Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Projektleder med VVS baggrund til retail-team

Kan du samle trådene på tværfaglige retail-projekter inden for VVS, Ventilation og El?
Vi søger en projektleder med en stærk sans for koordinering og stor faglig indsigt på installationsområdet.

Vores tværfaglige afdeling "Nybyg | Erhverv" er i stadig udvikling, og arbejder med mange spændende opgaver bl.a. indenfor retail-området.
Vi ønsker derfor at styrke vores retail-team i afdelingen med en stærk tværfaglig projektleder til at styre vores projektering i tæt samarbejde med vores kunder, og som også brænder for at projektere VVS-, ventilation- og klimaanlæg.

Har du derfor mod på at styrke og udbygge vores position inden for retail- projekter, er jobbet måske noget for dig.

Du bliver tilknyttet vores Erhverv & Bolig-division i forretningsområdet Renovering & Nybyg, hvor du får mulighed for at blive en del af en unik virksomhedskultur præget af høj faglighed, god indbyrdes faglig sparring og hvor sparring på tværs af faggrænser mellem 60 dedikerede kollegaer er i højsædet. Virksomhedskulturen hos MOE er bygget op omkring, at man hjælper hinanden, sidder lidt længere fremme på stolen, og at man generelt går ind og præger projekterne og samarbejdet i projekterne - også i den helt tidlige fase.

Du er som projektleder med på projektet fra start og har derfor god mulighed for at sætte dit aftryk på projekterne. Du byder ind med din høje faglighed, dit overblik og dine gode ideer, når projektet gennemgås sammen med kunderne og efterfølgende fagingeniørerne. På baggrund af din erfaring og dine faglige kompetencer er du som projektleder med til at sætte rammerne for tidsforbrug og bemanding på projekterne, og er derfor også den, der har overblikket, og som melder fra i tide, hvis tidsplanerne ikke kan holdes.

Du får et bredt ansvarsområde, idet du både får ansvaret for projektering og dimensionering inden for VVS installationer samt ventilations- og klimaanlæg samtidig med, at du har den overordnede projektledelse og kundekontakt.

Flere af vores retail-projekter udarbejdes på engelsk ligesom en stor del af dialogen med kunderne derfor foregår på engelsk.
Det forventes at en del af byggepladserne er beliggende udenfor Danmark - primært i Norden. Det forventes, at der vil være behov for løbende at føre tilsyn på byggepladserne og sikre, at tidsplaner og budgetter bliver overholdt, og at dialogen med både bygherre, arkitekter og entreprenører er god og værdiskabende.

Du vil få din daglige gang på MOEs hovedkontor i København, i et nyt og moderne domicil som vi selv har projekteret og hvor vi lige nu er ved at ibrugtage en større ny tilbygning. Domicilet ligger lige op ad Buddinge Station, med gode muligheder for offentlig transport og tæt på ringvejen.

  • Du har projektledererfaring fra lignende stilling, hvor du har fungeret som omdrejningspunkt for flere faggrupper ved løsninger af mellemstore til større projekter
  • Du har solid faglig erfaring fra lignende stilling, hvor du har fungeret som den faglige ansvarlige inden for VVS, ventilation og klimaanlæg
  • Du har en uddannelsesmæssig baggrund som VVS-ingeniør, VVS-tekniker eller andet relevant
  • Du er en selvmotiverende person, der er god til selv at planlægge både dit og andres arbejde
  • Du besidder et godt overblik og har sans for detaljer også uden, at det går ud over din effektivitet. Du er god til at tale med folk på alle niveauer
  • Du har mod på personlig udvikling og faglig læring
  • Du er løsningsorienteret og har mod på at bidrage med dine egne input og gode ideer til løsning af konkrete problematikker i projekter
  • Du er en positiv holdspiller, der skaber gode samarbejdsrelationer med dine kollegaer

Dine primære arbejdsopgaver

  • Projektledelse af retail-opgaver
  • Projektering og dimensionering af VVS-installationer og mekaniske ventilations- og klimaanlæg primært indenfor retail
  • Tilsyn og opfølgning på byggepladser
  • Kundekontakt
  • Aktiv bidragelse til afdelingens faglige udvikling indenfor retail-området

Vi tilbyder

  • Mange spændende og udfordrende projekter
  • Et stærkt fagligt netværk med engagerede og kompetente kollegaer
  • En kultur, hvor trivsel, samarbejde og arbejdsforhold prioriteres højt
  • Et dynamisk og inspirerende miljø med rig mulighed for personlig udvikling
  • En arbejdsplads hvor ”frihed under ansvar” er en kerneværdi
  • Gode karrieremuligheder som understøttes af interne uddannelsesforløb i MOE | Akademi, hvor vi underviser i ledelse, projektstyring, BIM, og andre faglige områder
  • Attraktive medarbejderforhold med bl.a. sundhedsforsikring, medarbejderbonus, frokostordning, aktive personaleklubber, sports- og kulturarrangementer, årlige studie- og skiture samt en attraktiv lønpakke

Jobbet er opslået via MOE.dk. Der anvendes ikke headhunter / rekrutteringsfirma til dette jobopslag.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330008703Phoenix-50032a6012019-06-04T00:00:00Projektleder med VVS baggrund til retail-teamKan du samle trådene på tværfaglige retail-projekter inden for VVS, Ventilation og El?
Vi søger en projektleder med en stærk sans for koordinering og stor faglig indsigt på installationsområdet.

Vores tværfaglige afdeling "Nybyg | Erhverv" er i stadig udvikling, og arbejder med mange spændende opgaver bl.a. indenfor retail-området.
Vi ønsker derfor at styrke vores retail-team i afdelingen med en stærk tværfaglig projektleder til at styre vores projektering i tæt samarbejde med vores kunder, og som også brænder for at projektere VVS-, ventilation- og klimaanlæg.

Har du derfor mod på at styrke og udbygge vores position inden for retail- projekter, er jobbet måske noget for dig.

Du bliver tilknyttet vores Erhverv & Bolig-division i forretningsområdet Renovering & Nybyg, hvor du får mulighed for at blive en del af en unik virksomhedskultur præget af høj faglighed, god indbyrdes faglig sparring og hvor sparring på tværs af faggrænser mellem 60 dedikerede kollegaer er i højsædet. Virksomhedskulturen hos MOE er bygget op omkring, at man hjælper hinanden, sidder lidt længere fremme på stolen, og at man generelt går ind og præger projekterne og samarbejdet i projekterne - også i den helt tidlige fase.

Du er som projektleder med på projektet fra start og har derfor god mulighed for at sætte dit aftryk på projekterne. Du byder ind med din høje faglighed, dit overblik og dine gode ideer, når projektet gennemgås sammen med kunderne og efterfølgende fagingeniørerne. På baggrund af din erfaring og dine faglige kompetencer er du som projektleder med til at sætte rammerne for tidsforbrug og bemanding på projekterne, og er derfor også den, der har overblikket, og som melder fra i tide, hvis tidsplanerne ikke kan holdes.

Du får et bredt ansvarsområde, idet du både får ansvaret for projektering og dimensionering inden for VVS installationer samt ventilations- og klimaanlæg samtidig med, at du har den overordnede projektledelse og kundekontakt.

Flere af vores retail-projekter udarbejdes på engelsk ligesom en stor del af dialogen med kunderne derfor foregår på engelsk.
Det forventes at en del af byggepladserne er beliggende udenfor Danmark - primært i Norden. Det forventes, at der vil være behov for løbende at føre tilsyn på byggepladserne og sikre, at tidsplaner og budgetter bliver overholdt, og at dialogen med både bygherre, arkitekter og entreprenører er god og værdiskabende.

Du vil få din daglige gang på MOEs hovedkontor i København, i et nyt og moderne domicil som vi selv har projekteret og hvor vi lige nu er ved at ibrugtage en større ny tilbygning. Domicilet ligger lige op ad Buddinge Station, med gode muligheder for offentlig transport og tæt på ringvejen.

  • Du har projektledererfaring fra lignende stilling, hvor du har fungeret som omdrejningspunkt for flere faggrupper ved løsninger af mellemstore til større projekter
  • Du har solid faglig erfaring fra lignende stilling, hvor du har fungeret som den faglige ansvarlige inden for VVS, ventilation og klimaanlæg
  • Du har en uddannelsesmæssig baggrund som VVS-ingeniør, VVS-tekniker eller andet relevant
  • Du er en selvmotiverende person, der er god til selv at planlægge både dit og andres arbejde
  • Du besidder et godt overblik og har sans for detaljer også uden, at det går ud over din effektivitet. Du er god til at tale med folk på alle niveauer
  • Du har mod på personlig udvikling og faglig læring
  • Du er løsningsorienteret og har mod på at bidrage med dine egne input og gode ideer til løsning af konkrete problematikker i projekter
  • Du er en positiv holdspiller, der skaber gode samarbejdsrelationer med dine kollegaer

Dine primære arbejdsopgaver

  • Projektledelse af retail-opgaver
  • Projektering og dimensionering af VVS-installationer og mekaniske ventilations- og klimaanlæg primært indenfor retail
  • Tilsyn og opfølgning på byggepladser
  • Kundekontakt
  • Aktiv bidragelse til afdelingens faglige udvikling indenfor retail-området

Vi tilbyder

  • Mange spændende og udfordrende projekter
  • Et stærkt fagligt netværk med engagerede og kompetente kollegaer
  • En kultur, hvor trivsel, samarbejde og arbejdsforhold prioriteres højt
  • Et dynamisk og inspirerende miljø med rig mulighed for personlig udvikling
  • En arbejdsplads hvor ”frihed under ansvar” er en kerneværdi
  • Gode karrieremuligheder som understøttes af interne uddannelsesforløb i MOE | Akademi, hvor vi underviser i ledelse, projektstyring, BIM, og andre faglige områder
  • Attraktive medarbejderforhold med bl.a. sundhedsforsikring, medarbejderbonus, frokostordning, aktive personaleklubber, sports- og kulturarrangementer, årlige studie- og skiture samt en attraktiv lønpakke

Jobbet er opslået via MOE.dk. Der anvendes ikke headhunter / rekrutteringsfirma til dette jobopslag.

2019-06-12T00:53:05.770 Kan du samle trådene på tværfaglige retail-projekter inden for VVS, Ventilation og El? Vi søger en projektleder med en stærk sans for koordinering og stor faglig indsigt på installationsområdet. Vores tværfaglige afdeling Nybyg Erhverv er i stadig udvikling, og arbejder med mange spændende opgaver bl.a. indenfor retail-området. Vi ønsker derfor at styrke vores retail-team i afdelingen med en stærk tværfaglig projektleder til at styre vores projektering i tæt samarbejde med vores kunder, og som også brænder for at projektere VVS-, ventilation- og klimaanlæg. Har du derfor mod på at styrke og udbygge vores position inden for retail- projekter, er jobbet måske noget for dig. Du bliver tilknyttet vores Erhverv Bolig-division i forretningsområdet Renovering Nybyg, hvor du får mulighed for at blive en del af en unik virksomhedskultur præget af høj faglighed, god indbyrdes faglig sparring og hvor sparring på tværs af faggrænser mellem 60 dedikerede kollegaer er i højsædet. Virksomhedskulturen hos MOE er bygget op omkring, at man hjælper hinanden, sidder lidt længere fremme på stolen, og at man generelt går ind og præger projekterne og samarbejdet i projekterne - også i den helt tidlige fase. Du er som projektleder med på projektet fra start og har derfor god mulighed for at sætte dit aftryk på projekterne. Du byder ind med din høje faglighed, dit overblik og dine gode ideer, når projektet gennemgås sammen med kunderne og efterfølgende fagingeniørerne. På baggrund af din erfaring og dine faglige kompetencer er du som projektleder med til at sætte rammerne for tidsforbrug og bemanding på projekterne, og er derfor også den, der har overblikket, og som melder fra i tide, hvis tidsplanerne ikke kan holdes. Du får et bredt ansvarsområde, idet du både får ansvaret for projektering og dimensionering inden for VVS installationer samt ventilations- og klimaanlæg samtidig med, at du har den overordnede projektledelse og kundekontakt. Flere af vores retail-projekter udarbejdes på engelsk ligesom en stor del af dialogen med kunderne derfor foregår på engelsk. Det forventes at en del af byggepladserne er beliggende udenfor Danmark - primært i Norden. Det forventes, at der vil være behov for løbende at føre tilsyn på byggepladserne og sikre, at tidsplaner og budgetter bliver overholdt, og at dialogen med både bygherre, arkitekter og entreprenører er god og værdiskabende. Du vil få din daglige gang på MOEs hovedkontor i København, i et nyt og moderne domicil som vi selv har projekteret og hvor vi lige nu er ved at ibrugtage en større ny tilbygning. Domicilet ligger lige op ad Buddinge Station, med gode muligheder for offentlig transport og tæt på ringvejen. Du har projektledererfaring fra lignende stilling, hvor du har fungeret som omdrejningspunkt for flere faggrupper ved løsninger af mellemstore til større projekter Du har solid faglig erfaring fra lignende stilling, hvor du har fungeret som den faglige ansvarlige inden for VVS, ventilation og klimaanlæg Du har en uddannelsesmæssig baggrund som VVS-ingeniør, VVS-tekniker eller andet relevant Du er en selvmotiverende person, der er god til selv at planlægge både dit og andres arbejde Du besidder et godt overblik og har sans for detaljer også uden, at det går ud over din effektivitet. Du er god til at tale med folk på alle niveauer Du har mod på personlig udvikling og faglig læring Du er løsningsorienteret og har mod på at bidrage med dine egne input og gode ideer til løsning af konkrete problematikker i projekter Du er en positiv holdspiller, der skaber gode samarbejdsrelationer med dine kollegaer Dine primære arbejdsopgaver Projektledelse af retail-opgaver Projektering og dimensionering af VVS-installationer og mekaniske ventilations- og klimaanlæg primært indenfor retail Tilsyn og opfølgning på byggepladser Kundekontakt Aktiv bidragelse til afdelingens faglige udvikling indenfor retail-området Vi tilbyder Mange spændende og udfordrende projekter Et stærkt fagligt netværk med engagerede og kompetente kollegaer En kultur, hvor trivsel, samarbejde og arbejdsforhold prioriteres højt Et dynamisk og inspirerende miljø med rig mulighed for personlig udvikling En arbejdsplads hvor frihed under ansvar er en kerneværdi Gode karrieremuligheder som understøttes af interne uddannelsesforløb i MOE Akademi, hvor vi underviser i ledelse, projektstyring, BIM, og andre faglige områder Attraktive medarbejderforhold med bl.a. sundhedsforsikring, medarbejderbonus, frokostordning, aktive personaleklubber, sports- og kulturarrangementer, årlige studie- og skiture samt en attraktiv lønpakke Jobbet er opslået via MOE.dk. Der anvendes ikke headhunter rekrutteringsfirma til dette jobopslag.11jobnet50032a60100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-11T00:00:000000http://www.moe.dk/karriere/ledige-stillinger/?jobid=428770EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavnEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnGentofteEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnGladsaxe3509957MOE A/S11Buddingevej 2722860SøborgDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent746906JobNet4976620497662010016-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=50032a60https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=50032a60https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=50032a60&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=50032a60&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/6.jpgProjektleder med VVS baggrund til retail-team12007991Dansk3Læse/ tale213111Projektleder6Ledelse361493290Johnjen@moe.dkDKDanmarkDKDanmark330069148CMC Project Director, Asian ActivitiesRobot To take responsibility for the Acendis CMC activities in Asia As CMC Project Director, Asian Activities at Ascendis Pharma the primary tasks are to coordinate the input to the filings and lead the CMC discussion with the partners in Asia. This will be in a very close collaboration with the CMC team as well as the regulatory, clinical and project management teams. The position reports to the SVP of Product Development. We are seeking a highly motivated CMC project leader who has strong experience in the CMC aspects of regulatory filings in China, Japan and or other Asian countries. The main responsibilities are: Coordinate all CMC activities for clinical as well as marketing regulatory filings in Asia, which include direct interaction with our Asian partners: Prepare CMC project plans and align internally and with our Asian partners Implement and monitor progress against project plans Develop the strategy for the CMC content of Asian filings together with the Regulatory team Manage partner collaborations while having resource constraints Prioritizing activities and problemsolving to meet milestones and timelines Update timelines, resources, and budget as timelines and or strategic priorities shift, and or issues arise communicate to all relevant stakeholders (including Senior Management) accordingly Lead preparation of materials for internal updates, including Monthly Project Reports, Project Reviews etc. Lead contribute to operational initiatives as needed Review and contribute to key project documents (e.g., regulatory documents, scientific publications, investor updates) and ensure cross-functional collaboration and alignment when regulatory documents are being prepared Prepare and communicate CMC Asia project budget, facilitate resource capacity planning, and follow up on accruals Contribute to the Ascendis Asia strategy Foster excellent cross-functional collaborative spirit and approach You hold a relevant university degree preferably a Masters of Sciences in Engineering, Pharmacy, or the like and with 10 years of experience in the biotechnology or pharma industry. The successful applicant will already have a proven record of accomplishment in working with Asian countries primarily China and or Japan. The following qualifications are appreciated: Experience with CMC regulatory filings in Asia 5 years of strong and effective CMC project management experience including preparation of CMC project plans and problem solving A proven track record of working cross-functionally Demonstrate an excellent understanding of the entire value chain of drug development You are proficient in English at a professional level, both written and spoken, and you master MS Office. You have an interdisciplinary and intercultural mindset. You are an energetic and resourceful self-starter with high integrity and a can-do attitude. You are a team-player and comfortable in fast-moving, dynamic environments. You are adaptable and resilient with a problem-solving attitude who has a personal commitment to delivering results. You are pragmatic with an open and communicative approach and with the ability to develop effective working relationships with employees at all levels. Further, you can handle and deliver on routine jobs when necessary, while at the same time having the ability to move projects forward. Ascendis Pharma offers you an exciting and challenging position in an entrepreneurial and international company with a short line of command. You will be involved in activities that are central to Ascendis Pharma s strategy and work together with highly skilled and experienced colleagues to advance our exciting product pipeline. Travelling: 20 40 days per year. Place of work: Ascendis Pharma resides in a wonderful office facility in Tuborg Havn in Hellerup with a view to the harbour, the canals and the sea. For more details about the job or the company, please contact Partner Jørn Duhn, Unique Human Capital on M: 45 21 75 19 25. All applications must be submitted in English and are treated confidentially.

To take responsibility for the Acendis CMC activities in Asia

As CMC Project Director, Asian Activities at Ascendis Pharma the primary tasks are to coordinate the input to the filings and lead the CMC discussion with the partners in Asia. This will be in a very close collaboration with the CMC team as well as the regulatory, clinical and project management teams. The position reports to the SVP of Product Development.

We are seeking a highly motivated CMC project leader who has strong experience in the CMC aspects of regulatory filings in China, Japan and/or other Asian countries.

The main responsibilities are:

  • Coordinate all CMC activities for clinical as well as marketing regulatory filings in Asia, which include direct interaction with our Asian partners:
    • Prepare CMC project plans and align internally and with our Asian partners
    • Implement and monitor progress against project plans
    • Develop the strategy for the CMC content of Asian filings together with the Regulatory team
    • Manage partner collaborations while having resource constraints
    • Prioritizing activities and problemsolving to meet milestones and timelines
    • Update timelines, resources, and budget as timelines and/or strategic priorities shift, and/or issues arise; communicate to all relevant stakeholders (including Senior Management) accordingly
    • Lead preparation of materials for internal updates, including Monthly Project Reports, Project Reviews etc.
    • Lead/contribute to operational initiatives as needed
    • Review and contribute to key project documents (e.g., regulatory documents, scientific publications, investor updates) and ensure cross-functional collaboration and alignment when regulatory documents are being prepared
    • Prepare and communicate CMC Asia project budget, facilitate resource/capacity planning, and follow up on accruals
  • Contribute to the Ascendis Asia strategy
  • Foster excellent cross-functional collaborative spirit and approach

You hold a relevant university degree – preferably a Masters of Sciences in Engineering, Pharmacy, or the like and with +10 years of experience in the biotechnology or pharma industry.

The successful applicant will already have a proven record of accomplishment in working with Asian countries primarily China and/or Japan. The following qualifications are appreciated:

  • Experience with CMC regulatory filings in Asia
  • 5+ years of strong and effective CMC project management experience including preparation of CMC project plans and problem solving
  • A proven track record of working cross-functionally
  • Demonstrate an excellent understanding of the entire value chain of drug development

You are proficient in English at a professional level, both written and spoken, and you master MS Office.

You have an interdisciplinary and intercultural mindset. You are an energetic and resourceful self-starter with high integrity and a can-do attitude. You are a team-player and comfortable in fast-moving, dynamic environments. You are adaptable and resilient with a problem-solving attitude who has a personal commitment to delivering results. You are pragmatic with an open and communicative approach and with the ability to develop effective working relationships with employees at all levels. Further, you can handle and deliver on routine jobs when necessary, while at the same time having the ability to move projects forward.

Ascendis Pharma offers you an exciting and challenging position in an entrepreneurial and international company with a short line of command. You will be involved in activities that are central to Ascendis Pharma’s strategy and work together with highly skilled and experienced colleagues to advance our exciting product pipeline.

Travelling: 20 – 40 days per year.

Place of work: Ascendis Pharma resides in a wonderful office facility in Tuborg Havn in Hellerup with a view to the harbour, the canals and the sea.

For more details about the job or the company, please contact Partner Jørn Duhn, Unique Human Capital on M: +45 21 75 19 25. All applications must be submitted in English and are treated confidentially.

Unique Consult Danmark A/SHellerup2019-08-07T00:00:002019-09-30T00:00:00
330069137Project Director, OncologyRobot Exciting opportunity to join a rapidly growing, innovative company! Do you want to be part of building a fully integrated biopharmaceutical company together with a team of highly skilled colleagues who are passionate about developing best-in-class therapeutics that address significant unmet medical needs? Ascendis Pharma is looking to hire an experienced Project Director to join the team and is committed to support your personal development on the journey towards becoming a leading rare disease company. As Project Director, Oncology at Ascendis Pharma you will play a critical role in driving Ascendis sustainable growth by shepherding progress and success across 3 sites (Heidelberg, Copenhagen, Palo Alto) across Oncology, and ultimately for 1 or multiple projects. You will be responsible for facilitating strategic discussions and decision-making, communicating with all relevant stakeholders (across functions and with Senior Management Team), and ensuring timely execution of the project(s). Your main tasks are: Facilitate collaboration across Heidelberg (including Chemistry, Bioanalytics, IP), Copenhagen (including Nonclinical, Bioanalysis, CMC) and Palo Alto (including Immunology, Pharmacology, Product Development, Clinical Development) Establish project management rigor across Oncology opportunities Set timelines, clarify roles and responsibilities, facilitate cross-functional collaboration, forecast and track resource needs, track actions, aggregate and track budget Upon preclinical candidate selection, lead project(s) execution towards IND, through preclinical and clinical activities, through commercialization Once assigned a specific project, the Project Director should still be willing to support earlier stage Oncology opportunities to best serve Ascendis objectives (~75 25 split between main project earlier opportunities) Create integrated project plans implement and monitor progress against project plans and revise as necessary Define critical path, at-risk activities, interdependencies anticipate bottlenecks, and clear barriers to progress Recommend composition of cross-functional Core Team, including changes as project evolves foster excellent cross-functional collaborative spirit and approach Lead Core Team in: Prioritizing activities and problem-solving to meet milestones and timelines Strategic initiatives (e.g., plans and requirements to enter new geography, consideration of working with additional supplier) by collaborating with line organizations and communicating options and recommendation to leadership Ensuring all members and their organizations are aligned on project progress, key milestones, risks, and mitigation strategies Update timelines, resources, and budget as timelines and or strategic priorities shift, and or issues arise communicate to all relevant stakeholders (including Senior Management) accordingly Lead preparation of materials for internal updates, including Monthly Project Reports, Project Reviews, Board of Directors meetings Set agenda and objectives and lead Project Reviews, as well as communicate decisions made, action items, and minutes to all relevant stakeholders, including Senior Management Team Collaborate with other functions on preparation of agenda, objectives, materials, and post-event communications for external events (e.g., conferences, ad boards) Lead contribute to operational initiatives, as needed e.g., acting as point of contact for external partners (e.g., CMO) Review and contribute to key project documents (e.g., regulatory documents, clinical protocols, scientific publications, investor updates) ensure cross-functional collaboration and alignment when regulatory documents are being prepared Gather, analyze, codify, and distribute competitive intelligence Prepare and communicate project budget, and facilitate resource capacity planning follow up on accruals Stay current on key publications and share findings with key stakeholders (e.g., scientific literature, competitors updates, analyst reports, regulatory landscape changes) Share best practices and learnings with other Project Directors Your qualifications are: Pharmaceutical R D drug development knowledge, with experience in multiple functions CMC and GLP tox experience is strongly preferred 15 years in project management in R D drug development and or managing teams, with experience across multiple line organizations (e.g., Nonclinical, CMC, Clinical Operations, Regulatory Affairs, Medical Affairs) Experience with early stage regulatory interactions and IND filings required, preferably in oncology strong ability to drive program towards IND submission Excellent analytical skills and the ability to provide strategic insight and problem solve, quantifying options, tradeoffs, budget, and resources needed You have a Master s Degree or preferable a PhD in Life Sciences or related field. You are a person with strong leadership skills, including the ability to lead colleagues across line organizations outside of reporting relationships. You have exceptional interpersonal skills (including cultural sensitivity) and communication skills (including presentations and written communications). Further, you have a high level of organizational skills and attention to detail. Travelling: Ability to travel up to 25 of the time (mostly international), up to 40 in beginning. Place of work: Ascendis Pharma resides in a wonderful office facility in Tuborg Havn in Hellerup with a view to the harbour, the canals and the sea. For more details about the job or the company, please contact Partner Jørn Duhn, Unique Human Capital on M: 45 21 75 19 25. All applications must be submitted in English and are treated confidentially.

Exciting opportunity to join a rapidly growing, innovative company!

Do you want to be part of building a fully integrated biopharmaceutical company together with a team of highly skilled colleagues who are passionate about developing best-in-class therapeutics that address significant unmet medical needs?

Ascendis Pharma is looking to hire an experienced Project Director to join the team and is committed to support your personal development on the journey towards becoming a leading rare disease company.

As Project Director, Oncology at Ascendis Pharma you will play a critical role in driving Ascendis’ sustainable growth by shepherding progress and success across 3 sites (Heidelberg, Copenhagen, Palo Alto) across Oncology, and ultimately for 1 or multiple projects. You will be responsible for facilitating strategic discussions and decision-making, communicating with all relevant stakeholders (across functions and with Senior Management Team), and ensuring timely execution of the project(s).

Your main tasks are:

  • Facilitate collaboration across Heidelberg (including Chemistry, Bioanalytics, IP), Copenhagen (including Nonclinical, Bioanalysis, CMC) and Palo Alto (including Immunology, Pharmacology, Product Development, Clinical Development)
  • Establish project management rigor across Oncology opportunities
    • Set timelines, clarify roles and responsibilities, facilitate cross-functional collaboration, forecast and track resource needs, track actions, aggregate and track budget
  • Upon preclinical candidate selection, lead project(s) execution towards IND, through preclinical and clinical activities, through commercialization
    • Once assigned a specific project, the Project Director should still be willing to support earlier stage Oncology opportunities to best serve Ascendis objectives (~75%/25% split between main project/earlier opportunities)
  • Create integrated project plans; implement and monitor progress against project plans and revise as necessary
  • Define critical path, at-risk activities, interdependencies; anticipate bottlenecks, and clear barriers to progress
  • Recommend composition of cross-functional Core Team, including changes as project evolves; foster excellent cross-functional collaborative spirit and approach
  • Lead Core Team in:
    • Prioritizing activities and problem-solving to meet milestones and timelines
    • Strategic initiatives (e.g., plans and requirements to enter new geography, consideration of working with additional supplier) by collaborating with line organizations and communicating options and recommendation to leadership
    • Ensuring all members and their organizations are aligned on project progress, key milestones, risks, and mitigation strategies
  • Update timelines, resources, and budget as timelines and/or strategic priorities shift, and/or issues arise; communicate to all relevant stakeholders (including Senior Management) accordingly
  • Lead preparation of materials for internal updates, including Monthly Project Reports, Project Reviews, Board of Directors meetings
  • Set agenda and objectives and lead Project Reviews, as well as communicate decisions made, action items, and minutes to all relevant stakeholders, including Senior Management Team
  • Collaborate with other functions on preparation of agenda, objectives, materials, and post-event communications for external events (e.g., conferences, ad boards)
  • Lead/contribute to operational initiatives, as needed e.g., acting as point of contact for external partners (e.g., CMO)
  • Review and contribute to key project documents (e.g., regulatory documents, clinical protocols, scientific publications, investor updates); ensure cross-functional collaboration and alignment when regulatory documents are being prepared
  • Gather, analyze, codify, and distribute competitive intelligence
  • Prepare and communicate project budget, and facilitate resource/capacity planning; follow up on accruals
  • Stay current on key publications and share findings with key stakeholders (e.g., scientific literature, competitors’ updates, analyst reports, regulatory landscape changes)
  • Share best practices and learnings with other Project Directors

Your qualifications are:

  • Pharmaceutical R&D drug development knowledge, with experience in multiple functions; CMC and GLP tox experience is strongly preferred
  • 15 years in project management in R&D drug development and/or managing teams, with experience across multiple line organizations (e.g., Nonclinical, CMC, Clinical Operations, Regulatory Affairs, Medical Affairs)
  • Experience with early stage regulatory interactions and IND filings required, preferably in oncology; strong ability to drive program towards IND submission
  • Excellent analytical skills and the ability to provide strategic insight and problem solve, quantifying options, tradeoffs, budget, and resources needed

You have a Master’s Degree or preferable a PhD in Life Sciences or related field.

You are a person with strong leadership skills, including the ability to lead colleagues across line organizations outside of reporting relationships. You have exceptional interpersonal skills (including cultural sensitivity) and communication skills (including presentations and written communications). Further, you have a high level of organizational skills and attention to detail.

Travelling: Ability to travel up to 25% of the time (mostly international), up to 40% in beginning.

Place of work: Ascendis Pharma resides in a wonderful office facility in Tuborg Havn in Hellerup with a view to the harbour, the canals and the sea.

For more details about the job or the company, please contact Partner Jørn Duhn, Unique Human Capital on M: +45 21 75 19 25. All applications must be submitted in English and are treated confidentially.

Unique Consult Danmark A/SHellerup2019-08-07T00:00:002019-09-30T00:00:00
330064616Stærk projektleder søgesRobot Vi søger en stærk projektleder til vores industriområde i København Vores industri forretningsområde i København betår af to afdelinger indenfor henholdsvis konstruktioner og installationer. Vi har mange opgaver for kunderne indenfor pharma, produktion, forskning og lufthavne. Du kan se frem til en spændende hverdag med både store og små opgaver af en høj kompleksitet. Opgaverne løses selvstændigt, men samtidig i tæt dialog med kollegaer. Dine opgaver og interne uddannelsesprogrammer giver dig gode muligheder for personlig og faglig udvikling. Din profil Du er uddannet ingeniør, arkitekt eller konstruktør Du har over 10 års erfaring fra branchen Du er god til at strukturere dit arbejde Du er engageret og har gode samarbejdsevner Du er fortrolig med projektledelse af byggeriopgaver, hvor der indgår projektering, udførelse og overdragelse Du er ambitiøs i forhold til din egen udvikling Dine primære arbejdsopgaver Projektledelse af større og mindre opgaver Opbygge gode kunderelationer Skabe et professionelt og godt arbejdsklima på tværs Vi tilbyder Mange spændende og udfordrende projekter Et stærkt fagligt netværk med engagerede og kompetente kollegaer En kultur, hvor trivsel, samarbejde og arbejdsforhold prioriteres højt Et dynamisk og inspirerende miljø med rig mulighed for personlig udvikling En arbejdsplads hvor frihed under ansvar er en kerneværdi Gode karrieremuligheder som understøttes af interne uddannelsesforløb i MOE Akademi, hvor vi underviser i ledelse, projektstyring, BIM, og andre faglige områder Attraktive medarbejderforhold med bl.a. sundhedsforsikring, medarbejderbonus, frokostordning, aktive personaleklubber, sports- og kulturarrangementer, årlige studie- og skiture samt en attraktiv lønpakke Jobbet er opslået via MOE.dk. Der anvendes ikke headhunter rekrutteringsfirma til dette jobopslag.Vi søger en stærk projektleder til vores industriområde i København

Vores industri forretningsområde i København betår af to afdelinger indenfor henholdsvis konstruktioner og installationer. Vi har mange opgaver for kunderne indenfor pharma, produktion, forskning og lufthavne.

Du kan se frem til en spændende hverdag med både store og små opgaver af en høj kompleksitet.

Opgaverne løses selvstændigt, men samtidig i tæt dialog med kollegaer.

Dine opgaver og interne uddannelsesprogrammer giver dig gode muligheder for personlig og faglig udvikling.

Din profil

•Du er uddannet ingeniør, arkitekt eller konstruktør
•Du har over 10 års erfaring fra branchen
•Du er god til at strukturere dit arbejde
•Du er engageret og har gode samarbejdsevner
•Du er fortrolig med projektledelse af byggeriopgaver, hvor der indgår projektering, udførelse og overdragelse
•Du er ambitiøs i forhold til din egen udvikling

Dine primære arbejdsopgaver

•Projektledelse af større og mindre opgaver
•Opbygge gode kunderelationer
•Skabe et professionelt og godt arbejdsklima på tværs

Vi tilbyder

  • Mange spændende og udfordrende projekter
  • Et stærkt fagligt netværk med engagerede og kompetente kollegaer
  • En kultur, hvor trivsel, samarbejde og arbejdsforhold prioriteres højt
  • Et dynamisk og inspirerende miljø med rig mulighed for personlig udvikling
  • En arbejdsplads hvor ”frihed under ansvar” er en kerneværdi
  • Gode karrieremuligheder som understøttes af interne uddannelsesforløb i MOE | Akademi, hvor vi underviser i ledelse, projektstyring, BIM, og andre faglige områder
  • Attraktive medarbejderforhold med bl.a. sundhedsforsikring, medarbejderbonus, frokostordning, aktive personaleklubber, sports- og kulturarrangementer, årlige studie- og skiture samt en attraktiv lønpakke

Jobbet er opslået via MOE.dk. Der anvendes ikke headhunter / rekrutteringsfirma til dette jobopslag.

MOE A/SSøborg2019-07-26T00:00:002019-09-20T00:00:00
330064288Senior projektleder til VVMRobot Har du lyst til at være den tværfaglige projektleder i forbindelse med nogle af vores store miljøkonsekvensvurderinger? Afdelingen for Miljø og Natur består af en flok ildsjæle, der brændende ønsker at gøre en forskel for miljøet. Vi har samtidig været heldige at få projekter, der matcher vores faglige passion og rummer inspirerende samfundsmæssige aspekter. Da opgaverne er blevet endnu flere, søger vi nu en erfaren og engageret kollega med stærke natur- og miljø kompetencer og masser af erfaring i VVM& 39 er og miljøvurderinger. Du kommer til at arbejde bredt med natur og miljø i relation til planlægning og godkendelser af anlægsprojekter. I den forbindelse skal du være klar til at mønstre ansvaret for flere opgaver på en gang. Så hvis du har den projektledelsesmæssige erfaring, ser vi frem til at høre fra dig. Din profil Du har en uddannelse som ingeniør, biolog, geograf eller lign. Du har minimum 15 års praktisk erfaring med rådgivning i VVM og miljøkonsekvensvurderinger Du har indgående kendskab til danske natur- og miljøforhold Du skaber kontakt til nye potentielle kunder og har et stort netværk Du har indgående kendskab til dansk miljølovgivning og administration Du er en meget erfaren projektleder Du leverer og løser opgaver på et højt fagligt niveau og ofte med korte deadlines Dine primære arbejdsopgaver Du bidrager med styring og overordnet ledelse af større VVM& 39 er og miljøscreeninger Du har den direkte kontakt med kunden og sikrer, at vores kunder finder frem til de bedste løsninger Du har ansvaret for udarbejdelse af VVM-rapporter, miljøredegørelser og konsekvensvurderinger Miljø- og naturforvaltning, herunder kontakt og forhandling med myndigheder og andre interessenter Udarbejdelse af tilbud og stå i spidsen for udbudsforretninger Du sikrer kvaliteten af rapporter, risikovurderinger og notater Vi tilbyder Mange spændende og udfordrende projekter Et stærkt fagligt netværk med engagerede og kompetente kollegaer En kultur, hvor trivsel, samarbejde og arbejdsforhold prioriteres højt Et dynamisk og inspirerende miljø med rig mulighed for personlig udvikling En arbejdsplads hvor frihed under ansvar er en kerneværdi Gode karrieremuligheder som understøttes af interne uddannelsesforløb i MOE Akademi, hvor vi underviser i ledelse, projektstyring, BIM, og andre faglige områder Attraktive medarbejderforhold med bl.a. sundhedsforsikring, medarbejderbonus, frokostordning, aktive personaleklubber, sports- og kulturarrangementer, årlige studie- og skiture samt en attraktiv lønpakke Jobbet er opslået via MOE.dk. Der anvendes ikke headhunter rekrutteringsfirma til dette jobopslag.Har du lyst til at være den tværfaglige projektleder i forbindelse med nogle af vores store miljøkonsekvensvurderinger?

Afdelingen for Miljø og Natur består af en flok ildsjæle, der brændende ønsker at gøre en forskel for miljøet. Vi har samtidig været heldige at få projekter, der matcher vores faglige passion og rummer inspirerende samfundsmæssige aspekter.

Da opgaverne er blevet endnu flere, søger vi nu en erfaren og engageret kollega med stærke natur- og miljø kompetencer og masser af erfaring i VVM'er og miljøvurderinger. Du kommer til at arbejde bredt med natur og miljø i relation til planlægning og godkendelser af anlægsprojekter. I den forbindelse skal du være klar til at mønstre ansvaret for flere opgaver på en gang.

Så hvis du har den projektledelsesmæssige erfaring, ser vi frem til at høre fra dig.

Din profil

• Du har en uddannelse som ingeniør, biolog, geograf eller lign.
• Du har minimum 15 års praktisk erfaring med rådgivning i VVM og miljøkonsekvensvurderinger
• Du har indgående kendskab til danske natur- og miljøforhold
• Du skaber kontakt til nye potentielle kunder og har et stort netværk
• Du har indgående kendskab til dansk miljølovgivning og administration
• Du er en meget erfaren projektleder
• Du leverer og løser opgaver på et højt fagligt niveau og ofte med korte deadlines

Dine primære arbejdsopgaver

  • Du bidrager med styring og overordnet ledelse af større VVM'er og miljøscreeninger
    • Du har den direkte kontakt med kunden og sikrer, at vores kunder finder frem til de bedste løsninger
    • Du har ansvaret for udarbejdelse af VVM-rapporter, miljøredegørelser og konsekvensvurderinger
    • Miljø- og naturforvaltning, herunder kontakt og forhandling med myndigheder og andre interessenter
    • Udarbejdelse af tilbud og stå i spidsen for udbudsforretninger
    • Du sikrer kvaliteten af rapporter, risikovurderinger og notater

Vi tilbyder

  • Mange spændende og udfordrende projekter
  • Et stærkt fagligt netværk med engagerede og kompetente kollegaer
  • En kultur, hvor trivsel, samarbejde og arbejdsforhold prioriteres højt
  • Et dynamisk og inspirerende miljø med rig mulighed for personlig udvikling
  • En arbejdsplads hvor ”frihed under ansvar” er en kerneværdi
  • Gode karrieremuligheder som understøttes af interne uddannelsesforløb i MOE | Akademi, hvor vi underviser i ledelse, projektstyring, BIM, og andre faglige områder
  • Attraktive medarbejderforhold med bl.a. sundhedsforsikring, medarbejderbonus, frokostordning, aktive personaleklubber, sports- og kulturarrangementer, årlige studie- og skiture samt en attraktiv lønpakke

Jobbet er opslået via MOE.dk. Der anvendes ikke headhunter / rekrutteringsfirma til dette jobopslag.

MOE A/SSøborg2019-07-26T00:00:002019-09-20T00:00:00
330084551Projektleder til IT-virksomhedRobot Til vores vidensafdeling i Rødovre søger vi en projektleder, der har ambitioner om at gøre en forskel for vores kunder og pilotprojekter. Vi leder efter dig, som er selvkørende og struktureret og ønsker at indgå i en dynamisk hverdag. Som projektleder er du en central person både internt og eksternt i virksomheden, da du kommer til at arbejde tæt sammen med de forskellige afdelinger i virksomheden for at kunne give kunden den bedste oplevelse. Dine primære arbejdsområder I vidensafdelingen sigter vi efter at være garant for den gode kundeoplevelse. Og en af dine vigtigste opgaver bliver at sikre, at nye kunder får en tryg og god opstartsfase. I det daglige er du behjælpelig internt i huset med at afklare spørgsmål fra salg-, hotline-, teknik- og udviklingsafdelingen. Der kommer løbende nye udviklingsønsker, som skal valideres, beskrives og derefter dokumenteres, inden planlægning af opdateringer kan rulles ud til kunder. Du får rig mulighed for at forme udviklingen i samarbejde med kunder, kollegaer samt eksterne samarbejdspartnere og deltage i spændende digitale sundhedsprojekter. Rollen har en høj grad af selvstændighed, og du skal kunne bevare det store overblik, men allermest skal du have lyst til at gøre en forskel over for vores kunder. Du vil naturligvis få den nødvendige oplæring, så du hurtigst muligt kan begynde at arbejde selvstændigt. Dine kollegaer er meget hjælpsomme, og du kan altid spørge dit team eller de andre afdelinger. Arbejdsopgaver Udarbejde dokumentation og brugervejledninger Udarbejdelse af opdateringsdokumentation Test af nye funktionaliteter Test og beskrivelse af fejl Tæt, tværfagligt samarbejde i forbindelse med forskellige projekter Planlægning af udviklingsopgaver Om stillingen og dit nye team Du bliver en del af et team bestående af kundekonsulenter, hvor I sammen har ansvaret for at drive Vidensafdelingen, hvor der er tæt kontakt og dialog med kunderne. I samarbejde med kunder og kollegaer kommer du til at udvikle og implementere nye projekter samt komme med input til forbedringer. Som projektleder i A-Data er du det vigtigste bindeled mellem vores kunder og vores forskellige afdelinger og det er dit ansvar at få dette samarbejde til at forløbe så gnidningsfrit som overhovedet muligt. Du bliver en del af et fantastisk team, som hjælper og støtter op om hinanden. Din profil Vi søger en kollega, som har erfaring med projektledelse og gerne kendskab til sundheds-IT. Projektledelse er din kernekompetence, og du er bekendt med de grundlæggende principper i god projektledelse, som du kan efterleve: Du har overblik over dine projekter, og det falder dig naturligt at tænke to skridt frem Du er kreativ, inspirerende og engagerende i din arbejdsform og adfærd Du kan selv løbe med bolden og tage stilling til løsninger Du kan sætte dig ind i projekter, der skal udvikles og implementeres Du har en god og struktureret styringsrutine Som person er du glad, handlekraftig, struktureret og engageret. Du er præsentabel og elsker at møde vores kunder og sætte dem i centrum, hvorfor det også er vigtigt, at du har gode formidlingsevner. Du har gode, sociale kompetencer med flair for samarbejde og samskabelse. Om A-Data A-Data er en højt specialiseret virksomhed, som udvikler softwareløsninger til sundhedsvæsenet og medlemsorganisationer. Hos A-Data arbejder vi hver dag for at være de bedste, hvor vi lægger vægt på udvikling, driftssikkerhed og support. Det er vores mål at være den samarbejdspartner, som leverer den bedste service og kvalitet. Fornuftig balance mellem privat og arbejdsliv Vi tilbyder en interessant og afvekslende fuldtidsstilling i et spændende miljø med gode medarbejdervilkår. Vi har en åben og uformel omgangstone med fokus på den enkelte medarbejders trivsel og udvikling. Vi sætter pris på humor, engagement og fællesskab og har en fornuftig balance mellem privat- og arbejdsliv. Ud over at blive ansat i en virksomhed, som er frontløber inden for den digitale sundhedsreform, bliver du en del af en virksomhed med en masse søde kollegaer, hvor kaffe, kage og god stemning er i højsædet. Løn efter kvalifikationer. Din arbejdsplads vil være på vores kontor i Rødovre, men der kan forekomme kundebesøg både øst og vest for Storebælt. Kørekort er et krav. Straffeattest skal kunne forevises på forlangende. Kontakt Send din ansøgning og CV til job@a-data.dk. Ansøgningen mærkes Projektleder i emnefeltet. Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Beate Gade på tlf. 50 50 60 45. Vi afholder løbende samtaler, så send din ansøgning allerede i dag.

Til vores vidensafdeling i Rødovre søger vi en projektleder, der har ambitioner om at gøre en forskel for vores kunder og pilotprojekter.

Vi leder efter dig, som er selvkørende og struktureret – og ønsker at indgå i en dynamisk hverdag.

Som projektleder er du en central person både internt og eksternt i virksomheden, da du kommer til at arbejde tæt sammen med de forskellige afdelinger i virksomheden for at kunne give kunden den bedste oplevelse.  

Dine primære arbejdsområder

I vidensafdelingen sigter vi efter at være garant for den gode kundeoplevelse. Og en af dine vigtigste opgaver bliver at sikre, at nye kunder får en tryg og god opstartsfase.

I det daglige er du behjælpelig internt i huset med at afklare spørgsmål fra salg-, hotline-, teknik- og udviklingsafdelingen. Der kommer løbende nye udviklingsønsker, som skal valideres, beskrives og derefter dokumenteres, inden planlægning af opdateringer kan rulles ud til kunder.

Du får rig mulighed for at forme udviklingen i samarbejde med kunder, kollegaer samt eksterne samarbejdspartnere og deltage i spændende digitale sundhedsprojekter.

Rollen har en høj grad af selvstændighed, og du skal kunne bevare det store overblik, men allermest skal du have lyst til at gøre en forskel over for vores kunder. Du vil naturligvis få den nødvendige oplæring, så du hurtigst muligt kan begynde at arbejde selvstændigt. Dine kollegaer er meget hjælpsomme, og du kan altid spørge dit team eller de andre afdelinger.

Arbejdsopgaver

  • Udarbejde dokumentation og brugervejledninger
  • Udarbejdelse af opdateringsdokumentation
  • Test af nye funktionaliteter
  • Test og beskrivelse af fejl
  • Tæt, tværfagligt samarbejde i forbindelse med forskellige projekter
  • Planlægning af udviklingsopgaver

Om stillingen og dit nye team

Du bliver en del af et team bestående af kundekonsulenter, hvor I sammen har ansvaret for at drive Vidensafdelingen, hvor der er tæt kontakt og dialog med kunderne. I samarbejde med kunder og kollegaer kommer du til at udvikle og implementere nye projekter samt komme med input til forbedringer.

Som projektleder i A-Data er du det vigtigste bindeled mellem vores kunder og vores forskellige afdelinger – og det er dit ansvar at få dette samarbejde til at forløbe så gnidningsfrit som overhovedet muligt.

Du bliver en del af et fantastisk team, som hjælper og støtter op om hinanden.

Din profil

Vi søger en kollega, som har erfaring med projektledelse og gerne kendskab til sundheds-IT. Projektledelse er din kernekompetence, og du er bekendt med de grundlæggende principper i god projektledelse, som du kan efterleve:

  • Du har overblik over dine projekter, og det falder dig naturligt at tænke to skridt frem
  • Du er kreativ, inspirerende og engagerende i din arbejdsform og adfærd
  • Du kan selv løbe med bolden og tage stilling til løsninger
  • Du kan sætte dig ind i projekter, der skal udvikles og implementeres
  • Du har en god og struktureret styringsrutine

Som person er du glad, handlekraftig, struktureret og engageret. Du er præsentabel og elsker at møde vores kunder og sætte dem i centrum, hvorfor det også er vigtigt, at du har gode formidlingsevner. Du har gode, sociale kompetencer med flair for samarbejde og samskabelse.

Om A-Data

A-Data er en højt specialiseret virksomhed, som udvikler softwareløsninger til sundhedsvæsenet og medlemsorganisationer. Hos A-Data arbejder vi hver dag for at være de bedste, hvor vi lægger vægt på udvikling, driftssikkerhed og support. Det er vores mål at være den samarbejdspartner, som leverer den bedste service og kvalitet.

Fornuftig balance mellem privat og arbejdsliv

Vi tilbyder en interessant og afvekslende fuldtidsstilling i et spændende miljø med gode medarbejdervilkår. Vi har en åben og uformel omgangstone med fokus på den enkelte medarbejders trivsel og udvikling. Vi sætter pris på humor, engagement og fællesskab og har en fornuftig balance mellem privat- og arbejdsliv. Ud over at blive ansat i en virksomhed, som er frontløber inden for den digitale sundhedsreform, bliver du en del af en virksomhed med en masse søde kollegaer, hvor kaffe, kage og god stemning er i højsædet.

Løn efter kvalifikationer.

Din arbejdsplads vil være på vores kontor i Rødovre, men der kan forekomme kundebesøg både øst og vest for Storebælt.

Kørekort er et krav. Straffeattest skal kunne forevises på forlangende.

Kontakt

Send din ansøgning og CV til job@a-data.dk. Ansøgningen mærkes "Projektleder" i emnefeltet.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Beate Gade på tlf. 50 50 60 45.

Vi afholder løbende samtaler, så send din ansøgning allerede i dag.

A-DATA A/SRødovre2019-09-05T00:00:002019-10-03T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

CMC Project Director, Asian Activities

Unique Consult Danmark A/S

Hellerup
To take responsibility for the Acendis CMC activities in Asia As CMC Project Director, Asian Activities at Ascendis Pharma the primary tasks are to coordinate the input to the filings and lead the CMC discussion with the partners in Asia. This will ...
Indrykket:7. august 2019
Udløbsdato:30. september 2019

Project Director, Oncology

Unique Consult Danmark A/S

Hellerup
Exciting opportunity to join a rapidly growing, innovative company! Do you want to be part of building a fully integrated biopharmaceutical company together with a team of highly skilled colleagues who are passionate about developing best-in-class t...
Indrykket:7. august 2019
Udløbsdato:30. september 2019

Stærk projektleder søges

MOE A/S

Søborg
Vi søger en stærk projektleder til vores industriområde i København Vores industri forretningsområde i København betår af to afdelinger indenfor henholdsvis konstruktioner og installationer. Vi har mange opgaver for kunderne indenfor pharma, produkt...
Indrykket:26. juli 2019
Udløbsdato:20. september 2019

Senior projektleder til VVM

MOE A/S

Søborg
Har du lyst til at være den tværfaglige projektleder i forbindelse med nogle af vores store miljøkonsekvensvurderinger? Afdelingen for Miljø og Natur består af en flok ildsjæle, der brændende ønsker at gøre en forskel for miljøet. Vi har samtidig væ...
Indrykket:26. juli 2019
Udløbsdato:20. september 2019

Projektleder til IT-virksomhed

A-DATA A/S

Rødovre
Til vores vidensafdeling i Rødovre søger vi en projektleder, der har ambitioner om at gøre en forskel for vores kunder og pilotprojekter. Vi leder efter dig, som er selvkørende og struktureret og ønsker at indgå i en dynamisk hverdag. Som projektled...
Indrykket:5. september 2019
Udløbsdato:3. oktober 2019