Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

PROJEKTLEDER

Vi søger en alsidig projektleder til styring af eksterne projekter og leverandører til virksomhedens afdeling i Aarhus

Virksomhedsbeskrivelse:
SWARCO Danmark A/S er en del af den østrigske SWARCO-koncern, som ejes 100% af Swarovski familien.

SWARCO har specialiseret sig i udvikling af avancerede løsninger inden for trafik og infrastruktur og er den ledende aktør på markedet for intelligente trafikløsninger (ITS). SWARCO Danmark A/S indgår i SWARCO Nordic, som består af mere en 210 højtkvalificerede medarbejdere og har en omsætning på mere end 700 mio. DKK. Selskabet er førende på det danske marked.

Stillingsbeskrivelse:
Du kommer til at fungere som bindeled mellem projekt-, salgs-, logistik- og økonomiafdelingen og får derfor et bredt ansvarsområde med stor berøringsflade både internt i organisationen samt eksternt. 

Du får ansvaret for styring af et stort antal projekter på én gang, hvilket omfatter koordinering og afholdelse af interne og eksterne byggemøder, tilsyn, aflevering af projekter og sørger naturligvis for al dokumentation og overholdelse af regler m.v. Du bliver tilknyttet kontoret i Århus men skal være indstillet på, at en væsentligt del af projekterne, som du får ansvaret for, vil have relation til virksomhedens engagement i Aalborg.

Du sikrer fakturering på kontrakterne, samt udarbejdelse af aftalesedler m.v. på ekstraarbejde. Med andre ord registrerer du alle ændringer og tager proaktivt fat i kunderne, så der vil være en tæt kundekontakt, både telefonisk og på byggemøder. 

Du vil få ansvaret for projekt- og økonomistyring, faktureringsprocesser, indkøb af materialer, rammeaftaler, opgavekoordinering og elektronisk planlægning og kvalitetssikring. 

I dette job, er der gode udviklingsmuligheder, både fagligt og personligt, og du er selv med til at præge dit job på sigt i denne virksomhed, der arbejder med korte beslutningsveje og har et positivt miljø – med fart på! 

Tiltrædelse snarest muligt, men vi venter naturligvis på den rette kandidat. 

Egenskaber:
Du har en solid forretningsforståelse og forstår at servicere kunder samt at koordinere eksterne leverandører og kollegaer. Du har en god økonomisk forståelse og det er en selvfølge for dig at efterleve processerne igennem en struktureret tilgang til dit arbejde. Du sætter baren højt, når det kommer til dit arbejde, og går ikke på kompromis med kvaliteten.

Som person er du ansvarsbevidst og pålidelig. Du er fleksibel og kan bevare dit gode humør i stressede situationer. Du har en seriøs holdning til kvaliteten af dit arbejde og forstår vigtigheden af dokumentation. Du er udadvendt og kan lide at arbejde både selvstændigt og i teams. Du trives med at arbejde både ude og på kontoret. Da en del af projekterne er i Aalborg er kørekort en nødvendighed.

Du tilbydes:
En alsidig stilling i en spændende virksomhed, der er kendt for at lave gode solide løsninger af høj kvalitet.

Sprogkundskaber / IT:
Du behersker engelsk i skrift og tale.

Løn:
Løn efter kvalifikationer.

Erhvervserfaring:
Du kommer gerne fra en lignende stilling som projektleder i en større eller mindre teknisk virksomhed, hvorfra du har erfaring med lignende opgaver.

Uddannelser:
Vi er åbne for forskellige uddannelsesmæssige baggrunde, men en el-teknisk baggrund vil være en stor fordel.

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330003596Phoenix-ca3c03a412019-06-04T00:00:00PROJEKTLEDER

Vi søger en alsidig projektleder til styring af eksterne projekter og leverandører til virksomhedens afdeling i Aarhus

Virksomhedsbeskrivelse:
SWARCO Danmark A/S er en del af den østrigske SWARCO-koncern, som ejes 100% af Swarovski familien.

SWARCO har specialiseret sig i udvikling af avancerede løsninger inden for trafik og infrastruktur og er den ledende aktør på markedet for intelligente trafikløsninger (ITS). SWARCO Danmark A/S indgår i SWARCO Nordic, som består af mere en 210 højtkvalificerede medarbejdere og har en omsætning på mere end 700 mio. DKK. Selskabet er førende på det danske marked.

Stillingsbeskrivelse:
Du kommer til at fungere som bindeled mellem projekt-, salgs-, logistik- og økonomiafdelingen og får derfor et bredt ansvarsområde med stor berøringsflade både internt i organisationen samt eksternt. 

Du får ansvaret for styring af et stort antal projekter på én gang, hvilket omfatter koordinering og afholdelse af interne og eksterne byggemøder, tilsyn, aflevering af projekter og sørger naturligvis for al dokumentation og overholdelse af regler m.v. Du bliver tilknyttet kontoret i Århus men skal være indstillet på, at en væsentligt del af projekterne, som du får ansvaret for, vil have relation til virksomhedens engagement i Aalborg.

Du sikrer fakturering på kontrakterne, samt udarbejdelse af aftalesedler m.v. på ekstraarbejde. Med andre ord registrerer du alle ændringer og tager proaktivt fat i kunderne, så der vil være en tæt kundekontakt, både telefonisk og på byggemøder. 

Du vil få ansvaret for projekt- og økonomistyring, faktureringsprocesser, indkøb af materialer, rammeaftaler, opgavekoordinering og elektronisk planlægning og kvalitetssikring. 

I dette job, er der gode udviklingsmuligheder, både fagligt og personligt, og du er selv med til at præge dit job på sigt i denne virksomhed, der arbejder med korte beslutningsveje og har et positivt miljø – med fart på! 

Tiltrædelse snarest muligt, men vi venter naturligvis på den rette kandidat. 

Egenskaber:
Du har en solid forretningsforståelse og forstår at servicere kunder samt at koordinere eksterne leverandører og kollegaer. Du har en god økonomisk forståelse og det er en selvfølge for dig at efterleve processerne igennem en struktureret tilgang til dit arbejde. Du sætter baren højt, når det kommer til dit arbejde, og går ikke på kompromis med kvaliteten.

Som person er du ansvarsbevidst og pålidelig. Du er fleksibel og kan bevare dit gode humør i stressede situationer. Du har en seriøs holdning til kvaliteten af dit arbejde og forstår vigtigheden af dokumentation. Du er udadvendt og kan lide at arbejde både selvstændigt og i teams. Du trives med at arbejde både ude og på kontoret. Da en del af projekterne er i Aalborg er kørekort en nødvendighed.

Du tilbydes:
En alsidig stilling i en spændende virksomhed, der er kendt for at lave gode solide løsninger af høj kvalitet.

Sprogkundskaber / IT:
Du behersker engelsk i skrift og tale.

Løn:
Løn efter kvalifikationer.

Erhvervserfaring:
Du kommer gerne fra en lignende stilling som projektleder i en større eller mindre teknisk virksomhed, hvorfra du har erfaring med lignende opgaver.

Uddannelser:
Vi er åbne for forskellige uddannelsesmæssige baggrunde, men en el-teknisk baggrund vil være en stor fordel.

 

2019-06-05T00:51:09.740 Vi søger en alsidig projektleder til styring af eksterne projekter og leverandører til virksomhedens afdeling i Aarhus Virksomhedsbeskrivelse:SWARCO Danmark A S er en del af den østrigske SWARCO-koncern, som ejes 100 af Swarovski familien.SWARCO har specialiseret sig i udvikling af avancerede løsninger inden for trafik og infrastruktur og er den ledende aktør på markedet for intelligente trafikløsninger (ITS). SWARCO Danmark A S indgår i SWARCO Nordic, som består af mere en 210 højtkvalificerede medarbejdere og har en omsætning på mere end 700 mio. DKK. Selskabet er førende på det danske marked. Stillingsbeskrivelse:Du kommer til at fungere som bindeled mellem projekt-, salgs-, logistik- og økonomiafdelingen og får derfor et bredt ansvarsområde med stor berøringsflade både internt i organisationen samt eksternt. Du får ansvaret for styring af et stort antal projekter på n gang, hvilket omfatter koordinering og afholdelse af interne og eksterne byggemøder, tilsyn, aflevering af projekter og sørger naturligvis for al dokumentation og overholdelse af regler m.v. Du bliver tilknyttet kontoret i Århus men skal være indstillet på, at en væsentligt del af projekterne, som du får ansvaret for, vil have relation til virksomhedens engagement i Aalborg.Du sikrer fakturering på kontrakterne, samt udarbejdelse af aftalesedler m.v. på ekstraarbejde. Med andre ord registrerer du alle ændringer og tager proaktivt fat i kunderne, så der vil være en tæt kundekontakt, både telefonisk og på byggemøder. Du vil få ansvaret for projekt- og økonomistyring, faktureringsprocesser, indkøb af materialer, rammeaftaler, opgavekoordinering og elektronisk planlægning og kvalitetssikring. I dette job, er der gode udviklingsmuligheder, både fagligt og personligt, og du er selv med til at præge dit job på sigt i denne virksomhed, der arbejder med korte beslutningsveje og har et positivt miljø med fart på! Tiltrædelse snarest muligt, men vi venter naturligvis på den rette kandidat. Egenskaber:Du har en solid forretningsforståelse og forstår at servicere kunder samt at koordinere eksterne leverandører og kollegaer. Du har en god økonomisk forståelse og det er en selvfølge for dig at efterleve processerne igennem en struktureret tilgang til dit arbejde. Du sætter baren højt, når det kommer til dit arbejde, og går ikke på kompromis med kvaliteten.Som person er du ansvarsbevidst og pålidelig. Du er fleksibel og kan bevare dit gode humør i stressede situationer. Du har en seriøs holdning til kvaliteten af dit arbejde og forstår vigtigheden af dokumentation. Du er udadvendt og kan lide at arbejde både selvstændigt og i teams. Du trives med at arbejde både ude og på kontoret. Da en del af projekterne er i Aalborg er kørekort en nødvendighed. Du tilbydes:En alsidig stilling i en spændende virksomhed, der er kendt for at lave gode solide løsninger af høj kvalitet. Sprogkundskaber IT:Du behersker engelsk i skrift og tale. Løn:Løn efter kvalifikationer. Erhvervserfaring:Du kommer gerne fra en lignende stilling som projektleder i en større eller mindre teknisk virksomhed, hvorfra du har erfaring med lignende opgaver. Uddannelser:Vi er åbne for forskellige uddannelsesmæssige baggrunde, men en el-teknisk baggrund vil være en stor fordel.11jobnetca3c03a4100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-04T00:00:000000https://www.profilpartners.dk/ledige-stillinger/1896/0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnRudersdalEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnAllerødEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnFuresø3504959PROFILPARTNERS ApS11Birkerød Kongevej 818000Aarhus CDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent742284JobNet4972687497268710009-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ca3c03a4https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=ca3c03a4https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ca3c03a4&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ca3c03a4&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/2.jpgPROJEKTLEDER12008001Dansk3Læse/ tale213111Projektleder6Ledelse361401901Profilpartnerskundeservice@profilpartners.dkDKDanmarkDKDanmark330092383CTS-programmør/projektansvarlig til automatikprojekterRobot Vi søger en CTS-programmør projektansvarlig til vores automatikteam, som kan strukturere egne projekter og programmere i henholdsvis PLC og CTS. Du må gerne have baggrund som maskinmester, installatør eller tilsvarende. Du får ansvaret for programmering i forskellige PLC- og CTS-systemer f.eks. Tridium Niagara, Iconics samt codesys mm. Du vil få relevante kurser, men det forventes også at du har lysten og evnen til selv at sætte dig ind i nye områder indenfor CTS. En del af arbejdet vil foregå ude hos vores kunder med optegning, projektstyring og opstart. Synes du, at ovenstående lyder interessant og spændende, hører vi gerne fra dig. Dine hovedopgaver vil være, men er ikke begrænset til, følgende: Styring og planlægning af CTS-projekter fra start til slut PLC programmering i Tridium Niagara samt Codesys Integration af diverse anlæg til CTS i Tridium Niagara og Iconics EL-dokumentation til CTS-projekter i PC-Schematic Fejlfinding på diverse anlæg Vi forventer du har: El- og automatik kendskab Godt kendskab til PLC-styringer, IT og netværk Kendskab til CTS og interesse for programmering Overblik og kan arbejde selvstændigt og struktureret Har ordenssans og er kvalitetsbevidst Evnen til at sætte kunden i centrum Lyst og interesse i at tage nye udfordringer op Evnen til at se muligheder frem for begrænsninger Kørekort B. Vi kan tilbyde dig: En spændende og anderledes arbejdsplads Et job, hvor du selv er med til at udvikle dine arbejdsopgaver Interessante og alsidige opgaver Gode kollegaer Et selvstændigt og ansvarsfuldt job Gode ansættelsesvilkår Firmabil

 

Vi søger en CTS-programmør/projektansvarlig til vores automatikteam, som kan strukturere egne projekter og programmere i henholdsvis PLC og CTS. Du må gerne have baggrund som maskinmester, installatør eller tilsvarende.

Du får ansvaret for programmering i forskellige PLC- og CTS-systemer f.eks. Tridium Niagara, Iconics samt codesys mm. Du vil få relevante kurser, men det forventes også at du har lysten og evnen til selv at sætte dig ind i nye områder indenfor CTS.

En del af arbejdet vil foregå ude hos vores kunder med optegning, projektstyring og opstart.

Synes du, at ovenstående lyder interessant og spændende, hører vi gerne fra dig.

 

Dine hovedopgaver vil være, men er ikke begrænset til, følgende:

  • Styring og planlægning af CTS-projekter fra start til slut
  • PLC programmering i Tridium Niagara samt Codesys
  • Integration af diverse anlæg til CTS i Tridium Niagara og Iconics
  • EL-dokumentation til CTS-projekter i PC-Schematic
  • Fejlfinding på diverse anlæg

 

Vi forventer du har:

  • El- og automatik kendskab
  • Godt kendskab til PLC-styringer, IT og netværk
  • Kendskab til CTS og interesse for programmering
  • Overblik og kan arbejde selvstændigt og struktureret
  • Har ordenssans og er kvalitetsbevidst
  • Evnen til at sætte kunden i centrum
  • Lyst og interesse i at tage nye udfordringer op
  • Evnen til at se muligheder frem for begrænsninger
  • Kørekort B.

 

Vi kan tilbyde dig:

  • En spændende og anderledes arbejdsplads
  • Et job, hvor du selv er med til at udvikle dine arbejdsopgaver
  • Interessante og alsidige opgaver
  • Gode kollegaer
  • Et selvstændigt og ansvarsfuldt job
  • Gode ansættelsesvilkår
  • Firmabil
VENTEK AIR ApSVedbæk2019-09-19T00:00:002019-10-20T00:00:00
330070462Tømrer eller murer med projektstyringsevner til forsikringsagerRobot Tømrer eller murer med projektstyringsevner til forsikringsopgaver Er du klar til en stilling, hvor du styrer og leder vores projekter? Og vil du være en del af et ungdommeligt firma, der lever efter de gamle normer og derfor altid leverer kvalitetsarbejde? Hos la Cour Byg ApS får du en arbejdsdag med stor frihed. Vi vil have dig, der kan dit kram og ikke går på kompromis med kvaliteten. Dig, der er stolt af at levere et godt stykke arbejde hver gang. Opgaver i alle størrelser Vi løser opgaver for private og virksomheder. Der er ikke det, vi ikke laver i Storkøbenhavn og Nordsjælland. Derudover har vi kontrakter med nogle af landets største forsikringsselskaber, og en stor del af dine opgaver bliver at håndtere og styre projekterne der kommer derfra. I løbet af en typisk uge kommer du til at: projektstyre og planlægge vores opgaver bestemme og bestille materialer indhente tilbud fra leverandører udføre tilsyn på pladserne. Du bliver en del af ledergruppen, der består af ejeren og to projektleder. Sammen tager I de vigtige beslutninger og baner vejen for vores fremtid. Et ungdommeligt team med gamle dyder Du får 30 dygtige kolleger og en hverdag i et miljø, hvor ingen er højere eller lavere end andre. Vi er altid klar til at give hinanden en hånd med, og vi mødes som minimum hver 3. uge til fælles morgenmad. Vi er både en flok af yngre og lidt ældre håndværkere, men fælles for os er, at vi aldrig går på kompromis med kvalitet og et veludført arbejde, som kunderne altid er glade for. Derudover har vi ambitioner om at blive dobbelt så mange inden for en kort årrække, ligesom vi arbejder for at blive Storkøbenhavns og Nordsjællands førende tømrer- og murerfirma. Er det lige dig, vi leder efter? Du har god erfaring som tømrer eller murer, og du er nu klar til at tage et større ansvar inden for projektstyring og mere administrative opgaver. Det kan også være, at du er uddannet bygningskonstruktør. Det er en fordel, hvis du har erfaring med forsikringsskader. Du har det bedst i en stilling, hvor du udfører opgaver på lige fod med dine kolleger, samtidig med at du bliver motiveret af at styre og lede projekterne. Du har gode administrative evner, og du behersker dansk i skrift og tale.

Tømrer eller murer med projektstyringsevner til forsikringsopgaver 

Er du klar til en stilling, hvor du styrer og leder vores projekter? Og vil du være en del af et ungdommeligt firma, der lever efter de gamle normer og derfor altid leverer kvalitetsarbejde?

Hos la Cour Byg ApS får du en arbejdsdag med stor frihed. Vi vil have dig, der kan dit kram og ikke går på kompromis med kvaliteten. Dig, der er stolt af at levere et godt stykke arbejde hver gang.

Opgaver i alle størrelser

Vi løser opgaver for private og virksomheder. Der er ikke det, vi ikke laver i Storkøbenhavn og Nordsjælland. Derudover har vi kontrakter med nogle af landets største forsikringsselskaber, og en stor del af dine opgaver bliver at håndtere og styre projekterne der kommer derfra. I løbet af en typisk uge kommer du til at:

  • projektstyre og planlægge vores opgaver
  • bestemme og bestille materialer
  • indhente tilbud fra leverandører
  • udføre tilsyn på pladserne.

Du bliver en del af ledergruppen, der består af ejeren og to projektleder. Sammen tager I de vigtige beslutninger og baner vejen for vores fremtid.

Et ungdommeligt team med gamle dyder

Du får 30 dygtige kolleger og en hverdag i et miljø, hvor ingen er højere eller lavere end andre. Vi er altid klar til at give hinanden en hånd med, og vi mødes som minimum hver 3. uge til fælles morgenmad. Vi er både en flok af yngre og lidt ældre håndværkere, men fælles for os er, at vi aldrig går på kompromis med kvalitet og et veludført arbejde, som kunderne altid er glade for. Derudover har vi ambitioner om at blive dobbelt så mange inden for en kort årrække, ligesom vi arbejder for at blive Storkøbenhavns og Nordsjællands førende tømrer- og murerfirma.

Er det lige dig, vi leder efter?

  • Du har god erfaring som tømrer eller murer, og du er nu klar til at tage et større ansvar inden for projektstyring og mere administrative opgaver. Det kan også være, at du er uddannet bygningskonstruktør.
  • Det er en fordel, hvis du har erfaring med forsikringsskader.
  • Du har det bedst i en stilling, hvor du udfører opgaver på lige fod med dine kolleger, samtidig med at du bliver motiveret af at styre og lede projekterne.
  • Du har gode administrative evner, og du behersker dansk i skrift og tale.
La Cour Byg ApSHillerød2019-08-09T00:00:002019-10-02T00:00:00
330069148CMC Project Director, Asian ActivitiesRobot To take responsibility for the Acendis CMC activities in Asia As CMC Project Director, Asian Activities at Ascendis Pharma the primary tasks are to coordinate the input to the filings and lead the CMC discussion with the partners in Asia. This will be in a very close collaboration with the CMC team as well as the regulatory, clinical and project management teams. The position reports to the SVP of Product Development. We are seeking a highly motivated CMC project leader who has strong experience in the CMC aspects of regulatory filings in China, Japan and or other Asian countries. The main responsibilities are: Coordinate all CMC activities for clinical as well as marketing regulatory filings in Asia, which include direct interaction with our Asian partners: Prepare CMC project plans and align internally and with our Asian partners Implement and monitor progress against project plans Develop the strategy for the CMC content of Asian filings together with the Regulatory team Manage partner collaborations while having resource constraints Prioritizing activities and problemsolving to meet milestones and timelines Update timelines, resources, and budget as timelines and or strategic priorities shift, and or issues arise communicate to all relevant stakeholders (including Senior Management) accordingly Lead preparation of materials for internal updates, including Monthly Project Reports, Project Reviews etc. Lead contribute to operational initiatives as needed Review and contribute to key project documents (e.g., regulatory documents, scientific publications, investor updates) and ensure cross-functional collaboration and alignment when regulatory documents are being prepared Prepare and communicate CMC Asia project budget, facilitate resource capacity planning, and follow up on accruals Contribute to the Ascendis Asia strategy Foster excellent cross-functional collaborative spirit and approach You hold a relevant university degree preferably a Masters of Sciences in Engineering, Pharmacy, or the like and with 10 years of experience in the biotechnology or pharma industry. The successful applicant will already have a proven record of accomplishment in working with Asian countries primarily China and or Japan. The following qualifications are appreciated: Experience with CMC regulatory filings in Asia 5 years of strong and effective CMC project management experience including preparation of CMC project plans and problem solving A proven track record of working cross-functionally Demonstrate an excellent understanding of the entire value chain of drug development You are proficient in English at a professional level, both written and spoken, and you master MS Office. You have an interdisciplinary and intercultural mindset. You are an energetic and resourceful self-starter with high integrity and a can-do attitude. You are a team-player and comfortable in fast-moving, dynamic environments. You are adaptable and resilient with a problem-solving attitude who has a personal commitment to delivering results. You are pragmatic with an open and communicative approach and with the ability to develop effective working relationships with employees at all levels. Further, you can handle and deliver on routine jobs when necessary, while at the same time having the ability to move projects forward. Ascendis Pharma offers you an exciting and challenging position in an entrepreneurial and international company with a short line of command. You will be involved in activities that are central to Ascendis Pharma s strategy and work together with highly skilled and experienced colleagues to advance our exciting product pipeline. Travelling: 20 40 days per year. Place of work: Ascendis Pharma resides in a wonderful office facility in Tuborg Havn in Hellerup with a view to the harbour, the canals and the sea. For more details about the job or the company, please contact Partner Jørn Duhn, Unique Human Capital on M: 45 21 75 19 25. All applications must be submitted in English and are treated confidentially.

To take responsibility for the Acendis CMC activities in Asia

As CMC Project Director, Asian Activities at Ascendis Pharma the primary tasks are to coordinate the input to the filings and lead the CMC discussion with the partners in Asia. This will be in a very close collaboration with the CMC team as well as the regulatory, clinical and project management teams. The position reports to the SVP of Product Development.

We are seeking a highly motivated CMC project leader who has strong experience in the CMC aspects of regulatory filings in China, Japan and/or other Asian countries.

The main responsibilities are:

  • Coordinate all CMC activities for clinical as well as marketing regulatory filings in Asia, which include direct interaction with our Asian partners:
    • Prepare CMC project plans and align internally and with our Asian partners
    • Implement and monitor progress against project plans
    • Develop the strategy for the CMC content of Asian filings together with the Regulatory team
    • Manage partner collaborations while having resource constraints
    • Prioritizing activities and problemsolving to meet milestones and timelines
    • Update timelines, resources, and budget as timelines and/or strategic priorities shift, and/or issues arise; communicate to all relevant stakeholders (including Senior Management) accordingly
    • Lead preparation of materials for internal updates, including Monthly Project Reports, Project Reviews etc.
    • Lead/contribute to operational initiatives as needed
    • Review and contribute to key project documents (e.g., regulatory documents, scientific publications, investor updates) and ensure cross-functional collaboration and alignment when regulatory documents are being prepared
    • Prepare and communicate CMC Asia project budget, facilitate resource/capacity planning, and follow up on accruals
  • Contribute to the Ascendis Asia strategy
  • Foster excellent cross-functional collaborative spirit and approach

You hold a relevant university degree – preferably a Masters of Sciences in Engineering, Pharmacy, or the like and with +10 years of experience in the biotechnology or pharma industry.

The successful applicant will already have a proven record of accomplishment in working with Asian countries primarily China and/or Japan. The following qualifications are appreciated:

  • Experience with CMC regulatory filings in Asia
  • 5+ years of strong and effective CMC project management experience including preparation of CMC project plans and problem solving
  • A proven track record of working cross-functionally
  • Demonstrate an excellent understanding of the entire value chain of drug development

You are proficient in English at a professional level, both written and spoken, and you master MS Office.

You have an interdisciplinary and intercultural mindset. You are an energetic and resourceful self-starter with high integrity and a can-do attitude. You are a team-player and comfortable in fast-moving, dynamic environments. You are adaptable and resilient with a problem-solving attitude who has a personal commitment to delivering results. You are pragmatic with an open and communicative approach and with the ability to develop effective working relationships with employees at all levels. Further, you can handle and deliver on routine jobs when necessary, while at the same time having the ability to move projects forward.

Ascendis Pharma offers you an exciting and challenging position in an entrepreneurial and international company with a short line of command. You will be involved in activities that are central to Ascendis Pharma’s strategy and work together with highly skilled and experienced colleagues to advance our exciting product pipeline.

Travelling: 20 – 40 days per year.

Place of work: Ascendis Pharma resides in a wonderful office facility in Tuborg Havn in Hellerup with a view to the harbour, the canals and the sea.

For more details about the job or the company, please contact Partner Jørn Duhn, Unique Human Capital on M: +45 21 75 19 25. All applications must be submitted in English and are treated confidentially.

Unique Consult Danmark A/SHellerup2019-08-07T00:00:002019-09-30T00:00:00
330069137Project Director, OncologyRobot Exciting opportunity to join a rapidly growing, innovative company! Do you want to be part of building a fully integrated biopharmaceutical company together with a team of highly skilled colleagues who are passionate about developing best-in-class therapeutics that address significant unmet medical needs? Ascendis Pharma is looking to hire an experienced Project Director to join the team and is committed to support your personal development on the journey towards becoming a leading rare disease company. As Project Director, Oncology at Ascendis Pharma you will play a critical role in driving Ascendis sustainable growth by shepherding progress and success across 3 sites (Heidelberg, Copenhagen, Palo Alto) across Oncology, and ultimately for 1 or multiple projects. You will be responsible for facilitating strategic discussions and decision-making, communicating with all relevant stakeholders (across functions and with Senior Management Team), and ensuring timely execution of the project(s). Your main tasks are: Facilitate collaboration across Heidelberg (including Chemistry, Bioanalytics, IP), Copenhagen (including Nonclinical, Bioanalysis, CMC) and Palo Alto (including Immunology, Pharmacology, Product Development, Clinical Development) Establish project management rigor across Oncology opportunities Set timelines, clarify roles and responsibilities, facilitate cross-functional collaboration, forecast and track resource needs, track actions, aggregate and track budget Upon preclinical candidate selection, lead project(s) execution towards IND, through preclinical and clinical activities, through commercialization Once assigned a specific project, the Project Director should still be willing to support earlier stage Oncology opportunities to best serve Ascendis objectives (~75 25 split between main project earlier opportunities) Create integrated project plans implement and monitor progress against project plans and revise as necessary Define critical path, at-risk activities, interdependencies anticipate bottlenecks, and clear barriers to progress Recommend composition of cross-functional Core Team, including changes as project evolves foster excellent cross-functional collaborative spirit and approach Lead Core Team in: Prioritizing activities and problem-solving to meet milestones and timelines Strategic initiatives (e.g., plans and requirements to enter new geography, consideration of working with additional supplier) by collaborating with line organizations and communicating options and recommendation to leadership Ensuring all members and their organizations are aligned on project progress, key milestones, risks, and mitigation strategies Update timelines, resources, and budget as timelines and or strategic priorities shift, and or issues arise communicate to all relevant stakeholders (including Senior Management) accordingly Lead preparation of materials for internal updates, including Monthly Project Reports, Project Reviews, Board of Directors meetings Set agenda and objectives and lead Project Reviews, as well as communicate decisions made, action items, and minutes to all relevant stakeholders, including Senior Management Team Collaborate with other functions on preparation of agenda, objectives, materials, and post-event communications for external events (e.g., conferences, ad boards) Lead contribute to operational initiatives, as needed e.g., acting as point of contact for external partners (e.g., CMO) Review and contribute to key project documents (e.g., regulatory documents, clinical protocols, scientific publications, investor updates) ensure cross-functional collaboration and alignment when regulatory documents are being prepared Gather, analyze, codify, and distribute competitive intelligence Prepare and communicate project budget, and facilitate resource capacity planning follow up on accruals Stay current on key publications and share findings with key stakeholders (e.g., scientific literature, competitors updates, analyst reports, regulatory landscape changes) Share best practices and learnings with other Project Directors Your qualifications are: Pharmaceutical R D drug development knowledge, with experience in multiple functions CMC and GLP tox experience is strongly preferred 15 years in project management in R D drug development and or managing teams, with experience across multiple line organizations (e.g., Nonclinical, CMC, Clinical Operations, Regulatory Affairs, Medical Affairs) Experience with early stage regulatory interactions and IND filings required, preferably in oncology strong ability to drive program towards IND submission Excellent analytical skills and the ability to provide strategic insight and problem solve, quantifying options, tradeoffs, budget, and resources needed You have a Master s Degree or preferable a PhD in Life Sciences or related field. You are a person with strong leadership skills, including the ability to lead colleagues across line organizations outside of reporting relationships. You have exceptional interpersonal skills (including cultural sensitivity) and communication skills (including presentations and written communications). Further, you have a high level of organizational skills and attention to detail. Travelling: Ability to travel up to 25 of the time (mostly international), up to 40 in beginning. Place of work: Ascendis Pharma resides in a wonderful office facility in Tuborg Havn in Hellerup with a view to the harbour, the canals and the sea. For more details about the job or the company, please contact Partner Jørn Duhn, Unique Human Capital on M: 45 21 75 19 25. All applications must be submitted in English and are treated confidentially.

Exciting opportunity to join a rapidly growing, innovative company!

Do you want to be part of building a fully integrated biopharmaceutical company together with a team of highly skilled colleagues who are passionate about developing best-in-class therapeutics that address significant unmet medical needs?

Ascendis Pharma is looking to hire an experienced Project Director to join the team and is committed to support your personal development on the journey towards becoming a leading rare disease company.

As Project Director, Oncology at Ascendis Pharma you will play a critical role in driving Ascendis’ sustainable growth by shepherding progress and success across 3 sites (Heidelberg, Copenhagen, Palo Alto) across Oncology, and ultimately for 1 or multiple projects. You will be responsible for facilitating strategic discussions and decision-making, communicating with all relevant stakeholders (across functions and with Senior Management Team), and ensuring timely execution of the project(s).

Your main tasks are:

  • Facilitate collaboration across Heidelberg (including Chemistry, Bioanalytics, IP), Copenhagen (including Nonclinical, Bioanalysis, CMC) and Palo Alto (including Immunology, Pharmacology, Product Development, Clinical Development)
  • Establish project management rigor across Oncology opportunities
    • Set timelines, clarify roles and responsibilities, facilitate cross-functional collaboration, forecast and track resource needs, track actions, aggregate and track budget
  • Upon preclinical candidate selection, lead project(s) execution towards IND, through preclinical and clinical activities, through commercialization
    • Once assigned a specific project, the Project Director should still be willing to support earlier stage Oncology opportunities to best serve Ascendis objectives (~75%/25% split between main project/earlier opportunities)
  • Create integrated project plans; implement and monitor progress against project plans and revise as necessary
  • Define critical path, at-risk activities, interdependencies; anticipate bottlenecks, and clear barriers to progress
  • Recommend composition of cross-functional Core Team, including changes as project evolves; foster excellent cross-functional collaborative spirit and approach
  • Lead Core Team in:
    • Prioritizing activities and problem-solving to meet milestones and timelines
    • Strategic initiatives (e.g., plans and requirements to enter new geography, consideration of working with additional supplier) by collaborating with line organizations and communicating options and recommendation to leadership
    • Ensuring all members and their organizations are aligned on project progress, key milestones, risks, and mitigation strategies
  • Update timelines, resources, and budget as timelines and/or strategic priorities shift, and/or issues arise; communicate to all relevant stakeholders (including Senior Management) accordingly
  • Lead preparation of materials for internal updates, including Monthly Project Reports, Project Reviews, Board of Directors meetings
  • Set agenda and objectives and lead Project Reviews, as well as communicate decisions made, action items, and minutes to all relevant stakeholders, including Senior Management Team
  • Collaborate with other functions on preparation of agenda, objectives, materials, and post-event communications for external events (e.g., conferences, ad boards)
  • Lead/contribute to operational initiatives, as needed e.g., acting as point of contact for external partners (e.g., CMO)
  • Review and contribute to key project documents (e.g., regulatory documents, clinical protocols, scientific publications, investor updates); ensure cross-functional collaboration and alignment when regulatory documents are being prepared
  • Gather, analyze, codify, and distribute competitive intelligence
  • Prepare and communicate project budget, and facilitate resource/capacity planning; follow up on accruals
  • Stay current on key publications and share findings with key stakeholders (e.g., scientific literature, competitors’ updates, analyst reports, regulatory landscape changes)
  • Share best practices and learnings with other Project Directors

Your qualifications are:

  • Pharmaceutical R&D drug development knowledge, with experience in multiple functions; CMC and GLP tox experience is strongly preferred
  • 15 years in project management in R&D drug development and/or managing teams, with experience across multiple line organizations (e.g., Nonclinical, CMC, Clinical Operations, Regulatory Affairs, Medical Affairs)
  • Experience with early stage regulatory interactions and IND filings required, preferably in oncology; strong ability to drive program towards IND submission
  • Excellent analytical skills and the ability to provide strategic insight and problem solve, quantifying options, tradeoffs, budget, and resources needed

You have a Master’s Degree or preferable a PhD in Life Sciences or related field.

You are a person with strong leadership skills, including the ability to lead colleagues across line organizations outside of reporting relationships. You have exceptional interpersonal skills (including cultural sensitivity) and communication skills (including presentations and written communications). Further, you have a high level of organizational skills and attention to detail.

Travelling: Ability to travel up to 25% of the time (mostly international), up to 40% in beginning.

Place of work: Ascendis Pharma resides in a wonderful office facility in Tuborg Havn in Hellerup with a view to the harbour, the canals and the sea.

For more details about the job or the company, please contact Partner Jørn Duhn, Unique Human Capital on M: +45 21 75 19 25. All applications must be submitted in English and are treated confidentially.

Unique Consult Danmark A/SHellerup2019-08-07T00:00:002019-09-30T00:00:00
330064616Stærk projektleder søgesRobot Vi søger en stærk projektleder til vores industriområde i København Vores industri forretningsområde i København betår af to afdelinger indenfor henholdsvis konstruktioner og installationer. Vi har mange opgaver for kunderne indenfor pharma, produktion, forskning og lufthavne. Du kan se frem til en spændende hverdag med både store og små opgaver af en høj kompleksitet. Opgaverne løses selvstændigt, men samtidig i tæt dialog med kollegaer. Dine opgaver og interne uddannelsesprogrammer giver dig gode muligheder for personlig og faglig udvikling. Din profil Du er uddannet ingeniør, arkitekt eller konstruktør Du har over 10 års erfaring fra branchen Du er god til at strukturere dit arbejde Du er engageret og har gode samarbejdsevner Du er fortrolig med projektledelse af byggeriopgaver, hvor der indgår projektering, udførelse og overdragelse Du er ambitiøs i forhold til din egen udvikling Dine primære arbejdsopgaver Projektledelse af større og mindre opgaver Opbygge gode kunderelationer Skabe et professionelt og godt arbejdsklima på tværs Vi tilbyder Mange spændende og udfordrende projekter Et stærkt fagligt netværk med engagerede og kompetente kollegaer En kultur, hvor trivsel, samarbejde og arbejdsforhold prioriteres højt Et dynamisk og inspirerende miljø med rig mulighed for personlig udvikling En arbejdsplads hvor frihed under ansvar er en kerneværdi Gode karrieremuligheder som understøttes af interne uddannelsesforløb i MOE Akademi, hvor vi underviser i ledelse, projektstyring, BIM, og andre faglige områder Attraktive medarbejderforhold med bl.a. sundhedsforsikring, medarbejderbonus, frokostordning, aktive personaleklubber, sports- og kulturarrangementer, årlige studie- og skiture samt en attraktiv lønpakke Jobbet er opslået via MOE.dk. Der anvendes ikke headhunter rekrutteringsfirma til dette jobopslag.Vi søger en stærk projektleder til vores industriområde i København

Vores industri forretningsområde i København betår af to afdelinger indenfor henholdsvis konstruktioner og installationer. Vi har mange opgaver for kunderne indenfor pharma, produktion, forskning og lufthavne.

Du kan se frem til en spændende hverdag med både store og små opgaver af en høj kompleksitet.

Opgaverne løses selvstændigt, men samtidig i tæt dialog med kollegaer.

Dine opgaver og interne uddannelsesprogrammer giver dig gode muligheder for personlig og faglig udvikling.

Din profil

•Du er uddannet ingeniør, arkitekt eller konstruktør
•Du har over 10 års erfaring fra branchen
•Du er god til at strukturere dit arbejde
•Du er engageret og har gode samarbejdsevner
•Du er fortrolig med projektledelse af byggeriopgaver, hvor der indgår projektering, udførelse og overdragelse
•Du er ambitiøs i forhold til din egen udvikling

Dine primære arbejdsopgaver

•Projektledelse af større og mindre opgaver
•Opbygge gode kunderelationer
•Skabe et professionelt og godt arbejdsklima på tværs

Vi tilbyder

  • Mange spændende og udfordrende projekter
  • Et stærkt fagligt netværk med engagerede og kompetente kollegaer
  • En kultur, hvor trivsel, samarbejde og arbejdsforhold prioriteres højt
  • Et dynamisk og inspirerende miljø med rig mulighed for personlig udvikling
  • En arbejdsplads hvor ”frihed under ansvar” er en kerneværdi
  • Gode karrieremuligheder som understøttes af interne uddannelsesforløb i MOE | Akademi, hvor vi underviser i ledelse, projektstyring, BIM, og andre faglige områder
  • Attraktive medarbejderforhold med bl.a. sundhedsforsikring, medarbejderbonus, frokostordning, aktive personaleklubber, sports- og kulturarrangementer, årlige studie- og skiture samt en attraktiv lønpakke

Jobbet er opslået via MOE.dk. Der anvendes ikke headhunter / rekrutteringsfirma til dette jobopslag.

MOE A/SSøborg2019-07-26T00:00:002019-09-20T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

CTS-programmør/projektansvarlig til automatikprojekter

VENTEK AIR ApS

Vedbæk
Vi søger en CTS-programmør projektansvarlig til vores automatikteam, som kan strukturere egne projekter og programmere i henholdsvis PLC og CTS. Du må gerne have baggrund som maskinmester, installatør eller tilsvarende. Du får ansvaret for programme...
Indrykket:19. september 2019
Udløbsdato:20. oktober 2019

Tømrer eller murer med projektstyringsevner til forsikringsager

La Cour Byg ApS

Hillerød
Tømrer eller murer med projektstyringsevner til forsikringsopgaver Er du klar til en stilling, hvor du styrer og leder vores projekter? Og vil du være en del af et ungdommeligt firma, der lever efter de gamle normer og derfor altid leverer kvalitets...
Indrykket:9. august 2019
Udløbsdato:2. oktober 2019

CMC Project Director, Asian Activities

Unique Consult Danmark A/S

Hellerup
To take responsibility for the Acendis CMC activities in Asia As CMC Project Director, Asian Activities at Ascendis Pharma the primary tasks are to coordinate the input to the filings and lead the CMC discussion with the partners in Asia. This will ...
Indrykket:7. august 2019
Udløbsdato:30. september 2019

Project Director, Oncology

Unique Consult Danmark A/S

Hellerup
Exciting opportunity to join a rapidly growing, innovative company! Do you want to be part of building a fully integrated biopharmaceutical company together with a team of highly skilled colleagues who are passionate about developing best-in-class t...
Indrykket:7. august 2019
Udløbsdato:30. september 2019

Stærk projektleder søges

MOE A/S

Søborg
Vi søger en stærk projektleder til vores industriområde i København Vores industri forretningsområde i København betår af to afdelinger indenfor henholdsvis konstruktioner og installationer. Vi har mange opgaver for kunderne indenfor pharma, produkt...
Indrykket:26. juli 2019
Udløbsdato:20. september 2019