Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Projektleder med flair for implementering til Borgercenter Handicap

Er du en erfaren projektleder? Får du energi af at implementere nye digitale løsninger og arbejdsgange? Kan du involvere og lytte til dem, der påvirkes, så vi sammen skaber de nødvendige og rette forandringer? Så det det dig, vi søger!   
 
I Staben får du 27 gode kolleger med forskellige fagligheder, som alle bidrager til at understøtte den faglige og organisatoriske udvikling i Borgercenter Handicap. Vores succes beror på, at vi lykkes med at omsætte handicappolitiske mål til praksis. Det indebærer, at vi styrker kvaliteten og sammenhængen på tværs af centret bl.a. ved at understøtte og udvikle organisationen.  
 
Borgercenter Handicap (BCH) er et af fire borgercentre i Københavns Kommunes socialforvaltning. Vi har ansvar for kommunens indsats over for borgere med funktionsnedsættelser. Borgercentret har både myndighedsansvar for indsatsen og ansvar for drift og udvikling af dag- og døgntilbud til borgere med handicap. Vi er en organisation i rivende udvikling, som du får god mulighed for at præge.  
 
Staben er organiseret i tre teams: Team for Ledelse, HR og Kommunikation, Team for Kvalitetsudvikling og Læring samt Projektteam for Faglig Understøttelse. Du vil indgå i sidstnævnte, som skal sikre effekt og kvalitet af de strategiske projekter, som er højest prioriteret af Socialforvaltningens direktion og ledelsen i BCH.  
 
Dine arbejdsopgaver  
Du vil komme til at sidde med forskellige projekter og udviklingsopgaver – som eksempler kan nævnes:  
  • projektledelse af borgercentrets implementering af Office 365 og indførelse af fælles ESDH-system.  
  • udviklingsinitiativer på myndighedsområdet, der skal styrke den faglige kvalitet i sagsbehandlingen fx i brugen af it og dokumentationsredskaber, effektivisere arbejdsgange og sikre datakvalitet.  
Det er en stor fordel, hvis du har projektledererfaring og forståelse for, hvad det vil sige at arbejde i en stabsfunktion. Vi foretrækker kandidater, der har kendskab til og interesse for ovenstående de nævnte systemer.  
 
Din profil  
Vi søger en kandidat med de rette kompetencer og relevant erfaring.  
 
Vi forventer, at du  
  • trives med, at politisk fastsatte mål og retningslinjer er en del af arbejdet – gerne med kendskab til Socialforvaltningen i Københavns Kommune
  • har dokumenteret erfaringer med at skabe resultater som projektleder på større udviklings- og implementeringsprojekter
  • er en erfaren projektleder og ved, hvordan du kan involvere brugerne i implementering af digitale systemer – og gøre det forståeligt/undervise en bred gruppe af medarbejdere med forskellige fagligheder og forudsætninger
  • har gode mundtlige og skriftlige formidlingsevner og erfaring med kommunikation/undervisning i forandringsprocesser
  • kan arbejde på tværs af borgercentret og håndtere forskellige interessenter med overbevisning
  • har blik for, hvem du skal involvere, samtidig med at du arbejder selvstændigt, systematisk og bevarer overblikket
  • trives som sparringspartner for kolleger med andre fagprofiler og holder dig ikke tilbage for selv at søge sparring
  • har personlig gennemslagskraft og kan sikre, at nye tiltag bliver ført ud i livet.
Vi tilbyder  
  • et spændende og udviklende job i en politisk styret organisation  
  • mulighed for personlig og faglig kompetenceudvikling  
  • stor kontaktflade til andre fagområder  
  • dygtige og engagerede kolleger  
  • et godt socialt miljø, hvor bl.a. stærk faglighed, samarbejde på tværs og et godt grin er i højsædet  
  • flekstid.
Løn- og ansættelsesvilkår  
Ansættelsen sker hurtigst muligt eller den 1. marts 2018 i henhold til gældende overenskomst. Arbejdstiden er 37 timer ugentligt og tidsbegrænset til et år.  
 
Yderligere oplysninger  
Vi har til huse på Thoravej i København NV. Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte teamleder Kirstine M. Jørgensen på 2494 1221 eller stabschef Karima Isert på 2157 5767.  
 
Vi indhenter referencer på den kandidat, der tilbydes jobbet.  
 
Søg stillingen via nedenstående link senest torsdag den 15. februar 2017.  
Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler den 19. februar. 
 
Om Borgercenter Handicap  
Staben er en del af Borgercenter Handicap. Vores målgruppe er borgere med varigt nedsat funktionsevne. Du kan læse om Socialforvaltningen på København Kommunes hjemmeside: www.kk.dk og om Borgercenter Handicap på www.bch.kk.dk.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329752713Phoenix-5a8a00f612018-02-01T13:06:23.760Projektleder med flair for implementering til Borgercenter Handicap
Er du en erfaren projektleder? Får du energi af at implementere nye digitale løsninger og arbejdsgange? Kan du involvere og lytte til dem, der påvirkes, så vi sammen skaber de nødvendige og rette forandringer? Så det det dig, vi søger!   
 
I Staben får du 27 gode kolleger med forskellige fagligheder, som alle bidrager til at understøtte den faglige og organisatoriske udvikling i Borgercenter Handicap. Vores succes beror på, at vi lykkes med at omsætte handicappolitiske mål til praksis. Det indebærer, at vi styrker kvaliteten og sammenhængen på tværs af centret bl.a. ved at understøtte og udvikle organisationen.  
 
Borgercenter Handicap (BCH) er et af fire borgercentre i Københavns Kommunes socialforvaltning. Vi har ansvar for kommunens indsats over for borgere med funktionsnedsættelser. Borgercentret har både myndighedsansvar for indsatsen og ansvar for drift og udvikling af dag- og døgntilbud til borgere med handicap. Vi er en organisation i rivende udvikling, som du får god mulighed for at præge.  
 
Staben er organiseret i tre teams: Team for Ledelse, HR og Kommunikation, Team for Kvalitetsudvikling og Læring samt Projektteam for Faglig Understøttelse. Du vil indgå i sidstnævnte, som skal sikre effekt og kvalitet af de strategiske projekter, som er højest prioriteret af Socialforvaltningens direktion og ledelsen i BCH.  
 
Dine arbejdsopgaver  
Du vil komme til at sidde med forskellige projekter og udviklingsopgaver – som eksempler kan nævnes:  
  • projektledelse af borgercentrets implementering af Office 365 og indførelse af fælles ESDH-system.  
  • udviklingsinitiativer på myndighedsområdet, der skal styrke den faglige kvalitet i sagsbehandlingen fx i brugen af it og dokumentationsredskaber, effektivisere arbejdsgange og sikre datakvalitet.  
Det er en stor fordel, hvis du har projektledererfaring og forståelse for, hvad det vil sige at arbejde i en stabsfunktion. Vi foretrækker kandidater, der har kendskab til og interesse for ovenstående de nævnte systemer.  
 
Din profil  
Vi søger en kandidat med de rette kompetencer og relevant erfaring.  
 
Vi forventer, at du  
  • trives med, at politisk fastsatte mål og retningslinjer er en del af arbejdet – gerne med kendskab til Socialforvaltningen i Københavns Kommune
  • har dokumenteret erfaringer med at skabe resultater som projektleder på større udviklings- og implementeringsprojekter
  • er en erfaren projektleder og ved, hvordan du kan involvere brugerne i implementering af digitale systemer – og gøre det forståeligt/undervise en bred gruppe af medarbejdere med forskellige fagligheder og forudsætninger
  • har gode mundtlige og skriftlige formidlingsevner og erfaring med kommunikation/undervisning i forandringsprocesser
  • kan arbejde på tværs af borgercentret og håndtere forskellige interessenter med overbevisning
  • har blik for, hvem du skal involvere, samtidig med at du arbejder selvstændigt, systematisk og bevarer overblikket
  • trives som sparringspartner for kolleger med andre fagprofiler og holder dig ikke tilbage for selv at søge sparring
  • har personlig gennemslagskraft og kan sikre, at nye tiltag bliver ført ud i livet.
Vi tilbyder  
  • et spændende og udviklende job i en politisk styret organisation  
  • mulighed for personlig og faglig kompetenceudvikling  
  • stor kontaktflade til andre fagområder  
  • dygtige og engagerede kolleger  
  • et godt socialt miljø, hvor bl.a. stærk faglighed, samarbejde på tværs og et godt grin er i højsædet  
  • flekstid.
Løn- og ansættelsesvilkår  
Ansættelsen sker hurtigst muligt eller den 1. marts 2018 i henhold til gældende overenskomst. Arbejdstiden er 37 timer ugentligt og tidsbegrænset til et år.  
 
Yderligere oplysninger  
Vi har til huse på Thoravej i København NV. Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte teamleder Kirstine M. Jørgensen på 2494 1221 eller stabschef Karima Isert på 2157 5767.  
 
Vi indhenter referencer på den kandidat, der tilbydes jobbet.  
 
Søg stillingen via nedenstående link senest torsdag den 15. februar 2017.  
Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler den 19. februar. 
 
Om Borgercenter Handicap  
Staben er en del af Borgercenter Handicap. Vores målgruppe er borgere med varigt nedsat funktionsevne. Du kan læse om Socialforvaltningen på København Kommunes hjemmeside: www.kk.dk og om Borgercenter Handicap på www.bch.kk.dk.
2018-02-16T00:03:22.273 Er du en erfaren projektleder? Får du energi af at implementere nye digitale løsninger og arbejdsgange? Kan du involvere og lytte til dem, der påvirkes, så vi sammen skaber de nødvendige og rette forandringer? Så det det dig, vi søger! I Staben får du 27 gode kolleger med forskellige fagligheder, som alle bidrager til at understøtte den faglige og organisatoriske udvikling i Borgercenter Handicap. Vores succes beror på, at vi lykkes med at omsætte handicappolitiske mål til praksis. Det indebærer, at vi styrker kvaliteten og sammenhængen på tværs af centret bl.a. ved at understøtte og udvikle organisationen. Borgercenter Handicap (BCH) er et af fire borgercentre i Københavns Kommunes socialforvaltning. Vi har ansvar for kommunens indsats over for borgere med funktionsnedsættelser. Borgercentret har både myndighedsansvar for indsatsen og ansvar for drift og udvikling af dag- og døgntilbud til borgere med handicap. Vi er en organisation i rivende udvikling, som du får god mulighed for at præge. Staben er organiseret i tre teams: Team for Ledelse, HR og Kommunikation, Team for Kvalitetsudvikling og Læring samt Projektteam for Faglig Understøttelse. Du vil indgå i sidstnævnte, som skal sikre effekt og kvalitet af de strategiske projekter, som er højest prioriteret af Socialforvaltningens direktion og ledelsen i BCH. Dine arbejdsopgaver Du vil komme til at sidde med forskellige projekter og udviklingsopgaver som eksempler kan nævnes: projektledelse af borgercentrets implementering af Office 365 og indførelse af fælles ESDH-system. udviklingsinitiativer på myndighedsområdet, der skal styrke den faglige kvalitet i sagsbehandlingen fx i brugen af it og dokumentationsredskaber, effektivisere arbejdsgange og sikre datakvalitet. Det er en stor fordel, hvis du har projektledererfaring og forståelse for, hvad det vil sige at arbejde i en stabsfunktion. Vi foretrækker kandidater, der har kendskab til og interesse for ovenstående de nævnte systemer. Din profil Vi søger en kandidat med de rette kompetencer og relevant erfaring. Vi forventer, at du trives med, at politisk fastsatte mål og retningslinjer er en del af arbejdet gerne med kendskab til Socialforvaltningen i Københavns Kommune har dokumenteret erfaringer med at skabe resultater som projektleder på større udviklings- og implementeringsprojekter er en erfaren projektleder og ved, hvordan du kan involvere brugerne i implementering af digitale systemer og gøre det forståeligt undervise en bred gruppe af medarbejdere med forskellige fagligheder og forudsætninger har gode mundtlige og skriftlige formidlingsevner og erfaring med kommunikation undervisning i forandringsprocesser kan arbejde på tværs af borgercentret og håndtere forskellige interessenter med overbevisning har blik for, hvem du skal involvere, samtidig med at du arbejder selvstændigt, systematisk og bevarer overblikket trives som sparringspartner for kolleger med andre fagprofiler og holder dig ikke tilbage for selv at søge sparring har personlig gennemslagskraft og kan sikre, at nye tiltag bliver ført ud i livet. Vi tilbyder et spændende og udviklende job i en politisk styret organisation mulighed for personlig og faglig kompetenceudvikling stor kontaktflade til andre fagområder dygtige og engagerede kolleger et godt socialt miljø, hvor bl.a. stærk faglighed, samarbejde på tværs og et godt grin er i højsædet flekstid. Løn- og ansættelsesvilkår Ansættelsen sker hurtigst muligt eller den 1. marts 2018 i henhold til gældende overenskomst. Arbejdstiden er 37 timer ugentligt og tidsbegrænset til et år. Yderligere oplysninger Vi har til huse på Thoravej i København NV. Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte teamleder Kirstine M. Jørgensen på 2494 1221 eller stabschef Karima Isert på 2157 5767. Vi indhenter referencer på den kandidat, der tilbydes jobbet. Søg stillingen via nedenstående link senest torsdag den 15. februar 2017. Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler den 19. februar. Om Borgercenter Handicap Staben er en del af Borgercenter Handicap. Vores målgruppe er borgere med varigt nedsat funktionsevne. Du kan læse om Socialforvaltningen på København Kommunes hjemmeside: www.kk.dk og om Borgercenter Handicap på www.bch.kk.dk.10Phoenix5a8a00f6101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-02-15T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=148938&DepartmentId=19438&MediaId=5&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3096441BCH Staben11Thoravej 292400København NVDKDanmarkORS/5a8a00f6_logo.pngORS/Small/5a8a00f6_logo.png0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid47Tidsbegrænset518714KobenhavnsKommuneHrManagerGrund Jobannonce på Ofir.dk0001https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5a8a00f6https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=5a8a00f6https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5a8a00f6&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5a8a00f6&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static-int.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/6.jpg12007991Dansk3Læse/ tale6Ledelse352694837importimport_5a8a00f6DKDanmarkDKDanmarkda-DK