Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

PROJEKTERINGSLEDER

På vegne af vores kunde i det Storkøbenhavnske område søger Høi & Thomassen en projekteringsleder til styring og koordinering af totalentrepriser fra tilbudsfase til overlevering til produktion.

Vores kunde er en velrenomeret entreprenør med egenproduktion.

Hvorfor vil vores kunde ansætte dig?
Du er bygningskonstruktør eller bygningsingeniør.
Du har erfaring fra entreprenørvirksomhed eller projektudvikler.
Du kan styre og og koordinere totalentrepriser.
Du er eventuelt projekteringsleder.
Du kan kalkulere totalentrepriser.
Du har erfaring med byggeprogram, risikostyring og kontrahering.
Du har erfaring med byggejura, specielt udbudsretslige forhold og kontraktindgåelse.

Hvorfor skal du søge dette job?
Du får ansvaret for totalentrepriser fra tilbudsgivning til egenproduktion, herunder samarbejde med rådgivere og bygherrer.
Du får det økonomiske ansvar for totalentrepriserne i tilbuds- og projekteringsfasen.

Hvad skal du ellers kunne?
Du har kontakten til bygherrer, rådgivere og andre samarbejdspartnere.
Du formulerer dig skriftligt og mundtligt på dansk.

Hvad tilbyder vores kunde dig?
En ?ad organisation med korte beslutningsveje.
Tæt på ledelsen og mange berørings?ader. 
Løn i forhold til kvali?kationer, pensionsordning, kørselsordning m.v

Vil du høre mere om stillingen?
Ring til Carsten Høi eller Søren Thomassen på tlf.: 29 27 71 88 og få mere at vide.

Ansøgning:
Høi & Thomassen A/S medvirker til at besætte stillingen og alle henvendelser sker hertil. Din henvendelse bliver behandlet fortroligt.

For at beskytte dine persondata skal ansøgning og CV sendes i Word- eller pdf. Den skal være på dansk og kan kun sendes via denne mail: 204@ht-rekruttering.dk

Ansøgningsmateriale der ikke overholder dette, bliver ikke behandlet og slettes umiddelbart.

Du kan se vores privatlivspolitik her: www.ht-rekruttering.dk/Privatliv/kandidater.pdf

Du får retursvar til den mail du sender dit materiale fra.

Når vi har fundet den rette kandidat, tager vi stillingen af vores hjemmeside: www.ht-rekruttering.dk/job.php


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330163655Phoenix-a81bf68812020-01-23T00:00:00PROJEKTERINGSLEDER

På vegne af vores kunde i det Storkøbenhavnske område søger Høi & Thomassen en projekteringsleder til styring og koordinering af totalentrepriser fra tilbudsfase til overlevering til produktion.

Vores kunde er en velrenomeret entreprenør med egenproduktion.

Hvorfor vil vores kunde ansætte dig?
Du er bygningskonstruktør eller bygningsingeniør.
Du har erfaring fra entreprenørvirksomhed eller projektudvikler.
Du kan styre og og koordinere totalentrepriser.
Du er eventuelt projekteringsleder.
Du kan kalkulere totalentrepriser.
Du har erfaring med byggeprogram, risikostyring og kontrahering.
Du har erfaring med byggejura, specielt udbudsretslige forhold og kontraktindgåelse.

Hvorfor skal du søge dette job?
Du får ansvaret for totalentrepriser fra tilbudsgivning til egenproduktion, herunder samarbejde med rådgivere og bygherrer.
Du får det økonomiske ansvar for totalentrepriserne i tilbuds- og projekteringsfasen.

Hvad skal du ellers kunne?
Du har kontakten til bygherrer, rådgivere og andre samarbejdspartnere.
Du formulerer dig skriftligt og mundtligt på dansk.

Hvad tilbyder vores kunde dig?
En ?ad organisation med korte beslutningsveje.
Tæt på ledelsen og mange berørings?ader. 
Løn i forhold til kvali?kationer, pensionsordning, kørselsordning m.v

Vil du høre mere om stillingen?
Ring til Carsten Høi eller Søren Thomassen på tlf.: 29 27 71 88 og få mere at vide.

Ansøgning:
Høi & Thomassen A/S medvirker til at besætte stillingen og alle henvendelser sker hertil. Din henvendelse bliver behandlet fortroligt.

For at beskytte dine persondata skal ansøgning og CV sendes i Word- eller pdf. Den skal være på dansk og kan kun sendes via denne mail: 204@ht-rekruttering.dk

Ansøgningsmateriale der ikke overholder dette, bliver ikke behandlet og slettes umiddelbart.

Du kan se vores privatlivspolitik her: www.ht-rekruttering.dk/Privatliv/kandidater.pdf

Du får retursvar til den mail du sender dit materiale fra.

Når vi har fundet den rette kandidat, tager vi stillingen af vores hjemmeside: www.ht-rekruttering.dk/job.php

2020-02-17T20:50:36.513 På vegne af vores kunde i det Storkøbenhavnske område søger Høi Thomassen en projekteringsleder til styring og koordinering af totalentrepriser fra tilbudsfase til overlevering til produktion. Vores kunde er en velrenomeret entreprenør med egenproduktion. Hvorfor vil vores kunde ansætte dig? Du er bygningskonstruktør eller bygningsingeniør. Du har erfaring fra entreprenørvirksomhed eller projektudvikler. Du kan styre og og koordinere totalentrepriser. Du er eventuelt projekteringsleder. Du kan kalkulere totalentrepriser. Du har erfaring med byggeprogram, risikostyring og kontrahering. Du har erfaring med byggejura, specielt udbudsretslige forhold og kontraktindgåelse. Hvorfor skal du søge dette job? Du får ansvaret for totalentrepriser fra tilbudsgivning til egenproduktion, herunder samarbejde med rådgivere og bygherrer. Du får det økonomiske ansvar for totalentrepriserne i tilbuds- og projekteringsfasen.Hvad skal du ellers kunne? Du har kontakten til bygherrer, rådgivere og andre samarbejdspartnere. Du formulerer dig skriftligt og mundtligt på dansk.Hvad tilbyder vores kunde dig? En ?ad organisation med korte beslutningsveje. Tæt på ledelsen og mange berørings?ader. Løn i forhold til kvali?kationer, pensionsordning, kørselsordning m.vVil du høre mere om stillingen? Ring til Carsten Høi eller Søren Thomassen på tlf.: 29 27 71 88 og få mere at vide.Ansøgning: Høi Thomassen A S medvirker til at besætte stillingen og alle henvendelser sker hertil. Din henvendelse bliver behandlet fortroligt.For at beskytte dine persondata skal ansøgning og CV sendes i Word- eller pdf. Den skal være på dansk og kan kun sendes via denne mail: 204@ht-rekruttering.dk Ansøgningsmateriale der ikke overholder dette, bliver ikke behandlet og slettes umiddelbart. Du kan se vores privatlivspolitik her: www.ht-rekruttering.dk Privatliv kandidater.pdfDu får retursvar til den mail du sender dit materiale fra.Når vi har fundet den rette kandidat, tager vi stillingen af vores hjemmeside: www.ht-rekruttering.dk job.php11Jobneta81bf688100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-03-19T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3697360HØI & THOMASSEN A/S11Stakkesund 1 32100København ØDKDanmark0
204@ht-rekruttering.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent10000890562JobNet5104776510477610023-01-2020000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a81bf688https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=a81bf688https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a81bf688&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a81bf688&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/jobtitle/131918-297-1.jpgPROJEKTERINGSLEDER12008001Dansk3Læse/ tale131918Leder6Ledelse363983023Søren Thomassen204@ht-rekruttering.dkDKDanmarkDKDanmark330176973Pædagogisk leder til Idrætsbørnehuset JornBasic Skal du være vores nye pædagogiske leder? Idrætsbørnehuset Jorn søger fra 1. maj 2020 en erfaren, fagligt stærk og handlekraftig pædagogisk leder, som brænder for pædagogisk idræt. Som kommende pædagogisk leder vil du i tæt samarbejde med Jorns børn, forældre, personale og den øvrige klyngeledelse skulle stå i spidsen for den fortsatte succesfulde etablering af Idrætsbørnehuset Jorn. Idrætsbørnehuset Jorn er en relativ ny, men veletableret institution med dygtige medarbejdere og fantastiske børn. Samarbejdet mellem forældre og personale er baseret på et solidt fundament af gensidig tillid og respekt. Pædagogisk idræt er institutionens omdrejningspunkt, og det gennemsyrer den pædagogiske praksis til stor glæde for alle i Jorn. Jorn en del af Amager Klynge I, som består af syv profilinstitutioner og en garantiinstitution: Børnehuset 8TALLET, Børnehuset Else, Idrætsbørnehuset Jorn, Idrætsinstitutionen LilleArena, Kongeriget, M-Husets Idrætsvuggestue, Sejlhuset og Vuggestuen Ørestad Syd. Alle enheder er beliggende i tæt på Ørestad og er kendetegnet ved at være relativt nye, progressive og med forskellige profiler. På ledelsesniveau har vi et tæt og udviklende samarbejde med et fælles fokus på at udvikle klyngens vision Fælles om det gode børneliv . Vi har en forventning om, at du vil arbejde aktivt for klyngens principper i forhold til menneskesyn, kost og pædagogisk faglighed. I forhold til stillingen vægter vi følgende faglige samt personlige kompetencer: Faglige kompetencer Erfaren leder: du må gerne have flere års erfaring som leder med særlig vægt på personaleledelse, pædagogisk udvikling samt samarbejdet med forældre og andre interessenter. Pædagogisk inspirator: du skal med faglig pædagogisk indsigt og viden være inspirator og igangsætter for, at institutionens børn oplever et godt børneliv og en god barndom i institutionen. Personaleledelse: du skal kunne motivere, inspirere samt anerkende personalets forskellige faglige kompetencer samt fastholde og rammesætte et tilbagevendende fokus på den pædagogiske kerneopgave. Forældreinddragelse og samarbejde med forældre: du skal prioritere samarbejdet med forældre og have fokus på inddragelse og god kommunikation. Pædagogisk idrætsprofil: du skal kunne identificere dig med institutionens idrætsprofil og kunne igangsætte og understøtte en tilbagevendende kvalificering af pædagogisk idræt som børnenes læringsrum. Personlige kompetencer Ansvarsbevidst: du har en grundlæggende respekt for, hvad ledelsesrollen indebærer af ansvar og forpligtigelser. Du har taget stilling til, at du er en del af et ledelsesteam og er derfor åben overfor den øvrige ledelses indflydelse på måden at udøve ledelse og god pædagogik på i alle enhederne i Amager Klynge I. Samarbejdsorienteret: du har en konstruktiv og generel positiv tilgang til dine omgivelser og møder børn, forældre, personale og øvrige ledelseskollegaer med en grundlæggende tillid. Anerkendende: du har en anerkendende tilgang til børn, forældre, medarbejdere, kollegaer og til faget. Du har respekt for andres meninger og synspunkter, og du udtrykker dig generelt i positive vendinger uden at gå på kompromis med, hvad der forventes af opgaveløsningen. Udfordringsvillig: du finder det spændende at blive udfordret på din faglighed og dine antagelser og går gerne i undersøgelsesfeltet for at kvalificere dine beslutninger. I ledelsen i Amager Klynge I glæder vi os til at byde en ny pædagogisk leder ind i vores team. Vi har et tæt samarbejde og arbejder ud fra følgende fem ledelsesværdier: Vi har visioner for det gode børneliv og Amager Klynge I , Vi har altid fokus på børn og pædagogik , Vi tror på ordentlig og transparent ledelse , Vi spiller hinanden gode i et stærkt fællesskab og Vi er modige, engagerede og tager ansvar . I ledelsen har vi et særligt fokus på at være fælles om at lede alle klyngens institutioner, hvilket betyder, at der løses og varetages opgaver på tværs af institutionerne med afsæt i den enkeltes leders erfaring og kvalifikationer til gavn for alle med tilknytning til klyngen. Kan du se dig selv i ovenstående, er du meget velkommen til at besøge os og efterfølgende sende en ansøgning. Stillingen er på fuld tid og løn efter gældende overenskomst med LFS FOA. Hvis du har spørgsmål til stillingen eller vil besøge institutionen, kan du kontakte klyngeleder Heidi K. Bruun på 2494 7539. Søg via nedenstående link senest onsdag den 4. marts 2020 Vi forventer at afholde 1. samtale den 11. marts 2020 og 2. samtale den 16. marts 2020 begge dage fra kl. 16.00.

Skal du være vores nye pædagogiske leder?

Idrætsbørnehuset Jorn søger fra 1. maj 2020 en erfaren, fagligt stærk og handlekraftig pædagogisk leder, som brænder for pædagogisk idræt.

Som kommende pædagogisk leder vil du i tæt samarbejde med Jorns børn, forældre, personale og den øvrige klyngeledelse skulle stå i spidsen for den fortsatte succesfulde etablering af Idrætsbørnehuset Jorn.

Idrætsbørnehuset Jorn er en relativ ny, men veletableret institution med dygtige medarbejdere og fantastiske børn. Samarbejdet mellem forældre og personale er baseret på et solidt fundament af gensidig tillid og respekt. Pædagogisk idræt er institutionens omdrejningspunkt, og det gennemsyrer den pædagogiske praksis til stor glæde for alle i Jorn.

Jorn en del af Amager Klynge I, som består af syv profilinstitutioner og en garantiinstitution: Børnehuset 8TALLET, Børnehuset Else, Idrætsbørnehuset Jorn, Idrætsinstitutionen LilleArena, Kongeriget, M-Husets Idrætsvuggestue, Sejlhuset og Vuggestuen Ørestad Syd.  
Alle enheder er beliggende i/tæt på Ørestad og er kendetegnet ved at være relativt nye, progressive og med forskellige profiler. På ledelsesniveau har vi et tæt og udviklende samarbejde med et fælles fokus på at udvikle klyngens vision 'Fælles om det gode børneliv'.

Vi har en forventning om, at du vil arbejde aktivt for klyngens principper i forhold til menneskesyn, kost og pædagogisk faglighed.

I forhold til stillingen vægter vi følgende faglige samt personlige kompetencer:

Faglige kompetencer

  • Erfaren leder: du må gerne have flere års erfaring som leder med særlig vægt på personaleledelse, pædagogisk udvikling samt samarbejdet med forældre og andre interessenter.
  • Pædagogisk inspirator: du skal med faglig pædagogisk indsigt og viden være inspirator og igangsætter for, at institutionens børn oplever et godt børneliv og en god barndom i institutionen.
  • Personaleledelse: du skal kunne motivere, inspirere samt anerkende personalets forskellige faglige kompetencer samt fastholde og rammesætte et tilbagevendende fokus på den pædagogiske kerneopgave.
  • Forældreinddragelse og samarbejde med forældre: du skal prioritere samarbejdet med forældre og have fokus på inddragelse og god kommunikation.
  • Pædagogisk idrætsprofil: du skal kunne identificere dig med institutionens idrætsprofil og kunne igangsætte og understøtte en tilbagevendende kvalificering af pædagogisk idræt som børnenes læringsrum.

Personlige kompetencer

  • Ansvarsbevidst: du har en grundlæggende respekt for, hvad ledelsesrollen indebærer af ansvar og forpligtigelser. Du har taget stilling til, at du er en del af et ledelsesteam og er derfor åben overfor den øvrige ledelses indflydelse på måden at udøve ledelse og god pædagogik på i alle enhederne i Amager Klynge I.
  • Samarbejdsorienteret: du har en konstruktiv og generel positiv tilgang til dine omgivelser og møder børn, forældre, personale og øvrige ledelseskollegaer med en grundlæggende tillid.
  • Anerkendende: du har en anerkendende tilgang til børn, forældre, medarbejdere, kollegaer og til faget. Du har respekt for andres meninger og synspunkter, og du udtrykker dig generelt i positive vendinger uden at gå på kompromis med, hvad der forventes af opgaveløsningen.
  • Udfordringsvillig: du finder det spændende at blive udfordret på din faglighed og dine antagelser og går gerne i undersøgelsesfeltet for at kvalificere dine beslutninger.

I ledelsen i Amager Klynge I glæder vi os til at byde en ny pædagogisk leder ind i vores team. Vi har et tæt samarbejde og arbejder ud fra følgende fem ledelsesværdier: 'Vi har visioner for det gode børneliv og Amager Klynge I', 'Vi har altid fokus på børn og pædagogik', 'Vi tror på ordentlig og transparent ledelse', 'Vi spiller hinanden gode i et stærkt fællesskab' og 'Vi er modige, engagerede og tager ansvar'.

I ledelsen har vi et særligt fokus på at være fælles om at lede alle klyngens institutioner, hvilket betyder, at der løses og varetages opgaver på tværs af institutionerne med afsæt i den enkeltes leders erfaring og kvalifikationer til gavn for alle med tilknytning til klyngen.

Kan du se dig selv i ovenstående, er du meget velkommen til at besøge os og efterfølgende sende en ansøgning.

Stillingen er på fuld tid og løn efter gældende overenskomst med LFS/FOA.

Hvis du har spørgsmål til stillingen eller vil besøge institutionen, kan du kontakte klyngeleder Heidi K. Bruun på 2494 7539.

Søg via nedenstående link senest onsdag den 4. marts 2020 
Vi forventer at afholde 1. samtale den 11. marts 2020 og 2. samtale den 16. marts 2020 – begge dage fra kl. 16.00.

ORS/Small/kk_logo_small.pngBørnehuset JornKøbenhavn S2020-02-12T17:26:06.2172020-03-04T00:00:00
330174858Pædagogisk leder til børneinstitutionen Rosenvang i Klynge F Indre By/ØsterbroBasic Vil du være med til at opretholde og videreudvikle en institution, hvor vi lægger vægt på gode relationer og hvor der er fokus på trivsel, faglig udvikling og klare mål. Har du derudover lyst til at indgå i et tæt og forpligtende samarbejde med klyngens ledelsesteam omkring udvikling af en fælles fagligt understøttende ledelsespraksis, så er det netop dig, vi søger. Børneinstitutionen Rosenvang søger en pædagogisk leder med ansættelse den 1. maj 2020 på 37 timer ugentligt. Rosenvang er beliggende i Præstøgade på Østerbro og er normeret til 80 børn i alderen 0-6 år. 36 vuggestuebørn og 44 børnehavebørn. Vuggestue og børnehave er fysisk adskilt mellem etager, hvor vuggestuen er i stueniveau, og børnehaven er på 1. sal. Rosenvang er en del af klynge F Indre BY Østerbro Klynge (IBØ F), som består af ni enheder med i alt 370 vuggestuebørn, 228 børnehavebørn samt ca.180 fritidshjemsbørn. Vi søger en leder med følgende kvalifikationer: Du er seminarieuddannet pædagog med indgående viden og erfaring fra det pædagogiske arbejde Du formår at stå i spidsen for klyngens pædagogiske praksis og udvikling Du er i stand til at praktisere synlig ledelse bl.a. i form af observationer og ved at give faglig og metodisk sparring til medarbejderne omkring den pædagogiske praksis Du kan opstille klare mål og forventninger til medarbejderne og formår at give faglig og konstruktiv feedback Din ledelsesadfærd skaber motivation og engagement hos medarbejderne og i ledelsesteamet Du er god til at kommunikere både internt og eksternt, herunder med forældre og andre samarbejdspartnere Du formår at implementere og udvikle klyngens og Børne- og Ungdomsforvaltningens fælles mål, politikker og lovkrav, herunder Pædagogisk Læreplan og Københavns Kommunes pejlemærker Du er en holdspiller, som også kan være sparringspartner for ledelseskolleger i teamet Overordnede ansvarsområder: Personaleansvar på egen enhed (herunder MUS, opgavefordeling samt sygefraværshåndtering) Sikre et godt fysisk og psykisk arbejdsmiljø Implementere enhedens egne mål i overensstemmelse med klyngens fælles mål og strategier Ansvarlig for enhedens daglige forældresamarbejde og forældreråd Ledelsesmæssige opgaver på tværs i klyngen Administrere og overholde enhedens budgetbevilling Vi tilbyder: Hos os får du et ledelsessamarbejde, hvor fokus er på en fælles faglig retning, og vi tager på ledelsesseminar i klyngen 1-2 gange årligt. Ledelsesteamet udvikler sig bl.a. igennem dialog, faglig sparring og ad hoc-udvalg. I IBØ-F arbejder vi med ledelsesmentorordning og ledelsesmakkerskab. Ansættelsesområdet er København Kommunes Børne- og Ungdomsforvaltning. Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst samt principperne i Ny Løn. Vi indhenter børne- og straffeattester samt reference fra tidligere arbejdssted. Mere Information Ønsker du yderligere information om stillingen, kan du kontakte klyngeleder Susanne Rasmussen på 2639 2357. Søg via nedenstående link senest torsdag den 5. marts 2020 Samtalerne bliver afholdt i uge 12.

Vil du være med til at opretholde og videreudvikle en institution, hvor vi lægger vægt på gode relationer og hvor der er fokus på trivsel, faglig udvikling og klare mål.

Har du derudover lyst til at indgå i et tæt og forpligtende samarbejde med klyngens ledelsesteam omkring udvikling af en fælles fagligt understøttende ledelsespraksis, så er det netop dig, vi søger.

Børneinstitutionen Rosenvang søger en pædagogisk leder med ansættelse den 1. maj 2020 på 37 timer ugentligt. Rosenvang er beliggende i Præstøgade på Østerbro og er normeret til 80 børn i alderen 0-6 år. 36 vuggestuebørn og 44 børnehavebørn. Vuggestue og børnehave er fysisk adskilt mellem etager, hvor vuggestuen er i stueniveau, og børnehaven er på 1. sal. Rosenvang er en del af klynge F Indre BY/Østerbro Klynge (IBØ F), som består af ni enheder med
i alt 370 vuggestuebørn, 228 børnehavebørn samt ca.180 fritidshjemsbørn.

Vi søger en leder med følgende kvalifikationer:

  • Du er seminarieuddannet pædagog med indgående viden og erfaring fra det pædagogiske arbejde
  • Du formår at stå i spidsen for klyngens pædagogiske praksis og udvikling
  • Du er i stand til at praktisere synlig ledelse bl.a. i form af observationer og ved at give faglig og metodisk sparring til medarbejderne omkring den pædagogiske praksis
  • Du kan opstille klare mål og forventninger til medarbejderne og formår at give faglig og konstruktiv feedback
  • Din ledelsesadfærd skaber motivation og engagement hos medarbejderne og i ledelsesteamet
  • Du er god til at kommunikere både internt og eksternt, herunder med forældre og andre samarbejdspartnere
  • Du formår at implementere og udvikle klyngens og Børne- og Ungdomsforvaltningens fælles mål, politikker og lovkrav, herunder Pædagogisk Læreplan og Københavns Kommunes pejlemærker
  • Du er en holdspiller, som også kan være sparringspartner for ledelseskolleger i teamet

Overordnede ansvarsområder:

  • Personaleansvar på egen enhed (herunder MUS, opgavefordeling samt sygefraværshåndtering)
  • Sikre et godt fysisk og psykisk arbejdsmiljø
  • Implementere enhedens egne mål i overensstemmelse med klyngens fælles mål og strategier
  • Ansvarlig for enhedens daglige forældresamarbejde og forældreråd
  • Ledelsesmæssige opgaver på tværs i klyngen
  • Administrere og overholde enhedens budgetbevilling

Vi tilbyder:
Hos os får du et ledelsessamarbejde, hvor fokus er på en fælles faglig retning, og vi tager på ledelsesseminar i klyngen 1-2 gange årligt. Ledelsesteamet udvikler sig bl.a. igennem dialog, faglig sparring og ad hoc-udvalg. I IBØ-F arbejder vi med ledelsesmentorordning og ledelsesmakkerskab. 

Ansættelsesområdet er København Kommunes Børne- og Ungdomsforvaltning.
Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst samt principperne i Ny Løn. Vi indhenter børne- og straffeattester samt reference fra tidligere arbejdssted.

Mere Information
Ønsker du yderligere information om stillingen, kan du kontakte klyngeleder Susanne Rasmussen på 2639 2357.

Søg via nedenstående link senest torsdag den 5. marts 2020
Samtalerne bliver afholdt i uge 12.

ORS/Small/kk_logo_small.pngRosenvangKøbenhavn Ø2020-02-10T11:12:48.4432020-03-05T00:00:00
330178927Enhedsleder til Rusmiddelbehandling Vigerslev AlléBasic Er du enhedslederen, der skal stå i spidsen for Rusmiddelbehandling Vigerslev Alle? Bliver du motiveret af et afvekslende, udviklende og udfordrende job i en ambitiøs og dynamisk organisation med gode muligheder for at være med til at præge udviklingen på rusmiddelområdet i landets største kommune? Så er her muligheden for at blive leder for Rusmiddelbehandling Vigerslev Allé, der er en del af Center for Rusmiddelbehandling København. Om opgaven Som enhedsleder har du det øverste ansvar for den samlede enhed med ca. 50 ansatte bestående af socialrådgivere, pædagoger, psykologer, læger, sygeplejersker og social- og sundhedsassistenter. Organisatorisk består enheden af tre afdelinger: Vigerslev Alle, Ambulatoriet Vesterbro, Familieorienteret Rusmiddelbehandling Enghavevej samt et udgående team af fremskudte behandlere og et udgående team af støtte- og kontaktpersoner. Den daglige drift af Familieorienteret Rusmiddelbehandling Enghavevej varetages af en afdelingsleder, som referer til dig. I samarbejde med afdelingslederen får du ansvaret for at tilrettelægge arbejdet på den samlede enhed således, at der kan ydes en struktureret sundheds- og socialfaglig indsats, der er i overensstemmelse med gældende faglige standarder. Du skal være god til at holde overblik, inspirere til udvikling og skabe resultater. Du indgår desuden i ledergruppe sammen med de øvrige ledere på området, hvor du vil have en afgørende rolle i forhold til at sikre udvikling og implementering af nye tiltag på området. Der er selvstændigt budget, som du bliver ansvarlig for. Vi forventer, at du har ledelseserfaring fra det socialfaglige eller sundhedsfaglige område har stor viden ift. det sociale område har beslutnings- og gennemslagskraft er udviklingsorienteret kan tage ansvar for enhedens budget er struktureret og kan sikre den daglige drift tager afsæt i en dialogbaseret og anerkendende tilgang har gode samarbejdsevner og godt humør Det er en fordel med følgende kvalifikationer en social- eller sundhedsfaglig baggrund erfaring med arbejde i politisk styret organisation erfaring med indsatser på rusmiddelsområdet gennemført lederuddannelse Om os Rusmiddelbehandling Vigerslev Allé tilbyder substitutionsbehandling efter sundhedslovens § 142 og social behandling efter servicelovens § 101 til borgere med et misbrug af opioider ofte i kombination med et komplekst forbrug af andre rusmidler. Enheden hører under området Opioider og Substitutionsbehandling, der omfatter i alt fire enheder bestående af i alt otte afdelinger og en række udgående funktioner. Der er aktuelt knapt 500 borgere tilknyttet enheden. Størstedelen af disse borgere er tilknyttet afdelingen på Vigerslev Allé, hvor de modtager en helhedsorienteret psykosocial indsats kombineret med en sundhedsfaglig indsats, herunder medicinsk behandling. En stor del af disse borgere er i stabile forløb, og henter medicin enten dagligt eller en til to gange ugentligt. Den socialfaglige behandling er helhedsorienteret og foregår i tæt samarbejde med andre enheder eller området. Desuden tilbydes borgerne gruppebehandling og individuelle samtaler med udgangspunkt i den kognitive tilgang og MI. De allermest udsatte borgere tilbydes desuden SKP støtte. Behandlingen tager udgangspunkt i borgernes ønsker og mål, herunder stoffri behandling såvel som stabilisering ved substitutionsbehandling. Rusmiddelbehandling Vigerslev Allé er placeret tæt på stofscenen på Vesterbro og har derfor et tæt samarbejde med de forskellige organisationer i miljøet, som f.eks. Mændenes Hjem og Reden. De fremskudte behandlere fungerer som brobyggere og tæt samarbejdspart i dagligdagen. Borgerne tilknyttet Ambulatoriet Vesterbro er kendetegnet ved ikke at have behov for en socialfaglig indsats og har stabile forløb, hvor de afhenter medicin på apotek. Gennem ambulatoriet har de løbende kontakt med læge og sygeplejerske. Fælles for borgerne i forløb hos Familieorienteret Rusmiddelbehandling Enghavevej er behov for en særlig tilrettelagt familieorienteret indsats, ofte i tæt samarbejde med andre instanser som f.eks. Borgercenter Børn og Unge og eller Familieambulatoriet på Hvidovre Hospital. Løn- og ansættelsesvilkår Stillingen ønskes besat den 1. maj 2020. Stillingen er på fuld tid, og ansættelsen sker i henhold til gældende overenskomst og efter principper om Ny Løn. Du refererer til områdechefen for området. Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til områdechef Anne Kirstine Svanholt på 5180 2917 eller enhedsleder Sandra Bondersholt på 5184 3639. Du kan læse mere om Center for Rusmiddelbehandling København ved at følge linket: https: rusmiddelbehandling.kk.dk Søg via nedenstående link senest torsdag den 12. marts 2020 1. runde af ansættelsessamtaler forventes afholdt onsdag den 18. marts og 2. runde onsdag den 25. marts. Om Socialforvaltningen i Københavns Kommune Som del af Danmarks største kommune er det naturligt for os at have et højt fagligt ambitionsniveau og løbende udvikle kompetencer, metoder og indsatser. Vi arbejder fokuseret med god ledelse og dialog i organisationen, og vi har et godt arbejdsmiljø og et højt engagement blandt medarbejderne.

Er du enhedslederen, der skal stå i spidsen for Rusmiddelbehandling Vigerslev Alle?

Bliver du motiveret af et afvekslende, udviklende og udfordrende job i en ambitiøs og dynamisk organisation med gode muligheder for at være med til at præge udviklingen på rusmiddelområdet i landets største kommune? Så er her muligheden for at blive leder for Rusmiddelbehandling Vigerslev Allé, der er en del af Center for Rusmiddelbehandling København.

Om opgaven
Som enhedsleder har du det øverste ansvar for den samlede enhed med ca. 50 ansatte bestående af socialrådgivere, pædagoger, psykologer, læger, sygeplejersker og social- og sundhedsassistenter.

Organisatorisk består enheden af tre afdelinger: Vigerslev Alle, Ambulatoriet Vesterbro, Familieorienteret Rusmiddelbehandling Enghavevej samt et udgående team af fremskudte behandlere og et udgående team af støtte- og kontaktpersoner. Den daglige drift af Familieorienteret Rusmiddelbehandling Enghavevej varetages af en afdelingsleder, som referer til dig.

I samarbejde med afdelingslederen får du ansvaret for at tilrettelægge arbejdet på den samlede enhed således, at der kan ydes en struktureret sundheds- og socialfaglig indsats, der er i overensstemmelse med gældende faglige standarder.

Du skal være god til at holde overblik, inspirere til udvikling og skabe resultater.

Du indgår desuden i ledergruppe sammen med de øvrige ledere på området, hvor du vil have en afgørende rolle i forhold til at sikre udvikling og implementering af nye tiltag på området.

Der er selvstændigt budget, som du bliver ansvarlig for.  

Vi forventer, at du

  • har ledelseserfaring fra det socialfaglige eller sundhedsfaglige område
  • har stor viden ift. det sociale område
  • har beslutnings- og gennemslagskraft
  • er udviklingsorienteret
  • kan tage ansvar for enhedens budget
  • er struktureret og kan sikre den daglige drift
  • tager afsæt i en dialogbaseret og anerkendende tilgang
  • har gode samarbejdsevner og godt humør

Det er en fordel med følgende kvalifikationer

  • en social- eller sundhedsfaglig baggrund
  • erfaring med arbejde i politisk styret organisation
  • erfaring med indsatser på rusmiddelsområdet
  • gennemført lederuddannelse

Om os
Rusmiddelbehandling Vigerslev Allé tilbyder substitutionsbehandling efter sundhedslovens § 142 og social behandling efter servicelovens § 101 til borgere med et misbrug af opioider ofte i kombination med et komplekst forbrug af andre rusmidler. Enheden hører under området Opioider og Substitutionsbehandling, der omfatter i alt fire enheder bestående af i alt otte afdelinger og en række udgående funktioner.

Der er aktuelt knapt 500 borgere tilknyttet enheden. Størstedelen af disse borgere er tilknyttet afdelingen på Vigerslev Allé, hvor de modtager en helhedsorienteret psykosocial indsats kombineret med en sundhedsfaglig indsats, herunder medicinsk behandling. En stor del af disse borgere er i stabile forløb, og henter medicin enten dagligt eller en til to gange ugentligt.

Den socialfaglige behandling er helhedsorienteret og foregår i tæt samarbejde med andre enheder eller området. Desuden tilbydes borgerne gruppebehandling og individuelle samtaler med udgangspunkt i den kognitive tilgang og MI. De allermest udsatte borgere tilbydes desuden SKP støtte. Behandlingen tager udgangspunkt i borgernes ønsker og mål, herunder stoffri behandling såvel som stabilisering ved substitutionsbehandling.

Rusmiddelbehandling Vigerslev Allé er placeret tæt på stofscenen på Vesterbro og har derfor et tæt samarbejde med de forskellige organisationer i miljøet, som f.eks. Mændenes Hjem og Reden. De fremskudte behandlere fungerer som brobyggere og tæt samarbejdspart i dagligdagen.    

Borgerne tilknyttet Ambulatoriet Vesterbro er kendetegnet ved ikke at have behov for en socialfaglig indsats og har stabile forløb, hvor de afhenter medicin på apotek. Gennem ambulatoriet har de løbende kontakt med læge og sygeplejerske. Fælles for borgerne i forløb hos Familieorienteret Rusmiddelbehandling Enghavevej er behov for en særlig tilrettelagt familieorienteret indsats, ofte i tæt samarbejde med andre instanser som f.eks. Borgercenter Børn og Unge og/eller Familieambulatoriet på Hvidovre Hospital.

Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingen ønskes besat den 1. maj 2020. Stillingen er på fuld tid, og ansættelsen sker i henhold til gældende overenskomst og efter principper om Ny Løn. Du refererer til områdechefen for området.

Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til områdechef Anne Kirstine Svanholt på 5180 2917 eller enhedsleder Sandra Bondersholt på 5184 3639.

Du kan læse mere om Center for Rusmiddelbehandling København ved at følge linket: https://rusmiddelbehandling.kk.dk/

Søg via nedenstående link senest torsdag den 12. marts 2020
1. runde af ansættelsessamtaler forventes afholdt onsdag den 18. marts og 2. runde onsdag den 25. marts.  

Om Socialforvaltningen i Københavns Kommune
Som del af Danmarks største kommune er det naturligt for os at have et højt fagligt ambitionsniveau og løbende udvikle kompetencer, metoder og indsatser. Vi arbejder fokuseret med god ledelse og dialog i organisationen, og vi har et godt arbejdsmiljø og et højt engagement blandt medarbejderne.

ORS/Small/kk_logo_small.pngRusmiddelbehandling Vigerslev AlléKøbenhavn SV2020-02-17T17:27:07.8632020-03-12T00:00:00
330190336Procesorienteret pædagogisk leder til Børnehuset Nansensgade i Indre By/Østerbro Klynge CBasic Genopslag Vi søger en anerkendende, erfaren, tydelig, ambitiøs og relationel leder til vores store byinstitution i en klynge med naturfaglig profil. Børnehuset Nansensgade er en stor 0-5-års institution, der ligger i det skønne Nansensgadekvarter midt i byen. Her er gode fysiske rammer, masser af indendørsplads og en ny legeplads. Nansensgade har 72 vuggestuebørn og 106 børnehavebørn (hvoraf en af stuerne på skift kører til Ryttergården, der er vores udflytterdel i Klampenborg). Børnene er fordelt på to afdelinger, fire etager og 11 børnegrupper. Etagerne fungerer som mindre enheder i store og små arbejdsfællesskaber. Du får hos os et stærkt og velfunderet pædagogisk værdigrundlag og en klar holdning til, hvad det gode børneliv er en erfaren medarbejdergruppe med stort fagligt engagement, drivkraft og masser af vilje og gåpåmod med fokus på små og store arbejdsfællesskaber et ledelsesteam, som har et tæt samarbejde på tværs af enheder en ressourcestærk og engageret forældregruppe Vores forventninger er, at du bliver motiveret af at gå forrest, er inspirator og at du kan forene engagement, vilje og stærke meninger i et fagligt fællesskab med plads til forskellighed har en naturlig pondus med en åben, synlig, delegerende og anerkendende ledelsesstil, hvor du med respekt for de givne rammer formår at skabe motivation og energi i arbejdet, og kan understøtte personalets initiativer i dit børnesyn vægter det naturfaglige som en naturlig del af dit pædagogiske værdigrundlag, og har visioner og lyst til løbende at videreudvikle dette i tæt samarbejde med personalet og ledelsesteamet har kompetencer indenfor processtyring samtidig med, at du kan arbejde struktureret, og at du har evner og vilje til at kombinere faglig ledelse og personaleledelse med drift og administration er med til at bibeholde og videreudvikle et allerede velfungerende arbejdsmiljø, hvor Trio-samarbejdet og MED-aftalen prioriteres højt har fokus på det gode forældrepartnerskab vil indgå i Indre By Østerbro Klynge Cs klyngeledelsesteam og med udgangspunkt i klyngen vil arbejde tæt sammen med klyngeleder og fem pædagogisk lederkollegaer har sat sig ind i og bevidst vil arbejde med de mål, vi alle arbejder for i København: Børne- og Ungdomsforvaltningens (BUF) klyngeledelsesprofil, mål og forventninger i BUFs pædagogiske pejlemærker evner at omsætte betydningen af de overordnede politiske og økonomiske mål og krav til klyngen og Børnehuset Nansensgade, samt at omsætte disse til konkrete og bæredygtige pædagogiske handlinger forstår at samarbejde på tværs af organisationen og kan skabe relationer med relevante samarbejdspartnere internt og eksternt i organisationen har en uddannelsesmæssig baggrund som pædagog gerne med overbygningen diplom i ledelse Kendskab til Børne- og Ungdomsforvaltningen i København er en fordel, men ikke et krav. Læs mere om Nansensgade her. Læs mere om Indre By Østerbro Klynge C her. Hvis dette har vagt din opmærksomhed, så kom til åbent hus den 11. marts fra kl. 16-17 (tilmelding via sms 2931 3369). Løn- og ansættelsesvilkår Ansættelsesområdet er Københavns Kommune. Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst. Kommunens ansættelsespolitik indebærer, at vi ved ansættelse indhenter straffe- og børneattest og tager referencer. Stillingen kan tiltrædes den 1. maj 2020. Yderligere oplysninger Hvis du ønsker en rundvisning eller har behov for yderligere oplysninger, kan du kontakte klyngeleder Rikke Sjøgren på 2931 3369. Sammen med din ansøgning beder vi dig vedhæfte CV, uddannelsesbevis og relevante bilag. Søg via nedenstående link senest søndag den 15. marts 2020 Vi holder ansættelsessamtaler mandag i uge 13.

Genopslag

Vi søger en anerkendende, erfaren, tydelig, ambitiøs og relationel leder til vores store byinstitution i en klynge med naturfaglig profil.

Børnehuset Nansensgade er en stor 0-5-års institution, der ligger i det skønne Nansensgadekvarter – midt i byen. Her er gode fysiske rammer, masser af indendørsplads og en ny legeplads. Nansensgade har 72 vuggestuebørn og 106 børnehavebørn (hvoraf en af stuerne på skift kører til Ryttergården, der er vores udflytterdel i Klampenborg). Børnene er fordelt på to afdelinger, fire etager og 11 børnegrupper. Etagerne fungerer som mindre enheder i store og små arbejdsfællesskaber.

Du får hos os

  • et stærkt og velfunderet pædagogisk værdigrundlag og en klar holdning til, hvad det gode børneliv er
  • en erfaren medarbejdergruppe med stort fagligt engagement, drivkraft og masser af vilje og gåpåmod med fokus på små og store arbejdsfællesskaber
  • et ledelsesteam, som har et tæt samarbejde på tværs af enheder
  • en ressourcestærk og engageret forældregruppe

Vores forventninger er, at du

  • bliver motiveret af at gå forrest, er inspirator og at du kan forene engagement, vilje og stærke meninger i et fagligt fællesskab med plads til forskellighed
  • har en naturlig pondus med en åben, synlig, delegerende og anerkendende ledelsesstil, hvor du med respekt for de givne rammer formår at skabe motivation og energi i arbejdet, og kan understøtte personalets initiativer
  • i dit børnesyn vægter det naturfaglige som en naturlig del af dit pædagogiske værdigrundlag, og har visioner og lyst til løbende at videreudvikle dette i tæt samarbejde med personalet og ledelsesteamet
  • har kompetencer indenfor processtyring samtidig med, at du kan arbejde struktureret, og at du har evner og vilje til at kombinere faglig ledelse og personaleledelse med drift og administration
  • er med til at bibeholde og videreudvikle et allerede velfungerende arbejdsmiljø, hvor Trio-samarbejdet og MED-aftalen prioriteres højt
  • har fokus på det gode forældrepartnerskab
  • vil indgå i Indre By/Østerbro Klynge Cs klyngeledelsesteam og med udgangspunkt i klyngen vil arbejde tæt sammen med klyngeleder og fem pædagogisk lederkollegaer
  • har sat sig ind i og bevidst vil arbejde med de mål, vi alle arbejder for i København: Børne- og Ungdomsforvaltningens (BUF) klyngeledelsesprofil, mål og forventninger i BUFs pædagogiske pejlemærker
  • evner at omsætte betydningen af de overordnede politiske og økonomiske mål og krav til klyngen og Børnehuset Nansensgade, samt at omsætte disse til konkrete og bæredygtige pædagogiske handlinger
  • forstår at samarbejde på tværs af organisationen og kan skabe relationer med relevante samarbejdspartnere internt og eksternt i organisationen
  • har en uddannelsesmæssig baggrund som pædagog – gerne med overbygningen diplom i ledelse

Kendskab til Børne- og Ungdomsforvaltningen i København er en fordel, men ikke et krav.

Læs mere om Nansensgade her.
Læs mere om Indre By/Østerbro Klynge C her.

Hvis dette har vagt din opmærksomhed, så kom til åbent hus den 11. marts fra kl. 16-17 (tilmelding via sms 2931 3369).

Løn- og ansættelsesvilkår
Ansættelsesområdet er Københavns Kommune. Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst. Kommunens ansættelsespolitik indebærer, at vi ved ansættelse indhenter straffe- og børneattest og tager referencer. Stillingen kan tiltrædes den 1. maj 2020.

Yderligere oplysninger
Hvis du ønsker en rundvisning eller har behov for yderligere oplysninger, kan du kontakte klyngeleder Rikke Sjøgren på 2931 3369.

Sammen med din ansøgning beder vi dig vedhæfte CV, uddannelsesbevis og relevante bilag.

Søg via nedenstående link senest søndag den 15. marts 2020
Vi holder ansættelsessamtaler mandag i uge 13.

ORS/Small/kk_logo_small.pngBørnehuset NansensgadeKøbenhavn K2020-02-20T12:04:42.7632020-03-15T00:00:00
330190462Pædagogisk leder til den integrerede daginstitution GrøftekantenBasic Genopslag Er du klar til en spændende udfordring? Har du mod på at videreudvikle institutionen sammen med en engageret gruppe af medarbejdere og ledelseskolleger? Så er du måske den leder, vi søger til Grøftekanten! Om Grøftekanten Grøftekanten er en mindre, integreret institution med tre vuggestuegrupper og to børnehavegrupper. Vores børnegruppe har mange nationaliteter og kommer med forskellige kulturelle og sociale baggrunde. Grøftekanten har i snart to år været med i et KIDS-forløb og der er sket en stor udvikling i det pædagogiske arbejde samtidig med, at huset er blevet istandsat og legepladsen totalrenoveret. Om klyngen Grøftekanten er en del af Amager Klynge D, som består af i alt seks enheder: vuggestuerne Solstrålen og Smørhullet, de integrerede institutioner Gullandsgården, Elverhøj, Stjernehimlen og Multiverset. Vi arbejder ud fra en fælles værdigrundlag, men giver også plads til mangfoldighed og forskellige tilgange til at løse opgaverne. Vi arbejder med en stor uddelegering af ledelsesansvar til den enkelte pædagogiske leder med ansvar overfor klyngeleder og den samlede klyngeledelse. Personlig profil Du er en person, der udstråler engagement, besidder humor og som er nærværende og autentisk. Du er rummelig, nuanceret og interesseret i de mennesker du omgiver dig med, både børn, forældre og personale. Du skaber gode rammer for relationsarbejdet og ser vigtigheden i at være tilgængelig og skabe naturlige kontakter til medarbejdere, forældre og øvrige samarbejdspartnere. Du har en naturlig autoritet og udstråling, der sikrer følgeskab og opbakning på en anerkendende og medmenneskelig facon. Faglig ledelse Du har et solidt fagligt fundament og er optaget af den pædagogiske udvikling. Du har indsigt og kendskab til at lede processer i den pædagogiske praksis i samarbejde med personalegruppen. Du er tæt på den pædagogiske praksis og indgår i sparring med medarbejderne om denne. Du skaber undren og en anerkendende tilgang (tilpasse forstyrrelser), der er med til at fastholde refleksion og udvikling af praksis. Det er vigtigt, at du interesserer dig for arbejdet med børn, der har forskellige behov og forudsætninger for at indgå i fællesskaber. Ansættelsesvilkår Løn- og ansættelsesvilkår følger gældende overenskomst. Det er et krav, at du har en pædagogisk uddannelse. Stillingen er ledig den 1. maj 2020. Hvordan kommer du videre? Du er velkommen til at kontakte klyngeleder Henrik Ditlevsen på 3045 3546 eller konstitueret pædagogisk leder Henriette Andersen på 2931 1671. Vi glæder os meget til at høre fra dig! Sammen med din ansøgning beder vi dig vedhæfte CV og uddannelsesbevis. Søg via nedenstående link senest fredag den 6. marts 2020 Første runde samtaler finder sted mandag den 16. marts og anden runde samtaler finder sted 18. marts.

Genopslag

Er du klar til en spændende udfordring? Har du mod på at videreudvikle institutionen sammen med en engageret gruppe af medarbejdere og ledelseskolleger? Så er du måske den leder, vi søger til Grøftekanten!

Om Grøftekanten
Grøftekanten er en mindre, integreret institution med tre vuggestuegrupper og to børnehavegrupper. Vores børnegruppe har mange nationaliteter og kommer med forskellige kulturelle og sociale baggrunde. Grøftekanten har i snart to år været med i et KIDS-forløb og der er sket en stor udvikling i det pædagogiske arbejde samtidig med, at huset er blevet istandsat og legepladsen totalrenoveret.

Om klyngen
Grøftekanten er en del af Amager Klynge D, som består af i alt seks enheder: vuggestuerne Solstrålen og Smørhullet, de integrerede institutioner Gullandsgården, Elverhøj, Stjernehimlen og Multiverset.

Vi arbejder ud fra en fælles værdigrundlag, men giver også plads til mangfoldighed og forskellige tilgange til at løse opgaverne.

Vi arbejder med en stor uddelegering af ledelsesansvar til den enkelte pædagogiske leder med ansvar overfor klyngeleder og den samlede klyngeledelse.

Personlig profil
Du er en person, der udstråler engagement, besidder humor og som er nærværende og autentisk. Du er rummelig, nuanceret og interesseret i de mennesker du omgiver dig med, både børn, forældre og personale. Du skaber gode rammer for relationsarbejdet og ser vigtigheden i at være tilgængelig og skabe naturlige kontakter til medarbejdere, forældre og øvrige samarbejdspartnere. Du har en naturlig autoritet og udstråling, der sikrer følgeskab og opbakning på en anerkendende og medmenneskelig facon.

Faglig ledelse
Du har et solidt fagligt fundament og er optaget af den pædagogiske udvikling. Du har indsigt og kendskab til at lede processer i den pædagogiske praksis i samarbejde med personalegruppen. Du er tæt på den pædagogiske praksis og indgår i sparring med medarbejderne om denne. Du skaber undren og en anerkendende tilgang (tilpasse forstyrrelser), der er med til at fastholde refleksion og udvikling af praksis. Det er vigtigt, at du interesserer dig for arbejdet med børn, der har forskellige behov og forudsætninger for at indgå i fællesskaber.

Ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår følger gældende overenskomst. Det er et krav, at du har en pædagogisk uddannelse. Stillingen er ledig den 1. maj 2020.

Hvordan kommer du videre?
Du er velkommen til at kontakte klyngeleder Henrik Ditlevsen på 3045 3546 eller konstitueret pædagogisk leder Henriette Andersen på 2931 1671. Vi glæder os meget til at høre fra dig!

Sammen med din ansøgning beder vi dig vedhæfte CV og uddannelsesbevis.

Søg via nedenstående link senest fredag den 6. marts 2020
Første runde samtaler finder sted mandag den 16. marts og anden runde samtaler finder sted 18. marts.

ORS/Small/kk_logo_small.pngGrøftekantenKøbenhavn S2020-02-20T15:04:43.3732020-03-06T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Pædagogisk leder til Idrætsbørnehuset Jorn

Børnehuset Jorn

København S
Skal du være vores nye pædagogiske leder? Idrætsbørnehuset Jorn søger fra 1. maj 2020 en erfaren, fagligt stærk og handlekraftig pædagogisk leder, som brænder for pædagogisk idræt. Som kommende pædagogisk leder vil du i tæt samarbejde med Jorns børn...
Indrykket:12. februar 2020

Pædagogisk leder til børneinstitutionen Rosenvang i Klynge F Indre By/Østerbro

Rosenvang

København Ø
Vil du være med til at opretholde og videreudvikle en institution, hvor vi lægger vægt på gode relationer og hvor der er fokus på trivsel, faglig udvikling og klare mål. Har du derudover lyst til at indgå i et tæt og forpligtende samarbejde med klyn...
Indrykket:10. februar 2020

Enhedsleder til Rusmiddelbehandling Vigerslev Allé

Rusmiddelbehandling Vigerslev Allé

København SV
Er du enhedslederen, der skal stå i spidsen for Rusmiddelbehandling Vigerslev Alle? Bliver du motiveret af et afvekslende, udviklende og udfordrende job i en ambitiøs og dynamisk organisation med gode muligheder for at være med til at præge udviklin...
Indrykket:17. februar 2020

Procesorienteret pædagogisk leder til Børnehuset Nansensgade i Indre By/Østerbro Klynge C

Børnehuset Nansensgade

København K
Genopslag Vi søger en anerkendende, erfaren, tydelig, ambitiøs og relationel leder til vores store byinstitution i en klynge med naturfaglig profil. Børnehuset Nansensgade er en stor 0-5-års institution, der ligger i det skønne Nansensgadekvarter mi...
Indrykket:20. februar 2020

Pædagogisk leder til den integrerede daginstitution Grøftekanten

Grøftekanten

København S
Genopslag Er du klar til en spændende udfordring? Har du mod på at videreudvikle institutionen sammen med en engageret gruppe af medarbejdere og ledelseskolleger? Så er du måske den leder, vi søger til Grøftekanten! Om Grøftekanten Grøftekanten er e...
Indrykket:20. februar 2020