Projektkoordinator med god Identity Managementviden og procesforståelse

Vil du bidrage til vores ambition om fuld digitalisering af bruger- og rollestyring? Og har du mod på at være projektkoordinator, når vi administrerer vores 30.000+ brugere i forskellige it-systemer som eksempelvis Region Midtjyllands elektroniske patientjournal (EPJ) og vores Business Intelligence? Så læs videre her.

Vi har i en kompleks organisation behov for at administrere brugeradgange til samtlige anvendte it-systemer på en ensartet og effektiv måde – den opgave har du evnerne til at overskue. Vi er allerede langt med vores Identity Management (IDM), men er på udkig efter dig, der kan sikre fremdrift i vores proces og implementering af nye IDM-integrationsprojekter.

Procesforståelse og teknisk flair
Du kan overskue en organisatorisk kompleksitet i en politisk styret verden. Som person er du nysgerrig, og du har interesse for IDM og brugerstyringsprojekter med mange detaljer og dyb teknisk konfiguration. At finde, tegne og kommunikere det landkort, der viser den farbare vej mod målet, er du også i stand til. Jobbet kræver lige dele organisatorisk, systemmæssig og procesmæssig forståelse, samtidig med at din analytiske sans er særdeles veludviklet. Som projektkoordinator får du mange spændende opgaver:
 

  • Analyse og beskrivelse af forretningsgange og arbejdsprocesser
  • Udarbejdelse af kravspecifikationer
  • Testplanlægning og -koordinering
  • Leverandørstyring
Gode samarbejdsevner
Dine kommunikative evner, din relationsskabende adfærd og din udprægede samarbejdsevne gør, at det falder dig naturligt at samarbejde med superbrugere og tekniske specialister i en stor organisation med mange interessenter, systemer og procesmæssige hensyn.

Du formår at være idégenererende, lyttende og styrende på én gang. Derfor evner du at udvikle en idé i et tæt samarbejde med opgavens interessenter og samtidig levere et resultat, der både tilfredsstiller gruppens egne behov og kan bære at indgå som en del af noget større.

Vi lægger vægt på, at du har erfaring med procesimplementering i en kompleks organisation og fra at arbejde med den organisations- og brugervendte side af digitaliseringsprocessen. Du kender til alle faser i projektarbejde, og måske har du allerede en forståelse af, hvordan IDM bliver en missionskritisk styrke for organisationen – og ellers er du i stand til hurtigt at lære det.

Der er flere veje ind i rollen. Du kan have en akademisk baggrund, du kan være en dygtig netværker, som gennem dit arbejde med digitalisering i en større organisation har fået kompetencer, som matcher kravene i annoncen, eller du kan komme med en helt anden relevant erhvervserfaring.

Kan du lide dialog, dygtighed og dristighed? Det er værdierne hos os
I Kliniske Specialeprodukter er vi 22 medarbejdere, hvoraf de 7 arbejder med IDM. Vi har et uformelt arbejdsmiljø med en humoristisk omgangstone, hvor der er fokus på, at du udvikler din faglighed. Vi fejrer successer, og high-fives er en del af hverdagen. Det sociale fællesskabet er vigtigt for os, og vi dyrker det med teambuilding, fredagsrundstykker og sociale arrangementer.

I It-afdelingen ved vi, at samarbejde på tværs og løbende efteruddannelse er med til at skabe et godt arbejdsklima, hvor vi lærer nyt og inspirerer hinanden. Derfor arbejder vi målrettet med strategisk kompetenceudvikling, og vi lægger vægt på, at du har lyst til at videreudvikle dig. Hos os er ledelse og samarbejde baseret på tillid, vores værdier og vores samarbejdsværdier, der vægter evnen til at kunne samarbejde professionelt ligeså højt som faglig kompetence.

Du får fra første dag en mentor, som du kan sparre med om faglige interesser og praktiske spørgsmål. Vi sørger for et tilpasset introduktionsforløb og en seriøs og interesseret opfølgning efter din ansættelse. Du kommer til at deltage på vores interne akademi, som er et struktureret kursusforløb, der skaber et fælles afsæt og et godt og bredt kendskab på tværs af It og Region Midtjylland. Vi arbejder for at skabe de bedste rammer, så du kan udvikle dig og blive endnu dygtigere.

Mød vores it-supporter Daniel og Lene, områdeleder for Test & Koordinering og hør, hvad de siger om at arbejde i It-afdelingen.

Er du interesseret?
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte IDM-manager Inge Broberg Kristiansen på 21755394 og inge.broberg@stab.rm.dk - eller konstitueret områdeleder Jesper Elgaard på 29215045 og jesper.elgaard@rm.dk.

Send din ansøgning senest den 1. marts 2020.

Vi regner med at holde samtaler den 19. marts 2020, og du må inden da forvente at skulle lave en personprofil.




Digitalisering på patientens og borgerens præmisser
It-afdelingen består af 450 medarbejdere. Vi udvikler, drifter og supporterer it for de 36.000 brugere på hospitaler, institutioner og koncernstabe i Midtjylland. Vi er specialister i at udvikle samspillet mellem teknologien og de sundhedsprofessionelle. Vores strategi bygger på udvikling af digitale løsninger på patienternes og borgernes præmisser. Digitale løsninger skal gøre det nemmere at være ansat i regionen og nemmere at være borger.

Du kan læse mere om It-afdelingen på
www.it.rm.dk og på LinkedIn.

Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.


 


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330167902Phoenix-d763320312020-01-30T11:11:52.117Projektkoordinator med god Identity Managementviden og procesforståelseVil du bidrage til vores ambition om fuld digitalisering af bruger- og rollestyring? Og har du mod på at være projektkoordinator, når vi administrerer vores 30.000+ brugere i forskellige it-systemer som eksempelvis Region Midtjyllands elektroniske patientjournal (EPJ) og vores Business Intelligence? Så læs videre her.

Vi har i en kompleks organisation behov for at administrere brugeradgange til samtlige anvendte it-systemer på en ensartet og effektiv måde – den opgave har du evnerne til at overskue. Vi er allerede langt med vores Identity Management (IDM), men er på udkig efter dig, der kan sikre fremdrift i vores proces og implementering af nye IDM-integrationsprojekter.

Procesforståelse og teknisk flair
Du kan overskue en organisatorisk kompleksitet i en politisk styret verden. Som person er du nysgerrig, og du har interesse for IDM og brugerstyringsprojekter med mange detaljer og dyb teknisk konfiguration. At finde, tegne og kommunikere det landkort, der viser den farbare vej mod målet, er du også i stand til. Jobbet kræver lige dele organisatorisk, systemmæssig og procesmæssig forståelse, samtidig med at din analytiske sans er særdeles veludviklet. Som projektkoordinator får du mange spændende opgaver:
 
  • Analyse og beskrivelse af forretningsgange og arbejdsprocesser
  • Udarbejdelse af kravspecifikationer
  • Testplanlægning og -koordinering
  • Leverandørstyring
Gode samarbejdsevner
Dine kommunikative evner, din relationsskabende adfærd og din udprægede samarbejdsevne gør, at det falder dig naturligt at samarbejde med superbrugere og tekniske specialister i en stor organisation med mange interessenter, systemer og procesmæssige hensyn.

Du formår at være idégenererende, lyttende og styrende på én gang. Derfor evner du at udvikle en idé i et tæt samarbejde med opgavens interessenter og samtidig levere et resultat, der både tilfredsstiller gruppens egne behov og kan bære at indgå som en del af noget større.

Vi lægger vægt på, at du har erfaring med procesimplementering i en kompleks organisation og fra at arbejde med den organisations- og brugervendte side af digitaliseringsprocessen. Du kender til alle faser i projektarbejde, og måske har du allerede en forståelse af, hvordan IDM bliver en missionskritisk styrke for organisationen – og ellers er du i stand til hurtigt at lære det.

Der er flere veje ind i rollen. Du kan have en akademisk baggrund, du kan være en dygtig netværker, som gennem dit arbejde med digitalisering i en større organisation har fået kompetencer, som matcher kravene i annoncen, eller du kan komme med en helt anden relevant erhvervserfaring.

Kan du lide dialog, dygtighed og dristighed? Det er værdierne hos os
I Kliniske Specialeprodukter er vi 22 medarbejdere, hvoraf de 7 arbejder med IDM. Vi har et uformelt arbejdsmiljø med en humoristisk omgangstone, hvor der er fokus på, at du udvikler din faglighed. Vi fejrer successer, og high-fives er en del af hverdagen. Det sociale fællesskabet er vigtigt for os, og vi dyrker det med teambuilding, fredagsrundstykker og sociale arrangementer.

I It-afdelingen ved vi, at samarbejde på tværs og løbende efteruddannelse er med til at skabe et godt arbejdsklima, hvor vi lærer nyt og inspirerer hinanden. Derfor arbejder vi målrettet med strategisk kompetenceudvikling, og vi lægger vægt på, at du har lyst til at videreudvikle dig. Hos os er ledelse og samarbejde baseret på tillid, vores værdier og vores samarbejdsværdier, der vægter evnen til at kunne samarbejde professionelt ligeså højt som faglig kompetence.

Du får fra første dag en mentor, som du kan sparre med om faglige interesser og praktiske spørgsmål. Vi sørger for et tilpasset introduktionsforløb og en seriøs og interesseret opfølgning efter din ansættelse. Du kommer til at deltage på vores interne akademi, som er et struktureret kursusforløb, der skaber et fælles afsæt og et godt og bredt kendskab på tværs af It og Region Midtjylland. Vi arbejder for at skabe de bedste rammer, så du kan udvikle dig og blive endnu dygtigere.

Mød vores it-supporter Daniel og Lene, områdeleder for Test & Koordinering og hør, hvad de siger om at arbejde i It-afdelingen.

Er du interesseret?
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte IDM-manager Inge Broberg Kristiansen på 21755394 og inge.broberg@stab.rm.dk - eller konstitueret områdeleder Jesper Elgaard på 29215045 og jesper.elgaard@rm.dk.

Send din ansøgning senest den 1. marts 2020.

Vi regner med at holde samtaler den 19. marts 2020, og du må inden da forvente at skulle lave en personprofil.




Digitalisering på patientens og borgerens præmisser
It-afdelingen består af 450 medarbejdere. Vi udvikler, drifter og supporterer it for de 36.000 brugere på hospitaler, institutioner og koncernstabe i Midtjylland. Vi er specialister i at udvikle samspillet mellem teknologien og de sundhedsprofessionelle. Vores strategi bygger på udvikling af digitale løsninger på patienternes og borgernes præmisser. Digitale løsninger skal gøre det nemmere at være ansat i regionen og nemmere at være borger.

Du kan læse mere om It-afdelingen på
www.it.rm.dk og på LinkedIn.

Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.


 

Vil du bidrage til vores ambition om fuld digitalisering af bruger- og rollestyring? Og har du mod på at være projektkoordinator, når vi administrerer vores 30.000 brugere i forskellige it-systemer som eksempelvis Region Midtjyllands elektroniske patientjournal (EPJ) og vores Business Intelligence? Så læs videre her.Vi har i en kompleks organisation behov for at administrere brugeradgange til samtlige anvendte it-systemer på en ensartet og effektiv måde den opgave har du evnerne til at overskue. Vi er allerede langt med vores Identity Management (IDM), men er på udkig efter dig, der kan sikre fremdrift i vores proces og implementering af nye IDM-integrationsprojekter.Procesforståelse og teknisk flairDu kan overskue en organisatorisk kompleksitet i en politisk styret verden. Som person er du nysgerrig, og du har interesse for IDM og brugerstyringsprojekter med mange detaljer og dyb teknisk konfiguration. At finde, tegne og kommunikere det landkort, der viser den farbare vej mod målet, er du også i stand til. Jobbet kræver lige dele organisatorisk, systemmæssig og procesmæssig forståelse, samtidig med at din analytiske sans er særdeles veludviklet. Som projektkoordinator får du mange spændende opgaver: Analyse og beskrivelse af forretningsgange og arbejdsprocesser Udarbejdelse af kravspecifikationer Testplanlægning og -koordinering Leverandørstyring Gode samarbejdsevnerDine kommunikative evner, din relationsskabende adfærd og din udprægede samarbejdsevne gør, at det falder dig naturligt at samarbejde med superbrugere og tekniske specialister i en stor organisation med mange interessenter, systemer og procesmæssige hensyn.Du formår at være id genererende, lyttende og styrende på n gang. Derfor evner du at udvikle en id i et tæt samarbejde med opgavens interessenter og samtidig levere et resultat, der både tilfredsstiller gruppens egne behov og kan bære at indgå som en del af noget større.Vi lægger vægt på, at du har erfaring med procesimplementering i en kompleks organisation og fra at arbejde med den organisations- og brugervendte side af digitaliseringsprocessen. Du kender til alle faser i projektarbejde, og måske har du allerede en forståelse af, hvordan IDM bliver en missionskritisk styrke for organisationen og ellers er du i stand til hurtigt at lære det.Der er flere veje ind i rollen. Du kan have en akademisk baggrund, du kan være en dygtig netværker, som gennem dit arbejde med digitalisering i en større organisation har fået kompetencer, som matcher kravene i annoncen, eller du kan komme med en helt anden relevant erhvervserfaring.Kan du lide dialog, dygtighed og dristighed? Det er værdierne hos osI Kliniske Specialeprodukter er vi 22 medarbejdere, hvoraf de 7 arbejder med IDM. Vi har et uformelt arbejdsmiljø med en humoristisk omgangstone, hvor der er fokus på, at du udvikler din faglighed. Vi fejrer successer, og high-fives er en del af hverdagen. Det sociale fællesskabet er vigtigt for os, og vi dyrker det med teambuilding, fredagsrundstykker og sociale arrangementer.I It-afdelingen ved vi, at samarbejde på tværs og løbende efteruddannelse er med til at skabe et godt arbejdsklima, hvor vi lærer nyt og inspirerer hinanden. Derfor arbejder vi målrettet med strategisk kompetenceudvikling, og vi lægger vægt på, at du har lyst til at videreudvikle dig. Hos os er ledelse og samarbejde baseret på tillid, vores værdier og vores samarbejdsværdier, der vægter evnen til at kunne samarbejde professionelt ligeså højt som faglig kompetence.Du får fra første dag en mentor, som du kan sparre med om faglige interesser og praktiske spørgsmål. Vi sørger for et tilpasset introduktionsforløb og en seriøs og interesseret opfølgning efter din ansættelse. Du kommer til at deltage på vores interne akademi, som er et struktureret kursusforløb, der skaber et fælles afsæt og et godt og bredt kendskab på tværs af It og Region Midtjylland. Vi arbejder for at skabe de bedste rammer, så du kan udvikle dig og blive endnu dygtigere.Mød vores it-supporter Daniel og Lene, områdeleder for Test Koordinering og hør, hvad de siger om at arbejde i It-afdelingen.Er du interesseret?Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte IDM-manager Inge Broberg Kristiansen på 21755394 og inge.broberg@stab.rm.dk - eller konstitueret områdeleder Jesper Elgaard på 29215045 og jesper.elgaard@rm.dk.Send din ansøgning senest den 1. marts 2020.Vi regner med at holde samtaler den 19. marts 2020, og du må inden da forvente at skulle lave en personprofil.Digitalisering på patientens og borgerens præmisserIt-afdelingen består af 450 medarbejdere. Vi udvikler, drifter og supporterer it for de 36.000 brugere på hospitaler, institutioner og koncernstabe i Midtjylland. Vi er specialister i at udvikle samspillet mellem teknologien og de sundhedsprofessionelle. Vores strategi bygger på udvikling af digitale løsninger på patienternes og borgernes præmisser. Digitale løsninger skal gøre det nemmere at være ansat i regionen og nemmere at være borger.Du kan læse mere om It-afdelingen på www.it.rm.dk og på LinkedIn.Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.10Phoenixd7633203101000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-03-01T00:00:000010https://rm.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=a20142d2-538f-4d7c-88d3-2928a19663520EuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhus3701578It-Kliniske speciale Produkter-Aarhus11Olof Palmes Alle 258200Aarhus NDKDanmarkORS/d7633203_logo.gifORS/Small/d7633203_logo.gif0jesper.elgaard@rm.dkDKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent10001894706EmplyGrund Jobannonce137d4b0f-687b-40c5-b8d7-9ba92d34190c_13117000030-01-2020001https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d7633203https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=d7633203https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d7633203&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d7633203&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/IT_Ingenioer_og_energi/IT/2.jpgProjektkoordinator med god Identity Managementviden og procesforståelse12008001Dansk3Læse/ tale1IT5Kontor og administration364056184Jesper Elgaardjesper.elgaard@rm.dkDanmarkDanmarkda-DK