Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Projektleder til Brobygning Middelfart

Har du lyst til at være en central spiller i den fremtidige udvikling af Middelfart? Forstår du at strukturere, facilitere og spille vidt forskellige samarbejdspartnere gode - i komplekse processer med mange interessenter? Er du typen, der kan prioritere, fange de bedste idéer og få ting til at ske? Så er du måske den nye projektleder i Brobygning Middelfart

I Middelfart Kommune, hvor broerne forbinder øst og vest, er der gang i en rivende udvikling. Her mærkes væksten, og der indgås hver dag nye partnerskaber, der fremmer en positiv og bæredygtig udvikling. Med  udgangspunkt i, at erhvervsudvikling, attraktivitet og fremtidens vækst og velfærd er tæt forbundet, har Middelfart Erhvervsråd, VisitMiddelfart, Middelfart Handel og Middelfart Kommune etableret Brobygning Middelfart. En ny organisation, der -  sammen med sekretariaterne for de tre erhvervsforeninger og Middelfart Kommune - skal arbejde på at udnytte det fulde potentiale i en række eksisterende aktiviteter og events, være med til at udvikle nye og frem for alt bygge broer

Sådan arbejder vi
Navnet Brobygning Middelfart er valgt, fordi broerne er en del af Middelfarts identitet. Både konkret og fysisk som de imponerende bygningsværker, de er. Og billedligt som forbindelse mellem fortid, nutid og fremtid,  mellem erhvervsliv, borgere og kommune, mellem idé og handling og frem for alt mellem mennesker.

Brobygning Middelfart er derfor mere end navnet på en organisation. Det er måden, vi ønsker at arbejde på. Inden for en række strategiske temaer herunder byudvikling, attraktivitet, events og fortælling skal Brobygning Middelfart være med til at udvikle det eksisterende, hjælpe på vej og forbinde aktører på nye måder. 

Det står vi på
Netop netværk og det at løfte i samlet flok er den del af Middelfarts dna. Sammen med den bæredygtige tilgang til udvikling er det en grundpille i Brobygning Middelfarts arbejde.

Det betyder, at du som projektleder i Brobygning Middelfart skal få energi af at spille andre gode. Både erhvervsliv, foreninger, borgere med de gode idéer, den kommunale organisation og samarbejdspartnere. I Middelfart er der nemlig allerede rigtig mange, der gør et stort og godt stykke arbejde for at skabe liv og oplevelser.

Den ideelle kandidat til jobbet som projektleder i Brobygning Middelfart er:

  • en dygtig og erfaren projektleder, der formår at strukturere og konkretisere vilde tanker og flyvske idéer, og som har værktøjskassen i orden
  • en handlingsorienteret og energisk person, der får ting til at ske
  • udstyret med is i maven og holder køligt overblik i - og over - flere sideløbende udviklingsprocesser, hvor en spraglet flok af engagerede interessenter sammen skal finde de handlinger, der skaber værdi og løfter det eksisterende
  • nysgerrig og lyttende, tænker i helheder og formår at se intentionen bag både ønsker og modstand
  • tydelig og velformuleret i sin kommunikation både mundtligt og skriftligt 
  • med på at tage fat og spille på hele banen fra strategi til handling også når udfordringer skal fikses med kiler og gaffa, møder skal bookes og sålerne slides med hårdt benarbejde

Brobygning Middelfart er en ny organisation. Som projektleder får du et tæt samarbejde med foreningens direktør (som skriver brobygger på det visitkort, der endnu ikke er lavet), og du skal være med til at udvikle og konkretisere arbejdet og opbygge samarbejdet med de relevante aktører.

Du får et tæt samarbejde med medarbejdere og ledere i Middelfart Erhvervscenter, VisitMiddelfart og Middelfart Handel og pr. 1. november flytter alle sammen i åbne lokaler i Nygade få meter fra Middelfarts gågade.

Din opgaveportefølje bliver bred og vil ud over projektledelse og koordinering bl.a. komme til at omfatte f.eks. fundraising (her er erfaring en klar fordel)

Frister, formelt og praktisk
Du vil blive ansat som projektleder i Brobygning Middelfart med reference til direktør Lene Lawaetz. Frem til 1. november vil hovedparten af din arbejdstid være med udgangspunkt i Middelfart Rådhus, Erhvervscenteret på Mandal Allé og KulturØen, indtil 1. november, hvor alle flytter sammen på fælles adresse. 

Stillingen er på 37 timer ugentligt og løn- og ansættelsesvilkår forhandles i henhold til relevant overenskomst.

Hvis du vil vide mere, kan du kontakte brobygger (direktør) Lene Lawaetz på telefonnummer 51501157.

Send ansøgning via funktionen "Send ansøgning".

Der afholdes samtaler løbende til den rette kandidat til stillingen er fundet.
Tiltrædelse snarest muligt.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330024743Phoenix-75dd1a9d12019-05-15T15:01:26.120Projektleder til Brobygning Middelfart

Har du lyst til at være en central spiller i den fremtidige udvikling af Middelfart? Forstår du at strukturere, facilitere og spille vidt forskellige samarbejdspartnere gode - i komplekse processer med mange interessenter? Er du typen, der kan prioritere, fange de bedste idéer og få ting til at ske? Så er du måske den nye projektleder i Brobygning Middelfart

I Middelfart Kommune, hvor broerne forbinder øst og vest, er der gang i en rivende udvikling. Her mærkes væksten, og der indgås hver dag nye partnerskaber, der fremmer en positiv og bæredygtig udvikling. Med  udgangspunkt i, at erhvervsudvikling, attraktivitet og fremtidens vækst og velfærd er tæt forbundet, har Middelfart Erhvervsråd, VisitMiddelfart, Middelfart Handel og Middelfart Kommune etableret Brobygning Middelfart. En ny organisation, der -  sammen med sekretariaterne for de tre erhvervsforeninger og Middelfart Kommune - skal arbejde på at udnytte det fulde potentiale i en række eksisterende aktiviteter og events, være med til at udvikle nye og frem for alt bygge broer

Sådan arbejder vi
Navnet Brobygning Middelfart er valgt, fordi broerne er en del af Middelfarts identitet. Både konkret og fysisk som de imponerende bygningsværker, de er. Og billedligt som forbindelse mellem fortid, nutid og fremtid,  mellem erhvervsliv, borgere og kommune, mellem idé og handling og frem for alt mellem mennesker.

Brobygning Middelfart er derfor mere end navnet på en organisation. Det er måden, vi ønsker at arbejde på. Inden for en række strategiske temaer herunder byudvikling, attraktivitet, events og fortælling skal Brobygning Middelfart være med til at udvikle det eksisterende, hjælpe på vej og forbinde aktører på nye måder. 

Det står vi på
Netop netværk og det at løfte i samlet flok er den del af Middelfarts dna. Sammen med den bæredygtige tilgang til udvikling er det en grundpille i Brobygning Middelfarts arbejde.

Det betyder, at du som projektleder i Brobygning Middelfart skal få energi af at spille andre gode. Både erhvervsliv, foreninger, borgere med de gode idéer, den kommunale organisation og samarbejdspartnere. I Middelfart er der nemlig allerede rigtig mange, der gør et stort og godt stykke arbejde for at skabe liv og oplevelser.

Den ideelle kandidat til jobbet som projektleder i Brobygning Middelfart er:

  • en dygtig og erfaren projektleder, der formår at strukturere og konkretisere vilde tanker og flyvske idéer, og som har værktøjskassen i orden
  • en handlingsorienteret og energisk person, der får ting til at ske
  • udstyret med is i maven og holder køligt overblik i - og over - flere sideløbende udviklingsprocesser, hvor en spraglet flok af engagerede interessenter sammen skal finde de handlinger, der skaber værdi og løfter det eksisterende
  • nysgerrig og lyttende, tænker i helheder og formår at se intentionen bag både ønsker og modstand
  • tydelig og velformuleret i sin kommunikation både mundtligt og skriftligt 
  • med på at tage fat og spille på hele banen fra strategi til handling også når udfordringer skal fikses med kiler og gaffa, møder skal bookes og sålerne slides med hårdt benarbejde

Brobygning Middelfart er en ny organisation. Som projektleder får du et tæt samarbejde med foreningens direktør (som skriver brobygger på det visitkort, der endnu ikke er lavet), og du skal være med til at udvikle og konkretisere arbejdet og opbygge samarbejdet med de relevante aktører.

Du får et tæt samarbejde med medarbejdere og ledere i Middelfart Erhvervscenter, VisitMiddelfart og Middelfart Handel og pr. 1. november flytter alle sammen i åbne lokaler i Nygade få meter fra Middelfarts gågade.

Din opgaveportefølje bliver bred og vil ud over projektledelse og koordinering bl.a. komme til at omfatte f.eks. fundraising (her er erfaring en klar fordel)

Frister, formelt og praktisk
Du vil blive ansat som projektleder i Brobygning Middelfart med reference til direktør Lene Lawaetz. Frem til 1. november vil hovedparten af din arbejdstid være med udgangspunkt i Middelfart Rådhus, Erhvervscenteret på Mandal Allé og KulturØen, indtil 1. november, hvor alle flytter sammen på fælles adresse. 

Stillingen er på 37 timer ugentligt og løn- og ansættelsesvilkår forhandles i henhold til relevant overenskomst.

Hvis du vil vide mere, kan du kontakte brobygger (direktør) Lene Lawaetz på telefonnummer 51501157.

Send ansøgning via funktionen "Send ansøgning".

Der afholdes samtaler løbende til den rette kandidat til stillingen er fundet.
Tiltrædelse snarest muligt.

2019-06-03T16:56:30.887 Har du lyst til at være en central spiller i den fremtidige udvikling af Middelfart? Forstår du at strukturere, facilitere og spille vidt forskellige samarbejdspartnere gode - i komplekse processer med mange interessenter? Er du typen, der kan prioritere, fange de bedste idéer og få ting til at ske? Så er du måske den nye projektleder i Brobygning Middelfart I Middelfart Kommune, hvor broerne forbinder øst og vest, er der gang i en rivende udvikling. Her mærkes væksten, og der indgås hver dag nye partnerskaber, der fremmer en positiv og bæredygtig udvikling. Med udgangspunkt i, at erhvervsudvikling, attraktivitet og fremtidens vækst og velfærd er tæt forbundet, har Middelfart Erhvervsråd, VisitMiddelfart, Middelfart Handel og Middelfart Kommune etableret Brobygning Middelfart. En ny organisation, der - sammen med sekretariaterne for de tre erhvervsforeninger og Middelfart Kommune - skal arbejde på at udnytte det fulde potentiale i en række eksisterende aktiviteter og events, være med til at udvikle nye og frem for alt bygge broer Sådan arbejder vi Navnet Brobygning Middelfart er valgt, fordi broerne er en del af Middelfarts identitet. Både konkret og fysisk som de imponerende bygningsværker, de er. Og billedligt som forbindelse mellem fortid, nutid og fremtid, mellem erhvervsliv, borgere og kommune, mellem idé og handling og frem for alt mellem mennesker. Brobygning Middelfart er derfor mere end navnet på en organisation. Det er måden, vi ønsker at arbejde på. Inden for en række strategiske temaer herunder byudvikling, attraktivitet, events og fortælling skal Brobygning Middelfart være med til at udvikle det eksisterende, hjælpe på vej og forbinde aktører på nye måder. Det står vi på Netop netværk og det at løfte i samlet flok er den del af Middelfarts dna. Sammen med den bæredygtige tilgang til udvikling er det en grundpille i Brobygning Middelfarts arbejde. Det betyder, at du som projektleder i Brobygning Middelfart skal få energi af at spille andre gode. Både erhvervsliv, foreninger, borgere med de gode idéer, den kommunale organisation og samarbejdspartnere. I Middelfart er der nemlig allerede rigtig mange, der gør et stort og godt stykke arbejde for at skabe liv og oplevelser. Den ideelle kandidat til jobbet som projektleder i Brobygning Middelfart er: en dygtig og erfaren projektleder, der formår at strukturere og konkretisere vilde tanker og flyvske idéer, og som har værktøjskassen i orden en handlingsorienteret og energisk person, der får ting til at ske udstyret med is i maven og holder køligt overblik i - og over - flere sideløbende udviklingsprocesser, hvor en spraglet flok af engagerede interessenter sammen skal finde de handlinger, der skaber værdi og løfter det eksisterende nysgerrig og lyttende, tænker i helheder og formår at se intentionen bag både ønsker og modstand tydelig og velformuleret i sin kommunikation både mundtligt og skriftligt med på at tage fat og spille på hele banen fra strategi til handling også når udfordringer skal fikses med kiler og gaffa, møder skal bookes og sålerne slides med hårdt benarbejde Brobygning Middelfart er en ny organisation. Som projektleder får du et tæt samarbejde med foreningens direktør (som skriver brobygger på det visitkort, der endnu ikke er lavet), og du skal være med til at udvikle og konkretisere arbejdet og opbygge samarbejdet med de relevante aktører. Du får et tæt samarbejde med medarbejdere og ledere i Middelfart Erhvervscenter, VisitMiddelfart og Middelfart Handel og pr. 1. november flytter alle sammen i åbne lokaler i Nygade få meter fra Middelfarts gågade. Din opgaveportefølje bliver bred og vil ud over projektledelse og koordinering bl.a. komme til at omfatte f.eks. fundraising (her er erfaring en klar fordel) Frister, formelt og praktisk Du vil blive ansat som projektleder i Brobygning Middelfart med reference til direktør Lene Lawaetz. Frem til 1. november vil hovedparten af din arbejdstid være med udgangspunkt i Middelfart Rådhus, Erhvervscenteret på Mandal Allé og KulturØen, indtil 1. november, hvor alle flytter sammen på fælles adresse. Stillingen er på 37 timer ugentligt og løn- og ansættelsesvilkår forhandles i henhold til relevant overenskomst. Hvis du vil vide mere, kan du kontakte brobygger (direktør) Lene Lawaetz på telefonnummer 51501157. Send ansøgning via funktionen Send ansøgning . Der afholdes samtaler løbende til den rette kandidat til stillingen er fundet. Tiltrædelse snarest muligt.10Phoenix75dd1a9d10pr. time00000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-13T00:00:0000010EuropaDanmarkFyn & Sydfynske øerFynMiddelfart3527978Brobygning Middelfart11Nygade 25500MiddelfartDKDanmark0lene@udviklingmiddelfart.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent761368PhoenixPremium01114-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=75dd1a9dhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=75dd1a9dhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=75dd1a9d&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=75dd1a9d&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/5.jpgProjektleder til Brobygning Middelfart12008001Dansk3Læse/ tale213111Projektleder0Øvrige6Ledelse25Offentlig administration361824125lene@udviklingmiddelfart.dklene@udviklingmiddelfart.dkDanmark330114482Projektleder søges til Tømrer -og Snedker virksomhed på Fyn ...Robot Projektleder søges til Tømrer og Snedker virksomhed på Fyn Projektleder For vores kunde, Lebæk A S Tømrer og Snedkerfirma, søger vi en dygtig og engageret profil som har lyst til at arbejde i en udviklende virksomhed inden for tømrer og snedkerfaget. Vi tilbyder en udfordrende og interessant stilling med gode og solide ansvarsområder med fokus på udvikling. Du bliver en del af vores virksomhed i et uformelt arbejdsmiljø som er struktureret og med optimal ydeevne. Vores niveau er højt og vi forventer derfor, at du har stor interesse inden for byggefaget. Ansvarsområder Du tilbydes en spændende og udviklende stilling i en ambitiøs organisation med korte beslutningsveje og frihed under ansvar. Med reference til virksomhedens indehaver, får du ansvar for at levere de pålagte opgaver, som bl.a. omhandler byggeledelse, herunder koordinering og økonomistyring af sager. Vi ser gerne at du tager ejerskab og er en god ambassadør for virksomheden. Det er vigtigt at nævne, at en stor del af virksomhedens opgaver udføres i hoved eller totalentrepriser. Dine primære ansvarsområder er følgende: Gennemgang og forståelse af projektmateriale Proces- og økonomistyring Personaleledelse Samarbejde og koordinering med underentreprenører Indgå i planlægning af opgaver Kontakt til leverandører ifm. indkøb Om dig Du skal kunne arbejde struktureret og målrettet også i travle perioder og have en positiv og kommunikerende stil over for dine kollegaer medarbejdere. Du formår at arbejde selvstændigt med anviste opgaver men du er også en god kollega, der involverer og supporterer dine kollegaer medarbejdere med et fælles mål for øje. Du er grundig og motiveres af at levere høj kvalitet i dit arbejde og af at kunne optimere de daglige opgaver. Desuden ligger vi vægt på, at du er resultatorienteret og har en god faglig forståelse. Du er naturligvis virksomhedens ambassadør og udviser et stort engagement over for kunder, medarbejdere, leverandører og samarbejdspartnere. Kvalifikationer Du har en grundig og solid erfaring inden for byggefaget, herunder hvad kvalitet og ydelser betyder for at kunne levere de aftalte opgaver. Du har en byggefaglig baggrund eksempelvis som konstruktør, og kan styre og koordinere større byggeprojekter fra start til slut. Du har mod på udfordringer og har nemt ved at tilpasse dig nye arbejdsgange. Du er ligeledes vant til at blive målt på din arbejdsindsats med resultat for øje. Dit engagement, vilje og interesse er vigtig for at du kommer til at fungere godt, både som selvstændig person, men også i dit samarbejde med dine kommende kollegaer. Som entreprise -byggeleder er det VIGTIGT, at du kan håndtere byggesager og personale. Vi forventer ligeledes at du har økonomisk sans, blik for detaljer, er struktureret og har forretningsmæssig forståelse. Du har et positivt livssyn og god humor og udviser positiv indstilling til samarbejde. Du er god til at formulere dig i skrift og tale. Vi tilbyder En stilling med frihed under ansvar, som er selvstændig og udviklende Stor indflydelse på arbejdets tilrettelæggelse Et dynamisk, uformelt og innovativt arbejdsmiljø i en succesfuld virksomhed Kompetente kolleger og daglige udfordringer Troværdighed og solid opbakning inden for de givne rammer Gage Løn og ansættelsesvilkår forhandles individuelt efter kvalifikationer. Sådan ansøger du stillingen Med tilhørende CV og referencer fremsendes ansøgning til NYGAARD CO. E-mail: ove@nygaardco.dk. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte direktør Ove Nygaard på telefon: 3031 0908. Om virksomheden Virksomhedens mission er at være en drivkraft inden for tømrer og snedkerbranchen. Firmaet blev etableret i 1998 som et enkeltmandsfirma og har siden været i positiv udvikling. I 2012 blev firmaet omdannet til et A S med samme indehaver. Virksomheden er beliggende på ejerens hjemmeadresse med lagerhaller, personalefaciliteter, kontor og snedkerværksted.

Projektleder søges til Tømrer –og Snedker virksomhed på Fyn …

 

Projektleder

For vores kunde, Lebæk A/S Tømrer –og Snedkerfirma, søger vi en dygtig og engageret profil som har lyst til at arbejde i en udviklende virksomhed inden for tømrer –og snedkerfaget. Vi tilbyder en udfordrende og interessant stilling med gode og solide ansvarsområder med fokus på udvikling.       

Du bliver en del af vores virksomhed i et uformelt arbejdsmiljø som er struktureret og med optimal ydeevne. Vores niveau er højt og vi forventer derfor, at du har stor interesse inden for byggefaget.

Ansvarsområder

Du tilbydes en spændende og udviklende stilling i en ambitiøs organisation med korte beslutningsveje og frihed under ansvar. Med reference til virksomhedens indehaver, får du ansvar for at levere de pålagte opgaver, som bl.a. omhandler byggeledelse, herunder koordinering og økonomistyring af sager. Vi ser gerne at du tager ejerskab og er en god ambassadør for virksomheden. Det er vigtigt at nævne, at en stor del af virksomhedens opgaver udføres i hoved –eller totalentrepriser.

Dine primære ansvarsområder er følgende:

  • Gennemgang og forståelse af projektmateriale
  • Proces- og økonomistyring
  • Personaleledelse
  • Samarbejde og koordinering med underentreprenører
  • Indgå i planlægning af opgaver
  • Kontakt til leverandører ifm. indkøb

Om dig

Du skal kunne arbejde struktureret og målrettet også i travle perioder og have en positiv og kommunikerende stil over for dine kollegaer/medarbejdere. Du formår at arbejde selvstændigt med anviste opgaver men du er også en god kollega, der involverer og supporterer dine kollegaer/medarbejdere med et fælles mål for øje. Du er grundig og motiveres af at levere høj kvalitet i dit arbejde og af at kunne optimere de daglige opgaver.

Desuden ligger vi vægt på, at du er resultatorienteret og har en god faglig forståelse. Du er naturligvis virksomhedens ambassadør og udviser et stort engagement over for kunder, medarbejdere, leverandører og samarbejdspartnere.

Kvalifikationer

Du har en grundig og solid erfaring inden for byggefaget, herunder hvad kvalitet og ydelser betyder for at kunne levere de aftalte opgaver. Du har en byggefaglig baggrund eksempelvis som konstruktør, og kan styre og koordinere større byggeprojekter fra start til slut. Du har mod på udfordringer og har nemt ved at tilpasse dig nye arbejdsgange. Du er ligeledes vant til at blive målt på din arbejdsindsats med resultat for øje. Dit engagement, vilje og interesse er vigtig for at du kommer til at fungere godt, både som selvstændig person, men også i dit samarbejde med dine kommende kollegaer. Som entreprise -byggeleder er det VIGTIGT, at du kan håndtere byggesager og personale. Vi forventer ligeledes at du har økonomisk sans, blik for detaljer, er struktureret og har forretningsmæssig forståelse. Du har et positivt livssyn og god humor og udviser positiv indstilling til samarbejde. Du er god til at formulere dig i skrift og tale.

Vi tilbyder

  • En stilling med frihed under ansvar, som er selvstændig og udviklende
  • Stor indflydelse på arbejdets tilrettelæggelse
  • Et dynamisk, uformelt og innovativt arbejdsmiljø i en succesfuld virksomhed
  • Kompetente kolleger og daglige udfordringer
  • Troværdighed og solid opbakning inden for de givne rammer

Gage

Løn og ansættelsesvilkår forhandles individuelt efter kvalifikationer.

Sådan ansøger du stillingen

Med tilhørende CV og referencer fremsendes ansøgning til NYGAARD & CO. E-mail: ove@nygaardco.dk. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte direktør Ove Nygaard på telefon: 3031 0908.

Om virksomheden

Virksomhedens mission er at være en drivkraft inden for tømrer –og snedkerbranchen. Firmaet blev etableret i 1998 som et enkeltmandsfirma og har siden været i positiv udvikling. I 2012 blev firmaet omdannet til et A/S med samme indehaver. Virksomheden er beliggende på ejerens hjemmeadresse med lagerhaller, personalefaciliteter, kontor og snedkerværksted.

NYGAARD & CO. v/Ove NygaardAarup2019-10-30T00:00:002019-11-30T00:00:00
330103590Enterprise Risk ManagerRobot Enterprise Risk Manager Er du Risk Manager og har du lyst til at være involveret i et gasanlægsprojekt i milliardklassen, som skal bidrage til at udvikle det indre marked for gas og styrke forsyningssikkerheden i Europa? Vil du være del af en stor virksomhed, der arbejder aktivt for den grønne omstilling? Lidt om Energinet Energinet er en selvstændig offentlig virksomhed under Energi-, Forsynings- og Klimaministeriet. Energinet ejer og udvikler el- og gasnettet i Danmark for at indpasse mere vedvarende energi, opretholde forsyningssikkerhed og sikre lige markedsadgang til nettene. Energinets vision er balance i bæredygtig energiforsyning. Energinet vil arbejde for udvikling af fremtidens energiforsyning, mens den grønne omstilling gennemføres. I samarbejde med energisektoren vil Energinet finde veje til at skabe en sikker og bæredygtig energi, der samtidig er en god forretning for det danske samfund. Energinet har hovedsæde i Fredericia og beskæftiger 1.200 medarbejdere. Derudover har Energinet også lokationer i Ballerup, Egtved, Tjele, Vester Hassing, Stenlille, Lille Torup, Søborg og Skærbæk. Hos Energinet er medarbejdertrivsel af afgørende betydning. Energinet ønsker at være en attraktiv arbejdsplads, hvor sammenhold, udvikling og god ledelse står højt på dagsordenen. Læs mere på www.energinet.dk Stillingen Som Enterprise Risk Manager indgår du i afdelingen Beredskab Risk og QHSE, som driver udviklingen af Enterprise Risk Management-området i en organisation, hvor risiko ledelse spiller en central rolle og har et stærkt ledelsesmæssigt fokus. Du bliver en del af et stærkt team bestående af tolv kolleger, der arbejder tværgående med risikoledelse. Som ny Risk Manager bliver din primære opgave at deltage i Baltic Pipe-projektet, som vedrører etableringen af en ny gasrørledning, der skal forbinde Danmark og Polen med de norske gasfelter. Det samlede projekt består blandt andet af 800-950 km nye gasrør og planlægges med henblik på at være klar til drift i 2022. Du bliver rammesættende ambassadør for at implementere og operationalisere risikoledelse i projektet. Med afsæt i Energinets tilgang til Enterprise Risk Management er du ansvarlig for at udarbejde risikoanalyser i det komplekse anlægsprojekt Baltic Pipe, hvor du sikrer, at tværgående risici i virksomheden inddrages. Du medvirker desuden til at optimere sammenhængende risikostyring i projektet - i alle faser fra risikoidentifikation over vurdering og håndtering til konsolidering, rapportering og facilitering af risikoworkshops med inddragelse af projektets deltagere. Du bliver dermed ansvarlig for, at projektets risikoregister hele tiden er up-to-date og sørger for, at der løbende rapporteres både internt og til det fælles internationale samarbejde. På denne baggrund sikrer du korrekt og retvisende grundlag til rapportering i projektets ledelse samt til koncernens topledelse. Et væsentligt aspekt er derfor at kunne drive en agenda samt udlede og perspektivere risici, som skal indgå i beslutningsgrundlaget for ledelsen både i projektet og på koncernniveau. Samtidig bidrager du til at styrke sammenhængen mellem risikopolitikken, forsikringspolitikken og ansvarsregimet i projekterne. Sideløbende med opgaverne i projektet deltager du i arbejdet med at integrere en systematisk anvendelse af COSO ERM-tilgangen i Energinets projektmodel, som er baseret på Prince 2, ligesom du med proaktivitet og strategisk tålmodighed er med til at supportere og højne modenheden i risikostyringskulturen på tværs af organisationen. Dette betyder konkret, at du bl.a. i forbindelse med facilitering af risikoworkshops opsamler og kvalitativt vurderer resultaterne og omsætter disse til en rapportering ud fra en væsentligheds betragtning. Glæd dig til et job, hvor du har en stor berøringsflade med både interne og eksterne samarbejdspartnere på flere niveauer. Da der desuden vil være rejseaktivitet forbundet med jobbet, er det vigtigt, at du trives i kulturmødet med andre nationaliteter og fagligheder. Gå-på-mod, gennemslagskraft og overblik Vi forestiller os, at du er akademiker med fx en juridisk, økonomisk eller teknisk baggrund. Derudover har du flere års relevant erhvervserfaring med vægt på risikoanalyser i projekter fra en ikke-finansiel virksomhed. Det kan være en fordel, men er ikke et krav, at du har arbejdet med at skabe sammenhæng mellem kontrakter og forsikring. Hovedsagen er dog, at du er en stærk analytiker og har talent for og erfaring med at sætte dig ind i komplekse og nye problemstillinger også uden for dit eget fagområde. På grund af jobbets internationale og udadvendte karakter er det et krav, at du har gode kommunikationsevner, ligesom du taler og skriver engelsk på et professionelt niveau. På det personlige plan falder det dig naturligt at involvere andre i opgaveløsningen, og du formår derfor at involvere projektmedarbejdere og andre relevante fagkompetencer i dine aktiviteter. Du trives i en matrixorganisation, hvor vi arbejder på tværs og også tæt sammen, ligesom du har et personligt drive og den nødvendige struktur, der sikrer, at du kommer i mål alene, hvis det kræves. Samtidig har du et stort overblik, der gør dig i stand til at tilrettelægge og facilitere opgaver med mange deadlines og kontaktpunkter. Sprog Der kommunikeres på dansk og engelsk, hvorfor du må mestre begge dele mundtlig og skriftlig. IT Du er en erfaren bruger af IT, herunder Excel på højt niveau. Kendskab til SAP vil være en fordel. Next step Kunne denne stilling være noget for dig, så upload dit CV allerede i dag.Enterprise Risk Manager

Er du Risk Manager og har du lyst til at være involveret i et gasanlægsprojekt i milliardklassen, som skal bidrage til at udvikle det indre marked for gas og styrke forsyningssikkerheden i Europa?

Vil du være del af en stor virksomhed, der arbejder aktivt for den grønne omstilling?

Lidt om Energinet

Energinet er en selvstændig offentlig virksomhed under Energi-, Forsynings- og Klimaministeriet. Energinet ejer og udvikler el- og gasnettet i Danmark for at indpasse mere vedvarende energi, opretholde forsyningssikkerhed og sikre lige markedsadgang til nettene.

Energinets vision er balance i bæredygtig energiforsyning. Energinet vil arbejde for udvikling af fremtidens energiforsyning, mens den grønne omstilling gennemføres. I samarbejde med energisektoren vil Energinet finde veje til at skabe en sikker og bæredygtig energi, der samtidig er en god forretning for det danske samfund.

Energinet har hovedsæde i Fredericia og beskæftiger 1.200 medarbejdere. Derudover har Energinet også lokationer i Ballerup, Egtved, Tjele, Vester Hassing, Stenlille, Lille Torup, Søborg og Skærbæk.

Hos Energinet er medarbejdertrivsel af afgørende betydning. Energinet ønsker at være en attraktiv arbejdsplads, hvor sammenhold, udvikling og god ledelse står højt på dagsordenen.

Læs mere på www.energinet.dk

Stillingen

Som Enterprise Risk Manager indgår du i afdelingen Beredskab Risk og QHSE, som driver udviklingen af Enterprise Risk Management-området i en organisation, hvor risiko­ledelse spiller en central rolle og har et stærkt ledelsesmæssigt fokus.

Du bliver en del af et stærkt team bestående af tolv kolleger, der arbejder tværgående med risikoledelse. Som ny Risk Manager bliver din primære opgave at deltage i Baltic Pipe-projektet, som vedrører etableringen af en ny gasrørledning, der skal forbinde Danmark og Polen med de norske gasfelter. Det samlede projekt består blandt andet af 800-950 km nye gasrør og planlægges med henblik på at være klar til drift i 2022. Du bliver rammesættende ambassadør for at implementere og operationalisere risikoledelse i projektet.

Med afsæt i Energinets tilgang til Enterprise Risk Management er du ansvarlig for at udarbejde risikoanalyser i det komplekse anlægsprojekt Baltic Pipe, hvor du sikrer, at tværgående risici i virksomheden inddrages. Du medvirker desuden til at optimere sammenhængende risikostyring i projektet - i alle faser fra risikoidentifikation over vurdering og håndtering til konsolidering, rapportering og facilitering af risikoworkshops med inddragelse af projektets deltagere. Du bliver dermed ansvarlig for, at projektets risikoregister hele tiden er up-to-date og sørger for, at der løbende rapporteres både internt og til det fælles internationale samarbejde. På denne baggrund sikrer du korrekt og retvisende grundlag til rapportering i projektets ledelse samt til koncernens topledelse. Et væsentligt aspekt er derfor at kunne drive en agenda samt udlede og perspektivere risici, som skal indgå i beslutningsgrundlaget for ledelsen både i projektet og på koncernniveau. Samtidig bidrager du til at styrke sammenhængen mellem risikopolitikken, forsikringspolitikken og ansvarsregimet i projekterne.

Sideløbende med opgaverne i projektet deltager du i arbejdet med at integrere en systematisk anvendelse af COSO ERM-tilgangen i Energinets projektmodel, som er baseret på Prince 2, ligesom du med proaktivitet og strategisk tålmodighed er med til at supportere og højne modenheden i risikostyringskulturen på tværs af organisationen. Dette betyder konkret, at du bl.a. i forbindelse med facilitering af risikoworkshops opsamler og kvalitativt vurderer resultaterne og omsætter disse til en rapportering ud fra en væsentligheds betragtning.

Glæd dig til et job, hvor du har en stor berøringsflade med både interne og eksterne samarbejdspartnere på flere niveauer. Da der desuden vil være rejseaktivitet forbundet med jobbet, er det vigtigt, at du trives i kulturmødet med andre nationaliteter og fagligheder.

Gå-på-mod, gennemslagskraft og overblik

Vi forestiller os, at du er akademiker med fx en juridisk, økonomisk eller teknisk baggrund. Derudover har du flere års relevant erhvervserfaring med vægt på risikoanalyser i projekter fra en ikke-finansiel virksomhed. Det kan være en fordel, men er ikke et krav, at du har arbejdet med at skabe sammenhæng mellem kontrakter og forsikring. Hovedsagen er dog, at du er en stærk analytiker og har talent for og erfaring med at sætte dig ind i komplekse og nye problemstillinger – også uden for dit eget fagområde. På grund af jobbets internationale og udadvendte karakter er det et krav, at du har gode kommunikationsevner, ligesom du taler og skriver engelsk på et professionelt niveau.

På det personlige plan falder det dig naturligt at involvere andre i opgaveløsningen, og du formår derfor at involvere projektmedarbejdere og andre relevante fagkompetencer i dine aktiviteter. Du trives i en matrixorganisation, hvor vi arbejder på tværs og også tæt sammen, ligesom du har et personligt drive og den nødvendige struktur, der sikrer, at du kommer i mål alene, hvis det kræves. Samtidig har du et stort overblik, der gør dig i stand til at tilrettelægge og facilitere opgaver med mange deadlines og kontaktpunkter.

Sprog

Der kommunikeres på dansk og engelsk, hvorfor du må mestre begge dele mundtlig og skriftlig.

IT

Du er en erfaren bruger af IT, herunder Excel på højt niveau. Kendskab til SAP vil være en fordel.

Next step

Kunne denne stilling være noget for dig, så upload dit CV allerede i dag.

Birn+PartnersFredericia2019-10-09T00:00:002019-12-02T00:00:00
330125623Projektchef til VejRobot Vil du arbejde med forretningsudvikling og sætte dit præg på en ambitiøs afdeling i vækst? Vi søger en erfaren vejingeniør til en stilling som projektchef og projektleder i vores afdeling for Infrastruktur i MOE Syddanmark. Som projektchef vil du få en central rolle i den fortsatte udvikling og markedsføring af vores ydelser Inden for vejprojektering og infrastruktur. Du vl indgå i en afdeling med høje ambitioner. Som rådgiver indenfor infrastruktur hos MOE er du den kompetente rådgiver, der sikrer bygherren en faciliterende og værdiskabende proces. Vi tilbyder et fagligt stærkt miljø med en bred vifte af kompetencer. I MOE Syddanmark er vi et team på ca. 30 medarbejdere og vi har et mål om at udvikle afdelingen yderligere. Vi arbejder på nuværende tidspunkt med flere spændende opgaver for private bygherrer og kommuner, ligesom vi tager del i de projekter, der genereres i de øvrige afdelinger i huset. MOE er en medarbejderejet virksomhed, og det afspejler sig i alt, hvad vi foretager os. Selvom vi er et veletableret, succesrigt firma, er vi fortsat præget af en nysgerrig iværksætterånd. Vi giver den enkelte medarbejder plads til egen udfoldelse, og med vores flade struktur og åbendørs-kultur er beslutningsvejene korte. Din profil Du har minimum 10 års erfaring indenfor infratruktur, herunder flere års erfaring med projektering inden for vejområdet Du er vant til kundekontakt og har et godt netværk Du har ambitioner om faglig og personlig udvikling Du er kvalitetsbevidst, ansvarsfuld, engageret og har gode kommunikations- og samarbejdsevner Du er positiv af væsen og har et ønske om at bidrage til fællesskabet Du er flydende i dansk både på skrift og i tale Dine primære arbejdsopgaver Du vil fungere som projektleder og projekterende på opgaver for offentlige eller private bygherrer Du vil bidrage til den faglige udvikling gennem samarbejde og vidensdeling med kollegaer og ledere Du vil bidrage til salg og markedsføring af afdelingens ydelser Du vil bidrage til afdelingens videre forretningsudvikling med deltagelse i den strategiske planlægning sammen med forretningschefen Vi tilbyder Mange spændende og udfordrende projekter Et stærkt fagligt netværk med engagerede og kompetente kollegaer En kultur, hvor trivsel, samarbejde og arbejdsforhold prioriteres højt Et dynamisk og inspirerende miljø med rig mulighed for personlig udvikling En arbejdsplads hvor frihed under ansvar er en kerneværdi Gode karrieremuligheder som understøttes af interne uddannelsesforløb i MOE Akademi, hvor vi underviser i ledelse, projektstyring, BIM, og andre faglige områder Attraktive medarbejderforhold med bl.a. sundhedsforsikring, medarbejderbonus, frokostordning, aktive personaleklubber, sports- og kulturarrangementer, årlige studie- og skiture samt en attraktiv lønpakkeVil du arbejde med forretningsudvikling og sætte dit præg på en ambitiøs afdeling i vækst?

Vi søger en erfaren vejingeniør til en stilling som projektchef og projektleder i vores afdeling for Infrastruktur i MOE | Syddanmark. Som projektchef vil du få en central rolle i den fortsatte udvikling og markedsføring af vores ydelser Inden for vejprojektering og infrastruktur.

Du vl indgå i en afdeling med høje ambitioner. Som rådgiver indenfor infrastruktur hos MOE er du den kompetente rådgiver, der sikrer bygherren en faciliterende og værdiskabende proces. Vi tilbyder et fagligt stærkt miljø med en bred vifte af kompetencer. I MOE| Syddanmark er vi et team på ca. 30 medarbejdere og vi har et mål om at udvikle afdelingen yderligere.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt med flere spændende opgaver for private bygherrer og kommuner, ligesom vi tager del i de projekter, der genereres i de øvrige afdelinger i huset.

MOE er en medarbejderejet virksomhed, og det afspejler sig i alt, hvad vi foretager os. Selvom vi er et veletableret, succesrigt firma, er vi fortsat præget af en nysgerrig iværksætterånd. Vi giver den enkelte medarbejder plads til egen udfoldelse, og med vores flade struktur og åbendørs-kultur er beslutningsvejene korte.

Din profil

  • Du har minimum 10 års erfaring indenfor infratruktur, herunder flere års erfaring med projektering inden for vejområdet
  • Du er vant til kundekontakt og har et godt netværk
  • Du har ambitioner om faglig og personlig udvikling
  • Du er kvalitetsbevidst, ansvarsfuld, engageret og har gode kommunikations- og samarbejdsevner
  • Du er positiv af væsen og har et ønske om at bidrage til fællesskabet
  • Du er flydende i dansk både på skrift og i tale

Dine primære arbejdsopgaver

  • Du vil fungere som projektleder og projekterende på opgaver for offentlige eller private bygherrer
  • Du vil bidrage til den faglige udvikling gennem samarbejde og vidensdeling med kollegaer og ledere
  • Du vil bidrage til salg og markedsføring af afdelingens ydelser
  • Du vil bidrage til afdelingens videre forretningsudvikling med deltagelse i den strategiske planlægning sammen med forretningschefen

Vi tilbyder

  • Mange spændende og udfordrende projekter
  • Et stærkt fagligt netværk med engagerede og kompetente kollegaer
  • En kultur, hvor trivsel, samarbejde og arbejdsforhold prioriteres højt
  • Et dynamisk og inspirerende miljø med rig mulighed for personlig udvikling
  • En arbejdsplads hvor ”frihed under ansvar” er en kerneværdi
  • Gode karrieremuligheder som understøttes af interne uddannelsesforløb i MOE | Akademi, hvor vi underviser i ledelse, projektstyring, BIM, og andre faglige områder
  • Attraktive medarbejderforhold med bl.a. sundhedsforsikring, medarbejderbonus, frokostordning, aktive personaleklubber, sports- og kulturarrangementer, årlige studie- og skiture samt en attraktiv lønpakke
MOE A/SFredericia2019-11-15T00:00:002019-12-15T00:00:00
330120593Driftsleder - renseanlæg og transportsystemProfile Har du dét, der skal til for at stå i spidsen for medarbejdere og tekniske installationer i en spændende forsyningsvirksomhed? Er du nytænkende og brænder for at præge fremtidens håndtering af spildevand i en kommune med stort fokus på miljø og klima? Kan du motivere dine medarbejdere og skabe fremdrift? Og har du samtidig bevist, at du kan gøre en forskel i et involverende, relations- og resultatskabende samarbejde med øverste daglige ledelse, kollegaer og samarbejdspartnere på tværs af organisatoriske skel?Så er det måske dig, der skal være vores nye driftsleder til renseanlæg og transportsystem, og måske også dig, der skal bidrage til den spændende udvikling, Assens Forsyning A S befinder sig i. Ny og topmoderne ForsyningsparkAssens Forsyning A S er inde i en rivende udvikling med masser af innovative projekter. I Assens By opfører vi blandt andet en helt ny og topmoderne Forsyningspark med vandværk, renseanlæg, biogasanlæg samt administration, værksted og lager. Vi anlægger også et helt nyt transportsystem til spildevand, som skal gøre det muligt at centralisere al rensning i Assens Kommune på det nye renseanlæg. Samtidig gennemfører vi i stor stil klimatilpasningsprojekter, ligesom vi er langt fremme med at adskille regnvand og spildevand. Alt i alt investerer vi frem til 2030 cirka én milliard kroner i ny infrastruktur i Assens Kommune. Driftsleder til daglig ledelseTil at præge denne udvikling samt til at sikre den daglige drift af rense- og ledningsanlæg i Assens Kommune, søger vi en engageret, selvstændig og ansvarsbevidst driftsleder, som skal varetage den daglige ledelse af de nuværende otte renseanlæg samt 1200 kilometer ledninger med dertilhørende aktiviteter. Vedkommende skal herudover bidrage til at definere fremtidens renseanlæg samt drive anlægget fra 2022, hvor det forventes at stå færdigt. I Assens Forsyning A S er vi omkring 60 engagerede medarbejdere, hvoraf de 14 er beskæftiget inden for spildevand og rensning. Som driftslederen får du ledelsesansvaret og bliver en del af selskabets ledergruppe. Det er derfor en forudsætning, at du har stærke samarbejdsevner, er udadvendt, motiverende, kommunikerende samt besidder en anerkendende og sikker ledelsesstil. Dine primære opgaver:Med de stadigt stigende miljøkrav og forventninger, der stilles til en leder i forhold til drift, udvikling og samarbejde, vil hovedopgaverne være, at sikreat det høje serviceniveau i forhold til kunderne opretholdes og udvikles,stabil drift af renseanlæg og transportsystemet i forhold til miljø, lovgivning og omkostninger,fokus på, at Assens Forsyning A S har en effektiv drift sammenlignet med andre forsyninger,fokus på udvikling i branchen,fastholdelse og udvikling af motivation og arbejdsmoral,tæt og udviklende kommunikation imellem drift og øverste ledelse,opdateringer af instrukser, statistikker og databaser,godt arbejdsmiljø og være arbejdsmiljøgruppeleder,motiverende og udviklende ledelse samt være aktiv deltager i ledergruppen.Det forventes at du hargode forhandlings- og samarbejdsevneren motiverende og resultatorienteret ledelsesstil,god økonomisk forståelse,forandringsvilje samt forståelse for virksomhedskultur,ledelseserfaring fra en driftsorganisation,erfaring fra spildevandsbranchen (ikke et krav, men en fordel) samtforståelse for at tænke på tværs i en virksomhed, der er en del af en større organisationDerudover forventes det, at du er en ærlig og ligefrem person, som trives med en uformel omgangstone. Du kan lide en alsidig hverdag og har evne til at udvikle og implementere ideer samt sikre, at afdelingen er velfungerende. Vi tilbyder diget spændende job i en velfungerende virksomhed,et godt og uformelt arbejdsmiljø,dygtige kollegaer, som lægger vægt på sammenhold og samarbejde, og som du kan sparre med,gode muligheder for efteruddannelse,en høj grad af frihed og fleksibilitet i løsning af arbejdsopgaverneet godt arbejdsklima i et uformelt miljø med kort vej til beslutningerneflextid og gode personaleforhold i øvrigt ØVRIGE FORHOLDUddannelseEn teknisk praktisk baggrund vil være en fordel, med det er personligheden, der vil være afgørendeSprogTaler og forstår dansk samt gerne engelsk på samtaleniveauITGode færdigheder i MS-Office og gerne erfaring med SRO-systemer for eksempel IGSSErfaring med systemer som EnviDrift og EnviTronic vil også være en fordelAflønningLøn- og ansættelsesforhold sker efter gældende kommunal overenskomst og i samarbejde med forhandlingsberettigede organisationTiltrædelseSnarest muligt. Vi venter dog gerne på den rette kandidatAnsøgningSend gerne din ansøgning hurtigst muligt. Stillingen besættes, når den rettet kandidat er fundetAnsøgning, CV samt relevante bilag sendes via knappen Send ansøgning Spørgsmål kan stilles til:Drifts- og projektchef Michael Dissing Nielsen e-mail mdn@assensforsyning.dk eller telefon 2921 1667. Om Assens Forsyning A SVi er en moderne virksomhed, der professionelt og kompetent varetager opgaverne på vand-, spildevand- og affaldsområdet. Vi er et selskab, hvor alle cirka 60 dygtige og engagerede medarbejdere arbejder målrettet for at skabe fremtidsorienterede og bæredygtige løsninger til gavn for miljøet og for borgere og virksomheder i Assens Kommune. Vores vigtigste opgaver er:At levere rent og velsmagende vand med størst mulig forsyningssikkerhedAt håndtere og rense det modtagne regn- og spildevand, så vandet bedst muligt og mest bæredygtigt sendes tilbage til naturenAt sikre genbrug og bortskaffelse af affald til gavn for borgerne og miljøetI vores arbejde, har vi fokus på at yde den bedste service og den højeste grad af forsyningssikkerhed hver dag, døgnet rundt. Vores vision lyder: Aktieselskabet Assens Forsyning vil gøre det bedre end forventet!Vi vil være en åben, dialogsøgende virksomhed, som lægger vægt på at være i front med fokus på økonomi, energi og udnyttelse af råstoffer, samt sikre en høj faglig kompetence og globalt udsyn. Se mere på vores ansøgersite: https: assensforsyning.ofir.com
Har du dét, der skal til for at stå i spidsen for medarbejdere og tekniske installationer i en spændende forsyningsvirksomhed? Er du nytænkende og brænder for at præge fremtidens håndtering af spildevand i en kommune med stort fokus på miljø og klima? Kan du motivere dine medarbejdere og skabe fremdrift? Og har du samtidig bevist, at du kan gøre en forskel i et involverende, relations- og resultatskabende samarbejde med øverste daglige ledelse, kollegaer og samarbejdspartnere på tværs af organisatoriske skel?
Så er det måske dig, der skal være vores nye driftsleder til renseanlæg og transportsystem, og måske også dig, der skal bidrage til den spændende udvikling, Assens Forsyning A/S befinder sig i.

Ny og topmoderne Forsyningspark
Assens Forsyning A/S er inde i en rivende udvikling med masser af innovative projekter. I Assens By opfører vi blandt andet en helt ny og topmoderne Forsyningspark med vandværk, renseanlæg, biogasanlæg samt administration, værksted og lager. Vi anlægger også et helt nyt transportsystem til spildevand, som skal gøre det muligt at centralisere al rensning i Assens Kommune på det nye renseanlæg. Samtidig gennemfører vi i stor stil klimatilpasningsprojekter, ligesom vi er langt fremme med at adskille regnvand og spildevand. Alt i alt investerer vi frem til 2030 cirka én milliard kroner i ny infrastruktur i Assens Kommune.

Driftsleder til daglig ledelse
Til at præge denne udvikling samt til at sikre den daglige drift af rense- og ledningsanlæg i Assens Kommune, søger vi en engageret, selvstændig og ansvarsbevidst driftsleder, som skal varetage den daglige ledelse af de nuværende otte renseanlæg samt 1200 kilometer ledninger med dertilhørende aktiviteter. Vedkommende skal herudover bidrage til at definere fremtidens renseanlæg samt drive anlægget fra 2022, hvor det forventes at stå færdigt.
I Assens Forsyning A/S er vi omkring 60 engagerede medarbejdere, hvoraf de 14 er beskæftiget inden for spildevand og rensning. Som driftslederen får du ledelsesansvaret og bliver en del af selskabets ledergruppe. Det er derfor en forudsætning, at du har stærke samarbejdsevner, er udadvendt, motiverende, kommunikerende samt besidder en anerkendende og sikker ledelsesstil.

Dine primære opgaver:
Med de stadigt stigende miljøkrav og forventninger, der stilles til en leder i forhold til drift, udvikling og samarbejde, vil hovedopgaverne være, at sikre
  • at det høje serviceniveau i forhold til kunderne opretholdes og udvikles,
  • stabil drift af renseanlæg og transportsystemet i forhold til miljø, lovgivning og omkostninger,
  • fokus på, at Assens Forsyning A/S har en effektiv drift sammenlignet med andre forsyninger,
  • fokus på udvikling i branchen,
  • fastholdelse og udvikling af motivation og arbejdsmoral,
  • tæt og udviklende kommunikation imellem drift og øverste ledelse,
  • opdateringer af instrukser, statistikker og databaser,
  • godt arbejdsmiljø og være arbejdsmiljøgruppeleder,
  • motiverende og udviklende ledelse samt være aktiv deltager i ledergruppen.
Det forventes at du har
  • gode forhandlings- og samarbejdsevner
  • en motiverende og resultatorienteret ledelsesstil,
  • god økonomisk forståelse,
  • forandringsvilje samt forståelse for virksomhedskultur,
  • ledelseserfaring fra en driftsorganisation,
  • erfaring fra spildevandsbranchen (ikke et krav, men en fordel) samt
  • forståelse for at tænke på tværs i en virksomhed, der er en del af en større organisation
Derudover forventes det, at du er en ærlig og ligefrem person, som trives med en uformel omgangstone.
Du kan lide en alsidig hverdag og har evne til at udvikle og implementere ideer samt sikre, at afdelingen er velfungerende.

Vi tilbyder dig
  • et spændende job i en velfungerende virksomhed,
  • et godt og uformelt arbejdsmiljø,
  • dygtige kollegaer, som lægger vægt på sammenhold og samarbejde, og som du kan sparre med,
  • gode muligheder for efteruddannelse,
  • en høj grad af frihed og fleksibilitet i løsning af arbejdsopgaverne
  • et godt arbejdsklima i et uformelt miljø med kort vej til beslutningerne
  • flextid og gode personaleforhold i øvrigt 
ØVRIGE FORHOLD
Uddannelse
  • En teknisk/praktisk baggrund vil være en fordel, med det er personligheden, der vil være afgørende
Sprog
  • Taler og forstår dansk samt gerne engelsk på samtaleniveau
IT
  • Gode færdigheder i MS-Office og gerne erfaring med SRO-systemer – for eksempel IGSS
  • Erfaring med systemer som EnviDrift og EnviTronic vil også være en fordel
Aflønning
  • Løn- og ansættelsesforhold sker efter gældende kommunal overenskomst og i samarbejde med forhandlingsberettigede organisation
Tiltrædelse
  • Snarest muligt. Vi venter dog gerne på den rette kandidat
Ansøgning
  • Send gerne din ansøgning hurtigst muligt. Stillingen besættes, når den rettet kandidat er fundet
  • Ansøgning, CV samt relevante bilag sendes via knappen "Send ansøgning"
Spørgsmål kan stilles til:
Drifts- og projektchef Michael Dissing Nielsen
e-mail mdn@assensforsyning.dk eller telefon 2921 1667.

Om Assens Forsyning A/S
Vi er en moderne virksomhed, der professionelt og kompetent varetager opgaverne på vand-, spildevand- og affaldsområdet. Vi er et selskab, hvor alle cirka 60 dygtige og engagerede medarbejdere arbejder målrettet for at skabe fremtidsorienterede og bæredygtige løsninger til gavn for miljøet og for borgere og virksomheder i Assens Kommune.

Vores vigtigste opgaver er:
  • At levere rent og velsmagende vand med størst mulig forsyningssikkerhed
  • At håndtere og rense det modtagne regn- og spildevand, så vandet bedst muligt og mest bæredygtigt sendes tilbage til naturen
  • At sikre genbrug og bortskaffelse af affald til gavn for borgerne og miljøet
I vores arbejde, har vi fokus på at yde den bedste service og den højeste grad af forsyningssikkerhed – hver dag, døgnet rundt.

Vores vision lyder:

”Aktieselskabet Assens Forsyning vil gøre det bedre end forventet!
Vi vil være en åben, dialogsøgende virksomhed, som lægger vægt på at være i front med fokus på økonomi, energi og udnyttelse af råstoffer, samt sikre en høj faglig kompetence og globalt udsyn.”

Se mere på vores ansøgersite: https://assensforsyning.ofir.com

ORS/Small/4ed9844a_logo.pngAssens Forsyning A/SAssens2019-11-13T00:00:002020-01-06T00:00:00
330125883Erfaren Projektleder Søges til boligbyggeriRobot Hos JJ Hansen Huse har vi samlet de bedste kompetencer, og en bred erfaring fra arkitekttegnet boligbyggeri gennem mere end 50 år. Vi har travlt med at opfylde boligdrømme for vores mange kunder, og oplever stor efterspørgsel på vores huse. Derfor søger vi en projektleder, som kan være med til at sikre kvalitet og tryghed. Daglige opgaver Til dagligt vil du, som projektleder hos JJ Hansen Huse, have ansvaret for gennemførelsen af tildelte byggeprojekter. Her vil du komme i tæt kontakt med vores kunder og samarbejdspartnere. Du vil som projektleder skulle stå for alt fra planlægning, styring og koordinering til at aftale byggemøder med kunderne, afleveringsforretninger og opfølgninger. I det daglige forventer vi at du, som projektleder, vil kunne bidrage med at udvikle og skabe en effektiv byggeproces. Om dig Du er omgængelig, udadvendt, initiativrig og trives med ansvar Har altid et godt overblik, selv i de travle perioder, med mange bolde i luften Du er handlekraftig og resultatorienteret Kan kommunikere, lytte og skabe en god konstruktiv dialog Du er erfaren inden for styring og koordinering af boligbyggeri God til IT og digital korrespondance Du har et stærkt samarbejdsgen og er god til at etablere gode relationer Har en god forretningsforståelse og kan sætte dig i kundens sted og forstå deres behov Det er et krav at du bor i rimelig afstand fra virksomheden. Vi tilbyder En spændende arbejdsdag i en dynamisk virksomhed med en god og uformel stemning samt mange engagerede kollegaer. Vi tilbyder løn i overensstemmelse med dine kvalifikationer, velordnede ansættelsesforhold, firmatelefon samt pensions- og sundhedsordning. Arbejdssted H.C. Ørsteds Vej 18, 6000 Kolding Ansøgning Alle ansøgninger behandles løbende og fortroligt. Hvis denne stilling har din interesse, opfordres du til at søge stillingen hurtigst muligt. Du søger stillingen ved at sende din ansøgning og dit CV til mail@jjhansen.dk Har du yderligere spørgsmål til stillingen, kan du rette henvendelse via. tlf. 75 55 16 57

 

Hos JJ Hansen Huse har vi samlet de bedste kompetencer, og en bred erfaring fra arkitekttegnet boligbyggeri gennem mere end 50 år.

Vi har travlt med at opfylde boligdrømme for vores mange kunder, og oplever stor efterspørgsel på vores huse. Derfor søger vi en projektleder, som kan være med til at sikre kvalitet og tryghed. 

Daglige opgaver

Til dagligt vil du, som projektleder hos JJ Hansen Huse, have ansvaret for gennemførelsen af tildelte byggeprojekter. Her vil du komme i tæt kontakt med vores kunder og samarbejdspartnere. 

Du vil som projektleder skulle stå for alt fra planlægning, styring og koordinering til at aftale byggemøder med kunderne, afleveringsforretninger og opfølgninger.

I det daglige forventer vi at du, som projektleder, vil kunne bidrage med at udvikle og skabe en effektiv byggeproces.

Om dig

–  Du er omgængelig, udadvendt, initiativrig og trives med ansvar

–  Har altid et godt overblik, selv i de travle perioder, med mange bolde i luften

–  Du er handlekraftig og resultatorienteret

–  Kan kommunikere, lytte og skabe en god konstruktiv dialog

–  Du er erfaren inden for styring og koordinering af boligbyggeri

–  God til IT og digital korrespondance

–  Du har et stærkt samarbejdsgen og er god til at etablere gode relationer

–  Har en god forretningsforståelse og kan sætte dig i kundens sted og forstå deres behov

Det er et krav at du bor i rimelig afstand fra virksomheden.

Vi tilbyder

En spændende arbejdsdag i en dynamisk virksomhed med en god og uformel stemning samt mange engagerede kollegaer.

Vi tilbyder løn i overensstemmelse med dine kvalifikationer, velordnede ansættelsesforhold, firmatelefon samt pensions- og sundhedsordning.

Arbejdssted

H.C. Ørsteds Vej 18, 6000 Kolding

Ansøgning

Alle ansøgninger behandles løbende og fortroligt. Hvis denne stilling har din interesse, opfordres du til at søge stillingen hurtigst muligt. Du søger stillingen ved at sende din ansøgning og dit CV til mail@jjhansen.dk

Har du yderligere spørgsmål til stillingen, kan du rette henvendelse via. tlf. 75 55 16 57

JJ HANSEN HUSE A/SKolding2019-11-18T00:00:002019-12-31T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Projektleder søges til Tømrer -og Snedker virksomhed på Fyn ...

NYGAARD & CO. v/Ove Nygaard

Aarup
Projektleder søges til Tømrer og Snedker virksomhed på Fyn Projektleder For vores kunde, Lebæk A S Tømrer og Snedkerfirma, søger vi en dygtig og engageret profil som har lyst til at arbejde i en udviklende virksomhed inden for tømrer og snedkerfaget...
Indrykket:30. oktober 2019
Udløbsdato:30. november 2019

Enterprise Risk Manager

Birn+Partners

Fredericia
Enterprise Risk Manager Er du Risk Manager og har du lyst til at være involveret i et gasanlægsprojekt i milliardklassen, som skal bidrage til at udvikle det indre marked for gas og styrke forsyningssikkerheden i Europa? Vil du være del af en stor v...
Indrykket:9. oktober 2019
Udløbsdato:2. december 2019

Projektchef til Vej

MOE A/S

Fredericia
Vil du arbejde med forretningsudvikling og sætte dit præg på en ambitiøs afdeling i vækst? Vi søger en erfaren vejingeniør til en stilling som projektchef og projektleder i vores afdeling for Infrastruktur i MOE Syddanmark. Som projektchef vil du få...
Indrykket:15. november 2019
Udløbsdato:15. december 2019

Driftsleder - renseanlæg og transportsystem

Assens Forsyning A/S

Assens
Har du dét, der skal til for at stå i spidsen for medarbejdere og tekniske installationer i en spændende forsyningsvirksomhed? Er du nytænkende og brænder for at præge fremtidens håndtering af spildevand i en kommune med stort fokus på miljø og klim...
Indrykket:13. november 2019
Udløbsdato:6. januar 2020

Erfaren Projektleder Søges til boligbyggeri

JJ HANSEN HUSE A/S

Kolding
Hos JJ Hansen Huse har vi samlet de bedste kompetencer, og en bred erfaring fra arkitekttegnet boligbyggeri gennem mere end 50 år. Vi har travlt med at opfylde boligdrømme for vores mange kunder, og oplever stor efterspørgsel på vores huse. Derfor s...
Indrykket:18. november 2019
Udløbsdato:31. december 2019