Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Projektkoordinator

 
Stillingen 
Som projektkoordinator bliver du en del af holdet der tegner, designer og udvikler Ajos´ brede produktportefølje af skur-, modul- og pavillonløsninger. Du refererer til afdelingschefen og har derudover et dagligt og tæt samarbejde med projektlederne. Du vil, ud over ovennævnte, styre opgaverne fra tilbudsoverdragelse til aflevering, og du har ansvaret for, at projekterne udføres inden for aftalte rammer, herunder rammerne for økonomi, kvalitet, tid, sikkerhed og miljø.  
 
Opgaver, der hører til stillingen:  
  • Gennemlæse udbud ift. design af pavillon løsninger 
  • Udarbejde mellemkalkulationer og kontrahere med UE/UL i tæt samarbejde med driftsafdelingen 
  • Udarbejde projektplan til styring af kvalitet, arbejdsmiljø og tidsplaner 
  • Fastlægge ansvar og roller iht. projektplanen sammen med nærmeste leder samt produktionschefen 
  • Sørge for, at økonomiske merkrav fremsendes til kunden rettidigt og løbende sikre afklaring af eventuelle økonomi/tidskrav fra UE/UL 
  • Projektleder på udvikling og implementering af nødvendige systemer, metoder og processer, herunder f.eks. dataopsamling til ledelsesinformationssystemer, kalkulationssystemer mm. 
  • Være med til at finde KPI’er og målinger til at generere bedre indtjening og mere tilfredse kunder 
 
Hvem er du?  
Vi forestiller os, at du har en håndværksmæssig baggrund og derefter har læst videre til bygningskonstruktør, byggetekniker el. lign. Du har engagement og energi, hvilket man mærker gennem dine kreative og dog praktiske løsninger. Du tegner i Revit og har kendskab til forskellige ERP-systemer samt begår dig på dansk og engelsk i både skrift og tale. Vi anvender SuperOffice, hvorfor det er en fordel, at du kender dette eller lignende systemer. Du har erfaring med samarbejdet med interessenter igennem de forskellige faser, og du formår at forventningsafstemme med kunderne løbende. Vi tager det som en selvfølge, at du har erfaring med AB92, tilbudsloven. 
 
Vi tilbyder 
Et spændende miljø i en virksomhed, der er organiseret i en matrix-organisation og ejet af MT Højgaard. Vi har et godt arbejdsmiljø og en selvstændig hverdag, hvor travlhed, struktur og kundens bedste driver os frem. Alle medarbejdere i Ajos stræber efter at være samarbejdsvillige, kundeorienterede, ansvarsbevidste og loyale - over for både hinanden og kunderne. Vi tilbyder dig muligheden for at tilrettelægge egen hverdag, frihed under ansvar og en lønpakke, der afspejler dine kvalifikationer.   
 
Ansøgning 
JKS CAREER er ansvarlig for rekrutteringsprocessen, og er du interesseret i at søge denne spændende stilling, bedes du sende en ansøgning, CV samt relevante bilag via søg stillingen.  
Vi behandler ansøgningerne løbende, og du må derfor meget gerne sende din ansøgning allerede i dag. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Henriette Nørgaard på telefon + 45 3085 1309. 
 
Om Ajos A/S 
Ajos a/s er en landsdækkende virksomhed, som hver dag året rundt arbejder med materieludlejning, udlejning af pavilloner og byggestrøm, byggepladsindretning, service og logistik. Ajos blev etableret i 1983, da A. Jespersen og Søn begyndte at beskæftige sig med materieludlejning til eksterne kunder. Ajos er en forkortelse for navnet på entreprenørvirksomheden A. Jespersen og Søn (1903-1991). I 2005 blev alle MT Højgaards materielaktiviteter samlet under navnet Ajos, og i 2008 blev Ajos etableret som et selvstændigt aktieselskab, der er 100 % ejet af MT Højgaard a/s. Læs mere på: www.ajos.dk 


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her