Projektleder til de kommunale ejendomme

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Vi søger en projektleder til at stå for opførelsen af kommunens nye byggerier.  

Albertslund Kommune har taget de første skridt til en stor byudvikling, som vil tage yderligere fart i de kommende år. De mange nye borgere medfører behov for nye kommunale faciliteter såsom daginstitutioner og skoler. Dine arbejdsopgaver bliver bl.a. at bidrage til forberedelsen af disse nye byggerier samt senere gennemførelse i takt med, at der bliver bevilget penge til byggerierne. Helt konkret kommer du bl.a. til at være ansvarlig for opførelsen af en ny daginstitution Brillesøen, hvor vi er i gang med den indledende brugerinddragelse. Projekterne gennemføres i tæt dialog med brugere, forældrebestyrelser, styregrupper mm, så du skal besidde stærke kompetencer inden for både projekt- og procesledelse. Du vil også komme til at arbejde med optimering og udvikling af de kommunale m2. Det drejer sig bl.a. om at samle funktioner, så der opnås større synergi i servicen til borgerne, og så vi bruger og udnytter vores ejendomme på en bæredygtig måde. 

Du vil komme til at arbejde på mange niveauer i organisationen og vil derfor have en tæt kontakt til mange forskellige personer og fagligheder både indenfor og udenfor organisationen. 

For at du lykkes i stillingen skal du have gode kompetencer og gerne uddannelse inden for projekt- og/eller procesledelse. Du har en akademiskrettet baggrund fx som arkitekt, konstruktør, ingeniør eller en anden relevant uddannelse, gerne med erfaring inden for byggebranchen. Du skal være stærk til at kommunikere og formidle både mundtligt og på skrift. Du skal have gode samarbejdsevner samt være interesseret i helhedsløsninger. Vi har travlt og har mange bolde i luften, så systematik, selvstændighed og overblik er vigtige kompetencer. Vi vægter en god arbejdsplads højt, så entusiasme, initiativrigdom og positiv energi er vigtige personlige egenskaber. Du har gode digitale kompetencer og IT værktøjer er naturligt for dig at anvende. I nogle af vores projekter udvikler og bygger vi sammen med private developere, så erfaring og kendskab til den branche vil være et plus.

Organisatorisk placering
Du vil blive placeret i enheden Kommunale Ejendomme i afdelingen Miljø & Teknik. Enheden varetager alle opgaver vedrørende de kommunale bygninger, og alle medarbejdere refererer direkte til enhedslederen. Du kommer til at indgå i et fagligt stærkt team, som primært arbejder med vores store byggeprojekter, porteføljestyring på strategisk niveau samt by-teknologiske løsninger.

Løn og ansættelsesvilkår
Stillingen ønskes besat pr. 1. december 2021. Der er tale om en fuldtidsstilling. Lønplacering sker efter principperne i Ny Løn og efter aftale mellem kommunen og den forhandlingsberettigede organisation.
Det er en del af Albertslund Kommunes ansættelsespolitik at fremme ligelig kønsfordeling og etnisk ligestilling.

Yderligere oplysninger
Du kan få mere at vide om stillingen ved at kontakte leder af Kommunale Ejendomme Frederik Lerche på mail fle@albertslund.dk eller tlf. 29 42 84 15.
 
Ansøgningsfrist
Send din ansøgning og CV til os senest den 19. oktober 2021. 

Samtalerne afholdes den 25. oktober og supplerende samtaler den 27. oktober. 
 

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Projektleder til de kommunale ejendomme

Vi søger en projektleder til at stå for opførelsen af kommunens nye byggerier.  

Albertslund Kommune har taget de første skridt til en stor byudvikling, som vil tage yderligere fart i de kommende år. De mange nye borgere medfører behov for nye kommunale faciliteter såsom daginstitutioner og skoler. Dine arbejdsopgaver bliver bl.a. at bidrage til forberedelsen af disse nye byggerier samt senere gennemførelse i takt med, at der bliver bevilget penge til byggerierne. Helt konkret kommer du bl.a. til at være ansvarlig for opførelsen af en ny daginstitution Brillesøen, hvor vi er i gang med den indledende brugerinddragelse. Projekterne gennemføres i tæt dialog med brugere, forældrebestyrelser, styregrupper mm, så du skal besidde stærke kompetencer inden for både projekt- og procesledelse. Du vil også komme til at arbejde med optimering og udvikling af de kommunale m2. Det drejer sig bl.a. om at samle funktioner, så der opnås større synergi i servicen til borgerne, og så vi bruger og udnytter vores ejendomme på en bæredygtig måde. 

Du vil komme til at arbejde på mange niveauer i organisationen og vil derfor have en tæt kontakt til mange forskellige personer og fagligheder både indenfor og udenfor organisationen. 

For at du lykkes i stillingen skal du have gode kompetencer og gerne uddannelse inden for projekt- og/eller procesledelse. Du har en akademiskrettet baggrund fx som arkitekt, konstruktør, ingeniør eller en anden relevant uddannelse, gerne med erfaring inden for byggebranchen. Du skal være stærk til at kommunikere og formidle både mundtligt og på skrift. Du skal have gode samarbejdsevner samt være interesseret i helhedsløsninger. Vi har travlt og har mange bolde i luften, så systematik, selvstændighed og overblik er vigtige kompetencer. Vi vægter en god arbejdsplads højt, så entusiasme, initiativrigdom og positiv energi er vigtige personlige egenskaber. Du har gode digitale kompetencer og IT værktøjer er naturligt for dig at anvende. I nogle af vores projekter udvikler og bygger vi sammen med private developere, så erfaring og kendskab til den branche vil være et plus.

Organisatorisk placering
Du vil blive placeret i enheden Kommunale Ejendomme i afdelingen Miljø & Teknik. Enheden varetager alle opgaver vedrørende de kommunale bygninger, og alle medarbejdere refererer direkte til enhedslederen. Du kommer til at indgå i et fagligt stærkt team, som primært arbejder med vores store byggeprojekter, porteføljestyring på strategisk niveau samt by-teknologiske løsninger.

Løn og ansættelsesvilkår
Stillingen ønskes besat pr. 1. december 2021. Der er tale om en fuldtidsstilling. Lønplacering sker efter principperne i Ny Løn og efter aftale mellem kommunen og den forhandlingsberettigede organisation.
Det er en del af Albertslund Kommunes ansættelsespolitik at fremme ligelig kønsfordeling og etnisk ligestilling.

Yderligere oplysninger
Du kan få mere at vide om stillingen ved at kontakte leder af Kommunale Ejendomme Frederik Lerche på mail fle@albertslund.dk eller tlf. 29 42 84 15.
 
Ansøgningsfrist
Send din ansøgning og CV til os senest den 19. oktober 2021. 

Samtalerne afholdes den 25. oktober og supplerende samtaler den 27. oktober. 
 

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.