Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Projektleder som brænder for digital markedsføring

Om jobbet

Som projektleder hos Søgemedier bliver du ansvarlig for at sikre, at vores kunders aftaler kører gnidningsfrit på tværs af vores afdelinger. Det kan blandt andet være via udformning af kravspecifikationer, opstart af spændende nye tiltag og koordinering af kampagner på kundernes markedsføringskanaler, hjemmesider og webshops.

Mere præcist involverer jobbet:

  • Koordinering af markedsføringsaktiviteter for key accounts på tværs af organisationen
  • Udformning og eksekvering af projektplaner ifm. webudviklingsprojekter m.v. som projektansvarlig
  • Opstart af, samt løbende koordinering for, key accounts
  • Løbende gennemgang af egen kundeportefølje med proaktiv opfølgning
  • Statusrapportering til kunder
  • Udformning af kravspecifikationer (Web, SoMe, Ads, SEO)
  • Udformning af tilbud/kontrakter
  • Salgssupport funktion


Du vil arbejde tæt sammen med vores fire produktionsafdelinger (web, Google, Facebook og SEO) og vores erhvervsrådgivere.

Dine styrker

Udover det åbenlyse – nemlig at du er tosset med digital markedsføring og trives med at være en koordinerende rolle – forestiller vi os, at din profil er som følgende:

  • Du er struktureret og griber alle de bolde, der spilles til dig
  • Du har ben i næsen og tager styringen, når det forventes af dig
  • Du er proaktiv og sidder ikke ved telefonen og venter
  • Du er servicemindet og god til at tale med alle slags mennesker
  • Du kommunikerer godt både skriftligt og mundtligt
  • God forståelse for digital markedsføring


Vi forventer ikke, at du har et specialiseret kendskab til hele vores vifte af produkter. Dog bør du interessere dig for online markedsføring og have lysten til at dygtiggøre dig inden for området.

Hvad kan du?

  • Du har kendskab til SCRUM / Agile (Dette er en fordel ikke et krav)
  • Du har erfaring med online markedsføring / koordinering af markedsføringsaktiviteter og/eller webudvikling.

Hvem er du?

  • Det ligger dig naturligt at agere proaktiv
  • Du tager ejerskab for dine opgaver og er ansvarsbevidst
  • Du arbejder struktureret og disciplineret
  • Du mestrer at have mange bolde i luften uden at tabe overblikket
  • Du er løsningsorienteret og vægter din faglige stolthed højt
  • Du er vant til at arbejde i et travlt miljø


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330022310Phoenix-23b1bae112019-05-10T00:00:00Projektleder som brænder for digital markedsføring

Om jobbet

Som projektleder hos Søgemedier bliver du ansvarlig for at sikre, at vores kunders aftaler kører gnidningsfrit på tværs af vores afdelinger. Det kan blandt andet være via udformning af kravspecifikationer, opstart af spændende nye tiltag og koordinering af kampagner på kundernes markedsføringskanaler, hjemmesider og webshops.

Mere præcist involverer jobbet:

  • Koordinering af markedsføringsaktiviteter for key accounts på tværs af organisationen
  • Udformning og eksekvering af projektplaner ifm. webudviklingsprojekter m.v. som projektansvarlig
  • Opstart af, samt løbende koordinering for, key accounts
  • Løbende gennemgang af egen kundeportefølje med proaktiv opfølgning
  • Statusrapportering til kunder
  • Udformning af kravspecifikationer (Web, SoMe, Ads, SEO)
  • Udformning af tilbud/kontrakter
  • Salgssupport funktion


Du vil arbejde tæt sammen med vores fire produktionsafdelinger (web, Google, Facebook og SEO) og vores erhvervsrådgivere.

Dine styrker

Udover det åbenlyse – nemlig at du er tosset med digital markedsføring og trives med at være en koordinerende rolle – forestiller vi os, at din profil er som følgende:

  • Du er struktureret og griber alle de bolde, der spilles til dig
  • Du har ben i næsen og tager styringen, når det forventes af dig
  • Du er proaktiv og sidder ikke ved telefonen og venter
  • Du er servicemindet og god til at tale med alle slags mennesker
  • Du kommunikerer godt både skriftligt og mundtligt
  • God forståelse for digital markedsføring


Vi forventer ikke, at du har et specialiseret kendskab til hele vores vifte af produkter. Dog bør du interessere dig for online markedsføring og have lysten til at dygtiggøre dig inden for området.

Hvad kan du?

  • Du har kendskab til SCRUM / Agile (Dette er en fordel ikke et krav)
  • Du har erfaring med online markedsføring / koordinering af markedsføringsaktiviteter og/eller webudvikling.

Hvem er du?

  • Det ligger dig naturligt at agere proaktiv
  • Du tager ejerskab for dine opgaver og er ansvarsbevidst
  • Du arbejder struktureret og disciplineret
  • Du mestrer at have mange bolde i luften uden at tabe overblikket
  • Du er løsningsorienteret og vægter din faglige stolthed højt
  • Du er vant til at arbejde i et travlt miljø
2019-06-18T12:53:51.780 Om jobbet Som projektleder hos Søgemedier bliver du ansvarlig for at sikre, at vores kunders aftaler kører gnidningsfrit på tværs af vores afdelinger. Det kan blandt andet være via udformning af kravspecifikationer, opstart af spændende nye tiltag og koordinering af kampagner på kundernes markedsføringskanaler, hjemmesider og webshops. Mere præcist involverer jobbet: Koordinering af markedsføringsaktiviteter for key accounts på tværs af organisationen Udformning og eksekvering af projektplaner ifm. webudviklingsprojekter m.v. som projektansvarlig Opstart af, samt løbende koordinering for, key accounts Løbende gennemgang af egen kundeportefølje med proaktiv opfølgning Statusrapportering til kunder Udformning af kravspecifikationer (Web, SoMe, Ads, SEO) Udformning af tilbud kontrakter Salgssupport funktion Du vil arbejde tæt sammen med vores fire produktionsafdelinger (web, Google, Facebook og SEO) og vores erhvervsrådgivere. Dine styrker Udover det åbenlyse nemlig at du er tosset med digital markedsføring og trives med at være en koordinerende rolle forestiller vi os, at din profil er som følgende: Du er struktureret og griber alle de bolde, der spilles til dig Du har ben i næsen og tager styringen, når det forventes af dig Du er proaktiv og sidder ikke ved telefonen og venter Du er servicemindet og god til at tale med alle slags mennesker Du kommunikerer godt både skriftligt og mundtligt God forståelse for digital markedsføring Vi forventer ikke, at du har et specialiseret kendskab til hele vores vifte af produkter. Dog bør du interessere dig for online markedsføring og have lysten til at dygtiggøre dig inden for området. Hvad kan du? Du har kendskab til SCRUM Agile (Dette er en fordel ikke et krav) Du har erfaring med online markedsføring koordinering af markedsføringsaktiviteter og eller webudvikling. Hvem er du? Det ligger dig naturligt at agere proaktiv Du tager ejerskab for dine opgaver og er ansvarsbevidst Du arbejder struktureret og disciplineret Du mestrer at have mange bolde i luften uden at tabe overblikket Du er løsningsorienteret og vægter din faglige stolthed højt Du er vant til at arbejde i et travlt miljø11jobnet23b1bae1100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-05T00:00:000000https://www.sgme.dk/job/projektleder0EuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhus3525297SØGEMEDIER A/S11Sommervej 23, 1. sal8210Aarhus VDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent759180JobNet4987691498769110010-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=23b1bae1https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=23b1bae1https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=23b1bae1&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=23b1bae1&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonProjektleder som brænder for digital markedsføring1Dansk3Læse/ tale341920Marketingmedarbejder4Marketing361762034Mette Mariemmj@sgme.dkDKDanmarkDKDanmark330079621Digital annonceringsekspertRobot Er du en en haj til annoncering på både Google Ads, Bing og Facebook Instagram? Så er det dig vi netop nu søger til en stilling hos Anodyne . Anodyne ApS er Europas største producent og distributør af holdningskorrigerende tøj, en speciel type beklædning der er beregnet til at reducere smerter og spændinger og forbedre folks kropsholdning. Vi sælger vores produkter i pt. 16 lande og vi servicerer hver dag hundredevis af kunder på tværs af Europa på 9 forskellige sprog. Vi er en international arbejdsplads med højt til loftet og tæller pt. 16 medarbejdere fordelt på vores kontorer i Danmark, Schweiz og UK. Stillingen som digital annonceringsekspert: Du bliver en del af vores marketing team, hvor du i samarbejde med afdelingens øvrige medarbejdere skal hjælpe med at opsætte og vedligeholde annoncer på både Google Ads, Bing og Facebook Instagram. Hvem er du? Du er flydende i dansk og engelsk i både skrift og tale. Du har erfaring fra lignende stilling og kunne fremvise positive resultater på kampagner du har lavet Du er god til at arbejde selvstændigt, systematisk og kan håndtere flere opgaver på samme tid Du trives godt i et travlt og til tider hektisk iværksættermiljø Du har erfaring med at håndtere store marketingbudgetter Du er en åben person, som passer godt ind i et ungt og internationalt team Har du kendskab til flere sprog er det kun en fordel Vi tilbyder: En spændende arbejdsplads, hvor tonen er uformel og dine kolleger er ambitiøse, søde og imødekommende. Stillingen er fuldtids uden tidsbegrænsning og arbejdsstedet er på vores hovedkontor, som ligger i Aarhus N. Kan du se dig selv i stillingen? Så send allerede nu din ansøgning og CV til kenneth@anodyne.dk. Vi afholder løbende samtaler, som vi modtager ansøgninger, men venter gerne på den rigtige medarbejder.

Er du en en haj til annoncering på både Google Ads, Bing og Facebook/Instagram? Så er det dig vi netop nu søger til en stilling hos Anodyne®.

Anodyne ApS er Europas største producent og distributør af holdningskorrigerende tøj, en speciel type beklædning der er beregnet til at reducere smerter og spændinger og forbedre folks kropsholdning. Vi sælger vores produkter i pt. 16 lande og vi servicerer hver dag hundredevis af kunder på tværs af Europa på 9 forskellige sprog. Vi er en international arbejdsplads med højt til loftet og tæller pt. 16 medarbejdere fordelt på vores kontorer i Danmark, Schweiz og UK.

Stillingen som digital annonceringsekspert:
Du bliver en del af vores marketing team, hvor du i samarbejde med afdelingens øvrige medarbejdere skal hjælpe med at opsætte og vedligeholde annoncer på både Google Ads, Bing og Facebook/Instagram.

Hvem er du?
Du er flydende i dansk og engelsk i både skrift og tale.

  • Du har erfaring fra lignende stilling og kunne fremvise positive resultater på kampagner du har lavet
  • Du er god til at arbejde selvstændigt, systematisk og kan håndtere flere opgaver på samme tid
  • Du trives godt i et travlt og til tider hektisk iværksættermiljø
  • Du har erfaring med at håndtere store marketingbudgetter
  • Du er en åben person, som passer godt ind i et ungt og internationalt team
  • Har du kendskab til flere sprog er det kun en fordel

Vi tilbyder:
En spændende arbejdsplads, hvor tonen er uformel og dine kolleger er ambitiøse, søde og imødekommende.

Stillingen er fuldtids uden tidsbegrænsning og arbejdsstedet er på vores hovedkontor, som ligger i Aarhus N.

Kan du se dig selv i stillingen? Så send allerede nu din ansøgning og CV til kenneth@anodyne.dk. Vi afholder løbende samtaler, som vi modtager ansøgninger, men venter gerne på den rigtige medarbejder.

Anodyne ApSAarhus N2019-08-28T00:00:002019-09-22T00:00:00
330075855Global Junior Brand Manager - AarhusRobot Do you want to develop and execute strong global marketing plans? And do you want to gain a strong experience with several different key marketing disciplines? Come join our team in Aarhus and help realize the strong growth ambitions for the Apetina brand! A broad range of tasks strengthening you for your future career within marketing As the Global Junior Brand Manager for Apetina, you will have the unique opportunity to work with most facets of the marketing discipline: From marketing plan and campaign development through execution to post-evaluation. You will be given extensive and diverse responsibilities and will play a key role in supporting the Global Senior Brand Manager in the execution of the Apetina brand strategy. Simultaneously, you will work closely together with our core markets, innovation, product management and our agencies, where you will be instrumental in coordinating activities and securing timely executions. In overview, your primary tasks will be to: Contribute to the global marketing plan, development and execution Drive the Global ALWON content and digital content calendar Lead select innovation projects Lead Visual Identity implementation across product portfolio Track and analyse performance Assist local markets with brand marketing activities and support Coordinate select brand projects and liaise across functions and various stakeholders You need to be able to work independently, have a strong drive, and possess the determination to become a specialist on certain processes and tasks in order to proactively keep an overview of the many marketing projects. You will participate in projects of varying sizes and complexities and you thrive in a role where you must juggle many tasks simultaneously, so good project management skills are an advantage. A can-do-attitude and positive spirit are natural personal traits. Meticulous with good collaboration skills You hold a marketing or business-oriented degree at master s level. This is topped with 1 to 3 years of experience either within brand management or digital communication. Here it is important that you have a strong track record on project leadership skills. As most of your successes presuppose buy-in from your stakeholders, you must excel at structuring your communication in a logical and convincing way. Regardless of your background, you are meticulous, have an eye for detail and approach work in a very structured way. Your ability to make the right priorities is excellent, and you never compromise on quality and timely delivery, even when the pace is high and deadlines are tight. English proficiency is a must as well as good cooperation skills. We look forward to receive your application Please apply as soon as possible. We process applications on a continuous basis and close the job opening once the right candidate has been found.

Do you want to develop and execute strong global marketing plans? And do you want to gain a strong experience with several different key marketing disciplines? Come join our team in Aarhus and help realize the strong growth ambitions for the Apetina brand!

A broad range of tasks strengthening you for your future career within marketing

As the Global Junior Brand Manager for Apetina, you will have the unique opportunity to work with most facets of the marketing discipline: From marketing plan and campaign development – through execution – to post-evaluation. You will be given extensive and diverse responsibilities and will play a key role in supporting the Global Senior Brand Manager in the execution of the Apetina brand strategy. Simultaneously, you will work closely together with our core markets, innovation, product management and our agencies, where you will be instrumental in coordinating activities and securing timely executions.

In overview, your primary tasks will be to:

  • Contribute to the global marketing plan, development and execution
  • Drive the Global “ALWON content” and digital content calendar
  • Lead select innovation projects
  • Lead Visual Identity implementation across product portfolio
  • Track and analyse performance
  • Assist local markets with brand marketing activities and support
  • Coordinate select brand projects and liaise across functions and various stakeholders

You need to be able to work independently, have a strong drive, and possess the determination to become a specialist on certain processes and tasks in order to proactively keep an overview of the many marketing projects. You will participate in projects of varying sizes and complexities – and you thrive in a role where you must juggle many tasks simultaneously, so good project management skills are an advantage. A can-do-attitude and positive spirit are natural personal traits.

Meticulous with good collaboration skills

You hold a marketing or business-oriented degree at master’s level. This is topped with 1 to 3 years of experience either within brand management or digital communication. Here it is important that you have a strong track record on project leadership skills. As most of your successes presuppose buy-in from your stakeholders, you must excel at structuring your communication in a logical and convincing way.

Regardless of your background, you are meticulous, have an eye for detail and approach work in a very structured way. Your ability to make the right priorities is excellent, and you never compromise on quality and timely delivery, even when the pace is high and deadlines are tight. English proficiency is a must as well as good cooperation skills.

We look forward to receive your application

Please apply as soon as possible. We process applications on a continuous basis and close the job opening once the right candidate has been found. 

ARLA FOODS AMBAViby J2019-08-20T00:00:002019-10-15T00:00:00
330073824E-commerce Manager søges til B2B virksomhed i AarhusRobot Brænder du for at udfordre dig selv ved at vækste, drive og optimere en international webshop? Har du en bred viden om e-handel og elsker du udvikle webshops baseret på best practice og indsigt i data? Så har vi hos Vægteeksperten den helt rigtige stilling til dig. Vægteeksperten er en succesfuld e-handelsvirksomhed, som sælger B2B produkter på 7 markeder i Europa, og da vi oplever stærk vækst, har vi brug for en ny kollega. Som E-commerce Manager hos os bliver du ansvarlig for at videreudvikle, drive, optimere og fremfor alt V KSTE vores webshop. Med denne stilling vil du derfor spille en afgørende rolle i vores fortsatte vækstambitioner. Med en data- og procesorienteret tilgang skaber du online strategier med en indgående forståelse for kunderejsen, og evner også operationelt at gennemføre de nødvendige løsninger i samarbejde med eksterne konsulenter og kolleger. Du vil blive et værdiskabende medlem af vores team og arbejde tæt sammen med vores skandinavisk e-commerce coordinator. Dine arbejdsopgaver vil blandt andet være: Være ansvarlig for drift og udvikling af alle vores sites, som er udviklet i Magento. Id generering af nye tiltag til mersalg. Udarbejde og rapportere salgsresultater. At vækste vores forretning og udvikling af nye forretningsområder. Projektstyring og kvalitetssikring. Assistere vores e-commerce coordinator efter behov på kundehenvendelser, herunder på mail, telefon og chat. Vi leder efter dig, hvis du: Har min. 1-2 års erfaring med E-commerce (fra bureau eller webshop), kundeservice, marketing eller salg med dokumenterede resultater. Har en ekspertbruger af Microsoft Excel og en smule erfaring med at redigere hjemmesider. Lærer hurtigt og interesserer dig for e-handel. Er proaktiv og konstant søger muligheder for at lære mere og dygtiggøre dig. Har ambitioner på egne og Vægteekspertens vegne. Sætter en ære i at yde et højt serviceniveau og levere effektivt. Har stærke analytiske evner og forståelse af hvordan man konverterer tal og strategi til salgsresultater. Har lyst til at deltage i vores mange sociale arrangementer. Til den rette kandidat tilbyder vi: Muligheden for at være en nøglespiller og opbygge din karriere i hurtigt voksende e-handelsforretning med en innovativ ledelse. En konkurrencedygtig løn. En fantastisk arbejdsplads i Åbyhøj, hvor du får stillet en lækker kontorplads til rådighed. En iværksætterånd, der giver plads til store armbevægelser. Et spændende job med masser af udfordringer. Frokost- og frugtordning. Vægtekspertens Århus kontor er placeret i samme hus som det digitale marketingbureau Conversio og e-commerce platform virksomheden Salecto, og vi arbejder tæt sammen i dagligdagen. Vi er præget af en frihed under ansvar tilgang, og vi udfordrer hinanden på det faglige og på det personlige plan, da det er centralt for os at udvikle os som mennesker og som medarbejdere. Vil du vide mere om Huset som arbejdsplads, så besøg Conversios karriereside. Interesseret? Hvis du synes, at det lyder som en stilling for dig, så send en motiveret ansøgning samt dit CV til direktør Anders Tjørnelund på mail anders@valueshop.dk med emnet E-commerce Manager . Skulle du have et par spørgsmål, inden du er klar til at skrive din ansøgning, kan du også kontakte os på tlf. 45 2876 2300. Samtaler afholdes løbende, så send din ansøgning hurtigst muligt.

Brænder du for at udfordre dig selv ved at vækste, drive og optimere en international webshop? Har du en bred viden om e-handel og elsker du udvikle webshops baseret på best practice og indsigt i data? Så har vi hos Vægteeksperten den helt rigtige stilling til dig.

Vægteeksperten er en succesfuld e-handelsvirksomhed, som sælger B2B produkter på 7 markeder i Europa, og da vi oplever stærk vækst, har vi brug for en ny kollega. Som E-commerce Manager hos os bliver du ansvarlig for at videreudvikle, drive, optimere og fremfor alt VÆKSTE vores webshop.  Med denne stilling vil du derfor spille en afgørende rolle i vores fortsatte vækstambitioner. Med en data- og procesorienteret tilgang skaber du online strategier med en indgående forståelse for kunderejsen, og evner også operationelt at gennemføre de nødvendige løsninger i samarbejde med eksterne konsulenter og kolleger. Du vil blive et værdiskabende medlem af vores team og arbejde tæt sammen med vores skandinavisk e-commerce coordinator.

Dine arbejdsopgaver vil blandt andet være:

  • Være ansvarlig for drift og udvikling af alle vores sites, som er udviklet i Magento.
  • Idégenerering af nye tiltag til mersalg.
  • Udarbejde og rapportere salgsresultater.
  • At vækste vores forretning og udvikling af nye forretningsområder.
  • Projektstyring og kvalitetssikring.
  • Assistere vores e-commerce coordinator efter behov på kundehenvendelser, herunder på mail, telefon og chat.

Vi leder efter dig, hvis du:

  • Har min. 1-2 års erfaring med E-commerce (fra bureau eller webshop), kundeservice, marketing eller salg med dokumenterede resultater.
  • Har en ekspertbruger af Microsoft Excel og en smule erfaring med at redigere hjemmesider.
  • Lærer hurtigt og interesserer dig for e-handel.
  • Er proaktiv og konstant søger muligheder for at lære mere og dygtiggøre dig.
  • Har ambitioner på egne og Vægteekspertens vegne.
  • Sætter en ære i at yde et højt serviceniveau og levere effektivt.
  • Har stærke analytiske evner og forståelse af hvordan man konverterer tal og strategi til salgsresultater.
  • Har lyst til at deltage i vores mange sociale arrangementer.

Til den rette kandidat tilbyder vi:

  • Muligheden for at være en nøglespiller og opbygge din karriere i hurtigt voksende e-handelsforretning med en innovativ ledelse.
  • En konkurrencedygtig løn.
  • En fantastisk arbejdsplads i Åbyhøj, hvor du får stillet en lækker kontorplads til rådighed.
  • En iværksætterånd, der giver plads til store armbevægelser.
  • Et spændende job med masser af udfordringer.
  • Frokost- og frugtordning.

Vægtekspertens Århus kontor er placeret i samme hus som det digitale marketingbureau Conversio og e-commerce platform virksomheden Salecto, og vi arbejder tæt sammen i dagligdagen. Vi er præget af en frihed under ansvar tilgang, og vi udfordrer hinanden på det faglige og på det personlige plan, da det er centralt for os at udvikle os som mennesker og som medarbejdere.

Vil du vide mere om Huset som arbejdsplads, så besøg Conversios karriereside.

Interesseret?

Hvis du synes, at det lyder som en stilling for dig, så send en motiveret ansøgning samt dit CV til direktør Anders Tjørnelund på mail anders@valueshop.dk med emnet ”E-commerce Manager”. Skulle du have et par spørgsmål, inden du er klar til at skrive din ansøgning, kan du også kontakte os på tlf. +45 2876 2300.
Samtaler afholdes løbende, så send din ansøgning hurtigst muligt.

 

 

VALUESHOP ApSÅbyhøj2019-08-16T00:00:002019-10-09T00:00:00
330087277Commercial Innovation Manager - AarhusRobot In Arla Foods Denmark s commercial innovation team in Aarhus, we identify new growth opportunities and turn them into big business. Seeking inspiration from a variety of sources and driven by consumer insight, we are focused on making innovation happen and helping to develop better food habits. Make innovation happen and drive revenue growth for Arla Foods Denmark As Commercial Innovation Manager you ll be responsible for driving selected projects as well as developing long-term pipelines. You will anticipate consumers current and future needs and operate with agility to create new value for consumers, shoppers, customers and Arla Foods. You will collaborate with other innovation colleagues and in our category teams to jointly prioritise projects. And you will engage with and influence various stakeholders to drive development through a structured innovation process that results in new products on Danish retail shelves. Your strong commercial mindset will help you make decisions that drive maximum value for all key stakeholders. Ideas are important, but it s delivery that counts As someone motivated by the importance of innovation to drive business growth, we expect that you have a naturally creative gene. If you enjoy the thrill of starting with the unknown and working tirelessly to turn ideas into reality you will probably thrive in our team. If you re naturally curious about why people behave the way they do and understand how to get beyond what people say and beneath what they actually do, you will succeed in this role. If you understand that innovation is less about ideas and more about influencing key internal and external stakeholders then you re the right fit. Ultimately, if you have the desire and drive to make innovation happen, and wish to see the fruits of your labour on retails shelves, this is the perfect job for you. You have a university degree, and you understand consumer insights and know how to uncover them. You have vision and drive, project management experience and are able to move projects through a large corporate system. You have a strong commercial mindset and are able to use crucial marketing and financial levers to drive maximum value for business growth. Application and contact Please apply as soon as possible. We will review all incoming applications on an ongoing basis.

In Arla Foods Denmark’s commercial innovation team in Aarhus, we identify new growth opportunities and turn them into big business. Seeking inspiration from a variety of sources and driven by consumer insight, we are focused on making innovation happen and helping to develop better food habits.

Make innovation happen and drive revenue growth for Arla Foods Denmark

As Commercial Innovation Manager you’ll be responsible for driving selected projects as well as developing long-term pipelines. You will anticipate consumers’ current and future needs and operate with agility to create new value for consumers, shoppers, customers and Arla Foods. You will collaborate with other innovation colleagues and in our category teams to jointly prioritise projects. And you will engage with and influence various stakeholders to drive development through a structured innovation process that results in new products on Danish retail shelves. Your strong commercial mindset will help you make decisions that drive maximum value for all key stakeholders.

Ideas are important, but it’s delivery that counts

As someone motivated by the importance of innovation to drive business growth, we expect that you have a naturally creative gene. If you enjoy the thrill of starting with the unknown and working tirelessly to turn ideas into reality you will probably thrive in our team. If you’re naturally curious about why people behave the way they do and understand how to get beyond what people say and beneath what they actually do, you will succeed in this role. If you understand that innovation is less about ideas and more about influencing key internal and external stakeholders then you’re the right fit. Ultimately, if you have the desire and drive to make innovation happen, and wish to see the fruits of your labour on retails shelves, this is the perfect job for you.

You have a university degree, and you understand consumer insights and know how to uncover them. You have vision and drive, project management experience and are able to move projects through a large corporate system. You have a strong commercial mindset and are able to use crucial marketing and financial levers to drive maximum value for business growth.

Application and contact

Please apply as soon as possible. We will review all incoming applications on an ongoing basis. 

ARLA FOODS AMBAViby J2019-09-10T00:00:002019-11-05T00:00:00
330087284Digital Programmatic Specialist - AarhusRobot We are staffing up in our inhouse agency and need you on the team! As our new Programmatic Specialist, you will play a key role in a pioneering move to bring most of Arla s digital media buying inhouse. You will be part of a global digital buying team andsupporting Arla s local brands in Denmark with hands-on execution of our digital media campaigns. Our new Digital Programmatic Specialist will help shape the organization and impact the future of our digital buying and campaign management across Programmatic and YouTube. Covering all our brands in Denmark - this is a major chance to create remarkable results. - Kasper Bo, Global Head of Digital Media Driving digital campaigns across brands and platforms You will be part of an established team of digital media buyers working across markets and borders. From here, you will start a close collaboration with the brand teams and creative agencies. You will support Arla s local brands and translate strategic objectives into digital engagement tactics. We trust you to work hands-on and execute our digital media campaigns. It is up to you to optimize the campaigns and create maximum effect of our budgets. As part of the position, you will: Hands-on set up, trafficking, and in-flight optimization of digital media campaigns using our global ad-tech ecosystem and Analytics 360. Utilize data to build and reach relevant audiences personas and develop digital consumer journeys Establish partnerships and local private market places Drive digital media metrics and KPI s to ensure quality in the campaign delivery Proactive and skilled digital expert As a person, you have a huge drive to reach and exceed your targets. You could work at a trading desk, client side or digital media agency today, and you wish to specialize within programmatic. Your educational background is not as important as your experience within digital marketing and your can do will do attitude. We expect you to: Experience with planning and executing programmatic and Youtube campaigns Have great knowledge within digital ad ecosystem (Analytics, Ad Server, DSPs etc.) Be able to translate data and numbers to insights Be proficient in English and possess strong communication skills especially the ability to translate tech knowledge to a range of audiences (brands, leadership, tech partners, agencies) International mindset and well-developed ability to work in a matrix organization. What do we offer? As our new Digital Programmatic Specialist, you can look forward to a position within an ambitious digital team, where you can excel in digital media buying. Navigating between existing and new digital platforms, you really get to apply yourself and grow both personally and professionally. You will be referring directly to our Global Head of Digital Media and be working out of our local office in Aarhus in the local digital team. We are committed to professional development and promoting from within. Our positive and collaborative culture will bring out the best in you. And you ll join a market leader who produces nutritious household-favourite brands in a way that make things better for our customers, the farmers who own us, and the whole world. Application and contact If you want to play a key role in our internal setup and help shape Arla s digital future, then seize this exciting opportunity. We are reviewing the applications on an ongoing basis, so please apply as soon as possible. The position will be closed once we have signed the contract with our new colleague.

We are staffing up in our inhouse agency and need you on the team!

As our new Programmatic Specialist, you will play a key role in a pioneering move to bring most of Arla’s digital media buying inhouse. You will be part of a global digital buying team andsupporting Arla’s local brands in Denmark with hands-on execution of our digital media campaigns.

”Our new Digital Programmatic Specialist will help shape the organization and impact the future of our digital buying and campaign management across Programmatic and YouTube. Covering all our brands in Denmark - this is a major chance to create remarkable results.”
- Kasper Bo, Global Head of Digital Media

Driving digital campaigns across brands and platforms
You will be part of an established team of digital media buyers working across markets and borders. From here, you will start a close collaboration with the brand teams and creative agencies. You will support Arla’s local brands and translate strategic objectives into digital engagement tactics.

We trust you to work hands-on and execute our digital media campaigns. It is up to you to optimize the campaigns and create maximum effect of our budgets. As part of the position, you will:

  • Hands-on set up, trafficking, and in-flight optimization of digital media campaigns using our global ad-tech ecosystem and Analytics 360.
  • Utilize data to build and reach relevant audiences/personas and develop digital consumer journeys
  • Establish partnerships and local private market places
  • Drive digital media metrics and KPI’s to ensure quality in the campaign delivery

Proactive and skilled digital expert
As a person, you have a huge drive to reach and exceed your targets. You could work at a trading desk, client side or digital media agency today, and you wish to specialize within programmatic. Your educational background is not as important as your experience within digital marketing and your “can do/ will do” attitude. We expect you to:

  • Experience with planning and executing programmatic and Youtube campaigns
  • Have great knowledge within digital ad ecosystem (Analytics, Ad Server, DSPs etc.)
  • Be able to translate data and numbers to insights
  • Be proficient in English and possess strong communication skills – especially the ability to translate tech knowledge to a range of audiences (brands, leadership, tech partners, agencies)
  • International mindset and well-developed ability to work in a matrix organization.

What do we offer?
As our new Digital Programmatic Specialist, you can look forward to a position within an ambitious digital team, where you can excel in digital media buying. Navigating between existing and new digital platforms, you really get to apply yourself and grow both personally and professionally.

You will be referring directly to our Global Head of Digital Media and be working out of our local office in Aarhus in the local digital team.

We are committed to professional development and promoting from within. Our positive and collaborative culture will bring out the best in you. And you’ll join a market leader who produces nutritious household-favourite brands in a way that make things better for our customers, the farmers who own us, and the whole world.

Application and contact
If you want to play a key role in our internal setup and help shape Arla’s digital future, then seize this exciting opportunity. We are reviewing the applications on an ongoing basis, so please apply as soon as possible. The position will be closed once we have signed the contract with our new colleague.

ARLA FOODS AMBAViby J2019-09-10T00:00:002019-11-05T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Digital annonceringsekspert

Anodyne ApS

Aarhus N
Er du en en haj til annoncering på både Google Ads, Bing og Facebook Instagram? Så er det dig vi netop nu søger til en stilling hos Anodyne . Anodyne ApS er Europas største producent og distributør af holdningskorrigerende tøj, en speciel type beklæ...
Indrykket:28. august 2019
Udløbsdato:22. september 2019

Global Junior Brand Manager - Aarhus

ARLA FOODS AMBA

Viby J
Do you want to develop and execute strong global marketing plans? And do you want to gain a strong experience with several different key marketing disciplines? Come join our team in Aarhus and help realize the strong growth ambitions for the Apetina...
Indrykket:20. august 2019
Udløbsdato:15. oktober 2019

E-commerce Manager søges til B2B virksomhed i Aarhus

VALUESHOP ApS

Åbyhøj
Brænder du for at udfordre dig selv ved at vækste, drive og optimere en international webshop? Har du en bred viden om e-handel og elsker du udvikle webshops baseret på best practice og indsigt i data? Så har vi hos Vægteeksperten den helt rigtige s...
Indrykket:16. august 2019
Udløbsdato:9. oktober 2019

Commercial Innovation Manager - Aarhus

ARLA FOODS AMBA

Viby J
In Arla Foods Denmark s commercial innovation team in Aarhus, we identify new growth opportunities and turn them into big business. Seeking inspiration from a variety of sources and driven by consumer insight, we are focused on making innovation hap...
Indrykket:10. september 2019
Udløbsdato:5. november 2019

Digital Programmatic Specialist - Aarhus

ARLA FOODS AMBA

Viby J
We are staffing up in our inhouse agency and need you on the team! As our new Programmatic Specialist, you will play a key role in a pioneering move to bring most of Arla s digital media buying inhouse. You will be part of a global digital buying te...
Indrykket:10. september 2019
Udløbsdato:5. november 2019