PROJEKTLEDER

Vi søger en alsidig projektleder til styring af eksterne projekter og leverandører til virksomhedens afdeling i Aarhus

Virksomhedsbeskrivelse:
SWARCO Danmark A/S er en del af den østrigske SWARCO-koncern, som ejes 100% af Swarovski familien.

SWARCO har specialiseret sig i udvikling af avancerede løsninger inden for trafik og infrastruktur og er den ledende aktør på markedet for intelligente trafikløsninger (ITS). SWARCO Danmark A/S indgår i SWARCO Nordic, som består af mere en 210 højtkvalificerede medarbejdere og har en omsætning på mere end 700 mio. DKK. Selskabet er førende på det danske marked.

Stillingsbeskrivelse:
Du kommer til at fungere som bindeled mellem projekt-, salgs-, logistik- og økonomiafdelingen og får derfor et bredt ansvarsområde med stor berøringsflade både internt i organisationen samt eksternt. 

Du får ansvaret for styring af et stort antal projekter på én gang, hvilket omfatter koordinering og afholdelse af interne og eksterne byggemøder, tilsyn, aflevering af projekter og sørger naturligvis for al dokumentation og overholdelse af regler m.v. Du bliver tilknyttet kontoret i Århus men skal være indstillet på, at en væsentligt del af projekterne, som du får ansvaret for, vil have relation til virksomhedens engagement i Aalborg.

Du sikrer fakturering på kontrakterne, samt udarbejdelse af aftalesedler m.v. på ekstraarbejde. Med andre ord registrerer du alle ændringer og tager proaktivt fat i kunderne, så der vil være en tæt kundekontakt, både telefonisk og på byggemøder. 

Du vil få ansvaret for projekt- og økonomistyring, faktureringsprocesser, indkøb af materialer, rammeaftaler, opgavekoordinering og elektronisk planlægning og kvalitetssikring. 

I dette job, er der gode udviklingsmuligheder, både fagligt og personligt, og du er selv med til at præge dit job på sigt i denne virksomhed, der arbejder med korte beslutningsveje og har et positivt miljø – med fart på! 

Tiltrædelse snarest muligt, men vi venter naturligvis på den rette kandidat. 

Egenskaber:
Du har en solid forretningsforståelse og forstår at servicere kunder samt at koordinere eksterne leverandører og kollegaer. Du har en god økonomisk forståelse og det er en selvfølge for dig at efterleve processerne igennem en struktureret tilgang til dit arbejde. Du sætter baren højt, når det kommer til dit arbejde, og går ikke på kompromis med kvaliteten.

Som person er du ansvarsbevidst og pålidelig. Du er fleksibel og kan bevare dit gode humør i stressede situationer. Du har en seriøs holdning til kvaliteten af dit arbejde og forstår vigtigheden af dokumentation. Du er udadvendt og kan lide at arbejde både selvstændigt og i teams. Du trives med at arbejde både ude og på kontoret. Da en del af projekterne er i Aalborg er kørekort en nødvendighed.

Du tilbydes:
En alsidig stilling i en spændende virksomhed, der er kendt for at lave gode solide løsninger af høj kvalitet.

Sprogkundskaber / IT:
Du behersker engelsk i skrift og tale.

Løn:
Løn efter kvalifikationer.

Erhvervserfaring:
Du kommer gerne fra en lignende stilling som projektleder i en større eller mindre teknisk virksomhed, hvorfra du har erfaring med lignende opgaver.

Uddannelser:
Vi er åbne for forskellige uddannelsesmæssige baggrunde, men en el-teknisk baggrund vil være en stor fordel.

 


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330003596Phoenix-ca3c03a412019-04-09T00:00:00PROJEKTLEDER

Vi søger en alsidig projektleder til styring af eksterne projekter og leverandører til virksomhedens afdeling i Aarhus

Virksomhedsbeskrivelse:
SWARCO Danmark A/S er en del af den østrigske SWARCO-koncern, som ejes 100% af Swarovski familien.

SWARCO har specialiseret sig i udvikling af avancerede løsninger inden for trafik og infrastruktur og er den ledende aktør på markedet for intelligente trafikløsninger (ITS). SWARCO Danmark A/S indgår i SWARCO Nordic, som består af mere en 210 højtkvalificerede medarbejdere og har en omsætning på mere end 700 mio. DKK. Selskabet er førende på det danske marked.

Stillingsbeskrivelse:
Du kommer til at fungere som bindeled mellem projekt-, salgs-, logistik- og økonomiafdelingen og får derfor et bredt ansvarsområde med stor berøringsflade både internt i organisationen samt eksternt. 

Du får ansvaret for styring af et stort antal projekter på én gang, hvilket omfatter koordinering og afholdelse af interne og eksterne byggemøder, tilsyn, aflevering af projekter og sørger naturligvis for al dokumentation og overholdelse af regler m.v. Du bliver tilknyttet kontoret i Århus men skal være indstillet på, at en væsentligt del af projekterne, som du får ansvaret for, vil have relation til virksomhedens engagement i Aalborg.

Du sikrer fakturering på kontrakterne, samt udarbejdelse af aftalesedler m.v. på ekstraarbejde. Med andre ord registrerer du alle ændringer og tager proaktivt fat i kunderne, så der vil være en tæt kundekontakt, både telefonisk og på byggemøder. 

Du vil få ansvaret for projekt- og økonomistyring, faktureringsprocesser, indkøb af materialer, rammeaftaler, opgavekoordinering og elektronisk planlægning og kvalitetssikring. 

I dette job, er der gode udviklingsmuligheder, både fagligt og personligt, og du er selv med til at præge dit job på sigt i denne virksomhed, der arbejder med korte beslutningsveje og har et positivt miljø – med fart på! 

Tiltrædelse snarest muligt, men vi venter naturligvis på den rette kandidat. 

Egenskaber:
Du har en solid forretningsforståelse og forstår at servicere kunder samt at koordinere eksterne leverandører og kollegaer. Du har en god økonomisk forståelse og det er en selvfølge for dig at efterleve processerne igennem en struktureret tilgang til dit arbejde. Du sætter baren højt, når det kommer til dit arbejde, og går ikke på kompromis med kvaliteten.

Som person er du ansvarsbevidst og pålidelig. Du er fleksibel og kan bevare dit gode humør i stressede situationer. Du har en seriøs holdning til kvaliteten af dit arbejde og forstår vigtigheden af dokumentation. Du er udadvendt og kan lide at arbejde både selvstændigt og i teams. Du trives med at arbejde både ude og på kontoret. Da en del af projekterne er i Aalborg er kørekort en nødvendighed.

Du tilbydes:
En alsidig stilling i en spændende virksomhed, der er kendt for at lave gode solide løsninger af høj kvalitet.

Sprogkundskaber / IT:
Du behersker engelsk i skrift og tale.

Løn:
Løn efter kvalifikationer.

Erhvervserfaring:
Du kommer gerne fra en lignende stilling som projektleder i en større eller mindre teknisk virksomhed, hvorfra du har erfaring med lignende opgaver.

Uddannelser:
Vi er åbne for forskellige uddannelsesmæssige baggrunde, men en el-teknisk baggrund vil være en stor fordel.

 

Vi søger en alsidig projektleder til styring af eksterne projekter og leverandører til virksomhedens afdeling i Aarhus Virksomhedsbeskrivelse:SWARCO Danmark A S er en del af den østrigske SWARCO-koncern, som ejes 100 af Swarovski familien.SWARCO har specialiseret sig i udvikling af avancerede løsninger inden for trafik og infrastruktur og er den ledende aktør på markedet for intelligente trafikløsninger (ITS). SWARCO Danmark A S indgår i SWARCO Nordic, som består af mere en 210 højtkvalificerede medarbejdere og har en omsætning på mere end 700 mio. DKK. Selskabet er førende på det danske marked. Stillingsbeskrivelse:Du kommer til at fungere som bindeled mellem projekt-, salgs-, logistik- og økonomiafdelingen og får derfor et bredt ansvarsområde med stor berøringsflade både internt i organisationen samt eksternt. Du får ansvaret for styring af et stort antal projekter på n gang, hvilket omfatter koordinering og afholdelse af interne og eksterne byggemøder, tilsyn, aflevering af projekter og sørger naturligvis for al dokumentation og overholdelse af regler m.v. Du bliver tilknyttet kontoret i Århus men skal være indstillet på, at en væsentligt del af projekterne, som du får ansvaret for, vil have relation til virksomhedens engagement i Aalborg.Du sikrer fakturering på kontrakterne, samt udarbejdelse af aftalesedler m.v. på ekstraarbejde. Med andre ord registrerer du alle ændringer og tager proaktivt fat i kunderne, så der vil være en tæt kundekontakt, både telefonisk og på byggemøder. Du vil få ansvaret for projekt- og økonomistyring, faktureringsprocesser, indkøb af materialer, rammeaftaler, opgavekoordinering og elektronisk planlægning og kvalitetssikring. I dette job, er der gode udviklingsmuligheder, både fagligt og personligt, og du er selv med til at præge dit job på sigt i denne virksomhed, der arbejder med korte beslutningsveje og har et positivt miljø med fart på! Tiltrædelse snarest muligt, men vi venter naturligvis på den rette kandidat. Egenskaber:Du har en solid forretningsforståelse og forstår at servicere kunder samt at koordinere eksterne leverandører og kollegaer. Du har en god økonomisk forståelse og det er en selvfølge for dig at efterleve processerne igennem en struktureret tilgang til dit arbejde. Du sætter baren højt, når det kommer til dit arbejde, og går ikke på kompromis med kvaliteten.Som person er du ansvarsbevidst og pålidelig. Du er fleksibel og kan bevare dit gode humør i stressede situationer. Du har en seriøs holdning til kvaliteten af dit arbejde og forstår vigtigheden af dokumentation. Du er udadvendt og kan lide at arbejde både selvstændigt og i teams. Du trives med at arbejde både ude og på kontoret. Da en del af projekterne er i Aalborg er kørekort en nødvendighed. Du tilbydes:En alsidig stilling i en spændende virksomhed, der er kendt for at lave gode solide løsninger af høj kvalitet. Sprogkundskaber IT:Du behersker engelsk i skrift og tale. Løn:Løn efter kvalifikationer. Erhvervserfaring:Du kommer gerne fra en lignende stilling som projektleder i en større eller mindre teknisk virksomhed, hvorfra du har erfaring med lignende opgaver. Uddannelser:Vi er åbne for forskellige uddannelsesmæssige baggrunde, men en el-teknisk baggrund vil være en stor fordel.11jobnetca3c03a4100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-04T00:00:000000https://www.profilpartners.dk/ledige-stillinger/1896/0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnFuresø3504959PROFILPARTNERS ApS11Birkerød Kongevej 818000Aarhus CDKDanmark0
kundeservice@profilpartners.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent742284JobNet4972687497268710009-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ca3c03a4https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=ca3c03a4https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ca3c03a4&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ca3c03a4&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/1.jpgSom Projektleder hos PROFILPARTNERS ApS bliver du en del af et godt arbejdsmiljø og bliver dagligt mødt af nye spændende udfordringer.12008011Dansk3Læse/ tale213111Projektleder6Ledelse361401901Profilpartnerskundeservice@profilpartners.dkDKDanmarkDKDanmark330020174Erfaren projektleder til vedligeholdelses- og byggeprojekter i Center for Ejendomme og Intern ServiceRobot Kan du gennemføre store og små vedligeholdelses- og byggeprojekter i et komplekst miljø med mange interessenter? Evner du at styre en byggesag, holde snor i både projektorganisation og økonomi og sikre en god overlevering til driften? Så har vi jobbet til dig! Organisationen Herlev Kommune er en veldrevet kommune i vækst. Vi har høje ambitioner med fokus på borgere, civilsamfund og erhvervsliv. Vi udvikler den kommunale service med udgangspunkt i, at alle medarbejdere og ledere har et ansvar for helheden samt modet og kompetencerne til at træffe beslutninger, og vi har en stærk og ambitiøs kommunalbestyrelse og borgmester, der sætter en klar retning for kommunen som et attraktivt fællesskab at bo, arbejde og drive virksomhed i. Herlev gennemgår i disse år en markant forandring med bl.a. byudvikling omkring letbanen og udvikling af erhvervskvarteret, og der flytter mange nye borgere til byen. Vores skoler, daginstitutioner, ældreomsorg, kultur- og idrætsfaciliteter skal således rumme både nuværende og kommende borgere. Det betyder, at der stilles store krav til den kommunale bygningsmasse i form af vedligeholdelse og nybyggeri, og derfor søger vi en erfaren projektleder til Center for Ejendomme og Intern Service. Stillingen Som vores nye projektleder får du selvstændigt ansvar for at styre kommunens store og små vedligeholdelses- og byggeprojekter fra start til slut. Du får særligt ansvar for tilsyn med og optimering af de tekniske anlæg i vores ejendomme både i de eksisterende bygninger men også som en vigtig intern sparringspartner på vores byggeprojekter. Herunder vil du også være med til gennem intelligent energistyring at præge ejendommenes energiprofil i tæt samarbejde med interne og eksterne samarbejdspartnere. Derudover får du selvstændigt ansvar for løbende driftsopgaver på dine egne ejendomme og både små og store projekter. Du indgår i et team på i alt 10 medarbejdere og får reference til centerchefen. Hvem er du? Vi forventer, at du kan arbejde med såvel planlægning og eksekvering af dine opgaver og projekter, og at du med sikker hånd kan styre dem gennem udbud, forhandlinger, forventningsafstemning med brugere og andre interessenter samt solid økonomi- og tidsstyring. Din vej til jobbet kan være mangeartet, men vi forestiller os, du har en faglig baggrund som ingeniør, konstruktør eller lignende. Vi vægter din erfaring højt, til gengæld er det ikke så afgørende om den er hentet i lignende stillinger i det offentlige, fra entreprenør- eller rådgiverbranchen. Vi forestiller os, at du har solid indsigt i og erfaring med:Bygningsautomatik og CTSByggetekniske installationer, specielt vedr. bygningers energiforbrug og indeklimaEnergistyring og energidataBygningsreglementerBrugen af FM-værktøjer vi bruger DALUX Du trives med at være den bærende kraft i den løbende drift og vedligehold af vores installationer og ejendomme men har også kvalifikationerne til styre større og mindre projekter. Du tænker strategisk og langsigtet, ser muligheder og potentialer og har hele tiden sigte på at skabe værdi for brugerne derfor lægger vi også vægt på, at du er en god relations-bygger og er samarbejds- og løsningsorienteret. Med andre ord er vi på jagt efter en selvkørende og struktureret medarbejder, der med overblik, teknisk kunnen og gå-på-mod har lyst til at være vores næste gode kollega med godt humør og en ambition om at være en central og fleksibel bidragyder til teamets og centrets samlede opgaveportefølje. Vi tilbyder En fagligt stærk arbejdsplads med spændende og varierede arbejdsopgaver Indflydelse, faglig udfordring og kompetenceudvikling Kompetente kolleger, som sætter videndeling, kvalitet og samarbejde højt Et godt socialt miljø med en uformel og konstruktiv omgangstone Stor fleksibilitet i arbejdets tilrettelæggelse Løn og ansættelsesforhold Ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst og efter principperne for Ny Løn. Stillingen er en fuldtidsstilling på 37 timer med flekstidsordning. Nysgerrig? Du kan læse mere om kommunen på herlev.dk. Hvis du vil vide mere, kan du kontakte centerchef Lars Bo Hasselby på tlf. 4049 4216. Din ansøgning og CV skal være os i hænde senest den 3. juni 2019 klokken 12. Vi holder samtaler i uge 23 og 24. Vi regner med, at du kan starte den 1. august 2019.Kan du gennemføre store og små vedligeholdelses- og byggeprojekter i et komplekst miljø med mange interessenter? Evner du at styre en byggesag, holde snor i både projektorganisation og økonomi og sikre en god overlevering til driften? Så har vi jobbet til dig!
 
Organisationen
Herlev Kommune er en veldrevet kommune i vækst. Vi har høje ambitioner med fokus på borgere, civilsamfund og erhvervsliv. Vi udvikler den kommunale service med udgangspunkt i, at alle medarbejdere og ledere har et ansvar for helheden samt modet og kompetencerne til at træffe beslutninger, og vi har en stærk og ambitiøs kommunalbestyrelse og borgmester, der sætter en klar retning for kommunen som et attraktivt fællesskab at bo, arbejde og drive virksomhed i.
 
Herlev gennemgår i disse år en markant forandring med bl.a. byudvikling omkring letbanen og udvikling af erhvervskvarteret, og der flytter mange nye borgere til byen. Vores skoler, daginstitutioner, ældreomsorg, kultur- og idrætsfaciliteter skal således rumme både nuværende og kommende borgere.
 
Det betyder, at der stilles store krav til den kommunale bygningsmasse i form af vedligeholdelse og nybyggeri, og derfor søger vi en erfaren projektleder til Center for Ejendomme og Intern Service.
 
Stillingen
Som vores nye projektleder får du selvstændigt ansvar for at styre kommunens store og små vedligeholdelses- og byggeprojekter fra start til slut.
 
Du får særligt ansvar for tilsyn med og optimering af de tekniske anlæg i vores ejendomme – både i de eksisterende bygninger men også som en vigtig intern sparringspartner på vores byggeprojekter. Herunder vil du også være med til gennem intelligent energistyring at præge ejendommenes energiprofil i tæt samarbejde med interne og eksterne samarbejdspartnere.
 
Derudover får du selvstændigt ansvar for løbende driftsopgaver på dine ”egne” ejendomme og både små og store projekter.
 
Du indgår i et team på i alt 10 medarbejdere og får reference til centerchefen.
 
Hvem er du?
Vi forventer, at du kan arbejde med såvel planlægning og eksekvering af dine opgaver og projekter, og at du med sikker hånd kan styre dem gennem udbud, forhandlinger, forventningsafstemning med brugere og andre interessenter samt solid økonomi- og tidsstyring.
 
Din vej til jobbet kan være mangeartet, men vi forestiller os, du har en faglig
baggrund som ingeniør, konstruktør eller lignende.
 
Vi vægter din erfaring højt, til gengæld er det ikke så afgørende om den er hentet i lignende stillinger i det offentlige, fra entreprenør- eller rådgiverbranchen.
 
Vi forestiller os, at du har solid indsigt i og erfaring med:
  • Bygningsautomatik og CTS
  • Byggetekniske installationer, specielt vedr. bygningers energiforbrug og indeklima
  • Energistyring og energidata
  • Bygningsreglementer
  • Brugen af FM-værktøjer – vi bruger DALUX
     
Du trives med at være den bærende kraft i den løbende drift og vedligehold af vores installationer og ejendomme men har også kvalifikationerne til styre større og mindre projekter. Du tænker strategisk og langsigtet, ser muligheder og potentialer og har hele tiden sigte på at skabe værdi for brugerne – derfor lægger vi også vægt på, at du er en god relations-bygger og er samarbejds- og løsningsorienteret.
 
Med andre ord er vi på jagt efter en selvkørende og struktureret medarbejder, der med overblik, teknisk kunnen og gå-på-mod har lyst til at være vores næste gode kollega med godt humør og en ambition om at være en central og fleksibel bidragyder til teamets og centrets samlede opgaveportefølje.
 
Vi tilbyder
En fagligt stærk arbejdsplads med spændende og varierede arbejdsopgaver
Indflydelse, faglig udfordring og kompetenceudvikling
Kompetente kolleger, som sætter videndeling, kvalitet og samarbejde højt
Et godt socialt miljø med en uformel og konstruktiv omgangstone
Stor fleksibilitet i arbejdets tilrettelæggelse
 
Løn og ansættelsesforhold
Ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst og efter principperne for
Ny Løn. Stillingen er en fuldtidsstilling på 37 timer med flekstidsordning.
 
Nysgerrig?
Du kan læse mere om kommunen på herlev.dk. Hvis du vil vide mere, kan
du kontakte centerchef Lars Bo Hasselby på tlf. 4049 4216.
 
Din ansøgning og CV skal være os i hænde senest den 3. juni 2019 klokken 12. Vi holder samtaler i uge 23 og 24.
 
Vi regner med, at du kan starte den 1. august 2019.
 
 
 

Center for Ejendomme og Intern ServiceHerlev2019-05-08T00:00:002019-06-03T00:00:00
330008703Projektleder med VVS baggrund til retail-teamRobot Kan du samle trådene på tværfaglige retail-projekter inden for VVS, Ventilation og El? Vi søger en projektleder med en stærk sans for koordinering og stor faglig indsigt på installationsområdet. Vores tværfaglige afdeling Nybyg Erhverv er i stadig udvikling, og arbejder med mange spændende opgaver bl.a. indenfor retail-området. Vi ønsker derfor at styrke vores retail-team i afdelingen med en stærk tværfaglig projektleder til at styre vores projektering i tæt samarbejde med vores kunder, og som også brænder for at projektere VVS-, ventilation- og klimaanlæg. Har du derfor mod på at styrke og udbygge vores position inden for retail- projekter, er jobbet måske noget for dig. Du bliver tilknyttet vores Erhverv Bolig-division i forretningsområdet Renovering Nybyg, hvor du får mulighed for at blive en del af en unik virksomhedskultur præget af høj faglighed, god indbyrdes faglig sparring og hvor sparring på tværs af faggrænser mellem 60 dedikerede kollegaer er i højsædet. Virksomhedskulturen hos MOE er bygget op omkring, at man hjælper hinanden, sidder lidt længere fremme på stolen, og at man generelt går ind og præger projekterne og samarbejdet i projekterne - også i den helt tidlige fase. Du er som projektleder med på projektet fra start og har derfor god mulighed for at sætte dit aftryk på projekterne. Du byder ind med din høje faglighed, dit overblik og dine gode ideer, når projektet gennemgås sammen med kunderne og efterfølgende fagingeniørerne. På baggrund af din erfaring og dine faglige kompetencer er du som projektleder med til at sætte rammerne for tidsforbrug og bemanding på projekterne, og er derfor også den, der har overblikket, og som melder fra i tide, hvis tidsplanerne ikke kan holdes. Du får et bredt ansvarsområde, idet du både får ansvaret for projektering og dimensionering inden for VVS installationer samt ventilations- og klimaanlæg samtidig med, at du har den overordnede projektledelse og kundekontakt. Flere af vores retail-projekter udarbejdes på engelsk ligesom en stor del af dialogen med kunderne derfor foregår på engelsk. Det forventes at en del af byggepladserne er beliggende udenfor Danmark - primært i Norden. Det forventes, at der vil være behov for løbende at føre tilsyn på byggepladserne og sikre, at tidsplaner og budgetter bliver overholdt, og at dialogen med både bygherre, arkitekter og entreprenører er god og værdiskabende. Du vil få din daglige gang på MOEs hovedkontor i København, i et nyt og moderne domicil som vi selv har projekteret og hvor vi lige nu er ved at ibrugtage en større ny tilbygning. Domicilet ligger lige op ad Buddinge Station, med gode muligheder for offentlig transport og tæt på ringvejen. Du har projektledererfaring fra lignende stilling, hvor du har fungeret som omdrejningspunkt for flere faggrupper ved løsninger af mellemstore til større projekter Du har solid faglig erfaring fra lignende stilling, hvor du har fungeret som den faglige ansvarlige inden for VVS, ventilation og klimaanlæg Du har en uddannelsesmæssig baggrund som VVS-ingeniør, VVS-tekniker eller andet relevant Du er en selvmotiverende person, der er god til selv at planlægge både dit og andres arbejde Du besidder et godt overblik og har sans for detaljer også uden, at det går ud over din effektivitet. Du er god til at tale med folk på alle niveauer Du har mod på personlig udvikling og faglig læring Du er løsningsorienteret og har mod på at bidrage med dine egne input og gode ideer til løsning af konkrete problematikker i projekter Du er en positiv holdspiller, der skaber gode samarbejdsrelationer med dine kollegaer Dine primære arbejdsopgaver Projektledelse af retail-opgaver Projektering og dimensionering af VVS-installationer og mekaniske ventilations- og klimaanlæg primært indenfor retail Tilsyn og opfølgning på byggepladser Kundekontakt Aktiv bidragelse til afdelingens faglige udvikling indenfor retail-området Vi tilbyder Mange spændende og udfordrende projekter Et stærkt fagligt netværk med engagerede og kompetente kollegaer En kultur, hvor trivsel, samarbejde og arbejdsforhold prioriteres højt Et dynamisk og inspirerende miljø med rig mulighed for personlig udvikling En arbejdsplads hvor frihed under ansvar er en kerneværdi Gode karrieremuligheder som understøttes af interne uddannelsesforløb i MOE Akademi, hvor vi underviser i ledelse, projektstyring, BIM, og andre faglige områder Attraktive medarbejderforhold med bl.a. sundhedsforsikring, medarbejderbonus, frokostordning, aktive personaleklubber, sports- og kulturarrangementer, årlige studie- og skiture samt en attraktiv lønpakke Jobbet er opslået via MOE.dk. Der anvendes ikke headhunter rekrutteringsfirma til dette jobopslag.Kan du samle trådene på tværfaglige retail-projekter inden for VVS, Ventilation og El?
Vi søger en projektleder med en stærk sans for koordinering og stor faglig indsigt på installationsområdet.

Vores tværfaglige afdeling "Nybyg | Erhverv" er i stadig udvikling, og arbejder med mange spændende opgaver bl.a. indenfor retail-området.
Vi ønsker derfor at styrke vores retail-team i afdelingen med en stærk tværfaglig projektleder til at styre vores projektering i tæt samarbejde med vores kunder, og som også brænder for at projektere VVS-, ventilation- og klimaanlæg.

Har du derfor mod på at styrke og udbygge vores position inden for retail- projekter, er jobbet måske noget for dig.

Du bliver tilknyttet vores Erhverv & Bolig-division i forretningsområdet Renovering & Nybyg, hvor du får mulighed for at blive en del af en unik virksomhedskultur præget af høj faglighed, god indbyrdes faglig sparring og hvor sparring på tværs af faggrænser mellem 60 dedikerede kollegaer er i højsædet. Virksomhedskulturen hos MOE er bygget op omkring, at man hjælper hinanden, sidder lidt længere fremme på stolen, og at man generelt går ind og præger projekterne og samarbejdet i projekterne - også i den helt tidlige fase.

Du er som projektleder med på projektet fra start og har derfor god mulighed for at sætte dit aftryk på projekterne. Du byder ind med din høje faglighed, dit overblik og dine gode ideer, når projektet gennemgås sammen med kunderne og efterfølgende fagingeniørerne. På baggrund af din erfaring og dine faglige kompetencer er du som projektleder med til at sætte rammerne for tidsforbrug og bemanding på projekterne, og er derfor også den, der har overblikket, og som melder fra i tide, hvis tidsplanerne ikke kan holdes.

Du får et bredt ansvarsområde, idet du både får ansvaret for projektering og dimensionering inden for VVS installationer samt ventilations- og klimaanlæg samtidig med, at du har den overordnede projektledelse og kundekontakt.

Flere af vores retail-projekter udarbejdes på engelsk ligesom en stor del af dialogen med kunderne derfor foregår på engelsk.
Det forventes at en del af byggepladserne er beliggende udenfor Danmark - primært i Norden. Det forventes, at der vil være behov for løbende at føre tilsyn på byggepladserne og sikre, at tidsplaner og budgetter bliver overholdt, og at dialogen med både bygherre, arkitekter og entreprenører er god og værdiskabende.

Du vil få din daglige gang på MOEs hovedkontor i København, i et nyt og moderne domicil som vi selv har projekteret og hvor vi lige nu er ved at ibrugtage en større ny tilbygning. Domicilet ligger lige op ad Buddinge Station, med gode muligheder for offentlig transport og tæt på ringvejen.

  • Du har projektledererfaring fra lignende stilling, hvor du har fungeret som omdrejningspunkt for flere faggrupper ved løsninger af mellemstore til større projekter
  • Du har solid faglig erfaring fra lignende stilling, hvor du har fungeret som den faglige ansvarlige inden for VVS, ventilation og klimaanlæg
  • Du har en uddannelsesmæssig baggrund som VVS-ingeniør, VVS-tekniker eller andet relevant
  • Du er en selvmotiverende person, der er god til selv at planlægge både dit og andres arbejde
  • Du besidder et godt overblik og har sans for detaljer også uden, at det går ud over din effektivitet. Du er god til at tale med folk på alle niveauer
  • Du har mod på personlig udvikling og faglig læring
  • Du er løsningsorienteret og har mod på at bidrage med dine egne input og gode ideer til løsning af konkrete problematikker i projekter
  • Du er en positiv holdspiller, der skaber gode samarbejdsrelationer med dine kollegaer

Dine primære arbejdsopgaver

  • Projektledelse af retail-opgaver
  • Projektering og dimensionering af VVS-installationer og mekaniske ventilations- og klimaanlæg primært indenfor retail
  • Tilsyn og opfølgning på byggepladser
  • Kundekontakt
  • Aktiv bidragelse til afdelingens faglige udvikling indenfor retail-området

Vi tilbyder

  • Mange spændende og udfordrende projekter
  • Et stærkt fagligt netværk med engagerede og kompetente kollegaer
  • En kultur, hvor trivsel, samarbejde og arbejdsforhold prioriteres højt
  • Et dynamisk og inspirerende miljø med rig mulighed for personlig udvikling
  • En arbejdsplads hvor ”frihed under ansvar” er en kerneværdi
  • Gode karrieremuligheder som understøttes af interne uddannelsesforløb i MOE | Akademi, hvor vi underviser i ledelse, projektstyring, BIM, og andre faglige områder
  • Attraktive medarbejderforhold med bl.a. sundhedsforsikring, medarbejderbonus, frokostordning, aktive personaleklubber, sports- og kulturarrangementer, årlige studie- og skiture samt en attraktiv lønpakke

Jobbet er opslået via MOE.dk. Der anvendes ikke headhunter / rekrutteringsfirma til dette jobopslag.

MOE A/SSøborg2019-04-16T00:00:002019-06-11T00:00:00
330024984Vil du bygge nye rådhusfaciliteter i Herlev Kommune? Erfaren projektleder til Center for Ejendomme og Intern ServiceRobot Kan du gennemføre større byggeprojekter i et komplekst miljø med mange interessenter? Evner du at styre en byggesag, holde snor i både projektorganisation og økonomi og sikre en god overlevering til driften, og vil du have ansvaret for at bygge nye rådhusfaciliteter? Så har vi jobbet til dig! Organisationen Herlev Kommune er en veldrevet kommune i vækst. Vi har høje ambitioner med fokus på borgere, civilsamfund og erhvervsliv. Vi udvikler den kommunale service med udgangspunkt i, at alle medarbejdere og ledere har et ansvar for helheden samt modet og kompetencerne til at træffe beslutninger, og vi har en stærk og ambitiøs kommunalbestyrelse og borgmester, der sætter en klar retning for kommunen som et attraktivt fællesskab at bo, arbejde og drive virksomhed i. Herlev gennemgår i disse år en markant forandring med bl.a. byudvikling omkring letbanen og udvikling af erhvervskvarteret, og der flytter mange nye borgere til byen. Vores skoler, daginstitutioner, ældreomsorg, kultur- og idrætsfaciliteter skal således rumme både nuværende og kommende borgere. Som led i byudviklingen og konsekvens af en Kommunalbestyrelses-beslutning fra marts 2019 fraflytter vi maj 2022 det eksisterende rådhus til fordel for to ny lokaliteter et lejemål i Herlev Bymidte og nye rådhusfaciliteter i Hjortespring. Stillingen For at komme i mål søger vi en erfaren projektleder til en 3-årig projektansættelse i Center for Ejendomme og Intern Service. Som vores nye projektleder får du ansvar for at styre processen fra de indledende faser og frem til ibrugtagningen af vores nye rådhusfaciliteter i Hjortespring. Stillingen er forankret i Center for Ejendomme og Intern Service, hvor du vil indgå i et team på i alt 11 medarbejdere og får reference til centerchefen. I praksis bliver din rolle meget tværgående, og du skal facilitere processer og beslutninger i tæt samarbejde med bl.a. interessenter, samarbejdspartnere og rådgivere frem mod, at vi tager det nye rådhus i brug i maj 2022. Hvem er vi? Center for Ejendomme og Intern Service er en blandet flok af bl.a. arkitekter, landskabsarkitekter og ingeniører, der i tæt tværfagligt samarbejde rådgiver, servicerer, drifter, vedligeholder og anlægger store og små opgaver i 100 kommunale ejendomme. Hvem er du? Din vej til jobbet kan være mangeartet, og vi forestiller os, du har en faglig baggrund som arkitekt, ingeniør eller lignende. Vi forventer, at du kan arbejde med såvel planlægning og eksekvering af projektet, som du med sikker hånd styrer gennem forventningsafstemning med brugere og andre interessenter, udbudsprocesser, politiske beslutninger, og at du samtidig er garant for solid økonomi- og tidsstyring. Vi vægter dine proceserfaringer højt, til gengæld er det ikke så afgørende om de er hentet i lignende stillinger i det offentlige, fra entreprenør- eller rådgiverbranchen. Vi forestiller os at du har solid indsigt i og erfaring med: Projektledelse af større projekter, herunder planlægning, organisering, styring og ledelsesrapporteringUdbud af både rådgiver- og entrepriseopgaverKontraktstyring af og samarbejde med rådgivere og entreprenører, herunder forhandlinger og opfølgning på kvalitet og funktionalitet i alle projektets faserInvolverende brugerprocesser og et blik for at kommunikation er essentielt for projektets succes gennem hele værdikædenBæredygtighed i byggeriet Du tænker strategisk og langsigtet, ser muligheder og potentialer og har hele tiden sigte på at skabe værdi for brugerne. Derfor lægger vi også vægt på, at du er en god relations-bygger og er samarbejds- og løsningsorienteret. Med andre ord er vi på jagt efter en udadvendt, selvkørende og struktureret medarbejder, der med overblik, teknisk kunnen og gå-på-mod har lyst til at være vores næste gode kollega med godt humør. Vi tilbyderEt projekt med stor politisk og organisatorisk bevågenhed og strategisk vigtighed for Herlev KommuneIndflydelse, faglige udfordringer og kompetenceudviklingKompetente kolleger, som sætter videndeling, kvalitet og samarbejde højtEt godt socialt miljø med en uformel og konstruktiv omgangstone, hvor vi er gode til og sætter pris på et godt grinStor fleksibilitet i arbejdets tilrettelæggelse Løn og ansættelsesforhold Ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst og efter principperne for Ny Løn. Stillingen er en tidsbegrænset fuldtidsstilling på 37 timer med flekstidsordning, som udløber den 31. juli 2022. Nysgerrig? Du kan læse mere om kommunen på herlev.dk. Hvis du vil vide mere om jobbet, kan du kontakte centerchef Lars Bo Hasselby på tlf. 40 49 42 16. Deadline for din ansøgning og CV er den 10. juni 2019 klokken 12. Vi holder samtaler i uge 25 og 26. Vi regner med, at du kan starte den 1. august 2019.Kan du gennemføre større byggeprojekter i et komplekst miljø med mange interessenter? Evner du at styre en byggesag, holde snor i både projektorganisation og økonomi og sikre en god overlevering til driften, og vil du have ansvaret for at bygge nye rådhusfaciliteter? Så har vi jobbet til dig!
 
Organisationen
Herlev Kommune er en veldrevet kommune i vækst. Vi har høje ambitioner med fokus på borgere, civilsamfund og erhvervsliv. Vi udvikler den kommunale service med udgangspunkt i, at alle medarbejdere og ledere har et ansvar for helheden samt modet og kompetencerne til at træffe beslutninger, og vi har en stærk og ambitiøs kommunalbestyrelse og borgmester, der sætter en klar retning for kommunen som et attraktivt fællesskab at bo, arbejde og drive virksomhed i.
 
Herlev gennemgår i disse år en markant forandring med bl.a. byudvikling omkring letbanen og udvikling af erhvervskvarteret, og der flytter mange nye borgere til byen. Vores skoler, daginstitutioner, ældreomsorg, kultur- og idrætsfaciliteter skal således rumme både nuværende og kommende borgere.
 
Som led i byudviklingen og konsekvens af en Kommunalbestyrelses-beslutning fra marts 2019 fraflytter vi maj 2022 det eksisterende rådhus til fordel for to ny lokaliteter – et lejemål i Herlev Bymidte og nye rådhusfaciliteter i Hjortespring.
 
Stillingen
For at komme i mål søger vi en erfaren projektleder til en 3-årig projektansættelse i Center for Ejendomme og Intern Service.
 
Som vores nye projektleder får du ansvar for at styre processen fra de indledende faser og frem til ibrugtagningen af vores nye rådhusfaciliteter i Hjortespring.
 
Stillingen er forankret i Center for Ejendomme og Intern Service, hvor du vil indgå i et team på i alt 11 medarbejdere og får reference til centerchefen. I praksis bliver din rolle meget tværgående, og du skal facilitere processer og beslutninger i tæt samarbejde med bl.a. interessenter, samarbejdspartnere og rådgivere frem mod, at vi tager det nye rådhus i brug i maj 2022.
 
Hvem er vi?
Center for Ejendomme og Intern Service er en blandet flok af bl.a. arkitekter, landskabsarkitekter og ingeniører, der i tæt tværfagligt samarbejde rådgiver, servicerer, drifter, vedligeholder og anlægger store og små opgaver i 100 kommunale ejendomme.
 
Hvem er du?
Din vej til jobbet kan være mangeartet, og vi forestiller os, du har en faglig
baggrund som arkitekt, ingeniør eller lignende.
 
Vi forventer, at du kan arbejde med såvel planlægning og eksekvering af projektet, som du med sikker hånd styrer gennem forventningsafstemning med brugere og andre interessenter, udbudsprocesser, politiske beslutninger, og at du samtidig er garant for solid økonomi- og tidsstyring.
 
Vi vægter dine proceserfaringer højt, til gengæld er det ikke så afgørende om de er hentet i lignende stillinger i det offentlige, fra entreprenør- eller rådgiverbranchen.
 
Vi forestiller os at du har solid indsigt i og erfaring med: 
  • Projektledelse af større projekter, herunder planlægning, organisering, styring og ledelsesrapportering
  • Udbud af både rådgiver- og entrepriseopgaver
  • Kontraktstyring af og samarbejde med rådgivere og entreprenører, herunder forhandlinger og opfølgning på kvalitet og funktionalitet i alle projektets faser
  • Involverende brugerprocesser og et blik for at kommunikation er essentielt for projektets succes gennem hele værdikæden
  • Bæredygtighed i byggeriet
     
Du tænker strategisk og langsigtet, ser muligheder og potentialer og har hele tiden sigte på at skabe værdi for brugerne. Derfor lægger vi også vægt på, at du er en god relations-bygger og er samarbejds- og løsningsorienteret.
 
Med andre ord er vi på jagt efter en udadvendt, selvkørende og struktureret medarbejder, der med overblik, teknisk kunnen og gå-på-mod har lyst til at være vores næste gode kollega med godt humør.  
 
Vi tilbyder
  • Et projekt med stor politisk og organisatorisk bevågenhed og strategisk vigtighed for Herlev Kommune
  • Indflydelse, faglige udfordringer og kompetenceudvikling
  • Kompetente kolleger, som sætter videndeling, kvalitet og samarbejde højt
  • Et godt socialt miljø med en uformel og konstruktiv omgangstone, hvor vi er gode til og sætter pris på et godt grin
  • Stor fleksibilitet i arbejdets tilrettelæggelse
 
Løn og ansættelsesforhold
Ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst og efter principperne for
Ny Løn. Stillingen er en tidsbegrænset fuldtidsstilling på 37 timer med flekstidsordning, som udløber den 31. juli 2022.
 
Nysgerrig?
Du kan læse mere om kommunen på herlev.dk. Hvis du vil vide mere om jobbet, kan du kontakte centerchef Lars Bo Hasselby på tlf. 40 49 42 16.
 
Deadline for din ansøgning og CV er den 10. juni 2019 klokken 12. Vi holder samtaler i uge 25 og 26.
 
Vi regner med, at du kan starte den 1. august 2019.
 

Center for Ejendomme og Intern ServiceHerlev2019-05-15T00:00:002019-06-10T00:00:00
330022756Projektchef til MiljøRobot Er du vores nye stærke faglige kompetence inden for jord og grundvand i miljøafdelingen? Miljøafdelingen er kendetegnet ved højt humør og begejstring. Vi vil gøre en forskel for miljøet. Som projektchef i Miljø og Natur skal du være vores ekspert inden for forurenet jord og grundvand. Du skal gøre en forskel for kunden og være kundens garant for, at alle muligheder og behov bliver afdækket i de indledende projektfaser. Du skal således være godt inde i miljølovgivningen og myndighedernes retningslinjer og procedurer inden for jord- og grundvandshåndtering. Vi forventer, at du har solid erfaring med udarbejdelse af indeklimasikrings- og afværgeløsninger. Desuden skal du have indgående erfaring med udbudsforretninger. Din profil Du er ingeniør, cand.scient eller lignende, har arbejdet indenfor miljøområdet i mere end 20 år Du drives af en lyst til at hjælpe kunderne Du har lyst til og mod på fortsat at udvikle dig i et stærkt fagligt miljø Du har et godt overblik og kan holde mange bolde i luften Du har en høj ansvarsfølelse og er er vant til at træffe beslutninger Du har gode samarbejdsevner og deler gerne ud af dine erfaringer Du har let til smil og værdsætter et uformelt og socialt sammenhold Dine primære arbejdsopgaver Bidrage med faglig sparring og oplæring af mindre erfarne kollegaer Have den direkte kontakt med kunden og sikre, at vores kunder finder frem til de bedste løsninger Planlægge og udføre forureningsundersøgelser, jordhåndteringsopgaver o. l. Udarbejde tilbud og stå i spidsen for udbudsforretninger Udarbejde dokumentation i form af rapporter, risikovurderinger og notater Stå for myndighedsbehandling og have den direkte dialog med myndighederne Vi tilbyder Mange spændende og udfordrende projekter Et stærkt fagligt netværk med engagerede og kompetente kollegaer En kultur, hvor trivsel, samarbejde og arbejdsforhold prioriteres højt Et dynamisk og inspirerende miljø med rig mulighed for personlig udvikling En arbejdsplads hvor frihed under ansvar er en kerneværdi Gode karrieremuligheder som understøttes af interne uddannelsesforløb i MOE Akademi, hvor vi underviser i ledelse, projektstyring, BIM, og andre faglige områder Attraktive medarbejderforhold med bl.a. sundhedsforsikring, medarbejderbonus, frokostordning, aktive personaleklubber, sports- og kulturarrangementer, årlige studie- og skiture samt en attraktiv lønpakkeEr du vores nye stærke faglige kompetence inden for jord og grundvand i miljøafdelingen?

Miljøafdelingen er kendetegnet ved højt humør og begejstring. Vi vil gøre en forskel for miljøet.

Som projektchef i Miljø og Natur skal du være vores ekspert inden for forurenet jord og grundvand. Du skal gøre en forskel for kunden og være kundens garant for, at alle muligheder og behov bliver afdækket i de indledende projektfaser.

Du skal således være godt inde i miljølovgivningen og myndighedernes retningslinjer og procedurer inden for jord- og grundvandshåndtering.

Vi forventer, at du har solid erfaring med udarbejdelse af indeklimasikrings- og afværgeløsninger. Desuden skal du have indgående erfaring med udbudsforretninger.

Din profil

  • Du er ingeniør, cand.scient eller lignende, har arbejdet indenfor miljøområdet i mere end 20 år
  • Du drives af en lyst til at hjælpe kunderne
  • Du har lyst til og mod på fortsat at udvikle dig i et stærkt fagligt miljø
  • Du har et godt overblik og kan holde mange bolde i luften
  • Du har en høj ansvarsfølelse og er er vant til at træffe beslutninger
  • Du har gode samarbejdsevner og deler gerne ud af dine erfaringer
  • Du har let til smil og værdsætter et uformelt og socialt sammenhold

Dine primære arbejdsopgaver

  • Bidrage med faglig sparring og oplæring af mindre erfarne kollegaer
  • Have den direkte kontakt med kunden og sikre, at vores kunder finder frem til de bedste løsninger
  • Planlægge og udføre forureningsundersøgelser, jordhåndteringsopgaver o. l.
  • Udarbejde tilbud og stå i spidsen for udbudsforretninger
  • Udarbejde dokumentation i form af rapporter, risikovurderinger og notater
  • Stå for myndighedsbehandling og have den direkte dialog med myndighederne

Vi tilbyder

  • Mange spændende og udfordrende projekter
  • Et stærkt fagligt netværk med engagerede og kompetente kollegaer
  • En kultur, hvor trivsel, samarbejde og arbejdsforhold prioriteres højt
  • Et dynamisk og inspirerende miljø med rig mulighed for personlig udvikling
  • En arbejdsplads hvor ”frihed under ansvar” er en kerneværdi
  • Gode karrieremuligheder som understøttes af interne uddannelsesforløb i MOE | Akademi, hvor vi underviser i ledelse, projektstyring, BIM, og andre faglige områder
  • Attraktive medarbejderforhold med bl.a. sundhedsforsikring, medarbejderbonus, frokostordning, aktive personaleklubber, sports- og kulturarrangementer, årlige studie- og skiture samt en attraktiv lønpakke
MOE A/SSøborg2019-05-13T00:00:002019-07-08T00:00:00
330022240Project Manager - Large scale projectsRobot Job-Link is looking for a Project Manager for Haldor Topsoe A S in Lyngby. Our customer is a world leader in the design of hydrotreaters and hydrocrackers for ultra-low Sulphur diesel and provides outstanding catalysts. Haldor Topsoe& 39 s business model is based on a thorough and fundamental understanding of all aspects of technologies and are known for delivering high quality service to their clients. As our new Project Manager you will have the overall respnsibility for all aspects of the project technical, purchasing, delivery, schedule, finances, quality and cooperation from project start undtil job closing. As Project Manager you will lead a portfolio of projects within our Reactor Internals area. You will manage a team of highly skilled engineers and technicians and interact closely with stakeholders across GSU, RBU, R D and of course many clients around the globe. It is your job to ensure Reactor Internals (RI) are delivered at the right time, in high quality as well as high customer satisfaction. Your responsibilities Being accountable for all aspects of Reactor Internals hardware project execution from kick-off to installation at client site Head communication with clients to align expectations, communicate progress issues and ensure high customer satisfaction Coordinate across projects in terms of resource management and delegation of work (portfolio management) Manage and lead a project team of highly skilled engineers and experts (project management not line management) Proactively lead external collaborators, particular in fabrication workshops Contribute to development of new business areas within RI in the company s with a global context You Show leadership and commitment to front execution, make decisions and set direction for projects Enjoy collaborating and interacting with multiple stakeholders across the organization as well as outside the organization Has the ability to keep an eye on details and put perspective on their impact on the overall schedule Maintain overview and manage complexity in multiple projects simultaneousle Participate actively in a dynamic team of both technicians, engineers and scientists Are eager to put your knowledge, learnings and energy to use in the development of new processes Are curious and proactive towards support of digital transformation of work processes and project deliveries. Qualifications You have a degree in mechanical, chemical, process engineering or equivalent and are fluent in English. It is a must to understand the importance of the Project Managers responsibility to manage all project activities ensuring safe conditions for all people involved at all times and in compliance with our corporate policies. Further information Your work place will be in Lyngby. As a start - the job will be as a temp position - and after a year and if you do the tasks well - the job will be changed to a permanent position. If you would like to be part of a team of skilled and dynamic colleagues in an informal high-end organization, please submit your application and resume in English at the link below.

Job-Link is looking for a Project Manager for Haldor Topsoe A/S in Lyngby. Our customer is a world leader in the design of hydrotreaters and hydrocrackers for ultra-low Sulphur diesel and provides outstanding catalysts. Haldor Topsoe's business model is based on a thorough and fundamental understanding of all aspects of technologies and are known for delivering high quality service to their clients.

As our new Project Manager you will have the overall respnsibility for all aspects of the project; technical, purchasing, delivery, schedule, finances, quality and cooperation from project start undtil job closing.

As Project Manager you will lead a portfolio of projects within our Reactor Internals area. You will manage a team of highly skilled engineers and technicians and interact closely with stakeholders across GSU, RBU, R&D and of course many clients around the globe.

It is your job to ensure Reactor Internals (RI) are delivered at the right time, in high quality as well as high customer satisfaction.

Your responsibilities

  • Being accountable for all aspects of Reactor Internals hardware project execution – from kick-off to installation at client site
  • Head communication with clients to align expectations, communicate progress/issues and ensure high customer satisfaction
  • Coordinate across projects in terms of resource management and delegation of work (portfolio management)
  • Manage and lead a project team of highly skilled engineers and experts (project management not line management)
  • Proactively lead external collaborators, particular in fabrication workshops
  • Contribute to development of new business areas within RI in the company’s with a global context

You

  • Show leadership and commitment to front execution, make decisions and set direction for projects
  • Enjoy collaborating and interacting with multiple stakeholders across the organization as well as outside the organization
  • Has the ability to keep an eye on details and put perspective on their impact on the overall schedule
  • Maintain overview and manage complexity in multiple projects simultaneousle
  • Participate actively in a dynamic team of both technicians, engineers and scientists
  • Are eager to put your knowledge, learnings and energy to use in the development of new processes
  • Are curious and proactive towards support of digital transformation of work processes and project deliveries.

Qualifications
You have a degree in mechanical, chemical, process engineering or equivalent and are fluent in English.

It is a “must” to understand the importance of the Project Managers responsibility to manage all project activities ensuring safe conditions for all people involved at all times and in compliance with our corporate policies.

Further information

Your work place will be in Lyngby.

As a start - the job will be as a temp position - and after a year and if you do the tasks well - the job will be changed to a permanent position.

If you would like to be part of a team of skilled and dynamic colleagues in an informal high-end organization, please submit your application and resume in English at the link below.

Job-Link ApSKgs. Lyngby2019-05-19T00:00:002019-07-09T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Erfaren projektleder til vedligeholdelses- og byggeprojekter i Center for Ejendomme og Intern Service

Center for Ejendomme og Intern Service

Herlev
Kan du gennemføre store og små vedligeholdelses- og byggeprojekter i et komplekst miljø med mange interessenter? Evner du at styre en byggesag, holde snor i både projektorganisation og økonomi og sikre en god overlevering til driften? Så har vi jobb...
Indrykket:8. maj 2019
Udløbsdato:3. juni 2019

Projektleder med VVS baggrund til retail-team

MOE A/S

Søborg
Kan du samle trådene på tværfaglige retail-projekter inden for VVS, Ventilation og El? Vi søger en projektleder med en stærk sans for koordinering og stor faglig indsigt på installationsområdet. Vores tværfaglige afdeling Nybyg Erhverv er i stadig u...
Indrykket:16. april 2019
Udløbsdato:11. juni 2019

Vil du bygge nye rådhusfaciliteter i Herlev Kommune? Erfaren projektleder til Center for Ejendomme og Intern Service

Center for Ejendomme og Intern Service

Herlev
Kan du gennemføre større byggeprojekter i et komplekst miljø med mange interessenter? Evner du at styre en byggesag, holde snor i både projektorganisation og økonomi og sikre en god overlevering til driften, og vil du have ansvaret for at bygge nye ...
Indrykket:15. maj 2019
Udløbsdato:10. juni 2019

Projektchef til Miljø

MOE A/S

Søborg
Er du vores nye stærke faglige kompetence inden for jord og grundvand i miljøafdelingen? Miljøafdelingen er kendetegnet ved højt humør og begejstring. Vi vil gøre en forskel for miljøet. Som projektchef i Miljø og Natur skal du være vores ekspert in...
Indrykket:13. maj 2019
Udløbsdato:8. juli 2019

Project Manager - Large scale projects

Job-Link ApS

Kgs. Lyngby
Job-Link is looking for a Project Manager for Haldor Topsoe A S in Lyngby. Our customer is a world leader in the design of hydrotreaters and hydrocrackers for ultra-low Sulphur diesel and provides outstanding catalysts. Haldor Topsoe& 39 s business ...
Indrykket:19. maj 2019
Udløbsdato:9. juli 2019