Har du erfaring med projektledelse? Vil du arbejde med interne og eksterne stakeholders? Så har vi jobbet til dig!
Nomeco HealthCare Logistics er lægemiddelindustriens nationale og internationale outsourcing-partner inden for sundhedslogistik. Vores kerneydelse er pre-wholesale (centrallager og tilhørende administration), lige som vi er specialiseret i services, der kræver stor logistisk og farmaceutisk ekspertise. Koncepterne er udviklet specifikt til lægemiddelindustrien og leverandører af andre sundhedsprodukter i hele Norden.
Vi søger en medarbejder til vores afdeling, Business Support, hvor de primære opgaver vil være gennemførelse af optimale klientimplementeringer i samarbejde med Salg, Kundeservice og flere andre interne stakeholders, projektledelse af store og små projekter, der kan være alt fra udvikling af nye services til nye IT løsninger, projektledelse og test af systemintegrationer og koordinering af optimeringer i vores forretning.
Business Support består af en projektleder, en projektkoordinator og administrative specialister, der håndterer implementering af nye kunder, systemintegrationer, masterdata og IT-forbedringer.
Afdelingens opgaver ligger i den første fase af en klientimplementering, og skal – på baggrund af korrekte data og rettidige processer - skabe grundlaget for fejlfri og smidige klientimplementeringer i samarbejde med resten af organisationen.
Teamet drives af udvikling, godt og produktivt arbejdsmiljø, nære relationer samt fleksible og fremtidssikrede løsninger. Som projektleder bliver det din opgave at understøtte alle de processer og arbejdsgange, der ligger til grund for vores services til kunder og klienter.
Arbejdsopgaver:
At supportere ledelsen i Nomeco HealthCare Logistics på alle opgaver tilknyttet klientimplementeringer og systemintegrationer At selvstændigt lede mindre og større strategiske projekter At sikre opfølgning og leverancer i dine projekter At være Nomecos ansigt udad til når nye klienter skal implementeres i vores forretning At være bindeled mellem klienten og projektteamet At styre ændringssager (Changes) – herunder sikring af den nødvendige dokumentation At sikre koordinering og kommunikation mellem de involverede afdelinger Kompetencer
Vi søger dig, som har minimum tre års relevant dokumenteret erfaring som projektleder. Hvis du har en uddannelsesmæssig relevant baggrund er det naturligvis et plus. Derudover ser vi gerne, at:
Du har en projektlederuddannelse Du er vant til at arbejde struktureret og procesorienteret Du har erfaring med kvalitetsledelsessystemer Du har gerne kendskab til GDP/Pharma eller Medico Du har erfaring med eller interesse for Supply Chain Du kan navigere under skiftende forudsætninger med fokus på resultatskabelse Som person er du udadvendt, selvkørende og trives med mange sideløbende opgaver af forskellige størrelser og kompleksitet. Du formår at motivere dine stakeholders til det gode samarbejde og er bevidst om din lederrolle i projekter.
Du har sans for detaljen, men bevarer samtidigt også det samlede overblik. Din faglige stolthed og kvalitetsbevidsthed bliver afspejlet i resultaterne. Hertil har du en god situationsfornemmelse og udviser troværdighed.
Dine kommunikationsevner på dansk og engelsk er gode, og du besidder en god kommerciel forståelse, herunder de forretningsmæssige aspekter hos vores klienter. Derudover er det vigtigt, at du kan begå dig på forskellige organisatoriske niveauer. Du forstår vigtigheden af det gode teamwork, og du bidrager aktivt og tydeligt til det.
Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk