Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Projektkoordinator

Er du vores nye projektkoordinator, og brænder for at arbejde i et team hvor der fokuseres på god planlægning, høj kvalitet og glade kunder?

Dine primære opgaver:

  • Beregning af tilbud, opfølgning samt styring af ordre og projekter
  • Planlægning og styring af bemanding (pt. 12 montører og lærlinge)
  • Indkøb af materialer
  • Besvare indgående opkald til virksomheden, herunder servicering af kunder og leverandører

Vi forventer af dig:

  • Du har erfaring fra lignede stillinger
  • Du arbejder meget selvstændigt, struktureret og er ansvarsbevidst
  • Du har sans for kort- og langtidsplanlægning
  • Du er serviceminded og udadvendt og har en god humor
  • Du har en forretningsmæssig indstilling til opgaverne og vil gerne udvise fleksibilitet, når der er travlt
  • Dine faglige kompetencer matcher de nævnte opgaver
  • Du har erfaring med MS Office pakken og gerne Ordrestyring

Den Jyske Elektriker ApS

Vi kan tilbyde en spændende stilling i en meget velfungerende og konsolideret virksomhed. En funktionærstilling med løn efter kvalifikationer, firmabil, smartphone, frugtordning, gode kollegaer og gode arbejdsforhold.

Den Jyske Elektriker ApS er et el-installationsfirma, der udfører alle former for el-arbejde i højeste kvalitet i hele Danmark. Virksomheden blev etableret 2010. Vi udfører spjæld, nybyggerier, renoveringer, alarm, video, el-tjek samt større projekter både indenfor private og erhverv.

Har du brug for uddybning eller blot spørgsmål til stillingen, kan du kontakte: Aut. El-installatør Martin Nim Jensen på tlf.: 70 70 70 81 eller send din ansøgning til mj@denjyskeelektirker.dk


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330024031Phoenix-dee4c93512019-05-14T00:00:00Projektkoordinator

Er du vores nye projektkoordinator, og brænder for at arbejde i et team hvor der fokuseres på god planlægning, høj kvalitet og glade kunder?

Dine primære opgaver:

  • Beregning af tilbud, opfølgning samt styring af ordre og projekter
  • Planlægning og styring af bemanding (pt. 12 montører og lærlinge)
  • Indkøb af materialer
  • Besvare indgående opkald til virksomheden, herunder servicering af kunder og leverandører

Vi forventer af dig:

  • Du har erfaring fra lignede stillinger
  • Du arbejder meget selvstændigt, struktureret og er ansvarsbevidst
  • Du har sans for kort- og langtidsplanlægning
  • Du er serviceminded og udadvendt og har en god humor
  • Du har en forretningsmæssig indstilling til opgaverne og vil gerne udvise fleksibilitet, når der er travlt
  • Dine faglige kompetencer matcher de nævnte opgaver
  • Du har erfaring med MS Office pakken og gerne Ordrestyring

Den Jyske Elektriker ApS

Vi kan tilbyde en spændende stilling i en meget velfungerende og konsolideret virksomhed. En funktionærstilling med løn efter kvalifikationer, firmabil, smartphone, frugtordning, gode kollegaer og gode arbejdsforhold.

Den Jyske Elektriker ApS er et el-installationsfirma, der udfører alle former for el-arbejde i højeste kvalitet i hele Danmark. Virksomheden blev etableret 2010. Vi udfører spjæld, nybyggerier, renoveringer, alarm, video, el-tjek samt større projekter både indenfor private og erhverv.

Har du brug for uddybning eller blot spørgsmål til stillingen, kan du kontakte: Aut. El-installatør Martin Nim Jensen på tlf.: 70 70 70 81 eller send din ansøgning til mj@denjyskeelektirker.dk

2019-07-01T00:51:22.620 Er du vores nye projektkoordinator, og brænder for at arbejde i et team hvor der fokuseres på god planlægning, høj kvalitet og glade kunder? Dine primære opgaver: Beregning af tilbud, opfølgning samt styring af ordre og projekter Planlægning og styring af bemanding (pt. 12 montører og lærlinge) Indkøb af materialer Besvare indgående opkald til virksomheden, herunder servicering af kunder og leverandører Vi forventer af dig: Du har erfaring fra lignede stillinger Du arbejder meget selvstændigt, struktureret og er ansvarsbevidst Du har sans for kort- og langtidsplanlægning Du er serviceminded og udadvendt og har en god humor Du har en forretningsmæssig indstilling til opgaverne og vil gerne udvise fleksibilitet, når der er travlt Dine faglige kompetencer matcher de nævnte opgaver Du har erfaring med MS Office pakken og gerne Ordrestyring Den Jyske Elektriker ApS Vi kan tilbyde en spændende stilling i en meget velfungerende og konsolideret virksomhed. En funktionærstilling med løn efter kvalifikationer, firmabil, smartphone, frugtordning, gode kollegaer og gode arbejdsforhold. Den Jyske Elektriker ApS er et el-installationsfirma, der udfører alle former for el-arbejde i højeste kvalitet i hele Danmark. Virksomheden blev etableret 2010. Vi udfører spjæld, nybyggerier, renoveringer, alarm, video, el-tjek samt større projekter både indenfor private og erhverv. Har du brug for uddybning eller blot spørgsmål til stillingen, kan du kontakte: Aut. El-installatør Martin Nim Jensen på tlf.: 70 70 70 81 eller send din ansøgning til mj@denjyskeelektirker.dk11jobnetdee4c935100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-30T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandEsbjerg3527241Den Jyske Elektriker ApS11Øresundsvej 66715Esbjerg NDKDanmark0mj@denjyskeelektriker.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent760675JobNet4988804498880410014-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=dee4c935https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=dee4c935https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=dee4c935&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=dee4c935&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale213111Projektleder6Ledelse361811428Martin Nim Jensenmj@denjyskeelektriker.dkDKDanmarkDKDanmark330060510Projektleder til vej- og anlægsprojekter i vores nye domicil i EsbjergRobot Kom og bring din store passion for ledelse og styring af vej- og anlægsprojekter i spil, når du her får muligheden for at stå i spidsen for en række interessante infrastrukturprojekter i Syddanmark med afsæt i vores kontor i Esbjerg . For at blive en succes i jobbet er det afgørende, at du har stor erfaring i projektledelse og styring af vej- og anlægsprojekter, og ikke mindst brænder for at gennemføre projekter i tæt samspil med kollegaer, bygherre og øvrige samarbejdspartnere. Er du vores nye Projektleder til vej- og anlægsprojekter i Esbjerg? Klik på ansøg-knappen og start ansøgningsprocessen. Inviting bright minds Vil du flytte grænserne for dit fag, mens du udvikler dig i et miljø, hvor vi værdsætter samarbejde og tillid? Vi arbejder for at skabe en bæredygtig fremtid, og vi gør os umage for at sætte standarden for vores branche med inspirerende projekter og innovative løsninger. Hos os bliver du en del af en global virksomhed, der har haft succes siden 1945. Sammen går vi forrest og sætter positive aftryk på samfund, virksomheder og mennesker over hele verden. Du bliver en del af vores Vej- og anlæg, Sydjylland, afdeling Som vores nye Projektleder til vej- og anlægsprojekter i Esbjerg bliver du en del af et stærkt fagligt team med forankring i vores nye domicil i Esbjerg, hvor du kommer til at sidde sammen med ca. 450 kollegaer inden for Transport, Byggeri, Miljø, Forsyning og Energi herunder er dine nærmeste kollegaer en gruppe stærkt faglige vejingeniører indenfor projektering, udbud og byggeledelse tilsyn på vejprojekter. Derudover vil du også have ca. 22 kollegaer fra din afdeling siddende i et tilsvarende stærkt fagligt vej- og anlægsmiljø i Vejle, som du mødes med ugentligt. De resterende ca. 15.000 kollegaer sidder over resten af verden. Du vil opleve rige muligheder for personlig udvikling og egen indflydelse på din og dine kollegaers hverdag. Med de rette kompetencer, vil du kunne få mulighed for at deltage i den strategiske ledelse og udvikling af vores faglige miljø i Esbjerg. Dine vigtigste opgaver og ansvarsområder bliver: Projekt- og fagledelse (anlægssum 50.000-25.000.000 DKK) Dialog med eksisterende og potentielle kunder om opgaver Udbud og udførelse af vejprojekter, herunder gerne tilsyn og byggeledelse Du vil via dine interesser og evner selv kunne være med til at forme dine fremtidige arbejds- og udviklingsområder, da vores projekter er mange og meget forskelligartede. Dit udgangspunkt for konstant udvikling Fra din første dag i Rambøll støtter vi din personlige og professionelle udvikling. Vi regner med, at dit udgangspunkt er: En uddannelse som ingeniør eller arkitekt med min. 5 års erfaring indenfor vej- og anlægsområdet, herunder solidt kendskab med planlægning, udbud og udførelse af veje og anlægskonstruktioner. Endvidere er du en dygtig projektkoordinator og evner på en professionel måde i din dialog med kunder og interessenter, at styre projektets tid, økonomi og ressourcer effektivt og sikkert gennem projekterne. For at lykkes i jobbet er det også vigtigt, at du er: En god samarbejdspartner og har interesse i at skabe gode relationer Du er struktureret, kompetent og har viljen til at sikre høj kvalitet fra start til slut Stærk kommunikativ og motiveret for både interne og eksterne samarbejdsmuligheder Velkommen til vores Transport-division I Rambøll er vi 3.000 transport-eksperter, der arbejder sammen med myndigheder, private kunder og byer om at udvikle holistiske mobilitetsløsninger. Fra lufthavne over broer til tunneller og jernbaner arbejder vi for, at mennesker og varer kan komme frem på den mest effektive og bæredygtige måde. Vores fokus på Smart Mobility sikrer, at vi er med til at skabe urbane planløsninger, der integrerer alle former for transport og digitalisering. Rambøll i Danmark Rambøll er Danmarks førende ingeniør-, design- og rådgivningsvirksomhed. Vi er flere end 3.500 eksperter på 13 kontorer i hele landet, der arbejder passioneret for at skabe løsninger inden for byggeri, transport, arkitektur byudvikling, vand, miljø, energi og management consulting. Hos os kan du være med til at skabe innovative og bæredygtige løsninger for vores kunder, borgere og samfundet. Sådan ansøger du Ansøg online. Vedhæft dit CV, motiveret ansøgning og relevante dokumenter, der viser, hvorfor du er den bedste kandidat til jobbet, og hvornår du kan starte. Vi glæder os til at læse din ansøgning. Ansøg: https: ramboll.wd3.myworkdayjobs.com en-US Experienced_Professionals job Esbjerg Projektleder-til-vej--og-anlgsprojekter-i-vores-nye-domicil-i-Esbjerg_JR6707 apply

Kom og bring din store passion for ledelse og styring af vej- og anlægsprojekter i spil, når du her får muligheden for at stå i spidsen for en række interessante infrastrukturprojekter i Syddanmark med afsæt i vores kontor i Esbjerg . For at blive en succes i jobbet er det afgørende, at du har stor erfaring i projektledelse og styring af vej- og anlægsprojekter, og ikke mindst brænder for at gennemføre projekter i tæt samspil med kollegaer, bygherre og øvrige samarbejdspartnere. Er du vores nye Projektleder til vej- og anlægsprojekter i Esbjerg? Klik på ansøg-knappen og start ansøgningsprocessen.

Inviting bright minds

Vil du flytte grænserne for dit fag, mens du udvikler dig i et miljø, hvor vi værdsætter samarbejde og tillid? Vi arbejder for at skabe en bæredygtig fremtid, og vi gør os umage for at sætte standarden for vores branche med inspirerende projekter og innovative løsninger. Hos os bliver du en del af en global virksomhed, der har haft succes siden 1945. Sammen går vi forrest og sætter positive aftryk på samfund, virksomheder og mennesker over hele verden.

Du bliver en del af vores Vej- og anlæg, Sydjylland, afdeling

Som vores nye Projektleder til vej- og anlægsprojekter i Esbjerg bliver du en del af et stærkt fagligt team med forankring i vores nye domicil i Esbjerg, hvor du kommer til at sidde sammen med ca. 450 kollegaer inden for Transport, Byggeri, Miljø, Forsyning og Energi – herunder er dine nærmeste kollegaer en gruppe stærkt faglige vejingeniører indenfor projektering, udbud og byggeledelse/tilsyn på vejprojekter. Derudover vil du også have ca. 22 kollegaer fra din afdeling siddende i et tilsvarende stærkt fagligt vej- og anlægsmiljø i Vejle, som du mødes med ugentligt. De resterende ca. 15.000 kollegaer sidder over resten af verden.                                                                                        

Du vil opleve rige muligheder for personlig udvikling og egen indflydelse på din og dine kollegaers hverdag. Med de rette kompetencer, vil du kunne få mulighed for at deltage i den strategiske ledelse og udvikling af vores faglige miljø i Esbjerg.

Dine vigtigste opgaver og ansvarsområder bliver:

  • Projekt- og fagledelse (anlægssum 50.000-25.000.000 DKK)
  • Dialog med eksisterende og potentielle kunder om opgaver
  • Udbud og udførelse af vejprojekter, herunder gerne tilsyn og byggeledelse

Du vil via dine interesser og evner selv kunne være med til at forme dine fremtidige arbejds- og udviklingsområder, da vores projekter er mange og meget forskelligartede.

Dit udgangspunkt for konstant udvikling

Fra din første dag i Rambøll støtter vi din personlige og professionelle udvikling. Vi regner med, at dit udgangspunkt er:

En uddannelse som ingeniør eller arkitekt med min. 5 års erfaring indenfor vej- og anlægsområdet, herunder solidt kendskab med planlægning, udbud og udførelse af veje og anlægskonstruktioner. Endvidere er du en dygtig projektkoordinator og evner på en professionel måde i din dialog med kunder og interessenter, at styre projektets tid, økonomi og ressourcer effektivt og sikkert gennem projekterne.  
For at lykkes i jobbet er det også vigtigt, at du er:                                                                                                                                                                                  

  • En god samarbejdspartner og har interesse i at skabe gode relationer                             
  • Du er struktureret, kompetent og har viljen til at sikre høj kvalitet fra start til slut  
  • Stærk kommunikativ og motiveret for både interne og eksterne samarbejdsmuligheder  

Velkommen til vores Transport-division

I Rambøll er vi 3.000 transport-eksperter, der arbejder sammen med myndigheder, private kunder og byer om at udvikle holistiske mobilitetsløsninger. Fra lufthavne over broer til tunneller og jernbaner arbejder vi for, at mennesker og varer kan komme frem på den mest effektive og bæredygtige måde. Vores fokus på ’Smart Mobility’ sikrer, at vi er med til at skabe urbane planløsninger, der integrerer alle former for transport og digitalisering.

Rambøll i Danmark

Rambøll er Danmarks førende ingeniør-, design- og rådgivningsvirksomhed. Vi er flere end 3.500 eksperter på 13 kontorer i hele landet, der arbejder passioneret for at skabe løsninger inden for byggeri, transport, arkitektur & byudvikling, vand, miljø, energi og management consulting. Hos os kan du være med til at skabe innovative og bæredygtige løsninger for vores kunder, borgere og samfundet.

Sådan ansøger du

Ansøg online. Vedhæft dit CV, motiveret ansøgning og relevante dokumenter, der viser, hvorfor du er den bedste kandidat til jobbet, og hvornår du kan starte. Vi glæder os til at læse din ansøgning.

Ansøg:

https://ramboll.wd3.myworkdayjobs.com/en-US/Experienced_Professionals/job/Esbjerg/Projektleder-til-vej--og-anlgsprojekter-i-vores-nye-domicil-i-Esbjerg_JR6707/apply

RAMBØLL DANMARK A/S, EsbjergEsbjerg2019-07-16T00:00:002019-08-31T00:00:00
330060812Manager - Installation SupervisionRobot Do you want to inspire and lead the people who build the sustainable energy of tomorrow? Does the challenge of leading people in different locations motivate you? We are looking for a Manager to Installation Supervision. This is your chance to be a part of a strong team in an exciting industry. SBU NCE Construction Site Operations North You will be a part of NCE Construction which covers 40 countries and has approx. 230 employees on 15 different locations. The Construction department is responsible for the safe installation of approximately 150 projects every year. As Manager for Installation Supervision in NCE Construction, you will have approximately 30 blue collar employees in direct reference. The team is characterised by being energic, outgoing and experienced. Furthermore, you will be a part of the management team, which consists of Site Management and onsite Quality Control. Responsibilities You will be responsible for the following areas: All employment matters including hiring, employee relations, performance management, performance appraisals, etc. Provide effective leadership that achieves an aligned, engaged and motivated team Secure a constant awareness on safety at the sites Creation, development, communication and implementation of function department strategy to achieve the targets agreed with management Ensure competence development of the supervisors Allocate resources in cooperation with our planner team Administrative tasks e.g. approval of working hours and expense reports Qualifications If you can solve the above, you have the right qualifications. We believe that the following qualifications will be needed to achieve success with areas of responsibility: Experience with successfully leading from a distance Understanding of the complexity of a large global organisation Experience with cost awareness and customer orientation Strong PC computer skills (MS Office) required, SAP knowledge preferred Excellent English skills - written as well as verbally Experience and knowledge of wind turbines and construction sites is an advantage Valid driver s license, passport and ability to travel 50 days a year Competencies The following personal competencies will create great value in this position: Excellent interpersonal skills - you must be able to create strong relations despite geographic distant Collaborative mindset Strong communication skills with stakeholders at all levels Able to keep a broad overview Have a natural focus on results What we offer We offer you a position with great variety in both people, projects and geographic. You will have a key role in securing that Vestas will be the global leader within sustainable energy and that we all face a greener future. We offer you an exciting and challenging job in an international environment with excellent opportunities for professional and personal development Additional information Primary work is Videbæk, Denmark. The position requires approx. 50 days of travel per year. For additional information on the position, please contact Director of Site Operations North, Morten Von Barner at 46 7057 24398 About Vestas Vestas is the energy industry s global partner on sustainable energy solutions. We design, manufacture, install, and service wind turbines across the globe, and with more than 101 GW of wind turbines in 80 countries, we have installed more wind power than anyone else. Through our industry-leading smart data capabilities and unparalleled more than 86 GW of wind turbines under service, we use data to interpret, forecast, and exploit wind resources and deliver best-in-class wind power solutions. Together with our customers, Vestas more than 24,600 employees are bringing the world sustainable energy solutions to power a bright future. We invite you to learn more about Vestas by visiting our website at www.vestas.com and following us on our social media channels.

Do you want to inspire and lead the people who build the sustainable energy of tomorrow? Does the challenge of leading people in different locations motivate you? 

We are looking for a Manager to Installation Supervision. This is your chance to be a part of a strong team in an exciting industry.   

 

SBU NCE > Construction > Site Operations North
You will be a part of NCE Construction which covers 40 countries and has approx. 230 employees on 15 different locations. The Construction department is responsible for the safe installation of approximately 150 projects every year. 

As Manager for Installation Supervision in NCE Construction, you will have approximately 30 blue collar employees in direct reference. The team is characterised by being energic, outgoing and experienced.   Furthermore, you will be a part of the management team, which consists of Site Management and onsite Quality Control.        

 

Responsibilities
You will be responsible for the following areas: 

  • All employment matters including hiring, employee relations, performance management, performance appraisals, etc.
  • Provide effective leadership that achieves an aligned, engaged and motivated team
  • Secure a constant awareness on safety at the sites
  • Creation, development, communication and implementation of function/department strategy to achieve the targets agreed with management
  • Ensure competence development of the supervisors
  • Allocate resources in cooperation with our planner team
  • Administrative tasks e.g. approval of working hours and expense reports 

 
Qualifications
If you can solve the above, you have the right qualifications. We believe that the following qualifications will be needed to achieve success with areas of responsibility: 

  • Experience with successfully leading from a distance
  • Understanding of the complexity of a large global organisation
  • Experience with cost awareness and customer orientation
  • Strong PC computer skills (MS Office) required, SAP knowledge preferred
  • Excellent English skills - written as well as verbally 
  • Experience and knowledge of wind turbines and construction sites is an advantage
  • Valid driver's license, passport and ability to travel 50 days a year   

 

Competencies
The following personal competencies will create great value in this position: 

  • Excellent interpersonal skills - you must be able to create strong relations despite geographic distant 
  • Collaborative mindset
  • Strong communication skills with stakeholders at all levels
  • Able to keep a broad overview 
  • Have a natural focus on results     

 

What we offer
We offer you a position with great variety in both people, projects and geographic. You will have a key role in securing that Vestas will be the global leader within sustainable energy and that we all face a greener future. 

We offer you an exciting and challenging job in an international environment with excellent opportunities for professional and personal development   

 

Additional information
Primary work is Videbæk, Denmark.
The position requires approx. 50 days of travel per year.

For additional information on the position, please contact Director of Site Operations North, Morten Von Barner at +46 7057 24398 

About Vestas

Vestas is the energy industry’s global partner on sustainable energy solutions. We design, manufacture, install, and service wind turbines across the globe, and with more than 101 GW of wind turbines in 80 countries, we have installed more wind power than anyone else. 

Through our industry-leading smart data capabilities and unparalleled more than 86 GW of wind turbines under service, we use data to interpret, forecast, and exploit wind resources and deliver best-in-class wind power solutions. 

Together with our customers, Vestas’ more than 24,600 employees are bringing the world sustainable energy solutions to power a bright future.

We invite you to learn more about Vestas by visiting our website at www.vestas.com and following us on our social media channels.

VESTAS WIND SYSTEMS A/SVidebæk2019-07-16T00:00:002019-07-30T00:00:00
330056679Manager, Global Training & Knowledge TransferRobot Are you a strong people manager who can lead large teams of manufacturing trainers? Can you direct, manage and motivate people who are working on the distance? If you have an international mindset and like to travel, then you may be the manager that we are looking for. Blades Blade Launch Execution Global Training Knowledge Transfer Blade Launch Execution is accountable of taking the product from development to implementation in the factories. In Global Training Knowledge Transfer, we are responsible for the training and support to the manufacturers of Blades. There is an increasing need for new products and launch of these. We are soon to have this new organisation in place in which we need a direct manager for, to secure ramp up of new blade products. Responsibilities You will be the manager of three teams, each consisting of up to 15 manufacturing trainers (40-45 in total), ensuring collaboration to secure flawless and efficient tech transfer. Overall capacity responsible for the Blade Launch Team (BLT) Make sure that your team members are always onboarded, trained and ready to travel (incl. travel management) Secure that prerequisites are in place before each tech transfer Receive customer feedback about team performance Responsible for the team s compliance with site legal regulatory requirements and adherence to Vestas quality safety standards. Secure workforce planning and training in accordance with team commitments. Your main colleagues to liaise with, will be the organisational manager (who you report to), a training specialist and training leads to ensure smooth operational transitions. Qualifications You will have relevant experience in management and preferable an educational background within leadership. You are proficient in English verbally and in writing. Furthermore, the desired qualifications are: Managerial experience 5 years, preferably from a global team Vestas experience 5 years and blades experience Vestas product knowledge Knowledge about project management Knowledge about time management Knowledge about risk assessments Competencies You will have a positive, proactive attitude to work and be motivated by continuously improving work methods. Other behavioral competencies which are desirable: Collaboration to make the project team work and develop Accountability towards the business and deliverables Getting ahead, by posing strong planning skills and thinking forward Getting along by the ability to interact with and communicate to all organisational levels from hourly paid workers to SVP´s Simplicity by the ability to explain issues to all levels and getting things done It is essential, that you are a team player and value close collaboration with various stakeholders building strong relationships which ensure fast execution What we offer We offer you an exciting and challenging job in a dynamic work environment within the world s largest wind turbine manufacturer. You will be part of a professional and dedicated team with continued focus on improvement and high performance. You will have a broad interface and work closely with people from all over the organisation and on all organisational levels. There are many internal opportunities for good performers, so you decide which direction the wind blows in the future. Additional information Primary work location could be Lem, Denmark but could also be allocated in other part of the world. The position requires approx. 90-120 days of travel activity. For additional information on the position, please contact Senior Manager of Global Training Knowledge Transfer, Kent Madsen at 45 52157889. About Vestas Vestas is the energy industry s global partner on sustainable energy solutions. We design, manufacture, install, and service wind turbines across the globe, and with more than 101 GW of wind turbines in 80 countries, we have installed more wind power than anyone else. Through our industry-leading smart data capabilities and unparalleled more than 86 GW of wind turbines under service, we use data to interpret, forecast, and exploit wind resources and deliver best-in-class wind power solutions. Together with our customers, Vestas more than 24,600 employees are bringing the world sustainable energy solutions to power a bright future. We invite you to learn more about Vestas by visiting our website at www.vestas.com and following us on our social media channels.

Are you a strong people manager who can lead large teams of manufacturing trainers?  


Can you direct, manage and motivate people who are working on the distance? If you have an international mindset and like to travel, then you may be the manager that we are looking for.   


Blades > Blade Launch & Execution > Global Training & Knowledge Transfer
Blade Launch & Execution is accountable of taking the product from development to implementation in the factories. In Global Training & Knowledge Transfer, we are responsible for the training and support to the manufacturers of Blades. There is an increasing need for new products and launch of these.


We are soon to have this new organisation in place in which we need a direct manager for, to secure ramp up of new blade products. 


Responsibilities
You will be the manager of three teams, each consisting of up to 15 manufacturing trainers (40-45 in total), ensuring collaboration to secure flawless and efficient tech transfer. 

  • Overall capacity responsible for the Blade Launch Team (BLT)
  • Make sure that your team members are always onboarded, trained and ready to travel (incl. travel management)
  • Secure that prerequisites are in place before each tech transfer
  • Receive customer feedback about team performance
  • Responsible for the team's compliance with site legal/regulatory requirements and adherence to Vestas quality & safety standards.
  • Secure workforce planning and training in accordance with team commitments. 

 

Your main colleagues to liaise with, will be the organisational manager (who you report to), a training specialist and training leads to ensure smooth operational transitions.

 

Qualifications
You will have relevant experience in management and preferable an educational background within leadership. You are proficient in English verbally and in writing. Furthermore, the desired qualifications are:

  • Managerial experience 5+ years, preferably from a global team
  • Vestas experience 5+ years and blades experience
  • Vestas product knowledge 
  • Knowledge about project management
  • Knowledge about time management
  • Knowledge about risk assessments

 

Competencies
You will have a positive, proactive attitude to work and be motivated by continuously improving work methods. Other behavioral competencies which are desirable:

  • Collaboration to make the project team work and develop      
  • Accountability towards the business and deliverables     
  • Getting ahead, by posing strong planning skills and thinking forward     
  • Getting along by the ability to interact with and communicate to all organisational levels from hourly paid workers to SVP´s     
  • Simplicity by the ability to explain issues to all levels and getting things done 
  • It is essential, that you are a team player and value close collaboration with various stakeholders – building strong relationships which ensure fast execution

 

What we offer
We offer you an exciting and challenging job in a dynamic work environment within the world's largest wind turbine manufacturer. You will be part of a professional and dedicated team with continued focus on improvement and high performance. You will have a broad interface and work closely with people from all over the organisation and on all organisational levels. 


There are many internal opportunities for good performers, so you decide which direction the wind blows in the future.


Additional information
Primary work location could be Lem, Denmark but could also be allocated in other part of the world. The position requires approx. 90-120 days of travel activity. 


For additional information on the position, please contact Senior Manager of  Global Training & Knowledge Transfer, Kent Madsen at +45 52157889.

About Vestas

Vestas is the energy industry’s global partner on sustainable energy solutions. We design, manufacture, install, and service wind turbines across the globe, and with more than 101 GW of wind turbines in 80 countries, we have installed more wind power than anyone else. 

Through our industry-leading smart data capabilities and unparalleled more than 86 GW of wind turbines under service, we use data to interpret, forecast, and exploit wind resources and deliver best-in-class wind power solutions. 

Together with our customers, Vestas’ more than 24,600 employees are bringing the world sustainable energy solutions to power a bright future.

We invite you to learn more about Vestas by visiting our website at www.vestas.com and following us on our social media channels.

VESTAS WIND SYSTEMS A/SLem St2019-07-08T00:00:002019-07-22T00:00:00
330045376Projektchef i verdensklasse til Energy Innovation ClusterRobot Vil du gøre en konkret forskel for industrien, så vi fastholder og styrker Danmark som førende global energi-nation? Kan du få virksomheder og videninstitutioner til at samarbejde om fremtidens innovation i konkrete projekter? Så bliv en del af Danmarks innovationsnetværk og klyngeorganisation for energiproduktion, Energy Innovation Cluster. Fremtiden byder på en voksende efterspørgsel på innovation indenfor vindenergi, olie- og gasudvinding, integration af vedvarende energi i energisystemet, energilagring og nye energiproduktionsteknologier. Derfor søger vi en knivskarp projektchef, som kan sætte retning for innovationsarbejdet og øge vores samlede projektportefølje, der i dag udgør godt 300 mio. kr. Om stillingen Dine primære opgaver og arbejdsområder: Succesfuld ledelse af den samlede projektportefølje Sparringspartner for vores 8 projektledere Sikre funding, så vi kan fordoble den samlede projektportefølje i løbet af de næste par år Videreudvikle vores CRIF-projektmodel Projektledelse for et mindre antal projekter Du refererer til den administrerende direktør i Energy Innovation Cluster Din profil Projektledelseskompetencer i verdensklasse Dokumenteret erfaring fra succesfulde projekter, der har skabt værdi for de medvirkende virksomheder og gerne for universiteter og andre vidensinstitutioner. Ledelse af processoptimering i projekter Erfaring med fundraising og ansøgninger til danske og internationale puljer Kommercielle og juridiske kompetencer vil være et plus Overblik og interesse for den nyeste udvikling indenfor energiindustrien Vi tilbyder En spændende stilling i en sektor, som nyder stor national og internationale bevågenhed. Du kommer i tæt dialog med en række toneangivende virksomheder i Danmark samt deres underleverandører og relevante videnaktører. Du bliver en helt central person i udviklingen af de innovationsprojekter, der nu og fremover samler industrien og videninstitutioner om innovation og bidrager til at fastholde den danske styrkeposition som innovativ energination. Om os Energy Innovation Cluster er skabt af industrien for at styrke innovationen indenfor energi. Vi er Danmarks klyngeorganisation og innovationsnetværk for energiproduktion, og har været guldcertificeret klyngeorganisation siden 2009. Vi er en medlemsdrevet organisation med 290 medlemmer og fungerer som samlende innovationsplatform med en bestyrelse, der bl.a. består af Ørsted, Vestas, MHI Vestas, Siemens Gamesa og TOTAL E P Danmark. Ansøgning Hvis du vil vide mere om stillingen som vores nye projektchef, så kontakt adm. direktør Glenda Napier, Energy Innovation Cluster: 42 14 91 74. Send din ansøgning med CV til HR-assistent Mona Madsen på e-mail: mom@eicluster.dk Fristen for ansøgere er den 20. august 2019. Vi ønsker at besætte stillingen hurtigst muligt.

Vil du gøre en konkret forskel for industrien, så vi fastholder og styrker Danmark som førende global energi-nation? Kan du få virksomheder og videninstitutioner til at samarbejde om fremtidens innovation i konkrete projekter? Så bliv en del af Danmarks innovationsnetværk og klyngeorganisation for energiproduktion, Energy Innovation Cluster.

Fremtiden byder på en voksende efterspørgsel på innovation indenfor vindenergi, olie- og gasudvinding, integration af vedvarende energi i energisystemet, energilagring og nye energiproduktionsteknologier. Derfor søger vi en knivskarp projektchef, som kan sætte retning for innovationsarbejdet og øge vores samlede projektportefølje, der i dag udgør godt 300 mio. kr.

Om stillingen Dine primære opgaver og arbejdsområder:

• Succesfuld ledelse af den samlede projektportefølje

• Sparringspartner for vores 8 projektledere

• Sikre funding, så vi kan fordoble den samlede projektportefølje i løbet af de næste par år

• Videreudvikle vores CRIF-projektmodel

• Projektledelse for et mindre antal projekter

• Du refererer til den administrerende direktør i Energy Innovation Cluster

Din profil

• Projektledelseskompetencer i verdensklasse

• Dokumenteret erfaring fra succesfulde projekter, der har skabt værdi for de medvirkende virksomheder – og gerne for universiteter og andre vidensinstitutioner.

• Ledelse af processoptimering i projekter

• Erfaring med fundraising og ansøgninger til danske og internationale puljer

• Kommercielle og juridiske kompetencer vil være et plus

• Overblik og interesse for den nyeste udvikling indenfor energiindustrien

Vi tilbyder

En spændende stilling i en sektor, som nyder stor national og internationale bevågenhed. Du kommer i tæt dialog med en række toneangivende virksomheder i Danmark samt deres underleverandører og relevante videnaktører. Du bliver en helt central person i udviklingen af de innovationsprojekter, der nu og fremover samler industrien og videninstitutioner om innovation og bidrager til at fastholde den danske styrkeposition som innovativ energination.

Om os Energy Innovation Cluster er skabt af industrien for at styrke innovationen indenfor energi.

Vi er Danmarks klyngeorganisation og innovationsnetværk for energiproduktion, og har været guldcertificeret klyngeorganisation siden 2009. Vi er en medlemsdrevet organisation med 290 medlemmer og fungerer som samlende innovationsplatform med en bestyrelse, der bl.a. består af Ørsted, Vestas, MHI Vestas, Siemens Gamesa og TOTAL E&P Danmark.

Ansøgning Hvis du vil vide mere om stillingen som vores nye projektchef, så kontakt adm. direktør Glenda Napier, Energy Innovation Cluster: 42 14 91 74. Send din ansøgning med CV til HR-assistent Mona Madsen på e-mail: mom@eicluster.dk

Fristen for ansøgere er den 20. august 2019. Vi ønsker at besætte stillingen hurtigst muligt.

Fonden Energy Innovation ClusterEsbjerg2019-06-18T00:00:002019-08-13T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Projektleder til vej- og anlægsprojekter i vores nye domicil i Esbjerg

RAMBØLL DANMARK A/S, Esbjerg

Esbjerg
Kom og bring din store passion for ledelse og styring af vej- og anlægsprojekter i spil, når du her får muligheden for at stå i spidsen for en række interessante infrastrukturprojekter i Syddanmark med afsæt i vores kontor i Esbjerg . For at blive e...
Indrykket:16. juli 2019
Udløbsdato:31. august 2019

Manager - Installation Supervision

VESTAS WIND SYSTEMS A/S

Videbæk
Do you want to inspire and lead the people who build the sustainable energy of tomorrow? Does the challenge of leading people in different locations motivate you? We are looking for a Manager to Installation Supervision. This is your chance to be a ...
Indrykket:16. juli 2019
Udløbsdato:30. juli 2019

Manager, Global Training & Knowledge Transfer

VESTAS WIND SYSTEMS A/S

Lem St
Are you a strong people manager who can lead large teams of manufacturing trainers? Can you direct, manage and motivate people who are working on the distance? If you have an international mindset and like to travel, then you may be the manager that...
Indrykket:8. juli 2019
Udløbsdato:22. juli 2019

Projektchef i verdensklasse til Energy Innovation Cluster

Fonden Energy Innovation Cluster

Esbjerg
Vil du gøre en konkret forskel for industrien, så vi fastholder og styrker Danmark som førende global energi-nation? Kan du få virksomheder og videninstitutioner til at samarbejde om fremtidens innovation i konkrete projekter? Så bliv en del af Danm...
Indrykket:18. juni 2019
Udløbsdato:13. august 2019