Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Projektleder - med erfaring og passion for beton

Ny rolle giver nye muligheder
Er du faldet til i entreprenørleddet og trives du med at drive projekter med egenproduktion? Og har du samtidig lyst til at være den søjle , dine nærmeste kollegaer til tider kan læne sig op af? Så er dette job måske noget for dig.

For at være klar til de muligheder, der ligger lige rundt om hjørnet, foretager vi med denne nye rolle en udvidelse af organisation, der betyder, at du ud over egne projekter får et overordnet produktionsansvar og dermed ansvar for samlet produktionsopsætning, planlægning af opstart, ressourcer mv.

Vi elsker beton og dyrker det som et fag.
Du bliver en vigtig spiller i en dynamisk virksomhed, der ser medarbejderne som en afgørende ressource for den videre udvikling. Her er involvering, ejerskab og åbenhed en reel del af virkeligheden.

Vi dyrker passionen og arbejder efter hver dag at blive bedre end vi var i går. Det betyder, at vi har en god fast kerne af stærke fagfolk, der danner grundlaget og muligheden for at realisere vores vækstplaner.

Vi tilbyder

  • En del af ledelsesgruppen i Pahn
  • Stor indflydelse i organisation med korte beslutningsveje
  • En varieret dagligdag og en spændende fremtid
  • Et godt arbejdsmiljø, hvor der er plads til smil
  • Løn efter kvalifikationer, pension og sundhedsordning
Hvis du vil mere
Så send ansøgning og cv til knudsen@dnaheadhunting.dk snarest muligt. Processen er i gang.

Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte Dir. Verner Tønning på 9135 6110
Frank Knudsen, DNA Headhunting på 20109470
 

Pahn Beton A/S har eksisteret i over 40 år og leverer fundamenter, kældre, etagedæk og andet in situ støbearbejde på projekter i København og det øvrige Sjælland. Virksomheden har pt. 40 medarbejdere og arbejder tæt sammen med de øvrige selskaber i BKH Gruppen. Derved har vi mulighed for at tilbyde vores kunder en bred portefølje af kompetencer indenfor beton, jord, kloak, gartner-og belægningsarbejde. Tilsammen er vi 150 kollegaer og har kontor i Greve.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330002096Phoenix-f18ff81d12019-04-05T17:07:25.480Projektleder - med erfaring og passion for betonNy rolle giver nye muligheder
Er du faldet til i entreprenørleddet og trives du med at drive projekter med egenproduktion? Og har du samtidig lyst til at være den søjle , dine nærmeste kollegaer til tider kan læne sig op af? Så er dette job måske noget for dig.

For at være klar til de muligheder, der ligger lige rundt om hjørnet, foretager vi med denne nye rolle en udvidelse af organisation, der betyder, at du ud over egne projekter får et overordnet produktionsansvar og dermed ansvar for samlet produktionsopsætning, planlægning af opstart, ressourcer mv.

Vi elsker beton og dyrker det som et fag.
Du bliver en vigtig spiller i en dynamisk virksomhed, der ser medarbejderne som en afgørende ressource for den videre udvikling. Her er involvering, ejerskab og åbenhed en reel del af virkeligheden.

Vi dyrker passionen og arbejder efter hver dag at blive bedre end vi var i går. Det betyder, at vi har en god fast kerne af stærke fagfolk, der danner grundlaget og muligheden for at realisere vores vækstplaner.

Vi tilbyder
  • En del af ledelsesgruppen i Pahn
  • Stor indflydelse i organisation med korte beslutningsveje
  • En varieret dagligdag og en spændende fremtid
  • Et godt arbejdsmiljø, hvor der er plads til smil
  • Løn efter kvalifikationer, pension og sundhedsordning
Hvis du vil mere
Så send ansøgning og cv til knudsen@dnaheadhunting.dk snarest muligt. Processen er i gang.

Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte Dir. Verner Tønning på 9135 6110
Frank Knudsen, DNA Headhunting på 20109470
 

Pahn Beton A/S har eksisteret i over 40 år og leverer fundamenter, kældre, etagedæk og andet in situ støbearbejde på projekter i København og det øvrige Sjælland. Virksomheden har pt. 40 medarbejdere og arbejder tæt sammen med de øvrige selskaber i BKH Gruppen. Derved har vi mulighed for at tilbyde vores kunder en bred portefølje af kompetencer indenfor beton, jord, kloak, gartner-og belægningsarbejde. Tilsammen er vi 150 kollegaer og har kontor i Greve.
2019-05-20T00:50:24.970 Ny rolle giver nye mulighederEr du faldet til i entreprenørleddet og trives du med at drive projekter med egenproduktion? Og har du samtidig lyst til at være den søjle , dine nærmeste kollegaer til tider kan læne sig op af? Så er dette job måske noget for dig.For at være klar til de muligheder, der ligger lige rundt om hjørnet, foretager vi med denne nye rolle en udvidelse af organisation, der betyder, at du ud over egne projekter får et overordnet produktionsansvar og dermed ansvar for samlet produktionsopsætning, planlægning af opstart, ressourcer mv.Vi elsker beton og dyrker det som et fag.Du bliver en vigtig spiller i en dynamisk virksomhed, der ser medarbejderne som en afgørende ressource for den videre udvikling. Her er involvering, ejerskab og åbenhed en reel del af virkeligheden.Vi dyrker passionen og arbejder efter hver dag at blive bedre end vi var i går. Det betyder, at vi har en god fast kerne af stærke fagfolk, der danner grundlaget og muligheden for at realisere vores vækstplaner.Vi tilbyderEn del af ledelsesgruppen i PahnStor indflydelse i organisation med korte beslutningsvejeEn varieret dagligdag og en spændende fremtidEt godt arbejdsmiljø, hvor der er plads til smilLøn efter kvalifikationer, pension og sundhedsordning Hvis du vil mereSå send ansøgning og cv til knudsen@dnaheadhunting.dk snarest muligt. Processen er i gang.Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte Dir. Verner Tønning på 9135 6110Frank Knudsen, DNA Headhunting på 20109470 Pahn Beton A S har eksisteret i over 40 år og leverer fundamenter, kældre, etagedæk og andet in situ støbearbejde på projekter i København og det øvrige Sjælland. Virksomheden har pt. 40 medarbejdere og arbejder tæt sammen med de øvrige selskaber i BKH Gruppen. Derved har vi mulighed for at tilbyde vores kunder en bred portefølje af kompetencer indenfor beton, jord, kloak, gartner-og belægningsarbejde. Tilsammen er vi 150 kollegaer og har kontor i Greve.10Phoenixf18ff81d101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-19T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnGreve3502961Pahn Beton A/S11Agenavej 132670GreveDKDanmarkORS/f18ff81d_logo.pngORS/Small/f18ff81d_logo.png0knudsen@dnaheadhunting.dkDKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent740731PhoenixPremium01104-04-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f18ff81dhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=f18ff81dhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f18ff81d&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f18ff81d&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/7.jpgEr du en dygtig leder? Som Projektleder bliver du jævnligt mødt af spændende ledelsesrelaterede opgaver.12008001Dansk3Læse/ tale213111Projektleder6Ledelse361331387knudsen@dnaheadhunting.dkknudsen@dnaheadhunting.dkDanmarkDanmark330019725Kan du holde styr på en sæk lopper? Group Buy ApS søger projektleder!Robot Kan du holde styr på en sæk lopper? Group Buy ApS søger projektleder! Group Buy er en virksomhed, der driver webshops i Danmark, Sverige og Tyskland. Vi hjælper familier med at spare mange penge på indkøb af f.eks. artikler til haven og husholdningen, kosmetik, samt bøger. Vi er en ung virksomhed, der er ejet af erfarne iværksættere. Vores ambitionsniveau er tårnhøjt og du skal hjælpe os med at realisere dem. Vores hidtidige freelance projektleder skal studere i Schweiz, hvilket er årsagen til at vi nu søger hans afløser. Arbejdsopgaverne er meget varierede Projektlederstillingen har til formål at varetage ledelsen af tværgående projekter. Virksomhedens ejere er gode til at få idéer til nye måder medlemmerne kan spare penge, men de har brug for hjælp til at idéerne bliver omdannet til konkrete projekter, og at disse projekter eksekveres professionelt, effektivt og målrettet. Du vil blandt andet blive involveret i følgende opgaver: Opstart af medlemsklubber Ledelse og koordinering af IT- og andre udviklingsprojekter Tværgående koordinering med afdelingerne i virksomheden, samt eksterne samarbejdspartnere Løbende optimering, hvor der er behov Varetagelse af DPO-rollen i forhold til GDPR (Begrænset omfang) Der kan være mange veje til at være en succes i jobbet, men vi vil lægge vægt på følgende faglige egenskaber: Gode generelle IT-kundskaber, herunder grundlæggende kendskab til CSS og HTML Grundlæggende kendskab til udveksling af data mellem applikationer og integrationer (API og ftp) Forretningsforståelse Kendskab til-, og erfaring med diverse projektmodeller og metoder Du vil blive en del af et team, hvor vi lægger vægt på, at det skal være sjovt at gå på arbejde. Det er derfor vigtigt, at du er et positivt og mulighedsorienteret menneske. Derudover kan du formentlig sætte flueben ved følgende karaktertræk: Målrettet Vedholdende Struktureret Gennemslagskraft Godt overblik Vi tilbyder Jobbet rummer mange udviklingsmuligheder og du vil få meget frie rammer til at løse opgaven. Udover en god omgangstone har vi en dejlig frokostordning, attraktive ansættelsesvilkår og skønne kolleger. Ansøgningsfrist Vi afholder samtaler løbende, så vent ikke med at søge stillingen. Vi forventer at jobbet er besat til opstart 1. juni 2019. du søger jobbet ved at sende dit materiale via webformularen. Ansøgninger der sendes via mail, vil på grund af GDPR ikke komme i betragtning og slettes uden yderligere behandling. Spørgsmål? Kontakt John Martinussen på telefon 27508868 eller mail jm@voksewerk.dk.

Kan du holde styr på en sæk lopper? Group Buy ApS søger projektleder!

Group Buy er en virksomhed, der driver webshops i Danmark, Sverige og Tyskland. Vi hjælper familier med at spare mange penge på indkøb af f.eks. artikler til haven og husholdningen, kosmetik, samt bøger.

Vi er en ung virksomhed, der er ejet af erfarne iværksættere. Vores ambitionsniveau er tårnhøjt og du skal hjælpe os med at realisere dem. Vores hidtidige freelance projektleder skal studere i Schweiz, hvilket er årsagen til at vi nu søger hans afløser.

Arbejdsopgaverne er meget varierede

Projektlederstillingen har til formål at varetage ledelsen af tværgående projekter. Virksomhedens ejere er gode til at få idéer til nye måder medlemmerne kan spare penge, men de har brug for hjælp til at idéerne bliver omdannet til konkrete projekter, og at disse projekter eksekveres professionelt, effektivt og målrettet.

Du vil blandt andet blive involveret i følgende opgaver:

  • Opstart af medlemsklubber
  • Ledelse og koordinering af IT- og andre udviklingsprojekter
  • Tværgående koordinering med afdelingerne i virksomheden, samt eksterne samarbejdspartnere
  • Løbende optimering, hvor der er behov
  • Varetagelse af DPO-rollen i forhold til GDPR (Begrænset omfang)

Der kan være mange veje til at være en succes i jobbet, men vi vil lægge vægt på følgende faglige egenskaber:

  • Gode generelle IT-kundskaber, herunder grundlæggende kendskab til CSS og HTML
  • Grundlæggende kendskab til udveksling af data mellem applikationer og integrationer (API og ftp)
  • Forretningsforståelse
  • Kendskab til-, og erfaring med diverse projektmodeller og metoder

Du vil blive en del af et team, hvor vi lægger vægt på, at det skal være sjovt at gå på arbejde. Det er derfor vigtigt, at du er et positivt og mulighedsorienteret menneske. Derudover kan du formentlig sætte flueben ved følgende karaktertræk:

  • Målrettet
  • Vedholdende
  • Struktureret
  • Gennemslagskraft
  • Godt overblik

Vi tilbyder

Jobbet rummer mange udviklingsmuligheder og du vil få meget frie rammer til at løse opgaven. Udover en god omgangstone har vi en dejlig frokostordning, attraktive ansættelsesvilkår og skønne kolleger.

Ansøgningsfrist

Vi afholder samtaler løbende, så vent ikke med at søge stillingen. Vi forventer at jobbet er besat til opstart 1. juni 2019. du søger jobbet ved at sende dit materiale via webformularen. Ansøgninger der sendes via mail, vil på grund af GDPR ikke komme i betragtning og slettes uden yderligere behandling.

Spørgsmål?

Kontakt John Martinussen på telefon 27508868 eller mail jm@voksewerk.dk.

VoksewerkBrøndby2019-05-08T00:00:002019-07-02T00:00:00
330024984Vil du bygge nye rådhusfaciliteter i Herlev Kommune? Erfaren projektleder til Center for Ejendomme og Intern ServiceRobot Kan du gennemføre større byggeprojekter i et komplekst miljø med mange interessenter? Evner du at styre en byggesag, holde snor i både projektorganisation og økonomi og sikre en god overlevering til driften, og vil du have ansvaret for at bygge nye rådhusfaciliteter? Så har vi jobbet til dig! Organisationen Herlev Kommune er en veldrevet kommune i vækst. Vi har høje ambitioner med fokus på borgere, civilsamfund og erhvervsliv. Vi udvikler den kommunale service med udgangspunkt i, at alle medarbejdere og ledere har et ansvar for helheden samt modet og kompetencerne til at træffe beslutninger, og vi har en stærk og ambitiøs kommunalbestyrelse og borgmester, der sætter en klar retning for kommunen som et attraktivt fællesskab at bo, arbejde og drive virksomhed i. Herlev gennemgår i disse år en markant forandring med bl.a. byudvikling omkring letbanen og udvikling af erhvervskvarteret, og der flytter mange nye borgere til byen. Vores skoler, daginstitutioner, ældreomsorg, kultur- og idrætsfaciliteter skal således rumme både nuværende og kommende borgere. Som led i byudviklingen og konsekvens af en Kommunalbestyrelses-beslutning fra marts 2019 fraflytter vi maj 2022 det eksisterende rådhus til fordel for to ny lokaliteter et lejemål i Herlev Bymidte og nye rådhusfaciliteter i Hjortespring. Stillingen For at komme i mål søger vi en erfaren projektleder til en 3-årig projektansættelse i Center for Ejendomme og Intern Service. Som vores nye projektleder får du ansvar for at styre processen fra de indledende faser og frem til ibrugtagningen af vores nye rådhusfaciliteter i Hjortespring. Stillingen er forankret i Center for Ejendomme og Intern Service, hvor du vil indgå i et team på i alt 11 medarbejdere og får reference til centerchefen. I praksis bliver din rolle meget tværgående, og du skal facilitere processer og beslutninger i tæt samarbejde med bl.a. interessenter, samarbejdspartnere og rådgivere frem mod, at vi tager det nye rådhus i brug i maj 2022. Hvem er vi? Center for Ejendomme og Intern Service er en blandet flok af bl.a. arkitekter, landskabsarkitekter og ingeniører, der i tæt tværfagligt samarbejde rådgiver, servicerer, drifter, vedligeholder og anlægger store og små opgaver i 100 kommunale ejendomme. Hvem er du? Din vej til jobbet kan være mangeartet, og vi forestiller os, du har en faglig baggrund som arkitekt, ingeniør eller lignende. Vi forventer, at du kan arbejde med såvel planlægning og eksekvering af projektet, som du med sikker hånd styrer gennem forventningsafstemning med brugere og andre interessenter, udbudsprocesser, politiske beslutninger, og at du samtidig er garant for solid økonomi- og tidsstyring. Vi vægter dine proceserfaringer højt, til gengæld er det ikke så afgørende om de er hentet i lignende stillinger i det offentlige, fra entreprenør- eller rådgiverbranchen. Vi forestiller os at du har solid indsigt i og erfaring med: Projektledelse af større projekter, herunder planlægning, organisering, styring og ledelsesrapporteringUdbud af både rådgiver- og entrepriseopgaverKontraktstyring af og samarbejde med rådgivere og entreprenører, herunder forhandlinger og opfølgning på kvalitet og funktionalitet i alle projektets faserInvolverende brugerprocesser og et blik for at kommunikation er essentielt for projektets succes gennem hele værdikædenBæredygtighed i byggeriet Du tænker strategisk og langsigtet, ser muligheder og potentialer og har hele tiden sigte på at skabe værdi for brugerne. Derfor lægger vi også vægt på, at du er en god relations-bygger og er samarbejds- og løsningsorienteret. Med andre ord er vi på jagt efter en udadvendt, selvkørende og struktureret medarbejder, der med overblik, teknisk kunnen og gå-på-mod har lyst til at være vores næste gode kollega med godt humør. Vi tilbyderEt projekt med stor politisk og organisatorisk bevågenhed og strategisk vigtighed for Herlev KommuneIndflydelse, faglige udfordringer og kompetenceudviklingKompetente kolleger, som sætter videndeling, kvalitet og samarbejde højtEt godt socialt miljø med en uformel og konstruktiv omgangstone, hvor vi er gode til og sætter pris på et godt grinStor fleksibilitet i arbejdets tilrettelæggelse Løn og ansættelsesforhold Ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst og efter principperne for Ny Løn. Stillingen er en tidsbegrænset fuldtidsstilling på 37 timer med flekstidsordning, som udløber den 31. juli 2022. Nysgerrig? Du kan læse mere om kommunen på herlev.dk. Hvis du vil vide mere om jobbet, kan du kontakte centerchef Lars Bo Hasselby på tlf. 40 49 42 16. Deadline for din ansøgning og CV er den 10. juni 2019 klokken 12. Vi holder samtaler i uge 25 og 26. Vi regner med, at du kan starte den 1. august 2019.Kan du gennemføre større byggeprojekter i et komplekst miljø med mange interessenter? Evner du at styre en byggesag, holde snor i både projektorganisation og økonomi og sikre en god overlevering til driften, og vil du have ansvaret for at bygge nye rådhusfaciliteter? Så har vi jobbet til dig!
 
Organisationen
Herlev Kommune er en veldrevet kommune i vækst. Vi har høje ambitioner med fokus på borgere, civilsamfund og erhvervsliv. Vi udvikler den kommunale service med udgangspunkt i, at alle medarbejdere og ledere har et ansvar for helheden samt modet og kompetencerne til at træffe beslutninger, og vi har en stærk og ambitiøs kommunalbestyrelse og borgmester, der sætter en klar retning for kommunen som et attraktivt fællesskab at bo, arbejde og drive virksomhed i.
 
Herlev gennemgår i disse år en markant forandring med bl.a. byudvikling omkring letbanen og udvikling af erhvervskvarteret, og der flytter mange nye borgere til byen. Vores skoler, daginstitutioner, ældreomsorg, kultur- og idrætsfaciliteter skal således rumme både nuværende og kommende borgere.
 
Som led i byudviklingen og konsekvens af en Kommunalbestyrelses-beslutning fra marts 2019 fraflytter vi maj 2022 det eksisterende rådhus til fordel for to ny lokaliteter – et lejemål i Herlev Bymidte og nye rådhusfaciliteter i Hjortespring.
 
Stillingen
For at komme i mål søger vi en erfaren projektleder til en 3-årig projektansættelse i Center for Ejendomme og Intern Service.
 
Som vores nye projektleder får du ansvar for at styre processen fra de indledende faser og frem til ibrugtagningen af vores nye rådhusfaciliteter i Hjortespring.
 
Stillingen er forankret i Center for Ejendomme og Intern Service, hvor du vil indgå i et team på i alt 11 medarbejdere og får reference til centerchefen. I praksis bliver din rolle meget tværgående, og du skal facilitere processer og beslutninger i tæt samarbejde med bl.a. interessenter, samarbejdspartnere og rådgivere frem mod, at vi tager det nye rådhus i brug i maj 2022.
 
Hvem er vi?
Center for Ejendomme og Intern Service er en blandet flok af bl.a. arkitekter, landskabsarkitekter og ingeniører, der i tæt tværfagligt samarbejde rådgiver, servicerer, drifter, vedligeholder og anlægger store og små opgaver i 100 kommunale ejendomme.
 
Hvem er du?
Din vej til jobbet kan være mangeartet, og vi forestiller os, du har en faglig
baggrund som arkitekt, ingeniør eller lignende.
 
Vi forventer, at du kan arbejde med såvel planlægning og eksekvering af projektet, som du med sikker hånd styrer gennem forventningsafstemning med brugere og andre interessenter, udbudsprocesser, politiske beslutninger, og at du samtidig er garant for solid økonomi- og tidsstyring.
 
Vi vægter dine proceserfaringer højt, til gengæld er det ikke så afgørende om de er hentet i lignende stillinger i det offentlige, fra entreprenør- eller rådgiverbranchen.
 
Vi forestiller os at du har solid indsigt i og erfaring med: 
  • Projektledelse af større projekter, herunder planlægning, organisering, styring og ledelsesrapportering
  • Udbud af både rådgiver- og entrepriseopgaver
  • Kontraktstyring af og samarbejde med rådgivere og entreprenører, herunder forhandlinger og opfølgning på kvalitet og funktionalitet i alle projektets faser
  • Involverende brugerprocesser og et blik for at kommunikation er essentielt for projektets succes gennem hele værdikæden
  • Bæredygtighed i byggeriet
     
Du tænker strategisk og langsigtet, ser muligheder og potentialer og har hele tiden sigte på at skabe værdi for brugerne. Derfor lægger vi også vægt på, at du er en god relations-bygger og er samarbejds- og løsningsorienteret.
 
Med andre ord er vi på jagt efter en udadvendt, selvkørende og struktureret medarbejder, der med overblik, teknisk kunnen og gå-på-mod har lyst til at være vores næste gode kollega med godt humør.  
 
Vi tilbyder
  • Et projekt med stor politisk og organisatorisk bevågenhed og strategisk vigtighed for Herlev Kommune
  • Indflydelse, faglige udfordringer og kompetenceudvikling
  • Kompetente kolleger, som sætter videndeling, kvalitet og samarbejde højt
  • Et godt socialt miljø med en uformel og konstruktiv omgangstone, hvor vi er gode til og sætter pris på et godt grin
  • Stor fleksibilitet i arbejdets tilrettelæggelse
 
Løn og ansættelsesforhold
Ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst og efter principperne for
Ny Løn. Stillingen er en tidsbegrænset fuldtidsstilling på 37 timer med flekstidsordning, som udløber den 31. juli 2022.
 
Nysgerrig?
Du kan læse mere om kommunen på herlev.dk. Hvis du vil vide mere om jobbet, kan du kontakte centerchef Lars Bo Hasselby på tlf. 40 49 42 16.
 
Deadline for din ansøgning og CV er den 10. juni 2019 klokken 12. Vi holder samtaler i uge 25 og 26.
 
Vi regner med, at du kan starte den 1. august 2019.
 

Center for Ejendomme og Intern ServiceHerlev2019-05-15T00:00:002019-06-10T00:00:00
330022323PROJEKTLEDER, El-INFRASTRUKTUR - KONSTANT NETRobot PROJEKTLEDER, El-INFRASTRUKTUR KONSTANT NET Ønsker du at projektudvikle på projekter indenfor elforsyning og indgå i vores forretningsenhed for el-net og højspænding? Nyder du teknisk komplicerede elforsyningsprojekter der fylder noget i bybilledet? Så er her chancen for at komme til at arbejde på vore kommende el-anlægsprojekter, i samarbejde med dine øvrige kolleger i nyoprettet stilling i vores tværfaglige organisation. Jobbet Du vil indgå i et team for drift- og anlægsopgaver i Konstant Net s elforsyningsområde med base i Århus eller Vejle. Du vil indgå i et dynamisk team, hvor fleksibilitet, high-performance og teamwork er nøgleordene for succes. Der er tale om en udfordrende og spændende stilling med gode muligheder for at præge en afdeling i udvikling. Vores kunder stiller alle høje krav til vores tekniske indsigt, høje kvalitet, store erfaring samt professionelle eksekvering. Du kommer blandt andet til at beskæftige dig med følgende: Granskning, optimering samt løbende eksekvering af opgaver Forberede projekter til byggestart for underentreprenører og egenproduktion. Sikre at projekter forløber planmæssigt i samarbejde med faste underentreprenører og formænd. Udarbejdelse- og løbende opfølgning af økonomi og tidsplaner på projekter Kalkulation af -og opfølgning på ekstraarbejder på projekter Vi forventer af dig: Du har en teknisk uddannelse som f.eks. ingeniør, installatør eller lign. praktisk erfaring Du har erfaring med arbejde i 0,4 10kV forsyningsnettet. Du har bred erfaring med afvikling af projekter indenfor el-infrastruktur Du besidder et bredt og stærkt branchekendskab Du er løsningsorienteret og har stor fokus på optimeringsmuligheder Du besidder et højt drive, arbejder detaljeorienteret, systematisk og kan bevare overblikket Du har erfaring med sagsbehandling og økonomistyring Du behersker kontraktarbejde, og har modt på at lære at arbejde med AB18. Du kan tænke alsidigt og kreativt i at konvertere løsninger til fordel for projektet Du besidder evnen til at arbejde både selvstændigt, i teams og med eksterne samarbejdspartnere Vi tilbyder: En afvekslende hverdag med udfordringer, råderum og muligheder for at udvikle dine kompetencer i takt med, at virksomheden udvikler sig efter de indkommende projekter og kundernes behov. Kemp og Lauritzen tilbyder velordnede forhold med en attraktiv gage samt pensionsforhold, herunder mulighed for sundhedsforsikring. Vi vil se frem til at modtage din ansøgning, hvis du kan se dig selv beskrevet i ovenstående via & 39 Søg stillingen& 39 . Ansøgninger behandles løbende, og modtages kun via linket.

PROJEKTLEDER, El-INFRASTRUKTUR – KONSTANT NET

Ønsker du at projektudvikle på projekter indenfor elforsyning og indgå i vores forretningsenhed for el-net og højspænding? Nyder du teknisk komplicerede elforsyningsprojekter der fylder noget i bybilledet?

Så er her chancen for at komme til at arbejde på vore kommende el-anlægsprojekter, i samarbejde med dine øvrige kolleger i nyoprettet stilling i vores tværfaglige organisation.

Jobbet

Du vil indgå i et team for drift- og anlægsopgaver i Konstant Net´s elforsyningsområde med base i Århus eller Vejle. Du vil indgå i et dynamisk team, hvor fleksibilitet, high-performance og teamwork er nøgleordene for succes. Der er tale om en udfordrende og spændende stilling med gode muligheder for at præge en afdeling i udvikling.

Vores kunder stiller alle høje krav til vores tekniske indsigt, høje kvalitet, store erfaring samt professionelle eksekvering.

Du kommer blandt andet til at beskæftige dig med følgende:
  • Granskning, optimering samt løbende eksekvering af opgaver

  • Forberede projekter til byggestart for underentreprenører og egenproduktion.

  • Sikre at projekter forløber planmæssigt i samarbejde med faste underentreprenører og formænd.

  • Udarbejdelse- og løbende opfølgning af økonomi og tidsplaner på projekter

  • Kalkulation af -og opfølgning på ekstraarbejder på projekter

Vi forventer af dig:
  • Du har en teknisk uddannelse som f.eks. ingeniør, installatør eller lign. praktisk erfaring

  • Du har erfaring med arbejde i 0,4 – 10kV forsyningsnettet.

  • Du har bred erfaring med afvikling af projekter indenfor el-infrastruktur

  • Du besidder et bredt og stærkt branchekendskab

  • Du er løsningsorienteret og har stor fokus på optimeringsmuligheder

  • Du besidder et højt drive, arbejder detaljeorienteret, systematisk og kan bevare overblikket

  • Du har erfaring med sagsbehandling og økonomistyring

  • Du behersker kontraktarbejde, og har modt på at lære at arbejde med AB18.

  • Du kan tænke alsidigt og kreativt i at konvertere løsninger til fordel for projektet

  • Du besidder evnen til at arbejde både selvstændigt, i teams og med eksterne samarbejdspartnere

Vi tilbyder:

En afvekslende hverdag med udfordringer, råderum og muligheder for at udvikle dine kompetencer i takt med, at virksomheden udvikler sig efter de indkommende projekter og kundernes behov.

Kemp og Lauritzen tilbyder velordnede forhold med en attraktiv gage samt pensionsforhold, herunder mulighed for sundhedsforsikring.

Vi vil se frem til at modtage din ansøgning, hvis du kan se dig selv beskrevet i ovenstående via 'Søg stillingen'. Ansøgninger behandles løbende, og modtages kun via linket.

Kemp & LauritzenTilst2019-05-13T00:00:002019-06-10T00:00:00
330020174Erfaren projektleder til vedligeholdelses- og byggeprojekter i Center for Ejendomme og Intern ServiceRobot Kan du gennemføre store og små vedligeholdelses- og byggeprojekter i et komplekst miljø med mange interessenter? Evner du at styre en byggesag, holde snor i både projektorganisation og økonomi og sikre en god overlevering til driften? Så har vi jobbet til dig! Organisationen Herlev Kommune er en veldrevet kommune i vækst. Vi har høje ambitioner med fokus på borgere, civilsamfund og erhvervsliv. Vi udvikler den kommunale service med udgangspunkt i, at alle medarbejdere og ledere har et ansvar for helheden samt modet og kompetencerne til at træffe beslutninger, og vi har en stærk og ambitiøs kommunalbestyrelse og borgmester, der sætter en klar retning for kommunen som et attraktivt fællesskab at bo, arbejde og drive virksomhed i. Herlev gennemgår i disse år en markant forandring med bl.a. byudvikling omkring letbanen og udvikling af erhvervskvarteret, og der flytter mange nye borgere til byen. Vores skoler, daginstitutioner, ældreomsorg, kultur- og idrætsfaciliteter skal således rumme både nuværende og kommende borgere. Det betyder, at der stilles store krav til den kommunale bygningsmasse i form af vedligeholdelse og nybyggeri, og derfor søger vi en erfaren projektleder til Center for Ejendomme og Intern Service. Stillingen Som vores nye projektleder får du selvstændigt ansvar for at styre kommunens store og små vedligeholdelses- og byggeprojekter fra start til slut. Du får særligt ansvar for tilsyn med og optimering af de tekniske anlæg i vores ejendomme både i de eksisterende bygninger men også som en vigtig intern sparringspartner på vores byggeprojekter. Herunder vil du også være med til gennem intelligent energistyring at præge ejendommenes energiprofil i tæt samarbejde med interne og eksterne samarbejdspartnere. Derudover får du selvstændigt ansvar for løbende driftsopgaver på dine egne ejendomme og både små og store projekter. Du indgår i et team på i alt 10 medarbejdere og får reference til centerchefen. Hvem er du? Vi forventer, at du kan arbejde med såvel planlægning og eksekvering af dine opgaver og projekter, og at du med sikker hånd kan styre dem gennem udbud, forhandlinger, forventningsafstemning med brugere og andre interessenter samt solid økonomi- og tidsstyring. Din vej til jobbet kan være mangeartet, men vi forestiller os, du har en faglig baggrund som ingeniør, konstruktør eller lignende. Vi vægter din erfaring højt, til gengæld er det ikke så afgørende om den er hentet i lignende stillinger i det offentlige, fra entreprenør- eller rådgiverbranchen. Vi forestiller os, at du har solid indsigt i og erfaring med:Bygningsautomatik og CTSByggetekniske installationer, specielt vedr. bygningers energiforbrug og indeklimaEnergistyring og energidataBygningsreglementerBrugen af FM-værktøjer vi bruger DALUX Du trives med at være den bærende kraft i den løbende drift og vedligehold af vores installationer og ejendomme men har også kvalifikationerne til styre større og mindre projekter. Du tænker strategisk og langsigtet, ser muligheder og potentialer og har hele tiden sigte på at skabe værdi for brugerne derfor lægger vi også vægt på, at du er en god relations-bygger og er samarbejds- og løsningsorienteret. Med andre ord er vi på jagt efter en selvkørende og struktureret medarbejder, der med overblik, teknisk kunnen og gå-på-mod har lyst til at være vores næste gode kollega med godt humør og en ambition om at være en central og fleksibel bidragyder til teamets og centrets samlede opgaveportefølje. Vi tilbyder En fagligt stærk arbejdsplads med spændende og varierede arbejdsopgaver Indflydelse, faglig udfordring og kompetenceudvikling Kompetente kolleger, som sætter videndeling, kvalitet og samarbejde højt Et godt socialt miljø med en uformel og konstruktiv omgangstone Stor fleksibilitet i arbejdets tilrettelæggelse Løn og ansættelsesforhold Ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst og efter principperne for Ny Løn. Stillingen er en fuldtidsstilling på 37 timer med flekstidsordning. Nysgerrig? Du kan læse mere om kommunen på herlev.dk. Hvis du vil vide mere, kan du kontakte centerchef Lars Bo Hasselby på tlf. 4049 4216. Din ansøgning og CV skal være os i hænde senest den 3. juni 2019 klokken 12. Vi holder samtaler i uge 23 og 24. Vi regner med, at du kan starte den 1. august 2019.Kan du gennemføre store og små vedligeholdelses- og byggeprojekter i et komplekst miljø med mange interessenter? Evner du at styre en byggesag, holde snor i både projektorganisation og økonomi og sikre en god overlevering til driften? Så har vi jobbet til dig!
 
Organisationen
Herlev Kommune er en veldrevet kommune i vækst. Vi har høje ambitioner med fokus på borgere, civilsamfund og erhvervsliv. Vi udvikler den kommunale service med udgangspunkt i, at alle medarbejdere og ledere har et ansvar for helheden samt modet og kompetencerne til at træffe beslutninger, og vi har en stærk og ambitiøs kommunalbestyrelse og borgmester, der sætter en klar retning for kommunen som et attraktivt fællesskab at bo, arbejde og drive virksomhed i.
 
Herlev gennemgår i disse år en markant forandring med bl.a. byudvikling omkring letbanen og udvikling af erhvervskvarteret, og der flytter mange nye borgere til byen. Vores skoler, daginstitutioner, ældreomsorg, kultur- og idrætsfaciliteter skal således rumme både nuværende og kommende borgere.
 
Det betyder, at der stilles store krav til den kommunale bygningsmasse i form af vedligeholdelse og nybyggeri, og derfor søger vi en erfaren projektleder til Center for Ejendomme og Intern Service.
 
Stillingen
Som vores nye projektleder får du selvstændigt ansvar for at styre kommunens store og små vedligeholdelses- og byggeprojekter fra start til slut.
 
Du får særligt ansvar for tilsyn med og optimering af de tekniske anlæg i vores ejendomme – både i de eksisterende bygninger men også som en vigtig intern sparringspartner på vores byggeprojekter. Herunder vil du også være med til gennem intelligent energistyring at præge ejendommenes energiprofil i tæt samarbejde med interne og eksterne samarbejdspartnere.
 
Derudover får du selvstændigt ansvar for løbende driftsopgaver på dine ”egne” ejendomme og både små og store projekter.
 
Du indgår i et team på i alt 10 medarbejdere og får reference til centerchefen.
 
Hvem er du?
Vi forventer, at du kan arbejde med såvel planlægning og eksekvering af dine opgaver og projekter, og at du med sikker hånd kan styre dem gennem udbud, forhandlinger, forventningsafstemning med brugere og andre interessenter samt solid økonomi- og tidsstyring.
 
Din vej til jobbet kan være mangeartet, men vi forestiller os, du har en faglig
baggrund som ingeniør, konstruktør eller lignende.
 
Vi vægter din erfaring højt, til gengæld er det ikke så afgørende om den er hentet i lignende stillinger i det offentlige, fra entreprenør- eller rådgiverbranchen.
 
Vi forestiller os, at du har solid indsigt i og erfaring med:
  • Bygningsautomatik og CTS
  • Byggetekniske installationer, specielt vedr. bygningers energiforbrug og indeklima
  • Energistyring og energidata
  • Bygningsreglementer
  • Brugen af FM-værktøjer – vi bruger DALUX
     
Du trives med at være den bærende kraft i den løbende drift og vedligehold af vores installationer og ejendomme men har også kvalifikationerne til styre større og mindre projekter. Du tænker strategisk og langsigtet, ser muligheder og potentialer og har hele tiden sigte på at skabe værdi for brugerne – derfor lægger vi også vægt på, at du er en god relations-bygger og er samarbejds- og løsningsorienteret.
 
Med andre ord er vi på jagt efter en selvkørende og struktureret medarbejder, der med overblik, teknisk kunnen og gå-på-mod har lyst til at være vores næste gode kollega med godt humør og en ambition om at være en central og fleksibel bidragyder til teamets og centrets samlede opgaveportefølje.
 
Vi tilbyder
En fagligt stærk arbejdsplads med spændende og varierede arbejdsopgaver
Indflydelse, faglig udfordring og kompetenceudvikling
Kompetente kolleger, som sætter videndeling, kvalitet og samarbejde højt
Et godt socialt miljø med en uformel og konstruktiv omgangstone
Stor fleksibilitet i arbejdets tilrettelæggelse
 
Løn og ansættelsesforhold
Ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst og efter principperne for
Ny Løn. Stillingen er en fuldtidsstilling på 37 timer med flekstidsordning.
 
Nysgerrig?
Du kan læse mere om kommunen på herlev.dk. Hvis du vil vide mere, kan
du kontakte centerchef Lars Bo Hasselby på tlf. 4049 4216.
 
Din ansøgning og CV skal være os i hænde senest den 3. juni 2019 klokken 12. Vi holder samtaler i uge 23 og 24.
 
Vi regner med, at du kan starte den 1. august 2019.
 
 
 

Center for Ejendomme og Intern ServiceHerlev2019-05-08T00:00:002019-06-03T00:00:00
330000924PROJEKTCHEF MED STÆRK PROJEKTLEDELSESPROFILRobot Bliv en del af en markedsleder, hvor du får en vigtig rolle i at udvikle forretningen. Vi står klar med en god, stor pipeline og et rigtig godt fundament for din videre succes. Med base i entrepriseforretningen hos Kemp Lauritzen, Aarhus, får du en unik mulighed for at blive tovholder på den nyligt udviklede projektmodel (entreprisemodellen) til styring af strategiske projekter, heriblandt implementering, eksekvering og udvikling af modellen i samarbejde med afdelingens øvrige ledelsesgruppe. Herudover skal du også deltage i nye strategiske projekter, herunder forberedelse til at udvikle modellen til også at omfatte Hovedentrepriser og Totalentrepriser samt øvrige ledelsesmæssige projekter som er under udvikling i koncernen og du vil få en betydelig rolle med stor snitflade såvel internt i forretningsenheden og koncernen, som eksternt i forhold til samarbejdspartnere og leverandører. DRIV PROCESSERNE FRA A-Z Som projektchef vil omdrejningspunktet i din ansættelse være at sikre brugen og forbedre enhedens eksekvering via entreprisemodellen og det er dig der har ansvaret for: at projekterne vurderes og gennemføres med hensyn til risici af juridisk, økonomisk, tidsmæssige og faglig karakter for virksomheden at Kemp Lauritzen leverer den rigtige kontraktuelle ydelse økonomi sagsgennemgang i teamet overfor Controller og Regionschef. tillægs- og fradragsøkonomi. skriftlig sporbarhed i udførelsesfasen ledelse igennem entreprisemodel at give sparring omkring projektteamets beslutninger og konsekvenser. Alle projekter skal fremadrettet styres efter den nye projektmodel, og dine primære opgaver bliver at sikre høj effektivitet og stringens fra opstart til projektafslutning. Du vil indtræde i den projektledelsesmæssige og økonomiske styring af projekterne, mens den tekniske ledelse varetages af enhedens Projektledere. LYSTEN TIL AT LEDE FORANDRING Du er af natur vedholdende, har en positiv attitude og har en veludviklet sans for struktur og detaljer. Herudover er det en fordel, at du gennem din inkluderende personlighed motiverer og evner at skabe følgeskab på alle niveauer, mens din vindermentalitet målrettet driver dig til at skabe resultater og sikrer entreprisemodellens succes. Vi forventer, at du: har stor erfaring og dokumenterede resultater med risikostyring, projektledelse og leverancer indenfor byggeri, eventuelt også erfaring med projekteringsledelse er uddannet civil- eller diplomingeniør, bygningskonstruktør etc. har ca. 5 års erfaring i mellemstor eller stor entreprenørvirksomhed Du vil referere til Regionschefen for entrepriseforretningen vest i Kemp Lauritzen. Interesseret? Såfremt du finder, at ovenstående er en spændende udfordring, vil vi se frem til at modtage din ansøgning via & 39 Søg stillingen& 39 . Ansøgninger behandles løbende, og vi forbeholder os retten til at tage annoncen af, når den rette kandidat er fundet. Læs mere om vores virksomhed på www.kemp-lauritzen.dk Arbejdssted Anelystparken 38, 8381 Tilst

Bliv en del af en markedsleder, hvor du får en vigtig rolle i at udvikle forretningen. Vi står klar med en god, stor pipeline og et rigtig godt fundament for din videre succes.

Med base i entrepriseforretningen hos Kemp & Lauritzen, Aarhus, får du en unik mulighed for at blive tovholder på den nyligt udviklede projektmodel (entreprisemodellen) til styring af strategiske projekter, heriblandt implementering, eksekvering og udvikling af modellen i samarbejde med afdelingens øvrige ledelsesgruppe.

Herudover skal du også deltage i nye strategiske projekter, herunder forberedelse til at udvikle modellen til også at omfatte Hovedentrepriser og Totalentrepriser samt øvrige ledelsesmæssige projekter som er under udvikling i koncernen og du vil få en betydelig rolle med stor snitflade såvel internt i forretningsenheden og koncernen, som eksternt i forhold til samarbejdspartnere og leverandører.

DRIV PROCESSERNE FRA A-Z

Som projektchef vil omdrejningspunktet i din ansættelse være at sikre brugen og forbedre enhedens eksekvering via entreprisemodellen og det er dig der har ansvaret for:

  • at projekterne vurderes og gennemføres med hensyn til risici af juridisk, økonomisk, tidsmæssige og faglig karakter for virksomheden

  • at Kemp & Lauritzen leverer den rigtige kontraktuelle ydelse

  • økonomi sagsgennemgang i teamet overfor Controller og Regionschef.

  • tillægs- og fradragsøkonomi.

  • skriftlig sporbarhed i udførelsesfasen

  • ledelse igennem entreprisemodel

  • at give sparring omkring projektteamets beslutninger og konsekvenser.

Alle projekter skal fremadrettet styres efter den nye projektmodel, og dine primære opgaver bliver at sikre høj effektivitet og stringens fra opstart til projektafslutning.

Du vil indtræde i den projektledelsesmæssige og økonomiske styring af projekterne, mens den tekniske ledelse varetages af enhedens Projektledere.

LYSTEN TIL AT LEDE FORANDRING

Du er af natur vedholdende, har en positiv attitude og har en veludviklet sans for struktur og detaljer. Herudover er det en fordel, at du gennem din inkluderende personlighed motiverer og evner at skabe følgeskab på alle niveauer, mens din vindermentalitet målrettet driver dig til at skabe resultater og sikrer entreprisemodellens succes.

Vi forventer, at du:

  • har stor erfaring og dokumenterede resultater med risikostyring, projektledelse og leverancer indenfor byggeri, eventuelt også erfaring med projekteringsledelse

  • er uddannet civil- eller diplomingeniør, bygningskonstruktør etc.

  • har ca. 5 års erfaring i mellemstor eller stor entreprenørvirksomhed

Du vil referere til Regionschefen for entrepriseforretningen vest i Kemp & Lauritzen.

Interesseret?

Såfremt du finder, at ovenstående er en spændende udfordring, vil vi se frem til at modtage din ansøgning via 'Søg stillingen'. Ansøgninger behandles løbende, og vi forbeholder os retten til at tage annoncen af, når den rette kandidat er fundet.

Læs mere om vores virksomhed på www.kemp-lauritzen.dk

Arbejdssted

Anelystparken 38, 8381 Tilst

Kemp & LauritzenTilst2019-04-04T00:00:002019-05-30T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Kan du holde styr på en sæk lopper? Group Buy ApS søger projektleder!

Voksewerk

Brøndby
Kan du holde styr på en sæk lopper? Group Buy ApS søger projektleder! Group Buy er en virksomhed, der driver webshops i Danmark, Sverige og Tyskland. Vi hjælper familier med at spare mange penge på indkøb af f.eks. artikler til haven og husholdninge...
Indrykket:8. maj 2019
Udløbsdato:2. juli 2019

Vil du bygge nye rådhusfaciliteter i Herlev Kommune? Erfaren projektleder til Center for Ejendomme og Intern Service

Center for Ejendomme og Intern Service

Herlev
Kan du gennemføre større byggeprojekter i et komplekst miljø med mange interessenter? Evner du at styre en byggesag, holde snor i både projektorganisation og økonomi og sikre en god overlevering til driften, og vil du have ansvaret for at bygge nye ...
Indrykket:15. maj 2019
Udløbsdato:10. juni 2019

PROJEKTLEDER, El-INFRASTRUKTUR - KONSTANT NET

Kemp & Lauritzen

Tilst
PROJEKTLEDER, El-INFRASTRUKTUR KONSTANT NET Ønsker du at projektudvikle på projekter indenfor elforsyning og indgå i vores forretningsenhed for el-net og højspænding? Nyder du teknisk komplicerede elforsyningsprojekter der fylder noget i bybilledet?...
Indrykket:13. maj 2019
Udløbsdato:10. juni 2019

Erfaren projektleder til vedligeholdelses- og byggeprojekter i Center for Ejendomme og Intern Service

Center for Ejendomme og Intern Service

Herlev
Kan du gennemføre store og små vedligeholdelses- og byggeprojekter i et komplekst miljø med mange interessenter? Evner du at styre en byggesag, holde snor i både projektorganisation og økonomi og sikre en god overlevering til driften? Så har vi jobb...
Indrykket:8. maj 2019
Udløbsdato:3. juni 2019

PROJEKTCHEF MED STÆRK PROJEKTLEDELSESPROFIL

Kemp & Lauritzen

Tilst
Bliv en del af en markedsleder, hvor du får en vigtig rolle i at udvikle forretningen. Vi står klar med en god, stor pipeline og et rigtig godt fundament for din videre succes. Med base i entrepriseforretningen hos Kemp Lauritzen, Aarhus, får du en ...
Indrykket:4. april 2019
Udløbsdato:30. maj 2019