Projektleder med teknisk baggrund

Topteam har siden opstarten i 1999 leveret mekanisk konstruktion og projektledelse.
Vi er omkring 40 dedikerede og højt specialiserede medarbejdere, som brænder for at udvikle holdbare løsninger, til og i samarbejde med vores kunder. Vores medarbejdere indgår i kreative, udfordrende og innovative forløb hos kunden. Topteam har erfaring med konstruktion af produktionsudstyr til fødevarer, elektronik, metal, træ og medicinalindustrien. Dertil har vi også ekspertise indenfor svær industri, vind og transportudstyr.

I arbejdet, som projektleder hos Topteam, kommer du til at arbejde hos et bredt udvalg af virksomheder spredt over hele Jylland og Fyn. Kundernes forskelligartede opgaver præger din hverdag, og du har mulighed for, at udvikle dig gennem nye problemstillinger.

Din profil

Vi forventer, at du har mekanisk indsigt fra en uddannelse om maskiningeniør, maskinmester, produktionsteknolog eller lignende teknisk baggrund. Minimum 3 års erhvervserfaring.
Her ud over skal du kunne kende dig selv i nedenstående punkter:

  • flere års erfaring med projektledelse
  • kendskab til CAD tegneprogrammer
  • god til at kommunikere og begå dig socialt
  • god til at formulere dig på dansk og engelsk i skrift og tale
  • er en holdspiller
Hvad kan Topteam tilbyde

Vi kan tilbyde forskelligartede opgaver med tilknytning hos Topteams kunder. Højt kvalificerede kollegaer og sparringspartnere inden for konstruktion af maskiner og komponenter. Kompetenceudvikling, som matcher de kvalifikationer, som markedet og vores kunder efterspørger.
Her ud over tilbyder vi:

  • Faglig udvikling
  • Fleksibilitet
  • Socialt samvær
  • Madordning
  • Work-life-balance

Og ikke mindst Fastansættelse med konkurrencedygtig løn

Hvem er Topteam

Topteam er et rådgivende ingeniørfirma og geografisk placeret, med hovedkontor i Skive og arbejdskontorer i Hinnerup og Herning. En af vores styrker er vores evne til at samarbejde, og vi tror på, at de bedste resultater skabes herigennem. Vi er 100 procent dedikeret til vores projekter, og vi ser hvert projekt som en udfordring i, at levere kvalitet til tiden.

Kan du se dig selv i jobbet, så send os din ansøgning og CV. Vi indkalder løbende til samtale, så tøv ikke med at sende din ansøgning allerede i dag.

Start: Efter aftale

Spørgsmål til stillingen skal ske til Operations manager Jan Frydensberg Sørensen på tlf.: 23 35 03 30 eller via mail jfs@topteam.dk


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330163869Phoenix-2b7c156b12020-01-24T00:00:00Projektleder med teknisk baggrund

Topteam har siden opstarten i 1999 leveret mekanisk konstruktion og projektledelse.
Vi er omkring 40 dedikerede og højt specialiserede medarbejdere, som brænder for at udvikle holdbare løsninger, til og i samarbejde med vores kunder. Vores medarbejdere indgår i kreative, udfordrende og innovative forløb hos kunden. Topteam har erfaring med konstruktion af produktionsudstyr til fødevarer, elektronik, metal, træ og medicinalindustrien. Dertil har vi også ekspertise indenfor svær industri, vind og transportudstyr.

I arbejdet, som projektleder hos Topteam, kommer du til at arbejde hos et bredt udvalg af virksomheder spredt over hele Jylland og Fyn. Kundernes forskelligartede opgaver præger din hverdag, og du har mulighed for, at udvikle dig gennem nye problemstillinger.

Din profil

Vi forventer, at du har mekanisk indsigt fra en uddannelse om maskiningeniør, maskinmester, produktionsteknolog eller lignende teknisk baggrund. Minimum 3 års erhvervserfaring.
Her ud over skal du kunne kende dig selv i nedenstående punkter:

  • flere års erfaring med projektledelse
  • kendskab til CAD tegneprogrammer
  • god til at kommunikere og begå dig socialt
  • god til at formulere dig på dansk og engelsk i skrift og tale
  • er en holdspiller
Hvad kan Topteam tilbyde

Vi kan tilbyde forskelligartede opgaver med tilknytning hos Topteams kunder. Højt kvalificerede kollegaer og sparringspartnere inden for konstruktion af maskiner og komponenter. Kompetenceudvikling, som matcher de kvalifikationer, som markedet og vores kunder efterspørger.
Her ud over tilbyder vi:

  • Faglig udvikling
  • Fleksibilitet
  • Socialt samvær
  • Madordning
  • Work-life-balance

Og ikke mindst Fastansættelse med konkurrencedygtig løn

Hvem er Topteam

Topteam er et rådgivende ingeniørfirma og geografisk placeret, med hovedkontor i Skive og arbejdskontorer i Hinnerup og Herning. En af vores styrker er vores evne til at samarbejde, og vi tror på, at de bedste resultater skabes herigennem. Vi er 100 procent dedikeret til vores projekter, og vi ser hvert projekt som en udfordring i, at levere kvalitet til tiden.

Kan du se dig selv i jobbet, så send os din ansøgning og CV. Vi indkalder løbende til samtale, så tøv ikke med at sende din ansøgning allerede i dag.

Start: Efter aftale

Spørgsmål til stillingen skal ske til Operations manager Jan Frydensberg Sørensen på tlf.: 23 35 03 30 eller via mail jfs@topteam.dk

Topteam har siden opstarten i 1999 leveret mekanisk konstruktion og projektledelse. Vi er omkring 40 dedikerede og højt specialiserede medarbejdere, som brænder for at udvikle holdbare løsninger, til og i samarbejde med vores kunder. Vores medarbejdere indgår i kreative, udfordrende og innovative forløb hos kunden. Topteam har erfaring med konstruktion af produktionsudstyr til fødevarer, elektronik, metal, træ og medicinalindustrien. Dertil har vi også ekspertise indenfor svær industri, vind og transportudstyr. I arbejdet, som projektleder hos Topteam, kommer du til at arbejde hos et bredt udvalg af virksomheder spredt over hele Jylland og Fyn. Kundernes forskelligartede opgaver præger din hverdag, og du har mulighed for, at udvikle dig gennem nye problemstillinger. Din profil Vi forventer, at du har mekanisk indsigt fra en uddannelse om maskiningeniør, maskinmester, produktionsteknolog eller lignende teknisk baggrund. Minimum 3 års erhvervserfaring. Her ud over skal du kunne kende dig selv i nedenstående punkter: flere års erfaring med projektledelse kendskab til CAD tegneprogrammer god til at kommunikere og begå dig socialt god til at formulere dig på dansk og engelsk i skrift og tale er en holdspiller Hvad kan Topteam tilbyde Vi kan tilbyde forskelligartede opgaver med tilknytning hos Topteams kunder. Højt kvalificerede kollegaer og sparringspartnere inden for konstruktion af maskiner og komponenter. Kompetenceudvikling, som matcher de kvalifikationer, som markedet og vores kunder efterspørger. Her ud over tilbyder vi: Faglig udvikling Fleksibilitet Socialt samvær Madordning Work-life-balance Og ikke mindst Fastansættelse med konkurrencedygtig løn Hvem er Topteam Topteam er et rådgivende ingeniørfirma og geografisk placeret, med hovedkontor i Skive og arbejdskontorer i Hinnerup og Herning. En af vores styrker er vores evne til at samarbejde, og vi tror på, at de bedste resultater skabes herigennem. Vi er 100 procent dedikeret til vores projekter, og vi ser hvert projekt som en udfordring i, at levere kvalitet til tiden. Kan du se dig selv i jobbet, så send os din ansøgning og CV. Vi indkalder løbende til samtale, så tøv ikke med at sende din ansøgning allerede i dag. Start: Efter aftale Spørgsmål til stillingen skal ske til Operations manager Jan Frydensberg Sørensen på tlf.: 23 35 03 30 eller via mail jfs@topteam.dk11Jobnet2b7c156b100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-03-01T00:00:000000http://topteam.dk/karriere/bliv-topteamer/?hr=show-job/537840EuropaDanmarkJyllandMidtjyllandViborg3697642TOPTEAM11Øster Fælled Vej 67800SkiveDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent10000889921JobNet5104263510426310022-01-2020000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2b7c156bhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=2b7c156bhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2b7c156b&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2b7c156b&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/jobtitle/213111-123-1.jpgProjektleder med teknisk baggrund12007991Dansk3Læse/ tale213111Projektleder6Ledelse363986188Jannoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330172239Projektudvikler og projektleder (2-i-1)Profile med forretningsmæssig indsigt og solid IT baggrund Til dig som drømmer om at arbejde med produktudvikling i tæt samarbejde med journalister, marketingsfolk, sælgere og udviklere, er jobbet her til dig. Som projektudvikler og -leder skal du være med til at definere og lede it-udviklingsprojekter fra koncept til produkt, være en medspiller i vores digitale marketingsstrategi og eksekvering af marketing automation-initiativer på vore digitale platforme samt kunne omsætte data til konkrete handlinger og produkter. BAGGRUND: Helt konkret er vi i Mediehuset i gang med at udvikle vores systemlandskab for at skabe fundamentet for den videre forretningsudvikling i en branche under hastig forvandling. Vi har de seneste par år øget indsatsen indenfor marketing automation og operationel anvendelse af data, og vi er nu klar til at tage det videre til næste niveau. Derfor søger vi den person, som skal løbe med bolden og være ansvarlig for strategisk vigtige it-projekter og processer. Du bliver superbruger af vores kunde- og marketing platform. Det kræver indsigt i de it-systemer, der danner basis for denne platform. Det kræver også et godt blik for forretningen, vores marked og vore kundegrupper. Og ikke mindst kræver det et blik for eksekvering af aktiviteter mod vores målgruppe. Vi udvikler for tiden på alle platforme, hvorfor du vil skulle lede en række større IT-projekter. HVEM ER DU : Du har 2-3 års erfaring med digital udvikling, digital marketing og gerne marketing automation. Du har ligeledes 2-3 års erfaring med projektledelse. Du har et godt overblik og sans for de vigtige detaljer. Du kender til lead-scoring og CDP. Du er selvstændig, tager gerne initiativ til nye tiltag og har en positiv tilgang til arbejdet. Du har flair for at skrive og kommunikere både indad og udadtil. Du er kundeorienteret og tænker samtidigt analytisk og struktureret. Du er en teamplayer. Du har en relevant uddannelse inden for it, marketing, kommunikation, medievidenskab eller lignende. ANSVARSOMRÅDER: Projektledelse af udvalgte IT projekter. Udvikling af nye kunde- og indholdstiltag herunder loyalitetstiltag og e-commerce. Superbruger af vores kunde- og marketing platform. Mapning af kunderejsen med henblik på at forbedre kundeoplevelsen. Deltagelse i kampagneplanlægning, herunder eksekvering af udvalgte kampagner. Udtænke, forfatte, opsætte og vedligeholde udvalgte automatiserede flows i vores marketing automation-system i tæt samarbejde med relevante afdelinger. Analyse, tracking og evaluering i forbindelse med kunderejsen, flows, kampagner, events mv. Løbende udførelse af personificeret kommunikation med relevant indhold til abonnenter bl.a. som en del af mediehusenes fordelskoncept. Vedligehold af produkt- og serviceinformation på mediehusenes websites og -shops. Arbejde med løbende at optimere af vores e-aviser og de tilhørende apps. Lead-indsamling og i den forbindelse nytænkning med henblik på at sikre kvalitets-leads. Tæt samarbejde med mediehusenes redaktioner for at initiere tiltag til gavn for abonnenter. Gennemføre og analysere kundetilfredshedsundersøgelser. Til hverdag sparrer du med kollegaer i Udviklings- og relationsafdelingen om kampagner og nye tiltag. Du vil komme meget rundt i Mediehuset qua din projektlederrolle. Du referer til Udviklingschefen. Har du spørgsmål til jobbet, er du meget velkommen til at kontakte Udviklingschef Kartin Hansen på mobil 53 78 70 88. ANSØGNING Ansøgning og CV mailes til direktionssekretær Tina Nortvig Mortensen på nm@mediehusenemidtjylland.dk senest 20. februar 2020. Ansøgningerne vil blive vurderet løbende og behandlet fortroligt. Tiltrædelse 1. april 2020.

med forretningsmæssig indsigt og solid IT baggrund

Til dig som drømmer om at arbejde med produktudvikling i tæt samarbejde med journalister, marketingsfolk, sælgere og udviklere, er jobbet her til dig.

Som projektudvikler og -leder skal du være med til at definere og lede it-udviklingsprojekter fra koncept til produkt, være en medspiller i vores digitale marketingsstrategi og eksekvering af marketing automation-initiativer på vore digitale platforme samt kunne omsætte data til konkrete handlinger og produkter.

BAGGRUND:

Helt konkret er vi i Mediehuset i gang med at udvikle vores systemlandskab for at skabe fundamentet for den videre forretningsudvikling i en branche under hastig forvandling.

Vi har de seneste par år øget indsatsen indenfor marketing automation og operationel anvendelse af data, og vi er nu klar til at tage det videre til næste niveau.

Derfor søger vi den person, som skal løbe med bolden og være ansvarlig for strategisk vigtige it-projekter og processer. Du bliver superbruger af vores kunde- og marketing platform. Det kræver indsigt i de it-systemer, der danner basis for denne platform. Det kræver også et godt blik for forretningen, vores marked og vore kundegrupper. Og ikke mindst kræver det et blik for eksekvering af aktiviteter mod vores målgruppe.

Vi udvikler for tiden på alle platforme, hvorfor du vil skulle lede en række større IT-projekter.

HVEM ER DU :

  • Du har 2-3 års erfaring med digital udvikling, digital marketing og gerne marketing automation.

  • Du har ligeledes 2-3 års erfaring med projektledelse. Du har et godt overblik og sans for de vigtige detaljer.

  • Du kender til lead-scoring og CDP.

  • Du er selvstændig, tager gerne initiativ til nye tiltag og har en positiv tilgang til arbejdet.

  • Du har flair for at skrive og kommunikere både indad og udadtil.

  • Du er kundeorienteret og tænker samtidigt analytisk og struktureret.

  • Du er en teamplayer.

  • Du har en relevant uddannelse inden for it, marketing, kommunikation, medievidenskab eller lignende.

ANSVARSOMRÅDER:

  • Projektledelse af udvalgte IT projekter.

  • Udvikling af nye kunde- og indholdstiltag; herunder loyalitetstiltag og e-commerce.

  • Superbruger af vores kunde- og marketing platform.

  • Mapning af kunderejsen med henblik på at forbedre kundeoplevelsen.

  • Deltagelse i kampagneplanlægning, herunder eksekvering af udvalgte kampagner.

  • Udtænke, forfatte, opsætte og vedligeholde udvalgte automatiserede flows i vores marketing automation-system i tæt samarbejde med relevante afdelinger.

  • Analyse, tracking og evaluering i forbindelse med kunderejsen, flows, kampagner, events mv.

  • Løbende udførelse af personificeret kommunikation med relevant indhold til abonnenter bl.a. som en del af mediehusenes fordelskoncept.

  • Vedligehold af produkt- og serviceinformation på mediehusenes websites og -shops.

  • Arbejde med løbende at optimere af vores e-aviser og de tilhørende apps.

  • Lead-indsamling og i den forbindelse nytænkning med henblik på at sikre kvalitets-leads.

  • Tæt samarbejde med mediehusenes redaktioner for at initiere tiltag til gavn for abonnenter.

  • Gennemføre og analysere kundetilfredshedsundersøgelser.

 

Til hverdag sparrer du med kollegaer i Udviklings- og relationsafdelingen om kampagner og nye tiltag. Du vil komme meget rundt i Mediehuset qua din projektlederrolle.

Du referer til Udviklingschefen. Har du spørgsmål til jobbet, er du meget velkommen til at kontakte Udviklingschef Kartin Hansen på mobil 53 78 70 88.

ANSØGNING

Ansøgning og CV mailes til direktionssekretær Tina Nortvig Mortensen på nm@mediehusenemidtjylland.dk senest 20. februar 2020.

Ansøgningerne vil blive vurderet løbende og behandlet fortroligt.

Tiltrædelse 1. april 2020.

ORS/Small/a43924fb_logo.jpegMediehusene Midtjylland A/SHerning2020-02-05T17:20:09.8802020-03-11T00:00:00
330168876Projektleder til et nyt GudenåprojektRobot Vi har brug for en dygtig, erfaren og dedikeret kollega, der vil stå i spidsen for og udvikle en helhedsplan for Danmarks længste vandløb Byrådet i Silkeborg Kommune har besluttet at sætte gang i en særlig indsats for at hjælpe borgere langs Gudenåen, der er ramt af oversvømmelser. En af hovedopgaverne bliver at udarbejde en helhedsplan for Gudenåen i samarbejde med de øvrige Gudenå-kommuner. Det arbejde skal Silkeborg Kommune stå i spidsen for. Planen skal munde ud i en række tiltag, der skal udføres både lokalt og på tværs af kommunegrænser. Vi søger en ny kollega til at løse opgaven. Du bliver en del af et team på otte kollegaer, der alle arbejder med vandløb, søer, regnvand og spildevand som en del af enheden Natur- og Miljø. Du bliver tovholder på helhedsplanen for Gudenåen, både i samarbejdet med de øvrige Gudenåkommuner og for de lokale indsatser i Silkeborg Kommune. I helhedsplanen planlægges for håndtering af vandet for at imødegå konsekvenserne af mere vand og højere vandstand i Gudenåen. Det arbejde skal du stå i spidsen for. Du skal også stå for mange af de konkrete indsatser, vi skal i gang med at udføre. Vi deltager sammen med de andre Gudenåkommuner i EU-projektet Coast to Coast Climate Challenge , hvor der udvikles en vandløbsmodel for Gudenåen med inddragelse af en række interessenter. Du skal være Silkeborg Kommunes anker i projektet. Vores forventninger til dig Du har formentlig en akademisk baggrund inden for det naturvidenskabelige område. Vi sigter efter en person med solid erfaring fra lignende opgaver og stærke projektlederkompetencer. Du skal have gode formidlingsevner, diplomatisk sans og lyst til dialog og samarbejde med lodsejere, interesseorganisationer, rådgivere, kolleger m.fl. Det vil være en fordel, at du har erfaring med og blik for at arbejde i en politisk ledet organisation. Vi har også forventning om, at du kan søge fonde og gennemføre andre projekter relateret til Gudenåen, f.eks. projekter om multifunktionel jordfordeling. Vi lægger vægt på, at du besidder engagement, initiativ og overblik. Du skal kunne bidrage til vores teambaserede organisation og være parat til at indgå i andre af teamets opgaver, hvis der bliver behov for det. Teamet løser en bred vifte af opgaver med regnvand, klimatilpasning, spildevand, vandløb og søer. Der er pt. 8 medarbejdere med forskellige baggrunde i teamet. Vi tilbyderet godt og uformelt arbejdsklima med en fri omgangstone37 timers fleksibel arbejdsugemulighed for faglig sparring med kollegaerløn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og kvalifikationerArbejdspladsen I Natur- og Miljøsektionen er vi 37 engagerede medarbejdere med alsidige kompetencer. Vi er organiserede i faglige teams med en meget selvstændig opgaveløsning. Sektionen har ansvaret for at løse kommunale myndighedsopgaver på natur- og miljøområdet, der også omfatter opgaver inden for natur, virksomheder, jordforurening, varmeforsyning, klima, affald, landbrug og grundvand. Sektionen er en del af Teknik- og Miljøafdelingen, som også omfatter sektionerne Plan og Byg, Vej og Trafik samt Informatik. Stillingen ønskes tiltrådt senest 1. april 2020 eller efter aftale. Yderligere information: Hvis du vil vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte Natur- og Miljøchef Morten Horsfeldt Jespersen på tlf. 20 51 75 50. Ansøgningsfrist tirsdag 18. februar 2020. Ansættelsessamtaler forventes afholdt i perioden 26.-29. februar 2020. Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online. Klik nedenfor på Send ansøgning. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.Vi har brug for en dygtig, erfaren og dedikeret kollega, der vil stå i spidsen for og udvikle en helhedsplan for Danmarks længste vandløb

Byrådet i Silkeborg Kommune har besluttet at sætte gang i en særlig indsats for at hjælpe borgere langs Gudenåen, der er ramt af oversvømmelser.

En af hovedopgaverne bliver at udarbejde en helhedsplan for Gudenåen i samarbejde med de øvrige Gudenå-kommuner. Det arbejde skal Silkeborg Kommune stå i spidsen for. Planen skal munde ud i en række tiltag, der skal udføres både lokalt og på tværs af kommunegrænser.

Vi søger en ny kollega til at løse opgaven.

Du bliver en del af et team på otte kollegaer, der alle arbejder med vandløb, søer, regnvand og spildevand som en del af enheden Natur- og Miljø.

Du bliver tovholder på helhedsplanen for Gudenåen, både i samarbejdet med de øvrige Gudenåkommuner og for de lokale indsatser i Silkeborg Kommune. I helhedsplanen planlægges for håndtering af vandet for at imødegå konsekvenserne af mere vand og højere vandstand i Gudenåen. Det arbejde skal du stå i spidsen for. Du skal også stå for mange af de konkrete indsatser, vi skal i gang med at udføre.

Vi deltager sammen med de andre Gudenåkommuner i EU-projektet ”Coast to Coast Climate Challenge”, hvor der udvikles en vandløbsmodel for Gudenåen med inddragelse af en række interessenter. Du skal være Silkeborg Kommunes anker i projektet.

Vores forventninger til dig
Du har formentlig en akademisk baggrund inden for det naturvidenskabelige område. Vi sigter efter en person med solid erfaring fra lignende opgaver og stærke projektlederkompetencer.

Du skal have gode formidlingsevner, diplomatisk sans og lyst til dialog og samarbejde med lodsejere, interesseorganisationer, rådgivere, kolleger m.fl. Det vil være en fordel, at du har erfaring med og blik for at arbejde i en politisk ledet organisation.

Vi har også forventning om, at du kan søge fonde og gennemføre andre projekter relateret til Gudenåen, f.eks. projekter om multifunktionel jordfordeling.

Vi lægger vægt på, at du besidder engagement, initiativ og overblik. Du skal kunne bidrage til vores teambaserede organisation og være parat til at indgå i andre af teamets opgaver, hvis der bliver behov for det.

Teamet løser en bred vifte af opgaver med regnvand, klimatilpasning, spildevand, vandløb og søer. Der er pt. 8 medarbejdere med forskellige baggrunde i teamet.

Vi tilbyder
  • et godt og uformelt arbejdsklima med en fri omgangstone
  • 37 timers fleksibel arbejdsuge
  • mulighed for faglig sparring med kollegaer
  • løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og kvalifikationer
Arbejdspladsen
I Natur- og Miljøsektionen er vi 37 engagerede medarbejdere med alsidige kompetencer. Vi er organiserede i faglige teams med en meget selvstændig opgaveløsning. Sektionen har ansvaret for at løse kommunale myndighedsopgaver på natur- og miljøområdet, der også omfatter opgaver inden for natur, virksomheder, jordforurening, varmeforsyning, klima, affald, landbrug og grundvand.

Sektionen er en del af Teknik- og Miljøafdelingen, som også omfatter sektionerne Plan og Byg, Vej og Trafik samt Informatik.

Stillingen ønskes tiltrådt senest 1. april 2020 eller efter aftale.

Yderligere information:
Hvis du vil vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte Natur- og Miljøchef Morten Horsfeldt Jespersen på tlf. 20 51 75 50.

Ansøgningsfrist tirsdag 18. februar 2020. Ansættelsessamtaler forventes afholdt i perioden 26.-29. februar 2020.

Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.
Klik nedenfor på Send ansøgning. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.

Silkeborg KommuneSilkeborg2020-01-31T00:00:002020-02-18T00:00:00
330170295Projektleder - HerningRobot Til virksomhed i vækst søges en Projektleder til koordinering og ledelse af interne projekter indenfor blandt andet IT og økonomi. Virksomheden har stor fokus på, hvordan forretningen kan drives endnu mere hensigtsmæssigt end i dag, og dette fokus har medført mange interne projekter, som der er brug for din hjælp, erfaring og kompetencer til at bringe sikkert i land. Om jobbet Som Projektleder kommer du til at varetage projekter fra de første planlægningsmøder med forretningen og eventuelt eksterne samarbejdspartnere. Du bidrager til at få klarlagt projektrammerne herunder økonomi, ressourcer og tidsplan. Du bliver den person, der skal have det tværorganisatoriske overblik over de forskellige projekter, og sikrer dig, at der både kan holdes fokus på driften og udviklingsprojekterne. Du styrer effektivt alle faser i projektprocessen og inddrager relevante kolleger i det omfang, og på de tidspunkter, projekterne kræver det, og driften tillader det. Bliver der undervejs udfordringer med at holde projekterne indenfor de aftalte rammer, er det dig der sørger for at bringe dette på ledelsens dagsorden. Eksempler på projekter der ønskes gennemført: Udvikling af Business Intelligence Udvikling og optimering af virksomhedens ERP system (Aspect4) Optimering af arbejdsgange i økonomiafdelingen Beskrivelse af Transfer Pricing Digital fakturahåndtering Du bliver en del af en global virksomhed med kontorer i mange lande. Der er fokus på at skabe en god forretning med respekt for virksomhedens stærke værdisæt, som er styrende for tilgangen til både kunder og kollegaer. Du referer til den Administrerende Direktør. Om dig Du har solid erfaring med projektledelse og en alsidig værktøjskasse, hvor du ikke er bundet af en enkelt projektmodel, men kan manøvrere fleksibelt afhængig af behovet. Stillingen er nyoprettet, og du kommer derfor til at sætte dit præg på jobindhold og metoder. Du bliver en del af en driftsstærk organisation, og skal derfor kunne begå dig i projektlederrollen med den fornødne respekt for den kultur, du træder ind i. Du skal sætte handling bag projekterne, men ikke på bekostning af driften. Har du erfaring med at implementere projektkultur i en driftsorganisation, er det derfor en fordel. Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende. Måske har du erfaring fra jobs i en økonomiafdeling og har fået kendskab til økonomiprocesserne med tilhørende IT-værktøjer. Det er vigtigt, du har generel flair for IT, og kendskab til Aspect4 er en stor fordel. Du behersker Excel på ekspertniveau. Du skal have gode kommunikations- og samarbejdsevner og skal kunne begå dig på engelsk på forretningsniveau. Du kommer til at arbejde med mange forskellige projekter på samme tid, og skal derfor kunne bevare overblikket, selvom der er travlt og pres på. Det er væsentligt, at du evner at arbejde selvstændigt, og er vant til selv at skulle træffe beslutninger. Virksomheden tilbyder Et selvstændigt og afvekslende job i en virksomhed med et godt arbejdsmiljø. Virksomheden er værdibaseret med stor fokus på ansvarlighed. Du får gode muligheder for indflydelse i en flad organisation. Lønpakke med pensionsordning og sundhedsforsikring samt attraktive personalegoder. Dit arbejde vil primært være på kontoret i Herning. Ansøgning Send din ansøgning til PRO CO allerede i dag, via knappen Søg stillingen . Ansøgningerne behandles løbende.Til virksomhed i vækst søges en Projektleder til koordinering og ledelse af interne projekter indenfor blandt andet IT og økonomi. Virksomheden har stor fokus på, hvordan forretningen kan drives endnu mere hensigtsmæssigt end i dag, og dette fokus har medført mange interne projekter, som der er brug for din hjælp, erfaring og kompetencer til at bringe sikkert i land.

Om jobbet
Som Projektleder kommer du til at varetage projekter fra de første planlægningsmøder med forretningen og eventuelt eksterne samarbejdspartnere. Du bidrager til at få klarlagt projektrammerne herunder økonomi, ressourcer og tidsplan. Du bliver den person, der skal have det tværorganisatoriske overblik over de forskellige projekter, og sikrer dig, at der både kan holdes fokus på driften og udviklingsprojekterne. Du styrer effektivt alle faser i projektprocessen og inddrager relevante kolleger i det omfang, og på de tidspunkter, projekterne kræver det, og driften tillader det. Bliver der undervejs udfordringer med at holde projekterne indenfor de aftalte rammer, er det dig der sørger for at bringe dette på ledelsens dagsorden.

Eksempler på projekter der ønskes gennemført:

  • Udvikling af Business Intelligence
  • Udvikling og optimering af virksomhedens ERP system (Aspect4)
  • Optimering af arbejdsgange i økonomiafdelingen
  • Beskrivelse af Transfer Pricing
  • Digital fakturahåndtering


Du bliver en del af en global virksomhed med kontorer i mange lande. Der er fokus på at skabe en god forretning med respekt for virksomhedens stærke værdisæt, som er styrende for tilgangen til både kunder og kollegaer. Du referer til den Administrerende Direktør.

Om dig
Du har solid erfaring med projektledelse og en alsidig værktøjskasse, hvor du ikke er bundet af en enkelt projektmodel, men kan manøvrere fleksibelt afhængig af behovet. Stillingen er nyoprettet, og du kommer derfor til at sætte dit præg på jobindhold og metoder. Du bliver en del af en driftsstærk organisation, og skal derfor kunne begå dig i projektlederrollen med den fornødne respekt for den kultur, du træder ind i. Du skal sætte handling bag projekterne, men ikke på bekostning af driften. Har du erfaring med at implementere projektkultur i en driftsorganisation, er det derfor en fordel.

Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende. Måske har du erfaring fra jobs i en økonomiafdeling og har fået kendskab til økonomiprocesserne med tilhørende IT-værktøjer. Det er vigtigt, du har generel flair for IT, og kendskab til Aspect4 er en stor fordel. Du behersker Excel på ekspertniveau. Du skal have gode kommunikations- og samarbejdsevner og skal kunne begå dig på engelsk på forretningsniveau. Du kommer til at arbejde med mange forskellige projekter på samme tid, og skal derfor kunne bevare overblikket, selvom der er travlt og pres på. Det er væsentligt, at du evner at arbejde selvstændigt, og er vant til selv at skulle træffe beslutninger.

Virksomheden tilbyder
Et selvstændigt og afvekslende job i en virksomhed med et godt arbejdsmiljø. Virksomheden er værdibaseret med stor fokus på ansvarlighed. Du får gode muligheder for indflydelse i en flad organisation. Lønpakke med pensionsordning og sundhedsforsikring samt attraktive personalegoder. Dit arbejde vil primært være på kontoret i Herning.

Ansøgning
Send din ansøgning til PRO&CO allerede i dag, via knappen "Søg stillingen".
Ansøgningerne behandles løbende.

PRO&CO A/SIkast2020-02-03T00:00:002020-03-30T00:00:00
330172550Projektleder til højspændingsinstallationer - HerningRobot Vil du være med i alt fra tilbudgivning og frem til aflevering af installationsprojekter i entreprenør selskab? For vores kunde Vestjyske Net Service A S søger vi en projektleder som kan arbejde med installationsprojekter. Vestjyske Net Service A S er en specialiseret service- og entreprenørvirksomhed i højspændingsbranchen, der bygger på en lang håndværksmæssig tradition for projektering, etablering, vedligehold og tilsyn med højspændingsanlæg. Virksomheden beskæftiger ca. 70 medarbejdere fordelt på afdelingerne i Esbjerg og Herning. Med mere end 40 års erfaring hviler Vestjyske Net Service A S på et solidt økonomisk og fagligt fundament. Virksomhedens afsæt i medarbejdernes viden, kompetencer og kvalitetsbevidsthed, er dermed et godt udgangspunkt for at opnå kommerciel succes som serviceleverandør i et stadigt mere konkurrencepræget marked, hvor der stilles høje krav til kompetencer og processer. Med stærkt kommercielt fokus er selskabet i en rivende udvikling og har bl.a. som led i den forsatte professionalisering modernisering, igangsat udvikling af et fornyet kvalitetsledelses- og arbejdsmiljøsystem. Jobbet er med reference til lederen af projekt afdelingen. Afdelingen med 12 ansatte består af ingeniører, installatører og elektrikere. Arbejdsopgaverne er: Tilbudsgivning og forhandling Projektledelse fra projektering og design over konstruktion til aflevering Kalkulations- og opfølgningsopgaver samt rådgivning og aflevering Daglig sparring med kunder og kollegaer Faglige kvalifikationer: Uddannelse som ingeniør, installatør eller anden relevant uddannelse Erfaring med projektledelse foretrækkes Erfaring med kontrakt håndtering foretrækkes Gerne erfaring fra tilsvarende job Kan formulere dig på skrift Personlige kvalifikationer: Du kan arbejde selvstændigt og har den fornødne drive til at få tingene gennemført Du har forståelse for den kommercielle forretning, helheder og sammenhænge Du kan kommunikere på alle niveauer i både en organisation og i projekter Du har fra tidligere jobs gode erfaringer med at skabe stabile levarancer med høj kvalitet og samtidig samarbejde med mange eksterne parter i projekterne Du har fokus på udviking af projektteams Yderligere informationer: Hvis du ønsker flere oplysninger bedes du kontakte konsulent Jens Peter Kristensen telefon 45 4117 7868. Hvis du vil vide mere om firmaet læs mere på nettet under Vestjyske Net Ansøgninger behandles løbende og du tilskyndes derfor til at ansøge snarest muligt. Stillingen lukkes når den rigtige kandidat er fundet.

 

Vil du være med i alt fra tilbudgivning og frem til aflevering af installationsprojekter i entreprenør selskab?

 

For vores kunde Vestjyske Net Service A/S søger vi en projektleder som kan arbejde med installationsprojekter. Vestjyske Net Service A/S er en specialiseret service- og entreprenørvirksomhed i højspændingsbranchen, der bygger på en lang håndværksmæssig tradition for projektering, etablering, vedligehold og tilsyn med højspændingsanlæg. Virksomheden beskæftiger ca. 70 medarbejdere fordelt på afdelingerne i Esbjerg og Herning. Med mere end 40 års erfaring hviler Vestjyske Net Service A/S på et solidt økonomisk og fagligt fundament. Virksomhedens afsæt i medarbejdernes viden, kompetencer og kvalitetsbevidsthed, er dermed et godt udgangspunkt for at opnå kommerciel succes som serviceleverandør i et stadigt mere konkurrencepræget marked, hvor der stilles høje krav til kompetencer og processer. Med stærkt kommercielt fokus er selskabet i en rivende udvikling og har bl.a. som led i den forsatte professionalisering modernisering, igangsat udvikling af et fornyet kvalitetsledelses- og arbejdsmiljøsystem. Jobbet er med reference til lederen af projekt afdelingen. Afdelingen med 12 ansatte består af ingeniører, installatører og elektrikere.

Arbejdsopgaverne er:

  • Tilbudsgivning og forhandling
  • Projektledelse fra projektering og design over konstruktion til aflevering
  • Kalkulations- og opfølgningsopgaver samt rådgivning og aflevering
  • Daglig sparring med kunder og kollegaer

 

 

Faglige kvalifikationer:

  • Uddannelse som ingeniør, installatør eller anden relevant uddannelse
  • Erfaring med projektledelse foretrækkes
  • Erfaring med kontrakt håndtering foretrækkes
  • Gerne erfaring fra tilsvarende job
  • Kan formulere dig på skrift

 


Personlige kvalifikationer:

  • Du kan arbejde selvstændigt og har den fornødne drive til at få tingene gennemført
  • Du har forståelse for den kommercielle forretning, helheder og sammenhænge
  • Du kan kommunikere på alle niveauer i både en organisation og i projekter
  • Du har fra tidligere jobs gode erfaringer med at skabe stabile levarancer med høj kvalitet og samtidig samarbejde med mange eksterne parter i projekterne
  • Du har fokus på udviking af projektteams

 

 

Yderligere informationer:

Hvis du ønsker flere oplysninger bedes du kontakte konsulent Jens Peter Kristensen – telefon +45 4117 7868. Hvis du vil vide mere om firmaet – læs mere på nettet under Vestjyske Net

Ansøgninger behandles løbende og du tilskyndes derfor til at ansøge snarest muligt. Stillingen lukkes når den rigtige kandidat er fundet.

JP KRISTENSEN ApSHerning2020-02-06T00:00:002020-03-31T00:00:00
330172609Technical Project LeadRobot We are looking for an ambitious Technical Project Lead to join our team with 6 other Technical Project Leads placed in Denmark and Poland. As a Technical Project Lead you ll be working in multi-cultural project teams with colleagues from Denmark, Germany, India, Poland and China. In doing so, you will interact with a wide range of stakeholders as you work with both suppliers, external consultants and not least: World-leading wind turbine manufacturers. It will be your task to ensure customer satisfaction and to maintain our image as a professional partner with deep knowledge of wind turbine electrical control systems. Responsibilities • Build and maintain relations to the technical stakeholders at the customer. • Main interface to and from customer on technical matters • Managing the technical development of our projects, ensuring that projects are finalized in the highest quality and within the agreed time frame • Secure strong technical support to Project manager and or Global Key Account Managers • Secure continuous optimizations and explore cost-out opportunities together with the customer • Acquire more knowledge about the customers product portfolio and ways of working • Provide direction and technical expertise in design, development, test and system interface. • Make and follow up on project plans together with Project Manager and project team • Participate in external tests and FAI s with customer Your profile • Technical education, e.g. Marine or Electrical Engineer with minimum 5 years of experience • Self-driven and motivated by the satisfying the customer • Experience with electrical panel design for wind turbines • Can handle pressed situations and many parallel tasks • Can motivate and lead a multi-cultural project team • Good communicator • Striving for optimal solutions • Business travel experience • Good English skills both oral and written. We offer At KK Wind Solutions, we are passionate about designing, producing and servicing innovative solutions that push the boundaries of wind power. We have done so for more than 35 years thanks to our more than 1000 highly skilled and dedicated employees. Our systems are used in more than 25.000 wind turbines around the world. We employ the best talent to stay at the forefront of the renewables industry. We offer the opportunity to expand your skills in an informal, collaborative environment and to make a difference for a dynamic and established leader in greentech. As a part of strengthening our customer focused organization you will regularly be working from our Shanghai office where you secure a strong technical relation to our key customers in the Asia area. Location: Ikast, Denmark. Traveling: Approximately 30 - 40 days a year mainly in Asia Application: If you have any questions, you are welcome to contact Manager - Technical Project Management, Kristian Frederiksen on 4529447350. If the above matches your field of interest and your qualifications, please forward your application and resume as soon as possible. Interviews are held on an ongoing basis. KK Wind Solutions is a dedicated greentech company with more than 35 years of experience within electrical systems for wind turbines. Our solutions range from the development of state-of-the-art systems and lean manufacturing to distribution, installation and maintenance on site. Headquartered in Ikast, Denmark, we have approx. 800 employees at locations in Denmark, Poland, Germany, USA, Korea and China and a global service organization.

We are looking for an ambitious Technical Project Lead to join our team with 6 other Technical Project Leads placed in Denmark and Poland. As a Technical Project Lead you'll be working in multi-cultural project teams with colleagues from Denmark, Germany, India, Poland and China. In doing so, you will interact with a wide range of stakeholders as you work with both suppliers, external consultants and not least: World-leading wind turbine manufacturers. It will be your task to ensure customer satisfaction and to maintain our image as a professional partner with deep knowledge of wind turbine electrical control systems.

Responsibilities

• Build and maintain relations to the technical stakeholders at the customer.


• Main interface to and from customer on technical matters


• Managing the technical development of our projects, ensuring that projects are finalized in the highest quality and within the agreed time frame


• Secure strong technical support to Project manager and/or Global Key Account Managers


• Secure continuous optimizations and explore cost-out opportunities together with the customer


• Acquire more knowledge about the customers product portfolio and ways of working

• Provide direction and technical expertise in design, development, test and system interface.


• Make and follow up on project plans together with Project Manager and project team


• Participate in external tests and FAI’s with customer

Your profile

• Technical education, e.g. Marine or Electrical Engineer with minimum 5 years of experience


• Self-driven and motivated by the satisfying the customer


• Experience with electrical panel design for wind turbines


• Can handle pressed situations and many parallel tasks


• Can motivate and lead a multi-cultural project team


• Good communicator


• Striving for optimal solutions


• Business travel experience


• Good English skills – both oral and written.

We offer

At KK Wind Solutions, we are passionate about designing, producing and servicing innovative solutions that push the boundaries of wind power. We have done so for more than 35 years thanks to our more than 1000 highly skilled and dedicated employees. Our systems are used in more than 25.000 wind turbines around the world.

We employ the best talent to stay at the forefront of the renewables industry. We offer the opportunity to expand your skills in an informal, collaborative environment and to make a difference for a dynamic and established leader in greentech.

As a part of strengthening our customer focused organization you will regularly be working from our Shanghai office where you secure a strong technical relation to our key customers in the Asia area.

Location: Ikast, Denmark.
Traveling: Approximately 30 - 40 days a year mainly in Asia 

Application: 

If you have any questions, you are welcome to contact Manager - Technical Project Management, Kristian Frederiksen on  +4529447350. If the above matches your field of interest and your qualifications, please forward your application and resume as soon as possible. Interviews are held on an ongoing basis. 

 

KK Wind Solutions is a dedicated greentech company with more than 35 years of experience within electrical systems for wind turbines. Our solutions range from the development of state-of-the-art systems and lean manufacturing to distribution, installation and maintenance on site. Headquartered in Ikast, Denmark, we have approx. 800 employees at locations in Denmark, Poland, Germany, USA, Korea and China and a global service organization.

KK WIND SOLUTIONS A/SIkast2020-02-06T00:00:002020-03-31T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Projektudvikler og projektleder (2-i-1)

Mediehusene Midtjylland A/S

Herning
med forretningsmæssig indsigt og solid IT baggrund Til dig som drømmer om at arbejde med produktudvikling i tæt samarbejde med journalister, marketingsfolk, sælgere og udviklere, er jobbet her til dig. Som projektudvikler og -leder skal du være med ...
Indrykket:5. februar 2020

Projektleder til et nyt Gudenåprojekt

Silkeborg Kommune

Silkeborg
Vi har brug for en dygtig, erfaren og dedikeret kollega, der vil stå i spidsen for og udvikle en helhedsplan for Danmarks længste vandløb Byrådet i Silkeborg Kommune har besluttet at sætte gang i en særlig indsats for at hjælpe borgere langs Gudenåe...
Indrykket:31. januar 2020

Projektleder - Herning

PRO&CO A/S

Ikast
Til virksomhed i vækst søges en Projektleder til koordinering og ledelse af interne projekter indenfor blandt andet IT og økonomi. Virksomheden har stor fokus på, hvordan forretningen kan drives endnu mere hensigtsmæssigt end i dag, og dette fokus h...
Indrykket:3. februar 2020

Projektleder til højspændingsinstallationer - Herning

JP KRISTENSEN ApS

Herning
Vil du være med i alt fra tilbudgivning og frem til aflevering af installationsprojekter i entreprenør selskab? For vores kunde Vestjyske Net Service A S søger vi en projektleder som kan arbejde med installationsprojekter. Vestjyske Net Service A S ...
Indrykket:6. februar 2020

Technical Project Lead

KK WIND SOLUTIONS A/S

Ikast
We are looking for an ambitious Technical Project Lead to join our team with 6 other Technical Project Leads placed in Denmark and Poland. As a Technical Project Lead you ll be working in multi-cultural project teams with colleagues from Denmark, Ge...
Indrykket:6. februar 2020