Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Projektleder til Brobygning Middelfart

Har du lyst til at være en central spiller i den fremtidige udvikling af Middelfart? Forstår du at strukturere, facilitere og spille vidt forskellige samarbejdspartnere gode - i komplekse processer med mange interessenter? Er du typen, der kan prioritere, fange de bedste idéer og få ting til at ske? Så er du måske den nye projektleder i Brobygning Middelfart

I Middelfart Kommune, hvor broerne forbinder øst og vest, er der gang i en rivende udvikling. Her mærkes væksten, og der indgås hver dag nye partnerskaber, der fremmer en positiv og bæredygtig udvikling. Med  udgangspunkt i, at erhvervsudvikling, attraktivitet og fremtidens vækst og velfærd er tæt forbundet, har Middelfart Erhvervsråd, VisitMiddelfart, Middelfart Handel og Middelfart Kommune etableret Brobygning Middelfart. En ny organisation, der -  sammen med sekretariaterne for de tre erhvervsforeninger og Middelfart Kommune - skal arbejde på at udnytte det fulde potentiale i en række eksisterende aktiviteter og events, være med til at udvikle nye og frem for alt bygge broer

Sådan arbejder vi
Navnet Brobygning Middelfart er valgt, fordi broerne er en del af Middelfarts identitet. Både konkret og fysisk som de imponerende bygningsværker, de er. Og billedligt som forbindelse mellem fortid, nutid og fremtid,  mellem erhvervsliv, borgere og kommune, mellem idé og handling og frem for alt mellem mennesker.

Brobygning Middelfart er derfor mere end navnet på en organisation. Det er måden, vi ønsker at arbejde på. Inden for en række strategiske temaer herunder byudvikling, attraktivitet, events og fortælling skal Brobygning Middelfart være med til at udvikle det eksisterende, hjælpe på vej og forbinde aktører på nye måder. 

Det står vi på
Netop netværk og det at løfte i samlet flok er den del af Middelfarts dna. Sammen med den bæredygtige tilgang til udvikling er det en grundpille i Brobygning Middelfarts arbejde.

Det betyder, at du som projektleder i Brobygning Middelfart skal få energi af at spille andre gode. Både erhvervsliv, foreninger, borgere med de gode idéer, den kommunale organisation og samarbejdspartnere. I Middelfart er der nemlig allerede rigtig mange, der gør et stort og godt stykke arbejde for at skabe liv og oplevelser.

Den ideelle kandidat til jobbet som projektleder i Brobygning Middelfart er:

  • en dygtig og erfaren projektleder, der formår at strukturere og konkretisere vilde tanker og flyvske idéer, og som har værktøjskassen i orden
  • en handlingsorienteret og energisk person, der får ting til at ske
  • udstyret med is i maven og holder køligt overblik i - og over - flere sideløbende udviklingsprocesser, hvor en spraglet flok af engagerede interessenter sammen skal finde de handlinger, der skaber værdi og løfter det eksisterende
  • nysgerrig og lyttende, tænker i helheder og formår at se intentionen bag både ønsker og modstand
  • tydelig og velformuleret i sin kommunikation både mundtligt og skriftligt 
  • med på at tage fat og spille på hele banen fra strategi til handling også når udfordringer skal fikses med kiler og gaffa, møder skal bookes og sålerne slides med hårdt benarbejde

Brobygning Middelfart er en ny organisation. Som projektleder får du et tæt samarbejde med foreningens direktør (som skriver brobygger på det visitkort, der endnu ikke er lavet), og du skal være med til at udvikle og konkretisere arbejdet og opbygge samarbejdet med de relevante aktører.

Du får et tæt samarbejde med medarbejdere og ledere i Middelfart Erhvervscenter, VisitMiddelfart og Middelfart Handel og pr. 1. november flytter alle sammen i åbne lokaler i Nygade få meter fra Middelfarts gågade.

Din opgaveportefølje bliver bred og vil ud over projektledelse og koordinering bl.a. komme til at omfatte f.eks. fundraising (her er erfaring en klar fordel)

Frister, formelt og praktisk
Du vil blive ansat som projektleder i Brobygning Middelfart med reference til direktør Lene Lawaetz. Frem til 1. november vil hovedparten af din arbejdstid være med udgangspunkt i Middelfart Rådhus, Erhvervscenteret på Mandal Allé og KulturØen, indtil 1. november, hvor alle flytter sammen på fælles adresse. 

Stillingen er på 37 timer ugentligt og løn- og ansættelsesvilkår forhandles i henhold til relevant overenskomst.

Hvis du vil vide mere, kan du kontakte brobygger (direktør) Lene Lawaetz på telefonnummer 51501157.

Send ansøgning via funktionen "Send ansøgning".

Der afholdes samtaler løbende til den rette kandidat til stillingen er fundet.
Tiltrædelse snarest muligt.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330024743Phoenix-75dd1a9d12019-05-15T15:01:26.120Projektleder til Brobygning Middelfart

Har du lyst til at være en central spiller i den fremtidige udvikling af Middelfart? Forstår du at strukturere, facilitere og spille vidt forskellige samarbejdspartnere gode - i komplekse processer med mange interessenter? Er du typen, der kan prioritere, fange de bedste idéer og få ting til at ske? Så er du måske den nye projektleder i Brobygning Middelfart

I Middelfart Kommune, hvor broerne forbinder øst og vest, er der gang i en rivende udvikling. Her mærkes væksten, og der indgås hver dag nye partnerskaber, der fremmer en positiv og bæredygtig udvikling. Med  udgangspunkt i, at erhvervsudvikling, attraktivitet og fremtidens vækst og velfærd er tæt forbundet, har Middelfart Erhvervsråd, VisitMiddelfart, Middelfart Handel og Middelfart Kommune etableret Brobygning Middelfart. En ny organisation, der -  sammen med sekretariaterne for de tre erhvervsforeninger og Middelfart Kommune - skal arbejde på at udnytte det fulde potentiale i en række eksisterende aktiviteter og events, være med til at udvikle nye og frem for alt bygge broer

Sådan arbejder vi
Navnet Brobygning Middelfart er valgt, fordi broerne er en del af Middelfarts identitet. Både konkret og fysisk som de imponerende bygningsværker, de er. Og billedligt som forbindelse mellem fortid, nutid og fremtid,  mellem erhvervsliv, borgere og kommune, mellem idé og handling og frem for alt mellem mennesker.

Brobygning Middelfart er derfor mere end navnet på en organisation. Det er måden, vi ønsker at arbejde på. Inden for en række strategiske temaer herunder byudvikling, attraktivitet, events og fortælling skal Brobygning Middelfart være med til at udvikle det eksisterende, hjælpe på vej og forbinde aktører på nye måder. 

Det står vi på
Netop netværk og det at løfte i samlet flok er den del af Middelfarts dna. Sammen med den bæredygtige tilgang til udvikling er det en grundpille i Brobygning Middelfarts arbejde.

Det betyder, at du som projektleder i Brobygning Middelfart skal få energi af at spille andre gode. Både erhvervsliv, foreninger, borgere med de gode idéer, den kommunale organisation og samarbejdspartnere. I Middelfart er der nemlig allerede rigtig mange, der gør et stort og godt stykke arbejde for at skabe liv og oplevelser.

Den ideelle kandidat til jobbet som projektleder i Brobygning Middelfart er:

  • en dygtig og erfaren projektleder, der formår at strukturere og konkretisere vilde tanker og flyvske idéer, og som har værktøjskassen i orden
  • en handlingsorienteret og energisk person, der får ting til at ske
  • udstyret med is i maven og holder køligt overblik i - og over - flere sideløbende udviklingsprocesser, hvor en spraglet flok af engagerede interessenter sammen skal finde de handlinger, der skaber værdi og løfter det eksisterende
  • nysgerrig og lyttende, tænker i helheder og formår at se intentionen bag både ønsker og modstand
  • tydelig og velformuleret i sin kommunikation både mundtligt og skriftligt 
  • med på at tage fat og spille på hele banen fra strategi til handling også når udfordringer skal fikses med kiler og gaffa, møder skal bookes og sålerne slides med hårdt benarbejde

Brobygning Middelfart er en ny organisation. Som projektleder får du et tæt samarbejde med foreningens direktør (som skriver brobygger på det visitkort, der endnu ikke er lavet), og du skal være med til at udvikle og konkretisere arbejdet og opbygge samarbejdet med de relevante aktører.

Du får et tæt samarbejde med medarbejdere og ledere i Middelfart Erhvervscenter, VisitMiddelfart og Middelfart Handel og pr. 1. november flytter alle sammen i åbne lokaler i Nygade få meter fra Middelfarts gågade.

Din opgaveportefølje bliver bred og vil ud over projektledelse og koordinering bl.a. komme til at omfatte f.eks. fundraising (her er erfaring en klar fordel)

Frister, formelt og praktisk
Du vil blive ansat som projektleder i Brobygning Middelfart med reference til direktør Lene Lawaetz. Frem til 1. november vil hovedparten af din arbejdstid være med udgangspunkt i Middelfart Rådhus, Erhvervscenteret på Mandal Allé og KulturØen, indtil 1. november, hvor alle flytter sammen på fælles adresse. 

Stillingen er på 37 timer ugentligt og løn- og ansættelsesvilkår forhandles i henhold til relevant overenskomst.

Hvis du vil vide mere, kan du kontakte brobygger (direktør) Lene Lawaetz på telefonnummer 51501157.

Send ansøgning via funktionen "Send ansøgning".

Der afholdes samtaler løbende til den rette kandidat til stillingen er fundet.
Tiltrædelse snarest muligt.

2019-06-03T16:56:30.887 Har du lyst til at være en central spiller i den fremtidige udvikling af Middelfart? Forstår du at strukturere, facilitere og spille vidt forskellige samarbejdspartnere gode - i komplekse processer med mange interessenter? Er du typen, der kan prioritere, fange de bedste idéer og få ting til at ske? Så er du måske den nye projektleder i Brobygning Middelfart I Middelfart Kommune, hvor broerne forbinder øst og vest, er der gang i en rivende udvikling. Her mærkes væksten, og der indgås hver dag nye partnerskaber, der fremmer en positiv og bæredygtig udvikling. Med udgangspunkt i, at erhvervsudvikling, attraktivitet og fremtidens vækst og velfærd er tæt forbundet, har Middelfart Erhvervsråd, VisitMiddelfart, Middelfart Handel og Middelfart Kommune etableret Brobygning Middelfart. En ny organisation, der - sammen med sekretariaterne for de tre erhvervsforeninger og Middelfart Kommune - skal arbejde på at udnytte det fulde potentiale i en række eksisterende aktiviteter og events, være med til at udvikle nye og frem for alt bygge broer Sådan arbejder vi Navnet Brobygning Middelfart er valgt, fordi broerne er en del af Middelfarts identitet. Både konkret og fysisk som de imponerende bygningsværker, de er. Og billedligt som forbindelse mellem fortid, nutid og fremtid, mellem erhvervsliv, borgere og kommune, mellem idé og handling og frem for alt mellem mennesker. Brobygning Middelfart er derfor mere end navnet på en organisation. Det er måden, vi ønsker at arbejde på. Inden for en række strategiske temaer herunder byudvikling, attraktivitet, events og fortælling skal Brobygning Middelfart være med til at udvikle det eksisterende, hjælpe på vej og forbinde aktører på nye måder. Det står vi på Netop netværk og det at løfte i samlet flok er den del af Middelfarts dna. Sammen med den bæredygtige tilgang til udvikling er det en grundpille i Brobygning Middelfarts arbejde. Det betyder, at du som projektleder i Brobygning Middelfart skal få energi af at spille andre gode. Både erhvervsliv, foreninger, borgere med de gode idéer, den kommunale organisation og samarbejdspartnere. I Middelfart er der nemlig allerede rigtig mange, der gør et stort og godt stykke arbejde for at skabe liv og oplevelser. Den ideelle kandidat til jobbet som projektleder i Brobygning Middelfart er: en dygtig og erfaren projektleder, der formår at strukturere og konkretisere vilde tanker og flyvske idéer, og som har værktøjskassen i orden en handlingsorienteret og energisk person, der får ting til at ske udstyret med is i maven og holder køligt overblik i - og over - flere sideløbende udviklingsprocesser, hvor en spraglet flok af engagerede interessenter sammen skal finde de handlinger, der skaber værdi og løfter det eksisterende nysgerrig og lyttende, tænker i helheder og formår at se intentionen bag både ønsker og modstand tydelig og velformuleret i sin kommunikation både mundtligt og skriftligt med på at tage fat og spille på hele banen fra strategi til handling også når udfordringer skal fikses med kiler og gaffa, møder skal bookes og sålerne slides med hårdt benarbejde Brobygning Middelfart er en ny organisation. Som projektleder får du et tæt samarbejde med foreningens direktør (som skriver brobygger på det visitkort, der endnu ikke er lavet), og du skal være med til at udvikle og konkretisere arbejdet og opbygge samarbejdet med de relevante aktører. Du får et tæt samarbejde med medarbejdere og ledere i Middelfart Erhvervscenter, VisitMiddelfart og Middelfart Handel og pr. 1. november flytter alle sammen i åbne lokaler i Nygade få meter fra Middelfarts gågade. Din opgaveportefølje bliver bred og vil ud over projektledelse og koordinering bl.a. komme til at omfatte f.eks. fundraising (her er erfaring en klar fordel) Frister, formelt og praktisk Du vil blive ansat som projektleder i Brobygning Middelfart med reference til direktør Lene Lawaetz. Frem til 1. november vil hovedparten af din arbejdstid være med udgangspunkt i Middelfart Rådhus, Erhvervscenteret på Mandal Allé og KulturØen, indtil 1. november, hvor alle flytter sammen på fælles adresse. Stillingen er på 37 timer ugentligt og løn- og ansættelsesvilkår forhandles i henhold til relevant overenskomst. Hvis du vil vide mere, kan du kontakte brobygger (direktør) Lene Lawaetz på telefonnummer 51501157. Send ansøgning via funktionen Send ansøgning . Der afholdes samtaler løbende til den rette kandidat til stillingen er fundet. Tiltrædelse snarest muligt.10Phoenix75dd1a9d10pr. time00000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-13T00:00:0000010EuropaDanmarkFyn & Sydfynske øerFynMiddelfart3527978Brobygning Middelfart11Nygade 25500MiddelfartDKDanmark0lene@udviklingmiddelfart.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent761368PhoenixPremium01114-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=75dd1a9dhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=75dd1a9dhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=75dd1a9d&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=75dd1a9d&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/5.jpgEr projektledelse noget for dig? Søg jobbet som projektleder til Brobygning Middelfart i dag.12008001Dansk3Læse/ tale213111Projektleder0Øvrige6Ledelse25Offentlig administration361824125lene@udviklingmiddelfart.dklene@udviklingmiddelfart.dkDanmark330047292Projektleder til metalbranchen - Vikariat til ugerne 28, 29 og 30 - Odense!Robot Sommerens travlhed står for døren og vores kunde har brug for en projektleder i ugerne 28, 29 og 30. Om vores kunde: Kunden har mange års erfaring i metal- og stålbranchen med både konstruktion, fremstilling og montage. De er specialiseret i blandt andet produktion af CIP spjæld, filterhuse, hængeplatforme, fødevareanlæg og spildevandsanlæg i højeste kvalitet. Virksomheden tilbyder: Den nye vikar bliver en del af et uformelt miljø bestående af 15 smede på værkstedet og 8 personer på kontoret. Arbejdsmiljøet er præget af en god og ordentlig omgangstone, hvor der sættes pris på humor i hverdagen. Kvalifikationer: • Superbruger i Inventor. • Stor erfaring i udfoldning, tyndplade. • Erfaring i udarbejdelse af dxf-filer (filer til laserskæring). • Generel kendskab til metalbranchen. • Kunne begå sig i Office pakken. • Ad hoc opgaver af teknisk karakter. Den ideelle person har en håndværksuddannelse samt en kortere videregående uddannelse som teknisk tegner, teknisk designer, maskintekniker eller produktionsteknolog. Yderligere informationer: Ønsker du yderligere informationer om jobbet er du velkommen til at kontakte Flemming Kjær på tlf. 60 18 84 61 Ansøgningen og CV sendes til: Kjær Vikar og Rekruttering Drejervænget 8 5610 Assens Tlf: 60 18 84 61 Mail: job@kvr.nu www.kvr.nu Ref. Projektleder Odense Stillingen skal besættes hurtigst muligt og der vil løbende blive afholdt samtaler, så vent ikke for længe med at søge jobbet.

Sommerens travlhed står for døren og vores kunde har brug for en projektleder i ugerne 28, 29 og 30.

Om vores kunde:

Kunden har mange års erfaring i metal- og stålbranchen med både konstruktion, fremstilling og montage.
De er specialiseret i blandt andet produktion af CIP spjæld, filterhuse, hængeplatforme, fødevareanlæg og spildevandsanlæg i højeste kvalitet.

Virksomheden tilbyder:
Den nye vikar bliver en del af et uformelt miljø bestående af 15 smede på værkstedet og 8 personer på kontoret. Arbejdsmiljøet er præget af en god og ordentlig omgangstone, hvor der sættes pris på humor i hverdagen.

Kvalifikationer:
• Superbruger i Inventor.
• Stor erfaring i udfoldning, tyndplade.
• Erfaring i udarbejdelse af dxf-filer (filer til laserskæring).
• Generel kendskab til metalbranchen.
• Kunne begå sig i Office pakken.
• Ad hoc opgaver af teknisk karakter.

Den ideelle person har en håndværksuddannelse samt en kortere videregående uddannelse som teknisk tegner, teknisk designer, maskintekniker eller produktionsteknolog.

Yderligere informationer:
Ønsker du yderligere informationer om jobbet er du velkommen til at kontakte Flemming Kjær på tlf. 60 18 84 61
Ansøgningen og CV sendes til:

Kjær Vikar og Rekruttering
Drejervænget 8
5610 Assens

Tlf: 60 18 84 61
Mail: job@kvr.nu
www.kvr.nu

Ref. Projektleder Odense

Stillingen skal besættes hurtigst muligt og der vil løbende blive afholdt samtaler, så vent ikke for længe med at søge jobbet.

Kjær Vikar og RekrutteringOdense C2019-06-23T00:00:002019-07-07T00:00:00
330013907Projektleder - EL - Dansk Installations TeknikRobot Har du erfaring med projektstyring og byggesager? Har du erfaring med projektledelse inden for El? Ønsker du at lede el-arbejdet i et team bestående af elektrikere? Har du erfaring fra branchen? Er du uddannet el-installatør eller har du anden relevant uddannelse? Så er du måske den kandidat, som AMBIZZION ApS søger for vores kunde, Dansk Installations Teknik A S. OM STILLINGEN Som led i Dansk Installation Tekniks fortsatte udvikling søges til en nyoprettet stilling en projektleder inden for El. Du får reference til afdelingschefen, og din arbejdsplads bliver på domicilet i Odense. Dit fokus bliver projektstyring i relation til byggesager. Igennem projekterne får du tæt samarbejde med interne og eksterne samarbejdspartnere. PRIM RE ARBEJDSOPGAVER Projektstyring på byggesager Økonomistyring på byggesager Udføre løbende fagtilsyn Byggemøder Kontakt til bygherrer og entreprenører Sparring med ledelsen FAGLIG PROFIL Minimum 5 års erfaring med projektledelse inden for El Faglig uddannelse som el-installatør er at foretrække, men anden el-uddannelse kan også være en mulighed Erfaring med projektstyring generelt er et krav Erfaring fra branchen eller relateret branche er at foretrække Rutineret bruger af MS Office pakken PERSONLIG PROFIL Som person er du: Målorienteret og handlekraftig Engageret, robust og god til at tage ansvar Samarbejdsorienteret og en udadvendt kundeorienteret profil Struktureret og systematisk En god kollega, der deler viden med dine kollegaer og skaber tillid VI TILBYDER En attraktiv stilling med stor indflydelse på din hverdag. En handlingsorienteret sund virksomhed med en udpræget holdånd, hvor fælles mål på tværs af faglighed er i fokus. Du bliver en del af en flad og uformel organisation med korte beslutningsgange og med gode personlige og faglige udviklingsmuligheder. N STE STEP Send ansøgning og CV via nedenstående link. https: podio.com webforms 22476894 1584438 Ansøgninger behandles løbende. Ring meget gerne til AMBIZZION, Lars Bøgelund tlf. 6037 5723 eller send en e-mail på lb@ambizzion.dk. OM DANSK INSTALLATIONS TEKNIK Dansk Installations Teknik A S leverer alt, lige fra komplette teknikentrepriser på store byggesager til små serviceopgaver for privat og erhverv, inden for VVS, Ventilation, El og Blik. Virksomheden har den styrke, der skal til for at sikre den bedst mulige rådgivning, kvalitet og service inden for VVS, Ventilation, El og Blik.

Har du erfaring med projektstyring og byggesager? Har du erfaring med projektledelse inden for El?  Ønsker du at lede el-arbejdet i et team bestående af elektrikere? Har du erfaring fra branchen? Er du uddannet el-installatør eller har du anden relevant uddannelse? Så er du måske den kandidat, som AMBIZZION ApS søger for vores kunde, Dansk Installations Teknik A/S.

OM STILLINGEN

Som led i Dansk Installation Tekniks fortsatte udvikling søges til en nyoprettet stilling en projektleder inden for El. Du får reference til afdelingschefen, og din arbejdsplads bliver på domicilet i Odense.

Dit fokus bliver projektstyring i relation til byggesager. Igennem projekterne får du tæt samarbejde med interne og eksterne samarbejdspartnere.

PRIMÆRE ARBEJDSOPGAVER

  • Projektstyring på byggesager
  • Økonomistyring på byggesager
  • Udføre løbende fagtilsyn
  • Byggemøder
  • Kontakt til bygherrer og entreprenører
  • Sparring med ledelsen

FAGLIG PROFIL

  • Minimum 5 års erfaring med projektledelse inden for El
  • Faglig uddannelse som el-installatør er at foretrække, men anden el-uddannelse kan også være en mulighed
  • Erfaring med projektstyring generelt er et krav
  • Erfaring fra branchen eller relateret branche er at foretrække
  • Rutineret bruger af MS Office pakken

PERSONLIG PROFIL
Som person er du:

  • Målorienteret og handlekraftig
  • Engageret, robust og god til at tage ansvar
  • Samarbejdsorienteret og en udadvendt kundeorienteret profil
  • Struktureret og systematisk
  • En god kollega, der deler viden med dine kollegaer og skaber tillid

VI TILBYDER

En attraktiv stilling med stor indflydelse på din hverdag. En handlingsorienteret sund virksomhed med en udpræget holdånd, hvor fælles mål på tværs af faglighed er i fokus. Du bliver en del af en flad og uformel organisation med korte beslutningsgange og med gode personlige og faglige udviklingsmuligheder.

NÆSTE STEP

Send ansøgning og CV via nedenstående link. https://podio.com/webforms/22476894/1584438 Ansøgninger behandles løbende.

Ring meget gerne til AMBIZZION, Lars Bøgelund – tlf. 6037 5723 eller send en e-mail på lb@ambizzion.dk.

OM DANSK INSTALLATIONS TEKNIK

Dansk Installations Teknik A/S leverer alt, lige fra komplette teknikentrepriser på store byggesager til små serviceopgaver for privat og erhverv, inden for VVS, Ventilation, El og Blik. Virksomheden har den styrke, der skal til for at sikre den bedst mulige rådgivning, kvalitet og service inden for VVS, Ventilation, El og Blik.

 

Ambizzion ApSTommerup2019-04-30T00:00:002019-06-25T00:00:00
330046905Project Design Leader - HardwareRobot Project Design Lead for Electromechanical Energy Solutions Would you like to be at the forefront of the IoT and battery-driven technology and at the same time be part of delivering pioneering and green power solutions? As our Project Design Lead, you get to serve as Lead for customer specific projects in a collaboration with project teams in China Denmark. You will liaise between Product Development teams, the global Program Manager, other external stakeholders and customers as you play a key role in creating uninterruptible power supply systems (UPS). Our customers are primarily high profile Datacentres, Colocation and production plants. Lead successful Product Development and happy participants We are in the process of developing a new platform for our UPS solutions, and you will as part of a new product project be responsible for driving the execution of the project with in the Product Development organisation, which involve both brand new innovations as well as reuse of existing designs. Thus, the majority of your time will be spent on tasks, which includes: Lead the translation of Offer Requirements to Product System Specifications Verification plans, by grouping structed Work Packaged and estimating effort in collaboration with Functional leads. Lead the Project Development teams (dotted line) and be accountable for product system performance, cost and delivery on time. Negotiate contract and terms for 3rd party work testing and be responsible for the budget and spend of the Product Development project. Collaborate effectively with other functions within projects, e.g. Marketing, other PDLs and system architects when part of a larger system project. Organize lead Design, Service Manufactory Reviews Many career opportunities and focus on development At Schneider Electric, we want the best employees. That is why we do not compromise on education and personal development, and we work targeted and structured with educational plans from day 1. As Project Design Lead, you will constantly develop your professional competencies and focus on your personal development. A dedicated leader to lead our Project Execution As a person - and a leader - you have excellent communication skills that enable you to collaborate effectively in a global organisation across borders, functions and seniority. You get fuelled by working with complexity and challenging tasks. You are a straightforward team player, you are passionate about developing new technologies, and you have a strong commercial sense. Help solve the world s energy challenge Access to energy is a basic human right a right we bring to places that previously had no energy. As the demand for energy grows in a connected world, it is more important than ever to protect critical information and data. At Schneider Electric, you will join 140,000 colleagues around the world in contributing to our commitment to redefine energy management, keep data secure and address the energy dilemma for a more sustainable planet. Check this out to learn more about our technologies. Want to know more about the position? If you have any questions regarding the position, you are welcome to contact Architecture Project Director, 3phase Power, Michael Pedersen at 45 2527 5433. Read more about us and meet some of our employees at www.se.com. Please apply before June 30th 2019 Please send us your motivated cover letter, CV and diplomas. We look forward to hearing from you!

Project Design Lead for Electromechanical Energy Solutions

Would you like to be at the forefront of the IoT and battery-driven technology and at the same time be part of delivering pioneering and green power solutions?

As our Project Design Lead, you get to serve as Lead for customer specific projects in a collaboration with project teams in China & Denmark. You will liaise between Product Development teams, the global Program Manager, other external stakeholders and customers as you play a key role in creating uninterruptible power supply systems (UPS). Our customers are primarily high profile Datacentres, Colocation and production plants.

Lead successful Product Development and happy participants We are in the process of developing a new platform for our UPS solutions, and you will as part of a new product project be responsible for driving the execution of the project with in the Product Development organisation, which involve both brand new innovations as well as reuse of existing designs. Thus, the majority of your time will be spent on tasks, which includes:

  • Lead the translation of Offer Requirements to Product/System Specifications & Verification plans, by grouping & structed Work Packaged and estimating effort in collaboration with Functional leads.
  • Lead the Project Development teams (dotted line) and be accountable for product/system performance, cost and delivery on time.
  • Negotiate contract and terms for 3rd party work/testing and be responsible for the budget and spend of the Product Development project.
  • Collaborate effectively with other functions within projects, e.g. Marketing, other PDLs and system architects when part of a larger system project.
  • Organize & lead Design, Service & Manufactory Reviews

Many career opportunities and focus on development

At Schneider Electric, we want the best employees. That is why we do not compromise on education and personal development, and we work targeted and structured with educational plans from day 1. As Project Design Lead, you will constantly develop your professional competencies and focus on your personal development.

 

A dedicated leader to lead our Project Execution  As a person - and a leader - you have excellent communication skills that enable you to collaborate effectively in a global organisation across borders, functions and seniority. You get fuelled by working with complexity and challenging tasks. You are a straightforward team player, you are passionate about developing new technologies, and you have a strong commercial sense.

Help solve the world's energy challenge  Access to energy is a basic human right; a right we bring to places that previously had no energy. As the demand for energy grows in a connected world, it is more important than ever to protect critical information and data.

At Schneider Electric, you will join 140,000 colleagues around the world in contributing to our commitment to redefine energy management, keep data secure and address the energy dilemma for a more sustainable planet. Check this out to learn more about our technologies.

Want to know more about the position?  If you have any questions regarding the position, you are welcome to contact Architecture & Project Director, 3phase Power, Michael Pedersen at +45 2527 5433.

Read more about us and meet some of our employees at www.se.com.  

Please apply before June 30th 2019 Please send us your motivated cover letter, CV and diplomas. We look forward to hearing from you!

SCHNEIDER ELECTRIC IT DENMARK ApSKolding2019-06-20T00:00:002019-06-30T00:00:00
330046716Digital projektleder og teamkoordinatorRobot Genopslag Vil du arbejde med digital udvikling og strategi for en af Danmarks største uddannelsesinstitutioner? Hvorfor har vi brug for dig? UCL uddanner de mennesker, der skaber fremtidens erhvervsliv og velfærdssamfund. Derfor er det afgørende at tiltrække de absolut bedste og mest motiverede studerende til vores mange uddannelser og tilbud. Det kræver et stærk digitalt fundament baseret på skarpe platforme og det rigtige indhold. Her kommer du i samarbejde med kommunikationschefen og en række dygtige kollegaer til at spille en vigtig rolle på det digitale område. Om jobbet Vi har en markant digital ambition, som kalder på et behov for stærke kompetencer i digitalisering, kommunikation og strategi. Derfor har vi brug en erfaren digital projektleder og teamkoordinator. Fra starten vil en primær opgave være at målrette udviklingen af vores website ucl.dk i samarbejde med webteamet og eksterne samarbejdspartnere og leverandører. Du får ansvaret for at sikre god leverandørstyring, interessenthåndtering, kvalitetssikring og koordination af webteamets opgaver. Samtidig vil du fungere som sparringspartner og rådgiver for UCL kommunikationschefen i forhold til digital kommunikation. Vi lover en spændende arbejdsplads med en meget bred vifte af fagligheder, der i samarbejde bringer viden og innovation i anvendelse og søger nye løsninger på tværs af organisationen. Din baggrund og kompetencer Du skal have indgående erfaring med at styre og koordinere udviklingen af et stort website med mange målgrupper. Desuden skal du have konkret erfaring med at arbejde i teams, og du må meget gerne have erfaring som teamkoordinator. Vi ser gerne, at du har erfaring med: Udvikling og implementering af digitale strategier, der tager afsæt i brugernes behov og sikrer optimal synergi mellem eksisterende og kommende platforme Erfaring med at skabe digitale løsninger, der styrker forretningen og sikrer gode digitale brugerrejser En holdning til hvordan man i samarbejde med interne og eksterne partnere skaber UI UX-løsninger. Der gør indtryk og skaber resultater Erfaring med digital projektledelse og samarbejde med eksterne leverandører Teknisk indsigt og en dybfølt interesse for digitale tendenser og fremtidens udviklingspotentialer Stærke kommunikative og analytiske evner Organisatorisk indsigt og forståelse for, hvordan man sikrer digitale transformation og implementering af nye arbejdsgange og systemer i en stor institution med 11.000 studerende og mere end 1000 ansatte. Som person er du: Vedholdende og fremsynet - og med strategisk tæft Selvstændig og udadvendt med en veludbygget forretningsforståelse Interesseret i og klog på koblingen teknologi og mennesker Detaljeorienteret med gode koordinationsevner og overblik God til at holde gejsten oppe i teams med mange opgaver og deadlines Vi ser gerne, at du har en kandidatuddannelse f.eks. Cand.IT og meget gerne en projektlederuddannelse. Hvem er vi? Du bliver en del af afdelingen Kommunikation & Markedsføring, som varetager UCLs interne og eksterne kommunikation samt et hav af forskellige marketing- og eventopgaver. Vi arbejder hver dag målrettet på at markedsføre og profilere UCLs mange uddannelser og et stort udbud af kurser og efter-og videreuddannelser. Vi stræber efter at opnå en markant position på uddannelsesmarkedet i vores region og vi ønsker at indtage markedet med tydelig digital tilstedeværelse. Afdelingen har 15 medarbejdere fordelt på tre teams, som sammen koordinerer og kvalitetssikrer indhold til alle vores digitale platforme. Vi lægger vægt på at have et godt og produktivt samarbejde med hinanden samtidig med, at vi har plads til at afprøve nye veje. Ansættelsesvilkår Du vil blive ansat senest den 1. oktober 2019. Ansættelse sker på overenskomstvilkår i henhold til organisationsaftale mellem Finansministeriet og relevant faglig organisation. Dit primære ansættelsessted vil være Niels Bohrs Allé 1, G5230 Odense M. Du må dog påregne, at der kan finde møder og andre aktiviteter sted på UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskolens øvrige lokationer i Vejle, Jelling og Svendborg. Vil du vide mere? Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte kommunikations- og markedsføringschef Kirsten Eskildsen på kies@ucl.dk eller 20189299 (både dag- og aftentimer samt weekend). Ansøgning Send din ansøgning og dit CV via www.ucl.dk job senest den 15. august 2019. Vi glæder os til at læse din ansøgning! Om UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole har omkring 11.000 fuldtidsstuderende og 1.000 medarbejdere. Den samlede omsætning er 830 mio. Vi har campusser i Odense, Vejle, Svendborg og Jelling. Vi udbyder 41 erhvervsakademi- og professionsbacheloruddannelser samt en lang række efteruddannelser pa° akademi- og diplomniveau. 1. august 2018 fusionerede Erhvervsakademiet Lillebælt og University College Lillebælt til UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole. Se mere om UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole på www.ucl.dk.

Genopslag

Vil du arbejde med digital udvikling og strategi for en af Danmarks største uddannelsesinstitutioner?

Hvorfor har vi brug for dig?

UCL uddanner de mennesker, der skaber fremtidens erhvervsliv og velfærdssamfund. Derfor er det afgørende at tiltrække de absolut bedste og mest motiverede studerende til vores mange uddannelser og tilbud.

Det kræver et stærk digitalt fundament baseret på skarpe platforme og det rigtige indhold.  Her kommer du i samarbejde med kommunikationschefen og en række dygtige kollegaer til at spille en vigtig rolle på det digitale område.

Om jobbet

Vi har en markant digital ambition, som kalder på et behov for stærke kompetencer i digitalisering, kommunikation og strategi. Derfor har vi brug en erfaren digital projektleder og teamkoordinator.

Fra starten vil en primær opgave være at målrette udviklingen af vores website ucl.dk i samarbejde med webteamet og eksterne samarbejdspartnere og leverandører. Du får ansvaret for at sikre god leverandørstyring, interessenthåndtering, kvalitetssikring og koordination af webteamets opgaver. Samtidig vil du fungere som sparringspartner og rådgiver for UCL kommunikationschefen i forhold til digital kommunikation.

Vi lover en spændende arbejdsplads med en meget bred vifte af fagligheder, der i samarbejde bringer viden og innovation i anvendelse og søger nye løsninger på tværs af organisationen.

Din baggrund og kompetencer

Du skal have indgående erfaring med at styre og koordinere udviklingen af et stort website med mange målgrupper. Desuden skal du have konkret erfaring med at arbejde i teams, og du må meget gerne have erfaring som teamkoordinator.

Vi ser gerne, at du har erfaring med:

  • Udvikling og implementering af digitale strategier, der tager afsæt i brugernes behov og sikrer optimal synergi mellem eksisterende og kommende platforme

  • Erfaring med at skabe digitale løsninger, der styrker forretningen og sikrer gode digitale brugerrejser

  • En holdning til hvordan man i samarbejde med interne og eksterne partnere skaber UI/UX-løsninger. Der gør indtryk og skaber resultater

  • Erfaring med digital projektledelse og samarbejde med eksterne leverandører

  • Teknisk indsigt og en dybfølt interesse for digitale tendenser og fremtidens udviklingspotentialer

  • Stærke kommunikative og analytiske evner

  • Organisatorisk indsigt og forståelse for, hvordan man sikrer digitale transformation og implementering af nye arbejdsgange og systemer i en stor institution med 11.000 studerende og mere end 1000 ansatte.

Som person er du:

  • Vedholdende og fremsynet - og med strategisk tæft

  • Selvstændig og udadvendt med en veludbygget forretningsforståelse

  • Interesseret i og klog på koblingen ’teknologi og mennesker’

  • Detaljeorienteret med gode koordinationsevner og overblik

  • God til at holde gejsten oppe i teams med mange opgaver og deadlines

Vi ser gerne, at du har en kandidatuddannelse f.eks. Cand.IT og meget gerne en projektlederuddannelse.

Hvem er vi?

Du bliver en del af afdelingen Kommunikation & Markedsføring, som varetager UCLs interne og eksterne kommunikation samt et hav af forskellige marketing- og eventopgaver.

Vi arbejder hver dag målrettet på at markedsføre og profilere UCLs mange uddannelser og et stort udbud af kurser og efter-og videreuddannelser.  Vi stræber efter at opnå en markant position på uddannelsesmarkedet i vores region og vi ønsker at indtage markedet med tydelig digital tilstedeværelse.

Afdelingen har 15 medarbejdere fordelt på tre teams, som sammen koordinerer og kvalitetssikrer indhold til alle vores digitale platforme. Vi lægger vægt på at have et godt og produktivt samarbejde med hinanden samtidig med, at vi har plads til at afprøve nye veje.

Ansættelsesvilkår

Du vil blive ansat senest den 1. oktober 2019.

Ansættelse sker på overenskomstvilkår i henhold til organisationsaftale mellem Finansministeriet og relevant faglig organisation.

Dit primære ansættelsessted vil være Niels Bohrs Allé 1, G5230 Odense M. Du må dog påregne, at der kan finde møder og andre aktiviteter sted på UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskolens øvrige lokationer i Vejle, Jelling og Svendborg.

Vil du vide mere?

Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte kommunikations- og markedsføringschef Kirsten Eskildsen på kies@ucl.dk eller 20189299 (både dag- og aftentimer samt weekend).

Ansøgning

Send din ansøgning og dit CV via www.ucl.dk/job senest den 15. august 2019.

Vi glæder os til at læse din ansøgning!

 

Om UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole

UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole har omkring 11.000 fuldtidsstuderende og 1.000 medarbejdere. Den samlede omsætning er 830 mio. Vi har campusser i Odense, Vejle, Svendborg og Jelling.

Vi udbyder 41 erhvervsakademi- og professionsbacheloruddannelser samt en lang række efteruddannelser pa° akademi- og diplomniveau.

1. august 2018 fusionerede Erhvervsakademiet Lillebælt og University College Lillebælt til UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole.

Se mere om UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole på www.ucl.dk.

UCL Niels Bohrs AlléOdense M2019-06-20T00:00:002019-08-15T00:00:00
330033809Fleksibel ProjektafviklerRobot Fyns Serviceudlejning søger 1 projektleder. Løn forhold: Fleksible arbejdstider. Fastansættelse på fuldtid. Løn der matcher dine kvalifikationer. Gode kollegaer. Opgaver: Kommunikation og support til dine kunder. Produktionsplaner. Opsætning og nedtagning af projekter. Vores forventninger til dig- personligt fagligt: Fleksibel og villig til at gøre det ekstra - der skal til - for at vores team og vores kunder får indfriet deres drømme og mål. Arbejder effektivt og struktureret og har respekt for intern tid og lønudgifter. Du har gode kommunikative evner. Du er detaljeorienteret og en afslutter af natur. Selvstændig, troværdig, motiverende og ambitiøs. Du er med til at skabe glæde blandt kollegaer og kan lide at være en del af et team. Send en kort ansøgning med data og gerne hvorfor vi lige skal vælge dig. Til cliff@fsu.dk mærket projektleder i emnefeltet.

 

 Fyns Serviceudlejning søger 1 projektleder.

Løn/forhold:

  • Fleksible arbejdstider.
  • Fastansættelse på fuldtid.
  • Løn der matcher dine kvalifikationer.
  • Gode kollegaer.

Opgaver:

  • Kommunikation og support til dine kunder.
  • Produktionsplaner.
  • Opsætning og nedtagning af projekter.

Vores forventninger til dig- personligt & fagligt:

  • Fleksibel og villig til at gøre det ekstra - der skal til - for at vores team og vores kunder får indfriet deres drømme og mål.
  • Arbejder effektivt og struktureret og har respekt for intern tid og lønudgifter.
  • Du har gode kommunikative evner.
  • Du er detaljeorienteret og en afslutter af natur.
  • Selvstændig, troværdig, motiverende og ambitiøs.
  • Du er med til at skabe glæde blandt kollegaer og kan lide at være en del af et team.

 

Send en kort ansøgning med data og gerne hvorfor vi lige skal vælge dig. Til cliff@fsu.dk mærket "projektleder" i emnefeltet.

Fyns Serviceudlejning v/Brian SkøttBrøndby2019-05-28T00:00:002019-07-23T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Projektleder til metalbranchen - Vikariat til ugerne 28, 29 og 30 - Odense!

Kjær Vikar og Rekruttering

Odense C
Sommerens travlhed står for døren og vores kunde har brug for en projektleder i ugerne 28, 29 og 30. Om vores kunde: Kunden har mange års erfaring i metal- og stålbranchen med både konstruktion, fremstilling og montage. De er specialiseret i blandt ...
Indrykket:23. juni 2019
Udløbsdato:7. juli 2019

Projektleder - EL - Dansk Installations Teknik

Ambizzion ApS

Tommerup
Har du erfaring med projektstyring og byggesager? Har du erfaring med projektledelse inden for El? Ønsker du at lede el-arbejdet i et team bestående af elektrikere? Har du erfaring fra branchen? Er du uddannet el-installatør eller har du anden relev...
Indrykket:30. april 2019
Udløbsdato:25. juni 2019

Project Design Leader - Hardware

SCHNEIDER ELECTRIC IT DENMARK ApS

Kolding
Project Design Lead for Electromechanical Energy Solutions Would you like to be at the forefront of the IoT and battery-driven technology and at the same time be part of delivering pioneering and green power solutions? As our Project Design Lead, yo...
Indrykket:20. juni 2019
Udløbsdato:30. juni 2019

Digital projektleder og teamkoordinator

UCL Niels Bohrs Allé

Odense M
Genopslag Vil du arbejde med digital udvikling og strategi for en af Danmarks største uddannelsesinstitutioner? Hvorfor har vi brug for dig? UCL uddanner de mennesker, der skaber fremtidens erhvervsliv og velfærdssamfund. Derfor er det afgørende at ...
Indrykket:20. juni 2019
Udløbsdato:15. august 2019

Fleksibel Projektafvikler

Fyns Serviceudlejning v/Brian Skøtt

Brøndby
Fyns Serviceudlejning søger 1 projektleder. Løn forhold: Fleksible arbejdstider. Fastansættelse på fuldtid. Løn der matcher dine kvalifikationer. Gode kollegaer. Opgaver: Kommunikation og support til dine kunder. Produktionsplaner. Opsætning og nedt...
Indrykket:28. maj 2019
Udløbsdato:23. juli 2019