Projektleder indenfor design

På vegne af vores samarbejdspartner Body Bike Production i Frederikshavn, søger Randstad en erfaren projektleder til fortsat udvikling af Body Bikes Productions produktportefølje.

Du skal agere bindeled mellem udvikling og produktion og samtidig tage ansvar for, at alle retningslinjer er overholdt. Du bliver en del af et team i en spændende branche og som hele tiden udvikler og bevæger sig i positiv retning. Din hverdag vil være præget af mange forskellige og udfordrende opgaver, som vil stille store krav til din faglighed og selvstændighed.

Ansvarsområder• 3D modellering konstruktion i Solid Works
• Ensretning af eksisterende tegningsmateriale samt udarbejdelse af fremadrettet dokumentation
• Fastholdelse og videreudvikling af nuværende høje kvalitet på komponenter
• Udvikling og udvidelse af nuværende produktportefølje
• Agere bindeled mellem produktion og udviklingsafdeling

Kreativ og udviklingsorienteretDet forventes at du har en relevant uddannelse og kan være uddannet industriel designer, teknisk designer eller produktionsteknolog med 3-5 års erfaring og meget gerne indenfor metal og plast.
Du har et naturligt flair for IT og skal kunne mestre Solid Works og 3D-modellering med alle de tekniske aspekter i arbejdet. Samtidig behersker du teknisk engelsk på et højt niveau, både skriftlig og mundtlig.

Du er selvstændig, kreativ og i stand til at udfordre Body Bikes opfattelse af, hvordan tingene er og kan blive udført. Du skal være en teamplayer og samtidigt være den, som kan tage ansvar og komme med innovative ideer.

Du skal forstå dig på kulturen og livsstilen, som karakteriserer fitness- og sportsverdenen, eller andre aktive livsstilverdener. Det er en klar fordel, hvis du selv har en aktiv livsstil.

Du besidder høj moral, god energi og har fokus på at levere høj kvalitet og samtidig overholde de eksisterende specifikationer, terminer og økonomiske rammer. Din arbejdsstil er struktureret og velorganiseret.

Body Bike ProductionDu tilbydes et spændende job i en dynamisk og international produktionsvirksomhed i Nordjylland, hvor du kommer til at arbejde tæt sammen med underleverandører.
Body Bike Production er en international markedsførende virksomhed inden for design og produktion af indendørs motionscykler. De forsøger hele tiden, at udvikle eksisterende produkter og samtidigt udvikle nye produkter. De trives på det globale marked og ved, at der skal leveres kvalitet og innovation hver eneste dag.

Ansøgning og spørgsmålRandstad håndterer rekrutteringsprocessen på vegne af Body Bike Production og du skal derfor sende din ansøgning via linket, hvor der løbende vil blive evalueret, dog senest 1/8-2019. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Chefkonsulent Birgitte Larsen +45 30 35 15 71.

Alle henvendelser behandles fortroligt.

Randstad er blandt de førende rekrutteringsbureauer i Danmark med afdelinger i København, Aarhus, Kolding, Aalborg og Esbjerg. Fra vores fem kontorer servicerer vores fagspecialiserede konsulenter en bred vifte af kunder med hele Randstads produktportefølje.

Randstad er en del af den internationale Randstad Group og blev grundlagt i 1960 af Frits Goldschmeding. Siden da er vi vækstet mere end 30.000 medarbejdere, fordelt på 4.700 kontorer i 39 lande og repræsenterer mere end 90 procent af det globale marked for HR-løsninger. Med en omsætning i 2017 på € 23,4 mia. er Randstad en af verdens største HR-konsulentvirksomheder.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330045907Phoenix-e8f6371012019-06-21T00:00:00Projektleder indenfor design

På vegne af vores samarbejdspartner Body Bike Production i Frederikshavn, søger Randstad en erfaren projektleder til fortsat udvikling af Body Bikes Productions produktportefølje.

Du skal agere bindeled mellem udvikling og produktion og samtidig tage ansvar for, at alle retningslinjer er overholdt. Du bliver en del af et team i en spændende branche og som hele tiden udvikler og bevæger sig i positiv retning. Din hverdag vil være præget af mange forskellige og udfordrende opgaver, som vil stille store krav til din faglighed og selvstændighed.

Ansvarsområder• 3D modellering konstruktion i Solid Works
• Ensretning af eksisterende tegningsmateriale samt udarbejdelse af fremadrettet dokumentation
• Fastholdelse og videreudvikling af nuværende høje kvalitet på komponenter
• Udvikling og udvidelse af nuværende produktportefølje
• Agere bindeled mellem produktion og udviklingsafdeling

Kreativ og udviklingsorienteretDet forventes at du har en relevant uddannelse og kan være uddannet industriel designer, teknisk designer eller produktionsteknolog med 3-5 års erfaring og meget gerne indenfor metal og plast.
Du har et naturligt flair for IT og skal kunne mestre Solid Works og 3D-modellering med alle de tekniske aspekter i arbejdet. Samtidig behersker du teknisk engelsk på et højt niveau, både skriftlig og mundtlig.

Du er selvstændig, kreativ og i stand til at udfordre Body Bikes opfattelse af, hvordan tingene er og kan blive udført. Du skal være en teamplayer og samtidigt være den, som kan tage ansvar og komme med innovative ideer.

Du skal forstå dig på kulturen og livsstilen, som karakteriserer fitness- og sportsverdenen, eller andre aktive livsstilverdener. Det er en klar fordel, hvis du selv har en aktiv livsstil.

Du besidder høj moral, god energi og har fokus på at levere høj kvalitet og samtidig overholde de eksisterende specifikationer, terminer og økonomiske rammer. Din arbejdsstil er struktureret og velorganiseret.

Body Bike ProductionDu tilbydes et spændende job i en dynamisk og international produktionsvirksomhed i Nordjylland, hvor du kommer til at arbejde tæt sammen med underleverandører.
Body Bike Production er en international markedsførende virksomhed inden for design og produktion af indendørs motionscykler. De forsøger hele tiden, at udvikle eksisterende produkter og samtidigt udvikle nye produkter. De trives på det globale marked og ved, at der skal leveres kvalitet og innovation hver eneste dag.

Ansøgning og spørgsmålRandstad håndterer rekrutteringsprocessen på vegne af Body Bike Production og du skal derfor sende din ansøgning via linket, hvor der løbende vil blive evalueret, dog senest 1/8-2019. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Chefkonsulent Birgitte Larsen +45 30 35 15 71.

Alle henvendelser behandles fortroligt.

Randstad er blandt de førende rekrutteringsbureauer i Danmark med afdelinger i København, Aarhus, Kolding, Aalborg og Esbjerg. Fra vores fem kontorer servicerer vores fagspecialiserede konsulenter en bred vifte af kunder med hele Randstads produktportefølje.

Randstad er en del af den internationale Randstad Group og blev grundlagt i 1960 af Frits Goldschmeding. Siden da er vi vækstet mere end 30.000 medarbejdere, fordelt på 4.700 kontorer i 39 lande og repræsenterer mere end 90 procent af det globale marked for HR-løsninger. Med en omsætning i 2017 på € 23,4 mia. er Randstad en af verdens største HR-konsulentvirksomheder.

På vegne af vores samarbejdspartner Body Bike Production i Frederikshavn, søger Randstad en erfaren projektleder til fortsat udvikling af Body Bikes Productions produktportefølje. Du skal agere bindeled mellem udvikling og produktion og samtidig tage ansvar for, at alle retningslinjer er overholdt. Du bliver en del af et team i en spændende branche og som hele tiden udvikler og bevæger sig i positiv retning. Din hverdag vil være præget af mange forskellige og udfordrende opgaver, som vil stille store krav til din faglighed og selvstændighed. Ansvarsområder 3D modellering konstruktion i Solid Works Ensretning af eksisterende tegningsmateriale samt udarbejdelse af fremadrettet dokumentation Fastholdelse og videreudvikling af nuværende høje kvalitet på komponenter Udvikling og udvidelse af nuværende produktportefølje Agere bindeled mellem produktion og udviklingsafdelingKreativ og udviklingsorienteretDet forventes at du har en relevant uddannelse og kan være uddannet industriel designer, teknisk designer eller produktionsteknolog med 3-5 års erfaring og meget gerne indenfor metal og plast. Du har et naturligt flair for IT og skal kunne mestre Solid Works og 3D-modellering med alle de tekniske aspekter i arbejdet. Samtidig behersker du teknisk engelsk på et højt niveau, både skriftlig og mundtlig. Du er selvstændig, kreativ og i stand til at udfordre Body Bikes opfattelse af, hvordan tingene er og kan blive udført. Du skal være en teamplayer og samtidigt være den, som kan tage ansvar og komme med innovative ideer.Du skal forstå dig på kulturen og livsstilen, som karakteriserer fitness- og sportsverdenen, eller andre aktive livsstilverdener. Det er en klar fordel, hvis du selv har en aktiv livsstil.Du besidder høj moral, god energi og har fokus på at levere høj kvalitet og samtidig overholde de eksisterende specifikationer, terminer og økonomiske rammer. Din arbejdsstil er struktureret og velorganiseret.Body Bike ProductionDu tilbydes et spændende job i en dynamisk og international produktionsvirksomhed i Nordjylland, hvor du kommer til at arbejde tæt sammen med underleverandører. Body Bike Production er en international markedsførende virksomhed inden for design og produktion af indendørs motionscykler. De forsøger hele tiden, at udvikle eksisterende produkter og samtidigt udvikle nye produkter. De trives på det globale marked og ved, at der skal leveres kvalitet og innovation hver eneste dag. Ansøgning og spørgsmålRandstad håndterer rekrutteringsprocessen på vegne af Body Bike Production og du skal derfor sende din ansøgning via linket, hvor der løbende vil blive evalueret, dog senest 1 8-2019. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Chefkonsulent Birgitte Larsen 45 30 35 15 71. Alle henvendelser behandles fortroligt.Randstad er blandt de førende rekrutteringsbureauer i Danmark med afdelinger i København, Aarhus, Kolding, Aalborg og Esbjerg. Fra vores fem kontorer servicerer vores fagspecialiserede konsulenter en bred vifte af kunder med hele Randstads produktportefølje. Randstad er en del af den internationale Randstad Group og blev grundlagt i 1960 af Frits Goldschmeding. Siden da er vi vækstet mere end 30.000 medarbejdere, fordelt på 4.700 kontorer i 39 lande og repræsenterer mere end 90 procent af det globale marked for HR-løsninger. Med en omsætning i 2017 på 23,4 mia. er Randstad en af verdens største HR-konsulentvirksomheder.11jobnete8f63710100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-01T00:00:000000http://www.ranstad.dk/0EuropaDanmarkJyllandNordjyllandHjørringEuropaDanmarkJyllandNordjyllandFrederikshavn3549597BODY BIKE PRODUCTION A/S11Niels Bohrs Vej 29900FrederikshavnDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent780619JobNet5006962500696210019-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e8f63710https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=e8f63710https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e8f63710&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e8f63710&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/1.jpgEr du den nye Projektleder i BODY BIKE PRODUCTION A/S?12008011Dansk3Læse/ tale213111Projektleder6Ledelse362109486noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330058821Project Manager with knowledge of high-speed enginesRobot The vision of VMS Group is to be the internationally preferred partner of superior maritime solutions. We are expanding rapidly and to keep up with the market demands and achieve our strategic objectives, we are looking for a project manager for our high-speed team to strengthen our business. Tasks: Our project managers are part of our international set-up and play a key role in the execution of projects. They follow each project all the way from the first customer contact and submission of quote through the definition of the tasks and cooperation details as well as choosing the crew for the project, to coordinating sub-tasks underway and handling crew and spare parts logistics. Our project managers manage, delegate and draw up guidelines on each project for our service engineers. They also invoice, write reports for the customer and follow up internally in relation to orders and quotes. You must be highly flexible in terms of working hours, since overtime, evening and weekend work will occur. Service engineers working in the field will contact you occasionally by phone even outside standard working hours. 10-20 travel days per year must be expected. Your professional qualifications: • A technical engineer education focusing on high-speed diesel engines such as Caterpillar, Scania, Volvo Penta and Cummins. • 5 years practical experience in these diesel engines, mechanically and or the engine software. • Experienced project manager, foreman, supervisor or the like. • You speak and write English fluently. • You work well in stressful situations and you can make rapid decisions. • You are a clever businessman who finds the right solution for both the customer and VMS Group. Your personal qualifications: • You are loyal, positive and have a good sense of humor. • You have an entrepreneurial approach to challenges and opportunities. • You have a high level of energy and take pride in your job. • You communicate clearly and in an open way. • You are attentive to detail, systematic and structured. • You can deliver the final product to the full satisfaction of the customer, supplier and employees. • You are reliable and strive to contribute to the continuous growth of the company. Your key to success: Following projects from the beginning till the end and thus realizing budgets will be your key success factor. We offer: • A demanding yet attractive position in an exciting company with global ambitions, orderly conditions and motivated, talented colleagues. • Personal and professional development opportunities in a company with an informal work environment. Salary and conditions of employment are negotiated according to qualifications. The job is based in Frederikshavn, Denmark. For more information, please contact project manager Emil Skytte, tel. 45 9622 1112 45 6023 6946. Emil Skytte is on vacation week 29 and 30. Start: ASAP however, we have time to wait for the right match. Closing date for applications: We will be inviting for interviews continuously, so please submit your application no later than 23th of August.

The vision of VMS Group is to be the internationally preferred partner of superior maritime solutions. We are expanding rapidly and to keep up with the market demands and achieve our strategic objectives, we are looking for a project manager for our high-speed team to strengthen our business.

Tasks:
Our project managers are part of our international set-up and play a key role in the execution of projects. They follow each project all the way – from the first customer contact and submission of quote through the definition of the tasks and cooperation details as well as choosing the crew for the project, to coordinating sub-tasks underway and handling crew and spare parts logistics. Our project managers manage, delegate and draw up guidelines on each project for our service engineers. They also invoice, write reports for the customer and follow up internally in relation to orders and quotes.

You must be highly flexible in terms of working hours, since overtime, evening and weekend work will occur. Service engineers working in the field will contact you occasionally by phone – even outside standard working hours. 10-20 travel days per year must be expected.

Your professional qualifications:
• A technical engineer education focusing on high-speed diesel engines such as Caterpillar, Scania, Volvo Penta and Cummins.
• +5 years’ practical experience in these diesel engines, mechanically and/or the engine software.
• Experienced project manager, foreman, supervisor or the like.
• You speak and write English fluently.
• You work well in stressful situations and you can make rapid decisions.
• You are a clever businessman who finds the right solution for both the customer and VMS Group.

Your personal qualifications:
• You are loyal, positive and have a good sense of humor.
• You have an entrepreneurial approach to challenges and opportunities.
• You have a high level of energy and take pride in your job.
• You communicate clearly and in an open way.
• You are attentive to detail, systematic and structured.
• You can deliver the final product to the full satisfaction of the customer, supplier and employees.
• You are reliable and strive to contribute to the continuous growth of the company.

Your key to success:
Following projects from the beginning till the end and thus realizing budgets will be your key success factor.

We offer:
• A demanding yet attractive position in an exciting company with global ambitions, orderly conditions and motivated, talented colleagues.
• Personal and professional development opportunities in a company with an informal work environment.
Salary and conditions of employment are negotiated according to qualifications. The job is based in Frederikshavn, Denmark.

For more information, please contact project manager Emil Skytte, tel. +45 9622 1112/+45 6023 6946. Emil Skytte is on vacation week 29 and 30.

Start:
ASAP – however, we have time to wait for the right match.

Closing date for applications:
We will be inviting for interviews continuously, so please submit your application no later than 23th of August.

VMS Group A/SFrederikshavn2019-07-12T00:00:002019-08-23T00:00:00
330061319ProjektlederRobot Om HP Byg A S HP Byg A S og virksomhedens medarbejdere har mange års erfaring med styring og opførelse af store og komplekse byggeprojekter. Gennem virksomhedens mere end 60 år har HP Byg A S stået i spidsen for en lang række markante og velkendte projekter inden for bolig, erhverv og kultur i Nordjylland. HP Byg A S råder over en erfaren og kompetent medarbejderstab, der foruden projekter i HP-regi også har solid erfaring fra en række af landets største entreprenørselskaber. HP Byg A S kompetencer spænder bredt fra en kompetent funktionærstab af beregnere og projektledere til dygtige håndværkere i virksomhedens egenproduktion. Fælles for alle medarbejdere er en stor faglighed, der ikke alene sikrer kvalitet i alle led, men også betyder, at HP Byg A Shar stor forståelse for hele processen fra de første kalkulationer til aflevering af det færdige byggeri. En flad og omstillingsparat organisation, hvor den enkelte medarbejder har en stor grad af handlefrihed, gør HP Byg A S i stand til at agere og reagere på de krav, markedet stiller. Serviceafdelingen er en selvstændig afdeling I HP Byg A S, der som fagentreprenør, hoved- eller totalentreprenør løser mindre bygge eller ombygningsopgaver. Opgaverne løses i egenproduktion indenfor tømrer-, snedker-, murerfagene samt beton og facadepuds. I det omfang det er nødvendigt medtages underentreprenører med andre fag efter behov. Kundesegmenterne er erhvervskunder, skoler, kommuner, institutioner, regioner, almennyttige boligorganisationer, ejendomsselskaber og Projektudvikler. Opgaven: Du vil blive en del af en velfungerede Serviceafdeling, og det er planen at forretningsområdet skal vokse de kommende år i både antal ansatte og omfanget af opgaver. Vi arbejder med styring og udførsel efter de samme klare principper som resten af HP organisationen, hvor der lægges vægt på ordentlighed og godt håndværk. Som projektleder vil du være HP Byg A S mand på pladsen, og det vil være din opgave i samarbejde med Servicechefen at sikre bemanding og kvalifikationer passer til den konkrete opgave. Der udføres opgaver indenfor følgende håndværksfag i egenproduktion: Tømrer, snedker, murer, beton og facadepuds. Dine opgaver kan eksempelvis være: Afklaring af kundens ønsker, behov og funktionalitet Afklaring af myndighedskrav og lovgivning Selvstændig projektledelse af mindre og større renoverings-, bygge- og ombygningsopgaver Deltagelse i koordineringsmøder med bygherre og myndigheder Tæt opfølgning på leverandører og underentreprenører Projektstyring på både aktiviteter og økonomi Kvalitetsstyring og opfølgning Faglige kvalifikationer: Din baggrund kan f.eks. være bygningskonstruktør suppleret med en relevant håndværksmæssig uddannelse. Vi forventer, at du har 2-5 års relevant erfaring med styring af fag- og hovedentrepriser. Du er har: Fortrolig med de grundlæggende tekniske og juridiske begreber og regelsæt Erfaren bruger af Excel Erfaring med forhandling af UE kontrakter Kendskab til brugen af ERP-systemer Personlige kvalifikationer: Erfaring vægtes naturligvis højt, når vi skal finde den rette person, men har du en personlighed, som matcher resten af teamet og viljen til at lære, så er du også vores målgruppe. Vi forventer at: Du kan arbejde selvstændigt, men kender egne grænser og bruger dine kollegaer i hverdagen Samarbejde er en selvfølge for dig, og du hjælper gerne dine kollegaer Du er en vinder type, som gerne vil selv, men også formår at få andre til at levere Du er en god købmand og har en god økonomisk forståelse Du er god til at kommunikere klart og tydeligt til alle interessenter på byggepladsen Virksomheden tilbyder dig: En virksomhed i udvikling, hvor der arbejdes struktureret med den enkelte medarbejders udviklingspotentiale. Du vil som medarbejder blive udfordret både på det faglige og det personlige plan. Så, hvis du ønsker at udvikle dine kompetencer bør du søge denne stilling. Løn på et attraktivt niveau, som forhandles individuelt. Alle henvendelser behandles fortroligt og vil blive behandlet løbende.

Om HP Byg A/S

HP Byg A/S og virksomhedens medarbejdere har mange års erfaring med styring og opførelse af store og komplekse byggeprojekter. Gennem virksomhedens mere end 60 år har HP Byg A/S stået i spidsen for en lang række markante og velkendte projekter inden for bolig, erhverv og kultur i Nordjylland. HP Byg A/S råder over en erfaren og kompetent medarbejderstab, der foruden projekter i HP-regi også har solid erfaring fra en række af landets største entreprenørselskaber.

HP Byg A/S kompetencer spænder bredt fra en kompetent funktionærstab af beregnere og projektledere til dygtige håndværkere i virksomhedens egenproduktion. Fælles for alle medarbejdere er en stor faglighed, der ikke alene sikrer kvalitet i alle led, men også betyder, at HP Byg A/Shar stor forståelse for hele processen fra de første kalkulationer til aflevering af det færdige byggeri. En flad og omstillingsparat organisation, hvor den enkelte medarbejder har en stor grad af handlefrihed, gør HP Byg A/S i stand til at agere og reagere på de krav, markedet stiller.

Serviceafdelingen er en selvstændig afdeling I HP Byg A/S, der som fagentreprenør, hoved- eller totalentreprenør løser mindre bygge eller ombygningsopgaver. Opgaverne løses i egenproduktion indenfor tømrer-, snedker-, murerfagene samt beton og facadepuds. I det omfang det er nødvendigt medtages underentreprenører med andre fag efter behov. Kundesegmenterne er erhvervskunder, skoler, kommuner, institutioner, regioner, almennyttige boligorganisationer, ejendomsselskaber og Projektudvikler.

Opgaven:

Du vil blive en del af en velfungerede Serviceafdeling, og det er planen at forretningsområdet skal vokse de kommende år i både antal ansatte og omfanget af opgaver. Vi arbejder med styring og udførsel efter de samme klare principper som resten af HP organisationen, hvor der lægges vægt på ordentlighed og godt håndværk. Som projektleder vil du være HP Byg A/S mand på pladsen, og det vil være din opgave i samarbejde med Servicechefen at sikre bemanding og kvalifikationer passer til den konkrete opgave. Der udføres opgaver indenfor følgende håndværksfag i egenproduktion: Tømrer, snedker, murer, beton og facadepuds.

Dine opgaver kan eksempelvis være:

  • Afklaring af kundens ønsker, behov og funktionalitet
  • Afklaring af myndighedskrav og lovgivning
  • Selvstændig projektledelse af mindre og større renoverings-, bygge- og ombygningsopgaver
  • Deltagelse i koordineringsmøder med bygherre og myndigheder
  • Tæt opfølgning på leverandører og underentreprenører
  • Projektstyring på både aktiviteter og økonomi
  • Kvalitetsstyring og opfølgning

Faglige kvalifikationer:

Din baggrund kan f.eks. være bygningskonstruktør suppleret med en relevant håndværksmæssig uddannelse. Vi forventer, at du har 2-5 års relevant erfaring med styring af fag- og hovedentrepriser.

Du er/har:

  • Fortrolig med de grundlæggende tekniske og juridiske begreber og regelsæt
  • Erfaren bruger af Excel
  • Erfaring med forhandling af UE kontrakter
  • Kendskab til brugen af ERP-systemer

Personlige kvalifikationer:

Erfaring vægtes naturligvis højt, når vi skal finde den rette person, men har du en personlighed, som matcher resten af teamet og viljen til at lære, så er du også vores målgruppe.

Vi forventer at:

  • Du kan arbejde selvstændigt, men kender egne grænser og bruger dine kollegaer i hverdagen
  • Samarbejde er en selvfølge for dig, og du hjælper gerne dine kollegaer
  • Du er en vinder type, som gerne vil selv, men også formår at få andre til at levere
  • Du er en god købmand og har en god økonomisk forståelse
  • Du er god til at kommunikere klart og tydeligt til alle interessenter på byggepladsen

Virksomheden tilbyder dig:

En virksomhed i udvikling, hvor der arbejdes struktureret med den enkelte medarbejders udviklingspotentiale. Du vil som medarbejder blive udfordret både på det faglige og det personlige plan. Så, hvis du ønsker at udvikle dine kompetencer bør du søge denne stilling.

Løn på et attraktivt niveau, som forhandles individuelt.

Alle henvendelser behandles fortroligt og vil blive behandlet løbende.

BrainSearch NetworkAalborg Øst2019-07-17T00:00:002019-09-09T00:00:00
330053297EU Projektleder med Teamkoordinatorfunktion ved Forskningsstøttekontoret på AAURobot Brænder du for forskning og innovation? Har du stærke kompetencer inden for projektledelse og kommunikation, så er det måske dig, vi søger til vores forskningsstøttekontor på Aalborg Universitet (AAU) i Aalborg. Vi søger en projektleder med stærke kompetencer inden for strategisk kommunikation og høj administrativ faglighed til projektledelse af større EU forskningsprojekter på Aalborg Universitet. Stillingen er placeret i AAU Innovation på Forskningsstøttekontoret Fundraising Project management med arbejdssted i Aalborg. Det er en fuldtidsstilling med tiltrædelse 1. september 2019 eller snarest derefter. Stillingsbeskrivelse De primære opgaver er den faglige koordinering og udvikling i projektledelsesteamet, sikre impact og synlige resultater af EU forsknings- og innovationsprojekter gennem en målrettet kommunikation samt understøtte AAUs forskere med en professionel håndtering af EU projekter. Du vil komme til at arbejde tæt sammen med forskere, bevillingsgivere og administrative kolleger i ind- og udland. Du kan læse mere om kontoret her: https: www.funding.aau.dk og om Aalborg Universitet her: www.aau.dk Dine Arbejdsopgaver vil hovedsagligt bestå af: Faglig koordinering og udvikling af projektledelsesteamets opgaveportefølje Rådgivning og sparring om projektledelse til forskere knyttet til det enkelte projekt, herunder også de deltagende partnere fra øvrige europæiske lande Sparring med videnskabelig projektleder (koordinator) vedrørende fx strategi, fremtidige fundingmuligheder og projektplaner Udvikling og implementering af kommunikationsstrategier i regi af AAU ledede EU-projekter Løbende monitorering af projektopfølgning i forhold til fagspecifikke medier med henblik på proaktiv kommunikation Administrative projektledelsesopgaver, herunder samarbejde med bevillingsgiver og konsortium, faglig projektafrapportering, organisering af konsortiemøder samt deltagelse i disse Udarbejdelse af procedurebeskrivelser for administrativ EU projektledelse Udvikle og implementere processer og værktøjer for projektledelse Kvalitetssikring af bevillinger under forhandling Budgetopfølgning og økonomisk afrapportering Netværksaktiviteter, såvel internt på AAU som i eksterne fora Dine kvalifikationer Vi søger en proaktiv, imødekommende og udadvendt kollega, der både kan håndtere de store overordnede linjer og samtidig evner at fokusere på detaljen. Du kommunikerer sikkert og klart på både dansk og engelsk og føler dig tryg ved at tale i større forsamlinger. Derudover lægger vi vægt på, at du: har et godt kendskab til universitetssektoren har erfaring med administrativ projektledelse særligt på EU forsknings- og innovations projekter har erfaring med strategisk kommunikation, gerne fra EU forsknings- og innovations projekter kan agere som sparringpartner for forskere, kolleger og samarbejdspartnere (internt som eksternt) har stærke kvalifikationer inden for mundtlig og skriftlig formidling på såvel dansk som engelsk arbejder struktureret, er samarbejdsorienteret, selvstændig, og initiativrig har indgående kendskab til budgetopfølgning og økonomistyring, herunder erfaring med Excel på superbrugerniveau trives med et til tider hektisk og meget varieret job med skarpe deadlines og i perioder en del rejseaktivitet (inden for Europa) Vi ser gerne, at du har 3-5 års erfaring, som projektleder eller koordinator. Vi ser endvidere gerne, at du har en relevant kandidatgrad. Hvem er vi? Forskningsstøttekontoret er en del af AAU Innovation, der er en stabsenhed under rektor. AAU Innovation ledes af innovationsdirektøren og har ca. 80 medarbejdere fordelt på 3 tre søjler: Vidensamarbejde, Forskningsstøtte, og Kontrakt. Forskningsstøttekontoret består af 20 medarbejdere fordelt på policy, pre- og post award aktiviteter. AAU Innovations medarbejdere er placeret på de 3 AAU campus (Aalborg, København, Esbjerg) og på AAU kontoret i Bruxelles. AAU Innovation arbejder tæt sammen med universitetets fakulteter, institutter, de faglige miljøer og universitetets øvrige administration. På Forskningsstøttekontoret vil du blive en del af projektlederteamet med ansvar for teamets opgaveportefølje. En fællesnævner for teamet er rummelighed og gensidig respekt, og at vi værdsætter godt kollegaskab og den dynamik, vores forskellighed genererer. Vi deler i høj grad viden med hinanden, og sparring er en helt naturlig del af hverdagen. Vi tilbyder rammer, der muliggør det hele liv . Det vil bl.a. sige fleksibel arbejdstid, frihed under ansvar og forståelse for forskellighed i arbejdsmæssige prioriteringer og ambitioner. Til gengæld er det også nødvendigt, at du er fleksibel i forhold til perioder med stor arbejdsbelastning. Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til Forskningsstøttechef Charlotte Pedersen Jacobsen, tlf. 5171 3850 eller Chefkonsulent Jane Tymm-Andersen, tlf. 2990 4656. Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 34 35. Ansættelse pr. 1 september 2019 eller snarest derefter. Løn og ansættelsesvilkår Ansættelse og aflønning iht. gældende overenskomst i Staten, herunder OAO-fællesoverenskomsten. Der er mulighed for forhandling af kvalifikationstillæg. Der er 3 måneders gensidig prøvetid i stillingen.Aalborg Universitet skal modtage din ansøgning elektronisk vedhæftet CV, eksamensbevis og anden relevant dokumentation. Åbn linket søg stillingen online og udfyld ansøgningsformularen. AAU ønsker at afspejle det omgivende samfund og har diversitet som en kerneværdi. Derfor opfordres alle uanset personlig baggrund og orientering til at søge stillingen.

Brænder du for forskning og innovation? Har du stærke kompetencer inden for projektledelse og kommunikation, så er det måske dig, vi søger til vores forskningsstøttekontor på Aalborg Universitet (AAU) i Aalborg. Vi søger en projektleder med stærke kompetencer inden for strategisk kommunikation og høj administrativ faglighed til projektledelse af større EU forskningsprojekter på Aalborg Universitet. Stillingen er placeret i AAU Innovation på Forskningsstøttekontoret Fundraising & Project management med arbejdssted i Aalborg. Det er en fuldtidsstilling med tiltrædelse 1. september 2019 eller snarest derefter.

Stillingsbeskrivelse

De primære opgaver er den faglige koordinering og udvikling i projektledelsesteamet, sikre impact og synlige resultater af EU forsknings- og innovationsprojekter gennem en målrettet kommunikation samt understøtte AAUs forskere med en professionel håndtering af EU projekter. Du vil komme til at arbejde tæt sammen med forskere, bevillingsgivere og administrative kolleger i ind- og udland. Du kan læse mere om kontoret her: https://www.funding.aau.dk/ og om Aalborg Universitet her: www.aau.dk

Dine Arbejdsopgaver vil hovedsagligt bestå af:   

  • Faglig koordinering og udvikling af projektledelsesteamets opgaveportefølje
  • Rådgivning og sparring om projektledelse til forskere knyttet til det enkelte projekt, herunder også de deltagende partnere fra øvrige europæiske lande
  • Sparring med videnskabelig projektleder (koordinator) vedrørende fx strategi, fremtidige fundingmuligheder og projektplaner
  • Udvikling og implementering af kommunikationsstrategier i regi af AAU ledede EU-projekter
  • Løbende monitorering af projektopfølgning i forhold til fagspecifikke medier med henblik på proaktiv kommunikation
  • Administrative projektledelsesopgaver, herunder samarbejde med bevillingsgiver og konsortium, faglig projektafrapportering, organisering af konsortiemøder samt deltagelse i disse
  • Udarbejdelse af procedurebeskrivelser for administrativ EU projektledelse
  • Udvikle og implementere processer og værktøjer for projektledelse
  • Kvalitetssikring af bevillinger under forhandling
  • Budgetopfølgning og økonomisk afrapportering
  • Netværksaktiviteter, såvel internt på AAU som i eksterne fora

Dine kvalifikationer

Vi søger en proaktiv, imødekommende og udadvendt kollega, der både kan håndtere de store overordnede linjer og samtidig evner at fokusere på detaljen. Du kommunikerer sikkert og klart på både dansk og engelsk og føler dig tryg ved at tale i større forsamlinger.

Derudover lægger vi vægt på, at du:

  • har et godt kendskab til universitetssektoren
  • har erfaring med administrativ projektledelse særligt på EU forsknings- og innovations projekter
  • har erfaring med strategisk kommunikation, gerne fra EU forsknings- og innovations projekter
  • kan agere som sparringpartner for forskere, kolleger og samarbejdspartnere (internt som eksternt)
  • har stærke kvalifikationer inden for mundtlig og skriftlig formidling på såvel dansk som engelsk
  • arbejder struktureret, er samarbejdsorienteret, selvstændig, og initiativrig
  • har indgående kendskab til budgetopfølgning og økonomistyring, herunder erfaring med Excel på superbrugerniveau
  • trives med et til tider hektisk og meget varieret job med skarpe deadlines og i perioder en del rejseaktivitet (inden for Europa)

Vi ser gerne, at du har 3-5 års erfaring, som projektleder eller –koordinator. Vi ser endvidere gerne, at du har en relevant kandidatgrad.

Hvem er vi?

Forskningsstøttekontoret er en del af AAU Innovation, der er en stabsenhed under rektor. AAU Innovation ledes af innovationsdirektøren og har ca. 80 medarbejdere fordelt på 3 tre søjler: Vidensamarbejde, Forskningsstøtte, og Kontrakt. Forskningsstøttekontoret består af 20 medarbejdere fordelt på policy, pre- og post award aktiviteter. AAU Innovations medarbejdere er placeret på de 3 AAU campus (Aalborg, København, Esbjerg) og på AAU kontoret i Bruxelles. AAU Innovation arbejder tæt sammen med universitetets fakulteter, institutter, de faglige miljøer og universitetets øvrige administration.

På Forskningsstøttekontoret vil du blive en del af projektlederteamet med ansvar for teamets opgaveportefølje. En fællesnævner for teamet er rummelighed og gensidig respekt, og at vi værdsætter godt kollegaskab og den dynamik, vores forskellighed genererer. Vi deler i høj grad viden med hinanden, og sparring er en helt naturlig del af hverdagen.

Vi tilbyder rammer, der muliggør ”det hele liv”. Det vil bl.a. sige fleksibel arbejdstid, frihed under ansvar og forståelse for forskellighed i arbejdsmæssige prioriteringer og ambitioner. Til gengæld er det også nødvendigt, at du er fleksibel i forhold til perioder med stor arbejdsbelastning.


Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til Forskningsstøttechef Charlotte Pedersen Jacobsen, tlf. 5171 3850 eller Chefkonsulent Jane Tymm-Andersen, tlf. 2990 4656.

Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 34/35.

Ansættelse pr. 1 september 2019 eller snarest derefter.

Løn og ansættelsesvilkår

Ansættelse og aflønning iht. gældende overenskomst i Staten, herunder OAO-fællesoverenskomsten. Der er mulighed for forhandling af kvalifikationstillæg. Der er 3 måneders gensidig prøvetid i stillingen.

Aalborg Universitet skal modtage din ansøgning elektronisk vedhæftet CV, eksamensbevis og anden relevant dokumentation. Åbn linket "søg stillingen online" og udfyld ansøgningsformularen.

AAU ønsker at afspejle det omgivende samfund og har diversitet som en kerneværdi. Derfor opfordres alle uanset personlig baggrund og orientering til at søge stillingen.

 

 

Aalborg UniversitetAalborg Øst2019-07-03T00:00:002019-08-15T00:00:00
330036183Erfaren projektleder til Benny Petersen A/SRobot Vil du være med til at præge udviklingen i en velrenommeret entreprenørvirksomhed? Brænder du for effektiv projektledelse og har du evnen til at forudse problemer og styre udenom? Så er det dig vi søger! I jobbet som projektleder er du tiltænkt en nøgleposition. Du får det overordnede ansvar for projektets rentabilitet, og har dermed direkte indflydelse på virksomhedens vækst. Har du den rette strategiske indsigt, er der endvidere mulighed for på sigt at udbygge din position i virksomheden og blive en del af ledergruppen.? Om virksomheden Benny Petersen A S har siden 1984 udført bygge- og anlægsprojekter på hele Sjælland. Virksomheden har en succesfuld egenproduktion, der omfatter jord- og belægningsarbejder for bygge- og anlægsprojekter samt forsyningsarbejder, herunder nyanlæg og renovering af kloak, fjernvarme, vand, el og fiber. Benny Petersen A S er en virksomhed under kraftig udvikling. Virksomheden har for nylig gennemgået generationsskifte og har senest iværksat en række nye initiativer, der skal sikre virksomhedens position og fremtidige vækst. Til at understøtte denne vækst, søger virksomheden en erfaren projektleder, som med sin ekspertise indenfor succesfuld projektledelse, får direkte indflydelse på den videre udvikling af Benny Petersen A S. Jobbeskrivelse og arbejdsopgaver Som projektleder hos Benny Petersen A S får du ansvaret for at planlægge og systematisere projekters udførelse, med det formål at sikre høj kvalitet og rettidig levering. Det er med andre ord dig, der lægger tidsplanen for projektet, og sikrer, at den bliver overholdt. Dette indebærer evnen til at forudse eventuelle barrierer i projektets udførelse og handle proaktivt for at styre udenom. Du besidder derfor en analytisk tankegang og en handlekraft, der gør dig i stand til at påpege problemer og optimeringsmuligheder tidligt i processen samt en løsningsorientering, der gør dig i stand til at finde den optimale løsning på det pågældende problem. Du vil i jobbet have tæt kontakt med bygherrerne og agere bindeled mellem disse og produktionen. Det er derfor vigtigt, at du er udadvendt og serviceorienteret og formår at bibeholde den gode relationen til bygherrerne. Da det er dig, der er ansvarlig for den daglige ledelse på byggepladsen, har du endvidere ansvaret for, at dine medarbejdere trives, og er motiverede, og at de, ligesom du, føler sig stolte over at være en del af Benny Petersen A S. Du får ansvaret for projektets økonomi, hvilket indebærer løbende kalkulationer og afrapporteringer, med det formål at sikre projektets rentabilitet. Det falder dig naturligt at undersøge økonomiske data til bunds, ligesom du, i kraft af sin store fagkundskab, er i stand til at optimere og effektivisere processer med henblik på generel omkostningsreducering. Derudover vil dine arbejdsopgaver omfatte: Forhandling med underentreprenører og leverandører. Myndighedsbehandling samt anskaffelse af nødvendige aftaler og godkendelser. Et betydeligt personaleansvar i henhold til bemanding, arbejdsmiljø og sikkerhed i forbindelse med projekters udførelse. Din faglige profil Du har en byggeteknisk baggrund som ingeniør, bygningskonstruktør eller lignende. Vigtigst er dog, at du har evnerne og motivationen til at besidde stillingen. Du har minimum 5 års erfaring fra en lignende stilling i anlægsbranchen, og har derfor et stærkt netværk af samarbejdspartnere, som du kan trække på. Du behersker Office-pakken, herunder Microsoft Excel og har erfaring med MS Project. Derudover er det en fordel hvis du har erfaring med AutoCAD. Du taler og skriver flydende engelsk. Din personlige profil Du er købmand til fingerspidserne og har en skarp økonomisk sans, der gør dig i stand til at forhandle rentable løsninger og forudsige økonomiske konsekvenser. Du er selvstændig, ansvarlig og punktlig, og formår gennem din tilgang til dit arbejde at skabe tillid mellem dig selv og virksomhedens ledelse. Du er fremadstræbende, resultatorienteret og proaktiv i din vedligeholdelse af de gode kunderelationer, og er som regel d n, der griber telefonen, idet du vægter kundens tilfredshed og stolthed over projektet højt. Du er løsnings- og fremtidsorienteret og har en gennemslagskraft der gør, at du kan skabe fremdrift. Du er systematisk og detaljeorienteret og i stand til at håndtere komplekse projekter. Benny Petersen A S tilbyder En stilling med masser af ansvar, indflydelse og frie rammer i en virksomhed, hvor medarbejdernes meninger og holdninger anerkendes og værdsættes. Klare udviklingsmuligheder og sparring med virksomhedens direktør og ledelse. Besidder du evnerne og motivationen, er der mulighed for på sigt at blive en del af virksomhedens ledergruppe. En unik mulighed for at blive en del af en spændende udvikling og sætte dit præg på fremtidens projekter. Løn efter kvalifikationer.

Vil du være med til at præge udviklingen i en velrenommeret entreprenørvirksomhed?

Brænder du for effektiv projektledelse og har du evnen til at forudse problemer og styre udenom?

Så er det dig vi søger!

I jobbet som projektleder er du tiltænkt en nøgleposition. Du får det overordnede ansvar for projektets rentabilitet, og har dermed direkte indflydelse på virksomhedens vækst. Har du den rette strategiske indsigt, er der endvidere mulighed for på sigt at udbygge din position i virksomheden og blive en del af ledergruppen.?

Om virksomheden

Benny Petersen A/S har siden 1984 udført bygge- og anlægsprojekter på hele Sjælland.

Virksomheden har en succesfuld egenproduktion, der omfatter jord- og belægningsarbejder for bygge- og anlægsprojekter samt forsyningsarbejder, herunder nyanlæg og renovering af kloak, fjernvarme, vand, el og fiber.

Benny Petersen A/S er en virksomhed under kraftig udvikling. Virksomheden har for nylig gennemgået generationsskifte og har senest iværksat en række nye initiativer, der skal sikre virksomhedens position og fremtidige vækst. Til at understøtte denne vækst, søger virksomheden en erfaren projektleder, som med sin ekspertise indenfor succesfuld projektledelse, får direkte indflydelse på den videre udvikling af Benny Petersen A/S.

Jobbeskrivelse og arbejdsopgaver

Som projektleder hos Benny Petersen A/S får du ansvaret for at planlægge og systematisere projekters udførelse, med det formål at sikre høj kvalitet og rettidig levering.

Det er med andre ord dig, der lægger tidsplanen for projektet, og sikrer, at den bliver overholdt. Dette indebærer evnen til at forudse eventuelle barrierer i projektets udførelse og handle proaktivt for at styre udenom. Du besidder derfor en analytisk tankegang og en handlekraft, der gør dig i stand til at påpege problemer og optimeringsmuligheder tidligt i processen samt en løsningsorientering, der gør dig i stand til at finde den optimale løsning på det pågældende problem. Du vil i jobbet have tæt kontakt med bygherrerne og agere bindeled mellem disse og produktionen. Det er derfor vigtigt, at du er udadvendt og serviceorienteret og formår at bibeholde den gode relationen til bygherrerne. Da det er dig, der er ansvarlig for den daglige ledelse på byggepladsen, har du endvidere ansvaret for, at dine medarbejdere trives, og er motiverede, og at de, ligesom du, føler sig stolte over at være en del af Benny Petersen A/S.

Du får ansvaret for projektets økonomi, hvilket indebærer løbende kalkulationer og afrapporteringer, med det formål at sikre projektets rentabilitet. Det falder dig naturligt at undersøge økonomiske data til bunds, ligesom du, i kraft af sin store fagkundskab, er i stand til at optimere og effektivisere processer med henblik på generel omkostningsreducering.

Derudover vil dine arbejdsopgaver omfatte:

  • Forhandling med underentreprenører og leverandører.
  • Myndighedsbehandling samt anskaffelse af nødvendige aftaler og godkendelser.
  • Et betydeligt personaleansvar i henhold til bemanding, arbejdsmiljø og sikkerhed i forbindelse med projekters udførelse.

Din faglige profil

  • Du har en byggeteknisk baggrund som ingeniør, bygningskonstruktør eller lignende. Vigtigst er dog, at du har evnerne og motivationen til at besidde stillingen.
  • Du har minimum 5 års erfaring fra en lignende stilling i anlægsbranchen, og har derfor et stærkt netværk af samarbejdspartnere, som du kan trække på.
  • Du behersker Office-pakken, herunder Microsoft Excel og har erfaring med MS Project. Derudover er det en fordel hvis du har erfaring med AutoCAD.
  • Du taler og skriver flydende engelsk.

Din personlige profil

  • Du er købmand til fingerspidserne og har en skarp økonomisk sans, der gør dig i stand til at forhandle rentable løsninger og forudsige økonomiske konsekvenser.
  • Du er selvstændig, ansvarlig og punktlig, og formår gennem din tilgang til dit arbejde at skabe tillid mellem dig selv og virksomhedens ledelse.
  • Du er fremadstræbende, resultatorienteret og proaktiv i din vedligeholdelse af de gode kunderelationer, og er som regel dén, der griber telefonen, idet du vægter kundens tilfredshed og stolthed over projektet højt.
  • Du er løsnings- og fremtidsorienteret og har en gennemslagskraft der gør, at du kan skabe fremdrift.
  • Du er systematisk og detaljeorienteret og i stand til at håndtere komplekse projekter.

Benny Petersen A/S tilbyder

  • En stilling med masser af ansvar, indflydelse og frie rammer i en virksomhed, hvor medarbejdernes meninger og holdninger anerkendes og værdsættes.
  • Klare udviklingsmuligheder og sparring med virksomhedens direktør og ledelse. Besidder du evnerne og motivationen, er der mulighed for på sigt at blive en del af virksomhedens ledergruppe.
  • En unik mulighed for at blive en del af en spændende udvikling og sætte dit præg på fremtidens projekter.
  • Løn efter kvalifikationer.
Asgaard RecruitmentJerslev Sjælland2019-06-13T00:00:002019-08-02T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Project Manager with knowledge of high-speed engines

VMS Group A/S

Frederikshavn
The vision of VMS Group is to be the internationally preferred partner of superior maritime solutions. We are expanding rapidly and to keep up with the market demands and achieve our strategic objectives, we are looking for a project manager for our...
Indrykket:12. juli 2019
Udløbsdato:23. august 2019

Projektleder

BrainSearch Network

Aalborg Øst
Om HP Byg A S HP Byg A S og virksomhedens medarbejdere har mange års erfaring med styring og opførelse af store og komplekse byggeprojekter. Gennem virksomhedens mere end 60 år har HP Byg A S stået i spidsen for en lang række markante og velkendte p...
Indrykket:17. juli 2019
Udløbsdato:9. september 2019

EU Projektleder med Teamkoordinatorfunktion ved Forskningsstøttekontoret på AAU

Aalborg Universitet

Aalborg Øst
Brænder du for forskning og innovation? Har du stærke kompetencer inden for projektledelse og kommunikation, så er det måske dig, vi søger til vores forskningsstøttekontor på Aalborg Universitet (AAU) i Aalborg. Vi søger en projektleder med stærke k...
Indrykket:3. juli 2019
Udløbsdato:15. august 2019

Erfaren projektleder til Benny Petersen A/S

Asgaard Recruitment

Jerslev Sjælland
Vil du være med til at præge udviklingen i en velrenommeret entreprenørvirksomhed? Brænder du for effektiv projektledelse og har du evnen til at forudse problemer og styre udenom? Så er det dig vi søger! I jobbet som projektleder er du tiltænkt en n...
Indrykket:13. juni 2019
Udløbsdato:2. august 2019