Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Projektcontroller søges til vores afdeling i Ganløse

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329826467Phoenix-92f1414a12018-06-06T00:00:00Projektcontroller søges til vores afdeling i Ganløse

FORSTAS A/S søger en frisk, veluddannet og kompetent person til at varetage en række administrative opgaver med fokus på sagsstyring, økonomi og projekt-support.

Du kommer til at arbejde i en landsdækkende virksomhed, som beskæftiger sig med drifts-, vedligehold- og anlægsopgaver for bl.a. Vejdirektoratet, Kommuner, Forsyningsselskaber og Banedanmark.

Der er tale om en fuldtids stilling, men for den rette person, vil vi lytte til andre ønsker omkring arbejdstider. 

Dine primære opgaver

  • Support af projektledere på sags- og flådestyring
  • Support af projektledere på kvalitetssikring
  • Proces optimering og implementering af ny IT-systemer
  • Back up for kollegaer på økonomi- og HR-opgaver, såsom lønkørsel
  • Time-sags styring
  • Dialog med de timelønnede om administrative spørgsmål
  • Assistere med diverse ad hoc opgaver

Dine kvalifikationer

  • Du har erfaring indenfor ovennævnte arbejdsopgaver – og har gerne en økonomi/IT uddannelse.
  • Som person er du struktureret, kvalitetsbevidst og engageret i dit job.
  • Du har et godt overblik og kan holde mange bolde i luften.
  • Du er udadvendt, serviceorienteret og kvalitetsbevidst
  • Din arbejdsform er proaktiv, og du er vant til selvstændigt at tage hånd om dine opgaver.
  • Du har gode IT kompetencer, har flair for systemer og kan igangsætte nye initiativer eller metoder.
  • Du har en motiverende og engagerende personlighed

FORSTAS tilbyder

  • En dynamisk og udfordrende hverdag, med gode udviklingsmuligheder og sparring med andre i administrationen.
  • Gode kollegaer i et afslappet og fagligt stærkt arbejdsmiljø, hvor der er ”smil på” hver dag og trivsel er i fokus.
  • Et selvstændigt job, hvor der lyttes til gode idéer og optimeringsforslag.
  • En fast stilling med løn efter kompetencer/erfaring og hvor der lægges vægt på gode personaleforhold med bl.a. sundhedsforsikring, pensionsordning og personalearrangementer.
  • Mobil, IT-udstyr og kontorplads på vores afdeling i Ganløse

Tiltrædelse

Snarest muligt efter aftale - vi venter gerne på den rette kandidat.

Vi læser ansøgninger og inviterer til samtale løbende, så send din ansøgning og dit CV allerede i dag. Stillingen vil blive besat når den rette person er fundet.

Ansøgning og kontakt:

Skriftlige ansøgninger vedlagt CV sendes til: tb@forstas.dk og mærkes ”Ansøgning - Projektcontroller” i emne feltet. 

Spørgsmål til stillingen kan rettes til afdelingschef Thomas Balling på mobil 4177 8873.  

Alle henvendelser vil blive behandlet fortroligt.

Læs mere om FORSTAS på www.forstas.dk

2018-07-16T13:54:47.127 FORSTAS A S søger en frisk, veluddannet og kompetent person til at varetage en række administrative opgaver med fokus på sagsstyring, økonomi og projekt-support. Du kommer til at arbejde i en landsdækkende virksomhed, som beskæftiger sig med drifts-, vedligehold- og anlægsopgaver for bl.a. Vejdirektoratet, Kommuner, Forsyningsselskaber og Banedanmark. Der er tale om en fuldtids stilling, men for den rette person, vil vi lytte til andre ønsker omkring arbejdstider. Dine primære opgaver Support af projektledere på sags- og flådestyring Support af projektledere på kvalitetssikring Proces optimering og implementering af ny IT-systemer Back up for kollegaer på økonomi- og HR-opgaver, såsom lønkørsel Time-sags styring Dialog med de timelønnede om administrative spørgsmål Assistere med diverse ad hoc opgaver Dine kvalifikationer Du har erfaring indenfor ovennævnte arbejdsopgaver og har gerne en økonomi IT uddannelse. Som person er du struktureret, kvalitetsbevidst og engageret i dit job. Du har et godt overblik og kan holde mange bolde i luften. Du er udadvendt, serviceorienteret og kvalitetsbevidst Din arbejdsform er proaktiv, og du er vant til selvstændigt at tage hånd om dine opgaver. Du har gode IT kompetencer, har flair for systemer og kan igangsætte nye initiativer eller metoder. Du har en motiverende og engagerende personlighed FORSTAS tilbyder En dynamisk og udfordrende hverdag, med gode udviklingsmuligheder og sparring med andre i administrationen. Gode kollegaer i et afslappet og fagligt stærkt arbejdsmiljø, hvor der er smil på hver dag og trivsel er i fokus. Et selvstændigt job, hvor der lyttes til gode id er og optimeringsforslag. En fast stilling med løn efter kompetencer erfaring og hvor der lægges vægt på gode personaleforhold med bl.a. sundhedsforsikring, pensionsordning og personalearrangementer. Mobil, IT-udstyr og kontorplads på vores afdeling i Ganløse Tiltrædelse Snarest muligt efter aftale - vi venter gerne på den rette kandidat. Vi læser ansøgninger og inviterer til samtale løbende, så send din ansøgning og dit CV allerede i dag. Stillingen vil blive besat når den rette person er fundet. Ansøgning og kontakt: Skriftlige ansøgninger vedlagt CV sendes til: tb@forstas.dk og mærkes Ansøgning - Projektcontroller i emne feltet. Spørgsmål til stillingen kan rettes til afdelingschef Thomas Balling på mobil 4177 8873. Alle henvendelser vil blive behandlet fortroligt. Læs mere om FORSTAS på www.forstas.dk11Jobnet92f1414a100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-08-01T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandEgedal3280006Forstas A/S11Toppevadvej 443660StenløseDKDanmark0
tb@forstas.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent584812JobNet48356781000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=92f1414ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=92f1414ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=92f1414a&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=92f1414a&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Finans_og_oekonomi/Oekonomi/3.jpgEr du den nye Controller i Forstas A/S?12008001Dansk3Læse/ tale937348Controller3Økonomi355452321Thomas Ballingtb@forstas.dkDKDanmarkDKDanmark330010816Spændende & udfordrende Controller/Senior Controller - Stor variation i opgaver - Meget god Work/Life Balance - Gode udviklingsmuligheder - Norfors.Robot Krüger Search søger en pro-aktiv Controller Senior Controller for Norfors. Som controller senior controller får du en nøglerolle i forhold til udarbejdelse af analyseopgaver for Norfors ledelse og bestyrelse. Jobbet byder samtidig på stor variation og afveksling i opgaverne, og du får bl.a. gode mulighed for på egen hånd, at udvælge dele af Norfors, som du vurdere berettiger nærmere undersøgelse og grundig analyse. Du står selv for at foretage de relevante analyser efter løbende overordnede aftale og dialog med økonomichefen. Udover dine analyseopgaver får du ansvaret for en række controlleropgaver samt selvstændigt ansvar for afrapportering til bestyrelsen i Holte fjernvarmeandelsselskab. Administrations- og økonomiafdelingen byder på et godt arbejdsklima med en god teamånd. Norfors: Virksomheden er kendetegnet ved stor åbenhed, højt til loftet og med en uformel omgangstone. Denne åbenhed gælder også i forhold til ledelsen i Norfors. Ledelsen lægger stor vægt på høj trivsel for alle medarbejdere herunder en meget god Work Life balance. Du tilbydes: En attraktiv lønpakke inkl. 16-18 pension, afhængig af overenskomst og kvalifikationer. 37 timers inkl. betalt frokost samt flekstid. 6 ugers ferie. En række personalegoder herunder sundhedsforsikring og gruppelivsforsikring. Tilskud til fitness, tilskud til massør efter behov, aktiv personaleforening med fisketure, teaterture mv. Der er adskillige idrætsaktiviteter så som fælles løb, cykling og badminton. Derudover deltager Norfors i firmacykelløb og DHL stafetten. Årligt frivilligt sundhedscheck, hvor der ved samme lejlighed er mulighed for vaccination mod influenza mv. Gode muligheder for videreuddannelse efter nærmere aftale. Gode faglige og personlige udviklingsmuligheder. Dine opgaver som controller senior controller er: Controlling af kraftvarmeværket. Aflæggelse af afdelingsregnskab, budgetopfølgning og afvigelsesforklaring. Analyse og optimering af driften. For- og efterkalkulationer på anlægsinvesteringer. Opsamling, registrering og kontrol af målerdata. Deltage i den daglige drift af økonomi- og administrationsafdelingen. Medvirke til udarbejdelse af månedsregnskabet. Medvirke til udarbejdelse af årsrapporten. Ad-hoc udarbejdelse af analyser for økonomichefen til brug for ledelsen og bestyrelsen i Norfors. Foretage relevante pro-aktive undersøgelser og udarbejde analyser som forelægges for økonomichefen. Synliggøre relevante processer i Norfors og beskrive dem. Afrapportering til Holte fjernvarmes bestyrelse. Deltagelse i interne møder. Din nærmeste chef´s personlige kvaliteter: Positiv, humor, tilgængelig, åben, dialogorienteret og vedholden. Giver stor frihed under ansvar. Administrations- og økonomiafdelingen: Består at 10 medarbejdere. God og uformel tone med højt til loftet god stemning i afdeling. Dine personlige kvalifikationer: Selvstændig, teamplayer, drive, initiativrig, vedholden, analytisk, struktureret, omgængelig. Dine erhvervskvalifikationer: Erfaring med controlling, regnskaber og budgetter. Ekspert i Excel (minus VBA programmering). Erfaring med brug af Cognos TMI eller tilsvarende BI værktøjer. Erfaring med udarbejdelse af analyser. Erfaring med skriftlig fremstilling. Dansk i skrift og tale på højt forhandlingsniveau. Engelsk på forhandlingsniveau. Dine uddannelseskvalifikationer: CBA, HA, HD (R), cand.merc., cand.oecon. eller tilsvarende. Teknonom Merkonom akademimerkonom i regnskab eller tilsvarende. Anden uddannelse og eller efteruddannelse kombineret med praktisk erfaring. Norfors´s geografiske placering: Hørsholm (tættere på store indfaldsveje samt tog- og busforbindelse). Ansøgningsfrist: Første ansøgningsrunde deadline 2.maj. anden ansøgningsrunde deadline 13.maj. Tiltrædelse: Snarest muligt eller efter nærmere aftale. Interesseret i stillingen: Send dit cv Mrk. CSC gennem linket https: kruger-search.com ansogning Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at skrive til krugersearch@kruger-search.com eller ring tlf.d. 33 11 33 08.

Krüger Search søger en pro-aktiv Controller/Senior Controller for Norfors. Som controller/senior controller får du en nøglerolle i forhold til udarbejdelse af analyseopgaver for Norfors ledelse og bestyrelse.

Jobbet byder samtidig på stor variation og afveksling i opgaverne, og du får bl.a. gode mulighed for på egen hånd, at udvælge dele af Norfors, som du vurdere berettiger nærmere undersøgelse og grundig analyse.

Du står selv for at foretage de relevante analyser efter løbende overordnede aftale og dialog med økonomichefen.

Udover dine analyseopgaver får du ansvaret for en række controlleropgaver samt selvstændigt ansvar for afrapportering til bestyrelsen i Holte fjernvarmeandelsselskab. 

Administrations- og økonomiafdelingen byder på et godt arbejdsklima med en god teamånd.

 

Norfors:

  • Virksomheden er kendetegnet ved stor åbenhed, højt til loftet og med en uformel omgangstone.
  • Denne åbenhed gælder også i forhold til ledelsen i Norfors.
  • Ledelsen lægger stor vægt på høj trivsel for alle medarbejdere herunder en meget god Work/Life balance.

 

Du tilbydes:

  • En attraktiv lønpakke inkl. 16-18% pension, afhængig af overenskomst og kvalifikationer.
  • 37 timers inkl. betalt frokost samt flekstid.
  • 6 ugers ferie.
  • En række personalegoder herunder sundhedsforsikring og gruppelivsforsikring.
  • Tilskud til fitness, tilskud til massør efter behov, aktiv personaleforening med fisketure, teaterture mv.
  • Der er adskillige idrætsaktiviteter så som fælles løb, cykling og badminton. Derudover deltager Norfors i firmacykelløb og DHL stafetten.
  • Årligt frivilligt sundhedscheck, hvor der ved samme lejlighed er mulighed for vaccination mod influenza mv.
  • Gode muligheder for videreuddannelse efter nærmere aftale.
  • Gode faglige og personlige udviklingsmuligheder.

 

Dine opgaver som controller/senior controller er:

  • Controlling af kraftvarmeværket.
  • Aflæggelse af afdelingsregnskab, budgetopfølgning og afvigelsesforklaring.
  • Analyse og optimering af driften.
  • For- og efterkalkulationer på anlægsinvesteringer.
  • Opsamling, registrering og kontrol af målerdata.
  • Deltage i den daglige drift af økonomi- og administrationsafdelingen.
  • Medvirke til udarbejdelse af månedsregnskabet.
  • Medvirke til udarbejdelse af årsrapporten.
  • Ad-hoc udarbejdelse af analyser for økonomichefen til brug for ledelsen og bestyrelsen i Norfors.
  • Foretage relevante pro-aktive undersøgelser og udarbejde analyser som forelægges for økonomichefen.
  • Synliggøre relevante processer i Norfors og beskrive dem.
  • Afrapportering til Holte fjernvarmes bestyrelse.
  • Deltagelse i interne møder.

 

Din nærmeste chef´s personlige kvaliteter:

  • Positiv, humor, tilgængelig, åben, dialogorienteret og vedholden. Giver stor frihed under ansvar.

 

Administrations- og økonomiafdelingen:

  • Består at 10 medarbejdere.
  • God og uformel tone med højt til loftet – god stemning i afdeling.

 

Dine personlige kvalifikationer:

  • Selvstændig, teamplayer, drive, initiativrig, vedholden, analytisk, struktureret, omgængelig.

 

Dine erhvervskvalifikationer:

  • Erfaring med controlling, regnskaber og budgetter.
  • Ekspert i Excel (minus VBA programmering).
  • Erfaring med brug af Cognos TMI eller tilsvarende BI værktøjer.
  • Erfaring med udarbejdelse af analyser.
  • Erfaring med skriftlig fremstilling. 
  • Dansk i skrift og tale på højt forhandlingsniveau.
  • Engelsk på forhandlingsniveau.

 

Dine uddannelseskvalifikationer:

  • CBA, HA, HD (R), cand.merc., cand.oecon. eller tilsvarende.
  • Teknonom/Merkonom/akademimerkonom i regnskab eller tilsvarende.
  • Anden uddannelse og/eller efteruddannelse kombineret med praktisk erfaring.

 

Norfors´s geografiske placering:

  • Hørsholm (tættere på store indfaldsveje samt tog- og busforbindelse).

 

Ansøgningsfrist:

  • Første ansøgningsrunde deadline 2.maj.
  • anden ansøgningsrunde deadline 13.maj.

 

Tiltrædelse:

  • Snarest muligt eller efter nærmere aftale.

 

Interesseret i stillingen:

 

 

 

Krüger SearchHellerup2019-04-24T00:00:002019-05-02T00:00:00
330005955Controller til Kommunikationscentret i HillerødRobot Kommunikationscentret i Hillerød søger controllerHar du lyst til at arbejde med økonomi og ressourcestyring i et offentligt tilbud, så har Kommunikationscentret i Hillerød en ledig stilling som controller fra 1. juni, eller snarest derefter.Om KommunikationscentretKommunikationscentret tilbyder undervisning, rådgivning og vejledning, og afprøver hjælpemidler til borgere som har funktionsnedsættelser i forhold til syn, hørelse, tale, kommunikation og kognition. Kommunikationscentret modtager årligt henvendelse fra cirka 3000 borgere fra kommuner i Nordsjælland.Du kan læse mere om os på vores hjemmeside (https: www.kc-hil.dk ).Kommunikationscentret er takstfinansieret, og drives af Hillerød kommune.Vi tilbyderDu vil få mange varierede og spændende arbejdsopgaver, som skal løses i samarbejde med ledelse og administrative medarbejdere. For eksempel budgetlægning, takstberegning, økonomiopfølgning, og rapportering. Du skal udarbejde statistikker, analyser og kontrakter til de kommuner, der indgår bilaterale aftaler. Vi har også brug for at du har styr på Kommunikationscentrets administrative IT-systemer.Som controller bliver du ledelsens sparringspartner i forhold til økonomistyring. Du arbejder detaljeret med budgetopfølgning, på både løn og øvrig drift, og dine primære opgaver er at sikre kvaliteten i budgetlægningen, den månedlige økonomiopfølgning og ressourcestyringen.Vi forventerDu må gerne have en samfundsvidenskabelig kandidat, for eksempel cand.polit., cand.merc., cand.oecon. eller anden lang videregående uddannelse med fokus på økonomi. Vi ser gerne, at du har nogen erfaring. Vi forventer, at du har en veludviklet talforståelse, og at Excel er et af dine fortrukne værktøjer. Da jobbet indebærer mange forskellige opgaver er det samtidig vigtigt, at du trives med at planlægge. Du arbejder struktureret og metodisk, og er samtidig fleksibel og møder andre mennesker med en positiv og hjælpsom tilgang.LønLøn og ansættelsesvilkår i henhold til overenskomst mellem KL og den relevante faglige organisation.Vil du vide mere?Yderligere oplysninger kan fås fra ved henvendelse til centerleder Agnete Selvejer, på 72 32 38 01 eller agse@hillerod.dk.Ansøgningsfrist6. maj kl 12.00.Ansættelsessamtaler forventes at finde sted 16. maj 2019.Hillerød Kommune er en dynamisk og udviklingsorienteret kommune centralt placeret i det skønne Nordsjælland. Vi er en stor arbejdsplads med mere end 5.000 ansatte, og vi servicerer ca. 50.000 borgere. Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.Kommunikationscentret i Hillerød søger controller
Har du lyst til at arbejde med økonomi og ressourcestyring i et offentligt tilbud, så har Kommunikationscentret i Hillerød en ledig stilling som controller fra 1. juni, eller snarest derefter.

Om Kommunikationscentret
Kommunikationscentret tilbyder undervisning, rådgivning og vejledning, og afprøver hjælpemidler til borgere som har funktionsnedsættelser i forhold til syn, hørelse, tale, kommunikation og kognition. Kommunikationscentret modtager årligt henvendelse fra cirka 3000 borgere fra kommuner i Nordsjælland.
Du kan læse mere om os på vores hjemmeside (https://www.kc-hil.dk/).

Kommunikationscentret er takstfinansieret, og drives af Hillerød kommune.

Vi tilbyder
Du vil få mange varierede og spændende arbejdsopgaver, som skal løses i samarbejde med ledelse og administrative medarbejdere. For eksempel budgetlægning, takstberegning, økonomiopfølgning, og rapportering. Du skal udarbejde statistikker, analyser og kontrakter til de kommuner, der indgår bilaterale aftaler. Vi har også brug for at du har styr på Kommunikationscentrets administrative IT-systemer.
Som controller bliver du ledelsens sparringspartner i forhold til økonomistyring. Du arbejder detaljeret med budgetopfølgning, på både løn og øvrig drift, og dine primære opgaver er at sikre kvaliteten i budgetlægningen, den månedlige økonomiopfølgning og ressourcestyringen.

Vi forventer
Du må gerne have en samfundsvidenskabelig kandidat, for eksempel cand.polit., cand.merc., cand.oecon. eller anden lang videregående uddannelse med fokus på økonomi. Vi ser gerne, at du har nogen erfaring. Vi forventer, at du har en veludviklet talforståelse, og at Excel er et af dine fortrukne værktøjer. Da jobbet indebærer mange forskellige opgaver er det samtidig vigtigt, at du trives med at planlægge. Du arbejder struktureret og metodisk, og er samtidig fleksibel og møder andre mennesker med en positiv og hjælpsom tilgang.

Løn
Løn og ansættelsesvilkår i henhold til overenskomst mellem KL og den relevante faglige organisation.

Vil du vide mere?
Yderligere oplysninger kan fås fra ved henvendelse til centerleder Agnete Selvejer, på 72 32 38 01 eller agse@hillerod.dk.

Ansøgningsfrist
6. maj kl 12.00.
Ansættelsessamtaler forventes at finde sted 16. maj 2019.

Hillerød Kommune er en dynamisk og udviklingsorienteret kommune centralt placeret i det skønne Nordsjælland. Vi er en stor arbejdsplads med mere end 5.000 ansatte, og vi servicerer ca. 50.000 borgere. Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

 

Hillerød KommuneHillerød2019-04-11T00:00:002019-05-06T00:00:00
329998544ØkonomicontrollerRobot Med hovedkontor i Hundested har Bifodan A S siden 1996 udviklet, produceret og markedsført probiotiske kosttilskud og OTC produkter som private label. Produkterne afsættes business to business på det globale marked primært til hovedmarkederne i Europa og USA. Vores value proposition er baseret på klinisk veldokumenterede innovative produkter af høj kvalitet, fremstillet i henhold til GMP standard. Vi er en dynamisk virksomhed med en ambitiøs vækststrategi. Vi tilbyder et uformelt arbejdsmiljø med vægt på faglig dygtighed og engagement i en hverdag, hvor det skal være sjovt at gå på arbejde selvom vi har travlt og fokus er på at skabe resultater. I dag beskæftiger Bifodan 69 dedikerede medarbejdere og er etableret med egne salgskontorer i Danmark, Holland, Tjekkiet, Italien og datterselskab i USA med i alt 3 salgskontorer. Har du sans for detaljen, forretningsforståelse samt lyst til at bidrage til videreudvikling af en virksomhed i vækst? Så er det netop dig, som vi søger til vores stilling som Controller. Vi søger en controller, som er proaktiv, struktureret og detaljeorienteret, som kan følge opgaverne til dørs - selv i pressede situationer. Det er vigtigt, at du motiveres og trives med, at gøre tingene rigtigt første gang samt at du kan se forbedringsmuligheder i vores økonomiprocesser, som du i samarbejde med dine kollegaer i funktionen (bogholderiassistent og CFO) løbende skal være med til at udvikle og optimere. Primære opgaver Månedsrapportering til bestyrelse, Salgsrapportering, afdelingsrapporteringUdarbejdelse af revisionsmateriale for selskab i DK og USAAssistance ved budgetteringsprocessenUdarbejdelse og opfølgning af Sales forecastVedligeholdelse af transfer pricing dokumentationDeltage aktivt i ad hoc projekterDeltage aktivt i procesoptimering på tværs af afdelinger Faglige kvalifikationer Tilstrækkelig erfaring indenfor regnskab er nødvendigt.Gerne 3-5 års erfaring indenfor controllingDu skal kunne overholde de deadlines, der stillesDu arbejder struktureret, systematisk og tænker logiskDu kan prioritere din tid, og er skarp til ITGode dansk og engelsk sprogkundskaber i skrift og taleDu skal være god til systemer og gerne have styr på NavisionUdadvendt og god til at kommunikere på alle niveauer Vi tilbyder At du bliver del af en spændende virksomhed i rivende udvikling med korte beslutningsgange og ambitiøse, kompetente og hjælpsomme kollegaerEn kultur præget af højt til loftet, humor, frihed under ansvar, vægt på engagement og initiativEt kollegialt godt sammenhold, som styrkes af flere årlige arrangementer og et værdisæt, der bl.a. sikrer, at vi lærer af vores fejl og husker at fejre vores succeserEt arbejdsmiljø med kontinuerlig fokus på trivsel og arbejdsglædeKantineordning, pensions- og sundhedsordning Vi glæder os til at modtage din ansøgning Du ansøger ved at benytte nedenstående link.Vi glæder os til at høre fra dig og indkalder løbende til samtaler, hvorfor vi opfordrer dig til at søge hurtigst muligt. Har du spørgsmål er du meget velkommen til at kontakte Chief Financial Officer, Mette Høeberg Sørensen på tlf. 3163 7909

Med hovedkontor i Hundested har Bifodan A/S siden 1996 udviklet, produceret og markedsført probiotiske kosttilskud og OTC produkter som private label. Produkterne afsættes business to business på det globale marked primært til hovedmarkederne i Europa og USA. Vores value proposition er baseret på klinisk veldokumenterede innovative produkter af høj kvalitet, fremstillet i henhold til GMP standard.

Vi er en dynamisk virksomhed med en ambitiøs vækststrategi. Vi tilbyder et uformelt arbejdsmiljø med vægt på faglig dygtighed og engagement i en hverdag, hvor det skal være sjovt at gå på arbejde selvom vi har travlt og fokus er på at skabe resultater.

I dag beskæftiger Bifodan 69 dedikerede medarbejdere og er etableret med egne salgskontorer i Danmark, Holland, Tjekkiet, Italien og datterselskab i USA med i alt 3 salgskontorer.

Har du sans for detaljen, forretningsforståelse samt lyst til at bidrage til videreudvikling af en virksomhed i vækst? Så er det netop dig, som vi søger til vores stilling som Controller.

Vi søger en controller, som er proaktiv, struktureret og detaljeorienteret, som kan følge opgaverne til dørs - selv i pressede situationer.

Det er vigtigt, at du motiveres og trives med, at gøre tingene rigtigt første gang samt at du kan se forbedringsmuligheder i vores økonomiprocesser, som du i samarbejde med dine kollegaer i funktionen (bogholderiassistent og CFO) løbende skal være med til at udvikle og optimere.

Primære opgaver

  • Månedsrapportering til bestyrelse, Salgsrapportering, afdelingsrapportering
  • Udarbejdelse af revisionsmateriale for selskab i DK og USA
  • Assistance ved budgetteringsprocessen
  • Udarbejdelse og opfølgning af Sales forecast
  • Vedligeholdelse af transfer pricing dokumentation
  • Deltage aktivt i ad hoc projekter
  • Deltage aktivt i procesoptimering på tværs af afdelinger

Faglige kvalifikationer

  • Tilstrækkelig erfaring indenfor regnskab er nødvendigt.
  • Gerne 3-5 års erfaring indenfor controlling
  • Du skal kunne overholde de deadlines, der stilles
  • Du arbejder struktureret, systematisk og tænker logisk
  • Du kan prioritere din tid, og er skarp til IT
  • Gode dansk og engelsk sprogkundskaber i skrift og tale
  • Du skal være god til systemer og gerne have styr på Navision
  • Udadvendt og god til at kommunikere på alle niveauer

Vi tilbyder

  • At du bliver del af en spændende virksomhed i rivende udvikling med korte beslutningsgange og ambitiøse, kompetente og hjælpsomme kollegaer
  • En kultur præget af højt til loftet, humor, frihed under ansvar, vægt på engagement og initiativ
  • Et kollegialt godt sammenhold, som styrkes af flere årlige arrangementer og et værdisæt, der bl.a. sikrer, at vi lærer af vores fejl og husker at fejre vores succeser
  • Et arbejdsmiljø med kontinuerlig fokus på trivsel og arbejdsglæde
  • Kantineordning, pensions- og sundhedsordning

Vi glæder os til at modtage din ansøgning

Du ansøger ved at benytte nedenstående link.Vi glæder os til at høre fra dig og indkalder løbende til samtaler, hvorfor vi opfordrer dig til at søge hurtigst muligt.

Har du spørgsmål er du meget velkommen til at kontakte Chief Financial Officer, Mette Høeberg Sørensen på tlf. 3163 7909

Bifodan A/SHundested2019-04-02T00:00:002019-05-01T00:00:00
329978556Drifts-/finanscontrollerRobot Kunne du tænke dig en spændende stilling hos en af servicebranchen største aktører? Så har du chancen nu, for Forenede Service søger en dygtig Drifts- finanscontroller til vores hovedkontor i Søborg. Driftscontrolleren refererer til Regnskabschefen og skal varetage kontrollen af udpegede ansvarsområder. Driftscontrolleren vil være en del af divisionens stab og skal både løse administrative opgaver og supportere den operationelle drift. Ansvarsområder: Tilsikre at driften overholder udmeldte deadlines.Gennemføre kontrol opfølgning på afleverede driftslister fra regionerneGennemføre og kontrollere at de lagte planer for driftslisterne overholdesStøtte driften ved gennemgang af driftslister og spørgsmål vedr. kundekontrakterGennemføre at leverandørlisten overholdes efter de gældende retningslinjerGennemføre diverse kontroller ved udpegede områderGennemføre kontroller af indgåede kontrakters indhold overholdesAd hoc udarbejdelse af rapporter, lister og oplæg på vegne af RegnskabschefenStøtte Økonomiafdelingen og andre stabe i belastede perioder Dine kvalifikationer: Superbruger i ExcelStruktureret, pligtopfyldende og god til at samarbejdeKendskab til Navision Dynamics, dog ikke et kravKendskab til rengøringsbranchen, dog ikke et krav Vi tilbyder: En spændende og ansvarsfuld stilling i et stærkt administrativt team og stor kontaktflade til engagerede kolleger. Vi er ca. 60 ansatte på hovedkontoretKantineordningPensionsordning og sundhedsforsikringMulighed for at leje billige ferieboliger i Danmark og udlandetLøn iflg. kvalifikationer Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Personalekonsulent Anne-Grethe Sørensen på tlf. 39 55 56 66. Stillingen er til besættelse hurtigst muligt og vi holder ansættelsessamtaler løbende. Forenede Service A S er en del af Forenede A S, som er Danmarks største familieejede servicekoncern med en omsætning på DKK 2,4 milliarder og med mere end 8.000 ansatte. Forenede Service er ekspert i at levere og koordinere de mange services, en virksomhed har behov for, for at få hverdagen til at fungere. Det drejer sig om services inden for blandt andet rengøring, kantinedrift, vinduespolering, bygningsdrift, udendørsarealer, receptionsservice og meget mere. Du kan læse mere om os på www.forenede-service.dk

Kunne du tænke dig en spændende stilling hos en af servicebranchen største aktører? Så har du chancen nu, for Forenede Service søger en dygtig Drifts-/finanscontroller til vores hovedkontor i Søborg.

Driftscontrolleren refererer til Regnskabschefen og skal varetage kontrollen af udpegede ansvarsområder.

Driftscontrolleren vil være en del af divisionens stab og skal både løse administrative opgaver og supportere den operationelle drift.

Ansvarsområder:

  • Tilsikre at driften overholder udmeldte deadlines.
  • Gennemføre kontrol/opfølgning på afleverede driftslister fra regionerne
  • Gennemføre og kontrollere at de lagte planer for driftslisterne overholdes
  • Støtte driften ved gennemgang af driftslister og spørgsmål vedr. kundekontrakter
  • Gennemføre at leverandørlisten overholdes efter de gældende retningslinjer
  • Gennemføre diverse kontroller ved udpegede områder
  • Gennemføre kontroller af indgåede kontrakters indhold overholdes
  • Ad hoc udarbejdelse af rapporter, lister og oplæg på vegne af Regnskabschefen
  • Støtte Økonomiafdelingen og andre stabe i belastede perioder

Dine kvalifikationer:

  • Superbruger i Excel
  • Struktureret, pligtopfyldende og god til at samarbejde
  • Kendskab til Navision Dynamics, dog ikke et krav
  • Kendskab til rengøringsbranchen, dog ikke et krav

Vi tilbyder:

  • En spændende og ansvarsfuld stilling i et stærkt administrativt team og stor kontaktflade til engagerede kolleger. Vi er ca. 60 ansatte på hovedkontoret
  • Kantineordning
  • Pensionsordning og sundhedsforsikring
  • Mulighed for at leje billige ferieboliger i Danmark og udlandet
  • Løn iflg. kvalifikationer

Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Personalekonsulent Anne-Grethe Sørensen på tlf. 39 55 56 66.

Stillingen er til besættelse hurtigst muligt og vi holder ansættelsessamtaler løbende.

Forenede Service A/S er en del af Forenede A/S, som er Danmarks største familieejede servicekoncern med en omsætning på DKK 2,4 milliarder og med mere end 8.000 ansatte. Forenede Service er ekspert i at levere og koordinere de mange services, en virksomhed har behov for, for at få hverdagen til at fungere. Det drejer sig om services inden for blandt andet rengøring, kantinedrift, vinduespolering, bygningsdrift, udendørsarealer, receptionsservice og meget mere.

Du kan læse mere om os på www.forenede-service.dk

Hovedkontor SøborgSøborg2019-03-15T00:00:002019-04-26T00:00:00
329972133Piccolo / piccoline ( controller ) søgesRobot Piccolo piccoline søges til controlling Kan du svare ja til følgende, er du måske vores nye kollega. - Kan du være med til løse vores ad hoc opgaver og lave controlling på nogle af vores interne processer i øvrig tid ? - Er du typen, som kan fungere socialt ? - Er du typen, som er hurtig på tasterne, samt har lidt IT-erfaring, da størstedelen af dagen bliver brugt foran en computerskærm, og der er mange forskellige systemer, som man skal have kendskab til ? Hvis du ud fra ovenstående, synes et job hos Human Care er noget for dig, ser vi meget frem til at høre fra dig. Lønnen udgør 130 kr. pr. time. Startsdatoen er pr. 15. marts 2019, dog der vil være oplæring i løbet af marts måneden, hvorfor det er vigtigt, at du er tilgængelige. Human Care s mission er at tænke anderledes og bringe respekt, omsorg og tryghed i hjemmet hos vores kunder. ***OBS*** skriv i mail emnefelt - Piccolo piccoline og al henvendelser foregår på mail via HR@human-care.nu

Piccolo / piccoline søges til controlling

Kan du svare ja til følgende, er du måske vores nye kollega.  

- Kan du være med til løse vores ad hoc opgaver og lave controlling på nogle af vores interne processer i øvrig tid ? 

- Er du typen, som kan fungere  socialt ?

- Er du typen, som er hurtig på tasterne, samt har lidt IT-erfaring, da størstedelen af dagen bliver brugt foran en computerskærm, og der er mange forskellige systemer, som man skal have kendskab til ?  

 

Hvis du ud fra ovenstående, synes et job hos Human Care er noget for dig, ser vi meget frem til at høre fra dig.  

Lønnen udgør 130 kr. pr. time.     

Startsdatoen er pr. 15. marts 2019, dog der vil være oplæring i løbet af marts måneden, hvorfor det er vigtigt, at du er tilgængelige.

Human Care's mission er at tænke anderledes og bringe respekt, omsorg og tryghed i hjemmet hos vores kunder.

***OBS*** skriv i mail emnefelt - "Piccolo / piccoline" og al henvendelser foregår på mail via HR@human-care.nu

 

HUMAN CARE A/SHvidovre2019-03-06T00:00:002019-05-01T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Spændende & udfordrende Controller/Senior Controller - Stor variation i opgaver - Meget god Work/Life Balance - Gode udviklingsmuligheder - Norfors.

Krüger Search

Hellerup
Krüger Search søger en pro-aktiv Controller Senior Controller for Norfors. Som controller senior controller får du en nøglerolle i forhold til udarbejdelse af analyseopgaver for Norfors ledelse og bestyrelse. Jobbet byder samtidig på stor variation ...
Indrykket:24. april 2019
Udløbsdato:2. maj 2019

Controller til Kommunikationscentret i Hillerød

Hillerød Kommune

Hillerød
Kommunikationscentret i Hillerød søger controllerHar du lyst til at arbejde med økonomi og ressourcestyring i et offentligt tilbud, så har Kommunikationscentret i Hillerød en ledig stilling som controller fra 1. juni, eller snarest derefter.Om Kommu...
Indrykket:11. april 2019
Udløbsdato:6. maj 2019

Økonomicontroller

Bifodan A/S

Hundested
Med hovedkontor i Hundested har Bifodan A S siden 1996 udviklet, produceret og markedsført probiotiske kosttilskud og OTC produkter som private label. Produkterne afsættes business to business på det globale marked primært til hovedmarkederne i Euro...
Indrykket:2. april 2019
Udløbsdato:1. maj 2019

Drifts-/finanscontroller

Hovedkontor Søborg

Søborg
Kunne du tænke dig en spændende stilling hos en af servicebranchen største aktører? Så har du chancen nu, for Forenede Service søger en dygtig Drifts- finanscontroller til vores hovedkontor i Søborg. Driftscontrolleren refererer til Regnskabschefen ...
Indrykket:15. marts 2019
Udløbsdato:26. april 2019

Piccolo / piccoline ( controller ) søges

HUMAN CARE A/S

Hvidovre
Piccolo piccoline søges til controlling Kan du svare ja til følgende, er du måske vores nye kollega. - Kan du være med til løse vores ad hoc opgaver og lave controlling på nogle af vores interne processer i øvrig tid ? - Er du typen, som kan fungere...
Indrykket:6. marts 2019
Udløbsdato:1. maj 2019