Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Projektleder til Business Communications

Er du projektleder, har du erfaring med produktudvikling, og trives du med at være en del af et stærkt tværorganisatorisk samarbejde – så er her muligheden for at blive en del af et stærkt team hos RTX.

RTX A/S er markedsledende inden for trådløse løsninger – et vækstområde drevet af digitalisering, ønsket om mobilitet og sikker transmission. RTX har med succes færdiggjort mere end 1.000 trådløse projekter, ODM eller OEM løsninger i samarbejde med globale teknologivirksomheder - fra det indledende design, udvikling, test og produktion. RTX har fire forretningsområder: Enterprise, Headsets, ProAudio og Healthcare, der giver en samlet eksponering til mange internationale brands i forskellige industrier. RTX blev grundlagt i 1993, og selskabet har hovedkontor i Danmark og datterselskaber i Hong Kong og USA. Yderligere information findes på www.rtx.dk.

Om stillingen

Som projektleder i Business Communications hos RTX vil du få ansvaret for gennemførsel af målrettede og strukturerede ODM og OEM projekter. Business Communications er den ene af to divisioner i RTX og fokuserer på at udvikle og producere professionelt udstyr til telekommunikation.

Det vil være dit ansvar at lede den tekniske del af projekterne, hvor du vil arbejde tæt sammen med fagligt stærke og professionelle kolleger. Ligeledes vil der være et stærkt samarbejde med en KAM eller Business Manager, der er ansvarlig for den kommercielle del af projekterne. Du vil få reference til Director of Engineering.

Som projektleder får du ansvaret for at skabe fremdrift i projekterne, sikre rettidige leverancer i den aftalte kvalitet, samt at sikre kommunikationen på tværs af afdelinger og faggrænser. At få succes med dette kræver en systematisk tilgang til projektledelse, overholdelsen af den fastlagte projektmodel, tæt opfølgning på delleverancer og grundig planlægning.

I rollen som projektleder vil du opleve store grader af selvstændighed, da du vil få ansvaret for projektgennemførsler fra specifikation til produktion af produkterne. Dit arbejde medfører en bred berøringsflade både internt og eksternt, der samtidigt sikrer, at du kan identificere afhængighederne i de enkelte afdelinger og imellem dem. Du bruger blandt andet denne viden til at sikre fremdrift og udvikling af projekterne.

Kundekontakt vil være en vigtig del af din rolle, da du vil være ansvarlig for status-rapporteringer, løbende opfølgninger med kunden og i sidste ende afleveringsforretningen.

I din dagligdag sikrer du igennem løbende screening og tæt dialog, at den givne projektskabelon følges, at de aftalte gateways overholdes, og at de folk der er tilknyttet projekterne bliver hørt. Risikostyring, rapportering og kontraktopfølgning vil blive en naturlig del af din hverdag.

Om dig

Du har projektledererfaring med embedded produktudvikling og gerne fra en produktionsvirksomhed eller en virksomhed der benytter EMS produktion. Din erfaring sætter dig i stand til at sikre struktur, systematik, overblik og ledelse af et tværfagligt projektteam.

Du har en baggrund som HW eller SW ingeniør, eller lignende. Du har en stærk teknisk forståelse, brænder for projektledelse som disciplin, og har tidligere skabt succes som ansvarlig for projektleverancer.

For at sikre projekternes fremdrift og rettidige aflevering er det vigtigt, at du som person er dynamisk, resultatskabende og har gennemslagskraft. Du kommer til at arbejde sammen med mange forskellige typer mennesker, og derfor er det også vigtigt, at du er udadvendt og har stærke formidlingsevner. Det forventes, at du ubesværet kan begå dig på engelsk og dansk i både skrift og tale.

Derudover forventes det, at du:

  • har erfaring fra en lignede stilling som projektleder
  • har en dyb forståelse for både projektledelse og produktudvikling
  • tidligere har arbejdet på internationale projekter
  • forstår hvad der skal til for at drive projektledelse i større organisationer
  • løbende inddrager de forskellige projektdeltagere for at skabe samarbejde
  • sikrer kommunikationen omkring opgaver, fremdrift og resultater
  • har fokus på kvalitet, tager ansvar og har en analytisk tilgangsvinkel til dit arbejde
  • har lyst til at arbejde i krydsfeltet mellem teknik, interessehåndtering og generel projektledelse
  • er konstruktiv fremadrettet og planlægger dine projekter med omhu og overblik
  • ønsker et job med medbestemmelse, gode udviklingsmuligheder og høj grad af ansvar.

Udgangspunktet for stillingen vil være RTX’s hovedkvarter i Nørresundby.


Ansøgning
Nærmere oplysninger om jobbet kan fås ved henvendelse til Erik Pedersen på tlf. +45 2465 7848.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330014420Phoenix-9555bdbf12019-04-30T00:00:00Projektleder til Business Communications

Er du projektleder, har du erfaring med produktudvikling, og trives du med at være en del af et stærkt tværorganisatorisk samarbejde – så er her muligheden for at blive en del af et stærkt team hos RTX.

RTX A/S er markedsledende inden for trådløse løsninger – et vækstområde drevet af digitalisering, ønsket om mobilitet og sikker transmission. RTX har med succes færdiggjort mere end 1.000 trådløse projekter, ODM eller OEM løsninger i samarbejde med globale teknologivirksomheder - fra det indledende design, udvikling, test og produktion. RTX har fire forretningsområder: Enterprise, Headsets, ProAudio og Healthcare, der giver en samlet eksponering til mange internationale brands i forskellige industrier. RTX blev grundlagt i 1993, og selskabet har hovedkontor i Danmark og datterselskaber i Hong Kong og USA. Yderligere information findes på www.rtx.dk.

Om stillingen

Som projektleder i Business Communications hos RTX vil du få ansvaret for gennemførsel af målrettede og strukturerede ODM og OEM projekter. Business Communications er den ene af to divisioner i RTX og fokuserer på at udvikle og producere professionelt udstyr til telekommunikation.

Det vil være dit ansvar at lede den tekniske del af projekterne, hvor du vil arbejde tæt sammen med fagligt stærke og professionelle kolleger. Ligeledes vil der være et stærkt samarbejde med en KAM eller Business Manager, der er ansvarlig for den kommercielle del af projekterne. Du vil få reference til Director of Engineering.

Som projektleder får du ansvaret for at skabe fremdrift i projekterne, sikre rettidige leverancer i den aftalte kvalitet, samt at sikre kommunikationen på tværs af afdelinger og faggrænser. At få succes med dette kræver en systematisk tilgang til projektledelse, overholdelsen af den fastlagte projektmodel, tæt opfølgning på delleverancer og grundig planlægning.

I rollen som projektleder vil du opleve store grader af selvstændighed, da du vil få ansvaret for projektgennemførsler fra specifikation til produktion af produkterne. Dit arbejde medfører en bred berøringsflade både internt og eksternt, der samtidigt sikrer, at du kan identificere afhængighederne i de enkelte afdelinger og imellem dem. Du bruger blandt andet denne viden til at sikre fremdrift og udvikling af projekterne.

Kundekontakt vil være en vigtig del af din rolle, da du vil være ansvarlig for status-rapporteringer, løbende opfølgninger med kunden og i sidste ende afleveringsforretningen.

I din dagligdag sikrer du igennem løbende screening og tæt dialog, at den givne projektskabelon følges, at de aftalte gateways overholdes, og at de folk der er tilknyttet projekterne bliver hørt. Risikostyring, rapportering og kontraktopfølgning vil blive en naturlig del af din hverdag.

Om dig

Du har projektledererfaring med embedded produktudvikling og gerne fra en produktionsvirksomhed eller en virksomhed der benytter EMS produktion. Din erfaring sætter dig i stand til at sikre struktur, systematik, overblik og ledelse af et tværfagligt projektteam.

Du har en baggrund som HW eller SW ingeniør, eller lignende. Du har en stærk teknisk forståelse, brænder for projektledelse som disciplin, og har tidligere skabt succes som ansvarlig for projektleverancer.

For at sikre projekternes fremdrift og rettidige aflevering er det vigtigt, at du som person er dynamisk, resultatskabende og har gennemslagskraft. Du kommer til at arbejde sammen med mange forskellige typer mennesker, og derfor er det også vigtigt, at du er udadvendt og har stærke formidlingsevner. Det forventes, at du ubesværet kan begå dig på engelsk og dansk i både skrift og tale.

Derudover forventes det, at du:

  • har erfaring fra en lignede stilling som projektleder
  • har en dyb forståelse for både projektledelse og produktudvikling
  • tidligere har arbejdet på internationale projekter
  • forstår hvad der skal til for at drive projektledelse i større organisationer
  • løbende inddrager de forskellige projektdeltagere for at skabe samarbejde
  • sikrer kommunikationen omkring opgaver, fremdrift og resultater
  • har fokus på kvalitet, tager ansvar og har en analytisk tilgangsvinkel til dit arbejde
  • har lyst til at arbejde i krydsfeltet mellem teknik, interessehåndtering og generel projektledelse
  • er konstruktiv fremadrettet og planlægger dine projekter med omhu og overblik
  • ønsker et job med medbestemmelse, gode udviklingsmuligheder og høj grad af ansvar.

Udgangspunktet for stillingen vil være RTX’s hovedkvarter i Nørresundby.


Ansøgning
Nærmere oplysninger om jobbet kan fås ved henvendelse til Erik Pedersen på tlf. +45 2465 7848.

2019-06-15T00:59:28.750 Er du projektleder, har du erfaring med produktudvikling, og trives du med at være en del af et stærkt tværorganisatorisk samarbejde så er her muligheden for at blive en del af et stærkt team hos RTX. RTX A S er markedsledende inden for trådløse løsninger et vækstområde drevet af digitalisering, ønsket om mobilitet og sikker transmission. RTX har med succes færdiggjort mere end 1.000 trådløse projekter, ODM eller OEM løsninger i samarbejde med globale teknologivirksomheder - fra det indledende design, udvikling, test og produktion. RTX har fire forretningsområder: Enterprise, Headsets, ProAudio og Healthcare, der giver en samlet eksponering til mange internationale brands i forskellige industrier. RTX blev grundlagt i 1993, og selskabet har hovedkontor i Danmark og datterselskaber i Hong Kong og USA. Yderligere information findes på www.rtx.dk. Om stillingen Som projektleder i Business Communications hos RTX vil du få ansvaret for gennemførsel af målrettede og strukturerede ODM og OEM projekter. Business Communications er den ene af to divisioner i RTX og fokuserer på at udvikle og producere professionelt udstyr til telekommunikation. Det vil være dit ansvar at lede den tekniske del af projekterne, hvor du vil arbejde tæt sammen med fagligt stærke og professionelle kolleger. Ligeledes vil der være et stærkt samarbejde med en KAM eller Business Manager, der er ansvarlig for den kommercielle del af projekterne. Du vil få reference til Director of Engineering. Som projektleder får du ansvaret for at skabe fremdrift i projekterne, sikre rettidige leverancer i den aftalte kvalitet, samt at sikre kommunikationen på tværs af afdelinger og faggrænser. At få succes med dette kræver en systematisk tilgang til projektledelse, overholdelsen af den fastlagte projektmodel, tæt opfølgning på delleverancer og grundig planlægning. I rollen som projektleder vil du opleve store grader af selvstændighed, da du vil få ansvaret for projektgennemførsler fra specifikation til produktion af produkterne. Dit arbejde medfører en bred berøringsflade både internt og eksternt, der samtidigt sikrer, at du kan identificere afhængighederne i de enkelte afdelinger og imellem dem. Du bruger blandt andet denne viden til at sikre fremdrift og udvikling af projekterne. Kundekontakt vil være en vigtig del af din rolle, da du vil være ansvarlig for status-rapporteringer, løbende opfølgninger med kunden og i sidste ende afleveringsforretningen. I din dagligdag sikrer du igennem løbende screening og tæt dialog, at den givne projektskabelon følges, at de aftalte gateways overholdes, og at de folk der er tilknyttet projekterne bliver hørt. Risikostyring, rapportering og kontraktopfølgning vil blive en naturlig del af din hverdag. Om dig Du har projektledererfaring med embedded produktudvikling og gerne fra en produktionsvirksomhed eller en virksomhed der benytter EMS produktion. Din erfaring sætter dig i stand til at sikre struktur, systematik, overblik og ledelse af et tværfagligt projektteam. Du har en baggrund som HW eller SW ingeniør, eller lignende. Du har en stærk teknisk forståelse, brænder for projektledelse som disciplin, og har tidligere skabt succes som ansvarlig for projektleverancer. For at sikre projekternes fremdrift og rettidige aflevering er det vigtigt, at du som person er dynamisk, resultatskabende og har gennemslagskraft. Du kommer til at arbejde sammen med mange forskellige typer mennesker, og derfor er det også vigtigt, at du er udadvendt og har stærke formidlingsevner. Det forventes, at du ubesværet kan begå dig på engelsk og dansk i både skrift og tale. Derudover forventes det, at du: har erfaring fra en lignede stilling som projektleder har en dyb forståelse for både projektledelse og produktudvikling tidligere har arbejdet på internationale projekter forstår hvad der skal til for at drive projektledelse i større organisationer løbende inddrager de forskellige projektdeltagere for at skabe samarbejde sikrer kommunikationen omkring opgaver, fremdrift og resultater har fokus på kvalitet, tager ansvar og har en analytisk tilgangsvinkel til dit arbejde har lyst til at arbejde i krydsfeltet mellem teknik, interessehåndtering og generel projektledelse er konstruktiv fremadrettet og planlægger dine projekter med omhu og overblik ønsker et job med medbestemmelse, gode udviklingsmuligheder og høj grad af ansvar. Udgangspunktet for stillingen vil være RTX s hovedkvarter i Nørresundby. Ansøgning Nærmere oplysninger om jobbet kan fås ved henvendelse til Erik Pedersen på tlf. 45 2465 7848.11jobnet9555bdbf100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-14T00:00:000000https://job.jobnet.dk/CV/FindJob/details/49811760EuropaDanmarkJyllandNordjyllandAalborg3516988RTX A/S11Strømmen 69400NørresundbyDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent751868JobNet4981176498117610030-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9555bdbfhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=9555bdbfhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9555bdbf&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9555bdbf&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonProjektleder til Business Communications1Dansk3Læse/ tale213111Projektleder6Ledelse361629028noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330073185Head of Project and Process ManagementRobot Do you have a winning spirit? Do you aspire to be the best at what you do? Does change management excite you? Are you inspired by continuously enhancing the way we do business? Are you comfortable with high demands put on you personally, and on your team? Are you a natural leader who is comfortable with communicating at different levels in the organization? Are you enthusiastic about taking responsibility? Does energy trading interests you? Then you might be the leader we are looking for, as our new Head of Project and Process Management. The position The role of Head of Project and Process Management is to take a leadership role in the development and execution of a portfolio of strategic projects and business enhancements, across the company, in support of the company s objectives, working in close collaboration with the business and functions, both in Aalborg and London. Main areas of responsibility: Portfolio management of projects programmes, including managing risks, dependencies, stakeholders, governance, costs, resource planning and productivity. Contribute to project prioritization performed by the COO Personally, manage critical, large scale complex cross-functional and cross-locational projects Managing and coaching the team across all aspects of project management and delivery Ensuring that project and process management methodology, tools and processes are fit for purpose. Identify and implement continuous improvement initiatives Your qualifications 5 years of work experience in managing a project and process team, from a similar position within commodity trading or in the financial sector Strong track record of implementation of large-scale, cross-functional and cross-locational projects Strong leadership and organizational skills Excellent process and project programme management skills Excellent written and verbal communication skills, with the ability to work well with stakeholders at all levels Business acumen We offer A job where you will have a major impact on the company s commercial and platform project prioritization and execution. You will join an energy trading company focused on becoming best in class, which has ambitious and passionate employees as its main asset. You will work closely with the project and business enhancement team in London. This role offers competitive compensation, presents a lot of senior management visibility and mobility opportunities across the business teams, as well as across locations. Practicalities If you are interested in the position, please send an application along with your CV using the link to our recruitment system. We will review incoming applications on an ongoing basis and keep the position open until we have found the right candidate.

Do you have a winning spirit? Do you aspire to be the best at what you do? Does change management excite you? Are you inspired by continuously enhancing the way we do business? Are you comfortable with high demands put on you personally, and on your team? Are you a natural leader who is comfortable with communicating at different levels in the organization? Are you enthusiastic about taking responsibility? Does energy trading interests you? Then you might be the leader we are looking for, as our new Head of Project and Process Management.

The position

The role of Head of Project and Process Management is to take a leadership role in the development and execution of a portfolio of strategic projects and business enhancements, across the company, in support of the company’s objectives, working in close collaboration with the business and functions, both in Aalborg and London.

Main areas of responsibility:

  • Portfolio management of projects/programmes, including managing risks, dependencies, stakeholders, governance, costs, resource planning and productivity. Contribute to project prioritization performed by the COO
  • Personally, manage critical, large scale complex cross-functional and cross-locational projects
  • Managing and coaching the team across all aspects of project management and delivery
  • Ensuring that project and process management methodology, tools and processes are fit for purpose. Identify and implement continuous improvement initiatives

 

Your qualifications

  • 5+ years of work experience in managing a project and process team, from a similar position within commodity trading or in the financial sector
  • Strong track record of implementation of large-scale, cross-functional and cross-locational projects
  • Strong leadership and organizational skills
  • Excellent process and project/programme management skills
  • Excellent written and verbal communication skills, with the ability to work well with stakeholders at all levels
  • Business acumen

We offer

A job where you will have a major impact on the company’s commercial and platform project prioritization and execution. You will join an energy trading company focused on becoming best in class, which has ambitious and passionate employees as its main asset. You will work closely with the project and business enhancement team in London.

This role offers competitive compensation, presents a lot of senior management visibility and mobility opportunities across the business teams, as well as across locations.

Practicalities

If you are interested in the position, please send an application along with your CV using the link to our recruitment system.

We will review incoming applications on an ongoing basis and keep the position open until we have found the right candidate.

Centrica Energy Trading A/SAalborg2019-08-15T00:00:002019-10-08T00:00:00
330089379Project Manager - Eurowind Energy A/S, HobroRobot Har du stærke kompetencer inden for projektledelse og kan igangsætte og drive kommunikationen med myndigheder, lodsejere og andre samarbejdspartnere? Brænder du for udviklingen af vedvarende energi og besidder du godt købmandskab? Så er du måske vores nye Project Manager. Til at sikre vores fortsatte succes med udviklingsprojekter i Danmark udvider vi afdelingen og søger en Project Manager til vores hovedkontor i Hobro med tiltrædelse snarest muligt eller efter aftale. Primære arbejdsopgaver: Dine primære arbejdsopgaver bliver at håndtere kontakt til nye samarbejdspartnere i potentielle vindmølle- og solområder, varetage den efterfølgende projektledelse samt dialog med lodsejere, naboer, kommuner, myndigheder og andre relevante interessenter. Eurowind Energy A S vægter at sikre en høj grad af lokal forankring omkring vores projekter. Derfor kan du også komme til at deltage i følgegrupper i områder, hvor nye projekter er under udarbejdelse. Derudover består jobbet i at være proaktiv i forhold til at fastholde en positiv relation til de kommunale myndigheder som en troværdig og seriøs samarbejdspartner. Herudover skal du deltage i udarbejdelsen af ansøgninger til VE-projekter og vil varetage en projektlederrolle ved udarbejdelsen af miljøkonsekvensrapporter og lokalplaner i samarbejde med eksterne konsulenthuse. Du vil sammen med det øvrige team deltage i den løbende dialog med forvaltninger og politikere undervejs i godkendelsesprocesserne. Den ideelle profil: Du kan have flere forskellige tilgange til jobbet. Vi forestiller os, at du har: Erfaring med projektledelse og håndtering af samarbejdspartnere Gerne erfaring med eller lyst til at arbejde med udvikling af vind- og solprojekter Gerne erfaring med eller indsigt i planlægningsprocesser og politiske beslutningsprocesser i kommuner En kommerciel og løsningsorienteret tankegang Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, men den kan være både akademisk og erhvervsfaglig som eksempelvis landinspektør, landbrugs- eller miljøkonsulent, landbrugsmægler eller anden relevant baggrund Vigtigst er det, at du som person er selvkørende, proaktiv og vedholdende i dit arbejde og har en tillidsvækkende tilgang til dine samarbejdspartnere. Da du kommer til at have mange samarbejdspartnere, er det vigtigt, at du er god til at skabe relationer og formår at bruge disse konstruktivt i dit arbejde. Vi kan tilbyde en spændende stilling i en virksomhed i rivende udvikling og en attraktiv branche. Du vil have din daglige gang på hovedkontoret i Hobro og bliver en del af et kompetent og bredt forankret team i et uformelt arbejdsmiljø. Lyder det som noget for dig? Så send din ansøgning samt et kortfattet CV gennem vores online rekrutteringssystem. Samtaler afholdes løbende. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Country Manager Bo Schøler på 45 20 25 46 62. Eurowind-gruppen udvikler, sælger og administrerer vindmølle- og solcelleparker både lokalt i Danmark og i udlandet. Med udgangspunkt i en betydelig egen portefølje varetager vi både den tekniske og økonomiske administration af projekter. Vi oplever og forventer en fortsat vækst i antallet af udviklede projekter samt selskaber under administration. Se mere på vores hjemmeside eller LinkedIn.

Har du stærke kompetencer inden for projektledelse og kan igangsætte og drive kommunikationen med myndigheder, lodsejere og andre samarbejdspartnere? Brænder du for udviklingen af vedvarende energi og besidder du godt købmandskab? Så er du måske vores nye Project Manager.

Til at sikre vores fortsatte succes med udviklingsprojekter i Danmark udvider vi afdelingen og søger en Project Manager til vores hovedkontor i Hobro med tiltrædelse snarest muligt eller efter aftale.

Primære arbejdsopgaver:

Dine primære arbejdsopgaver bliver at håndtere kontakt til nye samarbejdspartnere i potentielle vindmølle- og solområder, varetage den efterfølgende projektledelse samt dialog med lodsejere, naboer, kommuner, myndigheder og andre relevante interessenter. Eurowind Energy A/S vægter at sikre en høj grad af lokal forankring omkring vores projekter. Derfor kan du også komme til at deltage i følgegrupper i områder, hvor nye projekter er under udarbejdelse. Derudover består jobbet i at være proaktiv i forhold til at fastholde en positiv relation til de kommunale myndigheder som en troværdig og seriøs samarbejdspartner.

Herudover skal du deltage i udarbejdelsen af ansøgninger til VE-projekter og vil varetage en projektlederrolle ved udarbejdelsen af miljøkonsekvensrapporter og lokalplaner i samarbejde med eksterne konsulenthuse. Du vil sammen med det øvrige team deltage i den løbende dialog med forvaltninger og politikere undervejs i godkendelsesprocesserne.

Den ideelle profil:

Du kan have flere forskellige tilgange til jobbet. Vi forestiller os, at du har:

  • Erfaring med projektledelse og håndtering af samarbejdspartnere

  • Gerne erfaring med eller lyst til at arbejde med udvikling af vind- og solprojekter

  • Gerne erfaring med eller indsigt i planlægningsprocesser og politiske beslutningsprocesser i kommuner

  • En kommerciel og løsningsorienteret tankegang

  • Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, men den kan være både akademisk og erhvervsfaglig som eksempelvis landinspektør, landbrugs- eller miljøkonsulent, landbrugsmægler eller anden relevant baggrund

Vigtigst er det, at du som person er selvkørende, proaktiv og vedholdende i dit arbejde og har en tillidsvækkende tilgang til dine samarbejdspartnere. Da du kommer til at have mange samarbejdspartnere, er det vigtigt, at du er god til at skabe relationer og formår at bruge disse konstruktivt i dit arbejde.

Vi kan tilbyde en spændende stilling i en virksomhed i rivende udvikling og en attraktiv branche. Du vil have din daglige gang på hovedkontoret i Hobro og bliver en del af et kompetent og bredt forankret team i et uformelt arbejdsmiljø.

Lyder det som noget for dig?

Så send din ansøgning samt et kortfattet CV gennem vores online rekrutteringssystem. Samtaler afholdes løbende.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Country Manager Bo Schøler på +45 20 25 46 62.

Eurowind-gruppen udvikler, sælger og administrerer vindmølle- og solcelleparker både lokalt i Danmark og i udlandet. Med udgangspunkt i en betydelig egen portefølje varetager vi både den tekniske og økonomiske administration af projekter. Vi oplever og forventer en fortsat vækst i antallet af udviklede projekter samt selskaber under administration.

Se mere på vores hjemmeside eller LinkedIn.

Eurowind Energy A/SHobro2019-09-13T00:00:002019-11-06T00:00:00
330072392Projektleder til CSK Stålindustri A/SRobot Praktisk projektleder med et naturligt overblik og købmandskab. Er det dig? Jobbeskrivelse For CSK Stålindustri A S søger vi en struktureret og ansvarsfuld projektleder til virksomhedens altan-division. Som projektleder hos CSK får du ansvaret for at styre projekterne igennem fra A-Z. Dette indebærer opstartsdialogen med kunden, igangsættelse af tegningsmateriale samt medvirken til udformning af den endelige aftale. Under produktionen er du medansvarlig for justeringer og for at tidsplanen overholdes, helt frem til montage og afslutning af projektet. Din dagligdag i CSK Du kommer til at indgå i et rutineret team på pt. fire projektledere, der alle har forskellige baggrunde og erfaringer. Teamet har til huse ved siden af produktionen sammen med virksomhedens andre støttefunktioner. I teamet, og i virksomheden generelt, værdsættes en omgangstone, som er åben, direkte og med humor. Du har således direkte adgang til råd og faglig sparring i dit team, såvel som hos virksomhedens økonomicontroller, produktionschef, logistik- og indkøbsansvarlige samt det montagehold, som er med til at opsætte de færdige altaner. Du vil i projekterne have en bred ekstern kontaktflade med arkitekter, ingeniører, bygherrer og byggeledere, hvorfor du skal kunne kommunikere på alle niveauer. I forlængelse heraf formår du endvidere at udfordre virksomhedens kunder ift. deres ønsker og forventninger til løsningen samtidig med, at du bevarer den gode og professionelle relation. Da CSK har en del kunder på Sjælland og i Københavnsområdet, må der forventes periodevis mødeaktivitet og besøg på byggepladser på disse lokationer. CSK stiller i forbindelse hermed puljebil til rådighed. Derudover tilbyder CSK: Løn efter kvalifikationer Pensionsordning Sundhedsforsikring Dine arbejdsopgaver: Teknisk afklaring med arkitekter og ingeniører. Afklaring af tekniske specifikationer, normer og tegninger fra bygherren. Besøg på byggepladser og koordinering med byggeledere. Styring af tidsplaner via Microsoft Project (MS Project). Prissætning af ekstra arbejder i Excel. Indkøb ved underleverandører. Afklaring af produktion og montage. Styring af økonomi og budgetter. Din faglige profil: Du har erfaring som projektleder enten fra byggebranchen eller anden produktionsvirksomhed indenfor stålbranchen. Vigtigst er, at du har en faglig ballast, der gør dig i stand til at lede projekter og kommunikere med interessenter. Du er bruger af Microsoft Excel og har et grundlæggende kendskab til MS Project. Du begår dig på dansk i skrift og tale samt mundtligt engelsk, da CSK s egne tekniske tegnere sidder på CSK`s fabrik i Letland. Har du kendskab til AB 18 og ENV 1090 er det en fordel. Din personlige profil: Du er åben, udadvendt og kan kommunikere på alle niveauer. Du har evnen og modet til at forhandle med kunden, når der eksempelvis opstår ekstra omkostninger, som ikke er indeholdt i projektet. Du er struktureret og omhyggelig med dine ting og gør gerne den ekstra indsats der skal til for at få opgaven løst. Du er ikke bange for at tage fra, da arbejdsbelastningen vil variere efter projekternes størrelse og antal. Du kan arbejde selvstændigt og fokuseret samtidig med, at du har lyst til at være en del af et team. Du er motiveret for at drive projekterne med en sundt købmandskab for øje Om virksomheden CSK Stålindustri A S er en af Skandinaviens førende producenter af stålkonstruktioner til byggebranchen. Virksomheden konstruerer og fremstiller stålkonstruktioner til alle former for byggeri. CSK producerer altaner til primært nybyggerier. Altanerne bliver produceret fra bunden og færdigsamles med alt fra gulv til værn på egen produktionsfaciliteter i Thisted. Altanerne sendes direkte fra produktionen til byggepladsen med egen lastvogne klar til montage, monteres med egne kraner og egne montører, CSK har fabrikker i både Danmark og Letland. Tilsammen er deres produktionssteder i stand til at levere stålløsninger til stort set enhver tænkelig konstruktion, uden på nogen måde at gå på kompromis med kvaliteten. CSK er præget af godt købmandsskab samt en villighed til at levere fleksible løsninger til fordel for kunden. CSK s væsentligste parameter for succes er deres dedikerede medarbejdere, hvis evner og unikke kompetencer har sikret CSK sit ry.

Praktisk projektleder med et naturligt overblik og købmandskab. Er det dig?

Jobbeskrivelse

For CSK Stålindustri A/S søger vi en struktureret og ansvarsfuld projektleder til virksomhedens altan-division. Som projektleder hos CSK får du ansvaret for at styre projekterne igennem fra A-Z. Dette indebærer opstartsdialogen med kunden, igangsættelse af tegningsmateriale samt medvirken til udformning af den endelige aftale. Under produktionen er du medansvarlig for justeringer og for at tidsplanen overholdes, helt frem til montage og afslutning af projektet.

Din dagligdag i CSK

Du kommer til at indgå i et rutineret team på pt. fire projektledere, der alle har forskellige baggrunde og erfaringer. Teamet har til huse ved siden af produktionen sammen med virksomhedens andre støttefunktioner. I teamet, og i virksomheden generelt, værdsættes en omgangstone, som er åben, direkte og med humor. Du har således direkte adgang til råd og faglig sparring i dit team, såvel som hos virksomhedens økonomicontroller, produktionschef, logistik- og indkøbsansvarlige samt det montagehold, som er med til at opsætte de færdige altaner.

Du vil i projekterne have en bred ekstern kontaktflade med arkitekter, ingeniører, bygherrer og byggeledere, hvorfor du skal kunne kommunikere på alle niveauer. I forlængelse heraf formår du endvidere at udfordre virksomhedens kunder ift. deres ønsker og forventninger til løsningen samtidig med, at du bevarer den gode og professionelle relation.

Da CSK har en del kunder på Sjælland og i Københavnsområdet, må der forventes periodevis mødeaktivitet og besøg på byggepladser på disse lokationer. CSK stiller i forbindelse hermed puljebil til rådighed.

Derudover tilbyder CSK:

  • Løn efter kvalifikationer
  • Pensionsordning
  • Sundhedsforsikring

Dine arbejdsopgaver:

  • Teknisk afklaring med arkitekter og ingeniører.
  • Afklaring af tekniske specifikationer, normer og tegninger fra bygherren.
  • Besøg på byggepladser og koordinering med byggeledere.
  • Styring af tidsplaner via Microsoft Project (MS Project).
  • Prissætning af ekstra arbejder i Excel.
  • Indkøb ved underleverandører.
  • Afklaring af produktion og montage.
  • Styring af økonomi og budgetter.

Din faglige profil:

  • Du har erfaring som projektleder enten fra byggebranchen eller anden produktionsvirksomhed indenfor stålbranchen. Vigtigst er, at du har en faglig ballast, der gør dig i stand til at lede projekter og kommunikere med interessenter.
  • Du er bruger af Microsoft Excel og har et grundlæggende kendskab til MS Project.
  • Du begår dig på dansk i skrift og tale samt mundtligt engelsk, da CSK’s egne tekniske tegnere sidder på CSK`s fabrik i Letland.
  • Har du kendskab til AB 18 og ENV 1090 er det en fordel.

Din personlige profil:

  • Du er åben, udadvendt og kan kommunikere på alle niveauer.
  • Du har evnen og modet til at forhandle med kunden, når der eksempelvis opstår ekstra omkostninger, som ikke er indeholdt i projektet.
  • Du er struktureret og omhyggelig med dine ting og gør gerne den ekstra indsats der skal til for at få opgaven løst.
  • Du er ikke bange for at tage fra, da arbejdsbelastningen vil variere efter projekternes størrelse og antal.
  • Du kan arbejde selvstændigt og fokuseret samtidig med, at du har lyst til at være en del af et team.
  • Du er motiveret for at drive projekterne med en sundt købmandskab for øje

Om virksomheden

CSK Stålindustri A/S er en af Skandinaviens førende producenter af stålkonstruktioner til byggebranchen. Virksomheden konstruerer og fremstiller stålkonstruktioner til alle former for byggeri.

CSK producerer altaner til primært nybyggerier. Altanerne bliver produceret fra bunden og færdigsamles med alt fra gulv til værn på egen produktionsfaciliteter i Thisted. Altanerne sendes direkte fra produktionen til byggepladsen med egen lastvogne klar til montage, monteres med egne kraner og egne montører,

CSK har fabrikker i både Danmark og Letland. Tilsammen er deres produktionssteder i stand til at levere stålløsninger til stort set enhver tænkelig konstruktion, uden på nogen måde at gå på kompromis med kvaliteten.

CSK er præget af godt købmandsskab samt en villighed til at levere fleksible løsninger til fordel for kunden.

CSK’s væsentligste parameter for succes er deres dedikerede medarbejdere, hvis evner og unikke kompetencer har sikret CSK sit ry.

Asgaard RecruitmentThisted2019-08-14T00:00:002019-10-07T00:00:00
330069322Leder til opbygning og udvikling af have-og håndværksafdelingRobot Er du frisk på udfordringen med at være ledende medarbejder for omkring 3-5 have- og lettere håndværksmedarbejdere? Så kan det være dig, vi mangler på vores hold. FlexVirk IVS er en 2 år gammel privat og ustøttet socioøkonomisk virksomhed, som stadig vokser og derfor søger vi en ledende medarbejder, som både løser de indkomne opgaver, leder og fordeler arbejdet samt brænder for at være med til at opbygge og videreudvikle vores have- og håndværksafdeling. Dine arbejdsopgaver: Løse opgaver med kvalitet, stabilitet og service i verdensklasse selvstændigt Sørge for at alle kunder bliver serviceret godt og effektivt Fordele opgaverne mellem medarbejderne og instruere dem Oplære, følge op og udvikle nye medarbejdere Opbygge og videreudvikle afdelingen sammen med lederteamet Faglige kvalifikationer: Du har flere års erfaring med have- og forskelligt håndværksarbejde Du har stærke IT administrative kundskaber i forhold til planlægning og indberetninger Du kan kommunikere direkte, målrettet og effektivt både skriftligt og mundtligt Du har gyldigt kørekort og egen bil ( trailer er en fordel), som kan bruges i jobbet Personlige kompetencer: Du har øje for detaljer og er yderst kvalitetsbevidst Du er fleksibel og tager ejerskab, så du kommer i mål med alle opgaverne Du vil stå til rådighed, være ansporende, inspirerende og drage omsorg for medarbejderne Du har humor, da vi sætter pris på en uhøjtidelig omgangstone Du er engageret, pålidelig og rummelig Hvad tilbyder vi? Et spændende job i et utraditionelt arbejdsmiljø med høj medbestemmelse En arbejdsplads med en stærk social arbejdskultur og med stor mangfoldighed Du bliver en del af et voksende team, der sammen stræber efter at blive bedre og større Relevante kurser, foredrag og events, som du vil have mulighed for at deltage i Din ugentlige arbejdstid vil være mellem 0 40 timer, da du er med til at bygge en afdeling op.Løn på timebasis efter kvalifikationer. Søger du et dynamisk job med stor medindflydelse og hvor 2 dage aldrig er ens, så send en motiveret ansøgning og CV snarest til direktør Anne Stecher på post@flexvirk.dk. Der vil løbende blive holdt samtaler med relevante kandidater. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Anne Stecher på 6058 1570.

Er du frisk på udfordringen med at være ledende medarbejder for omkring 3-5 have- og lettere håndværksmedarbejdere? – Så kan det være dig, vi mangler på vores hold.

FlexVirk IVS er en 2 år gammel privat og ustøttet socioøkonomisk virksomhed, som stadig vokser og derfor søger vi en ledende medarbejder, som både løser de indkomne opgaver, leder og fordeler arbejdet samt brænder for at være med til at opbygge og videreudvikle vores have- og håndværksafdeling.

Dine arbejdsopgaver:

  • Løse opgaver med kvalitet, stabilitet og service i verdensklasse selvstændigt
  • Sørge for at alle kunder bliver serviceret godt og effektivt
  • Fordele opgaverne mellem medarbejderne og instruere dem
  • Oplære, følge op og udvikle nye medarbejdere
  • Opbygge og videreudvikle afdelingen sammen med lederteamet

Faglige kvalifikationer:

  • Du har flere års erfaring med have- og forskelligt håndværksarbejde
  • Du har stærke IT/administrative kundskaber i forhold til planlægning og indberetninger
  • Du kan kommunikere direkte, målrettet og effektivt både skriftligt og mundtligt
  • Du har gyldigt kørekort og egen bil (+trailer er en fordel), som kan bruges i jobbet

Personlige kompetencer:

  • Du har øje for detaljer og er yderst kvalitetsbevidst
  • Du er fleksibel og tager ejerskab, så du kommer i mål med alle opgaverne
  • Du vil stå til rådighed, være ansporende, inspirerende og drage omsorg for medarbejderne
  • Du har humor, da vi sætter pris på en uhøjtidelig omgangstone
  • Du er engageret, pålidelig og rummelig

Hvad tilbyder vi?

  • Et spændende job i et utraditionelt arbejdsmiljø med høj medbestemmelse
  • En arbejdsplads med en stærk social arbejdskultur og med stor mangfoldighed
  • Du bliver en del af et voksende team, der sammen stræber efter at blive bedre og større
  • Relevante kurser, foredrag og events, som du vil have mulighed for at deltage i

Din ugentlige arbejdstid vil være mellem 0 – 40 timer, da du er med til at bygge en afdeling op.
Løn på timebasis efter kvalifikationer.

Søger du et dynamisk job med stor medindflydelse og hvor 2 dage aldrig er ens, så send en motiveret ansøgning og CV snarest til direktør Anne Stecher på post@flexvirk.dk. Der vil løbende blive holdt samtaler med relevante kandidater. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Anne Stecher på 6058 1570.

FlexVirk IVSRanders SV2019-08-29T00:00:002019-10-04T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Head of Project and Process Management

Centrica Energy Trading A/S

Aalborg
Do you have a winning spirit? Do you aspire to be the best at what you do? Does change management excite you? Are you inspired by continuously enhancing the way we do business? Are you comfortable with high demands put on you personally, and on your...
Indrykket:15. august 2019
Udløbsdato:8. oktober 2019

Project Manager - Eurowind Energy A/S, Hobro

Eurowind Energy A/S

Hobro
Har du stærke kompetencer inden for projektledelse og kan igangsætte og drive kommunikationen med myndigheder, lodsejere og andre samarbejdspartnere? Brænder du for udviklingen af vedvarende energi og besidder du godt købmandskab? Så er du måske vor...
Indrykket:13. september 2019
Udløbsdato:6. november 2019

Projektleder til CSK Stålindustri A/S

Asgaard Recruitment

Thisted
Praktisk projektleder med et naturligt overblik og købmandskab. Er det dig? Jobbeskrivelse For CSK Stålindustri A S søger vi en struktureret og ansvarsfuld projektleder til virksomhedens altan-division. Som projektleder hos CSK får du ansvaret for a...
Indrykket:14. august 2019
Udløbsdato:7. oktober 2019

Leder til opbygning og udvikling af have-og håndværksafdeling

FlexVirk IVS

Randers SV
Er du frisk på udfordringen med at være ledende medarbejder for omkring 3-5 have- og lettere håndværksmedarbejdere? Så kan det være dig, vi mangler på vores hold. FlexVirk IVS er en 2 år gammel privat og ustøttet socioøkonomisk virksomhed, som stadi...
Indrykket:29. august 2019
Udløbsdato:4. oktober 2019