Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Projektleder

Mountain Top Industries ApS er international markedsleder indenfor udvikling og produktion af udstyr til pickup biler.

Vore samarbejdspartnere og kunder er bilproducenterne Ford, Mercedes, VW, Renault, Toyota, Nissan m.fl. Som leverandør til bilindustrien er kvalitet og tid afgørende parametre for succes – og vi har succes og vækster. Som vores kunder arbejder vi procesorienteret efter LEAN-principperne.

Søg venligst mere info på www.mountaintop.dk.

Jobbet:
Du får reference til den tekniske chef og bliver en del af en dynamisk afdeling. Afdelingen er kendetegnet ved et godt teamwork, høj faglighed, engagement, systematisk tilgang, gensidig respekt og humor.
Du bliver ansvarlig for samarbejdet med udvalgte nøglekunder. Det kan f.eks. være: Ford, Mercedes, VW, Toyota, Nissan m.fl.

Som leverandør til bilindustrien er kvalitet og tid afgørende parametre for succes – og Mountain Top kan dokumentere en solid succes, og har vækstambitioner. Mountain Top er ordreproducerende og kendt for en høj kvalitet og præcision i leveringen.

Du bliver ansvarlig for at styre udviklingsprojekter fra aftale med kunden til overlevering til produktionen. Du bliver ansvarlig for den daglige kontakt/sparring med kunder og leverandører. Din opgave er at sikre, at kundens krav formidles og opfyldes bedst muligt og til tiden. Du får en bred berøringsflade i organisationen, og skal kunne samarbejde på kryds og tværs med andre afdelinger, og med respekt for forskellig faglighed.

Du skal kunne drive projekter og skabe gode resultater. Arbejdet foregår i et afvekslende miljø, hvor det er nødvendigt at kunne bevare overblikket og lave daglige prioriteringer.

Den rette profil:
- Med en baggrund som ingeniør eller lign. er du teknisk velfunderet og løsningsorienteret, samt har minimum 5 års erfaring med projektledelse af både korte og længerevarende udviklingsprojekter.
- Du kan drive et projekt med hård hånd i forhold til tid, budget og kvalitet.
- Du arbejder selvstændigt, er analytisk stærk, systematisk, struktureret og vant til at arbejde iht. tekniske standarder.
- Det er en stor fordel, hvis du har arbejdet i en mindre producerende virksomhed, og du kender og kan lide den tæthed det giver til kunder og projekter.
- Du tager ejerskab for dine projekter fra start til slut, og du arbejder præcist både med de store linjer og ned i detaljen.

I jobbet får du en bred international kontaktflade, og du skal derfor beherske engelsk på højt niveau. Du skal have erfaring med APQP projektstyringsmodel og kendskab med Antura og C5 er en fordel.

Søg stillingen:
Sabroe Selection varetager rekrutteringen. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Alice Sabroe hos Sabroe Selection på tlf. 7023 8360. Stillingen søges via vores hjemmeside www.sabroe-selection.dk, registrer cv, hvor du skal indtaste dine stamdata, samt vedlægge din ansøgning og cv i pdf-format. Ansøgningerne behandles i den rækkefølge de modtages. Mærk ansøgningen: Job nr. 2527.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330034191Phoenix-263da58812019-06-04T00:00:00Projektleder

Mountain Top Industries ApS er international markedsleder indenfor udvikling og produktion af udstyr til pickup biler.

Vore samarbejdspartnere og kunder er bilproducenterne Ford, Mercedes, VW, Renault, Toyota, Nissan m.fl. Som leverandør til bilindustrien er kvalitet og tid afgørende parametre for succes – og vi har succes og vækster. Som vores kunder arbejder vi procesorienteret efter LEAN-principperne.

Søg venligst mere info på www.mountaintop.dk.

Jobbet:
Du får reference til den tekniske chef og bliver en del af en dynamisk afdeling. Afdelingen er kendetegnet ved et godt teamwork, høj faglighed, engagement, systematisk tilgang, gensidig respekt og humor.
Du bliver ansvarlig for samarbejdet med udvalgte nøglekunder. Det kan f.eks. være: Ford, Mercedes, VW, Toyota, Nissan m.fl.

Som leverandør til bilindustrien er kvalitet og tid afgørende parametre for succes – og Mountain Top kan dokumentere en solid succes, og har vækstambitioner. Mountain Top er ordreproducerende og kendt for en høj kvalitet og præcision i leveringen.

Du bliver ansvarlig for at styre udviklingsprojekter fra aftale med kunden til overlevering til produktionen. Du bliver ansvarlig for den daglige kontakt/sparring med kunder og leverandører. Din opgave er at sikre, at kundens krav formidles og opfyldes bedst muligt og til tiden. Du får en bred berøringsflade i organisationen, og skal kunne samarbejde på kryds og tværs med andre afdelinger, og med respekt for forskellig faglighed.

Du skal kunne drive projekter og skabe gode resultater. Arbejdet foregår i et afvekslende miljø, hvor det er nødvendigt at kunne bevare overblikket og lave daglige prioriteringer.

Den rette profil:
- Med en baggrund som ingeniør eller lign. er du teknisk velfunderet og løsningsorienteret, samt har minimum 5 års erfaring med projektledelse af både korte og længerevarende udviklingsprojekter.
- Du kan drive et projekt med hård hånd i forhold til tid, budget og kvalitet.
- Du arbejder selvstændigt, er analytisk stærk, systematisk, struktureret og vant til at arbejde iht. tekniske standarder.
- Det er en stor fordel, hvis du har arbejdet i en mindre producerende virksomhed, og du kender og kan lide den tæthed det giver til kunder og projekter.
- Du tager ejerskab for dine projekter fra start til slut, og du arbejder præcist både med de store linjer og ned i detaljen.

I jobbet får du en bred international kontaktflade, og du skal derfor beherske engelsk på højt niveau. Du skal have erfaring med APQP projektstyringsmodel og kendskab med Antura og C5 er en fordel.

Søg stillingen:
Sabroe Selection varetager rekrutteringen. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Alice Sabroe hos Sabroe Selection på tlf. 7023 8360. Stillingen søges via vores hjemmeside www.sabroe-selection.dk, registrer cv, hvor du skal indtaste dine stamdata, samt vedlægge din ansøgning og cv i pdf-format. Ansøgningerne behandles i den rækkefølge de modtages. Mærk ansøgningen: Job nr. 2527.

2019-07-24T00:50:47.810 Mountain Top Industries ApS er international markedsleder indenfor udvikling og produktion af udstyr til pickup biler. Vore samarbejdspartnere og kunder er bilproducenterne Ford, Mercedes, VW, Renault, Toyota, Nissan m.fl. Som leverandør til bilindustrien er kvalitet og tid afgørende parametre for succes og vi har succes og vækster. Som vores kunder arbejder vi procesorienteret efter LEAN-principperne. Søg venligst mere info på www.mountaintop.dk. Jobbet:Du får reference til den tekniske chef og bliver en del af en dynamisk afdeling. Afdelingen er kendetegnet ved et godt teamwork, høj faglighed, engagement, systematisk tilgang, gensidig respekt og humor.Du bliver ansvarlig for samarbejdet med udvalgte nøglekunder. Det kan f.eks. være: Ford, Mercedes, VW, Toyota, Nissan m.fl. Som leverandør til bilindustrien er kvalitet og tid afgørende parametre for succes og Mountain Top kan dokumentere en solid succes, og har vækstambitioner. Mountain Top er ordreproducerende og kendt for en høj kvalitet og præcision i leveringen. Du bliver ansvarlig for at styre udviklingsprojekter fra aftale med kunden til overlevering til produktionen. Du bliver ansvarlig for den daglige kontakt sparring med kunder og leverandører. Din opgave er at sikre, at kundens krav formidles og opfyldes bedst muligt og til tiden. Du får en bred berøringsflade i organisationen, og skal kunne samarbejde på kryds og tværs med andre afdelinger, og med respekt for forskellig faglighed. Du skal kunne drive projekter og skabe gode resultater. Arbejdet foregår i et afvekslende miljø, hvor det er nødvendigt at kunne bevare overblikket og lave daglige prioriteringer. Den rette profil:- Med en baggrund som ingeniør eller lign. er du teknisk velfunderet og løsningsorienteret, samt har minimum 5 års erfaring med projektledelse af både korte og længerevarende udviklingsprojekter. - Du kan drive et projekt med hård hånd i forhold til tid, budget og kvalitet. - Du arbejder selvstændigt, er analytisk stærk, systematisk, struktureret og vant til at arbejde iht. tekniske standarder. - Det er en stor fordel, hvis du har arbejdet i en mindre producerende virksomhed, og du kender og kan lide den tæthed det giver til kunder og projekter.- Du tager ejerskab for dine projekter fra start til slut, og du arbejder præcist både med de store linjer og ned i detaljen. I jobbet får du en bred international kontaktflade, og du skal derfor beherske engelsk på højt niveau. Du skal have erfaring med APQP projektstyringsmodel og kendskab med Antura og C5 er en fordel. Søg stillingen:Sabroe Selection varetager rekrutteringen. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Alice Sabroe hos Sabroe Selection på tlf. 7023 8360. Stillingen søges via vores hjemmeside www.sabroe-selection.dk, registrer cv, hvor du skal indtaste dine stamdata, samt vedlægge din ansøgning og cv i pdf-format. Ansøgningerne behandles i den rækkefølge de modtages. Mærk ansøgningen: Job nr. 2527.11jobnet263da588100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-23T00:00:000000http://www.sabroe-selection.dk/cv.php?JobID=25270EuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandHillerødEuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandFrederikssundEuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandHalsnæs3537288MOUNTAIN TOP INDUSTRIES ApS11Pedersholmparken 103600FrederikssundDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent769920JobNet4996852499685210029-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=263da588https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=263da588https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=263da588&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=263da588&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonProjektleder1Dansk3Læse/ tale213111Projektleder6Ledelse361950889noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330087023Projektleder søgesRobot Peiter Olsen EL A S i Hillerød søger ansvarsfuld Projektleder til spændende og varierende opgaver indenfor elbranchen. Arbejdsopgaver Tilbudsberegning Projektledelse Styring af nybygningsopgaver Personale ansvar Pleje af eksisterende kunder Opsøgende salg Fakturering Telefonpasning Dine kvalifikationer Du er uddannet elektriker, gerne installatør. Du har erfaring med styring af nybyggerier samt ledelse af montører. Har du erfaring med ABA, AIA ITV vil det være en fordel. Du er kendetegnet ved at være en udadvendt og energisk person med naturlig autoritet, og som trives ved at gå foran med et smil. Du vil være med til at udvikle Peiter Olsen El og er afklaret med at udvikling kræver forandring. Du kommunikerer godt med både kunder, montører og leverandører. Du kan håndtere en til tider presset hverdag med mange bolde i luften. Kendskab og forståelse i brugen af Ordrestyring er en fordel. Vi tilbyder Et spændende job i en virksomhed i udvikling, hvor du bliver en del af et engageret team med fokus på faglig og personlig udvikling samt en stor grad af frihed til selv at planlægge din hverdag. Ansøgning, CV og kontakt Ansøgningsfristen er den 1. oktober 2019. Du søger stillingen via mail til el@peiterolsen.dk. Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Underdirektør Thomas Petersen på telefon 22913077. Vi afholder samtaler løbende.

Peiter Olsen EL A/S i Hillerød søger ansvarsfuld Projektleder til spændende og varierende opgaver indenfor elbranchen.

 

Arbejdsopgaver

  • Tilbudsberegning
  • Projektledelse
  • Styring af nybygningsopgaver
  • Personale ansvar
  • Pleje af eksisterende kunder
  • Opsøgende salg
  • Fakturering
  • Telefonpasning


Dine kvalifikationer

Du er uddannet elektriker, gerne installatør. Du har erfaring med styring af nybyggerier samt ledelse af montører. Har du erfaring med ABA, AIA & ITV vil det være en fordel.

Du er kendetegnet ved at være en udadvendt og energisk person med naturlig autoritet, og som trives ved at gå foran med et smil. Du vil være med til at udvikle Peiter Olsen El og er afklaret med at udvikling kræver forandring. Du kommunikerer godt med både kunder, montører og leverandører. Du kan håndtere en til tider presset hverdag med mange bolde i luften. Kendskab og forståelse i brugen af Ordrestyring er en fordel.

 

Vi tilbyder

Et spændende job i en virksomhed i udvikling, hvor du bliver en del af et engageret team med fokus på faglig og personlig udvikling samt en stor grad af frihed til selv at planlægge din hverdag.

 

Ansøgning, CV og kontakt

Ansøgningsfristen er den 1. oktober 2019. Du søger stillingen via mail til el@peiterolsen.dk.

Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Underdirektør Thomas Petersen på telefon 22913077.

Vi afholder samtaler løbende.

PEITER OLSEN EL A/SHillerød2019-09-10T00:00:002019-10-01T00:00:00
330085819Projektkoordinator til patientkald- og alarmløsningshåndteringRobot Region Hovedstaden vil i de kommende år implementere en ny platform, for højteknologisk patientkald og alarmløsning på de kommende sygehusbyggerier. I samme periode vil systemforvaltningen af legacy patientkald og alarmløsninger i Region Hovedstaden overgå til Center for It, Medico og Telefoni. Vil du være med til at planlægge, koordinere og implementere regionens patientkald- og alarmløsninger, gamle som nye? Har du erfaring med projekter, og er du nysgerrig og udadvendt? Så er det måske dig, der er vores nye projektkoordinator til patientkald- og alarmløsningshåndtering. Om jobbet Du bliver en del af sektionen Medicoforvaltning, som i alt har 29 ansatte. Sektionen er inddelt i tre mindre teams med en teamkoordinator tilknyttet hvert team. Du vil indgå i et team med ni kollegaer, og personalemæssigt vil du referere til en sektionschef. Teamet arbejder med udvikling, installation, konfiguration og implementering af nyt patientkald og kritiske alarmer til de kommende sygehusbyggerier Jobbet er selvstændigt og fleksibelt med mulighed for i høj grad at være med til at planlægge egen arbejdsdag i forhold til opgaver. Ansvar og arbejdsopgaver Dine opgaver vil bl.a. bestå af: planlægning og koordinering af projektets implementeringsopgaver på patientkald og kritisk alarmområdet at indgå som underviser og supportperson for klinisk personale at facilitere workshops med henblik på at kortlægge kliniske arbejdsgange at dokumentere implementeringsforløbet og arbejdsgange deltagelse i projekter, større som mindre, og evt. udbud, hvor du får mulighed for at følge projektet fra start til slut samt diverse kommunikationsopgaver at være bindeled mellem It, medicoteknik og klinik med fokus på at skabe resultater Om dig Du har gerne en sundhedsfaglig baggrund eller tilsvarende, og har opbygget erfaring inden It-projekter herunder projektkoordination, implementeringsaktiviteter og formidling. Det er vigtigt for os, at du er nysgerrig, udadvendt og ser forandringer som en mulighed. Du er af natur en selvstændig igangsætter, der trives med forskelligartede opgaver i et tæt samarbejde med vores hospitaler og øvrige interessenter. Arbejdsopgaverne kan og vil kræve ophold på regionens forskellige lokationer, så transport vil være en del af din arbejdsdag, og vi ser derfor gerne, at du har kørekort til personbil. Der kan desuden forekomme rejser af en til to dages varighed. Herudover forventer vi, at du: forstår forretningen og har kendskab til de kliniske arbejdsgange på hospitalerne har erfaring med projekter samt kendskab til projektledelsesværktøjer, gerne forandringsledelse kan formidle teknisk stof til ikke-teknikere herunder varetagelse af undervisningsfunktion har gode koordineringsevner og arbejder struktureret du kan kommunikere på alle niveauer, så kommunikationen tilpasses alle organisatoriske niveauer og evner at fokusere din energi på at løse opgaven til kundens tilfredshed også under pres. Det vil desuden være en fordel, hvis du har en generel viden om apparaturer på hospitaler. Vi tilbyder Hos os bliver du en del af en stor vital arbejdsplads i et dynamisk og uformelt miljø, hvor vi har en høj faglighed, et stærkt fællesskab og kontakt til mange forskellige faggrupper. Vi lægger vægt på et godt arbejdsmiljø, hvor der er plads til faglig og personlig udvikling. Det er desuden vigtigt, at arbejdsliv og privatliv kan hænge sammen, og vi vægter derfor fleksibilitet og frihed under ansvar højt. Yderligere oplysninger Hvis du vil vide mere om stillingen, er du er velkommen til at kontakte teamkoordinator Frieda Petersen på telefon 30 34 71 76 eller mail: Frieda.petersen@regionh.dk eller sektionschef Carsten Lind på telefon 24 41 96 25 eller mail: carsten.lind@regionh.dk. Ansættelsesforhold Løn- og ansættelsesforhold fastsættes i henhold til gældende overenskomst med mulighed for forhandling af eventuelle tillæg, der modsvarer dine kvalifikationer. Arbejdstiden er 37 timer pr. uge. Vores hovedkontor ligger på Borgervænget på Østerbro. Arbejdsstedet afklares i forbindelse med ansættelsen. Ansøgningsfrist Send din ansøgning, CV og uddannelsesbevis senest den 20. september 2019. Vi ser frem til at modtage din ansøgning gennem vores online rekrutteringssystem. Om Center for It, Medico og Telefoni Vi er en del af Center for It, Medico og Telefoni (CIMT) i Region Hovedstaden. CIMT er med cirka 900 ansatte Danmarks største offentlige center for sundhedsteknologi. Vi driver, supporterer og udvikler it, medicoteknisk udstyr og telefoni på Region Hovedstadens hospitaler, virksomheder og centre. Vi hjælper hospitalerne til at bruge teknologien rigtigt og effektivt, så borgerne får den bedste behandling. Samtidig vil vi bidrage til udvikling af sundhedsvæsenet, fordi effektiv og brugervenlig teknologi er en forudsætning for behandling af høj kvalitet. Du kan læse mere om os her: www.regionh.dk imtRegion Hovedstaden vil i de kommende år implementere en ny platform, for højteknologisk patientkald og alarmløsning på de kommende sygehusbyggerier. I samme periode vil systemforvaltningen af legacy patientkald og alarmløsninger i Region Hovedstaden overgå til Center for It, Medico og Telefoni.

Vil du være med til at planlægge, koordinere og implementere regionens patientkald- og alarmløsninger, gamle som nye? Har du erfaring med projekter, og er du nysgerrig og udadvendt? Så er det måske dig, der er vores nye projektkoordinator til patientkald- og alarmløsningshåndtering.

Om jobbet

Du bliver en del af sektionen Medicoforvaltning, som i alt har 29 ansatte. Sektionen er inddelt i tre mindre teams med en teamkoordinator tilknyttet hvert team. Du vil indgå i et team med ni kollegaer, og personalemæssigt vil du referere til en sektionschef. Teamet arbejder med udvikling, installation, konfiguration og implementering af nyt patientkald og kritiske alarmer til de kommende sygehusbyggerier

Jobbet er selvstændigt og fleksibelt med mulighed for i høj grad at være med til at planlægge egen arbejdsdag i forhold til opgaver.

Ansvar og arbejdsopgaver

Dine opgaver vil bl.a. bestå af:

  • planlægning og koordinering af projektets implementeringsopgaver på patientkald og kritisk alarmområdet
  • at indgå som underviser og supportperson for klinisk personale
  • at facilitere workshops med henblik på at kortlægge kliniske arbejdsgange
  • at dokumentere implementeringsforløbet og arbejdsgange
  • deltagelse i projekter, større som mindre, og evt. udbud, hvor du får mulighed for at følge projektet fra start til slut samt diverse kommunikationsopgaver
  • at være bindeled mellem It, medicoteknik og klinik med fokus på at skabe resultater
Om dig

Du har gerne en sundhedsfaglig baggrund eller tilsvarende, og har opbygget erfaring inden It-projekter herunder projektkoordination, implementeringsaktiviteter og formidling.

Det er vigtigt for os, at du er nysgerrig, udadvendt og ser forandringer som en mulighed. Du er af natur en selvstændig igangsætter, der trives med forskelligartede opgaver i et tæt samarbejde med vores hospitaler og øvrige interessenter.

Arbejdsopgaverne kan og vil kræve ophold på regionens forskellige lokationer, så transport vil være en del af din arbejdsdag, og vi ser derfor gerne, at du har kørekort til personbil. Der kan desuden forekomme rejser af en til to dages varighed.

Herudover forventer vi, at du:

  • forstår forretningen og har kendskab til de kliniske arbejdsgange på hospitalerne
  • har erfaring med projekter samt kendskab til projektledelsesværktøjer, gerne forandringsledelse
  • kan formidle teknisk stof til ikke-teknikere herunder varetagelse af undervisningsfunktion
  • har gode koordineringsevner og arbejder struktureret
  • du kan kommunikere på alle niveauer, så kommunikationen tilpasses alle organisatoriske niveauer og evner at fokusere din energi på at løse opgaven til kundens tilfredshed – også under pres.
  • Det vil desuden være en fordel, hvis du har en generel viden om apparaturer på hospitaler.
Vi tilbyder

Hos os bliver du en del af en stor vital arbejdsplads i et dynamisk og uformelt miljø, hvor vi har en høj faglighed, et stærkt fællesskab og kontakt til mange forskellige faggrupper.

Vi lægger vægt på et godt arbejdsmiljø, hvor der er plads til faglig og personlig udvikling. Det er desuden vigtigt, at arbejdsliv og privatliv kan hænge sammen, og vi vægter derfor fleksibilitet og frihed under ansvar højt.

Yderligere oplysninger

Hvis du vil vide mere om stillingen, er du er velkommen til at kontakte teamkoordinator Frieda Petersen på telefon 30 34 71 76 eller mail: Frieda.petersen@regionh.dk eller sektionschef Carsten Lind på telefon 24 41 96 25 eller mail: carsten.lind@regionh.dk.

Ansættelsesforhold

Løn- og ansættelsesforhold fastsættes i henhold til gældende overenskomst med mulighed for forhandling af eventuelle tillæg, der modsvarer dine kvalifikationer.

Arbejdstiden er 37 timer pr. uge.

Vores hovedkontor ligger på Borgervænget på Østerbro. Arbejdsstedet afklares i forbindelse med ansættelsen.

Ansøgningsfrist

Send din ansøgning, CV og uddannelsesbevis senest den 20. september 2019.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning gennem vores online rekrutteringssystem.

Om Center for It, Medico og Telefoni

Vi er en del af Center for It, Medico og Telefoni (CIMT) i Region Hovedstaden. CIMT er med cirka 900 ansatte Danmarks største offentlige center for sundhedsteknologi. Vi driver, supporterer og udvikler it, medicoteknisk udstyr og telefoni på Region Hovedstadens hospitaler, virksomheder og centre.

Vi hjælper hospitalerne til at bruge teknologien rigtigt og effektivt, så borgerne får den bedste behandling. Samtidig vil vi bidrage til udvikling af sundhedsvæsenet, fordi effektiv og brugervenlig teknologi er en forudsætning for behandling af høj kvalitet.

Du kan læse mere om os her: www.regionh.dk/imt

Region HovedstadenHillerød2019-09-06T00:00:002019-09-20T00:00:00
330085480Projektleder til digitaliseringsprojekterRobot Vil du være med til at præge den digitale udvikling i hjertet af Nordsjælland og bidrage til at skabe sammenhængende digitale løsninger? Så er det dig vi søger!Hillerød Kommune er inde i en rivende digital udvikling med mange spændende it-projekter. Lige fra implementering af skolernes nye digitale brugerportal Aula til automatisering af processer med RPA-teknologi. Vi har brug for en metodestærk og driftig kollega, der brænder for digitalisering og projektledelse.Din hverdagDu vil blive en del af et team af projektledere og konsulenter, som arbejder for at skabe sammenhængende og effektive it-løsninger, der giver værdi for kommunens borgere, virksomheder og medarbejdere.Din rolle i teamet bliver at rådgive kommunens afdelinger om teknologiens muligheder samt lede større og mindre it-projekter fra start til slut, hvor din opgave vil være at:Samarbejde med interessenter om anskaffelse af it-løsningerKortlægge behov og krav til løsninger gennem inddragelse af brugereBringe inspirationen ind i projektudviklingen ud fra din viden om teknologiens mulighederPlanlægge, organisere og gennemføre projekterFacilitere møder og workshops med projektdeltagere og interessenter.Derudover vil du komme til at arbejde med opgaver som procesanalyse, gevinstrealisering og forandringsledelse.Du vil dagligt skulle samarbejde med ledere og medarbejdere på flere niveauer og navigere i en kompleks organisation med mere end 5.000 ansatte. Derfor er det vigtigt, at du er god til at skabe relationer og kan medvirke til at opbygge et tillidsfuldt og frugtbart samarbejde med projekternes interessenter.Hvad leder vi efter hos dig?Du skal have mod til at stå i spidsen for projekter og lyst til at lære og udvikle dig fagligt og personligt som konsulent og projektleder. Vi lægger derudover vægt på, at du har stærke sociale kompetencer, arbejder struktureret og evner at følge opgaverne til dørs. Du er en stærk formidler både skriftligt og mundligt.Du skal søge stillingen, hvis du har:Lyst til udvikle dig som projektleder konsulent og få erfaring med komplekse projekterEvner for og lyst til at arbejde med kommunikation, samarbejde og interessenthåndteringForståelse for procesanalyse, servicedesign og implementering af nye processerErfaring med at facilitere workshops og processerErfaring med anskaffelse og implementering af nye it-systemer, forhandling og leverandørsamarbejde.Vi tilbyder:Du vil møde ind til en spændende stilling i Digitalisering og IKT-Drift med masser af interessante udfordringer. Sektionen består 21 medarbejdere, der arbejder med drift af netværk og telefoni, brugersupport og projektledelse. Du vil blive en del af Digitaliseringsteamet, hvor du vil arbejde sammen med 8 engagerede og ambitiøse kollegaer i et uformelt arbejdsmiljø.Derudover tilbyder vi:En fremsynet arbejdsplads med et moderne og inspirerende kontormiljø, der lægger vægt på samarbejde, udvikling og faglig sparringMuligheder for samarbejde, faglig udvikling og videreuddannelseKompetente og dedikerede kolleger med en ambitiøs tilgang til arbejdet.Løn- og ansættelsesvilkår:Arbejdsstedet er Digitalisering og IKT-Drift, Hillerød Rådhus, Trollesmindealle 27, 3400 Hillerød, og du vil referere til sektionsleder Claus Jensen.Ansættelse sker efter gældende overenskomst, og lønnen aftales med den forhandlingsberettigede organisation.Du søger stillingen online og ansøgningsfristen er fredag 27. september 2019, kl. 12.00 og med forventet tiltrædelse 1. december 2019.Samtaler forventes afholdt i uge 41 og eventuelle 2. runde samtaler uge 43.Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Claus Jensen på telefon 7232 9110.Hillerød Kommune er en dynamisk og udviklingsorienteret kommune centralt placeret i det skønne Nordsjælland. Vi er en stor arbejdsplads med mere end 5.000 ansatte, og vi servicerer ca. 50.000 borgere. Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.Vil du være med til at præge den digitale udvikling i hjertet af Nordsjælland og bidrage til at skabe sammenhængende digitale løsninger? Så er det dig vi søger!

Hillerød Kommune er inde i en rivende digital udvikling med mange spændende it-projekter. Lige fra implementering af skolernes nye digitale brugerportal Aula til automatisering af processer med RPA-teknologi. Vi har brug for en metodestærk og driftig kollega, der brænder for digitalisering og projektledelse.

Din hverdag
Du vil blive en del af et team af projektledere og konsulenter, som arbejder for at skabe sammenhængende og effektive it-løsninger, der giver værdi for kommunens borgere, virksomheder og medarbejdere.

Din rolle i teamet bliver at rådgive kommunens afdelinger om teknologiens muligheder samt lede større og mindre it-projekter fra start til slut, hvor din opgave vil være at:
  • Samarbejde med interessenter om anskaffelse af it-løsninger
  • Kortlægge behov og krav til løsninger gennem inddragelse af brugere
  • Bringe inspirationen ind i projektudviklingen ud fra din viden om teknologiens muligheder
  • Planlægge, organisere og gennemføre projekter
  • Facilitere møder og workshops med projektdeltagere og interessenter.

Derudover vil du komme til at arbejde med opgaver som procesanalyse, gevinstrealisering og forandringsledelse.

Du vil dagligt skulle samarbejde med ledere og medarbejdere på flere niveauer og navigere i en kompleks organisation med mere end 5.000 ansatte. Derfor er det vigtigt, at du er god til at skabe relationer og kan medvirke til at opbygge et tillidsfuldt og frugtbart samarbejde med projekternes interessenter.

Hvad leder vi efter hos dig?
Du skal have mod til at stå i spidsen for projekter og lyst til at lære og udvikle dig fagligt og personligt som konsulent og projektleder. Vi lægger derudover vægt på, at du har stærke sociale kompetencer, arbejder struktureret og evner at følge opgaverne til dørs. Du er en stærk formidler både skriftligt og mundligt.

Du skal søge stillingen, hvis du har:
  • Lyst til udvikle dig som projektleder/konsulent og få erfaring med komplekse projekter
  • Evner for og lyst til at arbejde med kommunikation, samarbejde og interessenthåndtering
  • Forståelse for procesanalyse, servicedesign og implementering af nye processer
  • Erfaring med at facilitere workshops og processer
  • Erfaring med anskaffelse og implementering af nye it-systemer, forhandling og leverandørsamarbejde.

Vi tilbyder:
Du vil møde ind til en spændende stilling i Digitalisering og IKT-Drift med masser af interessante udfordringer. Sektionen består 21 medarbejdere, der arbejder med drift af netværk og telefoni, brugersupport og projektledelse. Du vil blive en del af Digitaliseringsteamet, hvor du vil arbejde sammen med 8 engagerede og ambitiøse kollegaer i et uformelt arbejdsmiljø.

Derudover tilbyder vi:
  • En fremsynet arbejdsplads med et moderne og inspirerende kontormiljø, der lægger vægt på samarbejde, udvikling og faglig sparring
  • Muligheder for samarbejde, faglig udvikling og videreuddannelse
  • Kompetente og dedikerede kolleger med en ambitiøs tilgang til arbejdet.

Løn- og ansættelsesvilkår:
Arbejdsstedet er Digitalisering og IKT-Drift, Hillerød Rådhus, Trollesmindealle 27, 3400 Hillerød, og du vil referere til sektionsleder Claus Jensen.

Ansættelse sker efter gældende overenskomst, og lønnen aftales med den forhandlingsberettigede organisation.

Du søger stillingen online og ansøgningsfristen er fredag 27. september 2019, kl. 12.00 og med forventet tiltrædelse 1. december 2019.
Samtaler forventes afholdt i uge 41 og eventuelle 2. runde samtaler uge 43.

Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Claus Jensen på telefon 7232 9110.

Hillerød Kommune er en dynamisk og udviklingsorienteret kommune centralt placeret i det skønne Nordsjælland. Vi er en stor arbejdsplads med mere end 5.000 ansatte, og vi servicerer ca. 50.000 borgere. Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

 

Hillerød KommuneHillerød2019-09-06T00:00:002019-09-27T00:00:00
330085477Projektleder til toårigt projektRobot Brænder du for procesanalyse og RPA, ML og AI? Så er du måske den rette for os de næste to år.Digital udvikling og nye teknologier udvider løbende de vejvalg og muligheder Hillerød Kommune har for at løse de opgaver fællesskabet har delegeret til os. Dette udfordrer Hillerød Kommune til løbende at udforske og optimere vores opgaveløsning, så de potentialer, den teknologiske udvikling giver, bliver til merværdi for kommunens borgere, virksomheder og medarbejdere.Har du erfaring med procesanalyse, god teknisk forståelse og erfaring med at arbejde med robotics (RPA) AI, så er det dig vi søger!Hvad leder vi efter? Hillerød Kommune har startet et toårigt projekt, med det formål at implementere og ibrugtage RPA i vores organisation. Til dette projektet søger vi en tidsbegrænset medarbejder til en toårig stilling. Vi søger en, der kan tænke på tværs af forvaltninger og har en god forståelse for hvordan information flyder og anvendes i en virksomhed. Den, vi søger, skal have mod til at stå i front og have det drive, der er nødvendigt for at sikre fremdrift i projektet. Vi har behov for en skriftligt og mundligt stærk formidler, der har gode sociale kompetencer og arbejder struktureret indtil opgaverne er fulgt til dørs. Vi ser gerne, at du har erfaring med analyse og optimering af processer og arbejdsgangegod indsigt i anvendelse af RPA teknologien projektlederkompetence evne til at producere og sikre dokumentation af arbejdsgange processer og metodererfaring med at arbejde struktureret og målrettet i din opgaveløsningindsigt i organisering af kommunale forvaltninger og kommunale opgaver.Din hverdagDu vil blive en del af et team, der sammen arbejder for at udbrede softwarerobotteknologien i hele organisationen, på en sammenhængende og effektiv måde, der giver værdi for kommunens borgere, virksomheder og medarbejdere. Din rolle i teamet bliver at lede deltage i implementeringen af RPA-indsatsen i Hillerød kommune, samt at rådgive kommunens afdelinger om teknologiens muligheder, herunder lede større og mindre implementeringer fra start til slut. Hvorvidt implementering af RPA løsninger bedst løses med egenudviklede løsninger, der anvender inhouse teknologi, eller hostede RaaS løsninger fra flere leverandører, vurderes løbende.Dine opgaver vil være atdeltage aktivt i etableringen af governancestruktur for projektetidentificere og kvalificere opgaver og behov, og sammen med samarbejdspartnere vurdere opgavens egnethed i forhold til digital procesautomatiseringkortlægge behov og krav til løsninger, gennem inddragelse af brugereanalysere og dokumentere de arbejdsgange, der ønskes understøttet med RPA AI, og samtidig sikre procesoptimering i forløbetsikre at godkendelser og procesdokumentation er på plads (PDD, BC), og at de rette samarbejdspartnere er involveret, inden opgaven overdrages til udvikling, test og ibrugtagesplanlægge, organisere og gennemføre proceskortlægninger, og facilitere møder og workshops med involverede ressourcerudarbejde status- og ledelsesrapporter.Derudover vil du komme til at arbejde med opgaver som gevinstrealisering og andre spændende teknologier, som for eksempel Machine learning og AI. Du vil dagligt skulle samarbejde med ledere og medarbejdere på flere niveauer, og navigere i en kompleks organisation, med mere end 5.000 ansatte. Derfor er det vigtigt at du er god til at skabe relationer, og kan medvirke til at opbygge et tillidsfuldt og frugtbart samarbejde med projektets interessenter.Vi tilbyderDu vil møde ind til en spændende stilling, der er placeret i Digitalisering og IKT-Drift, med masser af interessante udfordringer. Sektionen består af 21 medarbejdere, der arbejder med drift af netværk og telefoni, brugersupport og projektledelse. Du vil blive en del af Digitaliseringsteamet, hvor du vil arbejde sammen med otte engagerede og ambitiøse kollegaer i et uformelt arbejdsmiljø.Derudover tilbyder vien fremsynet arbejdsplads med et moderne og inspirerende kontormiljø, der lægger vægt på samarbejde, udvikling og faglig sparringmuligheder for samarbejde, faglig udvikling og videreuddannelsekompetente og dedikerede kolleger med en ambitiøs tilgang til arbejdet.Løn- og ansættelsesvilkårArbejdsstedet er Digitalisering og IKT-Drift, Hillerød Rådhus, Trollesmindealle 27, 3400 Hillerød, og du vil referere til sektionsleder Claus Jensen.Ansættelse sker efter gældende overenskomst, og lønnen aftales med den forhandlingsberettigede organisation.Stillingen er tidsbegrænset, med forventet tiltrædelse 1. december 2019 og stop 30. november 2021. Yderligere informationerVil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Claus Jensen på telefon 72 32 91 10.FristDu søger stillingen online, og ansøgningsfristen er 27. september 2019, kl. 12.00. Samtaler forventes afholdt i uge 41 og eventuelle 2. runde samtaler uge 43. Hillerød Kommune er en dynamisk og udviklingsorienteret kommune centralt placeret i det skønne Nordsjælland. Vi er en stor arbejdsplads med mere end 5.000 ansatte, og vi servicerer ca. 50.000 borgere. Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.Brænder du for procesanalyse og RPA, ML og AI? Så er du måske den rette for os de næste to år.

Digital udvikling og nye teknologier udvider løbende de vejvalg og muligheder Hillerød Kommune har for at løse de opgaver fællesskabet har delegeret til os. Dette udfordrer Hillerød Kommune til løbende at udforske og optimere vores opgaveløsning, så de potentialer, den teknologiske udvikling giver, bliver til merværdi for kommunens borgere, virksomheder og medarbejdere.
Har du erfaring med procesanalyse, god teknisk forståelse og erfaring med at arbejde med robotics (RPA) /AI, så er det dig vi søger!

Hvad leder vi efter?
Hillerød Kommune har startet et toårigt projekt, med det formål at implementere og ibrugtage RPA i vores organisation. Til dette projektet søger vi en tidsbegrænset medarbejder til en toårig stilling. Vi søger en, der kan tænke på tværs af forvaltninger og har en god forståelse for hvordan information flyder og anvendes i en virksomhed. Den, vi søger, skal have mod til at stå i front og have det drive, der er nødvendigt for at sikre fremdrift i projektet. Vi har behov for en skriftligt og mundligt stærk formidler, der har gode sociale kompetencer og arbejder struktureret indtil opgaverne er fulgt til dørs.

Vi ser gerne, at du har
  • erfaring med analyse og optimering af processer og arbejdsgange
  • god indsigt i anvendelse af RPA teknologien
  • projektlederkompetence
  • evne til at producere og sikre dokumentation af arbejdsgange/processer og metoder
  • erfaring med at arbejde struktureret og målrettet i din opgaveløsning
  • indsigt i organisering af kommunale forvaltninger og kommunale opgaver.

Din hverdag
Du vil blive en del af et team, der sammen arbejder for at udbrede softwarerobotteknologien i hele organisationen, på en sammenhængende og effektiv måde, der giver værdi for kommunens borgere, virksomheder og medarbejdere.
Din rolle i teamet bliver at lede/deltage i implementeringen af RPA-indsatsen i Hillerød kommune, samt at rådgive kommunens afdelinger om teknologiens muligheder, herunder lede større og mindre implementeringer fra start til slut. Hvorvidt implementering af RPA løsninger bedst løses med egenudviklede løsninger, der anvender inhouse teknologi, eller hostede RaaS løsninger fra flere leverandører, vurderes løbende.

Dine opgaver vil være at
  • deltage aktivt i etableringen af governancestruktur for projektet
  • identificere og kvalificere opgaver og behov, og sammen med samarbejdspartnere vurdere opgavens egnethed i forhold til digital procesautomatisering
  • kortlægge behov og krav til løsninger, gennem inddragelse af brugere
  • analysere og dokumentere de arbejdsgange, der ønskes understøttet med RPA/AI, og samtidig sikre procesoptimering i forløbet
  • sikre at godkendelser og procesdokumentation er på plads (PDD, BC), og at de rette samarbejdspartnere er involveret, inden opgaven overdrages til udvikling, test og ibrugtages
  • planlægge, organisere og gennemføre proceskortlægninger, og facilitere møder og workshops med involverede ressourcer
  • udarbejde status- og ledelsesrapporter.

Derudover vil du komme til at arbejde med opgaver som gevinstrealisering og andre spændende teknologier, som for eksempel Machine learning og AI.
Du vil dagligt skulle samarbejde med ledere og medarbejdere på flere niveauer, og navigere i en kompleks organisation, med mere end 5.000 ansatte. Derfor er det vigtigt at du er god til at skabe relationer, og kan medvirke til at opbygge et tillidsfuldt og frugtbart samarbejde med projektets interessenter.

Vi tilbyder
Du vil møde ind til en spændende stilling, der er placeret i Digitalisering og IKT-Drift, med masser af interessante udfordringer. Sektionen består af 21 medarbejdere, der arbejder med drift af netværk og telefoni, brugersupport og projektledelse. Du vil blive en del af Digitaliseringsteamet, hvor du vil arbejde sammen med otte engagerede og ambitiøse kollegaer i et uformelt arbejdsmiljø.

Derudover tilbyder vi
  • en fremsynet arbejdsplads med et moderne og inspirerende kontormiljø, der lægger vægt på samarbejde, udvikling og faglig sparring
  • muligheder for samarbejde, faglig udvikling og videreuddannelse
  • kompetente og dedikerede kolleger med en ambitiøs tilgang til arbejdet.

Løn- og ansættelsesvilkår
Arbejdsstedet er Digitalisering og IKT-Drift, Hillerød Rådhus, Trollesmindealle 27, 3400 Hillerød, og du vil referere til sektionsleder Claus Jensen.
Ansættelse sker efter gældende overenskomst, og lønnen aftales med den forhandlingsberettigede organisation.
Stillingen er tidsbegrænset, med forventet tiltrædelse 1. december 2019 og stop 30. november 2021.

Yderligere informationer
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Claus Jensen på telefon 72 32 91 10.

Frist
Du søger stillingen online, og ansøgningsfristen er 27. september 2019, kl. 12.00.
Samtaler forventes afholdt i uge 41 og eventuelle 2. runde samtaler uge 43.

Hillerød Kommune er en dynamisk og udviklingsorienteret kommune centralt placeret i det skønne Nordsjælland. Vi er en stor arbejdsplads med mere end 5.000 ansatte, og vi servicerer ca. 50.000 borgere. Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

 

Hillerød KommuneHillerød2019-09-06T00:00:002019-09-27T00:00:00
330070462Tømrer eller murer med projektstyringsevner til forsikringsagerRobot Tømrer eller murer med projektstyringsevner til forsikringsopgaver Er du klar til en stilling, hvor du styrer og leder vores projekter? Og vil du være en del af et ungdommeligt firma, der lever efter de gamle normer og derfor altid leverer kvalitetsarbejde? Hos la Cour Byg ApS får du en arbejdsdag med stor frihed. Vi vil have dig, der kan dit kram og ikke går på kompromis med kvaliteten. Dig, der er stolt af at levere et godt stykke arbejde hver gang. Opgaver i alle størrelser Vi løser opgaver for private og virksomheder. Der er ikke det, vi ikke laver i Storkøbenhavn og Nordsjælland. Derudover har vi kontrakter med nogle af landets største forsikringsselskaber, og en stor del af dine opgaver bliver at håndtere og styre projekterne der kommer derfra. I løbet af en typisk uge kommer du til at: projektstyre og planlægge vores opgaver bestemme og bestille materialer indhente tilbud fra leverandører udføre tilsyn på pladserne. Du bliver en del af ledergruppen, der består af ejeren og to projektleder. Sammen tager I de vigtige beslutninger og baner vejen for vores fremtid. Et ungdommeligt team med gamle dyder Du får 30 dygtige kolleger og en hverdag i et miljø, hvor ingen er højere eller lavere end andre. Vi er altid klar til at give hinanden en hånd med, og vi mødes som minimum hver 3. uge til fælles morgenmad. Vi er både en flok af yngre og lidt ældre håndværkere, men fælles for os er, at vi aldrig går på kompromis med kvalitet og et veludført arbejde, som kunderne altid er glade for. Derudover har vi ambitioner om at blive dobbelt så mange inden for en kort årrække, ligesom vi arbejder for at blive Storkøbenhavns og Nordsjællands førende tømrer- og murerfirma. Er det lige dig, vi leder efter? Du har god erfaring som tømrer eller murer, og du er nu klar til at tage et større ansvar inden for projektstyring og mere administrative opgaver. Det kan også være, at du er uddannet bygningskonstruktør. Det er en fordel, hvis du har erfaring med forsikringsskader. Du har det bedst i en stilling, hvor du udfører opgaver på lige fod med dine kolleger, samtidig med at du bliver motiveret af at styre og lede projekterne. Du har gode administrative evner, og du behersker dansk i skrift og tale.

Tømrer eller murer med projektstyringsevner til forsikringsopgaver 

Er du klar til en stilling, hvor du styrer og leder vores projekter? Og vil du være en del af et ungdommeligt firma, der lever efter de gamle normer og derfor altid leverer kvalitetsarbejde?

Hos la Cour Byg ApS får du en arbejdsdag med stor frihed. Vi vil have dig, der kan dit kram og ikke går på kompromis med kvaliteten. Dig, der er stolt af at levere et godt stykke arbejde hver gang.

Opgaver i alle størrelser

Vi løser opgaver for private og virksomheder. Der er ikke det, vi ikke laver i Storkøbenhavn og Nordsjælland. Derudover har vi kontrakter med nogle af landets største forsikringsselskaber, og en stor del af dine opgaver bliver at håndtere og styre projekterne der kommer derfra. I løbet af en typisk uge kommer du til at:

  • projektstyre og planlægge vores opgaver
  • bestemme og bestille materialer
  • indhente tilbud fra leverandører
  • udføre tilsyn på pladserne.

Du bliver en del af ledergruppen, der består af ejeren og to projektleder. Sammen tager I de vigtige beslutninger og baner vejen for vores fremtid.

Et ungdommeligt team med gamle dyder

Du får 30 dygtige kolleger og en hverdag i et miljø, hvor ingen er højere eller lavere end andre. Vi er altid klar til at give hinanden en hånd med, og vi mødes som minimum hver 3. uge til fælles morgenmad. Vi er både en flok af yngre og lidt ældre håndværkere, men fælles for os er, at vi aldrig går på kompromis med kvalitet og et veludført arbejde, som kunderne altid er glade for. Derudover har vi ambitioner om at blive dobbelt så mange inden for en kort årrække, ligesom vi arbejder for at blive Storkøbenhavns og Nordsjællands førende tømrer- og murerfirma.

Er det lige dig, vi leder efter?

  • Du har god erfaring som tømrer eller murer, og du er nu klar til at tage et større ansvar inden for projektstyring og mere administrative opgaver. Det kan også være, at du er uddannet bygningskonstruktør.
  • Det er en fordel, hvis du har erfaring med forsikringsskader.
  • Du har det bedst i en stilling, hvor du udfører opgaver på lige fod med dine kolleger, samtidig med at du bliver motiveret af at styre og lede projekterne.
  • Du har gode administrative evner, og du behersker dansk i skrift og tale.
La Cour Byg ApSHillerød2019-08-09T00:00:002019-10-02T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Projektleder søges

PEITER OLSEN EL A/S

Hillerød
Peiter Olsen EL A S i Hillerød søger ansvarsfuld Projektleder til spændende og varierende opgaver indenfor elbranchen. Arbejdsopgaver Tilbudsberegning Projektledelse Styring af nybygningsopgaver Personale ansvar Pleje af eksisterende kunder Opsøgend...
Indrykket:10. september 2019
Udløbsdato:1. oktober 2019

Projektkoordinator til patientkald- og alarmløsningshåndtering

Region Hovedstaden

Hillerød
Region Hovedstaden vil i de kommende år implementere en ny platform, for højteknologisk patientkald og alarmløsning på de kommende sygehusbyggerier. I samme periode vil systemforvaltningen af legacy patientkald og alarmløsninger i Region Hovedstaden...
Indrykket:6. september 2019
Udløbsdato:20. september 2019

Projektleder til digitaliseringsprojekter

Hillerød Kommune

Hillerød
Vil du være med til at præge den digitale udvikling i hjertet af Nordsjælland og bidrage til at skabe sammenhængende digitale løsninger? Så er det dig vi søger!Hillerød Kommune er inde i en rivende digital udvikling med mange spændende it-projekter....
Indrykket:6. september 2019
Udløbsdato:27. september 2019

Projektleder til toårigt projekt

Hillerød Kommune

Hillerød
Brænder du for procesanalyse og RPA, ML og AI? Så er du måske den rette for os de næste to år.Digital udvikling og nye teknologier udvider løbende de vejvalg og muligheder Hillerød Kommune har for at løse de opgaver fællesskabet har delegeret til os...
Indrykket:6. september 2019
Udløbsdato:27. september 2019

Tømrer eller murer med projektstyringsevner til forsikringsager

La Cour Byg ApS

Hillerød
Tømrer eller murer med projektstyringsevner til forsikringsopgaver Er du klar til en stilling, hvor du styrer og leder vores projekter? Og vil du være en del af et ungdommeligt firma, der lever efter de gamle normer og derfor altid leverer kvalitets...
Indrykket:9. august 2019
Udløbsdato:2. oktober 2019