Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Projektleder til CSK Stålindustri A/S

Praktisk projektleder med et naturligt overblik og købmandskab. Er det dig?

Jobbeskrivelse

For CSK Stålindustri A/S søger vi en struktureret og ansvarsfuld projektleder til virksomhedens altan-division. Som projektleder hos CSK får du ansvaret for at styre projekterne igennem fra A-Z. Dette indebærer opstartsdialogen med kunden, igangsættelse af tegningsmateriale samt medvirken til udformning af den endelige aftale. Under produktionen er du medansvarlig for justeringer og for at tidsplanen overholdes, helt frem til montage og afslutning af projektet.

Dine arbejdsopgaver kommer til at omfatte:

  • Teknisk afklaring med arkitekter og ingeniører.
  • Afklaring af tekniske specifikationer, normer og tegninger fra bygherren.
  • Besøg på byggepladser og koordinering med byggeledere.
  • Styring af tidsplaner via Microsoft Project (MS Project).
  • Prissætning af ekstra arbejder i Excel.
  • Indkøb ved underleverandører.
  • Afklaring af produktion og montage.
  • Styring af økonomi og budgetter.

Din dagligdag i CSK

Du kommer til at indgå i et rutineret team på pt. fire projektledere, der alle har forskellige baggrunde og erfaringer. Teamet har til huse ved siden af produktionen sammen med virksomhedens andre støttefunktioner. I teamet, og i virksomheden generelt, værdsættes en omgangstone, som er åben, direkte og med humor. Du har således direkte adgang til råd og faglig sparring i dit team, såvel som hos virksomhedens økonomicontroller, produktionschef, logistik- og indkøbsansvarlige samt det montagehold, som er med til at opsætte de færdige altaner.

Du vil i projekterne have en bred ekstern kontaktflade med arkitekter, ingeniører, bygherrer og byggeledere, hvorfor du skal kunne kommunikere på alle niveauer. I forlængelse heraf formår du endvidere at udfordre virksomhedens kunder ift. deres ønsker og forventninger til løsningen samtidig med, at du bevarer den gode og professionelle relation.

Da CSK har en del kunder på Sjælland og i Københavnsområdet, må der forventes periodevis mødeaktivitet og besøg på byggepladser på disse lokationer. CSK stiller i forbindelse hermed puljebil til rådighed.

Derudover tilbyder CSK:

  • Løn efter kvalifikationer
  • Pensionsordning
  • Sundhedsforsikring

Din faglige profil:

  • Du har erfaring som projektleder enten fra byggebranchen eller anden produktionsvirksomhed indenfor stålbranchen. Vigtigst er, at du har en faglig ballast, der gør dig i stand til at lede projekter og kommunikere med interessenter.
  • Du er bruger af Microsoft Excel og har et grundlæggende kendskab til MS Project.
  • Du begår dig på dansk i skrift og tale samt mundtligt engelsk, da CSK’s egne tekniske tegnere sidder på CSK`s fabrik i Letland.
  • Har du kendskab til AB 18 og ENV 1090 er det en fordel.

Din personlige profil:

  • Du er åben, udadvendt og kan kommunikere på alle niveauer.
  • Du har evnen og modet til at forhandle med kunden, når der eksempelvis opstår ekstra omkostninger, som ikke er indeholdt i projektet.
  • Du er struktureret og omhyggelig med dine ting og gør gerne den ekstra indsats der skal til for at få opgaven løst.
  • Du er ikke bange for at tage fra, da arbejdsbelastningen vil variere efter projekternes størrelse og antal.
  • Du kan arbejde selvstændigt og fokuseret samtidig med, at du har lyst til at være en del af et team.
  • Du er motiveret for at drive projekterne med en sundt købmandskab for øje

Om virksomheden

CSK Stålindustri A/S er en af Skandinaviens førende producenter af stålkonstruktioner til byggebranchen. Virksomheden konstruerer og fremstiller stålkonstruktioner til alle former for byggeri.

CSK producerer altaner til primært nybyggerier. Altanerne bliver produceret fra bunden og færdigsamles med alt fra gulv til værn på egen produktionsfaciliteter i Thisted. Altanerne sendes direkte fra produktionen til byggepladsen med egen lastvogne klar til montage, monteres med egne kraner og egne montører,

CSK har fabrikker i både Danmark og Letland. Tilsammen er deres produktionssteder i stand til at levere stålløsninger til stort set enhver tænkelig konstruktion, uden på nogen måde at gå på kompromis med kvaliteten.

CSK er præget af godt købmandsskab samt en villighed til at levere fleksible løsninger til fordel for kunden.

CSK’s væsentligste parameter for succes er deres dedikerede medarbejdere, hvis evner og unikke kompetencer har sikret CSK sit ry.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330001990Phoenix-5f36c63a12019-04-05T00:00:00Projektleder til CSK Stålindustri A/S

Praktisk projektleder med et naturligt overblik og købmandskab. Er det dig?

Jobbeskrivelse

For CSK Stålindustri A/S søger vi en struktureret og ansvarsfuld projektleder til virksomhedens altan-division. Som projektleder hos CSK får du ansvaret for at styre projekterne igennem fra A-Z. Dette indebærer opstartsdialogen med kunden, igangsættelse af tegningsmateriale samt medvirken til udformning af den endelige aftale. Under produktionen er du medansvarlig for justeringer og for at tidsplanen overholdes, helt frem til montage og afslutning af projektet.

Dine arbejdsopgaver kommer til at omfatte:

  • Teknisk afklaring med arkitekter og ingeniører.
  • Afklaring af tekniske specifikationer, normer og tegninger fra bygherren.
  • Besøg på byggepladser og koordinering med byggeledere.
  • Styring af tidsplaner via Microsoft Project (MS Project).
  • Prissætning af ekstra arbejder i Excel.
  • Indkøb ved underleverandører.
  • Afklaring af produktion og montage.
  • Styring af økonomi og budgetter.

Din dagligdag i CSK

Du kommer til at indgå i et rutineret team på pt. fire projektledere, der alle har forskellige baggrunde og erfaringer. Teamet har til huse ved siden af produktionen sammen med virksomhedens andre støttefunktioner. I teamet, og i virksomheden generelt, værdsættes en omgangstone, som er åben, direkte og med humor. Du har således direkte adgang til råd og faglig sparring i dit team, såvel som hos virksomhedens økonomicontroller, produktionschef, logistik- og indkøbsansvarlige samt det montagehold, som er med til at opsætte de færdige altaner.

Du vil i projekterne have en bred ekstern kontaktflade med arkitekter, ingeniører, bygherrer og byggeledere, hvorfor du skal kunne kommunikere på alle niveauer. I forlængelse heraf formår du endvidere at udfordre virksomhedens kunder ift. deres ønsker og forventninger til løsningen samtidig med, at du bevarer den gode og professionelle relation.

Da CSK har en del kunder på Sjælland og i Københavnsområdet, må der forventes periodevis mødeaktivitet og besøg på byggepladser på disse lokationer. CSK stiller i forbindelse hermed puljebil til rådighed.

Derudover tilbyder CSK:

  • Løn efter kvalifikationer
  • Pensionsordning
  • Sundhedsforsikring

Din faglige profil:

  • Du har erfaring som projektleder enten fra byggebranchen eller anden produktionsvirksomhed indenfor stålbranchen. Vigtigst er, at du har en faglig ballast, der gør dig i stand til at lede projekter og kommunikere med interessenter.
  • Du er bruger af Microsoft Excel og har et grundlæggende kendskab til MS Project.
  • Du begår dig på dansk i skrift og tale samt mundtligt engelsk, da CSK’s egne tekniske tegnere sidder på CSK`s fabrik i Letland.
  • Har du kendskab til AB 18 og ENV 1090 er det en fordel.

Din personlige profil:

  • Du er åben, udadvendt og kan kommunikere på alle niveauer.
  • Du har evnen og modet til at forhandle med kunden, når der eksempelvis opstår ekstra omkostninger, som ikke er indeholdt i projektet.
  • Du er struktureret og omhyggelig med dine ting og gør gerne den ekstra indsats der skal til for at få opgaven løst.
  • Du er ikke bange for at tage fra, da arbejdsbelastningen vil variere efter projekternes størrelse og antal.
  • Du kan arbejde selvstændigt og fokuseret samtidig med, at du har lyst til at være en del af et team.
  • Du er motiveret for at drive projekterne med en sundt købmandskab for øje

Om virksomheden

CSK Stålindustri A/S er en af Skandinaviens førende producenter af stålkonstruktioner til byggebranchen. Virksomheden konstruerer og fremstiller stålkonstruktioner til alle former for byggeri.

CSK producerer altaner til primært nybyggerier. Altanerne bliver produceret fra bunden og færdigsamles med alt fra gulv til værn på egen produktionsfaciliteter i Thisted. Altanerne sendes direkte fra produktionen til byggepladsen med egen lastvogne klar til montage, monteres med egne kraner og egne montører,

CSK har fabrikker i både Danmark og Letland. Tilsammen er deres produktionssteder i stand til at levere stålløsninger til stort set enhver tænkelig konstruktion, uden på nogen måde at gå på kompromis med kvaliteten.

CSK er præget af godt købmandsskab samt en villighed til at levere fleksible løsninger til fordel for kunden.

CSK’s væsentligste parameter for succes er deres dedikerede medarbejdere, hvis evner og unikke kompetencer har sikret CSK sit ry.

2019-05-25T00:51:44.420 Praktisk projektleder med et naturligt overblik og købmandskab. Er det dig? Jobbeskrivelse For CSK Stålindustri A S søger vi en struktureret og ansvarsfuld projektleder til virksomhedens altan-division. Som projektleder hos CSK får du ansvaret for at styre projekterne igennem fra A-Z. Dette indebærer opstartsdialogen med kunden, igangsættelse af tegningsmateriale samt medvirken til udformning af den endelige aftale. Under produktionen er du medansvarlig for justeringer og for at tidsplanen overholdes, helt frem til montage og afslutning af projektet. Dine arbejdsopgaver kommer til at omfatte: Teknisk afklaring med arkitekter og ingeniører. Afklaring af tekniske specifikationer, normer og tegninger fra bygherren. Besøg på byggepladser og koordinering med byggeledere. Styring af tidsplaner via Microsoft Project (MS Project). Prissætning af ekstra arbejder i Excel. Indkøb ved underleverandører. Afklaring af produktion og montage. Styring af økonomi og budgetter. Din dagligdag i CSK Du kommer til at indgå i et rutineret team på pt. fire projektledere, der alle har forskellige baggrunde og erfaringer. Teamet har til huse ved siden af produktionen sammen med virksomhedens andre støttefunktioner. I teamet, og i virksomheden generelt, værdsættes en omgangstone, som er åben, direkte og med humor. Du har således direkte adgang til råd og faglig sparring i dit team, såvel som hos virksomhedens økonomicontroller, produktionschef, logistik- og indkøbsansvarlige samt det montagehold, som er med til at opsætte de færdige altaner. Du vil i projekterne have en bred ekstern kontaktflade med arkitekter, ingeniører, bygherrer og byggeledere, hvorfor du skal kunne kommunikere på alle niveauer. I forlængelse heraf formår du endvidere at udfordre virksomhedens kunder ift. deres ønsker og forventninger til løsningen samtidig med, at du bevarer den gode og professionelle relation. Da CSK har en del kunder på Sjælland og i Københavnsområdet, må der forventes periodevis mødeaktivitet og besøg på byggepladser på disse lokationer. CSK stiller i forbindelse hermed puljebil til rådighed. Derudover tilbyder CSK: Løn efter kvalifikationer Pensionsordning Sundhedsforsikring Din faglige profil: Du har erfaring som projektleder enten fra byggebranchen eller anden produktionsvirksomhed indenfor stålbranchen. Vigtigst er, at du har en faglig ballast, der gør dig i stand til at lede projekter og kommunikere med interessenter. Du er bruger af Microsoft Excel og har et grundlæggende kendskab til MS Project. Du begår dig på dansk i skrift og tale samt mundtligt engelsk, da CSK s egne tekniske tegnere sidder på CSK`s fabrik i Letland. Har du kendskab til AB 18 og ENV 1090 er det en fordel. Din personlige profil: Du er åben, udadvendt og kan kommunikere på alle niveauer. Du har evnen og modet til at forhandle med kunden, når der eksempelvis opstår ekstra omkostninger, som ikke er indeholdt i projektet. Du er struktureret og omhyggelig med dine ting og gør gerne den ekstra indsats der skal til for at få opgaven løst. Du er ikke bange for at tage fra, da arbejdsbelastningen vil variere efter projekternes størrelse og antal. Du kan arbejde selvstændigt og fokuseret samtidig med, at du har lyst til at være en del af et team. Du er motiveret for at drive projekterne med en sundt købmandskab for øje Om virksomheden CSK Stålindustri A S er en af Skandinaviens førende producenter af stålkonstruktioner til byggebranchen. Virksomheden konstruerer og fremstiller stålkonstruktioner til alle former for byggeri. CSK producerer altaner til primært nybyggerier. Altanerne bliver produceret fra bunden og færdigsamles med alt fra gulv til værn på egen produktionsfaciliteter i Thisted. Altanerne sendes direkte fra produktionen til byggepladsen med egen lastvogne klar til montage, monteres med egne kraner og egne montører, CSK har fabrikker i både Danmark og Letland. Tilsammen er deres produktionssteder i stand til at levere stålløsninger til stort set enhver tænkelig konstruktion, uden på nogen måde at gå på kompromis med kvaliteten. CSK er præget af godt købmandsskab samt en villighed til at levere fleksible løsninger til fordel for kunden. CSK s væsentligste parameter for succes er deres dedikerede medarbejdere, hvis evner og unikke kompetencer har sikret CSK sit ry.11jobnet5f36c63a100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-24T00:00:000000https://asgaardrecruitment.dk/stillingsopslag/?hr=show-job/424100EuropaDanmarkJyllandNordjyllandAalborg3502859Asgaard Recruitment11Industrivej 49-517700ThistedDKDanmark0jnm@asgaardrecruitment.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent740890JobNet4971195497119510005-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5f36c63ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=5f36c63ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5f36c63a&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5f36c63a&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale213111Projektleder6Ledelse361331284Jensjnm@asgaardrecruitment.dkDKDanmarkDKDanmark330053297EU Projektleder med Teamkoordinatorfunktion ved Forskningsstøttekontoret på AAURobot Brænder du for forskning og innovation? Har du stærke kompetencer inden for projektledelse og kommunikation, så er det måske dig, vi søger til vores forskningsstøttekontor på Aalborg Universitet (AAU) i Aalborg. Vi søger en projektleder med stærke kompetencer inden for strategisk kommunikation og høj administrativ faglighed til projektledelse af større EU forskningsprojekter på Aalborg Universitet. Stillingen er placeret i AAU Innovation på Forskningsstøttekontoret Fundraising Project management med arbejdssted i Aalborg. Det er en fuldtidsstilling med tiltrædelse 1. september 2019 eller snarest derefter. Stillingsbeskrivelse De primære opgaver er den faglige koordinering og udvikling i projektledelsesteamet, sikre impact og synlige resultater af EU forsknings- og innovationsprojekter gennem en målrettet kommunikation samt understøtte AAUs forskere med en professionel håndtering af EU projekter. Du vil komme til at arbejde tæt sammen med forskere, bevillingsgivere og administrative kolleger i ind- og udland. Du kan læse mere om kontoret her: https: www.funding.aau.dk og om Aalborg Universitet her: www.aau.dk Dine Arbejdsopgaver vil hovedsagligt bestå af: Faglig koordinering og udvikling af projektledelsesteamets opgaveportefølje Rådgivning og sparring om projektledelse til forskere knyttet til det enkelte projekt, herunder også de deltagende partnere fra øvrige europæiske lande Sparring med videnskabelig projektleder (koordinator) vedrørende fx strategi, fremtidige fundingmuligheder og projektplaner Udvikling og implementering af kommunikationsstrategier i regi af AAU ledede EU-projekter Løbende monitorering af projektopfølgning i forhold til fagspecifikke medier med henblik på proaktiv kommunikation Administrative projektledelsesopgaver, herunder samarbejde med bevillingsgiver og konsortium, faglig projektafrapportering, organisering af konsortiemøder samt deltagelse i disse Udarbejdelse af procedurebeskrivelser for administrativ EU projektledelse Udvikle og implementere processer og værktøjer for projektledelse Kvalitetssikring af bevillinger under forhandling Budgetopfølgning og økonomisk afrapportering Netværksaktiviteter, såvel internt på AAU som i eksterne fora Dine kvalifikationer Vi søger en proaktiv, imødekommende og udadvendt kollega, der både kan håndtere de store overordnede linjer og samtidig evner at fokusere på detaljen. Du kommunikerer sikkert og klart på både dansk og engelsk og føler dig tryg ved at tale i større forsamlinger. Derudover lægger vi vægt på, at du: har et godt kendskab til universitetssektoren har erfaring med administrativ projektledelse særligt på EU forsknings- og innovations projekter har erfaring med strategisk kommunikation, gerne fra EU forsknings- og innovations projekter kan agere som sparringpartner for forskere, kolleger og samarbejdspartnere (internt som eksternt) har stærke kvalifikationer inden for mundtlig og skriftlig formidling på såvel dansk som engelsk arbejder struktureret, er samarbejdsorienteret, selvstændig, og initiativrig har indgående kendskab til budgetopfølgning og økonomistyring, herunder erfaring med Excel på superbrugerniveau trives med et til tider hektisk og meget varieret job med skarpe deadlines og i perioder en del rejseaktivitet (inden for Europa) Vi ser gerne, at du har 3-5 års erfaring, som projektleder eller koordinator. Vi ser endvidere gerne, at du har en relevant kandidatgrad. Hvem er vi? Forskningsstøttekontoret er en del af AAU Innovation, der er en stabsenhed under rektor. AAU Innovation ledes af innovationsdirektøren og har ca. 80 medarbejdere fordelt på 3 tre søjler: Vidensamarbejde, Forskningsstøtte, og Kontrakt. Forskningsstøttekontoret består af 20 medarbejdere fordelt på policy, pre- og post award aktiviteter. AAU Innovations medarbejdere er placeret på de 3 AAU campus (Aalborg, København, Esbjerg) og på AAU kontoret i Bruxelles. AAU Innovation arbejder tæt sammen med universitetets fakulteter, institutter, de faglige miljøer og universitetets øvrige administration. På Forskningsstøttekontoret vil du blive en del af projektlederteamet med ansvar for teamets opgaveportefølje. En fællesnævner for teamet er rummelighed og gensidig respekt, og at vi værdsætter godt kollegaskab og den dynamik, vores forskellighed genererer. Vi deler i høj grad viden med hinanden, og sparring er en helt naturlig del af hverdagen. Vi tilbyder rammer, der muliggør det hele liv . Det vil bl.a. sige fleksibel arbejdstid, frihed under ansvar og forståelse for forskellighed i arbejdsmæssige prioriteringer og ambitioner. Til gengæld er det også nødvendigt, at du er fleksibel i forhold til perioder med stor arbejdsbelastning. Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til Forskningsstøttechef Charlotte Pedersen Jacobsen, tlf. 5171 3850 eller Chefkonsulent Jane Tymm-Andersen, tlf. 2990 4656. Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 34 35. Ansættelse pr. 1 september 2019 eller snarest derefter. Løn og ansættelsesvilkår Ansættelse og aflønning iht. gældende overenskomst i Staten, herunder OAO-fællesoverenskomsten. Der er mulighed for forhandling af kvalifikationstillæg. Der er 3 måneders gensidig prøvetid i stillingen.Aalborg Universitet skal modtage din ansøgning elektronisk vedhæftet CV, eksamensbevis og anden relevant dokumentation. Åbn linket søg stillingen online og udfyld ansøgningsformularen. AAU ønsker at afspejle det omgivende samfund og har diversitet som en kerneværdi. Derfor opfordres alle uanset personlig baggrund og orientering til at søge stillingen.

Brænder du for forskning og innovation? Har du stærke kompetencer inden for projektledelse og kommunikation, så er det måske dig, vi søger til vores forskningsstøttekontor på Aalborg Universitet (AAU) i Aalborg. Vi søger en projektleder med stærke kompetencer inden for strategisk kommunikation og høj administrativ faglighed til projektledelse af større EU forskningsprojekter på Aalborg Universitet. Stillingen er placeret i AAU Innovation på Forskningsstøttekontoret Fundraising & Project management med arbejdssted i Aalborg. Det er en fuldtidsstilling med tiltrædelse 1. september 2019 eller snarest derefter.

Stillingsbeskrivelse

De primære opgaver er den faglige koordinering og udvikling i projektledelsesteamet, sikre impact og synlige resultater af EU forsknings- og innovationsprojekter gennem en målrettet kommunikation samt understøtte AAUs forskere med en professionel håndtering af EU projekter. Du vil komme til at arbejde tæt sammen med forskere, bevillingsgivere og administrative kolleger i ind- og udland. Du kan læse mere om kontoret her: https://www.funding.aau.dk/ og om Aalborg Universitet her: www.aau.dk

Dine Arbejdsopgaver vil hovedsagligt bestå af:   

  • Faglig koordinering og udvikling af projektledelsesteamets opgaveportefølje
  • Rådgivning og sparring om projektledelse til forskere knyttet til det enkelte projekt, herunder også de deltagende partnere fra øvrige europæiske lande
  • Sparring med videnskabelig projektleder (koordinator) vedrørende fx strategi, fremtidige fundingmuligheder og projektplaner
  • Udvikling og implementering af kommunikationsstrategier i regi af AAU ledede EU-projekter
  • Løbende monitorering af projektopfølgning i forhold til fagspecifikke medier med henblik på proaktiv kommunikation
  • Administrative projektledelsesopgaver, herunder samarbejde med bevillingsgiver og konsortium, faglig projektafrapportering, organisering af konsortiemøder samt deltagelse i disse
  • Udarbejdelse af procedurebeskrivelser for administrativ EU projektledelse
  • Udvikle og implementere processer og værktøjer for projektledelse
  • Kvalitetssikring af bevillinger under forhandling
  • Budgetopfølgning og økonomisk afrapportering
  • Netværksaktiviteter, såvel internt på AAU som i eksterne fora

Dine kvalifikationer

Vi søger en proaktiv, imødekommende og udadvendt kollega, der både kan håndtere de store overordnede linjer og samtidig evner at fokusere på detaljen. Du kommunikerer sikkert og klart på både dansk og engelsk og føler dig tryg ved at tale i større forsamlinger.

Derudover lægger vi vægt på, at du:

  • har et godt kendskab til universitetssektoren
  • har erfaring med administrativ projektledelse særligt på EU forsknings- og innovations projekter
  • har erfaring med strategisk kommunikation, gerne fra EU forsknings- og innovations projekter
  • kan agere som sparringpartner for forskere, kolleger og samarbejdspartnere (internt som eksternt)
  • har stærke kvalifikationer inden for mundtlig og skriftlig formidling på såvel dansk som engelsk
  • arbejder struktureret, er samarbejdsorienteret, selvstændig, og initiativrig
  • har indgående kendskab til budgetopfølgning og økonomistyring, herunder erfaring med Excel på superbrugerniveau
  • trives med et til tider hektisk og meget varieret job med skarpe deadlines og i perioder en del rejseaktivitet (inden for Europa)

Vi ser gerne, at du har 3-5 års erfaring, som projektleder eller –koordinator. Vi ser endvidere gerne, at du har en relevant kandidatgrad.

Hvem er vi?

Forskningsstøttekontoret er en del af AAU Innovation, der er en stabsenhed under rektor. AAU Innovation ledes af innovationsdirektøren og har ca. 80 medarbejdere fordelt på 3 tre søjler: Vidensamarbejde, Forskningsstøtte, og Kontrakt. Forskningsstøttekontoret består af 20 medarbejdere fordelt på policy, pre- og post award aktiviteter. AAU Innovations medarbejdere er placeret på de 3 AAU campus (Aalborg, København, Esbjerg) og på AAU kontoret i Bruxelles. AAU Innovation arbejder tæt sammen med universitetets fakulteter, institutter, de faglige miljøer og universitetets øvrige administration.

På Forskningsstøttekontoret vil du blive en del af projektlederteamet med ansvar for teamets opgaveportefølje. En fællesnævner for teamet er rummelighed og gensidig respekt, og at vi værdsætter godt kollegaskab og den dynamik, vores forskellighed genererer. Vi deler i høj grad viden med hinanden, og sparring er en helt naturlig del af hverdagen.

Vi tilbyder rammer, der muliggør ”det hele liv”. Det vil bl.a. sige fleksibel arbejdstid, frihed under ansvar og forståelse for forskellighed i arbejdsmæssige prioriteringer og ambitioner. Til gengæld er det også nødvendigt, at du er fleksibel i forhold til perioder med stor arbejdsbelastning.


Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til Forskningsstøttechef Charlotte Pedersen Jacobsen, tlf. 5171 3850 eller Chefkonsulent Jane Tymm-Andersen, tlf. 2990 4656.

Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 34/35.

Ansættelse pr. 1 september 2019 eller snarest derefter.

Løn og ansættelsesvilkår

Ansættelse og aflønning iht. gældende overenskomst i Staten, herunder OAO-fællesoverenskomsten. Der er mulighed for forhandling af kvalifikationstillæg. Der er 3 måneders gensidig prøvetid i stillingen.

Aalborg Universitet skal modtage din ansøgning elektronisk vedhæftet CV, eksamensbevis og anden relevant dokumentation. Åbn linket "søg stillingen online" og udfyld ansøgningsformularen.

AAU ønsker at afspejle det omgivende samfund og har diversitet som en kerneværdi. Derfor opfordres alle uanset personlig baggrund og orientering til at søge stillingen.

 

 

Aalborg UniversitetAalborg Øst2019-07-03T00:00:002019-08-22T00:00:00
330061319ProjektlederRobot Om HP Byg A S HP Byg A S og virksomhedens medarbejdere har mange års erfaring med styring og opførelse af store og komplekse byggeprojekter. Gennem virksomhedens mere end 60 år har HP Byg A S stået i spidsen for en lang række markante og velkendte projekter inden for bolig, erhverv og kultur i Nordjylland. HP Byg A S råder over en erfaren og kompetent medarbejderstab, der foruden projekter i HP-regi også har solid erfaring fra en række af landets største entreprenørselskaber. HP Byg A S kompetencer spænder bredt fra en kompetent funktionærstab af beregnere og projektledere til dygtige håndværkere i virksomhedens egenproduktion. Fælles for alle medarbejdere er en stor faglighed, der ikke alene sikrer kvalitet i alle led, men også betyder, at HP Byg A Shar stor forståelse for hele processen fra de første kalkulationer til aflevering af det færdige byggeri. En flad og omstillingsparat organisation, hvor den enkelte medarbejder har en stor grad af handlefrihed, gør HP Byg A S i stand til at agere og reagere på de krav, markedet stiller. Serviceafdelingen er en selvstændig afdeling I HP Byg A S, der som fagentreprenør, hoved- eller totalentreprenør løser mindre bygge eller ombygningsopgaver. Opgaverne løses i egenproduktion indenfor tømrer-, snedker-, murerfagene samt beton og facadepuds. I det omfang det er nødvendigt medtages underentreprenører med andre fag efter behov. Kundesegmenterne er erhvervskunder, skoler, kommuner, institutioner, regioner, almennyttige boligorganisationer, ejendomsselskaber og Projektudvikler. Opgaven: Du vil blive en del af en velfungerede Serviceafdeling, og det er planen at forretningsområdet skal vokse de kommende år i både antal ansatte og omfanget af opgaver. Vi arbejder med styring og udførsel efter de samme klare principper som resten af HP organisationen, hvor der lægges vægt på ordentlighed og godt håndværk. Som projektleder vil du være HP Byg A S mand på pladsen, og det vil være din opgave i samarbejde med Servicechefen at sikre bemanding og kvalifikationer passer til den konkrete opgave. Der udføres opgaver indenfor følgende håndværksfag i egenproduktion: Tømrer, snedker, murer, beton og facadepuds. Dine opgaver kan eksempelvis være: Afklaring af kundens ønsker, behov og funktionalitet Afklaring af myndighedskrav og lovgivning Selvstændig projektledelse af mindre og større renoverings-, bygge- og ombygningsopgaver Deltagelse i koordineringsmøder med bygherre og myndigheder Tæt opfølgning på leverandører og underentreprenører Projektstyring på både aktiviteter og økonomi Kvalitetsstyring og opfølgning Faglige kvalifikationer: Din baggrund kan f.eks. være bygningskonstruktør suppleret med en relevant håndværksmæssig uddannelse. Vi forventer, at du har 2-5 års relevant erfaring med styring af fag- og hovedentrepriser. Du er har: Fortrolig med de grundlæggende tekniske og juridiske begreber og regelsæt Erfaren bruger af Excel Erfaring med forhandling af UE kontrakter Kendskab til brugen af ERP-systemer Personlige kvalifikationer: Erfaring vægtes naturligvis højt, når vi skal finde den rette person, men har du en personlighed, som matcher resten af teamet og viljen til at lære, så er du også vores målgruppe. Vi forventer at: Du kan arbejde selvstændigt, men kender egne grænser og bruger dine kollegaer i hverdagen Samarbejde er en selvfølge for dig, og du hjælper gerne dine kollegaer Du er en vinder type, som gerne vil selv, men også formår at få andre til at levere Du er en god købmand og har en god økonomisk forståelse Du er god til at kommunikere klart og tydeligt til alle interessenter på byggepladsen Virksomheden tilbyder dig: En virksomhed i udvikling, hvor der arbejdes struktureret med den enkelte medarbejders udviklingspotentiale. Du vil som medarbejder blive udfordret både på det faglige og det personlige plan. Så, hvis du ønsker at udvikle dine kompetencer bør du søge denne stilling. Løn på et attraktivt niveau, som forhandles individuelt. Alle henvendelser behandles fortroligt og vil blive behandlet løbende.

Om HP Byg A/S

HP Byg A/S og virksomhedens medarbejdere har mange års erfaring med styring og opførelse af store og komplekse byggeprojekter. Gennem virksomhedens mere end 60 år har HP Byg A/S stået i spidsen for en lang række markante og velkendte projekter inden for bolig, erhverv og kultur i Nordjylland. HP Byg A/S råder over en erfaren og kompetent medarbejderstab, der foruden projekter i HP-regi også har solid erfaring fra en række af landets største entreprenørselskaber.

HP Byg A/S kompetencer spænder bredt fra en kompetent funktionærstab af beregnere og projektledere til dygtige håndværkere i virksomhedens egenproduktion. Fælles for alle medarbejdere er en stor faglighed, der ikke alene sikrer kvalitet i alle led, men også betyder, at HP Byg A/Shar stor forståelse for hele processen fra de første kalkulationer til aflevering af det færdige byggeri. En flad og omstillingsparat organisation, hvor den enkelte medarbejder har en stor grad af handlefrihed, gør HP Byg A/S i stand til at agere og reagere på de krav, markedet stiller.

Serviceafdelingen er en selvstændig afdeling I HP Byg A/S, der som fagentreprenør, hoved- eller totalentreprenør løser mindre bygge eller ombygningsopgaver. Opgaverne løses i egenproduktion indenfor tømrer-, snedker-, murerfagene samt beton og facadepuds. I det omfang det er nødvendigt medtages underentreprenører med andre fag efter behov. Kundesegmenterne er erhvervskunder, skoler, kommuner, institutioner, regioner, almennyttige boligorganisationer, ejendomsselskaber og Projektudvikler.

Opgaven:

Du vil blive en del af en velfungerede Serviceafdeling, og det er planen at forretningsområdet skal vokse de kommende år i både antal ansatte og omfanget af opgaver. Vi arbejder med styring og udførsel efter de samme klare principper som resten af HP organisationen, hvor der lægges vægt på ordentlighed og godt håndværk. Som projektleder vil du være HP Byg A/S mand på pladsen, og det vil være din opgave i samarbejde med Servicechefen at sikre bemanding og kvalifikationer passer til den konkrete opgave. Der udføres opgaver indenfor følgende håndværksfag i egenproduktion: Tømrer, snedker, murer, beton og facadepuds.

Dine opgaver kan eksempelvis være:

  • Afklaring af kundens ønsker, behov og funktionalitet
  • Afklaring af myndighedskrav og lovgivning
  • Selvstændig projektledelse af mindre og større renoverings-, bygge- og ombygningsopgaver
  • Deltagelse i koordineringsmøder med bygherre og myndigheder
  • Tæt opfølgning på leverandører og underentreprenører
  • Projektstyring på både aktiviteter og økonomi
  • Kvalitetsstyring og opfølgning

Faglige kvalifikationer:

Din baggrund kan f.eks. være bygningskonstruktør suppleret med en relevant håndværksmæssig uddannelse. Vi forventer, at du har 2-5 års relevant erfaring med styring af fag- og hovedentrepriser.

Du er/har:

  • Fortrolig med de grundlæggende tekniske og juridiske begreber og regelsæt
  • Erfaren bruger af Excel
  • Erfaring med forhandling af UE kontrakter
  • Kendskab til brugen af ERP-systemer

Personlige kvalifikationer:

Erfaring vægtes naturligvis højt, når vi skal finde den rette person, men har du en personlighed, som matcher resten af teamet og viljen til at lære, så er du også vores målgruppe.

Vi forventer at:

  • Du kan arbejde selvstændigt, men kender egne grænser og bruger dine kollegaer i hverdagen
  • Samarbejde er en selvfølge for dig, og du hjælper gerne dine kollegaer
  • Du er en vinder type, som gerne vil selv, men også formår at få andre til at levere
  • Du er en god købmand og har en god økonomisk forståelse
  • Du er god til at kommunikere klart og tydeligt til alle interessenter på byggepladsen

Virksomheden tilbyder dig:

En virksomhed i udvikling, hvor der arbejdes struktureret med den enkelte medarbejders udviklingspotentiale. Du vil som medarbejder blive udfordret både på det faglige og det personlige plan. Så, hvis du ønsker at udvikle dine kompetencer bør du søge denne stilling.

Løn på et attraktivt niveau, som forhandles individuelt.

Alle henvendelser behandles fortroligt og vil blive behandlet løbende.

BrainSearch NetworkAalborg Øst2019-07-17T00:00:002019-09-09T00:00:00
330073185Head of Project and Process ManagementRobot Do you have a winning spirit? Do you aspire to be the best at what you do? Does change management excite you? Are you inspired by continuously enhancing the way we do business? Are you comfortable with high demands put on you personally, and on your team? Are you a natural leader who is comfortable with communicating at different levels in the organization? Are you enthusiastic about taking responsibility? Does energy trading interests you? Then you might be the leader we are looking for, as our new Head of Project and Process Management. The position The role of Head of Project and Process Management is to take a leadership role in the development and execution of a portfolio of strategic projects and business enhancements, across the company, in support of the company s objectives, working in close collaboration with the business and functions, both in Aalborg and London. Main areas of responsibility: Portfolio management of projects programmes, including managing risks, dependencies, stakeholders, governance, costs, resource planning and productivity. Contribute to project prioritization performed by the COO Personally, manage critical, large scale complex cross-functional and cross-locational projects Managing and coaching the team across all aspects of project management and delivery Ensuring that project and process management methodology, tools and processes are fit for purpose. Identify and implement continuous improvement initiatives Your qualifications 5 years of work experience in managing a project and process team, from a similar position within commodity trading or in the financial sector Strong track record of implementation of large-scale, cross-functional and cross-locational projects Strong leadership and organizational skills Excellent process and project programme management skills Excellent written and verbal communication skills, with the ability to work well with stakeholders at all levels Business acumen We offer A job where you will have a major impact on the company s commercial and platform project prioritization and execution. You will join an energy trading company focused on becoming best in class, which has ambitious and passionate employees as its main asset. You will work closely with the project and business enhancement team in London. This role offers competitive compensation, presents a lot of senior management visibility and mobility opportunities across the business teams, as well as across locations. Practicalities If you are interested in the position, please send an application along with your CV using the link to our recruitment system. We will review incoming applications on an ongoing basis and keep the position open until we have found the right candidate.

Do you have a winning spirit? Do you aspire to be the best at what you do? Does change management excite you? Are you inspired by continuously enhancing the way we do business? Are you comfortable with high demands put on you personally, and on your team? Are you a natural leader who is comfortable with communicating at different levels in the organization? Are you enthusiastic about taking responsibility? Does energy trading interests you? Then you might be the leader we are looking for, as our new Head of Project and Process Management.

The position

The role of Head of Project and Process Management is to take a leadership role in the development and execution of a portfolio of strategic projects and business enhancements, across the company, in support of the company’s objectives, working in close collaboration with the business and functions, both in Aalborg and London.

Main areas of responsibility:

  • Portfolio management of projects/programmes, including managing risks, dependencies, stakeholders, governance, costs, resource planning and productivity. Contribute to project prioritization performed by the COO
  • Personally, manage critical, large scale complex cross-functional and cross-locational projects
  • Managing and coaching the team across all aspects of project management and delivery
  • Ensuring that project and process management methodology, tools and processes are fit for purpose. Identify and implement continuous improvement initiatives

 

Your qualifications

  • 5+ years of work experience in managing a project and process team, from a similar position within commodity trading or in the financial sector
  • Strong track record of implementation of large-scale, cross-functional and cross-locational projects
  • Strong leadership and organizational skills
  • Excellent process and project/programme management skills
  • Excellent written and verbal communication skills, with the ability to work well with stakeholders at all levels
  • Business acumen

We offer

A job where you will have a major impact on the company’s commercial and platform project prioritization and execution. You will join an energy trading company focused on becoming best in class, which has ambitious and passionate employees as its main asset. You will work closely with the project and business enhancement team in London.

This role offers competitive compensation, presents a lot of senior management visibility and mobility opportunities across the business teams, as well as across locations.

Practicalities

If you are interested in the position, please send an application along with your CV using the link to our recruitment system.

We will review incoming applications on an ongoing basis and keep the position open until we have found the right candidate.

Centrica Energy Trading A/SAalborg2019-08-15T00:00:002019-10-08T00:00:00
330067159Projektleder til IndustriautomatikRobot Virksomheden Vi søger for Dania Electric A S, en Projektleder til tilbudsgivning og projektering. Dania Electric A S er en økonomisk stærk virksomhed, som er leverandør af tavle løsninger til danske erhvervsvirksomheder. Virksomheden er kendetegnet ved at levere kvalitetsløsninger, og med baggrund i et ønske om yderligere styrkelse af Projektafdelingen søges endnu en Projektleder. Virksomheden er beliggende i Mariager. Arbejdsopgaven Den nye Projektleder får selvstændigt mulighed for selv at præge hverdagen og styre mod målene. Du er vant til at arbejde med tilbudsgivning, ordrebehandling, projektering og opbygning. Der er tale om en stilling hvor der er en stor grad af kundekontakt. Du tilbydes Hverdag med entusiastiske og fagligt kompetente kollegaer, der med fornøjelse deler deres viden. Frihedsgrader til selv at planlægge hverdagen. Personlig og faglig udvikling med løbende uddannelse efter behov. Et uformelt arbejdsklima med højt til loftet. En flad organisation med inspirerende kollegaer. Uddannelse og personlig udvikling. Forsikringsordning og mulighed for fleksibel mødetid. En attraktiv lønpakke med bonusaftale. Dig: Du har kendskab til PC Schematic og Caddy . God til at skabe relationer, lyttende, og evner at holde mange bolde i luften. Du har f.eks. en uddannelse som EL-Teknikker, EL-installatør eller Elektriker. Du har erfaring med EL-tavle projektering. Du har forretningsforståelse. Engageret og vedholdende af natur mikset med tillidsvækkende adfærd. Service- og kundeorienteret med fleksibel tilgang til opgaverne. Ulrik Krogh Nielsen Partner Headhunter Mail: ukn@nogw.dk Tlf.: 2270 2294 Shanna Overvad Schou Searcher Headhunter Mail: sos@nogw.dk

Virksomheden

Vi søger for Dania Electric A/S, en Projektleder til tilbudsgivning og projektering. Dania Electric A/S er en økonomisk stærk virksomhed, som er leverandør af tavle løsninger til danske erhvervsvirksomheder.

Virksomheden er kendetegnet ved at levere kvalitetsløsninger, og med baggrund i et ønske om yderligere styrkelse af Projektafdelingen søges endnu en Projektleder. Virksomheden er beliggende i Mariager.

Arbejdsopgaven
Den nye Projektleder får selvstændigt mulighed for selv at præge hverdagen og styre mod målene. Du er vant til at arbejde med tilbudsgivning, ordrebehandling, projektering og opbygning. Der er tale om en stilling hvor der er en stor grad af kundekontakt.

Du tilbydes

  • Hverdag med entusiastiske og fagligt kompetente kollegaer, der med fornøjelse deler deres viden.
  • Frihedsgrader til selv at planlægge hverdagen.
  • Personlig og faglig udvikling med løbende uddannelse efter behov.
  • Et uformelt arbejdsklima med højt til loftet.
  • En flad organisation med inspirerende kollegaer.
  • Uddannelse og personlig udvikling.
  • Forsikringsordning og mulighed for fleksibel mødetid.
  • En attraktiv lønpakke med bonusaftale.

Dig:

  • Du har kendskab til PC Schematic og Caddy++.
  • God til at skabe relationer, lyttende, og evner at holde mange bolde i luften.
  • Du har f.eks. en uddannelse som EL-Teknikker, EL-installatør eller Elektriker.
  • Du har erfaring med EL-tavle projektering.
  • Du har forretningsforståelse.
  • Engageret og vedholdende af natur – mikset med tillidsvækkende adfærd.
  • Service- og kundeorienteret med fleksibel tilgang til opgaverne.

Ulrik Krogh Nielsen Partner & Headhunter Mail: ukn@nogw.dk Tlf.: 2270 2294

Shanna Overvad Schou Searcher & Headhunter Mail: sos@nogw.dk

Dania Electric A/SMariager2019-08-02T00:00:002019-09-25T00:00:00
330067154Nyuddannet EL-installatør eller EL-teknikker til Projektleder stillingRobot Motiveres du af både tilbudsgivning og projektering? Ønsker du, at være en del af en mindre organisation med kort vej fra id til handling? Virksomheden Vores kunde er en økonomisk stærk virksomhed, som er totalleverandør af tavle løsninger til danske erhvervsvirksomheder. Virksomheden er beliggende i den nordlige del af Østjylland. Virksomheden er kendetegnet ved at levere kvalitetsløsninger, og med baggrund i et ønske om yderligere styrkelse af Projektafdelingen søges en EL-installatør el EL-teknikker. Interessante udviklingsmuligheder i en afvekslende hverdag! Opgaven Den nye kollega bliver grundigt oplært i tilbudsgivning, ordrebehandling og projektering. Der er tale om en stilling hvor der er en stor grad af kundekontakt, hvorfor det er væsentlig, at du er åben og udadvendt som person. Motivation Hverdag med entusiastiske og fagligt kompetente kollegaer, der med fornøjelse deler deres viden. Frihedsgrader til selv at planlægge hverdagen. Personlig og faglig udvikling med løbende uddannelse efter behov. Et uformelt arbejdsklima med højt til loftet. En flad organisation med inspirerende kollegaer. Uddannelse og personlig udvikling. Forsikringsordning og en attraktiv lønpakke med bonusaftale. Din profil: Du har kendskab til PC Schematic og Caddy . God kommunikator, lyttende, og evner at holde mange bolde i luften. Du har kendskab til EL-tavle projektering. Forretningsforståelse kombineret med relevant uddannelse og erfaring. Engageret og vedholdende af natur mikset med tillidsvækkende adfærd. Service- og kundeorienteret med fleksibel tilgang til opgaverne. Ulrik Kogh Nielsen PArtner Headhunter Mail: ukn@nogw.dk Tlf.: 2270 2294 Shanna Overvad Schou Searcher Headhunter Mail: sos@nogw.dk

Motiveres du af både tilbudsgivning og projektering?

Ønsker du, at være en del af en mindre organisation med kort vej fra idé til handling? Virksomheden

Vores kunde er en økonomisk stærk virksomhed, som er totalleverandør af tavle løsninger til danske erhvervsvirksomheder. Virksomheden er beliggende i den nordlige del af Østjylland.

Virksomheden er kendetegnet ved at levere kvalitetsløsninger, og med baggrund i et ønske om yderligere styrkelse af Projektafdelingen søges en EL-installatør el EL-teknikker.

Interessante udviklingsmuligheder i en afvekslende hverdag!

Opgaven
Den nye kollega bliver grundigt oplært i tilbudsgivning, ordrebehandling og projektering. Der er tale om en stilling hvor der er en stor grad af kundekontakt, hvorfor det er væsentlig, at du er åben og udadvendt som person.

Motivation

  • Hverdag med entusiastiske og fagligt kompetente kollegaer, der med fornøjelse deler deres viden.
  • Frihedsgrader til selv at planlægge hverdagen.
  • Personlig og faglig udvikling med løbende uddannelse efter behov.
  • Et uformelt arbejdsklima med højt til loftet.
  • En flad organisation med inspirerende kollegaer.
  • Uddannelse og personlig udvikling.
  • Forsikringsordning og en attraktiv lønpakke med bonusaftale.

Din profil:

  • Du har kendskab til PC Schematic og Caddy++.
  • God kommunikator, lyttende, og evner at holde mange bolde i luften.
  • Du har kendskab til EL-tavle projektering.
  • Forretningsforståelse kombineret med relevant uddannelse og erfaring.
  • Engageret og vedholdende af natur – mikset med tillidsvækkende adfærd.
  • Service- og kundeorienteret med fleksibel tilgang til opgaverne.
Ulrik Kogh Nielsen PArtner & Headhunter Mail: ukn@nogw.dk Tlf.: 2270 2294

Shanna Overvad Schou Searcher & Headhunter Mail: sos@nogw.dk

Dania Electric A/SMariager2019-08-02T00:00:002019-09-25T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

EU Projektleder med Teamkoordinatorfunktion ved Forskningsstøttekontoret på AAU

Aalborg Universitet

Aalborg Øst
Brænder du for forskning og innovation? Har du stærke kompetencer inden for projektledelse og kommunikation, så er det måske dig, vi søger til vores forskningsstøttekontor på Aalborg Universitet (AAU) i Aalborg. Vi søger en projektleder med stærke k...
Indrykket:3. juli 2019
Udløbsdato:22. august 2019

Projektleder

BrainSearch Network

Aalborg Øst
Om HP Byg A S HP Byg A S og virksomhedens medarbejdere har mange års erfaring med styring og opførelse af store og komplekse byggeprojekter. Gennem virksomhedens mere end 60 år har HP Byg A S stået i spidsen for en lang række markante og velkendte p...
Indrykket:17. juli 2019
Udløbsdato:9. september 2019

Head of Project and Process Management

Centrica Energy Trading A/S

Aalborg
Do you have a winning spirit? Do you aspire to be the best at what you do? Does change management excite you? Are you inspired by continuously enhancing the way we do business? Are you comfortable with high demands put on you personally, and on your...
Indrykket:15. august 2019
Udløbsdato:8. oktober 2019

Projektleder til Industriautomatik

Dania Electric A/S

Mariager
Virksomheden Vi søger for Dania Electric A S, en Projektleder til tilbudsgivning og projektering. Dania Electric A S er en økonomisk stærk virksomhed, som er leverandør af tavle løsninger til danske erhvervsvirksomheder. Virksomheden er kendetegnet ...
Indrykket:2. august 2019
Udløbsdato:25. september 2019

Nyuddannet EL-installatør eller EL-teknikker til Projektleder stilling

Dania Electric A/S

Mariager
Motiveres du af både tilbudsgivning og projektering? Ønsker du, at være en del af en mindre organisation med kort vej fra id til handling? Virksomheden Vores kunde er en økonomisk stærk virksomhed, som er totalleverandør af tavle løsninger til dansk...
Indrykket:2. august 2019
Udløbsdato:25. september 2019