Projektleder - energirådgiver

Projektleder til Dansk Energirådgivning

Er du passioneret omkring energi – og har du øje for optimering og besparelser på industrisegmentet?

Kan du li’ afvekslingen mellem at være ude hos kunderne og fordybe dig i energiberegninger?

For vores kunde Dansk Energirådgivning søger vi en dygtig Projektleder/energirådgiver.

Dansk Energirådgivning A/S er Danmarks største uvildige energirådgiver. I 2017 leverede de over 23 % af de samlede realiserede energibesparelser i Danmark.

Dansk Energirådgivning rådgiver særligt i brancherne industri, landbrug, biogas, gartneri og den maritime sektor omkring energisparprojekter og sikrer rentable og innovative tekniske løsninger samt et overblik over tilskudsmulighederne.

Den nye projektleder skal rådgive om energibesparelser og -optimering til industrikunder. Stillingen er nyoprettet.

Jobbet:

Som projektleder har du ansvaret for egne kunder. Du er nøglepersonen, der har den indledende kontakt med kunden, hvor du gennemgår virksomheden og ser på de muligheder der er.

Herefter “trækker du i arbejdstøjet” og udfører detaljerede målinger og fysisk gennemgang af anlægget og området. Herefter beregner du opgaven, udvikler løsninger og dokumenterer opgaven – samtidig har den tætte dialog med kunden i processen, så du sikrer en tryg dialog omkring løsningsmulighederne.

Om dig:

Du er resultatorienteret, og elsker at se dine projekter komme i mål - samtidig kræver jobbet også en stor struktur og detaljegrad, så du er nok lidt perfektionistisk anlagt.

Vi forstiller os, at du er uddannet maskinmester eller lignende, så du har den rette tekniske forståelse - måske er du energisynskonsulent, men det er ikke et krav.

Du forstå dig på energi – faktisk må du gerne være meget passioneret omkring energi. Du følger udviklingen og de nye tendenser, og har gerne nogle års erfaring fra branchen.

Du tilbydes:

Du får en selvstændig hverdag, hvor vi forestiller os, at du bruger 2 dage om ugen ude hos kunderne i Jylland og resten på kontoret i Silkeborg, hvor du kan fordybe dig i dine projekter.

Du får stor opbakning i organisationen og specialiserede kolleger, du kan sparre og videns dele med. Det er en ambitiøs virksomhed der arbejder målrettet – og som vil være de bedste i branchen. Tonen er uformel og kollegial – man føler sig velkommen, så snart man træder indenfor.

Virksomheden:

Dansk Energirådgivning blev grundlagt i 2007 og er siden vokset til 40 medarbejdere – i 2017 stod virksomheden for 23% af Danmarks realiserede energibesparelser og arbejder hele tiden på at spare endnu mere energi.

Når projektlederne finder frem til de optimale økonomiske og tekniske løsninger i et energispareprojekt, er det altid baseret på 100 % uvildighed. Dansk Energirådgivnings opgave er at bevare overblikket og skabe innovative løsninger, som er værdiskabende for kunden.

Se mere om Dansk Energirådgivning på www.danskenergiraadgivning.dk

Ansøgning:

Indsend venligst din ansøgning via linket i højre kolonne.

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Heidi Dalkjær Simonsen tlf. 51 88 08 04, hds@erhr.dk eller Michael Folmann tlf. 21 21 64 64 mf@erhr.dk.

Ansøgningsfrist er så hurtigt som muligt.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330011369Phoenix-1e385a5412019-04-29T00:00:00Projektleder - energirådgiver

Projektleder til Dansk Energirådgivning

Er du passioneret omkring energi – og har du øje for optimering og besparelser på industrisegmentet?

Kan du li’ afvekslingen mellem at være ude hos kunderne og fordybe dig i energiberegninger?

For vores kunde Dansk Energirådgivning søger vi en dygtig Projektleder/energirådgiver.

Dansk Energirådgivning A/S er Danmarks største uvildige energirådgiver. I 2017 leverede de over 23 % af de samlede realiserede energibesparelser i Danmark.

Dansk Energirådgivning rådgiver særligt i brancherne industri, landbrug, biogas, gartneri og den maritime sektor omkring energisparprojekter og sikrer rentable og innovative tekniske løsninger samt et overblik over tilskudsmulighederne.

Den nye projektleder skal rådgive om energibesparelser og -optimering til industrikunder. Stillingen er nyoprettet.

Jobbet:

Som projektleder har du ansvaret for egne kunder. Du er nøglepersonen, der har den indledende kontakt med kunden, hvor du gennemgår virksomheden og ser på de muligheder der er.

Herefter “trækker du i arbejdstøjet” og udfører detaljerede målinger og fysisk gennemgang af anlægget og området. Herefter beregner du opgaven, udvikler løsninger og dokumenterer opgaven – samtidig har den tætte dialog med kunden i processen, så du sikrer en tryg dialog omkring løsningsmulighederne.

Om dig:

Du er resultatorienteret, og elsker at se dine projekter komme i mål - samtidig kræver jobbet også en stor struktur og detaljegrad, så du er nok lidt perfektionistisk anlagt.

Vi forstiller os, at du er uddannet maskinmester eller lignende, så du har den rette tekniske forståelse - måske er du energisynskonsulent, men det er ikke et krav.

Du forstå dig på energi – faktisk må du gerne være meget passioneret omkring energi. Du følger udviklingen og de nye tendenser, og har gerne nogle års erfaring fra branchen.

Du tilbydes:

Du får en selvstændig hverdag, hvor vi forestiller os, at du bruger 2 dage om ugen ude hos kunderne i Jylland og resten på kontoret i Silkeborg, hvor du kan fordybe dig i dine projekter.

Du får stor opbakning i organisationen og specialiserede kolleger, du kan sparre og videns dele med. Det er en ambitiøs virksomhed der arbejder målrettet – og som vil være de bedste i branchen. Tonen er uformel og kollegial – man føler sig velkommen, så snart man træder indenfor.

Virksomheden:

Dansk Energirådgivning blev grundlagt i 2007 og er siden vokset til 40 medarbejdere – i 2017 stod virksomheden for 23% af Danmarks realiserede energibesparelser og arbejder hele tiden på at spare endnu mere energi.

Når projektlederne finder frem til de optimale økonomiske og tekniske løsninger i et energispareprojekt, er det altid baseret på 100 % uvildighed. Dansk Energirådgivnings opgave er at bevare overblikket og skabe innovative løsninger, som er værdiskabende for kunden.

Se mere om Dansk Energirådgivning på www.danskenergiraadgivning.dk

Ansøgning:

Indsend venligst din ansøgning via linket i højre kolonne.

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Heidi Dalkjær Simonsen tlf. 51 88 08 04, hds@erhr.dk eller Michael Folmann tlf. 21 21 64 64 mf@erhr.dk.

Ansøgningsfrist er så hurtigt som muligt.

Projektleder til Dansk Energirådgivning Er du passioneret omkring energi og har du øje for optimering og besparelser på industrisegmentet? Kan du li afvekslingen mellem at være ude hos kunderne og fordybe dig i energiberegninger? For vores kunde Dansk Energirådgivning søger vi en dygtig Projektleder energirådgiver. Dansk Energirådgivning A S er Danmarks største uvildige energirådgiver. I 2017 leverede de over 23 af de samlede realiserede energibesparelser i Danmark. Dansk Energirådgivning rådgiver særligt i brancherne industri, landbrug, biogas, gartneri og den maritime sektor omkring energisparprojekter og sikrer rentable og innovative tekniske løsninger samt et overblik over tilskudsmulighederne. Den nye projektleder skal rådgive om energibesparelser og -optimering til industrikunder. Stillingen er nyoprettet. Jobbet: Som projektleder har du ansvaret for egne kunder. Du er nøglepersonen, der har den indledende kontakt med kunden, hvor du gennemgår virksomheden og ser på de muligheder der er. Herefter trækker du i arbejdstøjet og udfører detaljerede målinger og fysisk gennemgang af anlægget og området. Herefter beregner du opgaven, udvikler løsninger og dokumenterer opgaven samtidig har den tætte dialog med kunden i processen, så du sikrer en tryg dialog omkring løsningsmulighederne. Om dig: Du er resultatorienteret, og elsker at se dine projekter komme i mål - samtidig kræver jobbet også en stor struktur og detaljegrad, så du er nok lidt perfektionistisk anlagt. Vi forstiller os, at du er uddannet maskinmester eller lignende, så du har den rette tekniske forståelse - måske er du energisynskonsulent, men det er ikke et krav. Du forstå dig på energi faktisk må du gerne være meget passioneret omkring energi. Du følger udviklingen og de nye tendenser, og har gerne nogle års erfaring fra branchen. Du tilbydes: Du får en selvstændig hverdag, hvor vi forestiller os, at du bruger 2 dage om ugen ude hos kunderne i Jylland og resten på kontoret i Silkeborg, hvor du kan fordybe dig i dine projekter. Du får stor opbakning i organisationen og specialiserede kolleger, du kan sparre og videns dele med. Det er en ambitiøs virksomhed der arbejder målrettet og som vil være de bedste i branchen. Tonen er uformel og kollegial man føler sig velkommen, så snart man træder indenfor. Virksomheden: Dansk Energirådgivning blev grundlagt i 2007 og er siden vokset til 40 medarbejdere i 2017 stod virksomheden for 23 af Danmarks realiserede energibesparelser og arbejder hele tiden på at spare endnu mere energi. Når projektlederne finder frem til de optimale økonomiske og tekniske løsninger i et energispareprojekt, er det altid baseret på 100 uvildighed. Dansk Energirådgivnings opgave er at bevare overblikket og skabe innovative løsninger, som er værdiskabende for kunden. Se mere om Dansk Energirådgivning på www.danskenergiraadgivning.dk Ansøgning: Indsend venligst din ansøgning via linket i højre kolonne. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Heidi Dalkjær Simonsen tlf. 51 88 08 04, hds@erhr.dk eller Michael Folmann tlf. 21 21 64 64 mf@erhr.dk. Ansøgningsfrist er så hurtigt som muligt.11jobnet1e385a54100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-24T00:00:000000http://erhr.dk/for-kandidater/ledige-jobs/226510EuropaDanmarkJyllandØstjyllandSkanderborgEuropaDanmarkJyllandMidtjyllandIkast-BrandeEuropaDanmarkJyllandMidtjyllandSilkeborg3513471Effektiv Rekruttering11Glarmestervej 18B8600SilkeborgDKDanmark0hds@erhr.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent749247JobNet4978842497884210025-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1e385a54https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=1e385a54https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1e385a54&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1e385a54&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/4.jpgEr du den nye Projektleder i Effektiv Rekruttering?12007991Dansk3Læse/ tale213111Projektleder6Ledelse361567359Heidihds@erhr.dkDKDanmarkDKDanmark329999410Projektleder / tilbudsberegnerRobot Vi søger en projektleder tilbudsberegner med erfaring inden for ventilation til ansættelse hurtigst muligt. Du skal kunne arbejde struktureret og selvstændigt med egne projekter samt assistere teamet. Du skal have erfaring og kendskab til branchen. Dine primære arbejdsopgaver vil være projektering kalkulation samt den daglige drift koordinering af egne projekter. Vi forventer, at du: Har en relevant erfaring og kender til branchen. Har godt kendskab til ventilation og tilhørende produkter (brand, VAV, etc.). Har erfaring som projektleder tilbudsberegner. Vi tilbyder: En spændende stilling med udfordringer og forskelligartede opgaver. Mulighed for at påvirke dagligdagen i tæt samarbejde med kolleger. God løn og ordentlige arbejdsforhold. Tiltrædelse hurtigst muligt. Midt Ventilation oplever stor interesse for vores løsninger inden for ventilation af boliger, kontorbyggeri, institutioner, osv. Kontoret er placeret i Ikast, men vi arbejder i hele landet. Vi er et firma i vækst og søger den rette person, som kan være med til at udvikle sig selv sammen med organisationen. Lyder dette som dig? Så tag gerne kontakt. Send ansøgning med CV til sol@midtvent.dk for yderligere information kontakt Stephan Olesen på tlf. 93960200.

Vi søger en projektleder/tilbudsberegner med erfaring inden for ventilation til ansættelse hurtigst muligt. Du skal kunne arbejde struktureret og selvstændigt med egne projekter samt assistere teamet. Du skal have erfaring og kendskab til branchen.

Dine primære arbejdsopgaver vil være projektering/kalkulation samt den daglige drift/koordinering af egne projekter.

Vi forventer, at du:

• Har en relevant erfaring og kender til branchen.

• Har godt kendskab til ventilation og tilhørende produkter (brand, VAV, etc.).

• Har erfaring som projektleder/tilbudsberegner.

Vi tilbyder:

• En spændende stilling med udfordringer og forskelligartede opgaver.

• Mulighed for at påvirke dagligdagen i tæt samarbejde med kolleger.

• God løn og ordentlige arbejdsforhold.

• Tiltrædelse hurtigst muligt.

Midt Ventilation oplever stor interesse for vores løsninger inden for ventilation af boliger, kontorbyggeri, institutioner, osv. Kontoret er placeret i Ikast, men vi arbejder i hele landet. Vi er et firma i vækst og søger den rette person, som kan være med til at udvikle sig selv sammen med organisationen.

Lyder dette som dig? Så tag gerne kontakt.

Send ansøgning med CV til sol@midtvent.dk – for yderligere information kontakt Stephan Olesen på tlf. 93960200.

MIDT VENTILATION ApSIkast2019-04-02T00:00:002019-05-28T00:00:00
330004953ProjektlederRobot Danmarks førende virksomhed indenfor bygningsdigitalisering søger projektleder. Da eseebase er i høj vækst, søger vi endnu en erfaren projektleder til vores afdeling i Herning. Du bliver en del af et meget stærkt tværfagligt fællesskab, hvor projektlederen har det overordnede ansvar for den samlede leverance til kunderne. Du får ansvar for egne projekter og skal sikre at projekterne drives og kommer godt og sikkert i mål. Du har det overordnede ansvar for at sikre fremdrift, projektøkonomi og kvalitet i projektet indenfor givne aftaler og rammer. Dine arbejdsområder vil primært bestå af: Projektopfølgning- og planlægning i samarbejde med team- og digitaliseringsledere, dvs. sikre rette og tilstrækkelige ressourcer på rette tidspunkter og på aftalte aktiviteter. Sikre maksimal involvering af produktionen i Østen Briefing og faglig sparring med team- og digitaliseringsledere Sikre ugentlig opfølgning på egne projekter herunder timeforbrug og lønsomhed Udarbejde timevurderinger på given opgave samt løbende identificere ekstraydelser og forhandle honorar herfor Opbygge kunderelationer og mersalg Du vil få reference til projektchefen Vi forestiller os, at du: Minimum 3 års projektleder erfaring Medvirker til udarbejdelse af tilbud og kontraktudkast Er vant til at forhandle samt skabe mersalg Erfaring indenfor økonomistyring Er struktureret, ansvarsbevidst og har sans for akkuratesse Har gode formidlings- og kommunikationskundskaber Baggrund fra byggebranchen, gerne den rådgivende del vil være en fordel men ikke et krav Vi tilbyder: En spændende stilling i en nytænkende og levende organisation, hvor der er et godt arbejdsmiljø, god stemning og ikke langt til træk på smilebåndet. Du vil få mulighed for aktivt at deltage i udviklingen, præge din egen hverdag samt at have indflydelse på planlægning af egne forskelligartede opgaver. Vi er en fleksibel arbejdsplads, med mange både faglige og sociale arrangementer. Hvem er eseebase? Eseebase er førende indenfor bygningsdigitalisering, og vi er sat i verden for at gøre bygninger levende med digitale løsninger, der gør det lettere og billigere at håndtere drift og vedligeholdelse. Vores ekspertise i innovative og skræddersyede løsninger, vender vrangen ud på bygninger og får dem til at tale. Vi er en sammentømret, global familie med et tæt dagligt samarbejde. Nogen af os arbejder i Danmark andre i Asien. Fælles for os alle er, at vi excellerer inden for vores fag, og at vi hver dag løfter i flok for at skabe innovative løsninger for vores kunder. Vi får bygninger til at tale, så vores kunder kan handle. Psst - eseebase blev kåret som Gazelle virksomhed i 2017 2018 Kan du se dig selv? Hvis du kan du se dig selv i ovenstående, bedes du snarest muligt sende en ansøgning og CV, via vores online ansøgningsformular, til Effektiv Rekruttering som bistår eseebase ved denne rekruttering. For yderligere informationer om stillingen er du velkommen til at kontakte Claus Bønløkke, cb@erhr.dk tlf. 40406633 Ansøgningsfrist snarest muligt samtaler afholdes løbende. Alle henvendelser behandles med behørig diskretion og fuld fortrolighed, i henhold til GDPR (Persondataforordningen).

Danmarks førende virksomhed indenfor bygningsdigitalisering søger projektleder.

Da eseebase er i høj vækst, søger vi endnu en erfaren projektleder til vores afdeling i Herning. Du bliver en del af et meget stærkt tværfagligt fællesskab, hvor projektlederen har det overordnede ansvar for den samlede leverance til kunderne. Du får ansvar for egne projekter og skal sikre at projekterne drives og kommer godt og sikkert i mål. Du har det overordnede ansvar for at sikre fremdrift, projektøkonomi og kvalitet i projektet indenfor givne aftaler og rammer.

Dine arbejdsområder vil primært bestå af:

• Projektopfølgning- og planlægning i samarbejde med team- og digitaliseringsledere, dvs. sikre rette og tilstrækkelige ressourcer på rette tidspunkter og på aftalte aktiviteter.

• Sikre maksimal involvering af produktionen i Østen

• Briefing og faglig sparring med team- og digitaliseringsledere

• Sikre ugentlig opfølgning på egne projekter – herunder timeforbrug og lønsomhed

• Udarbejde timevurderinger på given opgave samt løbende identificere ekstraydelser og forhandle honorar herfor

• Opbygge kunderelationer og mersalg

• Du vil få reference til projektchefen

Vi forestiller os, at du:

• Minimum 3 års projektleder erfaring

• Medvirker til udarbejdelse af tilbud og kontraktudkast

• Er vant til at forhandle samt skabe mersalg

• Erfaring indenfor økonomistyring

• Er struktureret, ansvarsbevidst og har sans for akkuratesse

• Har gode formidlings- og kommunikationskundskaber

• Baggrund fra byggebranchen, gerne den rådgivende del vil være en fordel men ikke et krav

Vi tilbyder:
En spændende stilling i en nytænkende og levende organisation, hvor der er et godt arbejdsmiljø, god stemning og ikke langt til træk på smilebåndet. Du vil få mulighed for aktivt at deltage i udviklingen, præge din egen hverdag samt at have indflydelse på planlægning af egne forskelligartede opgaver. Vi er en fleksibel arbejdsplads, med mange både faglige og sociale arrangementer.


Hvem er eseebase?
Eseebase er førende indenfor bygningsdigitalisering, og vi er sat i verden for at gøre bygninger levende med digitale løsninger, der gør det lettere og billigere at håndtere drift og vedligeholdelse. Vores ekspertise i innovative og skræddersyede løsninger, vender vrangen ud på bygninger og får dem til at tale.
Vi er en sammentømret, global familie med et tæt dagligt samarbejde. Nogen af os arbejder i Danmark – andre i Asien. Fælles for os alle er, at vi excellerer inden for vores fag, og at vi hver dag løfter i flok for at skabe innovative løsninger for vores kunder. Vi får bygninger til at tale, så vores kunder kan handle.

Psst - eseebase blev kåret som Gazelle virksomhed i 2017/2018

Kan du se dig selv?
Hvis du kan du se dig selv i ovenstående, bedes du snarest muligt sende en ansøgning og CV, via vores online ansøgningsformular, til Effektiv Rekruttering som bistår eseebase ved denne rekruttering. For yderligere informationer om stillingen er du velkommen til at kontakte Claus Bønløkke, cb@erhr.dk tlf. 40406633
Ansøgningsfrist snarest muligt – samtaler afholdes løbende.
Alle henvendelser behandles med behørig diskretion og fuld fortrolighed, i henhold til GDPR (Persondataforordningen).

Effektiv RekrutteringHerning2019-04-11T00:00:002019-06-09T00:00:00
330024306Project Management Organisation SpecialistRobot Do you want to champion excellent project management to drive an improved business performance in Vestas Manufacturing and Global Procurement? We are looking for a PMO Specialist with a thorough understanding of and hands-on experience with project management methods and best practices. You know how to organise project portfolios and you are experienced in training project leaders and organisations to excel in project execution in a complex corporate environment. Blades Blade Launch Execution COO Project Management Office The COO Project Management Office is a fast moving, international team that has a mission of building and developing Vestas global manufacturing footprint. We are a team of 30 project managers and PMO specialists located around the world, dedicated to building best practices in project and portfolio management and delivering safe and reliable project results. Responsibilities Lead the development of improvement initiatives in the areas of project excellence and portfolio management Support COO project managers in the use of the PMO toolbox for high quality project execution Coordinate new project origination and business process development across the Vestas value chain Train project managers and business stakeholders on PMO tools and best practices Full ownership of specific initiatives within the PMO service catalog Proactively identifying opportunities for PMO development, and participating in PMO strategy sessions to mature the level of project execution and portfolio management Working with project managers and participating in workshops with project teams and line management to ensure the effective application of the PMO toolbox and adherence to project management best practices Ensure thorough estimation and planning of resources across the organisation with regard to project deliverables and plans Qualifications We expect you to have a relevant Bachelor or Master s degree focusing on Project Management. 3-5 years of relevant working experience with PMO development. Certification with PRINCE2 Foundation or IPMA D. PRINCE2 Practitioner or PMP preferred. Competencies Thorough your understanding of and hands-on experience with project management methods and best practices we expect you to have experience with: Organising project portfolios in a complex corporate environment Training project leaders and organisations to excel in project execution Strong communication and presentation skills with PRINCE2 Foundation or IPMA D, PRINCE2 Practitioner or PMP preferred Project planning monitoring and control methodologies and best practices Steerco training and project governance At the personal level we expect you to: Ensure an outside-in view to build business and create customer value Drive improvements, innovates and embraces challenges Show the way and make use of future talents Communicates with conviction, impact and respect Build and lead diverse high performing teams and organisations Embrace one Vestas - thinks globally, acts locally Drive results through focus and prioritisation Build trust and hold people accountable What we offer We offer the ability to learn and implement groundbreaking new solutions in a fast-paced and blooming wind turbine industry. The right candidate will have the opportunity to greatly impact Vestas current and future PM Organisation. You will be part of diverse team that challenges the status quo. Additionally, you will be part of an international organisation with opportunities to grow and develop in the job professionally and personally. Additional information Your primary work location will be Hammel, Denmark. Expected travelling around 40 days per year. For additional information about the position, please contact: COO Project Management Office, Joshua Stinogel at 45 5226 1089. About Vestas Vestas is the energy industry s global partner on sustainable energy solutions. We design, manufacture, install, and service wind turbines across the globe, and with 97 GW of wind turbines in 79 countries, we have installed more wind power than anyone else. Through our industry-leading smart data capabilities and unparalleled 83 GW of wind turbines under service, we use data to interpret, forecast, and exploit wind resources and deliver best-in-class wind power solutions. Together with our customers, Vestas more than 24,400 employees are bringing the world sustainable energy solutions to power a bright future. We invite you to learn more about Vestas by visiting our website at www.vestas.com and following us on our social media channels.

Do you want to champion excellent project management to drive an improved business performance in Vestas Manufacturing and Global Procurement?
We are looking for a PMO Specialist with a thorough understanding of and hands-on experience with project management methods and best practices. You know how to organise project portfolios and you are experienced in training project leaders and organisations to excel in project execution in a complex corporate environment.

Blades > Blade Launch & Execution > COO Project Management Office
The COO Project Management Office is a fast moving, international team that has a mission of building and developing Vestas' global manufacturing footprint. We are a team of 30 project managers and PMO specialists located around the world, dedicated to building best practices in project and portfolio management and delivering safe and reliable project results. 

Responsibilities

  • Lead the development of improvement initiatives in the areas of project excellence and portfolio management
  • Support COO project managers in the use of the PMO toolbox for high quality project execution
  • Coordinate new project origination and business process development across the Vestas value chain
  • Train project managers and business stakeholders on PMO tools and best practices
  • Full ownership of specific initiatives within the PMO service catalog
  • Proactively identifying opportunities for PMO development, and participating in PMO strategy sessions to mature the level of project execution and portfolio management
  • Working with project managers and participating in workshops with project teams and line management to ensure the effective application of the PMO toolbox and adherence to project management best practices
  • Ensure thorough estimation and planning of resources across the organisation with regard to project deliverables and plans

Qualifications

  • We expect you to have a relevant Bachelor or Master's degree focusing on Project Management.
  • 3-5 years of relevant working experience with PMO development.
  • Certification with PRINCE2 Foundation or IPMA D. PRINCE2 Practitioner or PMP preferred.

Competencies
Thorough your understanding of and hands-on experience with project management methods and best practices we expect you to have experience with: 

  • Organising project portfolios in a complex corporate environment
  • Training project leaders and organisations to excel in project execution
  • Strong communication and presentation skills with PRINCE2 Foundation or IPMA D, PRINCE2 Practitioner or PMP preferred
  • Project planning monitoring and control methodologies and best practices
  • Steerco training and project governance

At the personal level we expect you to:

  • Ensure an outside-in view to build business and create customer value
  • Drive improvements, innovates and embraces challenges
  • Show the way and make use of future talents 
  • Communicates with conviction, impact and respect
  • Build and lead diverse high performing teams and organisations
  • Embrace one Vestas - thinks globally, acts locally
  • Drive results through focus and prioritisation
  • Build trust and hold people accountable

 What we offer
We offer the ability to learn and implement groundbreaking new solutions in a fast-paced and blooming wind turbine industry. The right candidate will have the opportunity to greatly impact Vestas' current and future PM Organisation. You will be part of diverse team that challenges the status quo. Additionally, you will be part of an international organisation with opportunities to grow and develop in the job – professionally and personally.

Additional information
Your primary work location will be Hammel, Denmark. Expected travelling around 40 days per year. 
For additional information about the position, please contact: COO Project Management Office, Joshua Stinogel at +45 5226 1089.  

About Vestas

Vestas is the energy industry’s global partner on sustainable energy solutions. We design, manufacture, install, and service wind turbines across the globe, and with 97 GW of wind turbines in 79 countries, we have installed more wind power than anyone else. 

Through our industry-leading smart data capabilities and unparalleled 83 GW of wind turbines under service, we use data to interpret, forecast, and exploit wind resources and deliver best-in-class wind power solutions. Together with our customers, Vestas’ more than 24,400 employees are bringing the world sustainable energy solutions to power a bright future. 

We invite you to learn more about Vestas by visiting our website at www.vestas.com and following us on our social media channels.

Vestas Wind Systems A/SHammel2019-05-14T00:00:002019-05-28T00:00:00
330024309Project Management Organisation ProfessionelRobot Do you want to work with excellent project management to drive improved business performance in Vestas Manufacturing and Global Procurement? We are looking for a PMO Professional with a keen interest in project management methods, best practices and project execution in a complex corporate environment. Blades Blade Launch Execution COO Project Management Office The COO Project Management Office is a fast moving, international team that has a mission of building and developing Vestas global manufacturing footprint. We are a team of 30 project managers and PMO specialists located around the world, dedicated to building best practices in project and portfolio management and delivering safe and reliable project results. Responsibilties Support the development of improvement initiatives in the areas of project excellence and portfolio management Support COO project managers in the use of the PMO toolbox for high quality project execution Coordinate new project origination and business process development across the Vestas value chain Train project managers and business stakeholders on PMO tools and best practices Full ownership of specific initiatives within the PMO service catalog Proactively identifying opportunities for PMO development, and participating in PMO strategy sessions to mature the level of project execution and portfolio management Working with project managers and participating in workshops with project teams and line management to ensure the effective application of the PMO toolbox and adherence to project management best practices Ensure thorough estimation and planning of resources across the organisation with regard to project deliverables and plans Qualifications We expect you to have a relevant Bachelor or Master s degree focusing on Project Management. 0-3 years of relevant working experience with PMO development. Certification with PRINCE2 Foundation or IPMA D. PRINCE2 Practitioner or PMP preferred. Competencies We expect you to have insight into the following areas: Organising project portfolios in a complex corporate environment How to train project leaders and organisations to excel in project execution Strong communication and presentation Skills Experience with PRINCE2 Foundation or IPMA D, PRINCE2 Practitioner or PMP is preferred Project planning monitoring and control methodologies and best practices Steerco training and project governance At the personal level we expect you to: Ensure an outside-in view to build business and create customer value Drive improvements, innovates and embraces challenges Communicate with conviction, impact and respect Support in building and leading diverse high performing teams and organisations Embrace one Vestas - thinks globally, acts locally Drive results through focus and prioritisation Build trust and hold people accountable What we offer We offer the ability to learn and implement groundbreaking new solutions in a fast-paced and blooming wind turbine industry. The right candidate will have the opportunity to greatly impact Vestas current and future PM Organisation. You will be part of diverse team that challenges the status quo. Additionally, you will be part of an international organisation with opportunities to grow and develop in the job professionally and personally. Additional information Your primary work location will be Hammel, Denmark. Expected travelling around 40 days per year. For additional information about the position, please contact: COO Project Management Office, Joshua Stinogel at 45 5226 1089. About Vestas Vestas is the energy industry s global partner on sustainable energy solutions. We design, manufacture, install, and service wind turbines across the globe, and with 97 GW of wind turbines in 79 countries, we have installed more wind power than anyone else. Through our industry-leading smart data capabilities and unparalleled 83 GW of wind turbines under service, we use data to interpret, forecast, and exploit wind resources and deliver best-in-class wind power solutions. Together with our customers, Vestas more than 24,400 employees are bringing the world sustainable energy solutions to power a bright future. We invite you to learn more about Vestas by visiting our website at www.vestas.com and following us on our social media channels.

Do you want to work with excellent project management to drive improved business performance in Vestas Manufacturing and Global Procurement?
We are looking for a PMO Professional with a keen interest in project management methods, best practices and project execution in a complex corporate environment.

Blades > Blade Launch & Execution > COO Project Management Office
The COO Project Management Office is a fast moving, international team that has a mission of building and developing Vestas' global manufacturing footprint. We are a team of 30 project managers and PMO specialists located around the world, dedicated to building best practices in project and portfolio management and delivering safe and reliable project results. 

Responsibilties

  • Support the development of improvement initiatives in the areas of project excellence and portfolio management
  • Support COO project managers in the use of the PMO toolbox for high quality project execution
  • Coordinate new project origination and business process development across the Vestas value chain
  • Train project managers and business stakeholders on PMO tools and best practices
  • Full ownership of specific initiatives within the PMO service catalog
  • Proactively identifying opportunities for PMO development, and participating in PMO strategy sessions to mature the level of project execution and portfolio management
  • Working with project managers and participating in workshops with project teams and line management to ensure the effective application of the PMO toolbox and adherence to project management best practices
  • Ensure thorough estimation and planning of resources across the organisation with regard to project deliverables and plans

Qualifications

  • We expect you to have a relevant Bachelor or Master's degree focusing on Project Management.
  • 0-3 years of relevant working experience with PMO development.
  • Certification with PRINCE2 Foundation or IPMA D. PRINCE2 Practitioner or PMP preferred.

Competencies
We expect you to have insight into the following areas: 

  • Organising project portfolios in a complex corporate environment
  • How to train project leaders and organisations to excel in project execution
  • Strong communication and presentation Skills
  • Experience with PRINCE2 Foundation or IPMA D, PRINCE2 Practitioner or PMP is preferred
  • Project planning monitoring and control methodologies and best practices
  • Steerco training and project governance

At the personal level we expect you to:

  • Ensure an outside-in view to build business and create customer value
  • Drive improvements, innovates and embraces challenges
  • Communicate with conviction, impact and respect
  • Support in building and leading diverse high performing teams and organisations
  • Embrace one Vestas - thinks globally, acts locally
  • Drive results through focus and prioritisation
  • Build trust and hold people accountable

 What we offer
We offer the ability to learn and implement groundbreaking new solutions in a fast-paced and blooming wind turbine industry. The right candidate will have the opportunity to greatly impact Vestas' current and future PM Organisation. You will be part of diverse team that challenges the status quo. Additionally, you will be part of an international organisation with opportunities to grow and develop in the job – professionally and personally.

Additional information
Your primary work location will be Hammel, Denmark. Expected travelling around 40 days per year. 
For additional information about the position, please contact: COO Project Management Office, Joshua Stinogel at +45 5226 1089.  

About Vestas

Vestas is the energy industry’s global partner on sustainable energy solutions. We design, manufacture, install, and service wind turbines across the globe, and with 97 GW of wind turbines in 79 countries, we have installed more wind power than anyone else. 

Through our industry-leading smart data capabilities and unparalleled 83 GW of wind turbines under service, we use data to interpret, forecast, and exploit wind resources and deliver best-in-class wind power solutions. Together with our customers, Vestas’ more than 24,400 employees are bringing the world sustainable energy solutions to power a bright future. 

We invite you to learn more about Vestas by visiting our website at www.vestas.com and following us on our social media channels.

Vestas Wind Systems A/SHammel2019-05-14T00:00:002019-05-28T00:00:00
330026634Projektleder til VisitAarhus Convention BureauRobot Tænder det dig at bidrage til at realisere en ambitiøs og fokuseret strategi? Vil du være relationsskaber i vidensmiljøerne og i turismeerhvervene i Aarhus? Er du nysgerrig på udviklingstendenser og muligheder i fremtidens vidensbaserede erhvervsudvikling? Og har du en resultatorienteret tilgang, hvor du med vedholdenhed og struktureret, opsøgende arbejde skaber vækst i antallet af kongresser i Aarhus og omegn? Så læs videre! Turismen i Aarhus er i vækst. Byen omsætter for næsten fem milliarder, hvoraf halvdelen kommer fra erhvervsturismen. Det er et vigtigt strategisk mål for VisitAarhus at fortsætte denne udvikling. I VisitAarhus Convention Bureau er vi et team, der arbejder målrettet på at tiltrække kongresser til Aarhus. Arbejdet sker tæt koblet til de lokale, regionale og nationale udviklingsstrategier for viden og erhverv, så indsatsen bidrager til vækst inden for viden, turisme og erhvervsmæssige styrkepositioner - på en og samme gang. Opgaver og ansvar Opgaven for projektlederen er at skabe resultater i forhold til tiltrækning af internationale kongresser og konferencer til Aarhus. Arbejdet vil være centreret omkring vidensmiljøerne i Aarhus og regionen i øvrigt. De centrale opgaver bliver at: Opsøge forskere og nøglepersoner på universiteter og andre vidensvirksomheder (sundhed, IT, fødevarer mv.) med henblik på at afdække behov og muligheder. Lede og facilitere budprocesser på internationale kongresser, hvor interessenter samles og der i fællesskab skabes konkurrencedygtige og unikke løsninger for arrangørerne. Medvirke med kortlægning af og ideer til, hvordan kongresområdet kan udvikle sig og afvikles på nye måder og steder i Aarhus. Bidrage til øget samarbejde mellem byens møde- konferencesteder og forskere nøglepersoner, så værdiskabelsen stiger blandt alle interessenter. Koordinere og gennemføre arrangementer for potentielle konferenceværter Personen Den ideelle kandidat har en resultatorienteret profil og er vant til at arbejde struktureret med rådgivning og opfølgning, så potentielle kongresværter serviceres, og de forretningsmæssige muligheder udnyttes optimalt. Vi søger en person, der har 3-5 års erfaring - med kendskab til kunderelationsarbejde i en større kommerciel virksomhed eller vidensinstitution. Vi lægger vægt på følgende personlige og faglige kompetencer: Relationelt stærk - du trives med det udadvendte og opsøgende arbejde i forhold til forskere, ledere og andre samarbejdspartnere. Resultatorienteret - du skaber sammen med det øvrige team målbar fremgang inden for kongresser og konferencer Klart Kommunikerende - både skriftligt og mundtligt skaber du tillid og resultater Systematisk og struktureret - både i kundekontakt, udarbejdelse af bud og projektafvikling følger du tingene til dørs også selvom der er kontinuerligt fokus på mange leads. Uddannet på niveau med stillingens krav - gerne på akademisk niveau Kompetent til engelsk i tale og på skrift. Erfaring med anvendelse af CRM-system til at strukturere salgsindsatsen er en fordel. Eksisterende relevant netværk i forhold til stillingen er en fordel. Organisationen VisitAarhus er en dynamisk organisation med 28 fastansatte medarbejdere. Samarbejdet foregår i et tillidsfuldt, humørfyldt og frit miljø, hvor den enkeltes evne til at tage ansvar og til at samarbejde på tværs vægtes højt. Vi går op i målrettet IT-anvendelse, forstået som systematisk og værdiskabende brug af data til CRM, analyser, evalueringer og kommunikation. Interesseret? Konsulentvirksomheden Mindbiz medvirker i rekrutteringen, og du bedes sende din ansøgning og dit CV snarest muligt via linket nedenfor. Første samtaler afholdes i uge 24 og anden samtaler i uge 25. Inden eventuel anden samtale bliver du bedt om at udfylde en personprofil. Spørgsmål kan rettes til Allan Tambo Christiansen, Kongreschef, VisitAarhus på tlf.: 8731 5003. Fortrolig afklaring i forhold til stillingen kan ske ved henvendelse til Chefkonsulent Kristian B. Lauritsen, Mindbiz på tlf.: 4045 7670 VisitAarhus er Aarhus officielle turistorganisation, der har til formål at medvirke til at udvikle turismen i Aarhus og at markedsføre Aarhus som rejsemål for ferie og erhvervsturister. VisitAarhus er en erhvervsdrivende fond, hvis mission er at medvirke til, at turismen i Aarhus skaber resultater for byen, regionen og hele Danmark ved at positionere og udvikle Aarhus som en passioneret videns- og oplevelsesby med kvalitetsoplevelser for borgere, virksomheder og gæster.Tænder det dig at bidrage til at realisere en ambitiøs og fokuseret strategi? Vil du være relationsskaber i vidensmiljøerne og i turismeerhvervene i Aarhus? Er du nysgerrig på udviklingstendenser og muligheder i fremtidens vidensbaserede erhvervsudvikling? Og har du en resultatorienteret tilgang, hvor du med vedholdenhed og struktureret, opsøgende arbejde skaber vækst i antallet af kongresser i Aarhus og omegn? Så læs videre!

Turismen i Aarhus er i vækst. Byen omsætter for næsten fem milliarder, hvoraf halvdelen kommer fra erhvervsturismen. Det er et vigtigt strategisk mål for VisitAarhus at fortsætte denne udvikling. I VisitAarhus Convention Bureau er vi et team, der arbejder målrettet på at tiltrække kongresser til Aarhus. Arbejdet sker tæt koblet til de lokale, regionale og nationale udviklingsstrategier for viden og erhverv, så indsatsen bidrager til vækst inden for viden, turisme og erhvervsmæssige styrkepositioner - på en og samme gang.

Opgaver og ansvar

Opgaven for projektlederen er at skabe resultater i forhold til tiltrækning af internationale kongresser og konferencer til Aarhus. Arbejdet vil være centreret omkring vidensmiljøerne i Aarhus og regionen i øvrigt. De centrale opgaver bliver at:

  • Opsøge forskere og nøglepersoner på universiteter og andre vidensvirksomheder (sundhed, IT, fødevarer mv.) med henblik på at afdække behov og muligheder.
  • Lede og facilitere budprocesser på internationale kongresser, hvor interessenter samles og der i fællesskab skabes konkurrencedygtige og unikke løsninger for arrangørerne.
  • Medvirke med kortlægning af og ideer til, hvordan kongresområdet kan udvikle sig og afvikles på nye måder og steder i Aarhus.
  • Bidrage til øget samarbejde mellem byens møde-/konferencesteder og forskere/nøglepersoner, så værdiskabelsen stiger blandt alle interessenter.
  • Koordinere og gennemføre arrangementer for potentielle konferenceværter

Personen

Den ideelle kandidat har en resultatorienteret profil og er vant til at arbejde struktureret med rådgivning og opfølgning, så potentielle kongresværter serviceres, og de forretningsmæssige muligheder udnyttes optimalt. Vi søger en person, der har 3-5 års erfaring - med kendskab til kunderelationsarbejde i en større kommerciel virksomhed eller vidensinstitution. Vi lægger vægt på følgende personlige og faglige kompetencer:

  • Relationelt stærk - du trives med det udadvendte og opsøgende arbejde i forhold til forskere, ledere og andre samarbejdspartnere.
  • Resultatorienteret - du skaber sammen med det øvrige team målbar fremgang inden for kongresser og konferencer
  • Klart Kommunikerende - både skriftligt og mundtligt skaber du tillid og resultater
  • Systematisk og struktureret - både i kundekontakt, udarbejdelse af bud og projektafvikling følger du tingene til dørs også selvom der er kontinuerligt fokus på mange leads.
  • Uddannet på niveau med stillingens krav - gerne på akademisk niveau
  • Kompetent til engelsk i tale og på skrift.
  • Erfaring med anvendelse af CRM-system til at strukturere salgsindsatsen er en fordel.
  • Eksisterende relevant netværk i forhold til stillingen er en fordel.

Organisationen

VisitAarhus er en dynamisk organisation med 28 fastansatte medarbejdere. Samarbejdet foregår i et tillidsfuldt, humørfyldt og frit miljø, hvor den enkeltes evne til at tage ansvar og til at samarbejde på tværs vægtes højt. Vi går op i målrettet IT-anvendelse, forstået som systematisk og værdiskabende brug af data til CRM, analyser, evalueringer og kommunikation.

Interesseret?

Konsulentvirksomheden Mindbiz medvirker i rekrutteringen, og du bedes sende din ansøgning og dit CV snarest muligt via linket nedenfor. Første samtaler afholdes i uge 24 og anden samtaler i uge 25. Inden eventuel anden samtale bliver du bedt om at udfylde en personprofil.

Spørgsmål kan rettes til Allan Tambo Christiansen, Kongreschef, VisitAarhus på tlf.: 8731 5003.

Fortrolig afklaring i forhold til stillingen kan ske ved henvendelse til Chefkonsulent Kristian B. Lauritsen, Mindbiz på tlf.: 4045 7670

VisitAarhus er Aarhus’ officielle turistorganisation, der har til formål at medvirke til at udvikle turismen i Aarhus og at markedsføre Aarhus som rejsemål for ferie og erhvervsturister.

VisitAarhus er en erhvervsdrivende fond, hvis mission er at medvirke til, at turismen i Aarhus skaber resultater for byen, regionen og hele Danmark ved at positionere og udvikle Aarhus som en passioneret videns- og oplevelsesby med kvalitetsoplevelser for borgere, virksomheder og gæster.

Mindbiz ApSAarhus C2019-05-21T00:00:002019-07-12T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Projektleder / tilbudsberegner

MIDT VENTILATION ApS

Ikast
Vi søger en projektleder tilbudsberegner med erfaring inden for ventilation til ansættelse hurtigst muligt. Du skal kunne arbejde struktureret og selvstændigt med egne projekter samt assistere teamet. Du skal have erfaring og kendskab til branchen. ...
Indrykket:2. april 2019
Udløbsdato:28. maj 2019

Projektleder

Effektiv Rekruttering

Herning
Danmarks førende virksomhed indenfor bygningsdigitalisering søger projektleder. Da eseebase er i høj vækst, søger vi endnu en erfaren projektleder til vores afdeling i Herning. Du bliver en del af et meget stærkt tværfagligt fællesskab, hvor projekt...
Indrykket:11. april 2019
Udløbsdato:9. juni 2019

Project Management Organisation Specialist

Vestas Wind Systems A/S

Hammel
Do you want to champion excellent project management to drive an improved business performance in Vestas Manufacturing and Global Procurement? We are looking for a PMO Specialist with a thorough understanding of and hands-on experience with project ...
Indrykket:14. maj 2019
Udløbsdato:28. maj 2019

Project Management Organisation Professionel

Vestas Wind Systems A/S

Hammel
Do you want to work with excellent project management to drive improved business performance in Vestas Manufacturing and Global Procurement? We are looking for a PMO Professional with a keen interest in project management methods, best practices and...
Indrykket:14. maj 2019
Udløbsdato:28. maj 2019

Projektleder til VisitAarhus Convention Bureau

Mindbiz ApS

Aarhus C
Tænder det dig at bidrage til at realisere en ambitiøs og fokuseret strategi? Vil du være relationsskaber i vidensmiljøerne og i turismeerhvervene i Aarhus? Er du nysgerrig på udviklingstendenser og muligheder i fremtidens vidensbaserede erhvervsudv...
Indrykket:21. maj 2019
Udløbsdato:12. juli 2019