Projektleder søges til Region Hovedstadens Akutberedskab

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Har du en videregående uddannelse og interesse for projektledelse i internationalt regi? Kan du se dig selv arbejde i en offentlig organisation, som bruger data og forskning til at udvikle innovative projekter?

Vi søger en projektleder til en tidsbegrænset ansættelse på foreløbigt to år, til tiltrædelse snarest muligt og senest 1. november 2021.

Dine opgaver

I Akutberedskabet har vi en opgave med at oprette Europæisk HjertestopRegister med et selvstændigt sekretariat placeret i Akutberedskabet. Vi håber på mindst 12 deltagende organisationer til at begynde med, og regner med, at vi i de første 2 år når op over 25 organisationer. Det er ambitionen, at vi i maj 2022 har fået udviklet en platform, der skal være fundamentet til et internationalt hjertestopregister.

Denne opgave kræver et stort overblik samtidig med sans for detaljen og der vil være behov for, at du kan holde mange bolde i luften på en gang. Du vil indgå i et team, hvor de vigtigste medlemmer er direktion, data og IT samt forskere, som skal bistå med tilblivelsen af det Europæiske HjertestopRegister.

Dine primære opgaver er tredelt,

  1. Udvikle platformen til registret
  2. Opbygge sekretariatsfunktionen
  3. Hverve organisationer til at deltage i registret
Din profil

  • Du har en videregående uddannelse og erfaring med projektledelse.
  • Erfaring fra akutområdet eller arbejde i en politisk styret organisation er ligeledes en fordel.
  • Du skal være flydende på engelsk og gerne også fransk, både i tale og på skrift.
  • Du skal arbejde som projektleder og derfor er det vigtigt, at din arbejdsstil er præget af struktur og systematik, ligesom du er i stand til at bevare overblikket og følge opgaverne til dørs.
  • Du er vant til og trives med at tale og skrive med internationale partnere.
  • Du har erfaring eller stor interesse for at arbejde med data.
  • Du har en opsøgende og nysgerrig tilgang i dit arbejde.
  • Du arbejder selvstændigt, ligesom du formår at samarbejde på tværs af forskellige faggrupper.
Få et arbejde der giver mening, fordi det handler om liv

Akutberedskabet i Region Hovedstaden har til formål at skabe et sammenhængende akutberedskab for borgerne. Vores opgaver består bl.a. af modtagelse af opkald til Akuttelefonen 1813 og 1-1-2, disponering af ambulancer og akutlægebiler samt planlægning og operativ ledelse af regionens tværgående sundhedsberedskab.

Du kommer til at arbejde i virksomhedens administrationsenhed, der supporterer hele virksomheden. Virksomheden har primært til huse i Ballerup, hvor du også får arbejdsplads.

Vi investerer i dig

Som en del af jobbet vil du blive introduceret til dine kollegaers arbejdsopgaver. Vi vægter tværfagligt samarbejde højt, og vi mener, vi har en arbejdsplads med højt til loftet og en god stemning. Der vil være stor fleksibilitet ift. jobopgaver og vi ser mangfoldighed som en styrke og opfordrer derfor alle, der kan se sig i stillingen til at søge.

Løn og ansættelsesforhold

Stillingen er til besættelse hurtigst muligt og senest 1. november 2021. Konsulentstillingen er tidsbegrænset til to år.

Løn og ansættelsesforhold er i henhold til gældende AC-overenskomst.

Øvrig information

For yderligere oplysninger er du velkommen til at kontakte Sektionsleder Mikkel Dahlstrøm Jørgensen på tlf. 29997936. Yderligere oplysninger om Akutberedskabet kan findes på www.regionh.dk/akutberedskabet.

Ansøgningsfrist

Upload din motiverede ansøgning, CV, relevante bilag samt vellignende foto senest fredag den 17.09.2021, kl. 12.00.

Foto samt relevante bilag kan uploades under ”øvrige dokumenter”.

Vær opmærksom på, at vi forventer at afholde 1. samtaler mandag den 20. september og en eventuel 2. samtale mandag den 27. september 2021.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Projektleder søges til Region Hovedstadens Akutberedskab

Har du en videregående uddannelse og interesse for projektledelse i internationalt regi? Kan du se dig selv arbejde i en offentlig organisation, som bruger data og forskning til at udvikle innovative projekter?

Vi søger en projektleder til en tidsbegrænset ansættelse på foreløbigt to år, til tiltrædelse snarest muligt og senest 1. november 2021.

Dine opgaver

I Akutberedskabet har vi en opgave med at oprette Europæisk HjertestopRegister med et selvstændigt sekretariat placeret i Akutberedskabet. Vi håber på mindst 12 deltagende organisationer til at begynde med, og regner med, at vi i de første 2 år når op over 25 organisationer. Det er ambitionen, at vi i maj 2022 har fået udviklet en platform, der skal være fundamentet til et internationalt hjertestopregister.

Denne opgave kræver et stort overblik samtidig med sans for detaljen og der vil være behov for, at du kan holde mange bolde i luften på en gang. Du vil indgå i et team, hvor de vigtigste medlemmer er direktion, data og IT samt forskere, som skal bistå med tilblivelsen af det Europæiske HjertestopRegister.

Dine primære opgaver er tredelt,

  1. Udvikle platformen til registret
  2. Opbygge sekretariatsfunktionen
  3. Hverve organisationer til at deltage i registret
Din profil

  • Du har en videregående uddannelse og erfaring med projektledelse.
  • Erfaring fra akutområdet eller arbejde i en politisk styret organisation er ligeledes en fordel.
  • Du skal være flydende på engelsk og gerne også fransk, både i tale og på skrift.
  • Du skal arbejde som projektleder og derfor er det vigtigt, at din arbejdsstil er præget af struktur og systematik, ligesom du er i stand til at bevare overblikket og følge opgaverne til dørs.
  • Du er vant til og trives med at tale og skrive med internationale partnere.
  • Du har erfaring eller stor interesse for at arbejde med data.
  • Du har en opsøgende og nysgerrig tilgang i dit arbejde.
  • Du arbejder selvstændigt, ligesom du formår at samarbejde på tværs af forskellige faggrupper.
Få et arbejde der giver mening, fordi det handler om liv

Akutberedskabet i Region Hovedstaden har til formål at skabe et sammenhængende akutberedskab for borgerne. Vores opgaver består bl.a. af modtagelse af opkald til Akuttelefonen 1813 og 1-1-2, disponering af ambulancer og akutlægebiler samt planlægning og operativ ledelse af regionens tværgående sundhedsberedskab.

Du kommer til at arbejde i virksomhedens administrationsenhed, der supporterer hele virksomheden. Virksomheden har primært til huse i Ballerup, hvor du også får arbejdsplads.

Vi investerer i dig

Som en del af jobbet vil du blive introduceret til dine kollegaers arbejdsopgaver. Vi vægter tværfagligt samarbejde højt, og vi mener, vi har en arbejdsplads med højt til loftet og en god stemning. Der vil være stor fleksibilitet ift. jobopgaver og vi ser mangfoldighed som en styrke og opfordrer derfor alle, der kan se sig i stillingen til at søge.

Løn og ansættelsesforhold

Stillingen er til besættelse hurtigst muligt og senest 1. november 2021. Konsulentstillingen er tidsbegrænset til to år.

Løn og ansættelsesforhold er i henhold til gældende AC-overenskomst.

Øvrig information

For yderligere oplysninger er du velkommen til at kontakte Sektionsleder Mikkel Dahlstrøm Jørgensen på tlf. 29997936. Yderligere oplysninger om Akutberedskabet kan findes på www.regionh.dk/akutberedskabet.

Ansøgningsfrist

Upload din motiverede ansøgning, CV, relevante bilag samt vellignende foto senest fredag den 17.09.2021, kl. 12.00.

Foto samt relevante bilag kan uploades under ”øvrige dokumenter”.

Vær opmærksom på, at vi forventer at afholde 1. samtaler mandag den 20. september og en eventuel 2. samtale mandag den 27. september 2021.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.