Projektleder

JFP a/s www.jfp.dk er en solid og kapitalstærk byggevirksomhed, der er grundlagt i 1972. Virksomheden har hovedsæde i Herning og afdelingskontor i København. JFP a/s, der er en førende leverandør inden for hoved- og totalentrepriser, bygger i hele Danmark. Virksomheden har de seneste år udvidet sin organisation såvel vest som øst for Storebælt. Igangværende opgaver, en stor ordremængde og en pipeline for 2019/2020, der overstiger forventningerne, kræver at man løbende styrker organisationen. For tiden er virksomheden i gang med en bred vifte af byggeprojekter, lige fra kr. 50 mio. til 500 mio., inden for industri- institutions- og boligbyggeri m.v. JFP a/s har en innovativ, jysk vækststrategi, der, kombineret med en sund økonomi og indtjening, danner fundamentet for en solid forretningsudvikling. Væksten kræver nu, at teamet i Jylland styrkes med en solid og erfaren projektlederprofil.

Projektstørrelse fra 75 – 200 mio. kr. * Minimum 5 års praktisk projektledererfarin

Jobbet:
Med udgangspunkt fra kontoret i Herning, og med reference til regionsdirektøren, får du det gennemførende ansvar for egne opgaver, der kan strække sig fra styring af underentreprenører på et større projekt, til styring af dit eget byggeprojekt. Uanset hvad, bliver du nøgleressourcen i hele resultatkæden, lige fra de indledende forberedelser i forbindelse med projektopstart, herunder opstart af byggeplads, over løbende tæt byggestyring og kvalitetssikring, til aflevering af det færdige byggeri.

Du kommer du til at styre og lede alle processer, herunder også underentreprenører og byggemøder. Efterkalkulation og evaluering af det samlede byggeforløb bliver ligeledes en del af din opgave. Du er således én af de få i branchen, der virkelig magter at levere et færdigt byggeprojekt til perfektion, med fokus på både tid, kvalitet og økonomi.

Du kommer til at løse dine opgaver i et miljø præget af frihed under ansvar. Du skal således trives med at gå forrest og du er absolut typen, der kan ”stå på egne ben”. Du står dog aldrig alene, idet både dit team og din ledelse altid vil være der som backup. JFP har en stærk og solid kultur, hvor ingen lades i stikken og alle går efter det samme mål.

Kvalifikationer:
Du er en erfaren bygge- eller projektleder med minimum 5 års praktisk erfaring. Du kan dokumentere, at du selvstændigt og med succes har medvirket til at styre større byggeprojekter, både målt på tid, økonomi og kvalitet. Ligeledes har du en relevant teoretisk uddannelse, eksempelvis som bygningskonstruktør eller ingeniør, gerne suppleret med en håndværksmæssig uddannelse.

Du har en høj arbejdskapacitet og en solid arbejdsmoral, og din lederstil afspejler gennemslagskraft, overblik og engagement. Gode kommunikations- og forhandlingsevner er desuden væsentlige egenskaber, både i forhold til internt og eksternt samarbejde. Flydende dansk i skrift og tale er påkrævet.

Både din performance og dit potentiale ligger således noget over gennemsnittet inden for branchen.

Du tilbydes:
En plads på et stærkt team, båret af en sund virksomhedskultur og et selvstændigt job hvor du også får plads til at vise, hvad du dur til.

Du lander i en økonomisk solid, landsdækkende byggevirksomhed, der tilbyder dig en unik mulighed for at bevise dine færdigheder som projektleder, samtidig med at du kan udvikle dig både fagligt og personligt i en innovativ organisation.

Du får et tæt samarbejde med engagerede og kompetente kolleger, og du vil opleve et miljø, præget af en uformel omgangstone, professionalisme, handlekraft samt hurtige beslutningsprocesser og godt humør. Løn- og ansættelsesvilkår forhandles individuelt.

Er du den rette kandidat til dette job, bedes du uploade din ansøgning og CV mærket ”01.04.17” på denne side. Vi har ikke ansøgningsfrist på vores stillingsannoncer, idet vi indkalder kandidater successivt under rekrutteringsforløbet.

Al henvendelse behandles fortroligt.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329999356Phoenix-c9945e0e12019-04-02T00:00:00Projektleder

JFP a/s www.jfp.dk er en solid og kapitalstærk byggevirksomhed, der er grundlagt i 1972. Virksomheden har hovedsæde i Herning og afdelingskontor i København. JFP a/s, der er en førende leverandør inden for hoved- og totalentrepriser, bygger i hele Danmark. Virksomheden har de seneste år udvidet sin organisation såvel vest som øst for Storebælt. Igangværende opgaver, en stor ordremængde og en pipeline for 2019/2020, der overstiger forventningerne, kræver at man løbende styrker organisationen. For tiden er virksomheden i gang med en bred vifte af byggeprojekter, lige fra kr. 50 mio. til 500 mio., inden for industri- institutions- og boligbyggeri m.v. JFP a/s har en innovativ, jysk vækststrategi, der, kombineret med en sund økonomi og indtjening, danner fundamentet for en solid forretningsudvikling. Væksten kræver nu, at teamet i Jylland styrkes med en solid og erfaren projektlederprofil.

Projektstørrelse fra 75 – 200 mio. kr. * Minimum 5 års praktisk projektledererfarin

Jobbet:
Med udgangspunkt fra kontoret i Herning, og med reference til regionsdirektøren, får du det gennemførende ansvar for egne opgaver, der kan strække sig fra styring af underentreprenører på et større projekt, til styring af dit eget byggeprojekt. Uanset hvad, bliver du nøgleressourcen i hele resultatkæden, lige fra de indledende forberedelser i forbindelse med projektopstart, herunder opstart af byggeplads, over løbende tæt byggestyring og kvalitetssikring, til aflevering af det færdige byggeri.

Du kommer du til at styre og lede alle processer, herunder også underentreprenører og byggemøder. Efterkalkulation og evaluering af det samlede byggeforløb bliver ligeledes en del af din opgave. Du er således én af de få i branchen, der virkelig magter at levere et færdigt byggeprojekt til perfektion, med fokus på både tid, kvalitet og økonomi.

Du kommer til at løse dine opgaver i et miljø præget af frihed under ansvar. Du skal således trives med at gå forrest og du er absolut typen, der kan ”stå på egne ben”. Du står dog aldrig alene, idet både dit team og din ledelse altid vil være der som backup. JFP har en stærk og solid kultur, hvor ingen lades i stikken og alle går efter det samme mål.

Kvalifikationer:
Du er en erfaren bygge- eller projektleder med minimum 5 års praktisk erfaring. Du kan dokumentere, at du selvstændigt og med succes har medvirket til at styre større byggeprojekter, både målt på tid, økonomi og kvalitet. Ligeledes har du en relevant teoretisk uddannelse, eksempelvis som bygningskonstruktør eller ingeniør, gerne suppleret med en håndværksmæssig uddannelse.

Du har en høj arbejdskapacitet og en solid arbejdsmoral, og din lederstil afspejler gennemslagskraft, overblik og engagement. Gode kommunikations- og forhandlingsevner er desuden væsentlige egenskaber, både i forhold til internt og eksternt samarbejde. Flydende dansk i skrift og tale er påkrævet.

Både din performance og dit potentiale ligger således noget over gennemsnittet inden for branchen.

Du tilbydes:
En plads på et stærkt team, båret af en sund virksomhedskultur og et selvstændigt job hvor du også får plads til at vise, hvad du dur til.

Du lander i en økonomisk solid, landsdækkende byggevirksomhed, der tilbyder dig en unik mulighed for at bevise dine færdigheder som projektleder, samtidig med at du kan udvikle dig både fagligt og personligt i en innovativ organisation.

Du får et tæt samarbejde med engagerede og kompetente kolleger, og du vil opleve et miljø, præget af en uformel omgangstone, professionalisme, handlekraft samt hurtige beslutningsprocesser og godt humør. Løn- og ansættelsesvilkår forhandles individuelt.

Er du den rette kandidat til dette job, bedes du uploade din ansøgning og CV mærket ”01.04.17” på denne side. Vi har ikke ansøgningsfrist på vores stillingsannoncer, idet vi indkalder kandidater successivt under rekrutteringsforløbet.

Al henvendelse behandles fortroligt.

JFP a s www.jfp.dk er en solid og kapitalstærk byggevirksomhed, der er grundlagt i 1972. Virksomheden har hovedsæde i Herning og afdelingskontor i København. JFP a s, der er en førende leverandør inden for hoved- og totalentrepriser, bygger i hele Danmark. Virksomheden har de seneste år udvidet sin organisation såvel vest som øst for Storebælt. Igangværende opgaver, en stor ordremængde og en pipeline for 2019 2020, der overstiger forventningerne, kræver at man løbende styrker organisationen. For tiden er virksomheden i gang med en bred vifte af byggeprojekter, lige fra kr. 50 mio. til 500 mio., inden for industri- institutions- og boligbyggeri m.v. JFP a s har en innovativ, jysk vækststrategi, der, kombineret med en sund økonomi og indtjening, danner fundamentet for en solid forretningsudvikling. Væksten kræver nu, at teamet i Jylland styrkes med en solid og erfaren projektlederprofil. Projektstørrelse fra 75 200 mio. kr. * Minimum 5 års praktisk projektledererfarin Jobbet: Med udgangspunkt fra kontoret i Herning, og med reference til regionsdirektøren, får du det gennemførende ansvar for egne opgaver, der kan strække sig fra styring af underentreprenører på et større projekt, til styring af dit eget byggeprojekt. Uanset hvad, bliver du nøgleressourcen i hele resultatkæden, lige fra de indledende forberedelser i forbindelse med projektopstart, herunder opstart af byggeplads, over løbende tæt byggestyring og kvalitetssikring, til aflevering af det færdige byggeri. Du kommer du til at styre og lede alle processer, herunder også underentreprenører og byggemøder. Efterkalkulation og evaluering af det samlede byggeforløb bliver ligeledes en del af din opgave. Du er således én af de få i branchen, der virkelig magter at levere et færdigt byggeprojekt til perfektion, med fokus på både tid, kvalitet og økonomi. Du kommer til at løse dine opgaver i et miljø præget af frihed under ansvar. Du skal således trives med at gå forrest og du er absolut typen, der kan stå på egne ben . Du står dog aldrig alene, idet både dit team og din ledelse altid vil være der som backup. JFP har en stærk og solid kultur, hvor ingen lades i stikken og alle går efter det samme mål. Kvalifikationer: Du er en erfaren bygge- eller projektleder med minimum 5 års praktisk erfaring. Du kan dokumentere, at du selvstændigt og med succes har medvirket til at styre større byggeprojekter, både målt på tid, økonomi og kvalitet. Ligeledes har du en relevant teoretisk uddannelse, eksempelvis som bygningskonstruktør eller ingeniør, gerne suppleret med en håndværksmæssig uddannelse. Du har en høj arbejdskapacitet og en solid arbejdsmoral, og din lederstil afspejler gennemslagskraft, overblik og engagement. Gode kommunikations- og forhandlingsevner er desuden væsentlige egenskaber, både i forhold til internt og eksternt samarbejde. Flydende dansk i skrift og tale er påkrævet. Både din performance og dit potentiale ligger således noget over gennemsnittet inden for branchen. Du tilbydes: En plads på et stærkt team, båret af en sund virksomhedskultur og et selvstændigt job hvor du også får plads til at vise, hvad du dur til. Du lander i en økonomisk solid, landsdækkende byggevirksomhed, der tilbyder dig en unik mulighed for at bevise dine færdigheder som projektleder, samtidig med at du kan udvikle dig både fagligt og personligt i en innovativ organisation. Du får et tæt samarbejde med engagerede og kompetente kolleger, og du vil opleve et miljø, præget af en uformel omgangstone, professionalisme, handlekraft samt hurtige beslutningsprocesser og godt humør. Løn- og ansættelsesvilkår forhandles individuelt. Er du den rette kandidat til dette job, bedes du uploade din ansøgning og CV mærket 01.04.17 på denne side. Vi har ikke ansøgningsfrist på vores stillingsannoncer, idet vi indkalder kandidater successivt under rekrutteringsforløbet. Al henvendelse behandles fortroligt.11jobnetc9945e0e100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-27T00:00:000000https://erwinandersenas.hr-skyen.dk/show-job/421740EuropaDanmarkFyn & Sydfynske øerFynMiddelfart3499986erwin andersen a/s11Mads Eg Damgaards Vej 507400HerningDKDanmark0
lft@eandersen.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent738335JobNet4968138496813810002-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c9945e0ehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=c9945e0ehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c9945e0e&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c9945e0e&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/8.jpgHar du et højt ambitionsniveau? Hos erwin andersen a/s får du rige muligheder for at påvirke virksomheden i en positiv retning.12008001Dansk3Læse/ tale213111Projektleder6Ledelse361270279Linelft@eandersen.dkDKDanmarkDKDanmark330024743Projektleder til Brobygning MiddelfartProfile Har du lyst til at være en central spiller i den fremtidige udvikling af Middelfart? Forstår du at strukturere, facilitere og spille vidt forskellige samarbejdspartnere gode - i komplekse processer med mange interessenter? Er du typen, der kan prioritere, fange de bedste idéer og få ting til at ske? Så er du måske den nye projektleder i Brobygning Middelfart I Middelfart Kommune, hvor broerne forbinder øst og vest, er der gang i en rivende udvikling. Her mærkes væksten, og der indgås hver dag nye partnerskaber, der fremmer en positiv og bæredygtig udvikling. Med udgangspunkt i, at erhvervsudvikling, attraktivitet og fremtidens vækst og velfærd er tæt forbundet, har Middelfart Erhvervsråd, VisitMiddelfart, Middelfart Handel og Middelfart Kommune etableret Brobygning Middelfart. En ny organisation, der - sammen med sekretariaterne for de tre erhvervsforeninger og Middelfart Kommune - skal arbejde på at udnytte det fulde potentiale i en række eksisterende aktiviteter og events, være med til at udvikle nye og frem for alt bygge broer Sådan arbejder vi Navnet Brobygning Middelfart er valgt, fordi broerne er en del af Middelfarts identitet. Både konkret og fysisk som de imponerende bygningsværker, de er. Og billedligt som forbindelse mellem fortid, nutid og fremtid, mellem erhvervsliv, borgere og kommune, mellem idé og handling og frem for alt mellem mennesker. Brobygning Middelfart er derfor mere end navnet på en organisation. Det er måden, vi ønsker at arbejde på. Inden for en række strategiske temaer herunder byudvikling, attraktivitet, events og fortælling skal Brobygning Middelfart være med til at udvikle det eksisterende, hjælpe på vej og forbinde aktører på nye måder. Det står vi på Netop netværk og det at løfte i samlet flok er den del af Middelfarts dna. Sammen med den bæredygtige tilgang til udvikling er det en grundpille i Brobygning Middelfarts arbejde. Det betyder, at du som projektleder i Brobygning Middelfart skal få energi af at spille andre gode. Både erhvervsliv, foreninger, borgere med de gode idéer, den kommunale organisation og samarbejdspartnere. I Middelfart er der nemlig allerede rigtig mange, der gør et stort og godt stykke arbejde for at skabe liv og oplevelser. Den ideelle kandidat til jobbet som projektleder i Brobygning Middelfart er: en dygtig og erfaren projektleder, der formår at strukturere og konkretisere vilde tanker og flyvske idéer, og som har værktøjskassen i orden en handlingsorienteret og energisk person, der får ting til at ske udstyret med is i maven og holder køligt overblik i - og over - flere sideløbende udviklingsprocesser, hvor en spraglet flok af engagerede interessenter sammen skal finde de handlinger, der skaber værdi og løfter det eksisterende nysgerrig og lyttende, tænker i helheder og formår at se intentionen bag både ønsker og modstand tydelig og velformuleret i sin kommunikation både mundtligt og skriftligt med på at tage fat og spille på hele banen fra strategi til handling også når udfordringer skal fikses med kiler og gaffa, møder skal bookes og sålerne slides med hårdt benarbejde Brobygning Middelfart er en ny organisation. Som projektleder får du et tæt samarbejde med foreningens direktør (som skriver brobygger på det visitkort, der endnu ikke er lavet), og du skal være med til at udvikle og konkretisere arbejdet og opbygge samarbejdet med de relevante aktører. Du får et tæt samarbejde med medarbejdere og ledere i Middelfart Erhvervscenter, VisitMiddelfart og Middelfart Handel og pr. 1. november flytter alle sammen i åbne lokaler i Nygade få meter fra Middelfarts gågade. Din opgaveportefølje bliver bred og vil ud over projektledelse og koordinering bl.a. komme til at omfatte f.eks. fundraising (her er erfaring en klar fordel) Frister, formelt og praktisk Du vil blive ansat som projektleder i Brobygning Middelfart med reference til direktør Lene Lawaetz. Frem til 1. november vil hovedparten af din arbejdstid være med udgangspunkt i Middelfart Rådhus, Erhvervscenteret på Mandal Allé og KulturØen, indtil 1. november, hvor alle flytter sammen på fælles adresse. Stillingen er på 37 timer ugentligt og løn- og ansættelsesvilkår forhandles i henhold til relevant overenskomst. Hvis du vil vide mere, kan du kontakte brobygger (direktør) Lene Lawaetz på telefonnummer 51501157. Send ansøgning via funktionen Send ansøgning . Der afholdes samtaler løbende til den rette kandidat til stillingen er fundet. Tiltrædelse snarest muligt.

Har du lyst til at være en central spiller i den fremtidige udvikling af Middelfart? Forstår du at strukturere, facilitere og spille vidt forskellige samarbejdspartnere gode - i komplekse processer med mange interessenter? Er du typen, der kan prioritere, fange de bedste idéer og få ting til at ske? Så er du måske den nye projektleder i Brobygning Middelfart

I Middelfart Kommune, hvor broerne forbinder øst og vest, er der gang i en rivende udvikling. Her mærkes væksten, og der indgås hver dag nye partnerskaber, der fremmer en positiv og bæredygtig udvikling. Med  udgangspunkt i, at erhvervsudvikling, attraktivitet og fremtidens vækst og velfærd er tæt forbundet, har Middelfart Erhvervsråd, VisitMiddelfart, Middelfart Handel og Middelfart Kommune etableret Brobygning Middelfart. En ny organisation, der -  sammen med sekretariaterne for de tre erhvervsforeninger og Middelfart Kommune - skal arbejde på at udnytte det fulde potentiale i en række eksisterende aktiviteter og events, være med til at udvikle nye og frem for alt bygge broer

Sådan arbejder vi
Navnet Brobygning Middelfart er valgt, fordi broerne er en del af Middelfarts identitet. Både konkret og fysisk som de imponerende bygningsværker, de er. Og billedligt som forbindelse mellem fortid, nutid og fremtid,  mellem erhvervsliv, borgere og kommune, mellem idé og handling og frem for alt mellem mennesker.

Brobygning Middelfart er derfor mere end navnet på en organisation. Det er måden, vi ønsker at arbejde på. Inden for en række strategiske temaer herunder byudvikling, attraktivitet, events og fortælling skal Brobygning Middelfart være med til at udvikle det eksisterende, hjælpe på vej og forbinde aktører på nye måder. 

Det står vi på
Netop netværk og det at løfte i samlet flok er den del af Middelfarts dna. Sammen med den bæredygtige tilgang til udvikling er det en grundpille i Brobygning Middelfarts arbejde.

Det betyder, at du som projektleder i Brobygning Middelfart skal få energi af at spille andre gode. Både erhvervsliv, foreninger, borgere med de gode idéer, den kommunale organisation og samarbejdspartnere. I Middelfart er der nemlig allerede rigtig mange, der gør et stort og godt stykke arbejde for at skabe liv og oplevelser.

Den ideelle kandidat til jobbet som projektleder i Brobygning Middelfart er:

  • en dygtig og erfaren projektleder, der formår at strukturere og konkretisere vilde tanker og flyvske idéer, og som har værktøjskassen i orden
  • en handlingsorienteret og energisk person, der får ting til at ske
  • udstyret med is i maven og holder køligt overblik i - og over - flere sideløbende udviklingsprocesser, hvor en spraglet flok af engagerede interessenter sammen skal finde de handlinger, der skaber værdi og løfter det eksisterende
  • nysgerrig og lyttende, tænker i helheder og formår at se intentionen bag både ønsker og modstand
  • tydelig og velformuleret i sin kommunikation både mundtligt og skriftligt 
  • med på at tage fat og spille på hele banen fra strategi til handling også når udfordringer skal fikses med kiler og gaffa, møder skal bookes og sålerne slides med hårdt benarbejde

Brobygning Middelfart er en ny organisation. Som projektleder får du et tæt samarbejde med foreningens direktør (som skriver brobygger på det visitkort, der endnu ikke er lavet), og du skal være med til at udvikle og konkretisere arbejdet og opbygge samarbejdet med de relevante aktører.

Du får et tæt samarbejde med medarbejdere og ledere i Middelfart Erhvervscenter, VisitMiddelfart og Middelfart Handel og pr. 1. november flytter alle sammen i åbne lokaler i Nygade få meter fra Middelfarts gågade.

Din opgaveportefølje bliver bred og vil ud over projektledelse og koordinering bl.a. komme til at omfatte f.eks. fundraising (her er erfaring en klar fordel)

Frister, formelt og praktisk
Du vil blive ansat som projektleder i Brobygning Middelfart med reference til direktør Lene Lawaetz. Frem til 1. november vil hovedparten af din arbejdstid være med udgangspunkt i Middelfart Rådhus, Erhvervscenteret på Mandal Allé og KulturØen, indtil 1. november, hvor alle flytter sammen på fælles adresse. 

Stillingen er på 37 timer ugentligt og løn- og ansættelsesvilkår forhandles i henhold til relevant overenskomst.

Hvis du vil vide mere, kan du kontakte brobygger (direktør) Lene Lawaetz på telefonnummer 51501157.

Send ansøgning via funktionen "Send ansøgning".

Der afholdes samtaler løbende til den rette kandidat til stillingen er fundet.
Tiltrædelse snarest muligt.

Brobygning MiddelfartMiddelfart2019-05-15T15:01:26.1202019-07-13T00:00:00
330013907Projektleder - EL - Dansk Installations TeknikRobot Har du erfaring med projektstyring og byggesager? Har du erfaring med projektledelse inden for El? Ønsker du at lede el-arbejdet i et team bestående af elektrikere? Har du erfaring fra branchen? Er du uddannet el-installatør eller har du anden relevant uddannelse? Så er du måske den kandidat, som AMBIZZION ApS søger for vores kunde, Dansk Installations Teknik A S. OM STILLINGEN Som led i Dansk Installation Tekniks fortsatte udvikling søges til en nyoprettet stilling en projektleder inden for El. Du får reference til afdelingschefen, og din arbejdsplads bliver på domicilet i Odense. Dit fokus bliver projektstyring i relation til byggesager. Igennem projekterne får du tæt samarbejde med interne og eksterne samarbejdspartnere. PRIM RE ARBEJDSOPGAVER Projektstyring på byggesager Økonomistyring på byggesager Udføre løbende fagtilsyn Byggemøder Kontakt til bygherrer og entreprenører Sparring med ledelsen FAGLIG PROFIL Minimum 5 års erfaring med projektledelse inden for El Faglig uddannelse som el-installatør er at foretrække, men anden el-uddannelse kan også være en mulighed Erfaring med projektstyring generelt er et krav Erfaring fra branchen eller relateret branche er at foretrække Rutineret bruger af MS Office pakken PERSONLIG PROFIL Som person er du: Målorienteret og handlekraftig Engageret, robust og god til at tage ansvar Samarbejdsorienteret og en udadvendt kundeorienteret profil Struktureret og systematisk En god kollega, der deler viden med dine kollegaer og skaber tillid VI TILBYDER En attraktiv stilling med stor indflydelse på din hverdag. En handlingsorienteret sund virksomhed med en udpræget holdånd, hvor fælles mål på tværs af faglighed er i fokus. Du bliver en del af en flad og uformel organisation med korte beslutningsgange og med gode personlige og faglige udviklingsmuligheder. N STE STEP Send ansøgning og CV via nedenstående link. https: podio.com webforms 22476894 1584438 Ansøgninger behandles løbende. Ring meget gerne til AMBIZZION, Lars Bøgelund tlf. 6037 5723 eller send en e-mail på lb@ambizzion.dk. OM DANSK INSTALLATIONS TEKNIK Dansk Installations Teknik A S leverer alt, lige fra komplette teknikentrepriser på store byggesager til små serviceopgaver for privat og erhverv, inden for VVS, Ventilation, El og Blik. Virksomheden har den styrke, der skal til for at sikre den bedst mulige rådgivning, kvalitet og service inden for VVS, Ventilation, El og Blik.

Har du erfaring med projektstyring og byggesager? Har du erfaring med projektledelse inden for El?  Ønsker du at lede el-arbejdet i et team bestående af elektrikere? Har du erfaring fra branchen? Er du uddannet el-installatør eller har du anden relevant uddannelse? Så er du måske den kandidat, som AMBIZZION ApS søger for vores kunde, Dansk Installations Teknik A/S.

OM STILLINGEN

Som led i Dansk Installation Tekniks fortsatte udvikling søges til en nyoprettet stilling en projektleder inden for El. Du får reference til afdelingschefen, og din arbejdsplads bliver på domicilet i Odense.

Dit fokus bliver projektstyring i relation til byggesager. Igennem projekterne får du tæt samarbejde med interne og eksterne samarbejdspartnere.

PRIMÆRE ARBEJDSOPGAVER

  • Projektstyring på byggesager
  • Økonomistyring på byggesager
  • Udføre løbende fagtilsyn
  • Byggemøder
  • Kontakt til bygherrer og entreprenører
  • Sparring med ledelsen

FAGLIG PROFIL

  • Minimum 5 års erfaring med projektledelse inden for El
  • Faglig uddannelse som el-installatør er at foretrække, men anden el-uddannelse kan også være en mulighed
  • Erfaring med projektstyring generelt er et krav
  • Erfaring fra branchen eller relateret branche er at foretrække
  • Rutineret bruger af MS Office pakken

PERSONLIG PROFIL
Som person er du:

  • Målorienteret og handlekraftig
  • Engageret, robust og god til at tage ansvar
  • Samarbejdsorienteret og en udadvendt kundeorienteret profil
  • Struktureret og systematisk
  • En god kollega, der deler viden med dine kollegaer og skaber tillid

VI TILBYDER

En attraktiv stilling med stor indflydelse på din hverdag. En handlingsorienteret sund virksomhed med en udpræget holdånd, hvor fælles mål på tværs af faglighed er i fokus. Du bliver en del af en flad og uformel organisation med korte beslutningsgange og med gode personlige og faglige udviklingsmuligheder.

NÆSTE STEP

Send ansøgning og CV via nedenstående link. https://podio.com/webforms/22476894/1584438 Ansøgninger behandles løbende.

Ring meget gerne til AMBIZZION, Lars Bøgelund – tlf. 6037 5723 eller send en e-mail på lb@ambizzion.dk.

OM DANSK INSTALLATIONS TEKNIK

Dansk Installations Teknik A/S leverer alt, lige fra komplette teknikentrepriser på store byggesager til små serviceopgaver for privat og erhverv, inden for VVS, Ventilation, El og Blik. Virksomheden har den styrke, der skal til for at sikre den bedst mulige rådgivning, kvalitet og service inden for VVS, Ventilation, El og Blik.

 

Ambizzion ApSTommerup2019-04-30T00:00:002019-06-25T00:00:00
330026450Project Manager with an agile mindset for our R&D department, Odense, DenmarkRobot Do you want to be part of a fast-growing, successful and market-leading robotics company, where nothing is impossible? Are you in the top league of project managers and ready to apply your superior project management skills and be responsible for driving cross-functional development projects? And can you manage stakeholders in a highly technical environment across the full value chain? We have changed the ground rules in automation and it is being noticed As part of Universal Robots, you also become part of a global success. Our robotic arms help our customers improve productivity, profitability and create a safer working environment. Our international offices in Singapore, Barcelona, Shanghai and US have performance-oriented colleagues who all share a passion for building a globally recognized business. We are experiencing rapid development and see continuous learning as the means to stay at the forefront of our field. At Universal Robots we have an ambitious growth strategy where we aim to fill the role of market leader in collaborative robots. Learn more about the groundbreaking products you will be working with at http: www.universal-robots.com. Universal Robots is part of Teradyne Inc. Passion, perfection and predictability As a Project Manager you have extensive understanding of agile development process your main responsibility is to ensure predictability, visibility, effectivity, quality and compliance with focus on the end-product. You work closely with a core team with members from all part of the organization and by this close collaboration you insure the success of the project. You are part of our Project Management team and report to our Head of project management. Key stakeholders will be: R D, Marketing, Service and Operations, but also with external subcontractors and test certifications companies. Your primary tasks include: Owning the project and empower the project core team to act and insure delivery of the project. Drive different types of product development project cross functionally and within both hardware and software Build and monitor project plans, having multiple dependencies, critical path, resource, gates and milestones. Monitor risks and assess risk levels, balancing innovation level versus risk Optimizing project value through analyzing and balancing risk, cost, scope and timeline and understand the impact on the project deliverables. Clearly communicate project status, decision requests and risks issues to Senior Management as well as advice and influence decision making by presenting options and recommending actions What does it take to become our new colleague? We are looking for a candidate with a proven strong project management experience, preferably within large engineering design projects. As project manager you are technology savvy and passionate about both hardware and software development, quality and the use of best practices and methodologies, e.g. Waterfall, Agile and SAFe methods. Your professional integrity guarantees strong stakeholder management, allowing Senior Management to have confidence in execution, progress and deliverables. Required skills: Min 5 years of industry experience, managing projects with a high level of technical complexity, working with front-end product concept development and innovation Proven experience with applying appropriate exploration techniques leading your project team through concepting and innovation Hold a bachelor or master s degree, preferably within the field of engineering, giving you a solid technical understanding Speak and write English fluently Have a project management certification within SCRUM, PMI, SAFe, Lean Six sigma or similar We expect you to be pro-active, result-oriented and a strong decision-maker who enjoys working both independently and in teams. Communication, teamwork and stakeholder management are key success factors. Join the Future - Join Universal Robots: We are Universal Robots, a diverse group of smart, creative people working at the forefront of collaborative robotics. Together, we are finding innovative solutions to some of the most important manufacturing issues facing businesses today. At Universal Robots we ask a lot from our employees, but in exchange we offer an exciting job in a dynamic and fast-growing company with the opportunity of working alongside skilled and talented colleagues. Universal Robots values mutual respect and has an informal working atmosphere with an open door policy. Want to hear more about working at Universal Robots, check this out! Apply for the job: Apply for this job on our website under Career by clicking Apply for the job Please note that this is the only way we wish to receive applications.

Do you want to be part of a fast-growing, successful and market-leading robotics company, where nothing is impossible? Are you in the top league of project managers and ready to apply your superior project management skills and be responsible for driving cross-functional development projects? And can you manage stakeholders in a highly technical environment across the full value chain?

We have changed the ground rules in automation – and it is being noticed

As part of Universal Robots, you also become part of a global success. Our robotic arms help our customers improve productivity, profitability and create a safer working environment. Our international offices in Singapore, Barcelona, Shanghai and US have performance-oriented colleagues who all share a passion for building a globally recognized business. We are experiencing rapid development and see continuous learning as the means to stay at the forefront of our field. At Universal Robots we have an ambitious growth strategy where we aim to fill the role of market leader in collaborative robots. Learn more about the groundbreaking products you will be working with at http://www.universal-robots.com. Universal Robots is part of Teradyne Inc.

Passion, perfection and predictability

As a Project Manager you have extensive understanding of agile development process your main responsibility is to ensure predictability, visibility, effectivity, quality and compliance with focus on the end-product. You work closely with a core team with members from all part of the organization and by this close collaboration you insure the success of the project.

You are part of our Project Management team and report to our Head of project management.

Key stakeholders will be: R&D, Marketing, Service and Operations, but also with external subcontractors and test certifications companies.

Your primary tasks include:

  • Owning the project and empower the project core team to act and insure delivery of the project.
  • Drive different types of product development project cross functionally and within both hardware and software
  • Build and monitor project plans, having multiple dependencies, critical path, resource, gates and milestones.
  • Monitor risks and assess risk levels, balancing innovation level versus risk
  • Optimizing project value through analyzing and balancing risk, cost, scope and timeline and understand the impact on the project deliverables. Clearly communicate project status, decision requests and risks/issues to Senior Management as well as advice and influence decision making by presenting options and recommending actions

What does it take to become our new colleague?

We are looking for a candidate with a proven strong project management experience, preferably within large engineering/design projects. As project manager you are technology savvy and passionate about both hardware and software development, quality and the use of best practices and methodologies, e.g. Waterfall, Agile and SAFe methods.

Your professional integrity guarantees strong stakeholder management, allowing Senior Management to have confidence in execution, progress and deliverables.

Required skills:

  • Min 5 years of industry experience, managing projects with a high level of technical complexity, working with front-end product concept development and innovation
  • Proven experience with applying appropriate exploration techniques leading your project team through concepting and innovation
  • Hold a bachelor or master’s degree, preferably within the field of engineering, giving you a solid technical understanding
  • Speak and write English fluently
  • Have a project management certification within SCRUM, PMI, SAFe, Lean Six sigma or similar

We expect you to be pro-active, result-oriented and a strong decision-maker who enjoys working both independently and in teams. Communication, teamwork and stakeholder management are key success factors.

Join the Future - Join Universal Robots:

We are Universal Robots, a diverse group of smart, creative people working at the forefront of collaborative robotics. Together, we are finding innovative solutions to some of the most important manufacturing issues facing businesses today. At Universal Robots we ask a lot from our employees, but in exchange we offer an exciting job in a dynamic and fast-growing company with the opportunity of working alongside skilled and talented colleagues. Universal Robots values mutual respect and has an informal working atmosphere with an "open door" policy.

Want to hear more about working at Universal Robots, check this out!

Apply for the job:

Apply for this job on our website under "Career" by clicking "Apply for the job

Please note that this is the only way we wish to receive applications.

Universal Robots A/SOdense S2019-05-16T00:00:002019-06-23T00:00:00
330025652Erfaren Project Manager til internationale projekterRobot Brænder du for ny teknologi og international projektledelse? Har du solid erfaring som du ønsker videreudviklet i en spændende international virksomhed? Så har vi en spændende stilling som Project Manager i et internationalt miljø ledig. Stillingen vil give dig udfordringer indenfor projektledelse der spænder fra kontraktens indgåelse, til aflevering af projektet , og hvor målet er, at forblive verdens største leverandør af anlæg, maskiner og procesudstyr til den globale fødevareindustri indenfor æg og æg-produkter. SANOVO TECHNOLOGY GROUP er de seneste år vokset ganske betydeligt, og vi står stadig overfor nye spændende opgaver, hvorfor vi nu udvider bemandingen i vores projektafdeling. Blandt kunderne, som befinder sig i hele verden, er vi kendt for vores høje kvalitet og sikre levering af unikt udstyr inden for produktionslinjer til bearbejdning af æg og ægprodukter, og den position ønsker vi at fastholde. Hvad kommer du til at lave? Din væsentligste opgave bliver selvstændigt projektansvar for komplette projekter, og du vil have ansvaret fra kontrakten underskrives og indtil projektet er leveret hos kunden og garantiperioden er udløbet. Ved de meget store projekter, f.eks. turn-key projekter, kan dit ansvar enten bestå i at være hoved-projektleder, eller ansvarlig for et del-projekt. Du bliver budgetansvarlig, og skal sikre fremdrift og kvalitet af projektet frem til afskibning og levering hos kunden. Arbejdet udføres i tæt samarbejde med kunden, øvrige projektledere samt sælgere i ind- og udland og i henhold til vores beskrevne producerer i ISO9001. Du vil desuden få ansvar for konstruktionsopgaver (udført af vores Tekniske Designere) herunder tegningsdokumentation, samt medvirke til vedligeholdelse af produkt konfigurator. Projekterne gennemføres i hele verden, og du vil komme til at arbejde sammen med kollegaer både i vores 3 produktionsenheder og ude i regionerne. Du refererer til vores Head of Project og indgår i Project Management-teamet, der pt. består af 7 kompetente kollegaer, der alle vil hjælpe dig med hurtigt at komme ind i tingene. Hvad forventer vi af dig? Du har en teknisk baggrund som f.eks. Ingeniør (konstruktion), Maskinmester eller lignende, som giver dig grundlag for at kunne gennemskue og forstå komplekst udstyr enten som enkeltstående maskiner eller som hele fabrikker. Vi forventer at du har erfaring indenfor projektledelse af teknologi til fødevareindustrien, og dermed kendskab til krav omkring hygiejne mv. Derudover forventer vi at du Kan arbejde med risk- og stakeholder management Har stærke IT-kompetencer (vi bruger Navision, MS Office, MS Project) Har erfaring med et CAD system (meget gerne SolidWorks) Er struktureret og metodisk i din arbejdstilgang og har fokus på detaljen Er flydende på engelsk i såvel tale som skrift, og kan du også tysk vil det være en fordel Har lyst til at arbejde i en multikulturel kontekst Hvad kan du forvente af os? Vi tilbyder en spændende stilling i en international virksomhed med gode udviklings- og karrieremuligheder indenfor et forretningsområde med stort potentiale, samt en gage med pensions- og sundhedsordning, som modsvarer krav og kvalifikationer. Du bliver en del af en uhøjtidelig virksomhedskultur med en høj grad af medarbejdertilfredshed, og hvor den flade organisationsstruktur giver mulighed for at træffe hurtige beslutninger. Vores hverdag kan til tider være hektisk med mange bolde i luften og skarpe deadlines, men vi er åbne og teamorienterede og hjælper gerne hinanden når det brænder på. Humøret er en vigtig del af vores kultur, og vi lægger vægt på, at det skal være sjovt at gå på arbejde. Har du spørgsmål? Har du spørgsmål kan du kontakte Head of Project Kasper Malmskov-Hartvig på telefon 42130167. Ansøgning Send din motiverede ansøgning, CV og relevante bilag via linket herunder senest den 12. juni 2019.

Brænder du for ny teknologi og international projektledelse?

Har du solid erfaring som du ønsker videreudviklet i en spændende international virksomhed?

Så har vi en spændende stilling som Project Manager i et internationalt miljø ledig. Stillingen vil give dig udfordringer indenfor projektledelse der spænder fra kontraktens indgåelse, til aflevering af projektet , og hvor målet er, at forblive verdens største leverandør af anlæg, maskiner og procesudstyr til den globale fødevareindustri indenfor æg og æg-produkter.

SANOVO TECHNOLOGY GROUP er de seneste år vokset ganske betydeligt, og vi står stadig overfor nye spændende opgaver, hvorfor vi nu udvider bemandingen i vores projektafdeling. Blandt kunderne, som befinder sig i hele verden, er vi kendt for vores høje kvalitet og sikre levering af unikt udstyr inden for produktionslinjer til bearbejdning af æg og ægprodukter, og den position ønsker vi at fastholde.


Hvad kommer du til at lave?

Din væsentligste opgave bliver selvstændigt projektansvar for komplette projekter, og du vil have ansvaret fra kontrakten underskrives og indtil projektet er leveret hos kunden og garantiperioden er udløbet.

Ved de meget store projekter, f.eks. turn-key projekter, kan dit ansvar enten bestå i at være hoved-projektleder, eller ansvarlig for et del-projekt. Du bliver budgetansvarlig, og skal sikre fremdrift og kvalitet af projektet frem til afskibning og levering hos kunden. Arbejdet udføres i tæt samarbejde med kunden, øvrige projektledere samt sælgere i ind- og udland og i henhold til vores beskrevne producerer i ISO9001.

Du vil desuden få ansvar for konstruktionsopgaver (udført af vores Tekniske Designere) – herunder tegningsdokumentation, samt medvirke til vedligeholdelse af produkt konfigurator.

Projekterne gennemføres i hele verden, og du vil komme til at arbejde sammen med kollegaer både i vores 3 produktionsenheder og ude i regionerne.

Du refererer til vores Head of Project og indgår i Project Management-teamet, der pt. består af 7 kompetente kollegaer, der alle vil hjælpe dig med hurtigt at komme ind i tingene.


Hvad forventer vi af dig?

Du har en teknisk baggrund som f.eks. Ingeniør (konstruktion), Maskinmester eller lignende, som giver dig grundlag for at kunne gennemskue og forstå komplekst udstyr – enten som enkeltstående maskiner eller som hele fabrikker.

Vi forventer at du har erfaring indenfor projektledelse af teknologi til fødevareindustrien, og dermed kendskab til krav omkring hygiejne mv. Derudover forventer vi at du;

  • Kan arbejde med risk- og stakeholder management
  • Har stærke IT-kompetencer (vi bruger Navision, MS Office, MS Project)
  • Har erfaring med et CAD system (meget gerne SolidWorks)
  • Er struktureret og metodisk i din arbejdstilgang og har fokus på detaljen
  • Er flydende på engelsk i såvel tale som skrift, og kan du også tysk vil det være en fordel
  • Har lyst til at arbejde i en multikulturel kontekst

Hvad kan du forvente af os?

Vi tilbyder en spændende stilling i en international virksomhed med gode udviklings- og karrieremuligheder indenfor et forretningsområde med stort potentiale, samt en gage med pensions- og sundhedsordning, som modsvarer krav og kvalifikationer.

Du bliver en del af en uhøjtidelig virksomhedskultur med en høj grad af medarbejdertilfredshed, og hvor den flade organisationsstruktur giver mulighed for at træffe hurtige beslutninger. Vores hverdag kan til tider være hektisk med mange bolde i luften og skarpe deadlines, men vi er åbne og teamorienterede og hjælper gerne hinanden når det brænder på. Humøret er en vigtig del af vores kultur, og vi lægger vægt på, at det skal være sjovt at gå på arbejde.


Har du spørgsmål?

Har du spørgsmål kan du kontakte Head of Project Kasper Malmskov-Hartvig på telefon 42130167.

Ansøgning

Send din motiverede ansøgning, CV og relevante bilag via linket herunder senest den 12. juni 2019.

SANOVO TECHNOLOGY A/SOdense SØ2019-05-16T00:00:002019-06-12T00:00:00
330021105Project Engineer til internationale projekterRobot Trickes du af ny teknologi og har du lyst til at udvikle dine kompetencer som projektleder? Så har vi en spændende stilling i et internationalt miljø, der vil give dig udfordringer indenfor projektledelse, og hvor målet er, at forblive verdens største leverandør af anlæg, maskiner og procesudstyr til den globale fødevareindustri indenfor æg og æg-produkter. SANOVO TECHNOLOGY GROUP er de seneste år vokset ganske betydeligt, og vi står stadig overfor nye spændende opgaver, hvorfor vi nu udvider bemandingen i vores projektafdeling. Blandt kunderne, som befinder sig i hele verden, er vi kendt for vores høje kvalitet og sikre levering af unikt udstyr inden for produktionslinjer til bearbejdning af æg og ægprodukter, og den position ønsker vi at fastholde. Bliv en del af en førende virksomhed i rivende udvikling. SANOVO TECHNOLOGY GROUP er en førende virksomhed inden for maskiner og produktionslinjer til håndtering af æg og æggeprodukter. Vi har mange års erfaring i udvikling af avancerede maskiner og procesudstyr til fødevareindustrien, og vi anvender den nyeste teknologi. Vi beskæftiger cirka 400 medarbejdere over hele verden og har produktionsfaciliteter i Danmark, Holland, Italien og USA samt salgs- og serviceselskaber i en række lande verden over. Hvad kommer du til at lave? Din væsentligste opgave bliver projektansvar for del-projekter i de større af vores projekter, hvor hovedansvaret for projektet samt projektkoordinering og kundekontakt vil blive varetaget af en hovedprojektleder. Du skal for del-projektet sikre fremdrift, kvalitet af projektet frem til afskibning og levering hos kunden. Du bliver budgetansvarlig for del-projektet, ligesom du skal samle dokumentation og manualer til projektleverancen. Arbejdet udføres i tæt samarbejde med hovedprojektlederen samt interne interessenter (i ind- og udland) og i henhold til vores beskrevne producerer i ISO9001. Du vil desuden få ansvar for mindre konstruktionsopgaver herunder tegningsdokumentation, samt medvirke til vedligeholdelse af produkt konfigurator. Projekterne gennemføres i hele verden, og du vil komme til at arbejde sammen med kollegaer både i vores 3 produktionsenheder og ude i regionerne. Du refererer til vores Head of Project og indgår i Project Management-teamet, der pt. består af 7 kompetente kollegaer, der alle vil hjælpe dig med hurtigt at komme ind i tingene. Hvad forventer vi af dig? Du har en teknisk baggrund som f.eks. Produktionsteknolog (konstruktion), Maskinmester eller lignende. Du behøver derimod ikke have en lang erfaring med projektledelse det vigtigste er, at du har den rette indstilling og interesse for ledelse af tekniske projekter. Derudover forventer vi at du Har stærke IT-kompetencer (vi bruger Navision, MS Office, MS Project) Har erfaring med et CAD system (meget gerne SolidWorks Er struktureret og metodisk i din arbejdstilgang og har fokus på detaljen Er flydende på engelsk i såvel tale som skrift Har lyst til at arbejde i en multikulturel kontekst Hvad kan du forvente af os? Vi tilbyder en spændende stilling i en international virksomhed med gode udviklings- og karrieremuligheder indenfor et forretningsområde med stort potentiale, samt en gage med pensions- og sundhedsordning, som modsvarer krav og kvalifikationer. Du bliver en del af en uhøjtidelig virksomhedskultur med en høj grad af medarbejdertilfredshed, og hvor den flade organisationsstruktur giver mulighed for at træffe hurtige beslutninger. Vores hverdag kan til tider være hektisk med mange bolde i luften og skarpe deadlines, men vi er åbne og teamorienterede og hjælper gerne hinanden når det brænder på. Humøret er en vigtig del af vores kultur vi lægger vægt på, at det skal være sjovt at gå på arbejde. Har du spørgsmål? Har du spørgsmål kan du kontakte Head of Project Kasper Malmskov-Hartvig på telefon 42130167. Ansøgning Send din motiverede ansøgning, CV og relevante bilag via linket herunder senest den 10. juni 2019.

Trickes du af ny teknologi og har du lyst til at udvikle dine kompetencer som projektleder?

Så har vi en spændende stilling i et internationalt miljø, der vil give dig udfordringer indenfor projektledelse, og hvor målet er, at forblive verdens største leverandør af anlæg, maskiner og procesudstyr til den globale fødevareindustri indenfor æg og æg-produkter.

SANOVO TECHNOLOGY GROUP er de seneste år vokset ganske betydeligt, og vi står stadig overfor nye spændende opgaver, hvorfor vi nu udvider bemandingen i vores projektafdeling. Blandt kunderne, som befinder sig i hele verden, er vi kendt for vores høje kvalitet og sikre levering af unikt udstyr inden for produktionslinjer til bearbejdning af æg og ægprodukter, og den position ønsker vi at fastholde.

Bliv en del af en førende virksomhed i rivende udvikling.
SANOVO TECHNOLOGY GROUP er en førende virksomhed inden for maskiner og produktionslinjer til håndtering af æg og æggeprodukter. Vi har mange års erfaring i udvikling af avancerede maskiner og procesudstyr til fødevareindustrien, og vi anvender den nyeste teknologi. Vi beskæftiger cirka 400 medarbejdere over hele verden og har produktionsfaciliteter i Danmark, Holland, Italien og USA samt salgs- og serviceselskaber i en række lande verden over.


Hvad kommer du til at lave?

Din væsentligste opgave bliver projektansvar for del-projekter i de større af vores projekter, hvor hovedansvaret for projektet samt projektkoordinering og kundekontakt vil blive varetaget af en hovedprojektleder. Du skal for del-projektet sikre fremdrift, kvalitet af projektet frem til afskibning og levering hos kunden. Du bliver budgetansvarlig for del-projektet, ligesom du skal samle dokumentation og manualer til projektleverancen. Arbejdet udføres i tæt samarbejde med hovedprojektlederen samt interne interessenter (i ind- og udland) og i henhold til vores beskrevne producerer i ISO9001.

Du vil desuden få ansvar for mindre konstruktionsopgaver – herunder tegningsdokumentation, samt medvirke til vedligeholdelse af produkt konfigurator.

Projekterne gennemføres i hele verden, og du vil komme til at arbejde sammen med kollegaer både i vores 3 produktionsenheder og ude i regionerne.

Du refererer til vores Head of Project og indgår i Project Management-teamet, der pt. består af 7 kompetente kollegaer, der alle vil hjælpe dig med hurtigt at komme ind i tingene.


Hvad forventer vi af dig?

Du har en teknisk baggrund som f.eks. Produktionsteknolog (konstruktion), Maskinmester eller lignende. Du behøver derimod ikke have en lang erfaring med projektledelse – det vigtigste er, at du har den rette indstilling og interesse for ledelse af tekniske projekter. Derudover forventer vi at du;

  • Har stærke IT-kompetencer (vi bruger Navision, MS Office, MS Project)
  • Har erfaring med et CAD system (meget gerne SolidWorks
  • Er struktureret og metodisk i din arbejdstilgang og har fokus på detaljen
  • Er flydende på engelsk i såvel tale som skrift
  • Har lyst til at arbejde i en multikulturel kontekst

Hvad kan du forvente af os?

Vi tilbyder en spændende stilling i en international virksomhed med gode udviklings- og karrieremuligheder indenfor et forretningsområde med stort potentiale, samt en gage med pensions- og sundhedsordning, som modsvarer krav og kvalifikationer.

Du bliver en del af en uhøjtidelig virksomhedskultur med en høj grad af medarbejdertilfredshed, og hvor den flade organisationsstruktur giver mulighed for at træffe hurtige beslutninger. Vores hverdag kan til tider være hektisk med mange bolde i luften og skarpe deadlines, men vi er åbne og teamorienterede og hjælper gerne hinanden når det brænder på. Humøret er en vigtig del af vores kultur vi lægger vægt på, at det skal være sjovt at gå på arbejde.


Har du spørgsmål?

Har du spørgsmål kan du kontakte Head of Project Kasper Malmskov-Hartvig på telefon 42130167.

Ansøgning

Send din motiverede ansøgning, CV og relevante bilag via linket herunder senest den 10. juni 2019.

SANOVO TECHNOLOGY A/SOdense SØ2019-05-09T00:00:002019-06-10T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Projektleder til Brobygning Middelfart

Brobygning Middelfart

Middelfart
Har du lyst til at være en central spiller i den fremtidige udvikling af Middelfart? Forstår du at strukturere, facilitere og spille vidt forskellige samarbejdspartnere gode - i komplekse processer med mange interessenter? Er du typen, der kan prior...
Indrykket:15. maj 2019
Udløbsdato:13. juli 2019

Projektleder - EL - Dansk Installations Teknik

Ambizzion ApS

Tommerup
Har du erfaring med projektstyring og byggesager? Har du erfaring med projektledelse inden for El? Ønsker du at lede el-arbejdet i et team bestående af elektrikere? Har du erfaring fra branchen? Er du uddannet el-installatør eller har du anden relev...
Indrykket:30. april 2019
Udløbsdato:25. juni 2019

Project Manager with an agile mindset for our R&D department, Odense, Denmark

Universal Robots A/S

Odense S
Do you want to be part of a fast-growing, successful and market-leading robotics company, where nothing is impossible? Are you in the top league of project managers and ready to apply your superior project management skills and be responsible for dr...
Indrykket:16. maj 2019
Udløbsdato:23. juni 2019

Erfaren Project Manager til internationale projekter

SANOVO TECHNOLOGY A/S

Odense SØ
Brænder du for ny teknologi og international projektledelse? Har du solid erfaring som du ønsker videreudviklet i en spændende international virksomhed? Så har vi en spændende stilling som Project Manager i et internationalt miljø ledig. Stillingen ...
Indrykket:16. maj 2019
Udløbsdato:12. juni 2019

Project Engineer til internationale projekter

SANOVO TECHNOLOGY A/S

Odense SØ
Trickes du af ny teknologi og har du lyst til at udvikle dine kompetencer som projektleder? Så har vi en spændende stilling i et internationalt miljø, der vil give dig udfordringer indenfor projektledelse, og hvor målet er, at forblive verdens størs...
Indrykket:9. maj 2019
Udløbsdato:10. juni 2019