Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Projektkoordinator med stort drive søges til tagentreprenør

Primatag A/S søger en struktureret og selvstændig Projektkoordinator til vores kontor beliggende i Roskilde.

Primatag A/S er den største producentuafhængige tagentreprenør i Østdanmark med ca. 50 ansatte, med kontorer i Roskilde og Toreby på Lolland. Vi er stiftet i 1988 og udfører både en-trepriser for det offentlige og private virksomheder samt opgaver for private husejere.


Ansvarsområde
Du vil i samarbejde med øvrig projektkoordinator blive ansvarlig for flere tagdæknings- og tømrerprojekter.

Arbejdsopgaverne vil være:

  • Økonomistyring, herunder aftalesedler, aconto fakturering m.m.
  • Akkorderingsregnskaber
  • Sikre at alle aftaler, kontrakter og tidsplaner på projektet løbende dokumenteres, arkiveres og overholdes
  • Udarbejdelse af kvalitetssikring samt D&V
  • Du skal i samarbejde med entrepriselederen planlægge, styre og lede entrepriserne fra opstart til endelig aflevering
  • Formulering af mails for entrepriselederen

Alle arbejdsopgaver vil blive udført i tæt dialog med entrepriselederen på sagen.

Faglige kompetencer
Vi forventer at du:

  • Er rutineret bruger af Microsoft Office-pakken – især stærke evner i Excel
  • Kan kommunikere klart i både skrift og tale

Det vil være fordelagtigt, hvis du kommer fra en lignende stilling, har tegningsforståelse (AutoCAD) og kendskab til juridiske aspekter i entrepriseledelse, men det vil ikke være afgørende for, om du får jobbet.

Personlige kompetencer
For at blive en succes i jobbet, er det vigtigt, at du kan nikke genkendende til følgende karaktertræk:

  • Forandringsparat og evner at ”holde mange bolde i luften” ad gangen uden at miste overblikket
  • Trives med at løse mange forskellige arbejdsopgaver, som både er rutinepræget og ad hoc opgaver
  • Kan arbejde selvstændigt og samtidig være i tæt dialog med entrepriselederen/øvrig projektkoordinator
  • Har et stort drive, er resultatorienteret og arbejdsom
  • Opsøgende, grundig, struktureret og kvalitetsbevidst


Vi tilbyder
En alsidig stilling, hvor du er centralt placeret og en vigtig spiller for virksomhedens fremtid.

Dine arbejdsopgaver vil primært blive udført fra vores kontor beliggende i Roskilde.

Opstart hurtigst muligt, men vi venter gerne på den rette kandidat.

Henvendelse
Ansøgning, CV samt relevante bilag sendes til jn@primatag.dk.

Ønsker du at vide mere om stillingen, kan Jannie Nielsen kontaktes på: 23 99 98 77.

Alle henvendelser bliver besvaret og behandlet fortroligt.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330089435Phoenix-7c0d31ba12019-09-13T00:00:00Projektkoordinator med stort drive søges til tagentreprenør

Primatag A/S søger en struktureret og selvstændig Projektkoordinator til vores kontor beliggende i Roskilde.

Primatag A/S er den største producentuafhængige tagentreprenør i Østdanmark med ca. 50 ansatte, med kontorer i Roskilde og Toreby på Lolland. Vi er stiftet i 1988 og udfører både en-trepriser for det offentlige og private virksomheder samt opgaver for private husejere.


Ansvarsområde
Du vil i samarbejde med øvrig projektkoordinator blive ansvarlig for flere tagdæknings- og tømrerprojekter.

Arbejdsopgaverne vil være:

  • Økonomistyring, herunder aftalesedler, aconto fakturering m.m.
  • Akkorderingsregnskaber
  • Sikre at alle aftaler, kontrakter og tidsplaner på projektet løbende dokumenteres, arkiveres og overholdes
  • Udarbejdelse af kvalitetssikring samt D&V
  • Du skal i samarbejde med entrepriselederen planlægge, styre og lede entrepriserne fra opstart til endelig aflevering
  • Formulering af mails for entrepriselederen

Alle arbejdsopgaver vil blive udført i tæt dialog med entrepriselederen på sagen.

Faglige kompetencer
Vi forventer at du:

  • Er rutineret bruger af Microsoft Office-pakken – især stærke evner i Excel
  • Kan kommunikere klart i både skrift og tale

Det vil være fordelagtigt, hvis du kommer fra en lignende stilling, har tegningsforståelse (AutoCAD) og kendskab til juridiske aspekter i entrepriseledelse, men det vil ikke være afgørende for, om du får jobbet.

Personlige kompetencer
For at blive en succes i jobbet, er det vigtigt, at du kan nikke genkendende til følgende karaktertræk:

  • Forandringsparat og evner at ”holde mange bolde i luften” ad gangen uden at miste overblikket
  • Trives med at løse mange forskellige arbejdsopgaver, som både er rutinepræget og ad hoc opgaver
  • Kan arbejde selvstændigt og samtidig være i tæt dialog med entrepriselederen/øvrig projektkoordinator
  • Har et stort drive, er resultatorienteret og arbejdsom
  • Opsøgende, grundig, struktureret og kvalitetsbevidst


Vi tilbyder
En alsidig stilling, hvor du er centralt placeret og en vigtig spiller for virksomhedens fremtid.

Dine arbejdsopgaver vil primært blive udført fra vores kontor beliggende i Roskilde.

Opstart hurtigst muligt, men vi venter gerne på den rette kandidat.

Henvendelse
Ansøgning, CV samt relevante bilag sendes til jn@primatag.dk.

Ønsker du at vide mere om stillingen, kan Jannie Nielsen kontaktes på: 23 99 98 77.

Alle henvendelser bliver besvaret og behandlet fortroligt.

2019-10-21T16:51:01.703 Primatag A S søger en struktureret og selvstændig Projektkoordinator til vores kontor beliggende i Roskilde. Primatag A S er den største producentuafhængige tagentreprenør i Østdanmark med ca. 50 ansatte, med kontorer i Roskilde og Toreby på Lolland. Vi er stiftet i 1988 og udfører både en-trepriser for det offentlige og private virksomheder samt opgaver for private husejere. AnsvarsområdeDu vil i samarbejde med øvrig projektkoordinator blive ansvarlig for flere tagdæknings- og tømrerprojekter. Arbejdsopgaverne vil være: Økonomistyring, herunder aftalesedler, aconto fakturering m.m. Akkorderingsregnskaber Sikre at alle aftaler, kontrakter og tidsplaner på projektet løbende dokumenteres, arkiveres og overholdes Udarbejdelse af kvalitetssikring samt D V Du skal i samarbejde med entrepriselederen planlægge, styre og lede entrepriserne fra opstart til endelig aflevering Formulering af mails for entrepriselederen Alle arbejdsopgaver vil blive udført i tæt dialog med entrepriselederen på sagen. Faglige kompetencerVi forventer at du: Er rutineret bruger af Microsoft Office-pakken især stærke evner i Excel Kan kommunikere klart i både skrift og tale Det vil være fordelagtigt, hvis du kommer fra en lignende stilling, har tegningsforståelse (AutoCAD) og kendskab til juridiske aspekter i entrepriseledelse, men det vil ikke være afgørende for, om du får jobbet. Personlige kompetencerFor at blive en succes i jobbet, er det vigtigt, at du kan nikke genkendende til følgende karaktertræk: Forandringsparat og evner at holde mange bolde i luften ad gangen uden at miste overblikket Trives med at løse mange forskellige arbejdsopgaver, som både er rutinepræget og ad hoc opgaver Kan arbejde selvstændigt og samtidig være i tæt dialog med entrepriselederen øvrig projektkoordinator Har et stort drive, er resultatorienteret og arbejdsom Opsøgende, grundig, struktureret og kvalitetsbevidst Vi tilbyderEn alsidig stilling, hvor du er centralt placeret og en vigtig spiller for virksomhedens fremtid. Dine arbejdsopgaver vil primært blive udført fra vores kontor beliggende i Roskilde. Opstart hurtigst muligt, men vi venter gerne på den rette kandidat. HenvendelseAnsøgning, CV samt relevante bilag sendes til jn@primatag.dk. Ønsker du at vide mere om stillingen, kan Jannie Nielsen kontaktes på: 23 99 98 77. Alle henvendelser bliver besvaret og behandlet fortroligt.11jobnet7c0d31ba100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-10-31T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerMidtsjællandRoskilde3607353Primatag A/S11Søbjergvej 24000RoskildeDKDanmark0
jn@primatag.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent822421JobNet5043671504367110011-09-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7c0d31bahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=7c0d31bahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7c0d31ba&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7c0d31ba&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/2.jpgProjektkoordinator med stort drive søges til tagentreprenør12008001Dansk3Læse/ tale241927Koordinator5Kontor og administration362694321jn@primatag.dkjn@primatag.dkDKDanmarkDKDanmark330105795DGI Midt- og Vestsjælland søger koordinator til løb og landevejscyklingBasic DGI Midt- og Vestsjælland søger koordinator til løb og landevejscyklingVil du være med til administrere og koordinere DGI Midt- og Vestsjællands aktiviteter og arrangementer inden for løb og landevejscykling i samarbejde med to dygtige konsulenter på kontoret i Roskilde? Som koordinator skal du understøtte de to idrætter ved at oprette, vedligeholde og afslutte arrangementer i vores administrative systemer. Du skal også hjælpe med at markedsføre arrangementerne bl.a. på sociale medierI DGI Løb og Landevejscykling arbejder vi med kurser, uddannelser, skoler, events og foreningsudvikling med fokus på at få flere børn, unge, voksne og senior til at være aktive. Du skal være en person, der trives med at være i tæt dialog med foreningerne, en stærk sparringspartner for konsulenterne og kan arbejde struktureret i systemer og databaser på kontoret. Det er vigtigt, at du også har flair for både økonomi og praktik. Du kan læse mere om DGI Løb og DGI Cykling. Din profil God koordinator og teamplayer Gerne kendskab til løb og landevejscykling Har gode mundtlige og skriftlige formidlingsevner Har erfaring med at arbejde med markedsføring bl.a. på sociale medier Sikker bruger af administrative systemer Udadvendt, serviceminded og humørfyldt Vi tilbyderDu træder ind i et spændende miljø med kompetente medarbejdere og stærke samarbejdspartnere. Derudover tilbydes du gode personaleforhold med pensionsordning, medarbejdermotion og gode muligheder for faglig og personlig udvikling. Du får frihed under ansvar i en spændende organisation med en fri og ligefremomgangsform blandt gode kolleger, hvor værdierne styrke, gejst, målrettethed og samfundssind er helt centrale. Praktiske oplysningerVi kan tilbyde en fast stilling på 30 timer ugentligt med start 1. december 2019 eller hurtigst muligt.Dit skrivebord står på DGI Midt- og Vestsjællands kontor, Helligkorsvej 3, 4000 Roskilde.Søg jobbetDu er velkommen til at kontakte direktør Nicolai Winther-Stokholm for flere oplysninger: 25 11 06 09.Ansøgningsfristen er torsdag den 24. oktober 2019. Første samtalerunde holdes i uge 44. Der ydes løn efter kvalifikationer, og vi beder dig derfor oplyse din lønforventning. Ud over lønnen tilbydes du pensionsordning, gode personaleforhold og udviklingsmuligheder blandt kolleger, der både kan udfordre og udvikle dig. DGI betragter mangfoldighed som en styrke og opfordrer derfor alle uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge ledige stillinger.DGI anvender elektronisk rekrutteringssystem. Send din ansøgning inkl. alle relevante bilag ved at klikke på Send ansøgning knappen nederst i jobannoncen. Læs mere om DGI på www.dgi.dkDGI Midt- og Vestsjælland søger koordinator til løb og landevejscykling

Vil du være med til administrere og koordinere DGI Midt- og Vestsjællands aktiviteter og arrangementer inden for løb og landevejscykling i samarbejde med to dygtige konsulenter på kontoret i Roskilde?
 
Som koordinator skal du understøtte de to idrætter ved at oprette, vedligeholde og afslutte arrangementer i vores administrative systemer. Du skal også hjælpe med at markedsføre arrangementerne bl.a. på sociale medier
I DGI Løb og Landevejscykling arbejder vi med kurser, uddannelser, skoler, events og foreningsudvikling med fokus på at få flere børn, unge, voksne og senior til at være aktive.
 
Du skal være en person, der trives med at være i tæt dialog med foreningerne, en stærk sparringspartner for konsulenterne og kan arbejde struktureret i systemer og databaser på kontoret. Det er vigtigt, at du også har flair for både økonomi og praktik. Du kan læse mere om DGI Løb og DGI Cykling.
 
 
Din profil
  • God koordinator og teamplayer
  • Gerne kendskab til løb og landevejscykling
  • Har gode mundtlige og skriftlige formidlingsevner
  • Har erfaring med at arbejde med markedsføring bl.a. på sociale medier
  • Sikker bruger af administrative systemer
Udadvendt, serviceminded og humørfyldt
 
Vi tilbyder
Du træder ind i et spændende miljø med kompetente medarbejdere og stærke samarbejdspartnere. Derudover tilbydes du gode personaleforhold med pensionsordning, medarbejdermotion og gode muligheder for faglig og personlig udvikling. Du får frihed under ansvar i en spændende organisation med en fri og ligefremomgangsform blandt gode kolleger, hvor værdierne styrke, gejst, målrettethed og samfundssind er helt centrale.
 
Praktiske oplysninger
Vi kan tilbyde en fast stilling på 30 timer ugentligt med start 1. december 2019 eller hurtigst muligt.
Dit skrivebord står på DGI Midt- og Vestsjællands kontor, Helligkorsvej 3, 4000 Roskilde.

Søg jobbet
Du er velkommen til at kontakte direktør Nicolai Winther-Stokholm for flere oplysninger: 25 11 06 09.
Ansøgningsfristen er torsdag den 24. oktober 2019.  
 
Første samtalerunde holdes i uge 44.
 
Der ydes løn efter kvalifikationer, og vi beder dig derfor oplyse din lønforventning. Ud over lønnen tilbydes du pensionsordning, gode personaleforhold og udviklingsmuligheder blandt kolleger, der både kan udfordre og udvikle dig.
 
DGI betragter mangfoldighed som en styrke og opfordrer derfor alle uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge ledige stillinger.

DGI anvender elektronisk rekrutteringssystem. Send din ansøgning inkl. alle relevante bilag ved at klikke på ”Send ansøgning” knappen nederst i jobannoncen.
 
Læs mere om DGI på www.dgi.dk
 

DGI Midt- og VestsjællandRoskilde2019-10-11T16:08:17.0602019-10-24T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

DGI Midt- og Vestsjælland søger koordinator til løb og landevejscykling

DGI Midt- og Vestsjælland

Roskilde
DGI Midt- og Vestsjælland søger koordinator til løb og landevejscyklingVil du være med til administrere og koordinere DGI Midt- og Vestsjællands aktiviteter og arrangementer inden for løb og landevejscykling i samarbejde med to dygtige konsulenter p...
Indrykket:11. oktober 2019
Udløbsdato:24. oktober 2019