Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Projektleder til Café Blom søges!

DepressionsForeningen søger en dynamisk og engageret projektleder, der kan drive og udvikle aktiviteter, økonomi og frivillighed i vores sociale café, Café Blom.

Om Café Blom
Café Blom er en social café for mennesker med depression, angst, bipolar lidelse eller OCD samt pårørende. Vi har ca. 20 engagerede frivillige, der gennem nærvær, samtaler og redskaber understøtter de besøgendes relationer, netværk og recovery med et mål om at bevæge dem i retning af et bedre og mere meningsfyldt liv.

I caféen får besøgende mulighed for at skabe kontakt til ligesindede, styrke deres sociale relationer og kompetencer og blive en del af små, meningsfulde fællesskaber, der skaber mulighed for at deltage i samfundets større fællesskaber. Café Blom ligger på Nørrebro og er åben mandag og onsdag kl. 14-18 samt fredag kl. 15-18. Dertil kommer diverse initiativer fra gæster eller frivillige.

Café Blom drives af DepressionsForeningen, som er en landsdækkende forening, der bl.a. yder hjælp og støtte til mennesker med depression og bipolar lidelse samt pårørende til disse. Ud over Café Blom tilbyder vi telefonrådgivning, lokale selvhjælpsgrupper, sommerhøjskole, online fora, mv.  DepressionsForeningen arbejder med brugerrettede aktiviteter, oplysnings- og kampagneaktiviteter samt fortalervirksomhed med udgangspunkt i vores værdier: fællesskab engagement, saglighed og ligeværd.

Timeantal og arbejdssted
Der er tale om en deltidsstilling på 15-20 timer pr. uge, der i udgangspunktet er fordelt med ca. 80% på DepressionsForeningens sekretariat i Valby og ca. 20% i Café Blom på Nørrebro. Denne fordeling kan løbende justeres i dialog med Generalsekretæren. Aften- og weekendarbejde forekommer bl.a. i forbindelse med enkelte åbningsdage, frivilligmøder og -kurser.

Vi kan tilbyde  

  • Et spændende og meningsfyldt arbejde med ansvar og frihed
  • En alsidig hverdag og gode engagerede frivillige og kollegaer
  • Ledelse af en social café med 20 frivillige
  • Gode muligheder for at skabe nye spændende aktiviteter i caféen og udvikle caféens tilbud.

Vi forventer, at du:

  • har erfaring med at engagere, motivere, organisere og lede frivillige
  • kan vise relevante eksempler på at du er selvkørende, effektiv, fleksibel og driftssikker
  • har konkrete erfaringer med projektudvikling, -styring og -afrapportering
  • er udadvendt, empatisk, har forståelse for psykisk sårbare samt gode evner for samarbejde og konflikthåndtering
  • er dynamisk og ikke bange for at tage ansvar og løse diverse ad hoc-opgaver.
  • tænker udviklingsorienteret – vi vil gerne høre dit bud på fremtiden for Café Blom

Dine arbejdsopgaver:

  • Projektudvikling - tovholder på projekt- og idéudvikling i Café Blom
  • Fundraising til drift, aktiviteter og inventar i Café Blom
  • Frivilligkoordinering - rekruttering, koordinering, supervision og uddannelse af frivillige
  • Projektstyring - projektlederansvar for den daglige drift, igangsættelse og udførelse af aktiviteter samt kommunikation og synliggørelse af Café Blom.
  • Løbende evaluering af caféens virke, herunder undersøgelser blandt gæster og frivillige, samt afrapportering til nærmeste leder og til puljer og fonde.

Ansøgning
Ansøgningen sendes til job@depressionsforeningen.dk. Mrk. ”Projektleder”. Fristen er den 26. juli 2019 kl 12.  Samtaler afholdes d. 29-31. juli, med henblik på ansættelse snarest muligt.

Yderligere oplysninger
Du kan læse mere om Café Blom på www.cafeblom.dk, om DepressionsForeningen på www.depressionsforeningen.dk og/eller kontakte DepressionsForeningens næstformand på tlf.: 5355 9567 eller frederik@depressionsforeningen.dk.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330047090Phoenix-51d87b0e12019-06-23T00:00:00Projektleder til Café Blom søges!

DepressionsForeningen søger en dynamisk og engageret projektleder, der kan drive og udvikle aktiviteter, økonomi og frivillighed i vores sociale café, Café Blom.

Om Café Blom
Café Blom er en social café for mennesker med depression, angst, bipolar lidelse eller OCD samt pårørende. Vi har ca. 20 engagerede frivillige, der gennem nærvær, samtaler og redskaber understøtter de besøgendes relationer, netværk og recovery med et mål om at bevæge dem i retning af et bedre og mere meningsfyldt liv.

I caféen får besøgende mulighed for at skabe kontakt til ligesindede, styrke deres sociale relationer og kompetencer og blive en del af små, meningsfulde fællesskaber, der skaber mulighed for at deltage i samfundets større fællesskaber. Café Blom ligger på Nørrebro og er åben mandag og onsdag kl. 14-18 samt fredag kl. 15-18. Dertil kommer diverse initiativer fra gæster eller frivillige.

Café Blom drives af DepressionsForeningen, som er en landsdækkende forening, der bl.a. yder hjælp og støtte til mennesker med depression og bipolar lidelse samt pårørende til disse. Ud over Café Blom tilbyder vi telefonrådgivning, lokale selvhjælpsgrupper, sommerhøjskole, online fora, mv.  DepressionsForeningen arbejder med brugerrettede aktiviteter, oplysnings- og kampagneaktiviteter samt fortalervirksomhed med udgangspunkt i vores værdier: fællesskab engagement, saglighed og ligeværd.

Timeantal og arbejdssted
Der er tale om en deltidsstilling på 15-20 timer pr. uge, der i udgangspunktet er fordelt med ca. 80% på DepressionsForeningens sekretariat i Valby og ca. 20% i Café Blom på Nørrebro. Denne fordeling kan løbende justeres i dialog med Generalsekretæren. Aften- og weekendarbejde forekommer bl.a. i forbindelse med enkelte åbningsdage, frivilligmøder og -kurser.

Vi kan tilbyde  

  • Et spændende og meningsfyldt arbejde med ansvar og frihed
  • En alsidig hverdag og gode engagerede frivillige og kollegaer
  • Ledelse af en social café med 20 frivillige
  • Gode muligheder for at skabe nye spændende aktiviteter i caféen og udvikle caféens tilbud.

Vi forventer, at du:

  • har erfaring med at engagere, motivere, organisere og lede frivillige
  • kan vise relevante eksempler på at du er selvkørende, effektiv, fleksibel og driftssikker
  • har konkrete erfaringer med projektudvikling, -styring og -afrapportering
  • er udadvendt, empatisk, har forståelse for psykisk sårbare samt gode evner for samarbejde og konflikthåndtering
  • er dynamisk og ikke bange for at tage ansvar og løse diverse ad hoc-opgaver.
  • tænker udviklingsorienteret – vi vil gerne høre dit bud på fremtiden for Café Blom

Dine arbejdsopgaver:

  • Projektudvikling - tovholder på projekt- og idéudvikling i Café Blom
  • Fundraising til drift, aktiviteter og inventar i Café Blom
  • Frivilligkoordinering - rekruttering, koordinering, supervision og uddannelse af frivillige
  • Projektstyring - projektlederansvar for den daglige drift, igangsættelse og udførelse af aktiviteter samt kommunikation og synliggørelse af Café Blom.
  • Løbende evaluering af caféens virke, herunder undersøgelser blandt gæster og frivillige, samt afrapportering til nærmeste leder og til puljer og fonde.

Ansøgning
Ansøgningen sendes til job@depressionsforeningen.dk. Mrk. ”Projektleder”. Fristen er den 26. juli 2019 kl 12.  Samtaler afholdes d. 29-31. juli, med henblik på ansættelse snarest muligt.

Yderligere oplysninger
Du kan læse mere om Café Blom på www.cafeblom.dk, om DepressionsForeningen på www.depressionsforeningen.dk og/eller kontakte DepressionsForeningens næstformand på tlf.: 5355 9567 eller frederik@depressionsforeningen.dk.

2019-07-27T00:51:48.637 DepressionsForeningen søger en dynamisk og engageret projektleder, der kan drive og udvikle aktiviteter, økonomi og frivillighed i vores sociale caf , Caf Blom. Om Caf Blom Caf Blom er en social caf for mennesker med depression, angst, bipolar lidelse eller OCD samt pårørende. Vi har ca. 20 engagerede frivillige, der gennem nærvær, samtaler og redskaber understøtter de besøgendes relationer, netværk og recovery med et mål om at bevæge dem i retning af et bedre og mere meningsfyldt liv. I caf en får besøgende mulighed for at skabe kontakt til ligesindede, styrke deres sociale relationer og kompetencer og blive en del af små, meningsfulde fællesskaber, der skaber mulighed for at deltage i samfundets større fællesskaber. Caf Blom ligger på Nørrebro og er åben mandag og onsdag kl. 14-18 samt fredag kl. 15-18. Dertil kommer diverse initiativer fra gæster eller frivillige. Caf Blom drives af DepressionsForeningen, som er en landsdækkende forening, der bl.a. yder hjælp og støtte til mennesker med depression og bipolar lidelse samt pårørende til disse. Ud over Caf Blom tilbyder vi telefonrådgivning, lokale selvhjælpsgrupper, sommerhøjskole, online fora, mv. DepressionsForeningen arbejder med brugerrettede aktiviteter, oplysnings- og kampagneaktiviteter samt fortalervirksomhed med udgangspunkt i vores værdier: fællesskab engagement, saglighed og ligeværd. Timeantal og arbejdssted Der er tale om en deltidsstilling på 15-20 timer pr. uge, der i udgangspunktet er fordelt med ca. 80 på DepressionsForeningens sekretariat i Valby og ca. 20 i Caf Blom på Nørrebro. Denne fordeling kan løbende justeres i dialog med Generalsekretæren. Aften- og weekendarbejde forekommer bl.a. i forbindelse med enkelte åbningsdage, frivilligmøder og -kurser. Vi kan tilbyde Et spændende og meningsfyldt arbejde med ansvar og frihed En alsidig hverdag og gode engagerede frivillige og kollegaer Ledelse af en social caf med 20 frivillige Gode muligheder for at skabe nye spændende aktiviteter i caf en og udvikle caf ens tilbud. Vi forventer, at du: har erfaring med at engagere, motivere, organisere og lede frivillige kan vise relevante eksempler på at du er selvkørende, effektiv, fleksibel og driftssikker har konkrete erfaringer med projektudvikling, -styring og -afrapportering er udadvendt, empatisk, har forståelse for psykisk sårbare samt gode evner for samarbejde og konflikthåndtering er dynamisk og ikke bange for at tage ansvar og løse diverse ad hoc-opgaver. tænker udviklingsorienteret vi vil gerne høre dit bud på fremtiden for Caf Blom Dine arbejdsopgaver: Projektudvikling - tovholder på projekt- og id udvikling i Caf Blom Fundraising til drift, aktiviteter og inventar i Caf Blom Frivilligkoordinering - rekruttering, koordinering, supervision og uddannelse af frivillige Projektstyring - projektlederansvar for den daglige drift, igangsættelse og udførelse af aktiviteter samt kommunikation og synliggørelse af Caf Blom. Løbende evaluering af caf ens virke, herunder undersøgelser blandt gæster og frivillige, samt afrapportering til nærmeste leder og til puljer og fonde. Ansøgning Ansøgningen sendes til job@depressionsforeningen.dk. Mrk. Projektleder . Fristen er den 26. juli 2019 kl 12. Samtaler afholdes d. 29-31. juli, med henblik på ansættelse snarest muligt. Yderligere oplysninger Du kan læse mere om Caf Blom på www.cafeblom.dk, om DepressionsForeningen på www.depressionsforeningen.dk og eller kontakte DepressionsForeningens næstformand på tlf.: 5355 9567 eller frederik@depressionsforeningen.dk.11jobnet51d87b0e100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-26T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavnEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnFrederiksberg3550538DEPRESSIONSFORENINGEN11Trekronergade 64 st2500ValbyDKDanmark0job@depressionsforeningen.dkDKDanmarkDKDanmark7Deltid46Permanent781667JobNet5007698500769810020-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=51d87b0ehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=51d87b0ehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=51d87b0e&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=51d87b0e&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/8.jpgØnsker du et spændende job med varierende arbejdsopgaver? Hos DEPRESSIONSFORENINGEN er dette netop hvad du bliver mødt af.12008001Dansk3Læse/ tale213111Projektleder6Ledelse362113128job@depressionsforeningen.dkjob@depressionsforeningen.dkDKDanmarkDKDanmark330059178Seniorprojektchef fjernvarmeRobot Vil du med på MOEs rejse mod de 17 verdensmål? MOE ønsker at være forrest i feltet inden for innovativ og bæredygtig Energi-produktion og -distribution. Vi arbejder sammen med Danmarks førende visionære bygherrer og forskningsmiljøer på landets universiteter. Vi ønsker vækst og skal derfor have styrket vores Energi- og Industri-forretningsområde med en markedschef, som har erfaring inden for fjernvarme produktion og distribution, herunder også varmepumper solvarme, varmelagring og gerne fjernkøling. Hos MOE vil vi ikke alene følge med udviklingen. Vi vil også være med til at præge den og sætte nye standarder. Hvis du har frontløbermentaliteten i kombination med evnerne til at skabe energiprojekter og lede dem fra start til slut, er du måske den profil, vi søger. Du vil få en fleksibel hverdag, hvor det i høj grad er dig selv, der sætter dagsordenen, og hvor du selv er med til at skabe og definere din rolle. Vi lægger stor vægt på, at du er i stand til at formidle teknisk kompliceret stof til vores samarbejdspartnere og kunder. Du er desuden en dygtig kommunikator, som kan forstå et behov og formidle en løsning. For den rette kandidat vil der være mulighed for at selv at bestemme kontoradressen på en af vores lokationer i Danmark. Din profil Du har en bred og opdateret faglig viden om dansk fjernvarmeforsyning vedvarende energiproduktion og lagring af energi Du har et velfunderet netværk i fjernvarmebranchen Du har erfaring som sparringspartner og bygherrerådgiver (konsulent) for fjernvarmeselskaber og deres bestyrelser Du har gode forhandlingsevner og er tillidsskabende. Du har eventuelt erfaring med internationale fjernvarmeprojekter Dine primære arbejdsopgaver Du vil i samarbejde med MOEs forretningschefer medvirke til udvikling af områdets forretningsstrategi I samarbejde med Energi og Industris forretningschefer i hele landet skal du medvirke til udvikling af fjernvarmemarkedet Du vil varetage salg til nye og eksisterende kunder. Projektledelse af større og mindre fjernvarmeprojekter Vi tilbyder Mange spændende og udfordrende projekter Et stærkt fagligt netværk med engagerede og kompetente kollegaer En kultur, hvor trivsel, samarbejde og arbejdsforhold prioriteres højt Et dynamisk og inspirerende miljø med rig mulighed for personlig udvikling En arbejdsplads hvor frihed under ansvar er en kerneværdi Gode karrieremuligheder som understøttes af interne uddannelsesforløb i MOE Akademi, hvor vi underviser i ledelse, projektstyring, BIM, og andre faglige områder Attraktive medarbejderforhold med bl.a. sundhedsforsikring, medarbejderbonus, frokostordning, aktive personaleklubber, sports- og kulturarrangementer, årlige studie- og skiture samt en attraktiv lønpakke Jobbet er opslået via MOE.dk. Der anvendes ikke headhunter rekrutteringsfirma til dette jobopslag.Vil du med på MOEs rejse mod de 17 verdensmål?

MOE ønsker at være forrest i feltet inden for innovativ og bæredygtig Energi-produktion og -distribution. Vi arbejder sammen med Danmarks førende visionære bygherrer og forskningsmiljøer på landets universiteter.

Vi ønsker vækst og skal derfor have styrket vores Energi- og Industri-forretningsområde med en markedschef, som har erfaring inden for fjernvarme produktion og distribution, herunder også varmepumper solvarme, varmelagring og gerne fjernkøling.

Hos MOE vil vi ikke alene følge med udviklingen. Vi vil også være med til at præge den og sætte nye standarder.

Hvis du har frontløbermentaliteten i kombination med evnerne til at skabe energiprojekter og lede dem fra start til slut, er du måske den profil, vi søger.

Du vil få en fleksibel hverdag, hvor det i høj grad er dig selv, der sætter dagsordenen, og hvor du selv er med til at skabe og definere din rolle.

Vi lægger stor vægt på, at du er i stand til at formidle teknisk kompliceret stof til vores samarbejdspartnere og kunder.

Du er desuden en dygtig kommunikator, som kan forstå et behov og formidle en løsning.

For den rette kandidat vil der være mulighed for at selv at bestemme kontoradressen på en af vores lokationer i Danmark.

Din profil

  • Du har en bred og opdateret faglig viden om dansk fjernvarmeforsyning vedvarende energiproduktion og lagring af energi
  • Du har et velfunderet netværk i fjernvarmebranchen
  • Du har erfaring som sparringspartner og bygherrerådgiver (konsulent) for fjernvarmeselskaber og deres bestyrelser
  • Du har gode forhandlingsevner og er tillidsskabende.
  • Du har eventuelt erfaring med internationale fjernvarmeprojekter

Dine primære arbejdsopgaver

  • Du vil i samarbejde med MOEs forretningschefer medvirke til udvikling af områdets forretningsstrategi
  • I samarbejde med Energi og Industris forretningschefer i hele landet skal du medvirke til udvikling af fjernvarmemarkedet
  • Du vil varetage salg til nye og eksisterende kunder.
  • Projektledelse af større og mindre fjernvarmeprojekter

Vi tilbyder

  • Mange spændende og udfordrende projekter
  • Et stærkt fagligt netværk med engagerede og kompetente kollegaer
  • En kultur, hvor trivsel, samarbejde og arbejdsforhold prioriteres højt
  • Et dynamisk og inspirerende miljø med rig mulighed for personlig udvikling
  • En arbejdsplads hvor ”frihed under ansvar” er en kerneværdi
  • Gode karrieremuligheder som understøttes af interne uddannelsesforløb i MOE | Akademi, hvor vi underviser i ledelse, projektstyring, BIM, og andre faglige områder
  • Attraktive medarbejderforhold med bl.a. sundhedsforsikring, medarbejderbonus, frokostordning, aktive personaleklubber, sports- og kulturarrangementer, årlige studie- og skiture samt en attraktiv lønpakke

Jobbet er opslået via MOE.dk. Der anvendes ikke headhunter / rekrutteringsfirma til dette jobopslag.

MOE A/SSøborg2019-07-26T00:00:002019-09-10T00:00:00
330058940Digital projektleder søges til webbureauRobot Vi har vokseværk hos Scandesign Media og udvider derfor bemandingen med en struktureret og detaljeorienteret digital projektleder, som skal give vores kunder verdens bedste oplevelse! Hvem er Scandesign Media? Vi er et bureau bestående af strukturede projektledere, kreative designere, skarpe udviklere og en HR Manager, som har kontor beliggende ved Langelinie i København Ø. Vi har eksisteret i godt og vel 10 år og har i den tid arbejdet med flere spændende brands, såsom d Angleterre, Superligaen, Angulus, FC København, GOSH Copenhagen, FATBOY m.fl. Stillingen: Du vil indgå i et team af projektledere, hvor vi forventer, at du kan kombinere tekniske kompetencer med strukturelle evner og være afgørende for, at vores kunders oplevelser bliver attraktive og effektive. Alle brænder 100 for at levere kvalitet og vi er et team der hjælper hinanden, og gør hvad der kræves for at løse de opstillede opgaver. Lidt om dig: Du er en kompetent og løsningsorienteret projektleder, der naturligvis holder sig opdateret med de nyeste teknologier. Du brænder for at være i daglig dialog med kunder, og sætter en stor ære i at komme i mål med dine opgaver via velovervejede løsningsforslag. Du kan dit kram, og har stor forståelse for dit håndværk, men du er heller ikke bange for at eksperimentere og udfordre eksisterende fremgangsmåder. Vi forestiller os, at du: Har gode evner til at kunne strukturere og lede dine arbejdsopgaver, samt har erfaring med Webløsninger e-Commerce Kundedialog Projektplan og kravsspecifikationer SEO, SEM og SMO Agile arbejdsprocesser, såsom Scrum og Kanban Derudover er det et plus, hvis du har kendskab til UX Magento Drupal Jira 3. parts integrationer Vi tilbyder blandt andet: Et spændende job med personlige og faglige udviklingsmuligheder Løn efter kvalifikationer Gode forsikrings- og pensionsordninger Frokostordning Massageordning En af Københavns fedeste lokationer Mange spændende firmaarrangementer Det lyder da meget godt, ikke? Skynd dig at sende os dit CV, så vi hurtigst muligt kan få indkaldt dig til en samtale. Vi evaluerer løbende kandidaterne og derfor er der ikke grund til at tøve! Vi glæder os til at høre fra dig!

Vi har vokseværk hos Scandesign Media og udvider derfor bemandingen med en struktureret og detaljeorienteret digital projektleder, som skal give vores kunder verdens bedste oplevelse!

 

Hvem er Scandesign Media?

Vi er et bureau bestående af strukturede projektledere, kreative designere, skarpe udviklere og en HR Manager, som har kontor beliggende ved Langelinie i København Ø. Vi har eksisteret i godt og vel 10 år og har i den tid arbejdet med flere spændende brands, såsom d'Angleterre, Superligaen, Angulus, FC København, GOSH Copenhagen, FATBOY m.fl.

 

Stillingen:

Du vil indgå i et team af projektledere, hvor vi forventer, at du kan kombinere tekniske kompetencer med strukturelle evner og være afgørende for, at vores kunders oplevelser bliver attraktive og effektive. Alle brænder 100% for at levere kvalitet og vi er et team der hjælper hinanden, og gør hvad der kræves for at løse de opstillede opgaver.

 

Lidt om dig:

Du er en kompetent og løsningsorienteret projektleder, der naturligvis holder sig opdateret med de nyeste teknologier. Du brænder for at være i daglig dialog med kunder, og sætter en stor ære i at komme i mål med dine opgaver via velovervejede løsningsforslag. Du kan dit kram, og har stor forståelse for dit håndværk, men du er heller ikke bange for at eksperimentere og udfordre eksisterende fremgangsmåder.

 

Vi forestiller os, at du:

Har gode evner til at kunne strukturere og lede dine arbejdsopgaver, samt har erfaring med

  • Webløsninger
  • e-Commerce
  • Kundedialog
  • Projektplan og kravsspecifikationer
  • SEO, SEM og SMO
  • Agile arbejdsprocesser, såsom Scrum og Kanban 

 

Derudover er det et plus, hvis du har kendskab til

  • UX
  • Magento
  • Drupal
  • Jira
  • 3. parts integrationer

 

Vi tilbyder blandt andet:

  • Et spændende job med personlige og faglige udviklingsmuligheder
  • Løn efter kvalifikationer
  • Gode forsikrings- og pensionsordninger
  • Frokostordning
  • Massageordning
  • En af Københavns fedeste lokationer
  • Mange spændende firmaarrangementer

 

Det lyder da meget godt, ikke?

Skynd dig at sende os dit CV, så vi hurtigst muligt kan få indkaldt dig til en samtale. Vi evaluerer løbende kandidaterne og derfor er der ikke grund til at tøve!

Vi glæder os til at høre fra dig!

Scandesign A/SKøbenhavn Ø2019-07-12T00:00:002019-09-04T00:00:00
330057219PROJEKTLEDER til bygningsrenoveringRobot For PNP-BYG A S som står overfor krævende byggeprojekter, søger Høi Thomassen en dygtig og erfaren projektleder, som kan og vil styre hoved- og fagentrepriser indenfor bygningsrenovering - fortrinsvis i Storkøbenhavn.Opgaverne er baseret på kundekontakt med rådgivere, bygherrer samt beboere i de ejendomme vi renoverer. Det stiller krav til din evne til at kommunikere med mennesker på ?ere niveauer. Hvorfor skal vores kunde ansætte dig? Du er bygningskonstruktør eller bygningsingeniør - gerne med en håndværksmæssig baggrund. Du har erfaring fra en lignende stilling og har erfaring med bygningsrenovering. Hvorfor skal du søge dette job? Du vil styre entreprisen fra start til a?evering. Du vil lede og styre vores tømrersjak og underentreprenører. Du får ansvaret for at levere entrepriser til aftalt tid og i aftalt kvalitet. Du er med i alle byggeprojektets faser. Du skal og kan styre projektøkonomien og du udregner i mindre omfang tilbud. Du er vores daglige ansigt udadtil med kontakt til bygherrer, kunder og leverandører.Hvad skal du ellers kunne? Du kan anvende IT-værktøjer, Word og Excel. Du har erfaring med bygningslovgivning og byggeriets aftaleforhold (AB92 AB18). Du kan formulere dig ubesværet og letforståeligt, skriftligt og mundtligt på dansk.Hvad tilbyder PNP-BYG A S dig? Du får en central position i virksomheden. Et åbent og uformelt arbejdsmiljø. God fast løn, pension, sundhedsforsikring og bonusordning. Korte beslutningsveje. Dygtige kolleger og dygtige samarbejdspartnere.Hvis du vil vide mere: Så ring til Søren Thomassen eller Carsten Høi på tlf.: 29 27 71 88.Ansøgning: Høi Thomassen A S medvirker til at besætte stillingen og alle henvendelser sker hertil. Din henvendelse bliver behandlet fortroligt. For at beskytte dine persondata skal ansøgning og CV sendes i Word- eller pdf, være på dansk og kan kun sendes via denne mail: 189@ht-rekruttering.dk Ansøgningsmateriale der ikke overholder dette, bliver ikke behandlet. Du får retursvar til den mail du sender dit materiale fra.Du kan se vores privatlivspolitik her: www.ht-rekruttering.dk Privatliv kandidater.pdfNår vi har fundet den rette kandidat, tager vi stillingen af vores hjemmeside:www.ht-rekruttering.dk job.php

For PNP-BYG A/S som står overfor krævende byggeprojekter, søger Høi & Thomassen en dygtig og erfaren projektleder, som kan og vil styre hoved- og fagentrepriser indenfor bygningsrenovering - fortrinsvis i Storkøbenhavn.

Opgaverne er baseret på kundekontakt med rådgivere, bygherrer samt beboere i de ejendomme vi renoverer. Det stiller krav til din evne til at kommunikere med mennesker på ?ere niveauer.


Hvorfor skal vores kunde ansætte dig?
Du er bygningskonstruktør eller bygningsingeniør - gerne med en håndværksmæssig baggrund.
Du har erfaring fra en lignende stilling og har erfaring med bygningsrenovering.

Hvorfor skal du søge dette job?
Du vil styre entreprisen fra start til a?evering.
Du vil lede og styre vores tømrersjak og underentreprenører.
Du får ansvaret for at levere entrepriser til aftalt tid og i aftalt kvalitet.
Du er med i alle byggeprojektets faser.
Du skal og kan styre projektøkonomien og du udregner i mindre omfang tilbud.
Du er vores daglige ansigt udadtil med kontakt til bygherrer, kunder og leverandører.

Hvad skal du ellers kunne?
Du kan anvende IT-værktøjer, Word og Excel.
Du har erfaring med bygningslovgivning og byggeriets aftaleforhold (AB92/AB18).
Du kan formulere dig ubesværet og letforståeligt, skriftligt og mundtligt på dansk.

Hvad tilbyder PNP-BYG A/S dig?
Du får en central position i virksomheden.
Et åbent og uformelt arbejdsmiljø.
God fast løn, pension, sundhedsforsikring og bonusordning.
Korte beslutningsveje.
Dygtige kolleger og dygtige samarbejdspartnere.

Hvis du vil vide mere:
Så ring til Søren Thomassen eller  Carsten Høi på tlf.: 29 27 71 88.

Ansøgning:
Høi & Thomassen A/S medvirker til at besætte stillingen og alle henvendelser sker hertil. Din henvendelse bliver behandlet fortroligt.

For at beskytte dine persondata skal ansøgning og CV sendes i Word- eller pdf, være på dansk og kan kun sendes via denne mail: 189@ht-rekruttering.dk

Ansøgningsmateriale der ikke overholder dette, bliver ikke behandlet.

Du får retursvar til den mail du sender dit materiale fra.

Du kan se vores privatlivspolitik her: www.ht-rekruttering.dk/Privatliv/kandidater.pdf

Når vi har fundet den rette kandidat, tager vi stillingen af vores hjemmeside:
www.ht-rekruttering.dk/job.php

HØI & THOMASSEN A/SRødovre2019-07-09T00:00:002019-09-03T00:00:00
330064288Senior projektleder til VVMRobot Har du lyst til at være den tværfaglige projektleder i forbindelse med nogle af vores store miljøkonsekvensvurderinger? Afdelingen for Miljø og Natur består af en flok ildsjæle, der brændende ønsker at gøre en forskel for miljøet. Vi har samtidig været heldige at få projekter, der matcher vores faglige passion og rummer inspirerende samfundsmæssige aspekter. Da opgaverne er blevet endnu flere, søger vi nu en erfaren og engageret kollega med stærke natur- og miljø kompetencer og masser af erfaring i VVM& 39 er og miljøvurderinger. Du kommer til at arbejde bredt med natur og miljø i relation til planlægning og godkendelser af anlægsprojekter. I den forbindelse skal du være klar til at mønstre ansvaret for flere opgaver på en gang. Så hvis du har den projektledelsesmæssige erfaring, ser vi frem til at høre fra dig. Din profil Du har en uddannelse som ingeniør, biolog, geograf eller lign. Du har minimum 15 års praktisk erfaring med rådgivning i VVM og miljøkonsekvensvurderinger Du har indgående kendskab til danske natur- og miljøforhold Du skaber kontakt til nye potentielle kunder og har et stort netværk Du har indgående kendskab til dansk miljølovgivning og administration Du er en meget erfaren projektleder Du leverer og løser opgaver på et højt fagligt niveau og ofte med korte deadlines Dine primære arbejdsopgaver Du bidrager med styring og overordnet ledelse af større VVM& 39 er og miljøscreeninger Du har den direkte kontakt med kunden og sikrer, at vores kunder finder frem til de bedste løsninger Du har ansvaret for udarbejdelse af VVM-rapporter, miljøredegørelser og konsekvensvurderinger Miljø- og naturforvaltning, herunder kontakt og forhandling med myndigheder og andre interessenter Udarbejdelse af tilbud og stå i spidsen for udbudsforretninger Du sikrer kvaliteten af rapporter, risikovurderinger og notater Vi tilbyder Mange spændende og udfordrende projekter Et stærkt fagligt netværk med engagerede og kompetente kollegaer En kultur, hvor trivsel, samarbejde og arbejdsforhold prioriteres højt Et dynamisk og inspirerende miljø med rig mulighed for personlig udvikling En arbejdsplads hvor frihed under ansvar er en kerneværdi Gode karrieremuligheder som understøttes af interne uddannelsesforløb i MOE Akademi, hvor vi underviser i ledelse, projektstyring, BIM, og andre faglige områder Attraktive medarbejderforhold med bl.a. sundhedsforsikring, medarbejderbonus, frokostordning, aktive personaleklubber, sports- og kulturarrangementer, årlige studie- og skiture samt en attraktiv lønpakke Jobbet er opslået via MOE.dk. Der anvendes ikke headhunter rekrutteringsfirma til dette jobopslag.Har du lyst til at være den tværfaglige projektleder i forbindelse med nogle af vores store miljøkonsekvensvurderinger?

Afdelingen for Miljø og Natur består af en flok ildsjæle, der brændende ønsker at gøre en forskel for miljøet. Vi har samtidig været heldige at få projekter, der matcher vores faglige passion og rummer inspirerende samfundsmæssige aspekter.

Da opgaverne er blevet endnu flere, søger vi nu en erfaren og engageret kollega med stærke natur- og miljø kompetencer og masser af erfaring i VVM'er og miljøvurderinger. Du kommer til at arbejde bredt med natur og miljø i relation til planlægning og godkendelser af anlægsprojekter. I den forbindelse skal du være klar til at mønstre ansvaret for flere opgaver på en gang.

Så hvis du har den projektledelsesmæssige erfaring, ser vi frem til at høre fra dig.

Din profil

• Du har en uddannelse som ingeniør, biolog, geograf eller lign.
• Du har minimum 15 års praktisk erfaring med rådgivning i VVM og miljøkonsekvensvurderinger
• Du har indgående kendskab til danske natur- og miljøforhold
• Du skaber kontakt til nye potentielle kunder og har et stort netværk
• Du har indgående kendskab til dansk miljølovgivning og administration
• Du er en meget erfaren projektleder
• Du leverer og løser opgaver på et højt fagligt niveau og ofte med korte deadlines

Dine primære arbejdsopgaver

  • Du bidrager med styring og overordnet ledelse af større VVM'er og miljøscreeninger
    • Du har den direkte kontakt med kunden og sikrer, at vores kunder finder frem til de bedste løsninger
    • Du har ansvaret for udarbejdelse af VVM-rapporter, miljøredegørelser og konsekvensvurderinger
    • Miljø- og naturforvaltning, herunder kontakt og forhandling med myndigheder og andre interessenter
    • Udarbejdelse af tilbud og stå i spidsen for udbudsforretninger
    • Du sikrer kvaliteten af rapporter, risikovurderinger og notater

Vi tilbyder

  • Mange spændende og udfordrende projekter
  • Et stærkt fagligt netværk med engagerede og kompetente kollegaer
  • En kultur, hvor trivsel, samarbejde og arbejdsforhold prioriteres højt
  • Et dynamisk og inspirerende miljø med rig mulighed for personlig udvikling
  • En arbejdsplads hvor ”frihed under ansvar” er en kerneværdi
  • Gode karrieremuligheder som understøttes af interne uddannelsesforløb i MOE | Akademi, hvor vi underviser i ledelse, projektstyring, BIM, og andre faglige områder
  • Attraktive medarbejderforhold med bl.a. sundhedsforsikring, medarbejderbonus, frokostordning, aktive personaleklubber, sports- og kulturarrangementer, årlige studie- og skiture samt en attraktiv lønpakke

Jobbet er opslået via MOE.dk. Der anvendes ikke headhunter / rekrutteringsfirma til dette jobopslag.

MOE A/SSøborg2019-07-26T00:00:002019-09-20T00:00:00
330068548Quick Care søger en projektleder til ledelse af udbud- og udviklingsprojekterRobot Vi søger en projektleder til ledelse af udbud- og udviklingsprojekter hos landets største aktør på beskæftigelses- og sundhedsområdet. VIRKSOMHEDEN Quick Care er en del af Falck Healthcare, og vi er landets største leverandør af beskæftigelsesindsatser til de kommunale jobcentre og leverer dertil en bred vifte af sundhedsydelser til både offentlige og private organisationer. Vores mål er dels at bringe borgere fra offentlig forsørgelse til selvforsørgelse, samt at sikre trivsel og fastholdelse af medarbejdere i større organisationer. Vi stræber efter at være toneangivende og sætte standarden inden for beskæftigelsessektoren og forebyggelse af sygefravær i samspil med borgere, medarbejdere og samarbejdskommuner. Som projektleder bliver det din opgave at facilitere udviklingen af organisationen og sikre, at vi vinder de opgaver, vi byder på. Der er tale om en stilling på 37 timer om ugen til besættelse snarest muligt. Ansættelsesstedet er Sydhavnsgade 18, 2450 København SV. STILLINGEN Kommunerne konkurrenceudsætter løbende deres opgaver på både beskæftigelsesområdet, sundhedsområdet og inden for medarbejderrettet sygefraværsforebyggelse. Du bliver tovholder for udbudsprocessen med ansvar for, at vi vinder opgaven. Vi søger en projektleder, hvor den primære opgave er at udarbejde udbud og puljeansøgninger, og sekundært at understøtte ledelsen og udviklingen af Falck Healthcare. Du skal altså være i stand til både at formidle vores konkurrenceevne gennem tekstproduktion og styrke vores organisation gennem udvikling og generel ledelsesbetjening. For at kunne beskrive vores produkter og metoder skal du være en skarp formidler, analytisk stærk, udadvendt og opsøgende. Hvis ikke du selv ligger inde med den nødvendige viden, skal du kunne indhente relevante informationer fra vores fagledelse samt analysere, strukturere og sammensætte disse til en klar og præcis tekst. VI TILBYDER Et selvstændigt job med stor selvbestemmelse og ansvarEt succesfuldt team med højt humør og højt til loftetGrundig oplæring fra erfarne kolleger. DINE OPGAVER Projektleder og tovholder i udbudsprocessen fra analyse til færdigt tilbud, herunder:Planlægge udbudsprocessen samt være mødeholder for interessenter, bl.a. direktører, fagchefer, områdeledere og øvrige bidragsydereSkabe overblik for de involverede parter, forventningsafstemme og sikre fremdriftUdarbejde selve besvarelsen af udbudsmaterialet i tæt samarbejde med interessenterneUnderstøtte ledelsen gennem sparring, analyse og tekstproduktionFacilitere den løbende udvikling af organisationen på tværs af alle driftslag VI SØGER Du har en relevant akademisk uddannelse inden for kommunikation, samfunds- eller sundhedsvidenskab. Vi foretrækker, at du har et par års erfaring fra en lignende stilling, men nyuddannede er også velkomne til at søge. Vi søger en kandidat med følgende kompetencer: • Erfaring med eller interesse for udbud samt beskæftigelses- eller sundhedsområdet. • Stærk skriftlig formidlingsevne • Gode analytiske evner • Kan veksle mellem små detaljer og store linjer • Gode samarbejdsevner • Kan arbejde systematisk og selvstændigt • Trives med til tider korte deadlines • Har kørekort og kan evt. stille bil til rådighed (ikke et krav) ANSØGNING OG KONTAKT Har du spørgsmål til ovenstående, er du velkommen til at kontakte Udbudschef Anja Baisgaard Gyldensten, tlf. 50 92 56 10 eller Specialkonsulent Svend Brøndum, tlf. 29 31 15 80. Ansøgningsfrist: 21. august 2019 kl. 12.00. Samtaler afholdes i uge 35.

Vi søger en projektleder til ledelse af udbud- og udviklingsprojekter hos landets største aktør på beskæftigelses- og sundhedsområdet.

VIRKSOMHEDEN

Quick Care er en del af Falck Healthcare, og vi er landets største leverandør af beskæftigelsesindsatser til de kommunale jobcentre og leverer dertil en bred vifte af sundhedsydelser til både offentlige og private organisationer. Vores mål er dels at bringe borgere fra offentlig forsørgelse til selvforsørgelse, samt at sikre trivsel og fastholdelse af medarbejdere i større organisationer.

Vi stræber efter at være toneangivende og sætte standarden inden for beskæftigelsessektoren og forebyggelse af sygefravær i samspil med borgere, medarbejdere og samarbejdskommuner.

Som projektleder bliver det din opgave at facilitere udviklingen af organisationen og sikre, at vi vinder de opgaver, vi byder på. Der er tale om en stilling på 37 timer om ugen til besættelse snarest muligt. Ansættelsesstedet er Sydhavnsgade 18, 2450 København SV.

STILLINGEN

Kommunerne konkurrenceudsætter løbende deres opgaver på både beskæftigelsesområdet, sundhedsområdet og inden for medarbejderrettet sygefraværsforebyggelse.

Du bliver tovholder for udbudsprocessen med ansvar for, at vi vinder opgaven. Vi søger en projektleder, hvor den primære opgave er at udarbejde udbud og puljeansøgninger, og sekundært at understøtte ledelsen og udviklingen af Falck Healthcare. Du skal altså være i stand til både at formidle vores konkurrenceevne gennem tekstproduktion og styrke vores organisation gennem udvikling og generel ledelsesbetjening.

For at kunne beskrive vores produkter og metoder skal du være en skarp formidler, analytisk stærk, udadvendt og opsøgende. Hvis ikke du selv ligger inde med den nødvendige viden, skal du kunne indhente relevante informationer fra vores fagledelse samt analysere, strukturere og sammensætte disse til en klar og præcis tekst.

VI TILBYDER

  • Et selvstændigt job med stor selvbestemmelse og ansvar
  • Et succesfuldt team med højt humør og højt til loftet
  • Grundig oplæring fra erfarne kolleger.

DINE OPGAVER

  • Projektleder og tovholder i udbudsprocessen fra analyse til færdigt tilbud, herunder:
    • Planlægge udbudsprocessen samt være mødeholder for interessenter, bl.a. direktører, fagchefer, områdeledere og øvrige bidragsydere
    • Skabe overblik for de involverede parter, forventningsafstemme og sikre fremdrift
    • Udarbejde selve besvarelsen af udbudsmaterialet i tæt samarbejde med interessenterne
  • Understøtte ledelsen gennem sparring, analyse og tekstproduktion
  • Facilitere den løbende udvikling af organisationen på tværs af alle driftslag

VI SØGER

Du har en relevant akademisk uddannelse inden for kommunikation, samfunds- eller sundhedsvidenskab. Vi foretrækker, at du har et par års erfaring fra en lignende stilling, men nyuddannede er også velkomne til at søge.

Vi søger en kandidat med følgende kompetencer:

• Erfaring med eller interesse for udbud samt beskæftigelses- eller sundhedsområdet.

• Stærk skriftlig formidlingsevne

• Gode analytiske evner

• Kan veksle mellem små detaljer og store linjer

• Gode samarbejdsevner

• Kan arbejde systematisk og selvstændigt

• Trives med til tider korte deadlines

• Har kørekort og kan evt. stille bil til rådighed (ikke et krav)

ANSØGNING OG KONTAKT

Har du spørgsmål til ovenstående, er du velkommen til at kontakte Udbudschef Anja Baisgaard Gyldensten, tlf. 50 92 56 10 eller Specialkonsulent Svend Brøndum, tlf. 29 31 15 80.

Ansøgningsfrist: 21. august 2019 kl. 12.00. Samtaler afholdes i uge 35.

 

 

 

Quick Care - KøbenhavnKøbenhavn SV2019-08-06T00:00:002019-08-21T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Seniorprojektchef fjernvarme

MOE A/S

Søborg
Vil du med på MOEs rejse mod de 17 verdensmål? MOE ønsker at være forrest i feltet inden for innovativ og bæredygtig Energi-produktion og -distribution. Vi arbejder sammen med Danmarks førende visionære bygherrer og forskningsmiljøer på landets univ...
Indrykket:26. juli 2019
Udløbsdato:10. september 2019

Digital projektleder søges til webbureau

Scandesign A/S

København Ø
Vi har vokseværk hos Scandesign Media og udvider derfor bemandingen med en struktureret og detaljeorienteret digital projektleder, som skal give vores kunder verdens bedste oplevelse! Hvem er Scandesign Media? Vi er et bureau bestående af struktured...
Indrykket:12. juli 2019
Udløbsdato:4. september 2019

PROJEKTLEDER til bygningsrenovering

HØI & THOMASSEN A/S

Rødovre
For PNP-BYG A S som står overfor krævende byggeprojekter, søger Høi Thomassen en dygtig og erfaren projektleder, som kan og vil styre hoved- og fagentrepriser indenfor bygningsrenovering - fortrinsvis i Storkøbenhavn.Opgaverne er baseret på kundekon...
Indrykket:9. juli 2019
Udløbsdato:3. september 2019

Senior projektleder til VVM

MOE A/S

Søborg
Har du lyst til at være den tværfaglige projektleder i forbindelse med nogle af vores store miljøkonsekvensvurderinger? Afdelingen for Miljø og Natur består af en flok ildsjæle, der brændende ønsker at gøre en forskel for miljøet. Vi har samtidig væ...
Indrykket:26. juli 2019
Udløbsdato:20. september 2019

Quick Care søger en projektleder til ledelse af udbud- og udviklingsprojekter

Quick Care - København

København SV
Vi søger en projektleder til ledelse af udbud- og udviklingsprojekter hos landets største aktør på beskæftigelses- og sundhedsområdet. VIRKSOMHEDEN Quick Care er en del af Falck Healthcare, og vi er landets største leverandør af beskæftigelsesindsat...
Indrykket:6. august 2019
Udløbsdato:21. august 2019