Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Projektkoordinator til klimaprojekter i Sønderborg Kommune

Vi søger en dygtig kollega til afdelingen Vand og Natur. Du skal være med til at løfte kommunens klimaindsats og sætte turbo på at planlægge og realisere klimaprojekter, der kan være med til at sikre solide fremtidige løsninger på klimamæssige udfordringer.

 

Sønderborg Kommune har udarbejdet en klimatilpasningsplan, som indeholder en kortlægning af mulige lokale risici, som er på­virket af klimaforandringer. Ligeledes beskriver den, hvordan man i Sønderborg Kommune ønsker at håndtere de klimamæssige udfordringer i form af stigende hav­vandstande, øgede regnmængder, opstigende grundvand, mere tørke og kraftigere storme. Planen skitserer blandt andet også hvilke tiltag, som er nødvendige for at imødekomme klimaforandringerne.

 

Der er i planen peget på en række indsatsområder (klimaprojekter), hvor det vurderes nødvendigt at foretage yderligere beregninger og vurderinger for at fastlægge, om der er behov for at iværksætte egentlige projekter. I 2018 er det besluttet at arbejde videre med 5 klimaaktiviteter.

 

Sønderborg Kommunes klimatilpasningsplan 2013-2025 kan læses her

Klimatilpasningsplan

Du forventes at være bekendt med indholdet i planen til en eventuel samtale.

En af dine første vigtige arbejdsopgaver bliver at præcisere og udvikle grundlaget for kommunens arbejde med klimaprojekter. Du skal i den forbindelse udarbejde et kommissorium for det fremadrettede arbejde.

Dine øvrige kommende opgaver omfatter blandt andet at

  • Organisere klimaarbejdet i kommunen
  • Arbejde med indsatsområderne belyst i klimatilpasningsplanen
  • Udarbejde handleplaner, som beskriver de konkrete klimaprojekter og hvorledes de kan finansieres
  • Afholde møder med rådgivere, der er involveret i de enkelte klimaprojekter
  • Formidle kommunikation over for kommunens politikere herunder fremlæggelse af løsningsforslag og konsekvenserne heraf
  • Formidle klimakommunikation via hjemmeside, kampagner og borgermøder
  • Deltagelse i tværkommunale klimaprojekter 

 

Du får mulighed for at tage ansvar, skabe og styre projekter. Du får desuden sammen med afdelingslederen i Vand og Natur ansvaret for at sikre fremdrift i kommunens arbejde med klimatilpasning.

 

Da jobbet indeholder mange snitflader både udad og indad i den kommunale organisation, er det vigtigt, at du kan forholde dig nysgerrigt og åbent til projekternes samarbejdspartnere. For Sønderborg Kommune er samskabelse en væsentlig faktor i at nå i mål med projekter.

 

Vi forventer, at du har et stort gå på mod, og at du er i stand til at arbejde med klimaspørgsmål – både strategisk og konkret. Du skal have en skarp resultatorienteret tilgang til dine projekter.

Stillingen oprettes i afdelingen Vand og Natur under chefområdet Plan og Myndighed. Afdelingen består af ca. 20 ansatte og arbejder med mange forskellige opgaver indenfor blandt andet naturbeskyttelse, vandløb, kloakering, jordforurening og drikkevand samt spildevand.

 

Har du lyst til at være en del af et travlt, men spændende og rart arbejdsmiljø, kan vi tilbyde

  • En værdibaseret arbejdsplads med fokus på engagement og samarbejde
  • En alsidig arbejdsdag med en stor kontaktflade både internt og eksternt
  • Gode muligheder for personlig og faglig udvikling
  • Et job i uhøjtidelige rammer med fokus på en høj grad af professionalisme og kvalitet i opgaveudførelsen
  • En projektansættelse på 37 timer med flextidsordning

 

Vi forventer, at du har

  • En natur- eller samfundsvidenskabelig baggrund
  • Forståelse for vandkredsløbet og klimaforandringernes påvirkning heraf
  • Erfaring fra en politisk ledet organisation
  • Erfaring med teamsamarbejde og netværksdannelse og en udadvendt rolle
  • Stærke kommunikative kompetencer – kan tale med både ”høj og lav”
  • Forståelse for at kommunikere komplekse problemstillinger på forståelig vis og brænde for at dele viden om klimatilpasning
  • En resultatorienteret og positiv indstilling til tingene og er nysgerrig

 

Løn- og ansættelsesvilkår

Stillingen er en 2-årig projektansættelse med mulighed for forlængelse. Det er en fuldtidsstilling.

Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst mellem KL og den relevante fagforening.

 

Ansøgningsfristen er torsdag den 20. juni 2019. Ansættelsessamtale forventes afholdt tirsdag den 25. juni 2019.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning.

 

Tiltrædelse den 1. august 2019 eller meget gerne snarest muligt.

 

Vil du vide mere

Vil du høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Heine F. Møller på tlf. 27 90 53 35


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330030973Phoenix-37e6dfa612019-05-24T13:00:30.013Projektkoordinator til klimaprojekter i Sønderborg Kommune

Vi søger en dygtig kollega til afdelingen Vand og Natur. Du skal være med til at løfte kommunens klimaindsats og sætte turbo på at planlægge og realisere klimaprojekter, der kan være med til at sikre solide fremtidige løsninger på klimamæssige udfordringer.

 

Sønderborg Kommune har udarbejdet en klimatilpasningsplan, som indeholder en kortlægning af mulige lokale risici, som er på­virket af klimaforandringer. Ligeledes beskriver den, hvordan man i Sønderborg Kommune ønsker at håndtere de klimamæssige udfordringer i form af stigende hav­vandstande, øgede regnmængder, opstigende grundvand, mere tørke og kraftigere storme. Planen skitserer blandt andet også hvilke tiltag, som er nødvendige for at imødekomme klimaforandringerne.

 

Der er i planen peget på en række indsatsområder (klimaprojekter), hvor det vurderes nødvendigt at foretage yderligere beregninger og vurderinger for at fastlægge, om der er behov for at iværksætte egentlige projekter. I 2018 er det besluttet at arbejde videre med 5 klimaaktiviteter.

 

Sønderborg Kommunes klimatilpasningsplan 2013-2025 kan læses her

Klimatilpasningsplan

Du forventes at være bekendt med indholdet i planen til en eventuel samtale.

En af dine første vigtige arbejdsopgaver bliver at præcisere og udvikle grundlaget for kommunens arbejde med klimaprojekter. Du skal i den forbindelse udarbejde et kommissorium for det fremadrettede arbejde.

Dine øvrige kommende opgaver omfatter blandt andet at

  • Organisere klimaarbejdet i kommunen
  • Arbejde med indsatsområderne belyst i klimatilpasningsplanen
  • Udarbejde handleplaner, som beskriver de konkrete klimaprojekter og hvorledes de kan finansieres
  • Afholde møder med rådgivere, der er involveret i de enkelte klimaprojekter
  • Formidle kommunikation over for kommunens politikere herunder fremlæggelse af løsningsforslag og konsekvenserne heraf
  • Formidle klimakommunikation via hjemmeside, kampagner og borgermøder
  • Deltagelse i tværkommunale klimaprojekter 

 

Du får mulighed for at tage ansvar, skabe og styre projekter. Du får desuden sammen med afdelingslederen i Vand og Natur ansvaret for at sikre fremdrift i kommunens arbejde med klimatilpasning.

 

Da jobbet indeholder mange snitflader både udad og indad i den kommunale organisation, er det vigtigt, at du kan forholde dig nysgerrigt og åbent til projekternes samarbejdspartnere. For Sønderborg Kommune er samskabelse en væsentlig faktor i at nå i mål med projekter.

 

Vi forventer, at du har et stort gå på mod, og at du er i stand til at arbejde med klimaspørgsmål – både strategisk og konkret. Du skal have en skarp resultatorienteret tilgang til dine projekter.

Stillingen oprettes i afdelingen Vand og Natur under chefområdet Plan og Myndighed. Afdelingen består af ca. 20 ansatte og arbejder med mange forskellige opgaver indenfor blandt andet naturbeskyttelse, vandløb, kloakering, jordforurening og drikkevand samt spildevand.

 

Har du lyst til at være en del af et travlt, men spændende og rart arbejdsmiljø, kan vi tilbyde

  • En værdibaseret arbejdsplads med fokus på engagement og samarbejde
  • En alsidig arbejdsdag med en stor kontaktflade både internt og eksternt
  • Gode muligheder for personlig og faglig udvikling
  • Et job i uhøjtidelige rammer med fokus på en høj grad af professionalisme og kvalitet i opgaveudførelsen
  • En projektansættelse på 37 timer med flextidsordning

 

Vi forventer, at du har

  • En natur- eller samfundsvidenskabelig baggrund
  • Forståelse for vandkredsløbet og klimaforandringernes påvirkning heraf
  • Erfaring fra en politisk ledet organisation
  • Erfaring med teamsamarbejde og netværksdannelse og en udadvendt rolle
  • Stærke kommunikative kompetencer – kan tale med både ”høj og lav”
  • Forståelse for at kommunikere komplekse problemstillinger på forståelig vis og brænde for at dele viden om klimatilpasning
  • En resultatorienteret og positiv indstilling til tingene og er nysgerrig

 

Løn- og ansættelsesvilkår

Stillingen er en 2-årig projektansættelse med mulighed for forlængelse. Det er en fuldtidsstilling.

Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst mellem KL og den relevante fagforening.

 

Ansøgningsfristen er torsdag den 20. juni 2019. Ansættelsessamtale forventes afholdt tirsdag den 25. juni 2019.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning.

 

Tiltrædelse den 1. august 2019 eller meget gerne snarest muligt.

 

Vil du vide mere

Vil du høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Heine F. Møller på tlf. 27 90 53 35

2019-06-21T06:59:40.750 Vi søger en dygtig kollega til afdelingen Vand og Natur. Du skal være med til at løfte kommunens klimaindsats og sætte turbo på at planlægge og realisere klimaprojekter, der kan være med til at sikre solide fremtidige løsninger på klimamæssige udfordringer. Sønderborg Kommune har udarbejdet en klimatilpasningsplan, som indeholder en kortlægning af mulige lokale risici, som er på virket af klimaforandringer. Ligeledes beskriver den, hvordan man i Sønderborg Kommune ønsker at håndtere de klimamæssige udfordringer i form af stigende hav vandstande, øgede regnmængder, opstigende grundvand, mere tørke og kraftigere storme. Planen skitserer blandt andet også hvilke tiltag, som er nødvendige for at imødekomme klimaforandringerne. Der er i planen peget på en række indsatsområder (klimaprojekter), hvor det vurderes nødvendigt at foretage yderligere beregninger og vurderinger for at fastlægge, om der er behov for at iværksætte egentlige projekter. I 2018 er det besluttet at arbejde videre med 5 klimaaktiviteter. Sønderborg Kommunes klimatilpasningsplan 2013-2025 kan læses her Klimatilpasningsplan Du forventes at være bekendt med indholdet i planen til en eventuel samtale. En af dine første vigtige arbejdsopgaver bliver at præcisere og udvikle grundlaget for kommunens arbejde med klimaprojekter. Du skal i den forbindelse udarbejde et kommissorium for det fremadrettede arbejde. Dine øvrige kommende opgaver omfatter blandt andet at Organisere klimaarbejdet i kommunen Arbejde med indsatsområderne belyst i klimatilpasningsplanen Udarbejde handleplaner, som beskriver de konkrete klimaprojekter og hvorledes de kan finansieres Afholde møder med rådgivere, der er involveret i de enkelte klimaprojekter Formidle kommunikation over for kommunens politikere herunder fremlæggelse af løsningsforslag og konsekvenserne heraf Formidle klimakommunikation via hjemmeside, kampagner og borgermøder Deltagelse i tværkommunale klimaprojekter Du får mulighed for at tage ansvar, skabe og styre projekter. Du får desuden sammen med afdelingslederen i Vand og Natur ansvaret for at sikre fremdrift i kommunens arbejde med klimatilpasning. Da jobbet indeholder mange snitflader både udad og indad i den kommunale organisation, er det vigtigt, at du kan forholde dig nysgerrigt og åbent til projekternes samarbejdspartnere. For Sønderborg Kommune er samskabelse en væsentlig faktor i at nå i mål med projekter. Vi forventer, at du har et stort gå på mod, og at du er i stand til at arbejde med klimaspørgsmål både strategisk og konkret. Du skal have en skarp resultatorienteret tilgang til dine projekter. Stillingen oprettes i afdelingen Vand og Natur under chefområdet Plan og Myndighed. Afdelingen består af ca. 20 ansatte og arbejder med mange forskellige opgaver indenfor blandt andet naturbeskyttelse, vandløb, kloakering, jordforurening og drikkevand samt spildevand. Har du lyst til at være en del af et travlt, men spændende og rart arbejdsmiljø, kan vi tilbyde En værdibaseret arbejdsplads med fokus på engagement og samarbejde En alsidig arbejdsdag med en stor kontaktflade både internt og eksternt Gode muligheder for personlig og faglig udvikling Et job i uhøjtidelige rammer med fokus på en høj grad af professionalisme og kvalitet i opgaveudførelsen En projektansættelse på 37 timer med flextidsordning Vi forventer, at du har En natur- eller samfundsvidenskabelig baggrund Forståelse for vandkredsløbet og klimaforandringernes påvirkning heraf Erfaring fra en politisk ledet organisation Erfaring med teamsamarbejde og netværksdannelse og en udadvendt rolle Stærke kommunikative kompetencer kan tale med både høj og lav Forståelse for at kommunikere komplekse problemstillinger på forståelig vis og brænde for at dele viden om klimatilpasning En resultatorienteret og positiv indstilling til tingene og er nysgerrig Løn- og ansættelsesvilkår Stillingen er en 2-årig projektansættelse med mulighed for forlængelse. Det er en fuldtidsstilling. Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst mellem KL og den relevante fagforening. Ansøgningsfristen er torsdag den 20. juni 2019. Ansættelsessamtale forventes afholdt tirsdag den 25. juni 2019. Vi ser frem til at modtage din ansøgning. Tiltrædelse den 1. august 2019 eller meget gerne snarest muligt. Vil du vide mere Vil du høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Heine F. Møller på tlf. 27 90 53 3510Phoenix37e6dfa6101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-20T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1386&ProjectId=145439&DepartmentId=19968&MediaId=4618&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandSønderborg3534316Økonomi, Teknik og Miljø11Rådhustorvet 106400SønderborgDKDanmarkORS/37e6dfa6_logo.pngORS/Small/37e6dfa6_logo.png0DKDanmarkDanmark8Fuldtid47Tidsbegrænset767080SonderborgKommuneMinimum14543900024-05-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=37e6dfa6https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=37e6dfa6https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=37e6dfa6&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=37e6dfa6&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/3.jpgProjektkoordinator til klimaprojekter i Sønderborg Kommune12008001Dansk3Læse/ tale241927Koordinator5Kontor og administration361890644twil@sonderborg.dkDanmarkDanmark330087011VUC Syd søger en planlægger på hfRobot Vores planlægger på hf har fået andre opgaver i organisationen, og vi søger derfor hurtigst muligt en dygtig og fleksibel planlægger med et godt overblik. På VUC Syd har vi eleven i centrum, vi arbejder tæt sammen om at gøre en forskel for elever og kursister. Derfor skal du have lyst til at gøre en forskel for de unge og voksne, så de lykkes med deres uddannelse. Som planlægger får du blandt andet ansvaret for at sikre god planlægning af hf-undervisningen, både på den 2-årige hf og hf-enkeltfag. Du vil blive en del af et lille planlægningsteam, som har en central funktion på VUC Syd. Du vil derudover komme til at arbejde tæt sammen med gode og engagerede kollegaer med mange forskellige opgaver: undervisere, studiesekretærer, vejledere og uddannelsesledere. Hovedopgaverne i stillingen er: årsplanlægning time- fagfordeling skemalægning eksamensplanlægning diverse årsopgørelser Vi forestiller os, at du har undervisningserfaring, har viden om hf eller andre gymnasiale uddannelser har interesse og flair for administrative opgaver tager ansvar og initiativ har kendskab til Ludus Ludusweb er vant til at arbejde i excel kan bevare overblikket også i travle perioder Derudover er det vigtigt, at du enten kender eller hurtigt kan sætte dig ind i love og bekendtgørelser på hf-området samt gældende overenskomster. Der er tale om en fast fuldtidsstilling på vores afdeling i Aabenraa med tiltrædelse hurtigst muligt. Løn og ansættelse efter gældende overenskomst i staten. Alle ansøgninger bliver behandlet fortroligt. Send din ansøgning senest fredag den 20. september 2019 kl. 12. Samtaler forventes afholdt tirsdag 24. september 2019 i Haderslev. Har du spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte Birgitte S. Clemmensen, planlægnings- og vejledningschef, på e-mail: cle@vucsyd.dk eller tlf.: 24 85 21 96 ------------------------------------ VUC Syd er et selvejende uddannelsescenter under staten, der tilbyder uddannelse for unge og voksne. Vi er i alt ca. 130 medarbejdere, og ca. 4.000 kursister er hvert år tilmeldt enkelte fag eller hele forløb. VUC Syd består af afdelinger i Haderslev, Aabenraa, Tønder og Sønderborg. Læs mere om os på vucsyd.dk

Vores planlægger på hf har fået andre opgaver i organisationen, og vi søger derfor hurtigst muligt en dygtig og fleksibel planlægger med et godt overblik. 

På VUC Syd har vi eleven i centrum, vi arbejder tæt sammen om at gøre en forskel for elever og kursister. Derfor skal du have lyst til at gøre en forskel for de unge og voksne, så de lykkes med deres uddannelse.

Som planlægger får du blandt andet ansvaret for at sikre god planlægning af hf-undervisningen, både på den 2-årige hf og hf-enkeltfag. Du vil blive en del af et lille planlægningsteam, som har en central funktion på VUC Syd. 

Du vil derudover komme til at arbejde tæt sammen med gode og engagerede kollegaer med mange forskellige opgaver: undervisere, studiesekretærer, vejledere og uddannelsesledere.

Hovedopgaverne i stillingen er:

  • årsplanlægning

  • time-/fagfordeling

  • skemalægning

  • eksamensplanlægning

  • diverse årsopgørelser

Vi forestiller os, at du

  • har undervisningserfaring, 

  • har viden om hf eller andre gymnasiale uddannelser

  • har interesse og flair for administrative opgaver

  • tager ansvar og initiativ

  • har kendskab til Ludus/Ludusweb

  • er vant til at arbejde i excel

  • kan bevare overblikket også i travle perioder

Derudover er det vigtigt, at du enten kender eller hurtigt kan sætte dig ind i love og bekendtgørelser på hf-området samt gældende overenskomster.

Der er tale om en fast fuldtidsstilling på vores afdeling i Aabenraa med tiltrædelse hurtigst muligt. Løn og ansættelse efter gældende overenskomst i staten. Alle ansøgninger bliver behandlet fortroligt.

Send din ansøgning senest fredag den 20. september 2019 kl. 12. Samtaler forventes afholdt tirsdag 24. september 2019 i Haderslev.  

Har du spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte Birgitte S. Clemmensen, planlægnings- og vejledningschef, på e-mail: cle@vucsyd.dk eller tlf.: 24 85 21 96

------------------------------------

VUC Syd er et selvejende uddannelsescenter under staten, der tilbyder uddannelse for unge og voksne. Vi er i alt ca. 130 medarbejdere, og ca. 4.000 kursister er hvert år tilmeldt enkelte fag eller hele forløb. VUC Syd består af afdelinger i Haderslev, Aabenraa, Tønder og Sønderborg.

Læs mere om os på vucsyd.dk

HaderslevAabenraa2019-09-10T00:00:002019-09-20T00:00:00
330080511CRM koordinatorRobot Skifter Lastbil A S søger CRM koordinator Brænder du for at sikre opfølgning på kundebesøg og at vi i fællesskab konvertere kundebesøg til salg? Samt er du god til at kvalitetssikre og optimere anvendelsen kundedata? Har du et stærkt service-gen og befinder dig godt med at supportere andre kollegaer, samt at sikre opfølgning. Din rolle bliver at stå for den daglige drift, samt løbende at optimere, udvikle og forankre brugen af vort CRM-system i forhold til nuværende og kommende kunder, samt at CRM-systemet bliver en integreret del af vores salgsproces. Du bliver en vigtig brik i at understøtte salgs- og eftermarkeds-organisationen i betjeningen af vore kunder og sikre opfølgning i forhold til disse. Dine primære arbejdsopgaver: Drift og vedligeholdelse af CRM-system. (Caesar CRM)Oprydning, optimering og sikring af datakvalitet, samt overholdelse af GDPROpdatering af aktiviteter i CRM-systemet, samt opfølgning på disse.Support til og opfølgning på salgs- og eftermarkedsorganisationenRapportering til salgsledelsen. Dine kvalifikationer Du har erfaring med drift af CRM-system inkl. Det at sikre datakvalitet.Erfaring med brugersupport omkring et CRM-system. Du er serviceminded med en god forretningsforståelse, evne til at prioritere og være en effektiv afslutter.Du kan skabe overblik, er systematisk og grundig med et godt blik for detaljen.Du er åben og proaktiv med lyst og evne til at samarbejde på tværs af organisation.Du er tålmodig, med en god fornemmelse for at forstå og kommunikere med andre medarbejdere, også når du er den der følger op på andres arbejde. Vi tilbyder: Ansættelse i en virksomhed med en god og sund økonomi, med gode og ordnedearbejdsforhold og vilkår herunder bl.a. pensionsordning, sundhedsforsikring, m.v..Et spændende job med mange udfordringer, hvor du selv kan præge din arbejdsdag.Gode udviklingsmulighed som understøtter dine kompetencer og interesser, via efteruddannelse ved Volvo Trucks.Gode arbejdskollegaer og et godt kollegialt sammenhold.Mulighed for alternative arbejdstider, kan aftales individuelt.Deltidsstilling med ca. 25 timer ugentligt. Tiltrædelse efter aftale - Ansøgninger behandles løbende og vi ønsker ansættelse hurtigst muligt. Ansøgning via Link i nederst på siden - Spørgsmål vedrørende stillingen bedes rettet til Carsten Nielsen på telefon 27 78 53 68 Skifter Lastbil koncernen forhandler og servicerer nogle af markedets stærkeste mærker - Volvo og Renault. Vi er en af Danmarks største lastvognsforhandlere med fire afdelinger i Padborg, Aabenraa, Herning, samt Esbjerg - Samlet set er vi ca. 140 medarbejdere Koncernen er ligeledes aut. Palfinger forhandler serviceværksted. Koncernen beskæftiger ca.140 medarbejdere. For yderlige information klik ind på www.skifterlastbil.dk

Skifter Lastbil A/S søger CRM koordinator

Brænder du for at sikre opfølgning på kundebesøg og at vi i fællesskab konvertere kundebesøg til salg? Samt er du god til at kvalitetssikre og optimere anvendelsen kundedata? Har du et stærkt service-gen og befinder dig godt med at supportere andre kollegaer, samt at sikre opfølgning.

Din rolle bliver at stå for den daglige drift, samt løbende at optimere, udvikle og forankre brugen af vort CRM-system i forhold til nuværende og kommende kunder, samt at CRM-systemet bliver en integreret del af vores salgsproces. Du bliver en vigtig brik i at understøtte salgs- og eftermarkeds-organisationen i betjeningen af vore kunder og sikre opfølgning i forhold til disse.

Dine primære arbejdsopgaver:

  • Drift og vedligeholdelse af CRM-system. (Caesar CRM)
  • Oprydning, optimering og sikring af datakvalitet, samt overholdelse af GDPR
  • Opdatering af aktiviteter i CRM-systemet, samt opfølgning på disse.
  • Support til og opfølgning på salgs- og eftermarkedsorganisationen
  • Rapportering til salgsledelsen. 

Dine kvalifikationer

  • Du har erfaring med drift af CRM-system inkl. Det at sikre datakvalitet.
  • Erfaring med brugersupport omkring et CRM-system. Du er serviceminded med en god forretningsforståelse, evne til at prioritere og være en effektiv afslutter.
  • Du kan skabe overblik, er systematisk og grundig med et godt blik for detaljen.
  • Du er åben og proaktiv med lyst og evne til at samarbejde på tværs af organisation.
  • Du er tålmodig, med en god fornemmelse for at forstå og kommunikere med andre medarbejdere, også når du er den der følger op på andres arbejde.

Vi tilbyder:

  • Ansættelse i en virksomhed med en god og sund økonomi, med gode og ordnedearbejdsforhold og vilkår herunder bl.a. pensionsordning, sundhedsforsikring, m.v..
  • Et spændende job med mange udfordringer, hvor du selv kan præge din arbejdsdag.
  • Gode udviklingsmulighed som understøtter dine kompetencer og interesser, via efteruddannelse ved Volvo Trucks.
  • Gode arbejdskollegaer og et godt kollegialt sammenhold.
  • Mulighed for alternative arbejdstider, kan aftales individuelt.
  • Deltidsstilling med ca. 25 timer ugentligt. 

Tiltrædelse efter aftale - Ansøgninger behandles løbende og vi ønsker ansættelse hurtigst muligt.

Ansøgning via Link i nederst på siden - Spørgsmål vedrørende stillingen bedes rettet til Carsten Nielsen på telefon 27 78 53 68

Skifter Lastbil koncernen forhandler og servicerer nogle af markedets stærkeste mærker - Volvo og Renault. Vi er en af Danmarks største lastvognsforhandlere med fire afdelinger i Padborg, Aabenraa, Herning, samt Esbjerg - Samlet set er vi ca. 140 medarbejdere

Koncernen er ligeledes aut. Palfinger forhandler/serviceværksted.

Koncernen beskæftiger ca.140 medarbejdere.

For yderlige information klik ind på www.skifterlastbil.dk

Skifter Lastbil A/S - AabenraaAabenraa2019-08-29T00:00:002019-09-30T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

VUC Syd søger en planlægger på hf

Haderslev

Aabenraa
Vores planlægger på hf har fået andre opgaver i organisationen, og vi søger derfor hurtigst muligt en dygtig og fleksibel planlægger med et godt overblik. På VUC Syd har vi eleven i centrum, vi arbejder tæt sammen om at gøre en forskel for elever og...
Indrykket:10. september 2019
Udløbsdato:20. september 2019

CRM koordinator

Skifter Lastbil A/S - Aabenraa

Aabenraa
Skifter Lastbil A S søger CRM koordinator Brænder du for at sikre opfølgning på kundebesøg og at vi i fællesskab konvertere kundebesøg til salg? Samt er du god til at kvalitetssikre og optimere anvendelsen kundedata? Har du et stærkt service-gen og ...
Indrykket:29. august 2019
Udløbsdato:30. september 2019