Projektled din egen udviklingsbane!

Ønsker du en rolle, hvor du får en afgørende betydning, og tydeligt kan se, at du gør en stor forskel? Er du motiveret for at tage ansvar, og for at få indflydelse på projekterne fra de indledende faser til aflevering? Og er du et sted i din karriere, hvor du ønsker, at bygge yderligere kompetencer oven på projektledelsen?

Så læs med videre her og grib muligheden for at blive projektleder hos INTERN, hvor de fremtidige karrieremuligheder, matcher vigtigheden af rollen.

Du er en succes i jobbet, når du inden for de første 6-12 måneder:

  • Driver egne projekter, primært fag- eller underentrepriser. Du kører dem sikkert i mål, hvor du sikrer god økonomi, kvalitet og tid. Projekterne varierer i størrelsesorden fra 30.000 kr. til 10 millioner kr., der arbejdes med en overvægt af renoveringssager.
  • Opnår god forståelse for virksomheden og projekterne, og viser dit team ved hjælp af en månedlig status, at dine projekter løber efter planen.
  • Etablerer gode relationer til dine nye kollegaer og bliver en del af holdet. De gode relationer etablerer du ved din nysgerrige og åbne tilgang til dine kollegaer og til projekterne.
  • Tager ansvar for et område, som matcher ind i dine ambitioner for din egen udviklingsbane.
    • Det kunne være som personaleleder for vores egenproduktion, hvor du agerer sparringspartner, mentor og leder og formår at motivere og udvikle dine medarbejderne.
    • Som segmentansvarlig inden for et bestemt forretnings/nicheområde og udvikler virksomheden inden for dette specifikke område.
    • Som ansvarlig for optimering og strukturering af vores procesgange så du dermed højner kvaliteten på projekterne.

Uanset hvad, så leder du efter det første år gode projekter samtidig med, at du hele tiden har fokus på at dygtiggøre dig selv. På sigt kunne en udvikling bl.a. være afvikling af hovedentrepriser. Derudover har du taget stilling til, hvilken udviklingsbane du skal projektlede efter (personaleansvarlig, kvalitets- og procesansvarlig eller segmentansvarlig).

Vi forestiller os, at du…

… har en byggeteknisk baggrund og har prøvet at stå på en byggeplads og kommunikeret med alle parter i et byggeprojekt. Dine medspillere vil beskrive dig som løsningsorienteret, og som god til at holde overblikket. En baggrund som tømrer/snedker er en klar fordel.

Du bliver en del af…

…INTERN, som er en entreprenørvirksomhed, der blev grundlagt i 1991. Virksomheden består i dag af 8 funktionærer og en egenproduktion på 25 medarbejdere. INTERN arbejder primært med fag-, under-, og hovedentrepriser. De samarbejder med en bred skare af spændende kunder, som udelukkende består af professionelle bygherrer.

Er du klar til at tage det næste skridt i karrieren?

Eller drøfte mulighederne i stillingen? Så tøv ikke med at give rekrutteringskonsulent Caroline Søgaard Møller et kald på telefon 7879 6614. mind A/S varetager rekrutteringsprocessen, hvorfor CV og ansøgning skal sendes via nedenstående link.

Ansøgningsfrist: Samtaler afholdes løbende.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330051204Phoenix-64979e8d12019-06-30T00:00:00Projektled din egen udviklingsbane!

Ønsker du en rolle, hvor du får en afgørende betydning, og tydeligt kan se, at du gør en stor forskel? Er du motiveret for at tage ansvar, og for at få indflydelse på projekterne fra de indledende faser til aflevering? Og er du et sted i din karriere, hvor du ønsker, at bygge yderligere kompetencer oven på projektledelsen?

Så læs med videre her og grib muligheden for at blive projektleder hos INTERN, hvor de fremtidige karrieremuligheder, matcher vigtigheden af rollen.

Du er en succes i jobbet, når du inden for de første 6-12 måneder:

  • Driver egne projekter, primært fag- eller underentrepriser. Du kører dem sikkert i mål, hvor du sikrer god økonomi, kvalitet og tid. Projekterne varierer i størrelsesorden fra 30.000 kr. til 10 millioner kr., der arbejdes med en overvægt af renoveringssager.
  • Opnår god forståelse for virksomheden og projekterne, og viser dit team ved hjælp af en månedlig status, at dine projekter løber efter planen.
  • Etablerer gode relationer til dine nye kollegaer og bliver en del af holdet. De gode relationer etablerer du ved din nysgerrige og åbne tilgang til dine kollegaer og til projekterne.
  • Tager ansvar for et område, som matcher ind i dine ambitioner for din egen udviklingsbane.
    • Det kunne være som personaleleder for vores egenproduktion, hvor du agerer sparringspartner, mentor og leder og formår at motivere og udvikle dine medarbejderne.
    • Som segmentansvarlig inden for et bestemt forretnings/nicheområde og udvikler virksomheden inden for dette specifikke område.
    • Som ansvarlig for optimering og strukturering af vores procesgange så du dermed højner kvaliteten på projekterne.

Uanset hvad, så leder du efter det første år gode projekter samtidig med, at du hele tiden har fokus på at dygtiggøre dig selv. På sigt kunne en udvikling bl.a. være afvikling af hovedentrepriser. Derudover har du taget stilling til, hvilken udviklingsbane du skal projektlede efter (personaleansvarlig, kvalitets- og procesansvarlig eller segmentansvarlig).

Vi forestiller os, at du…

… har en byggeteknisk baggrund og har prøvet at stå på en byggeplads og kommunikeret med alle parter i et byggeprojekt. Dine medspillere vil beskrive dig som løsningsorienteret, og som god til at holde overblikket. En baggrund som tømrer/snedker er en klar fordel.

Du bliver en del af…

…INTERN, som er en entreprenørvirksomhed, der blev grundlagt i 1991. Virksomheden består i dag af 8 funktionærer og en egenproduktion på 25 medarbejdere. INTERN arbejder primært med fag-, under-, og hovedentrepriser. De samarbejder med en bred skare af spændende kunder, som udelukkende består af professionelle bygherrer.

Er du klar til at tage det næste skridt i karrieren?

Eller drøfte mulighederne i stillingen? Så tøv ikke med at give rekrutteringskonsulent Caroline Søgaard Møller et kald på telefon 7879 6614. mind A/S varetager rekrutteringsprocessen, hvorfor CV og ansøgning skal sendes via nedenstående link.

Ansøgningsfrist: Samtaler afholdes løbende.

Ønsker du en rolle, hvor du får en afgørende betydning, og tydeligt kan se, at du gør en stor forskel? Er du motiveret for at tage ansvar, og for at få indflydelse på projekterne fra de indledende faser til aflevering? Og er du et sted i din karriere, hvor du ønsker, at bygge yderligere kompetencer oven på projektledelsen? Så læs med videre her og grib muligheden for at blive projektleder hos INTERN, hvor de fremtidige karrieremuligheder, matcher vigtigheden af rollen. Du er en succes i jobbet, når du inden for de første 6-12 måneder: Driver egne projekter, primært fag- eller underentrepriser. Du kører dem sikkert i mål, hvor du sikrer god økonomi, kvalitet og tid. Projekterne varierer i størrelsesorden fra 30.000 kr. til 10 millioner kr., der arbejdes med en overvægt af renoveringssager. Opnår god forståelse for virksomheden og projekterne, og viser dit team ved hjælp af en månedlig status, at dine projekter løber efter planen. Etablerer gode relationer til dine nye kollegaer og bliver en del af holdet. De gode relationer etablerer du ved din nysgerrige og åbne tilgang til dine kollegaer og til projekterne. Tager ansvar for et område, som matcher ind i dine ambitioner for din egen udviklingsbane. Det kunne være som personaleleder for vores egenproduktion, hvor du agerer sparringspartner, mentor og leder og formår at motivere og udvikle dine medarbejderne. Som segmentansvarlig inden for et bestemt forretnings nicheområde og udvikler virksomheden inden for dette specifikke område. Som ansvarlig for optimering og strukturering af vores procesgange så du dermed højner kvaliteten på projekterne. Uanset hvad, så leder du efter det første år gode projekter samtidig med, at du hele tiden har fokus på at dygtiggøre dig selv. På sigt kunne en udvikling bl.a. være afvikling af hovedentrepriser. Derudover har du taget stilling til, hvilken udviklingsbane du skal projektlede efter (personaleansvarlig, kvalitets- og procesansvarlig eller segmentansvarlig). Vi forestiller os, at du har en byggeteknisk baggrund og har prøvet at stå på en byggeplads og kommunikeret med alle parter i et byggeprojekt. Dine medspillere vil beskrive dig som løsningsorienteret, og som god til at holde overblikket. En baggrund som tømrer snedker er en klar fordel. Du bliver en del af INTERN, som er en entreprenørvirksomhed, der blev grundlagt i 1991. Virksomheden består i dag af 8 funktionærer og en egenproduktion på 25 medarbejdere. INTERN arbejder primært med fag-, under-, og hovedentrepriser. De samarbejder med en bred skare af spændende kunder, som udelukkende består af professionelle bygherrer. Er du klar til at tage det næste skridt i karrieren? Eller drøfte mulighederne i stillingen? Så tøv ikke med at give rekrutteringskonsulent Caroline Søgaard Møller et kald på telefon 7879 6614. mind A S varetager rekrutteringsprocessen, hvorfor CV og ansøgning skal sendes via nedenstående link. Ansøgningsfrist: Samtaler afholdes løbende.11jobnet64979e8d100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-22T00:00:000000https://mind.as/ledige-stillinger/?hr=show-job/456480EuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhus3554550mind11Skovlytoften 22840HolteDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent784861JobNet5011048501104810027-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=64979e8dhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=64979e8dhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=64979e8d&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=64979e8d&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Human_Resources/4.jpgMed et job indenfor Human Resources bliver du mødt af spændende opgaver. Hvis du er interesseret, er jobbet som Rekrutteringskonsulent lige noget for dig.12007961Dansk3Læse/ tale933733Rekrutteringskonsulent30Human Resources362154414noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330052923Rekrutteringskonsulent til Jobcenter Randers ErhvervRobot Er du vores nye rekrutteringskonsulent?En medarbejder i vores rekrutteringsteam har søgt nye udfordringer, og vi søger derfor pr 1. oktober 2019 en ny kollega, der brænder for at arbejde med rekrutteringsopgaver, primært målrettet Jobcentrets ledige og jobsøgende kandidater.Vi ønsker at bemande stillingen med en profil, der har et godt lokalt arbejdsmarkedskendskab og som er god til at beskrive de stillinger, vi rekrutterer på for kandidaterne - både de jobåbninger, som skal varetages af kandidater med mange kompetencer og høj arbejdsevne samt de jobtyper, der typisk vil kunne varetages af personer med færre kvalifikationer og uden helbred til et arbejde på fuld tid.Dit primære arbejdssted er Jobcenter Randers Erhverv. Dit virkefelt vil være på tværs af alle afdelinger i Jobcentret, som bruger erhvervsafdelingen i det daglige arbejde for at matche kvalificerede jobkandidater fra egen målgruppe til de jobåbninger, som virksomhedskonsulenterne henter på deres virksomhedsbesøg.Vi er åbne for alle relevante kandidater, men forventer at du harstor interesse for det lokale arbejdsmarkedet, herunder jobåbninger, arbejdskraftsbehov, stillingstyper og beskæftigelsesmulighederstærke IT-færdighederevnen til at koordinere og samarbejde professionelt med dine kolleger på tværs af Jobcenter Randerslyst til betjene virksomheder smidigt og fleksibelt.Herudover skal du kunnetrives med, at du har en tovholderfunktion med en bred intern interessentkredsmotiveres af et job, hvor der er fokus på kvaliteten og effekten af din indsatsse dig selv i et job, hvor du selv styrer din tid og har styr på dine aftalerkommunikere skarpt og relevant med både virksomheds- og jobkonsulenter.Hos Jobcenter Randers Erhverv leverer vi konkret og arbejdskraftorienteret rådgivning til de lokale virksomheder, og bruger vores viden om arbejdsmarkedet i det interne samspil med resten af Jobcentret. Rekrutteringskonsulenterne i afdelingen skal både kunne pleje samarbejdsrelationer fra vores eksisterende virksomhedsnetværk, samarbejde med virksomhedskonsulenterne og servicere jobkonsulenterne i deres daglige arbejde.Vi tilbyder digen spændende ansættelse i en afdeling med blik for det tværorganisatoriske samarbejdeet udviklingsorienteret miljø, hvor der er fokus på nysgerrighed, høj kvalitet og professionalismeengagerede kolleger, der tilskriver professionalisme, retfærdighed og humor stor betydningmulighed for faglig og personlig udvikling.Om osJobcenter Randers har cirka 260 medarbejdere. Du bliver en del af afdelingen Jobcenter Randers Erhverv, som tæller 20 øvrige medarbejdere samt en elev og eventuelle studerende.Jobcenter Randers Erhvervs vigtigste opgave er at servicere virksomhederne, så de både får den arbejdskraft, de efterspørger, men også et aktuelt kendskab til og viden om de muligheder, der findes indenfor beskæftigelsesområdet. Vores fokus er både på kvalitet, indsats og resultater, men vores mål er altid job- eller uddannelsesrettet.AnsættelsesvilkårDer er tale om en fast fuldtidsstilling med ansættelse snarest muligt, senest den 1. oktober 2019.Løn i henhold til lokal Løn og HK overenskomst.Medarbejdere i Jobcenter Randers har mulighed for fleksibel arbejdstid, men da jobbet har overvejende koordinerende karakter med husets øvrige afdelinger, vil der være en klar forventning om, at man primært er til stede inden for ordinær arbejdstid, som er kl. 8-17 om mandagen og kl. 8-15 ugens øvrige dage.Yderligere informationerVil du vide mere, så kontakt Tine Arensbach, telefon 51 60 01 11.AnsættelsesforholdFuldtidTiltrædelse01-10-2019Ansøgningsfrist04-08-2019 23:59Virksomhedens oplysningerJCR ErhvervKontaktpersonTine Arensbach, telefon 51 60 01 11Er du vores nye rekrutteringskonsulent?

En medarbejder i vores rekrutteringsteam har søgt nye udfordringer, og vi søger derfor pr 1. oktober 2019 en ny kollega, der brænder for at arbejde med rekrutteringsopgaver, primært målrettet Jobcentrets ledige og jobsøgende kandidater.
Vi ønsker at bemande stillingen med en profil, der har et godt lokalt arbejdsmarkedskendskab og som er god til at beskrive de stillinger, vi rekrutterer på for kandidaterne - både de jobåbninger, som skal varetages af kandidater med mange kompetencer og høj arbejdsevne samt de jobtyper, der typisk vil kunne varetages af personer med færre kvalifikationer og uden helbred til et arbejde på fuld tid.
Dit primære arbejdssted er Jobcenter Randers Erhverv. Dit virkefelt vil være på tværs af alle afdelinger i Jobcentret, som bruger erhvervsafdelingen i det daglige arbejde for at matche kvalificerede jobkandidater fra egen målgruppe til de jobåbninger, som virksomhedskonsulenterne henter på deres virksomhedsbesøg.
Vi er åbne for alle relevante kandidater, men forventer at du har
  • stor interesse for det lokale arbejdsmarkedet, herunder jobåbninger, arbejdskraftsbehov, stillingstyper og beskæftigelsesmuligheder
  • stærke IT-færdigheder
  • evnen til at koordinere og samarbejde professionelt med dine kolleger på tværs af Jobcenter Randers
  • lyst til betjene virksomheder smidigt og fleksibelt.

Herudover skal du kunne
  • trives med, at du har en tovholderfunktion med en bred intern interessentkreds
  • motiveres af et job, hvor der er fokus på kvaliteten og effekten af din indsats
  • se dig selv i et job, hvor du selv styrer din tid og har styr på dine aftaler
  • kommunikere skarpt og relevant med både virksomheds- og jobkonsulenter.
Hos Jobcenter Randers Erhverv leverer vi konkret og arbejdskraftorienteret rådgivning til de lokale virksomheder, og bruger vores viden om arbejdsmarkedet i det interne samspil med resten af Jobcentret. Rekrutteringskonsulenterne i afdelingen skal både kunne pleje samarbejdsrelationer fra vores eksisterende virksomhedsnetværk, samarbejde med virksomhedskonsulenterne og servicere jobkonsulenterne i deres daglige arbejde.

Vi tilbyder dig
  • en spændende ansættelse i en afdeling med blik for det tværorganisatoriske samarbejde
  • et udviklingsorienteret miljø, hvor der er fokus på nysgerrighed, høj kvalitet og professionalisme
  • engagerede kolleger, der tilskriver professionalisme, retfærdighed og humor stor betydning
  • mulighed for faglig og personlig udvikling.

Om os
Jobcenter Randers har cirka 260 medarbejdere. Du bliver en del af afdelingen Jobcenter Randers Erhverv, som tæller 20 øvrige medarbejdere samt en elev og eventuelle studerende.
Jobcenter Randers Erhvervs vigtigste opgave er at servicere virksomhederne, så de både får den arbejdskraft, de efterspørger, men også et aktuelt kendskab til og viden om de muligheder, der findes indenfor beskæftigelsesområdet. Vores fokus er både på kvalitet, indsats og resultater, men vores mål er altid job- eller uddannelsesrettet.

Ansættelsesvilkår
Der er tale om en fast fuldtidsstilling med ansættelse snarest muligt, senest den 1. oktober 2019.
Løn i henhold til lokal Løn og HK overenskomst.

Medarbejdere i Jobcenter Randers har mulighed for fleksibel arbejdstid, men da jobbet har overvejende koordinerende karakter med husets øvrige afdelinger, vil der være en klar forventning om, at man primært er til stede inden for ordinær arbejdstid, som er kl. 8-17 om mandagen og kl. 8-15 ugens øvrige dage.


Yderligere informationer


Vil du vide mere, så kontakt Tine Arensbach, telefon 51 60 01 11.

Ansættelsesforhold
Fuldtid

Tiltrædelse
01-10-2019

Ansøgningsfrist
04-08-2019 23:59

Virksomhedens oplysninger
JCR Erhverv

Kontaktperson
Tine Arensbach, telefon 51 60 01 11

 

Randers KommuneRanders NØ2019-07-02T00:00:002019-08-04T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Rekrutteringskonsulent til Jobcenter Randers Erhverv

Randers Kommune

Randers NØ
Er du vores nye rekrutteringskonsulent?En medarbejder i vores rekrutteringsteam har søgt nye udfordringer, og vi søger derfor pr 1. oktober 2019 en ny kollega, der brænder for at arbejde med rekrutteringsopgaver, primært målrettet Jobcentrets ledige...
Indrykket:2. juli 2019
Udløbsdato:4. august 2019