Projektleder

Odense Universitetshospital søger en projektleder til Økonomi og Planlægning

 

Er du god til at koordinere og skabe overblik?

Har du lyst til at være en vigtig del af en af de største hospitalsflytninger?

Brænder du for at understøtte OUH i at foretage de rigtige investeringer frem mod Nyt OUH?

Så er du måske vores nye kollega i Økonomi og Planlægning på Odense Universitetshospital.

 

Om os

Odense Universitetshospital behandler årligt mere en 100.000 indlagte patienter og har derudover 1.100.000 ambulante kontakter ud fra en ambition om Patienten først, Højeste faglighed og Helhed og ansvar.

 

En meget vigtig opgave er herudover også at forberede driften til at flytte til Nyt OUH. Nyt OUH forventes bygget færdig i november 2022. Herefter skal hospitalet indrettes og færdigudstyres, og møbler, udstyr og apparatur skal flyttes.

 

OUH står derfor midt i forberedelserne til Nyt OUH – et arbejde der omfatter både driftsplanlægning og driftstilpasning. Her har projektleder en central opgave i forhold til at få bundet investeringer sammen med planlægningen.

 

Om jobbet
Der foretages løbende forskellige typer af investeringer på OUH eksempelvis renovering og bygningsvedligehold, anskaffelser af udstyr og medicoteknisk apparatur til Nyt OUH samt ordinære medicotekniske apparaturanskaffelser på OUH. Samtidig er der flere forskellige finansieringskilder til de samlede investeringer, nogle årligt tilbagevendende og andre af mere ad hoc-karakter betinget af den økonomiske situation.

Der er derfor nedsat en programstyregruppe, som skal sikre, at de samlede investeringer i udstyr, apparatur, renovering og vedligehold har det fælles mål at sikre effektiv drift fra dag et for hele OUH efter indflytning på Nyt OUH.

Understøttelsen af arbejdet og den generelle stabsunderstøttelse af programstyregruppen varetages af Økonomi og Planlægning i en ny programunderstøttende stabsfunktion.

Opgaverne vil bl.a. bestå i:

  • Projektarbejde og projektledelse
  • Betjening af programstyregruppe og programleder
  • Sikre samlet, løbende overblik over investeringer og finansieringskilder
  • Koordinering mellem alle delprojekter
  • Driftsforberedende opgaver og rebudgettering
  • Derudover også andre opgaver i afdelingen

Dine kompetencer:

  • Du har en relevant videregående uddannelse som f.eks. cand.scient.pol., cand.oecon., cand.polit, ingeniør eller lignede
  • Du har relevant erfaring med projektledelse, ledelsesbetjening, sagsbehandling og økonomi i en offentlig sammenhæng, og du har gerne kendskab til sundhedsvæsenet
  • Herunder har du også gerne erfaring med større planlægningsopgaver indenfor medicoteknisk udstyr, renoveringer eller lignende
  • Du kan agere i en tværfaglig organisation og sikrer rettidige leverancer af høj faglig kvalitet til både programledelse, afdelinger, direktion og region
  • Du kan tænke analytisk, trives med tal og har gode kommunikative evner
  • Som person er du selvstændigt men også en god holdspiller, som kan være trækkraften i teamet
  • Du har en god organisationsforståelse og forstår at skabe gode samarbejdsrelationer både internt og eksternt
  • Samtidigt er det vigtigt for os, at du har et godt humør, er udadvendt og bidrager positivt i opgaveløsningen 

Vi tilbyder 

  • Social og harmonisk arbejdsplads med plads til forskellighed
  • Humor og uformel tilgang
  • Travl og faglig udfordrende hverdag med mange spændende opgaver

Organisatorisk placering, reference og samarbejdsrelationer 

Økonomi og Planlægning er en af 6 stabsafdelinger på OUH og består af 4 enheder:

  • Nyt OUH Forberedelse er bemandet af en projektchef, en chefkonsulent og en projektkonsulent, som varetager en lang række driftsforberedende opgaver
  • I Dataenheden understøtter datakonsulenter, LEAN-konsulent og registreringskonsulenter de kliniske afdelinger i registreringspraksis, datarobotter og dataunderstøttelse
  • Økonomikonsulentenheden består af en økonomikonsulentchef og en række økonomi- og planlægningskonsulenter, som står for budgetlægning, økonomiopfølgning og planlægning
  • Budget og Regnskab, som understøtter bogføring, controlling, rejseservice, forskerstøtte, RPA-udvikling mv.

Du vil blive en del af Nyt OUH Forberedelse og refererer til stabschefen for Økonomi og Planlægning. Du vil få en bred samarbejdsfalde i organisationen til de øvrige stabe, afdelinger, direktion og Regionen.

Vilkår

Løn og ansættelsesvilkår fastlægges i henhold til aftale mellem Danske Regioner og forhandlingsberettiget organisation.

 

Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til stabschef Henrik Seemann, mobil 51 55 98 23.

 

Ansøgningsfrist er søndag den 9. august 2020. Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler i uge 34 og 35.

 


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der matcher din søgning

Projektleder til TV 2, Digital Workspace image

sydjob

Odense C
Stillingen er forankret i Forretningssystemer, som er en del af Digital Workspace på TV 2. Vi har ansvar for drift, udvikling og vedligehold af TV 2s fælles it-services. Teamet består af 9 fagligt dygtige medarbejdere fordelt på roller som projektle...
Indrykket:4. august 2020

Projektleder til TV 2, Digital Workspace

sydjob

Odense C
, Odense Stillingen er forankret i Forretningssystemer, som er en del af Digital Workspace på TV 2. Vi har ansvar for drift, udvikling og vedligehold af TV 2s fælles it-services. Teamet består af 9 fagligt dygtige medarbejdere fordelt på roller som ...
Indrykket:4. august 2020

Projektleder med min. 5-10 års erfaring med projektledelse af totalentrepriser søges til 5E Byg A/S

sydjob

Odense C
søger for kunde i Odense Vores kunde 5E Byg A S blev etableret i 2007. Fem ildsjæle, Per Jørgensen, Torben Nielsen, Morten Vibæk, Allan Østergaard og Kresten Andreasen slog sig sammen i entreprenørvirksomheden med Per og Torben i spidsen. Deraf navn...
Indrykket:4. august 2020

Koordinerende medarbejder til kommunikation og kundesupport

HR-ON

Odense C
HR-ON er en førende dansk udbyder af en cloudbaseret løsning for HR- og rekrutteringsopgaver. En løsning der bruges af både offentlige, private og lokale virksomheder samt professionelle headhuntere. I lyset af den succes HR-ON har med to Børsen Gaz...
Indrykket:13. juli 2020

PROJEKTLEDER - TOTALENTREPRISER, BYGGERI

ConfidenceSearch

Odense SV
For vor kunde Gråkjær i Holstebro søges en alsidig projektleder, som er klar til at udføre projekter indenfor landbrugs-, bolig- og erhvervsbyggeri i totalentreprise. Der kan forekomme projekter i f.eks. Norge, hvilket medfører begrænset rejseaktivi...
Indrykket:3. juli 2020

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der matcher din søgning

Projektleder til TV 2, Digital Workspace image

sydjob

Odense C
Stillingen er forankret i Forretningssystemer, som er en del af Digital Workspace på TV 2. Vi har ansvar for drift, udvikling og vedligehold af TV 2s fælles it-services. Teamet består af 9 fagligt dygtige medarbejdere fordelt på roller som projektle...
Indrykket:4. august 2020

Projektleder til TV 2, Digital Workspace

sydjob

Odense C
, Odense Stillingen er forankret i Forretningssystemer, som er en del af Digital Workspace på TV 2. Vi har ansvar for drift, udvikling og vedligehold af TV 2s fælles it-services. Teamet består af 9 fagligt dygtige medarbejdere fordelt på roller som ...
Indrykket:4. august 2020

Projektleder med min. 5-10 års erfaring med projektledelse af totalentrepriser søges til 5E Byg A/S

sydjob

Odense C
søger for kunde i Odense Vores kunde 5E Byg A S blev etableret i 2007. Fem ildsjæle, Per Jørgensen, Torben Nielsen, Morten Vibæk, Allan Østergaard og Kresten Andreasen slog sig sammen i entreprenørvirksomheden med Per og Torben i spidsen. Deraf navn...
Indrykket:4. august 2020

Koordinerende medarbejder til kommunikation og kundesupport

HR-ON

Odense C
HR-ON er en førende dansk udbyder af en cloudbaseret løsning for HR- og rekrutteringsopgaver. En løsning der bruges af både offentlige, private og lokale virksomheder samt professionelle headhuntere. I lyset af den succes HR-ON har med to Børsen Gaz...
Indrykket:13. juli 2020

PROJEKTLEDER - TOTALENTREPRISER, BYGGERI

ConfidenceSearch

Odense SV
For vor kunde Gråkjær i Holstebro søges en alsidig projektleder, som er klar til at udføre projekter indenfor landbrugs-, bolig- og erhvervsbyggeri i totalentreprise. Der kan forekomme projekter i f.eks. Norge, hvilket medfører begrænset rejseaktivi...
Indrykket:3. juli 2020