Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Projekteringsleder - Odense

Projekteringsleder - Odense til AG GRUPPEN

Virksomhed:

AG GRUPPEN er en projektudviklings virksomhed med egen byggeorganisation, grundlagt i 1986.

Hos AG GRUPPEN udvikles byggeprojekter i samarbejde med arkitektfirmaer, investorer og brugere der med byggeriets arkitektur og funktionalitet skaber attraktive boliger og erhvervsbyggeri. Byggerierne udføres af underentreprenører og styres af AG GRUPPENs projekt- og byggeledelse der er placeret på byggepladsen under hele byggeriet. Blandt kunderne finder man de danske pensionskasser og store private ejendomsselskaber. AG GRUPPEN har base i Odense og kontor i København og Aarhus. Der er i dag ca. 74 medarbejdere beskæftiget, primært ingeniører, konstruktører byggeteknikere og funktionærer. Læs mere om virksomheden på www.aggruppen.dk

Jobbet:

Som projekteringsleder får du ansvar for at drive projekterings processen på udvalgte projekter, og indgår i et dynamisk samarbejde med bl.a. projektudviklere og projektchefer og ikke mindst kalkulation/indkøbsafdelingen. Du vil referere til projekteringschefen og indgå i en matrixorganisation, hvor projektreferencen på det enkelte projekt er projektchefen.

Du er med på projekterne fra projekteringsfasen til færdigt endeligt byggeprojekt og stillingen spænder derfor bredt, med mange udfordringer, og stort ansvar, men indeholder også muligheden for at være med til og sætte dit eget præg på byggerierne og medvirke til at de udvikler sig i en retning hvor modelbaseret kalkulation er en naturlig del af dagligdagen.

Opgaverne spænder fra indsamling af og formidling af projekteringsgrundlag, til udarbejdelse af tidsplaner for projektering af projekter, entrepriseomfang, afklaring og opfølgning på myndighedsforhold, afholdelse af projekteringsmøder, samt deltagelse i møder med bygherre, generel opfølgning på igangværende projekter, og endelig generelt bistå projektudvikling med nye opgaver.

Faglige kompetencer:

Du har erfaring med projektering og projektledelse, fra anden virksomhed indenfor byggeri. Du har en bred byggefaglig erfaring med hele forløbet af større og flere byggeprojekter, projektledelse fra større entreprenørfirma, såvel som godt kendskab til byggebranchens aftaleforhold (AB 18 m. m.) og spilleregler indenfor både rådgivning og udførelse.

Din baggrund kan f.eks. være ingeniørmæssig uddannelse, eller som bygningskonstruktør, indenfor byggeri, og gerne en håndværksmæssig baggrund. Derudover forventes der kompetencer indenfor økonomi og relevante IT-programmer til byggeriets verden, gerne kendskab til Revit, 3D modeller, BIM. Officepakken er et integreret værktøj i din dagligdag.

Personlige kompetencer:

Som person besidder du et stort drive, er entusiastisk, har en proaktiv indstilling, samt er nytænkende og har lyst til at udfordre ”det vi plejer” og kan fremelske forudseenhed, og agere roligt med overblik, når der er travlt. Du tager 100% ejerskab på opgaverne, selvom du indgår i teams. Du er ærlig og står ved dine holdninger. Du er resultatorienteret og aktiv i processerne, og god til at kommunikere.

Virksomheden tilbyder:

Du tilbydes en spændende stilling i en dynamisk og velrenommeret virksomhed, hvor du får stor indflydelse på din hverdag. Du vil blive grundigt introduceret i AG GRUPPEN’s forretning, og få vejledning og støtte i dit arbejde. Lønpakken indebærer fast løn inkl. pension. Der er optimale muligheder for udvikling i et arbejdsmiljø, hvor åbenhed, arbejdsglæde og humor vægtes højt.

Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Jørgen Ole Jensen på 60 17 17 07 joj@erhr.dk

Ansøgningsfrist snarest muligt – samtaler afholdes løbende.

Alle henvendelser behandles med behørig diskretion og fuld fortrolighed, i henhold til GDPR (Persondataforordningen).


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330148554Phoenix-05fc92ec12020-01-03T00:00:00Projekteringsleder - Odense

Projekteringsleder - Odense til AG GRUPPEN

Virksomhed:

AG GRUPPEN er en projektudviklings virksomhed med egen byggeorganisation, grundlagt i 1986.

Hos AG GRUPPEN udvikles byggeprojekter i samarbejde med arkitektfirmaer, investorer og brugere der med byggeriets arkitektur og funktionalitet skaber attraktive boliger og erhvervsbyggeri. Byggerierne udføres af underentreprenører og styres af AG GRUPPENs projekt- og byggeledelse der er placeret på byggepladsen under hele byggeriet. Blandt kunderne finder man de danske pensionskasser og store private ejendomsselskaber. AG GRUPPEN har base i Odense og kontor i København og Aarhus. Der er i dag ca. 74 medarbejdere beskæftiget, primært ingeniører, konstruktører byggeteknikere og funktionærer. Læs mere om virksomheden på www.aggruppen.dk

Jobbet:

Som projekteringsleder får du ansvar for at drive projekterings processen på udvalgte projekter, og indgår i et dynamisk samarbejde med bl.a. projektudviklere og projektchefer og ikke mindst kalkulation/indkøbsafdelingen. Du vil referere til projekteringschefen og indgå i en matrixorganisation, hvor projektreferencen på det enkelte projekt er projektchefen.

Du er med på projekterne fra projekteringsfasen til færdigt endeligt byggeprojekt og stillingen spænder derfor bredt, med mange udfordringer, og stort ansvar, men indeholder også muligheden for at være med til og sætte dit eget præg på byggerierne og medvirke til at de udvikler sig i en retning hvor modelbaseret kalkulation er en naturlig del af dagligdagen.

Opgaverne spænder fra indsamling af og formidling af projekteringsgrundlag, til udarbejdelse af tidsplaner for projektering af projekter, entrepriseomfang, afklaring og opfølgning på myndighedsforhold, afholdelse af projekteringsmøder, samt deltagelse i møder med bygherre, generel opfølgning på igangværende projekter, og endelig generelt bistå projektudvikling med nye opgaver.

Faglige kompetencer:

Du har erfaring med projektering og projektledelse, fra anden virksomhed indenfor byggeri. Du har en bred byggefaglig erfaring med hele forløbet af større og flere byggeprojekter, projektledelse fra større entreprenørfirma, såvel som godt kendskab til byggebranchens aftaleforhold (AB 18 m. m.) og spilleregler indenfor både rådgivning og udførelse.

Din baggrund kan f.eks. være ingeniørmæssig uddannelse, eller som bygningskonstruktør, indenfor byggeri, og gerne en håndværksmæssig baggrund. Derudover forventes der kompetencer indenfor økonomi og relevante IT-programmer til byggeriets verden, gerne kendskab til Revit, 3D modeller, BIM. Officepakken er et integreret værktøj i din dagligdag.

Personlige kompetencer:

Som person besidder du et stort drive, er entusiastisk, har en proaktiv indstilling, samt er nytænkende og har lyst til at udfordre ”det vi plejer” og kan fremelske forudseenhed, og agere roligt med overblik, når der er travlt. Du tager 100% ejerskab på opgaverne, selvom du indgår i teams. Du er ærlig og står ved dine holdninger. Du er resultatorienteret og aktiv i processerne, og god til at kommunikere.

Virksomheden tilbyder:

Du tilbydes en spændende stilling i en dynamisk og velrenommeret virksomhed, hvor du får stor indflydelse på din hverdag. Du vil blive grundigt introduceret i AG GRUPPEN’s forretning, og få vejledning og støtte i dit arbejde. Lønpakken indebærer fast løn inkl. pension. Der er optimale muligheder for udvikling i et arbejdsmiljø, hvor åbenhed, arbejdsglæde og humor vægtes højt.

Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Jørgen Ole Jensen på 60 17 17 07 joj@erhr.dk

Ansøgningsfrist snarest muligt – samtaler afholdes løbende.

Alle henvendelser behandles med behørig diskretion og fuld fortrolighed, i henhold til GDPR (Persondataforordningen).

2020-02-17T18:50:45.297 Projekteringsleder - Odense til AG GRUPPEN Virksomhed: AG GRUPPEN er en projektudviklings virksomhed med egen byggeorganisation, grundlagt i 1986. Hos AG GRUPPEN udvikles byggeprojekter i samarbejde med arkitektfirmaer, investorer og brugere der med byggeriets arkitektur og funktionalitet skaber attraktive boliger og erhvervsbyggeri. Byggerierne udføres af underentreprenører og styres af AG GRUPPENs projekt- og byggeledelse der er placeret på byggepladsen under hele byggeriet. Blandt kunderne finder man de danske pensionskasser og store private ejendomsselskaber. AG GRUPPEN har base i Odense og kontor i København og Aarhus. Der er i dag ca. 74 medarbejdere beskæftiget, primært ingeniører, konstruktører byggeteknikere og funktionærer. Læs mere om virksomheden på www.aggruppen.dk Jobbet: Som projekteringsleder får du ansvar for at drive projekterings processen på udvalgte projekter, og indgår i et dynamisk samarbejde med bl.a. projektudviklere og projektchefer og ikke mindst kalkulation indkøbsafdelingen. Du vil referere til projekteringschefen og indgå i en matrixorganisation, hvor projektreferencen på det enkelte projekt er projektchefen. Du er med på projekterne fra projekteringsfasen til færdigt endeligt byggeprojekt og stillingen spænder derfor bredt, med mange udfordringer, og stort ansvar, men indeholder også muligheden for at være med til og sætte dit eget præg på byggerierne og medvirke til at de udvikler sig i en retning hvor modelbaseret kalkulation er en naturlig del af dagligdagen. Opgaverne spænder fra indsamling af og formidling af projekteringsgrundlag, til udarbejdelse af tidsplaner for projektering af projekter, entrepriseomfang, afklaring og opfølgning på myndighedsforhold, afholdelse af projekteringsmøder, samt deltagelse i møder med bygherre, generel opfølgning på igangværende projekter, og endelig generelt bistå projektudvikling med nye opgaver. Faglige kompetencer: Du har erfaring med projektering og projektledelse, fra anden virksomhed indenfor byggeri. Du har en bred byggefaglig erfaring med hele forløbet af større og flere byggeprojekter, projektledelse fra større entreprenørfirma, såvel som godt kendskab til byggebranchens aftaleforhold (AB 18 m. m.) og spilleregler indenfor både rådgivning og udførelse. Din baggrund kan f.eks. være ingeniørmæssig uddannelse, eller som bygningskonstruktør, indenfor byggeri, og gerne en håndværksmæssig baggrund. Derudover forventes der kompetencer indenfor økonomi og relevante IT-programmer til byggeriets verden, gerne kendskab til Revit, 3D modeller, BIM. Officepakken er et integreret værktøj i din dagligdag. Personlige kompetencer: Som person besidder du et stort drive, er entusiastisk, har en proaktiv indstilling, samt er nytænkende og har lyst til at udfordre det vi plejer og kan fremelske forudseenhed, og agere roligt med overblik, når der er travlt. Du tager 100 ejerskab på opgaverne, selvom du indgår i teams. Du er ærlig og står ved dine holdninger. Du er resultatorienteret og aktiv i processerne, og god til at kommunikere. Virksomheden tilbyder: Du tilbydes en spændende stilling i en dynamisk og velrenommeret virksomhed, hvor du får stor indflydelse på din hverdag. Du vil blive grundigt introduceret i AG GRUPPEN s forretning, og få vejledning og støtte i dit arbejde. Lønpakken indebærer fast løn inkl. pension. Der er optimale muligheder for udvikling i et arbejdsmiljø, hvor åbenhed, arbejdsglæde og humor vægtes højt. Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Jørgen Ole Jensen på 60 17 17 07 joj@erhr.dk Ansøgningsfrist snarest muligt samtaler afholdes løbende. Alle henvendelser behandles med behørig diskretion og fuld fortrolighed, i henhold til GDPR (Persondataforordningen).11Jobnet05fc92ec100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-02-28T00:00:000000http://erhr.dk/for-kandidater/ledige-jobs/227330EuropaDanmarkJyllandØstjyllandSkanderborgEuropaDanmarkJyllandMidtjyllandIkast-BrandeEuropaDanmarkJyllandMidtjyllandSilkeborg3683933ERHR Rekruttering11Granhøjvej 88600SilkeborgDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent10000877598JobNet5093267509326710030-12-2019000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=05fc92echttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=05fc92echttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=05fc92ec&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=05fc92ec&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonProjekteringsleder - Odense1Dansk3Læse/ tale131918Leder6Ledelse363825758Jørgennoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330181283Projekteringsleder - OdenseRobot Projekteringsleder - Odense til AG GRUPPEN Virksomhed: AG GRUPPEN er en projektudviklings virksomhed med egen byggeorganisation, grundlagt i 1986. Hos AG GRUPPEN udvikles byggeprojekter i samarbejde med arkitektfirmaer, investorer og brugere der med byggeriets arkitektur og funktionalitet skaber attraktive boliger og erhvervsbyggeri. Byggerierne udføres af underentreprenører og styres af AG GRUPPENs projekt- og byggeledelse der er placeret på byggepladsen under hele byggeriet. Blandt kunderne finder man de danske pensionskasser og store private ejendomsselskaber. AG GRUPPEN har base i Odense og kontor i København og Aarhus. Der er i dag ca. 74 medarbejdere beskæftiget, primært ingeniører, konstruktører byggeteknikere og funktionærer. Læs mere om virksomheden på www.aggruppen.dk Jobbet: Som projekteringsleder får du ansvar for at drive projekterings processen på udvalgte projekter, og indgår i et dynamisk samarbejde med bl.a. projektudviklere og projektchefer og ikke mindst kalkulation indkøbsafdelingen. Du vil referere til projekteringschefen og indgå i en matrixorganisation, hvor projektreferencen på det enkelte projekt er projektchefen. Du er med på projekterne fra projekteringsfasen til færdigt endeligt byggeprojekt og stillingen spænder derfor bredt, med mange udfordringer, og stort ansvar, men indeholder også muligheden for at være med til og sætte dit eget præg på byggerierne og medvirke til at de udvikler sig i en retning hvor modelbaseret kalkulation er en naturlig del af dagligdagen. Opgaverne spænder fra indsamling af og formidling af projekteringsgrundlag, til udarbejdelse af tidsplaner for projektering af projekter, entrepriseomfang, afklaring og opfølgning på myndighedsforhold, afholdelse af projekteringsmøder, samt deltagelse i møder med bygherre, generel opfølgning på igangværende projekter, og endelig generelt bistå projektudvikling med nye opgaver. Faglige kompetencer: Du har erfaring med projektering og projektledelse, fra anden virksomhed indenfor byggeri. Du har en bred byggefaglig erfaring med hele forløbet af større og flere byggeprojekter, projektledelse fra større entreprenørfirma, såvel som godt kendskab til byggebranchens aftaleforhold (AB 18 m. m.) og spilleregler indenfor både rådgivning og udførelse. Din baggrund kan f.eks. være ingeniørmæssig uddannelse, eller som bygningskonstruktør, indenfor byggeri, og gerne en håndværksmæssig baggrund. Derudover forventes der kompetencer indenfor økonomi og relevante IT-programmer til byggeriets verden, gerne kendskab til Revit, 3D modeller, BIM. Officepakken er et integreret værktøj i din dagligdag. Personlige kompetencer: Som person besidder du et stort drive, er entusiastisk, har en proaktiv indstilling, samt er nytænkende og har lyst til at udfordre det vi plejer og kan fremelske forudseenhed, og agere roligt med overblik, når der er travlt. Du tager 100 ejerskab på opgaverne, selvom du indgår i teams. Du er ærlig og står ved dine holdninger. Du er resultatorienteret og aktiv i processerne, og god til at kommunikere. Virksomheden tilbyder: Du tilbydes en spændende stilling i en dynamisk og velrenommeret virksomhed, hvor du får stor indflydelse på din hverdag. Du vil blive grundigt introduceret i AG GRUPPEN s forretning, og få vejledning og støtte i dit arbejde. Lønpakken indebærer fast løn inkl. pension. Der er optimale muligheder for udvikling i et arbejdsmiljø, hvor åbenhed, arbejdsglæde og humor vægtes højt. Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Jørgen Ole Jensen på 60 17 17 07 joj@erhr.dk Ansøgningsfrist snarest muligt samtaler afholdes løbende. Alle henvendelser behandles med behørig diskretion og fuld fortrolighed, i henhold til GDPR (Persondataforordningen).

Projekteringsleder - Odense til AG GRUPPEN

Virksomhed:

AG GRUPPEN er en projektudviklings virksomhed med egen byggeorganisation, grundlagt i 1986.

Hos AG GRUPPEN udvikles byggeprojekter i samarbejde med arkitektfirmaer, investorer og brugere der med byggeriets arkitektur og funktionalitet skaber attraktive boliger og erhvervsbyggeri. Byggerierne udføres af underentreprenører og styres af AG GRUPPENs projekt- og byggeledelse der er placeret på byggepladsen under hele byggeriet. Blandt kunderne finder man de danske pensionskasser og store private ejendomsselskaber. AG GRUPPEN har base i Odense og kontor i København og Aarhus. Der er i dag ca. 74 medarbejdere beskæftiget, primært ingeniører, konstruktører byggeteknikere og funktionærer. Læs mere om virksomheden på www.aggruppen.dk

Jobbet:

Som projekteringsleder får du ansvar for at drive projekterings processen på udvalgte projekter, og indgår i et dynamisk samarbejde med bl.a. projektudviklere og projektchefer og ikke mindst kalkulation/indkøbsafdelingen. Du vil referere til projekteringschefen og indgå i en matrixorganisation, hvor projektreferencen på det enkelte projekt er projektchefen.

Du er med på projekterne fra projekteringsfasen til færdigt endeligt byggeprojekt og stillingen spænder derfor bredt, med mange udfordringer, og stort ansvar, men indeholder også muligheden for at være med til og sætte dit eget præg på byggerierne og medvirke til at de udvikler sig i en retning hvor modelbaseret kalkulation er en naturlig del af dagligdagen.

Opgaverne spænder fra indsamling af og formidling af projekteringsgrundlag, til udarbejdelse af tidsplaner for projektering af projekter, entrepriseomfang, afklaring og opfølgning på myndighedsforhold, afholdelse af projekteringsmøder, samt deltagelse i møder med bygherre, generel opfølgning på igangværende projekter, og endelig generelt bistå projektudvikling med nye opgaver.

Faglige kompetencer:

Du har erfaring med projektering og projektledelse, fra anden virksomhed indenfor byggeri. Du har en bred byggefaglig erfaring med hele forløbet af større og flere byggeprojekter, projektledelse fra større entreprenørfirma, såvel som godt kendskab til byggebranchens aftaleforhold (AB 18 m. m.) og spilleregler indenfor både rådgivning og udførelse.

Din baggrund kan f.eks. være ingeniørmæssig uddannelse, eller som bygningskonstruktør, indenfor byggeri, og gerne en håndværksmæssig baggrund. Derudover forventes der kompetencer indenfor økonomi og relevante IT-programmer til byggeriets verden, gerne kendskab til Revit, 3D modeller, BIM. Officepakken er et integreret værktøj i din dagligdag.

Personlige kompetencer:

Som person besidder du et stort drive, er entusiastisk, har en proaktiv indstilling, samt er nytænkende og har lyst til at udfordre ”det vi plejer” og kan fremelske forudseenhed, og agere roligt med overblik, når der er travlt. Du tager 100% ejerskab på opgaverne, selvom du indgår i teams. Du er ærlig og står ved dine holdninger. Du er resultatorienteret og aktiv i processerne, og god til at kommunikere.

Virksomheden tilbyder:

Du tilbydes en spændende stilling i en dynamisk og velrenommeret virksomhed, hvor du får stor indflydelse på din hverdag. Du vil blive grundigt introduceret i AG GRUPPEN’s forretning, og få vejledning og støtte i dit arbejde. Lønpakken indebærer fast løn inkl. pension. Der er optimale muligheder for udvikling i et arbejdsmiljø, hvor åbenhed, arbejdsglæde og humor vægtes højt.

Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Jørgen Ole Jensen på 60 17 17 07 joj@erhr.dk

Ansøgningsfrist snarest muligt – samtaler afholdes løbende.

Alle henvendelser behandles med behørig diskretion og fuld fortrolighed, i henhold til GDPR (Persondataforordningen).

ERHR RekrutteringSilkeborg2020-02-18T00:00:002020-02-28T00:00:00
330183867Leder af Teknisk AfdelingRobot Ferskvandscentret og AQUA Akvarium Dyrepark søger Leder til Teknisk Afdeling Til de to spændende selvejende institutioner Ferskvandscentret og AQUA Akvarium Dyrepark, som er i fortsat udvikling, søger vi en hands-on leder til vores Tekniske Afdeling. Med reference til vores Administrerende Direktør bliver du ansvarlig for et mangfoldigt team på 8 medarbejdere, der servicerer Ferskvandscentret og AQUA Akvarium Dyreparks mange afdelinger og erhvervslejere. Opgaverne i teamet favner bredt og inkluderer alt fra renoveringsprojekter, tømrer- og malerarbejde og VVS-opgaver til vedligeholdelse af maskiner og udstyr, flytning af møbler og AV-assistance til møder og konferencer. Du vil spille en nøglerolle i forhold til at sikre et givende og konstruktivt samarbejde både internt i afdelingen og med de forskellige forretningsområder og stabe. Vi søger en serviceminded og ansvarsbevidst person, der både teknisk og ledelsesmæssigt har det rette drive og erfaring til at gå forrest og sørge for, at de forskellige opgaver prioriteres, planlægges og fuldføres. Det er meget vigtigt for os, at du kan agere som spillende træner og bruger tid i marken ved siden af ledelsen af teamet. Du skal derfor selv have den nødvendige håndværksmæssige- og tekniske viden til at løse opgaver, men samtidigt formå at få hele det tekniske team til at spille optimalt. Stilingen er på fuldtid. Arbejdstiden vil være skiftende (morgen, aften og weekend), og du skal være forberedt på, at der også uden for normal arbejdstid skal kunne ydes assistance ved pludseligt opstået behov. Dine ansvarsområder omfatter, men er ikke begrænset til: Daglig ledelse af Teknisk Afdeling, herunder planlægning og prioritering af arbejdsopgaver Ledelse af bygnings- og installationsopgaver Vicevært for lejerne i Ferskvandscentrets ErhvervsPark IT- og telefoniløsninger Vedligeholdelse og servicering af tekniske installationer Vi forventer, at du: har en relevant teknisk og eller håndværksmæssig baggrund og praktisk erfaring med samme trives med at lede et team har erfaring med at planlægge og styre større opgaver samt arbejder struktureret og vedholdende med et højt kvalitetsniveau formår at samarbejde med hele organisationen viser gennemslagskraft, når det er nødvendigt, besidder et stort drive og ambitioner, der naturligt smitter af på dine opgivelser er erfaren IT-bruger på administratorniveau. Du tilbydes et attraktivt, men også udfordrende job i en ambitiøs organisation med et højt fagligt niveau og en professionel indstilling. Interesseret? Skulle du ønske yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte Knud Bundgaard på telefon 41 60 40 39. Ansøgning mærket Leder til Teknisk Afdeling vedlagt CV med relevante oplysninger og dokumentation sendes elektronisk til job@fvc.dk Ansøgningerne behandles i takt med at de modtages. Ferskvandscentret og AQUA er et lokalt og nationalt center for vandmiljø, der på baggrund af de naturlige omgivelser, mange faciliteter og et højt kvalitetsniveau danner ramme om erhvervsaktiviteter, uddannelse, formidling og forskning på flere niveauer. Læs mere på vores hjemmesider www.fvc.dk og www.visitaqua.dk

Ferskvandscentret og AQUA Akvarium & Dyrepark søger Leder til Teknisk Afdeling

 

Til de to spændende selvejende institutioner Ferskvandscentret og AQUA Akvarium & Dyrepark, som er i fortsat udvikling, søger vi en hands-on leder til vores Tekniske Afdeling.

 

Med reference til vores Administrerende Direktør bliver du ansvarlig for et mangfoldigt team på 8 medarbejdere, der servicerer Ferskvandscentret og AQUA Akvarium & Dyreparks mange afdelinger og erhvervslejere. Opgaverne i teamet favner bredt og inkluderer alt fra renoveringsprojekter, tømrer- og malerarbejde og VVS-opgaver til vedligeholdelse af maskiner og udstyr, flytning af møbler og AV-assistance til møder og konferencer. Du vil spille en nøglerolle i forhold til at sikre et givende og konstruktivt samarbejde både internt i afdelingen og med de forskellige forretningsområder og stabe.

 

Vi søger en serviceminded og ansvarsbevidst person, der både teknisk og ledelsesmæssigt har det rette drive og erfaring til at gå forrest og sørge for, at de forskellige opgaver prioriteres, planlægges og fuldføres.  Det er meget vigtigt for os, at du kan agere som ”spillende træner” og bruger tid ”i marken” ved siden af ledelsen af teamet. Du skal derfor selv have den nødvendige håndværksmæssige- og tekniske viden til at løse opgaver, men samtidigt formå at få hele det tekniske team til at spille optimalt.

 

Stilingen er på fuldtid. Arbejdstiden vil være skiftende (morgen, aften og weekend), og du skal være forberedt på, at der også uden for normal arbejdstid skal kunne ydes assistance ved pludseligt opstået behov.

 

Dine ansvarsområder omfatter, men er ikke begrænset til:

 

  • Daglig ledelse af Teknisk Afdeling, herunder planlægning og prioritering af arbejdsopgaver
  • Ledelse af bygnings- og installationsopgaver
  • Vicevært for lejerne i Ferskvandscentrets ErhvervsPark
  • IT- og telefoniløsninger
  • Vedligeholdelse og servicering af tekniske installationer

 

Vi forventer, at du:

 

  • har en relevant teknisk og/eller håndværksmæssig baggrund og praktisk erfaring med samme
  • trives med at lede et team
  • har erfaring med at planlægge og styre større opgaver samt arbejder struktureret og vedholdende med et højt kvalitetsniveau
  • formår at samarbejde med hele organisationen
  • viser gennemslagskraft, når det er nødvendigt,
  • besidder et stort drive og ambitioner, der naturligt smitter af på dine opgivelser
  • er erfaren IT-bruger på administratorniveau.

 

Du tilbydes et attraktivt, men også udfordrende job i en ambitiøs organisation med et højt fagligt niveau og en professionel indstilling.

 

Interesseret? 

 

Skulle du ønske yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte Knud Bundgaard på telefon 41 60 40 39. Ansøgning mærket ”Leder til Teknisk Afdeling” vedlagt CV med relevante oplysninger og dokumentation sendes elektronisk til job@fvc.dk

 

Ansøgningerne behandles i takt med at de modtages.

 

Ferskvandscentret og AQUA er et lokalt og nationalt center for vandmiljø, der på baggrund af de naturlige omgivelser, mange faciliteter og et højt kvalitetsniveau danner ramme om erhvervsaktiviteter, uddannelse, formidling og forskning på flere niveauer. Læs mere på vores hjemmesider www.fvc.dk og www.visitaqua.dk

Vejlsøhus hotel og konferencecenterSilkeborg2020-02-19T00:00:002020-03-24T00:00:00
330181535Driftleder søges til Sophiendal GodsRobot Vi søger en ny driftleder, da vores nuværende har søgt nye udfordringer. Du skal have alle relevante cerfikater, være selvstændig og fleksibel. Sophiendal gods driver kvægbrug, jordbrug og skovbrug. Sophiendal gods ligger lidt udenfor Skanderborg. Kun skriftlige ansøgninger vil komme i betragning.

Vi søger en ny driftleder, da vores nuværende har søgt nye udfordringer.

Du skal have alle relevante cerfikater, være selvstændig og fleksibel.

 

Sophiendal gods driver kvægbrug, jordbrug og skovbrug.

Sophiendal gods ligger lidt udenfor Skanderborg.

 

Kun skriftlige ansøgninger vil komme i betragning.

Danske Slotte F.M.B.A.Skanderborg2020-02-18T00:00:002020-04-08T00:00:00
330187513Leder søges til selvejende institutionRobot Brænder du for at skabe et godt børneliv og understøtte trivsel, læring og udvikling for 3-6årige? Og drømmer du om at lede en arbejdsplads med engagerede og dygtige medarbejdere? Så er den selvejende institution Frk. Ellen Gades Børnehave i Risskov lige stedet for dig! Alle børn skal have de bedste betingelser for at lære, udvikle sig og trives. Vi søger en ny leder med et stærkt fagligt ståsted i den pædagogiske verden, der med engagement, ansvar og i tæt dialog med bestyrelse, forældre, pædagogiske medarbejdere og tværfaglige samarbejdspartnere vil arbejde for at skabe stærke faglige og inkluderende fællesskaber for alle institutionens børn. Du skal nyde at have børn omkring dig, da vi ønsker, at du også skal være en del af den pædagogiske praksis. Vi ønsker en leder, der er synlig og har pædagogisk indsigt ved aktivt at deltage i hverdagen. Vores børnehave: Frk. Ellen Gades Børnehave er en mindre selvejende, værdibåren og traditionsrig børnehave med to stuer og 40 børn i alt. Personalegruppen består af syv pædagoger og en medhjælper, som arbejder på tværs af stuerne, men under samme struktur vi er t fælles hus. Vi er så heldige, at vi bor i en lille villa tæt på både skov og strand og har en engageret forældregruppe og bestyrelse. Vi tror på, at en stærk faglig leder, der er i stand til at understøtte det gode arbejdsmiljø, er forudsætningen for børnenes trivsel og udvikling. Børnehavens personale er engagerede, velfungerende og aktive medspillere i institutionens videre udvikling. Alt personale er uddannet pædagoger, da fagligheden i Frk. Ellen Gades Børnehave er i højsædet. Vi er en del af paraplyorganisationen fobu, og vi har en driftsoverenskomst med Aarhus Kommune, som derfor også er en vigtig samarbejdspartner for børnehaven. Dine kommende ansvarsområder Som institutionsleder er du en del af ledelsen af Frk. Ellen Gades Børnehave sammen med bestyrelsen. Som institutionsleder har du ansvaret for den samlede drift, koordinering og samarbejdet mellem medarbejderne og går forrest for at skabe et godt forældresamarbejde. Det vigtigste for dig som kommende leder af Frk. Ellen Gades Børnehave er at understøtte trivsel og læring for børnehavens børn og fortsætte den faglige udvikling af dine medarbejderes kompetencer og evne til at omsætte dem til pædagogisk praksis. Du skal også være med til at lede arbejdet med den nye styrkede læreplan. En proces vi er godt i gang med, men som vi også ønsker, at du sætter dit præg på. Vi har særligt fokus på nærvær og tid til det enkelte barn, udeliv og leg. Du får ansvaret for at lede den videre udvikling, men vi forventer, at du også giver dig tid som ny leder til at lære børnehaven og personalet at kende. Din profil Vi søger en institutionsleder, der har ledelsesmæssig erfaring med børn fra 0-6 år og et stærkt organisatorisk blik. Du er er uddannet pædagog og har fokus på hele tiden at videreudvikle institutionen i samarbejde med medarbejdere og bestyrelse, altid med fokus på at skabe det bedste daginstitutionstilbud for børnene og en attraktiv arbejdsplads. Samarbejde og kommunikation falder dig naturligt. Både i forhold til børn, medarbejdere, forældre og med Aarhus Kommune og andre relevante samarbejdspartnere såsom 2012 netværket, vores skoler og forældrebestyrelsen. Du har øje for vigtigheden af god trivsel og godt arbejdsmiljø, og så er du en nærværende leder, der er synlig i dagligdagen. Du inddrager medarbejderne og er støttende på en ordentlig, troværdig, empatisk og tillidsskabende måde. Både personaleledelse, økonomistyring og administrative opgaver falder dig naturligt. Hvad kan netop vores institution og vores personale tilbyde dig Med netop dette job får du en hverdag i en velkørende børnehave med en god og lang historie og med et tæt samarbejde med et netværk af 5 andre ledere af selvejende intuitioner. Derudover får du som leder i Frk. Ellen Gades Børnehave et afvekslende job med timer på kontoret og gulvet tæt på dit personale. En personalegruppe, som har let til smil og grin, er fleksibel, og som brænder for netop Frk. Ellen Gades Børnehave og for at videreudvikle børnehaven sammen med dig. Og hos os er der ikke langt fra ideer til handling, når der skal videreudvikles, eller når vi skal udvikle rammerne for at skabe det gode børneliv i vores børnehave. Kan du se dig selv i ovenstående profil, så ser vi frem til at modtage din ansøgning. Det praktiske Stillingen er en fuldtidsstilling. Ansøgning med oplysning om uddannelse og tidligere beskæftigelse, vedlagt eventuelle udtalelser, skal sendes til konstitueret leder, Kathrine Bomholt, på mail bomkat@aarhus.dk Ansøgningen skal være modtaget senest den 5. marts 2020 1. samtalerunde forventes afholdt i uge 12 og 2. runde i uge 13 Ansættelse er betinget af tilfredsstillende børne- og straffeattest og med forbehold for godkendelse af Aarhus Kommune. Ansættelsesvilkår Løn efter gældende overenskomst. Hvis du vil vide mere Du har mulighed for at lære os bedre at kende via vores hjemmeside (copy paste evt det fulde link): https: aarhus.inst.dk Foresides IntraForeside.aspx?Location IP.9E Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte konstitueret leder, Kathrine Bomholt, på mail bomkat@aarhus.dk eller tlf. 24782510.

 

Brænder du for at skabe et godt børneliv og understøtte trivsel, læring og udvikling for 3-6årige? Og drømmer du om at lede en arbejdsplads med engagerede og dygtige medarbejdere? Så er den selvejende institution Frk. Ellen Gades Børnehave i Risskov lige stedet for dig!

Alle børn skal have de bedste betingelser for at lære, udvikle sig og trives. Vi søger en ny leder med et stærkt fagligt ståsted i den pædagogiske verden, der med engagement, ansvar og i tæt dialog med bestyrelse, forældre, pædagogiske medarbejdere og tværfaglige samarbejdspartnere vil arbejde for at skabe stærke faglige og inkluderende fællesskaber for alle institutionens børn. Du skal nyde at have børn omkring dig, da vi ønsker, at du også skal være en del af den pædagogiske praksis. Vi ønsker en leder, der er synlig og har pædagogisk indsigt ved aktivt at deltage i hverdagen.

Vores børnehave: Frk. Ellen Gades Børnehave er en mindre selvejende, værdibåren og traditionsrig børnehave med to stuer og 40 børn i alt. Personalegruppen består af syv pædagoger og en medhjælper, som arbejder på tværs af stuerne, men under samme struktur – vi er ét fælles hus. Vi er så heldige, at vi bor i en lille villa tæt på både skov og strand og har en engageret forældregruppe og bestyrelse. Vi tror på, at en stærk faglig leder, der er i stand til at understøtte det gode arbejdsmiljø, er forudsætningen for børnenes trivsel og udvikling. Børnehavens personale er engagerede, velfungerende og aktive medspillere i institutionens videre udvikling. Alt personale er uddannet pædagoger, da fagligheden i Frk. Ellen Gades Børnehave er i højsædet. Vi er en del af paraplyorganisationen fobu, og vi har en driftsoverenskomst med Aarhus Kommune, som derfor også er en vigtig samarbejdspartner for børnehaven.

Dine kommende ansvarsområder Som institutionsleder er du en del af ledelsen af Frk. Ellen Gades Børnehave sammen med bestyrelsen. Som institutionsleder har du ansvaret for den samlede drift, koordinering og samarbejdet mellem medarbejderne og går forrest for at skabe et godt forældresamarbejde. Det vigtigste for dig som kommende leder af Frk. Ellen Gades Børnehave er at understøtte trivsel og læring for børnehavens børn og fortsætte den faglige udvikling af dine medarbejderes kompetencer og evne til at omsætte dem til pædagogisk praksis. Du skal også være med til at lede arbejdet med den nye styrkede læreplan. En proces vi er godt i gang med, men som vi også ønsker, at du sætter dit præg på. Vi har særligt fokus på nærvær og tid til det enkelte barn, udeliv og leg. Du får ansvaret for at lede den videre udvikling, men vi forventer, at du også giver dig tid som ny leder til at lære børnehaven og personalet at kende.

Din profil Vi søger en institutionsleder, der har ledelsesmæssig erfaring med børn fra 0-6 år og et stærkt organisatorisk blik. Du er er uddannet pædagog og har fokus på hele tiden at videreudvikle institutionen i samarbejde med medarbejdere og bestyrelse, altid med fokus på at skabe det bedste daginstitutionstilbud for børnene og en attraktiv arbejdsplads.

Samarbejde og kommunikation falder dig naturligt. Både i forhold til børn, medarbejdere, forældre og med Aarhus Kommune og andre relevante samarbejdspartnere såsom 2012 netværket, vores skoler og forældrebestyrelsen.

Du har øje for vigtigheden af god trivsel og godt arbejdsmiljø, og så er du en nærværende leder, der er synlig i dagligdagen. Du inddrager medarbejderne og er støttende på en ordentlig, troværdig, empatisk og tillidsskabende måde. Både personaleledelse, økonomistyring og administrative opgaver falder dig naturligt.

Hvad kan netop vores institution og vores personale tilbyde dig Med netop dette job får du en hverdag i en velkørende børnehave med en god og lang historie og med et tæt samarbejde med et netværk af 5 andre ledere af selvejende intuitioner. Derudover får du som leder i Frk. Ellen Gades Børnehave et afvekslende job med timer på kontoret og gulvet tæt på dit personale. En personalegruppe, som har let til smil og grin, er fleksibel, og som brænder for netop Frk. Ellen Gades Børnehave og for at videreudvikle børnehaven sammen med dig. Og hos os er der ikke langt fra ideer til handling, når der skal videreudvikles, eller når vi skal udvikle rammerne for at skabe det gode børneliv i vores børnehave.

Kan du se dig selv i ovenstående profil, så ser vi frem til at modtage din ansøgning.

Det praktiske

Stillingen er en fuldtidsstilling.

• Ansøgning med oplysning om uddannelse og tidligere beskæftigelse, vedlagt eventuelle udtalelser, skal sendes til konstitueret leder, Kathrine Bomholt, på mail bomkat@aarhus.dk

• Ansøgningen skal være modtaget senest den 5. marts 2020

• 1. samtalerunde forventes afholdt i uge 12 og 2. runde i uge 13

Ansættelse er betinget af tilfredsstillende børne- og straffeattest og med forbehold for godkendelse af Aarhus Kommune.

Ansættelsesvilkår Løn efter gældende overenskomst.

Hvis du vil vide mere Du har mulighed for at lære os bedre at kende via vores hjemmeside (copy paste evt det fulde link):

https://aarhus.inst.dk/Foresides/IntraForeside.aspx?Location=IP.9E

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte konstitueret leder, Kathrine Bomholt, på mail bomkat@aarhus.dk eller tlf. 24782510.

FRK ELLEN GADES BØRNEHAVERisskov2020-02-19T00:00:002020-03-05T00:00:00
330190811Leder til selvejende klub - Galten Junior- & Ungdomsklub (GJUK)Robot Vi søger en dygtig leder til den selvejende institution, Galten Junior-& Ungdomsklub (GJUK), med start 1. maj 2020.GJUK er en kombineret mini-, junior- og ungdomsklub, med stærke traditioner og årelang forankring i lokalsamfundet.GJUKs brugergruppe er børn og unge fra 9 18 år, hvoraf de fleste, bor i lokalområdet og går i den lokale kommuneskole.Vi ønsker en inddragende leder, som med gejst og overskud har mod på at manøvrere mellem kutyme og nytænkning, udvikling og sparring med en engageret, stabil og fleksibel medarbejderstab.Vi lægger vægt på, at duVærner om klubbens og personalets kerneopgaver.Er anerkendende i din pædagogiske og relationelle tilgang til brugere og personale.Er handlekraftig og kan opstille klare mål og opnå dem, samt kan træffe svære beslutninger og stå ved dem, selv når det bliver svært.Kan samarbejde med bestyrelsen om driften og udviklingen af klubben, så du både klæder bestyrelsen på og er tydelig i forhold til hvilke faglige argumenter, der har betydning for retningen for klubben.Vi forventer, at duHar en pædagogfaglig baggrund og gerne ledelseserfaring.Har styr på budgetter og økonomi.Er rutineret it-bruger.Er klar på både administrativt og praktisk pædagogisk arbejde.Ud over en hverdag blandt de dejligste børn i verden, kan vi tilbydeEn stabil, fleksibel og engageret personalegruppe, med stort kendskab til brugergruppen og lokalsamfundet.En varm, venlig og humoristisk omgangstone mellem en stab, som kan lide hinanden og at arbejde sammen.Nogle fantastiske rammer i et gammelt hus, med et utal af muligheder såvel ude som inde.Et etableret ledernetværk, som yder stor omsorg og fantastisk sparring for hinanden og den nye .En aktiv og tillidsfuld bestyrelse.Frist8. marts 2020.Vi søger en dygtig leder til den selvejende institution, Galten Junior-& Ungdomsklub (GJUK), med start 1. maj 2020.

GJUK er en kombineret mini-, junior- og ungdomsklub, med stærke traditioner og årelang forankring i lokalsamfundet.
GJUKs brugergruppe er børn og unge fra 9 – 18 år, hvoraf de fleste, bor i lokalområdet og går i den lokale kommuneskole.

Vi ønsker en inddragende leder, som med gejst og overskud har mod på at manøvrere mellem kutyme og nytænkning, udvikling og sparring med en engageret, stabil og fleksibel medarbejderstab.

Vi lægger vægt på, at du
  • Værner om klubbens og personalets kerneopgaver.
  • Er anerkendende i din pædagogiske og relationelle tilgang til brugere og personale.
  • Er handlekraftig og kan opstille klare mål og opnå dem, samt kan træffe svære beslutninger og stå ved dem, selv når det bliver svært.
  • Kan samarbejde med bestyrelsen om driften og udviklingen af klubben, så du både klæder bestyrelsen på og er tydelig i forhold til hvilke faglige argumenter, der har betydning for retningen for klubben.

Vi forventer, at du
  • Har en pædagogfaglig baggrund og gerne ledelseserfaring.
  • Har styr på budgetter og økonomi.
  • Er rutineret it-bruger.
  • Er klar på både administrativt og praktisk pædagogisk arbejde.

Ud over en hverdag blandt de dejligste børn i verden, kan vi tilbyde
  • En stabil, fleksibel og engageret personalegruppe, med stort kendskab til brugergruppen og lokalsamfundet.
  • En varm, venlig og humoristisk omgangstone mellem en stab, som kan lide hinanden og at arbejde sammen.
  • Nogle fantastiske rammer i et gammelt hus, med et utal af muligheder såvel ude som inde.
  • Et etableret ledernetværk, som yder stor omsorg og fantastisk sparring for hinanden og ”den nye”.
  • En aktiv og tillidsfuld bestyrelse.

Frist
8. marts 2020.

 

Skanderborg KommuneGalten2020-02-21T00:00:002020-03-08T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Projekteringsleder - Odense

ERHR Rekruttering

Silkeborg
Projekteringsleder - Odense til AG GRUPPEN Virksomhed: AG GRUPPEN er en projektudviklings virksomhed med egen byggeorganisation, grundlagt i 1986. Hos AG GRUPPEN udvikles byggeprojekter i samarbejde med arkitektfirmaer, investorer og brugere der med...
Indrykket:18. februar 2020

Leder af Teknisk Afdeling

Vejlsøhus hotel og konferencecenter

Silkeborg
Ferskvandscentret og AQUA Akvarium Dyrepark søger Leder til Teknisk Afdeling Til de to spændende selvejende institutioner Ferskvandscentret og AQUA Akvarium Dyrepark, som er i fortsat udvikling, søger vi en hands-on leder til vores Tekniske Afdeling...
Indrykket:19. februar 2020

Driftleder søges til Sophiendal Gods

Danske Slotte F.M.B.A.

Skanderborg
Vi søger en ny driftleder, da vores nuværende har søgt nye udfordringer. Du skal have alle relevante cerfikater, være selvstændig og fleksibel. Sophiendal gods driver kvægbrug, jordbrug og skovbrug. Sophiendal gods ligger lidt udenfor Skanderborg. K...
Indrykket:18. februar 2020

Leder søges til selvejende institution

FRK ELLEN GADES BØRNEHAVE

Risskov
Brænder du for at skabe et godt børneliv og understøtte trivsel, læring og udvikling for 3-6årige? Og drømmer du om at lede en arbejdsplads med engagerede og dygtige medarbejdere? Så er den selvejende institution Frk. Ellen Gades Børnehave i Risskov...
Indrykket:19. februar 2020

Leder til selvejende klub - Galten Junior- & Ungdomsklub (GJUK)

Skanderborg Kommune

Galten
Vi søger en dygtig leder til den selvejende institution, Galten Junior-& Ungdomsklub (GJUK), med start 1. maj 2020.GJUK er en kombineret mini-, junior- og ungdomsklub, med stærke traditioner og årelang forankring i lokalsamfundet.GJUKs brugergruppe ...
Indrykket:21. februar 2020