til loftet og korte beslutningsveje.
Løn- og ansættelsesforhold aftales med udgangspunkt i dine kvali?kationer.  
Gode muligheder for efteruddannelse, personlig udvikling og karriere.

Hvis du vil vide mere:
Så ring til Søren Thomassen eller  Carsten Høi på tlf.: 29 27 71 88.

Ansøgning:
Høi & Thomassen A/S medvirker til at besætte stillingen og alle henvendelser sker hertil. Din henvendelse bliver behandlet fortroligt. For at beskytte dine persondata skal ansøgning og CV sendes via nedenstående mail.

Du kan se vores privatlivspolitik her: www.ht-rekruttering.dk/Privatliv/kandidater.pdf

Ansøgning og CV i Word- eller pdf skal være på dansk og kan kun sendes via denne mail:
178@ht-rekruttering.dk

Ansøgningsmateriale der ikke overholder dette, bliver ikke behandlet.

Når vi har fundet den rette kandidat, tager vi stillingen af vores hjemmeside:
www.ht-rekruttering.dk/job.php


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329988175Phoenix-3c7b292a12019-04-01T00:00:00PROJEKTCHEFER TIL BYGGERIER

På vegne af H. Skjøde Knudsen A/S i Odense, der står foran store byggerier på Fyn,  søger vi projektchefer.

H. Skjøde Knudsen A/S udfører fortrinsvis byggerier i totalentreprise indenfor bolig-, erhvervs- og institutionsbyggeri.

Hvorfor vil vores kunde ansætte dig?
Du er bygningskonstruktør, bygningsingeniør eller lignende, gerne med en håndværksmæssig baggrund.
Du arbejder med ledelse af store byggeprojekter.
Du får alle parter på en byggeopgave til at arbejde sammen på tværs af entrepriseformer, underentreprenører og andre samarbejdspartnere.
Du har 7-10 års erfaring med byggeledelse, byggestyring og projektopfølgning.
Du har erfaring med at forhandle aftaler med bygherrer og underentreprenører.
Du har erfaring med at kvaliteten i dine byggeprojekter er i orden.
Du har byggeøkonomisk forståelse og er god til at styre projektøkonomi.
Du sikrer at aftaler og deadlines bliver overholdt.
Du har erfaring med byggelovgivning og byggeriets aftaleforhold.

Hvorfor skal du søge dette job?
Du vil arbejde i krydsfeltet mellem bygherrer, rådgivere, myndigheder og samarbejdspartnere.
Du vil lede og styre din byggeprojektorganisation på projektchefniveau.
Du får afgørende ind?ydelse på byggerier fra udførsel til endelig a?evering.
Du får ansvaret for byggeteknik, projektøkonomi og projektbudget samt kontakt til myndigheder og samarbejdspartnere.
Du kan lede byggeprojekter.

Hvad skal du ellers kunne?
Du skaber retning og begejstring i dine projektteams og er en stærk ambassadør for H. Skjøde Knudsen A/S udadtil.
Du skaber tætte relationer internt og eksternt.
Du er opsøgende i projekterne.

Hvad tilbyder vores kunde dig?
En chefstilling hvor du leder byggeprojekter fra udførelsesfasen til a?everingsforretning.
Et åbent og uformelt arbejdsmiljø med højt til loftet og korte beslutningsveje.
Løn- og ansættelsesforhold aftales med udgangspunkt i dine kvali?kationer.  
Gode muligheder for efteruddannelse, personlig udvikling og karriere.

Hvis du vil vide mere:
Så ring til Søren Thomassen eller  Carsten Høi på tlf.: 29 27 71 88.

Ansøgning:
Høi & Thomassen A/S medvirker til at besætte stillingen og alle henvendelser sker hertil. Din henvendelse bliver behandlet fortroligt. For at beskytte dine persondata skal ansøgning og CV sendes via nedenstående mail.

Du kan se vores privatlivspolitik her: www.ht-rekruttering.dk/Privatliv/kandidater.pdf

Ansøgning og CV i Word- eller pdf skal være på dansk og kan kun sendes via denne mail:
178@ht-rekruttering.dk

Ansøgningsmateriale der ikke overholder dette, bliver ikke behandlet.

Når vi har fundet den rette kandidat, tager vi stillingen af vores hjemmeside:
www.ht-rekruttering.dk/job.php

På vegne af H. Skjøde Knudsen A S i Odense, der står foran store byggerier på Fyn, søger vi projektchefer. H. Skjøde Knudsen A S udfører fortrinsvis byggerier i totalentreprise indenfor bolig-, erhvervs- og institutionsbyggeri.Hvorfor vil vores kunde ansætte dig? Du er bygningskonstruktør, bygningsingeniør eller lignende, gerne med en håndværksmæssig baggrund. Du arbejder med ledelse af store byggeprojekter.Du får alle parter på en byggeopgave til at arbejde sammen på tværs af entrepriseformer, underentreprenører og andre samarbejdspartnere. Du har 7-10 års erfaring med byggeledelse, byggestyring og projektopfølgning. Du har erfaring med at forhandle aftaler med bygherrer og underentreprenører.Du har erfaring med at kvaliteten i dine byggeprojekter er i orden. Du har byggeøkonomisk forståelse og er god til at styre projektøkonomi. Du sikrer at aftaler og deadlines bliver overholdt. Du har erfaring med byggelovgivning og byggeriets aftaleforhold. Hvorfor skal du søge dette job? Du vil arbejde i krydsfeltet mellem bygherrer, rådgivere, myndigheder og samarbejdspartnere. Du vil lede og styre din byggeprojektorganisation på projektchefniveau. Du får afgørende ind?ydelse på byggerier fra udførsel til endelig a?evering. Du får ansvaret for byggeteknik, projektøkonomi og projektbudget samt kontakt til myndigheder og samarbejdspartnere. Du kan lede byggeprojekter. Hvad skal du ellers kunne? Du skaber retning og begejstring i dine projektteams og er en stærk ambassadør for H. Skjøde Knudsen A S udadtil.Du skaber tætte relationer internt og eksternt. Du er opsøgende i projekterne. Hvad tilbyder vores kunde dig? En chefstilling hvor du leder byggeprojekter fra udførelsesfasen til a?everingsforretning. Et åbent og uformelt arbejdsmiljø med højt til loftet og korte beslutningsveje. Løn- og ansættelsesforhold aftales med udgangspunkt i dine kvali?kationer. Gode muligheder for efteruddannelse, personlig udvikling og karriere. Hvis du vil vide mere: Så ring til Søren Thomassen eller Carsten Høi på tlf.: 29 27 71 88.Ansøgning: Høi Thomassen A S medvirker til at besætte stillingen og alle henvendelser sker hertil. Din henvendelse bliver behandlet fortroligt. For at beskytte dine persondata skal ansøgning og CV sendes via nedenstående mail.Du kan se vores privatlivspolitik her: www.ht-rekruttering.dk Privatliv kandidater.pdfAnsøgning og CV i Word- eller pdf skal være på dansk og kan kun sendes via denne mail: 178@ht-rekruttering.dk Ansøgningsmateriale der ikke overholder dette, bliver ikke behandlet. Når vi har fundet den rette kandidat, tager vi stillingen af vores hjemmeside:www.ht-rekruttering.dk job.php11jobnet3c7b292a100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-27T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3498904HØI & THOMASSEN A/S11Stakkesund 1 35220Odense SØDKDanmark0
178@ht-rekruttering.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent737202JobNet4968381496838110001-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3c7b292ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=3c7b292ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3c7b292a&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3c7b292a&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/4.jpgMed et job indenfor Ledelse bliver du mødt af spændende opgaver. Hvis du er interesseret, er jobbet som Projektchef lige noget for dig.12007991Dansk3Læse/ tale123704Projektchef6Ledelse361251104Søren Thomassen178@ht-rekruttering.dkDKDanmarkDKDanmark330017971Erfaren Projektleder til implementering af større projekter og strategisk programRobot Skal du være med til at ændre måden, vi arbejder på, og implementere et strategisk program i Skattestyrelsen? Vi har igangsat et flerårigt program for implementeringen af en helt ny processtruktur i Skattestyrelsen. Vi har derfor brug for en erfaren projektleder, der kan deltage i program- og projektstyring. Du bliver en del af et centralt program med kontaktflader i hele organisationen, og du kommer til at arbejde tæt sammen med et team af kolleger, der skal implementere programmet i alle områder af Skattestyrelsen. Programmet er ambitiøst og vil involvere alle forretningsområderne i Skattestyrelsen i gennemførelsen af de kortlægnings- og udviklingsprojekter, der skal sikre bedre styring og vedligeholdelse af vores processer. Ansvarlig for projekter i udviklings- og implementeringsforløbet Som projekter bliver du ansvarlig for flere projekter i udviklings- og implementeringsforløbet, inklusiv styring og opfølgning. Et af projekterne vil være kortlægningen af hovedprocesser i den nye processtruktur. Derudover kommer du til at agere sparringspartner for andre projekter og indgå i programledelsen, der står med det rammesættende forretningsmæssige ansvar for programmet. Skattestyrelsen gennemgår en stor udvikling i disse år og vil i de næste mange år fortsat have behov for at gennemføre større udviklingsprojekter, hvor solide projektledererfaringer vil være et stort aktiv. Jobbet har et bredt opgavespænd og indebærer bl.a. at: lede projekter og processer, heriblandt afholdelse af styregruppemøder samt facilitering af processer i forbindelse med udviklingsprojekter ·være sparringspartner i forhold til projekter under programmet med projektledelse i forretningsorganisationen ·være sparringspartner for programledelsen for procesprogrammet medvirke til implementering af Skattestyrelsens strategier håndtere interessenter og medvirke til forandringsforankringen rapportere til styregruppe og programledelse løbende opfølge og udarbejde ledelsesinformation til vores direktion vedrørende status på implementeringsprojekterne udvikle en ny projektmodel for ændringshåndtering. Erfaren projektleder med en faciliterende tilgang til projektledelse Vi forestiller os, at du har en relevant videregående uddannelse kombineret med solid erfaring med projektledelse. Vi lægger vægt på, at du kan omsætte din viden og dine kompetencer til at implementere Skattestyrelsens strategier i et stort program. Erfaring med programledelse og projektledelse i en politisk organisation vil være en fordel, men er ikke et krav. Derudover vil det være et plus, hvis du er certificeret indenfor Prince2 og eller IPMA. Vi forventer, at du har en faciliterende tilgang til projektledelse, og du ikke er bange for at dele ud af din viden. Du evner at være både struktureret og have overblik, når du arbejder med udviklingen og implementeringen af bl.a. nye hovedprocesser og nye styringsmodeller. Du evner at finde løsninger på tværs af organisationen, og du har gode samarbejdsevner og gehør for, hvordan dine solide projektlederkompetencer bedst gør en forskel. Kontoret Procesudvikling Du bliver en del af kontoret Procesudvikling, som er Skattestyrelsens centrale proceskontor forankret i Økonomi. Kontoret er ansvarlig for i samarbejde med hele organisationen at implementere en helt ny processtruktur i Skattestyrelsen i løbet af de kommende år. Derudover får du: en rolle i udviklingen af fremtidens Skatteforvaltning indtægtsgrundlaget for vores samfund en central og vigtig rolle i et ambitiøst program med store muligheder for at udfolde dine spidskompetencer indenfor projektledelse brede samarbejdsflader på alle niveauer og på tværs af styrelsen et kollegialt fællesskab, hvor faglighed er i fokus. Ansøgning og kontakt Send ansøgning, CV og dokumentation for uddannelse via linket Søg jobbet senest søndag d. 26. maj 2019. Der vil blive afholdt løbende samtaler. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte kontorchef Torsten Cumberland Jacobsen på tlf.: 45 72 38 37 06. Der vil forud for ansættelse blive indhentet straffeattest Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten (AC), overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet. Ansættelsesområdet vil være Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Din fysiske arbejdsplads bliver indtil videre Østbanegade 123, 2100 København Ø. Arbejdsstedet forventes i løbet af 2019 at skifte til Copenhagen Towers i Ørestad. Om Skattestyrelsen Vi sikrer, at borgere og virksomheder betaler korrekte skatter og afgifter til tiden Den opgave løser Skattestyrelsen ved at gøre det nemt og trygt at betale, ved målrettet at bekæmpe svindel og ved at have effektive kontrolmekanismer integreret i alle dele af opgaveløsningen. Vi har en vigtig samfundsopgave, og vi er ydmyge overfor det store ansvar, der følger med vores myndighedsrolle. Vores afgørelser skal være korrekte og fagligt velfunderede. Derfor er faglighed og et højt kompetenceniveau hos vores medarbejdere og ledere kernen i vores arbejde. Vi søger løbende nye kolleger, som deler vores ambition om at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor. Læs mere om Skattestyrelsen på www.sktst.dk Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.Skal du være med til at ændre måden, vi arbejder på, og implementere et strategisk program i Skattestyrelsen? Vi har igangsat et flerårigt program for implementeringen af en helt ny processtruktur i Skattestyrelsen. Vi har derfor brug for en erfaren projektleder, der kan deltage i program- og projektstyring.

Du bliver en del af et centralt program med kontaktflader i hele organisationen, og du kommer til at arbejde tæt sammen med et team af kolleger, der skal implementere programmet i alle områder af Skattestyrelsen. Programmet er ambitiøst og vil involvere alle forretningsområderne i Skattestyrelsen i gennemførelsen af de kortlægnings- og udviklingsprojekter, der skal sikre bedre styring og vedligeholdelse af vores processer.

Ansvarlig for projekter i udviklings- og implementeringsforløbet
Som projekter bliver du ansvarlig for flere projekter i udviklings- og implementeringsforløbet, inklusiv styring og opfølgning. Et af projekterne vil være kortlægningen af hovedprocesser i den nye processtruktur. Derudover kommer du til at agere sparringspartner for andre projekter og indgå i programledelsen, der står med det rammesættende forretningsmæssige ansvar for programmet.

Skattestyrelsen gennemgår en stor udvikling i disse år og vil i de næste mange år fortsat have behov for at gennemføre større udviklingsprojekter, hvor solide projektledererfaringer vil være et stort aktiv.

Jobbet har et bredt opgavespænd og indebærer bl.a. at:

  • lede projekter og processer, heriblandt afholdelse af styregruppemøder samt facilitering af processer i forbindelse med udviklingsprojekter
  • ·være sparringspartner i forhold til projekter under programmet med projektledelse i forretningsorganisationen
  • ·være sparringspartner for programledelsen for procesprogrammet
  • medvirke til implementering af Skattestyrelsens strategier
  • håndtere interessenter og medvirke til forandringsforankringen
  • rapportere til styregruppe og programledelse
  • løbende opfølge og udarbejde ledelsesinformation til vores direktion vedrørende status på implementeringsprojekterne
  • udvikle en ny projektmodel for ændringshåndtering.

Erfaren projektleder med en faciliterende tilgang til projektledelse
Vi forestiller os, at du har en relevant videregående uddannelse kombineret med solid erfaring med projektledelse. Vi lægger vægt på, at du kan omsætte din viden og dine kompetencer til at implementere Skattestyrelsens strategier i et stort program. Erfaring med programledelse og projektledelse i en politisk organisation vil være en fordel, men er ikke et krav. Derudover vil det være et plus, hvis du er certificeret indenfor Prince2 og/eller IPMA.

Vi forventer, at du har en faciliterende tilgang til projektledelse, og du ikke er bange for at dele ud af din viden. Du evner at være både struktureret og have overblik, når du arbejder med udviklingen og implementeringen af bl.a. nye hovedprocesser og nye styringsmodeller. Du evner at finde løsninger på tværs af organisationen, og du har gode samarbejdsevner og gehør for, hvordan dine solide projektlederkompetencer bedst gør en forskel.

Kontoret Procesudvikling
Du bliver en del af kontoret Procesudvikling, som er Skattestyrelsens centrale proceskontor forankret i Økonomi. Kontoret er ansvarlig for i samarbejde med hele organisationen at implementere en helt ny processtruktur i Skattestyrelsen i løbet af de kommende år.

Derudover får du:

  • en rolle i udviklingen af fremtidens Skatteforvaltning – indtægtsgrundlaget for vores samfund
  • en central og vigtig rolle i et ambitiøst program med store muligheder for at udfolde dine spidskompetencer indenfor projektledelse
  • brede samarbejdsflader på alle niveauer og på tværs af styrelsen
  • et kollegialt fællesskab, hvor faglighed er i fokus.

Ansøgning og kontakt
Send ansøgning, CV og dokumentation for uddannelse via linket ”Søg jobbet” senest søndag d. 26. maj 2019. Der vil blive afholdt løbende samtaler.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte kontorchef Torsten Cumberland Jacobsen på tlf.: +45 72 38 37 06.

Der vil forud for ansættelse blive indhentet straffeattest

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten (AC), overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet.

Ansættelsesområdet vil være Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Din fysiske arbejdsplads bliver indtil videre Østbanegade 123, 2100 København Ø. Arbejdsstedet forventes i løbet af 2019 at skifte til Copenhagen Towers i Ørestad.

Om Skattestyrelsen

’Vi sikrer, at borgere og virksomheder betaler korrekte skatter og afgifter til tiden’

Den opgave løser Skattestyrelsen ved at gøre det nemt og trygt at betale, ved målrettet at bekæmpe svindel og ved at have effektive kontrolmekanismer integreret i alle dele af opgaveløsningen. Vi har en vigtig samfundsopgave, og vi er ydmyge overfor det store ansvar, der følger med vores myndighedsrolle. Vores afgørelser skal være korrekte og fagligt velfunderede. Derfor er faglighed og et højt kompetenceniveau hos vores medarbejdere og ledere kernen i vores arbejde.

Vi søger løbende nye kolleger, som deler vores ambition om at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor.

Læs mere om Skattestyrelsen på www.sktst.dk

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.
Skatteforvaltningen, KBH, ØstbanegadeKøbenhavn Ø2019-05-06T00:00:002019-05-26T00:00:00
330017385Teamleder for rekruttering, udvælgelse og fastholdelse hos Teach First DanmarkRobot Vi søger en teamleder til Teach First Danmarks rekrutteringsteam, der kan engagere og udvælge flere af landets dygtigste universitetskandidater til vores toårige graduate-program. Et program, der arbejder for at sikre alle børn og unge i Danmark muligheden for en god uddannelse, uanset social baggrund. OM STILLINGEN Som teamleder får du det overordnede ansvar for at udvikle Teach First Danmarks rekruttering, screening, udvælgelse og optagelse af kandidater til det toårige graduate-program. Det bliver dit ansvar at sikre, at du og dit team opnår de fastsatte rekrutteringsmål, og at teamet har den nødvendige information til at udvikle, prioritere og udføre rekrutteringsstrategien effektivt. Som teamleder får du desuden ansvaret for Teach First Danmarks rekrutteringsbudget. OM DIG Vi forestiller os, at du har erfaring med team- eller projektledelse, hvor du har haft medansvar for at rekruttere og ansætte medarbejdere. Du har en afbalanceret personlighed og en moden evne til at vurdere kompetencer, erfaringer og forskellige måder at se tingene på. Du trives i et udadvendt job, hvor du skal møde folk i øjenhøjde, tænke kreativt og udvikle og deltage i events, aktiviteter og samarbejder, der skaber kendskab til Teach First Danmark og vores kernefortælling. Du skal være dygtig til at præsentere og til at kommunikere på en måde, som vil appellere til dygtige og ambitiøse universitetsstuderende. En effektiv rekruttering er afgørende for at Teach First Danmark kan gøre en forskel. Derfor er det vigtigt, at du kan inspirere dig selv og dit team til at opnå ambitiøse mål, og at du er forberedt på en stejl læringskurve. Du skal have et stort drive og være kompromisløs, når det gælder kvalitet. Du skal trives med at have travlt, og du skal forvente, at der vil forekomme aftenarbejde, når du deltager i karrieremesser og rekrutteringsevents rundt om i landet. DIT TEAM Du vil referere til Teach First Danmarks CEO og bliver en del af Teach First Danmarks rekrutteringsteam, som udover dig selv består af en rekrutteringsspecialist, en digital kommunikationsspecialist, en studentermedarbejder og en række studenterambassadører på landets universiteter. Herudover vil du og dit team sparre med Teach First Danmarks kommunikationschef om kampagneudvikling og strategier for markedsføring, branding og kommunikation i forbindelse med rekruttering. Du vil også lejlighedsvis sparre med internationale rekrutteringsspecialister i Teach For All og deltage i internationale konferencer med fokus på rekruttering og udvælgelse. Du bliver en del af en organisation med store ambitioner, et godt sammenhold og dygtige kolleger inden for kommunikation, didaktik og samarbejde med kommuner, skoler, fonde og virksomheder. Vi er en mindre organisation, hvor vi hjælper hinanden, og derfor er det vigtigt, at du har lyst til at hjælpe til på tværs af opgaver, og at du viser initiativ og tager ejerskab for dine opgaver. DINE OPGAVER Ansvarsområder og opgaver, som du vil løse sammen med dit team: Tiltrækning og rekruttering Udvikle strategier og rekrutteringsaktiviteter, som kan skabe synlighed på bl.a. universiteter Udvikle fortællinger og budskaber, der rammer og appellerer til vores målgruppe Sikre effektiv annoncering i samarbejde med den ansvarlige for digital markedsføring Sikre en positiv brugerrejse for ansøgere, fra første kontakt til optagelse Planlægge og deltage i alle karrieremesser og rekrutteringsevents Udvikle og vedligeholde vores samarbejde med universiteter Analysere og optimere rekrutteringen på baggrund af relevante data Fastlægge og styre budgettet for rekruttering Udvælgelse og optagelse Sikre høj kvalitet i vores udvælgelse pga. vores system og udvælgelseskriterier Træne interne og eksterne i at udvælge nye graduates Planlægge og evaluere optagelsesdage og foreslå forbedringer Fastholdelse Sikre fastholdelse af nye graduates Sikre god kommunikation med graduates efter de er blevet optaget Koordinere match mellem graduates og skoler DIN PROFIL Du brænder for Teach First Danmarks vision Du har erfaring med team- eller projektledelse Du har haft medansvar for at rekruttere og ansætte medarbejdere Du har talent for udvikle brands og stærke fortællinger Du er god til at præsentere og kan godt lide at stå foran et publikum Du har et klart og overbevisende sprog, både mundtligt og skriftligt Du er god til at motivere og inspirere og til at give feedback Du arbejder selvstændigt, har et stort drive og et højt energiniveau Du er god til at prioritere og har fokus på kvalitet og vigtige detaljer Du er hjemmevant i Excel og Powerpoint Du er vant til at lave kvalitative og kvantitative analyser LØN OG ANSÆTTELSESFORHOLD Stillingen er en fuldtidsansættelse. Weekend- og aftenarbejde forekommer, men kan som oftest planlægges i god tid. Løn og ansættelsesvilkår følger funktionærloven. Vi er som NGO ikke lønførende, men vi tilbyder et udviklende arbejde i et spændende arbejdsfelt med fleksible arbejdsvilkår og kompetente kolleger, der virkelig brænder for det, de laver. ARBEJDSSTED Dit arbejdssted bliver Vesterbrogade 52 i København. ANSØGNINGSFRIST 31. MAJ 2019 Send os en motiveret ansøgning på en side samt dit CV og eksamensbeviser senest fredag den 31. maj kl. 12.00. Vi afholder 1. runde af samtaler 6. og 7. juni og 2. runde den 18. og 19. juni. TILTRÆDELSE OG YDERLIGERE INFORMATION Tiltrædelse er den 1. august 2019 eller snarest derefter. Hvis du ønsker yderligere information om stillingen kan du kontakte CEO, Jesper Bergmann på 4112 2738 eller jesper.bergmann@teachfirst.dk

Vi søger en teamleder til Teach First Danmarks rekrutteringsteam, der kan engagere og udvælge flere af landets dygtigste universitetskandidater til vores toårige graduate-program. Et program, der arbejder for at sikre alle børn og unge i Danmark muligheden for en god uddannelse, uanset social baggrund.

 

OM STILLINGEN

Som teamleder får du det overordnede ansvar for at udvikle Teach First Danmarks rekruttering, screening, udvælgelse og optagelse af kandidater til det toårige graduate-program. Det bliver dit ansvar at sikre, at du og dit team opnår de fastsatte rekrutteringsmål, og at teamet har den nødvendige information til at udvikle, prioritere og udføre rekrutteringsstrategien effektivt. Som teamleder får du desuden ansvaret for Teach First Danmarks rekrutteringsbudget.

OM DIG

Vi forestiller os, at du har erfaring med team- eller projektledelse, hvor du har haft medansvar for at rekruttere og ansætte medarbejdere. Du har en afbalanceret personlighed og en moden evne til at vurdere kompetencer, erfaringer og forskellige måder at se tingene på.

Du trives i et udadvendt job, hvor du skal møde folk i øjenhøjde, tænke kreativt og udvikle og deltage i events, aktiviteter og samarbejder, der skaber kendskab til Teach First Danmark og vores kernefortælling. Du skal være dygtig til at præsentere og til at kommunikere på en måde, som vil appellere til dygtige og ambitiøse universitetsstuderende. 

En effektiv rekruttering er afgørende for at Teach First Danmark kan gøre en forskel. Derfor er det vigtigt, at du kan inspirere dig selv og dit team til at opnå ambitiøse mål, og at du er forberedt på en stejl læringskurve. Du skal have et stort drive og være kompromisløs, når det gælder kvalitet. Du skal trives med at have travlt, og du skal forvente, at der vil forekomme aftenarbejde, når du deltager i karrieremesser og rekrutteringsevents rundt om i landet.

DIT TEAM

Du vil referere til Teach First Danmarks CEO og bliver en del af Teach First Danmarks rekrutteringsteam, som udover dig selv består af en rekrutteringsspecialist, en digital kommunikationsspecialist, en studentermedarbejder og en række studenterambassadører på landets universiteter.

Herudover vil du og dit team sparre med Teach First Danmarks kommunikationschef om kampagneudvikling og strategier for markedsføring, branding og kommunikation i forbindelse med rekruttering. Du vil også lejlighedsvis sparre med internationale rekrutteringsspecialister i Teach For All og deltage i internationale konferencer med fokus på rekruttering og udvælgelse. 

Du bliver en del af en organisation med store ambitioner, et godt sammenhold og dygtige kolleger inden for kommunikation, didaktik og samarbejde med kommuner, skoler, fonde og virksomheder. Vi er en mindre organisation, hvor vi hjælper hinanden, og derfor er det vigtigt, at du har lyst til at hjælpe til på tværs af opgaver, og at du viser initiativ og tager ejerskab for dine opgaver.

DINE OPGAVER

Ansvarsområder og opgaver, som du vil løse sammen med dit team: 

Tiltrækning og rekruttering

  • Udvikle strategier og rekrutteringsaktiviteter, som kan skabe synlighed på bl.a. universiteter
  • Udvikle fortællinger og budskaber, der rammer og appellerer til vores målgruppe
  • Sikre effektiv annoncering i samarbejde med den ansvarlige for digital markedsføring
  • Sikre en positiv brugerrejse for ansøgere, fra første kontakt til optagelse
  • Planlægge og deltage i alle karrieremesser og rekrutteringsevents
  • Udvikle og vedligeholde vores samarbejde med universiteter
  • Analysere og optimere rekrutteringen på baggrund af relevante data
  • Fastlægge og styre budgettet for rekruttering

Udvælgelse og optagelse

  • Sikre høj kvalitet i vores udvælgelse pga. vores system og udvælgelseskriterier
  • Træne interne og eksterne i at udvælge nye graduates
  • Planlægge og evaluere optagelsesdage og foreslå forbedringer

Fastholdelse

  • Sikre fastholdelse af nye graduates
  • Sikre god kommunikation med graduates efter de er blevet optaget
  • Koordinere match mellem graduates og skoler 

DIN PROFIL 

  • Du brænder for Teach First Danmarks vision
  • Du har erfaring med team- eller projektledelse
  • Du har haft medansvar for at rekruttere og ansætte medarbejdere
  • Du har talent for udvikle brands og stærke fortællinger
  • Du er god til at præsentere og kan godt lide at stå foran et publikum
  • Du har et klart og overbevisende sprog, både mundtligt og skriftligt
  • Du er god til at motivere og inspirere og til at give feedback
  • Du arbejder selvstændigt, har et stort drive og et højt energiniveau
  • Du er god til at prioritere og har fokus på kvalitet og vigtige detaljer
  • Du er hjemmevant i Excel og Powerpoint
  • Du er vant til at lave kvalitative og kvantitative analyser 

LØN OG ANSÆTTELSESFORHOLD 

Stillingen er en fuldtidsansættelse. Weekend- og aftenarbejde forekommer, men kan som oftest planlægges i god tid. Løn og ansættelsesvilkår følger funktionærloven. Vi er som NGO ikke lønførende, men vi tilbyder et udviklende arbejde i et spændende arbejdsfelt med fleksible arbejdsvilkår og kompetente kolleger, der virkelig brænder for det, de laver.

ARBEJDSSTED

Dit arbejdssted bliver Vesterbrogade 52 i København.

ANSØGNINGSFRIST 31. MAJ 2019

Send os en motiveret ansøgning på en side samt dit CV og eksamensbeviser senest fredag den 31. maj kl. 12.00. Vi afholder 1. runde af samtaler 6. og 7. juni og 2. runde den 18. og 19. juni. 

TILTRÆDELSE OG YDERLIGERE INFORMATION

Tiltrædelse er den 1. august 2019 eller snarest derefter. Hvis du ønsker yderligere information om stillingen kan du kontakte CEO, Jesper Bergmann på 4112 2738 eller jesper.bergmann@teachfirst.dk

 

Teach First DanmarkKøbenhavn V2019-05-06T00:00:002019-05-31T00:00:00
330014782Erfaren projektleder med elteknisk baggrund og flair for automationRobot Er du interesseret i opgaven - så send en mail til nexus@nexus-interim.dk med en kort beskrivelse af dine kompetencer samt tidligere erfaringer med lignende opgaver. Virksomheden For vores kunde søger vi en dygtig LEAN Produktionsprojektleder til en afvekslende stilling. Virksomheden er en industriel produktionsvirksomhed med ca. 200 medarbejdere på lokationen. Der er store ambitioner for produktionen, hvor modernisering og løbende forbedringer er på dagsordenen. Virksomheden har serieproduktion og der produceres ud fra ordrer samt til lager. Selve produktionen er organiseret i 6 forskellige afdelinger, der ledes af 5 produktionsledere. Opgaven Som projektleder samarbejder du med 2 kollegaer i PTA, og kobles på igangværende samt kommende projekter. Opgaverne er: Planlægning og specifikation af projekter Renovering og opgradering af styring og mekaniske processer Opgradering af pakke- og montageprocesser Opgradering af anvendelse af robotter Review af produktionen bredt Analyse og optimering af flow omkring testområde Indføring af ny generation af produktionslinje med fokus på automation At sikre at standarder og certificeringer overholdes Ledelse af projekt omkring fabriksafvigelser (processer, indretning, adfærd) At Bidrage i øvrige igangværende projekter Kandidaten Du har en ingeniørmæssig eller anden teknisk baggrund, samt en bred erfaring med projektledelse og LEAN. Du har en solid el-teknisk styringsteknisk viden og erfaring med automation. Af IT-værktøjer behersker du Excel og gerne Axapta (Shop Floor). Du kommunikerer på såvel dansk som på engelsk. Du kan se sammenhænge på tværs og er god til at samarbejde. Fagligt set er du ambitiøs og det motiverer dig, når jeres team opnår målene. Af natur trives du bedst i et dynamisk miljø, og du evner at håndtere uforudsete hændelser med ro og overblik.

Er du interesseret i opgaven - så send en mail til nexus@nexus-interim.dk med en kort beskrivelse af dine kompetencer samt tidligere erfaringer med lignende opgaver.

Virksomheden
For vores kunde søger vi en dygtig LEAN Produktionsprojektleder til en afvekslende stilling. Virksomheden er en industriel produktionsvirksomhed med ca. 200 medarbejdere på lokationen. Der er store ambitioner for produktionen, hvor modernisering og løbende forbedringer er på dagsordenen. Virksomheden har serieproduktion og der produceres ud fra ordrer samt til lager. Selve produktionen er organiseret i 6 forskellige afdelinger, der ledes af 5 produktionsledere.

Opgaven
Som projektleder samarbejder du med 2 kollegaer i PTA, og kobles på igangværende samt kommende projekter. Opgaverne er:

  • Planlægning og specifikation af projekter
  • Renovering og opgradering af styring og mekaniske processer
  • Opgradering af pakke- og montageprocesser
  • Opgradering af anvendelse af robotter
  • Review af produktionen bredt
  • Analyse og optimering af flow omkring testområde
  • Indføring af ny generation af produktionslinje med fokus på automation
  • At sikre at standarder og certificeringer overholdes
  • Ledelse af projekt omkring fabriksafvigelser (processer, indretning, adfærd)
  • At Bidrage i øvrige igangværende projekter

Kandidaten
Du har en ingeniørmæssig eller anden teknisk baggrund, samt en bred erfaring med projektledelse og LEAN. Du har en solid el-teknisk/styringsteknisk viden og erfaring med automation.

Af IT-værktøjer behersker du Excel og gerne Axapta (Shop Floor). Du kommunikerer på såvel dansk som på engelsk.

Du kan se sammenhænge på tværs og er god til at samarbejde. Fagligt set er du ambitiøs og det motiverer dig, når jeres team opnår målene. Af natur trives du bedst i et dynamisk miljø, og du evner at håndtere uforudsete hændelser med ro og overblik.

NEXUS INTERIM MANAGEMENT A/SVojens2019-05-01T00:00:002019-06-01T00:00:00
330014734Kommerciel Projektleder inden for varmepumpe/køleanlæg i NordjyllandRobot Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 8193 Vi leder efter en kommerciel projektleder, som kan stå for al koordinering i et nyt projekt vi har fået ind. Du skal kunne nedbryde projektet, identificere sammenhænge og afhængigheder i projektet, styre og følge op på projektets fremdrift inklusiv økonomi, samt sikre at leverencer er i rette kvalitet og sker til deadline. Din berøringsflade er bred og indbefatter tæt dialog med både bygherre, rådgivere, kollegaer og øvrige samarbejdspartnere. Du behøver ikke at have en særlig baggrund, men skal have solid viden indenfor generel projektledelse, og kunne være selvkørende på alle aspekter af projektlederrollen. Lige nu er det til et projekt på et halv års tid. Efterfølgende kan der muligvis komme endnu et projekt på en tre måneders tid. Der kan forekomme kørsel, da projekter foregår lidt forskellige steder omkring Aalborg, og det forventes at du kan være her i Nordjylland mens du arbejder på projektet. Vi ser frem til at høre fra dig på Worksome! Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 8193

Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https://use.worksome.dk/job/8193

 

 

Vi leder efter en kommerciel projektleder, som kan stå for al koordinering i et nyt projekt vi har fået ind.

Du skal kunne nedbryde projektet, identificere sammenhænge og afhængigheder i projektet, styre og følge op på projektets fremdrift inklusiv økonomi, samt sikre at leverencer er i rette kvalitet og sker til deadline.

Din berøringsflade er bred og indbefatter tæt dialog med både bygherre, rådgivere, kollegaer og øvrige samarbejdspartnere.

Du behøver ikke at have en særlig baggrund, men skal have solid viden indenfor generel projektledelse, og kunne være selvkørende på alle aspekter af projektlederrollen.

Lige nu er det til et projekt på et halv års tid. Efterfølgende kan der muligvis komme endnu et projekt på en tre måneders tid.

Der kan forekomme kørsel, da projekter foregår lidt forskellige steder omkring Aalborg, og det forventes at du kan være her i Nordjylland mens du arbejder på projektet.

Vi ser frem til at høre fra dig på Worksome!

 

Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https://use.worksome.dk/job/8193

Worksome ApSAalborg2019-05-01T00:00:002019-06-26T00:00:00
330012621HR Administration, P&O EMA, 3 Mdr. fra 6. maj med mulighed for forlængelseRobot Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 8158 Vi en række projekter der løber henover de kommende måneder, som trækker en del ressourcer på driften. Vi har derfor brug for en der kan komme ind og hjælpe til både i driften og også med at hjælpe til på et af projekterne. En stor del handler om udarbejdelse af breve til medarbejdere, håndtering af forespørgsler fra organisationen og andre administrative opgaver i vores advisor team. Konkret er der behov for, at konsulenten kan dække følgende elementer:1) Udarbejdelse af ansættelsesretlige dokumenter på dansk og engelsk.2) Udarbejdelse af politikker på EMA-området og håndtering af sager i EMA. Vedkommende skal kunne tage fat og håndtere sager med høj fortrolighed. Du har erfaring:? Med HR jura og forståelse af politikker i Danmark og EMA området? Med at udarbejde ansættelsesretlige dokumenter både inden for individuel og kollektiv ansættelsesret ? Kendskab til SAP er en fordel, men ikke et krav Profil? Struktureret og produktiv? Service-minded og udadvendt? Blik for den praktiske detalje? Kan agere i et travlt miljø med mange bolde i luften? Stærk på skriftlig engelsk Vi har brug for ressourcen foreløbigt i tre måneder med start senest 6. maj og med mulighed for forlængelse. Du skal forvente fuld tid i maj og juni. Arbejdet foregår onsite. Derfra ser vi hvor langt vi er med opgaven. Vi ser frem til at modtage din ansøgning her på Worksome. Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 8158

Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https://use.worksome.dk/job/8158

 

Vi en række projekter der løber henover de kommende måneder, som trækker en del ressourcer på driften. Vi har derfor brug for en der kan komme ind og hjælpe til både i driften og også med at hjælpe til på et af projekterne.

En stor del handler om udarbejdelse af breve til medarbejdere, håndtering af forespørgsler fra organisationen og andre administrative opgaver i vores advisor team.

Konkret er der behov for, at konsulenten kan dække følgende elementer:
1) Udarbejdelse af ansættelsesretlige dokumenter på dansk og engelsk.
2) Udarbejdelse af politikker på EMA-området og håndtering af sager i EMA.

Vedkommende skal kunne tage fat og håndtere sager med høj fortrolighed.

Du har erfaring:
? Med HR jura og forståelse af politikker i Danmark og EMA området
? Med at udarbejde ansættelsesretlige dokumenter både inden for individuel og kollektiv ansættelsesret
? Kendskab til SAP er en fordel, men ikke et krav

Profil
? Struktureret og produktiv
? Service-minded og udadvendt
? Blik for den praktiske detalje
? Kan agere i et travlt miljø med mange bolde i luften
? Stærk på skriftlig engelsk

Vi har brug for ressourcen foreløbigt i tre måneder med start senest 6. maj og med mulighed for forlængelse. Du skal forvente fuld tid i maj og juni. Arbejdet foregår onsite. Derfra ser vi hvor langt vi er med opgaven.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning her på Worksome.

 

 

Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https://use.worksome.dk/job/8158

Worksome ApSKgs. Lyngby2019-04-26T00:00:002019-06-21T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Erfaren Projektleder til implementering af større projekter og strategisk program

Skatteforvaltningen, KBH, Østbanegade

København Ø
Skal du være med til at ændre måden, vi arbejder på, og implementere et strategisk program i Skattestyrelsen? Vi har igangsat et flerårigt program for implementeringen af en helt ny processtruktur i Skattestyrelsen. Vi har derfor brug for en erfaren...
Indrykket:6. maj 2019
Udløbsdato:26. maj 2019

Teamleder for rekruttering, udvælgelse og fastholdelse hos Teach First Danmark

Teach First Danmark

København V
Vi søger en teamleder til Teach First Danmarks rekrutteringsteam, der kan engagere og udvælge flere af landets dygtigste universitetskandidater til vores toårige graduate-program. Et program, der arbejder for at sikre alle børn og unge i Danmark mul...
Indrykket:6. maj 2019
Udløbsdato:31. maj 2019

Erfaren projektleder med elteknisk baggrund og flair for automation

NEXUS INTERIM MANAGEMENT A/S

Vojens
Er du interesseret i opgaven - så send en mail til nexus@nexus-interim.dk med en kort beskrivelse af dine kompetencer samt tidligere erfaringer med lignende opgaver. Virksomheden For vores kunde søger vi en dygtig LEAN Produktionsprojektleder til en...
Indrykket:1. maj 2019
Udløbsdato:1. juni 2019

Kommerciel Projektleder inden for varmepumpe/køleanlæg i Nordjylland

Worksome ApS

Aalborg
Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 8193 Vi leder efter en kommerciel proje...
Indrykket:1. maj 2019
Udløbsdato:26. juni 2019

HR Administration, P&O EMA, 3 Mdr. fra 6. maj med mulighed for forlængelse

Worksome ApS

Kgs. Lyngby
Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 8158 Vi en række projekter der løber he...
Indrykket:26. april 2019
Udløbsdato:21. juni 2019