Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Projektleder til ejendomskontoret/Facility Management

I Fælles Ejendomscenter (FEC) i Holstebro Kommune har vi travlt samtidig med, at vi arbejder på at udvikle og formulere visionerne for Holstebro Kommunes fremtidige ejendomsadministration.

Vi står lige nu og mangler en af fremtidens nøglemedarbejdere til at understøtte denne proces. En ny kollega, der brænder for vedligeholdelse af kommunens bygninger. En ny kollega, som brænder for at arbejde selvstændigt i et godt team af kolleger. En kollega, som kan have mange projekter kørende samtidigt og en kollega med en positiv attitude, som understøtter vores ambition: "Vores kunder/brugere vil vælge Fælles Ejedomscenter, selv om de havde et alternativ".

FEC blev etableret i 2014 og er et team i Teknik og Miljø, hvor vi er ti kollegaer. FEC varetager nybyggeri, ombygninger, vedligehold, servicekontrakter og energistyring af den kommunale ejendomsmasse samt rengøring. Vi udvider og udvikler hele tiden på opgaveporteføljen i FEC, i en ambition, som går mod mere helhedsorienteret Facility management.

Vi lægger vægt på at få opbygget viden og et godt datagrundlag for hele kommunens bygningsmasse, dette gøres ved afholdelse af bygningssyn, hvor bygningsstatus bliver registreret i Digital Bygningsdata (DBD) og bidrager til vedligeholdelsesplaner for klimaskærmen og de tekniske installationer.

Du vil primært få projektlederopgaven vedr. vedligeholdelse af kommunens bygningsmasse, men vi arbejder teamorienteret, så du skal være klar på også at kunne hjælpe dine kolleger med f.eks. styring af mindre byggeprojekter, energioptimeringer eller lignende.

Du vil i jobbet få ansvar for at gennemføre løbende bygningssyn på kommunens ejendomme, og herunder vedligeholde/opdatere datagrundlaget for de enkelte ejendomme, samt udarbejde vedligeholdelsesplaner. Vedligeholdelsesplanerne skal prioriteres og gennemføres inden for de til enhver tid værende økonomiske rammer. Det er ikke altid at vi har ressourcer til at gennemføre det, som er byggeteknisk mest korrekt, men vi er ansvarlige for at udnytte de ressourcer vi har, der hvor de gør mest gavn.

Som projektleder til ejendomsdrift/facility management forventer vi at, du besidder hovedparten af følgende kompetencer

  • bygningsfaglig indsigt på niveau med bygningskonstruktøruddannelse
  • erfaring i arbejde med drift og vedligeholdelse af bygninger
  • gode kommunikationsevner, både i skrift og tale
  • IT-kompetencer i Revit/Autocad, MS-office
  • kendskab til Digital Bygningsdata (DBD) eller tilsvarende ejedomsadministrationssystem
  • lysten til at lykkes i tæt samarbejde med teamkolleger og alle kommunens decentrale brugere.

I FEC er vi et stærkt team, hvor vi alle sidder inde med særlige kompetencer, som vi bringer i spil for at spille hinanden endnu stærkere. I øjeblikket er vi i fuld gang med at implementere en ny struktur.

For at beskrive ,hvordan vi i Teknik og Miljø ønsker at arbejde, har vi fået lavet en film, som fortæller om den udvikling i organisationen, som vi faktisk er meget stolte af.

Klik her for at se filmen (https://www.youtube.com/watch?v=hRyPo_gLBKU)

Stillingen ønskes besat fra 1. september 2019.

Skulle ansættelsessamtalerne falde sammen med planlagt ferie, så fortvivl ikke. Vi har gode erfaringer med at afholde samtaler over videokonference fra pc, tablet eller mobiltelefon.

Yderligere oplysninger
Yderligere oplysninger om stillingen fås ved henvendelse til
  • chef i Teknik og Miljø Poul Munk-Poulsen på tlf. 40 19 39 13 / poul.munk-poulsen@holstebro.dk eller
  • teamleder i Fælles Ejendomscenter Vibeke Hoelgaard Jensen på tlf. 96 11 77 17 / 22 56 69 97 / vibeke.hoelgaard.jensen@holstebro.dk

Ansøgningsfrist
Vi skal have modtaget din ansøgning elektronisk senest den 17. juni 2019 kl. 09.00 via Hosltebro Kommunes hjemmeside.

Der afholdes ansættelsessamtaler den 24. juni og 3. juli 2019.

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330034505Phoenix-dfade98712019-06-03T00:00:00Projektleder til ejendomskontoret/Facility ManagementI Fælles Ejendomscenter (FEC) i Holstebro Kommune har vi travlt samtidig med, at vi arbejder på at udvikle og formulere visionerne for Holstebro Kommunes fremtidige ejendomsadministration.

Vi står lige nu og mangler en af fremtidens nøglemedarbejdere til at understøtte denne proces. En ny kollega, der brænder for vedligeholdelse af kommunens bygninger. En ny kollega, som brænder for at arbejde selvstændigt i et godt team af kolleger. En kollega, som kan have mange projekter kørende samtidigt og en kollega med en positiv attitude, som understøtter vores ambition: "Vores kunder/brugere vil vælge Fælles Ejedomscenter, selv om de havde et alternativ".

FEC blev etableret i 2014 og er et team i Teknik og Miljø, hvor vi er ti kollegaer. FEC varetager nybyggeri, ombygninger, vedligehold, servicekontrakter og energistyring af den kommunale ejendomsmasse samt rengøring. Vi udvider og udvikler hele tiden på opgaveporteføljen i FEC, i en ambition, som går mod mere helhedsorienteret Facility management.

Vi lægger vægt på at få opbygget viden og et godt datagrundlag for hele kommunens bygningsmasse, dette gøres ved afholdelse af bygningssyn, hvor bygningsstatus bliver registreret i Digital Bygningsdata (DBD) og bidrager til vedligeholdelsesplaner for klimaskærmen og de tekniske installationer.

Du vil primært få projektlederopgaven vedr. vedligeholdelse af kommunens bygningsmasse, men vi arbejder teamorienteret, så du skal være klar på også at kunne hjælpe dine kolleger med f.eks. styring af mindre byggeprojekter, energioptimeringer eller lignende.

Du vil i jobbet få ansvar for at gennemføre løbende bygningssyn på kommunens ejendomme, og herunder vedligeholde/opdatere datagrundlaget for de enkelte ejendomme, samt udarbejde vedligeholdelsesplaner. Vedligeholdelsesplanerne skal prioriteres og gennemføres inden for de til enhver tid værende økonomiske rammer. Det er ikke altid at vi har ressourcer til at gennemføre det, som er byggeteknisk mest korrekt, men vi er ansvarlige for at udnytte de ressourcer vi har, der hvor de gør mest gavn.

Som projektleder til ejendomsdrift/facility management forventer vi at, du besidder hovedparten af følgende kompetencer
  • bygningsfaglig indsigt på niveau med bygningskonstruktøruddannelse
  • erfaring i arbejde med drift og vedligeholdelse af bygninger
  • gode kommunikationsevner, både i skrift og tale
  • IT-kompetencer i Revit/Autocad, MS-office
  • kendskab til Digital Bygningsdata (DBD) eller tilsvarende ejedomsadministrationssystem
  • lysten til at lykkes i tæt samarbejde med teamkolleger og alle kommunens decentrale brugere.

I FEC er vi et stærkt team, hvor vi alle sidder inde med særlige kompetencer, som vi bringer i spil for at spille hinanden endnu stærkere. I øjeblikket er vi i fuld gang med at implementere en ny struktur.

For at beskrive ,hvordan vi i Teknik og Miljø ønsker at arbejde, har vi fået lavet en film, som fortæller om den udvikling i organisationen, som vi faktisk er meget stolte af.

Klik her for at se filmen (https://www.youtube.com/watch?v=hRyPo_gLBKU)

Stillingen ønskes besat fra 1. september 2019.

Skulle ansættelsessamtalerne falde sammen med planlagt ferie, så fortvivl ikke. Vi har gode erfaringer med at afholde samtaler over videokonference fra pc, tablet eller mobiltelefon.

Yderligere oplysninger
Yderligere oplysninger om stillingen fås ved henvendelse til
  • chef i Teknik og Miljø Poul Munk-Poulsen på tlf. 40 19 39 13 / poul.munk-poulsen@holstebro.dk eller
  • teamleder i Fælles Ejendomscenter Vibeke Hoelgaard Jensen på tlf. 96 11 77 17 / 22 56 69 97 / vibeke.hoelgaard.jensen@holstebro.dk

Ansøgningsfrist
Vi skal have modtaget din ansøgning elektronisk senest den 17. juni 2019 kl. 09.00 via Hosltebro Kommunes hjemmeside.

Der afholdes ansættelsessamtaler den 24. juni og 3. juli 2019.

 

2019-06-18T00:51:37.863 I Fælles Ejendomscenter (FEC) i Holstebro Kommune har vi travlt samtidig med, at vi arbejder på at udvikle og formulere visionerne for Holstebro Kommunes fremtidige ejendomsadministration.Vi står lige nu og mangler en af fremtidens nøglemedarbejdere til at understøtte denne proces. En ny kollega, der brænder for vedligeholdelse af kommunens bygninger. En ny kollega, som brænder for at arbejde selvstændigt i et godt team af kolleger. En kollega, som kan have mange projekter kørende samtidigt og en kollega med en positiv attitude, som understøtter vores ambition: Vores kunder brugere vil vælge Fælles Ejedomscenter, selv om de havde et alternativ .FEC blev etableret i 2014 og er et team i Teknik og Miljø, hvor vi er ti kollegaer. FEC varetager nybyggeri, ombygninger, vedligehold, servicekontrakter og energistyring af den kommunale ejendomsmasse samt rengøring. Vi udvider og udvikler hele tiden på opgaveporteføljen i FEC, i en ambition, som går mod mere helhedsorienteret Facility management.Vi lægger vægt på at få opbygget viden og et godt datagrundlag for hele kommunens bygningsmasse, dette gøres ved afholdelse af bygningssyn, hvor bygningsstatus bliver registreret i Digital Bygningsdata (DBD) og bidrager til vedligeholdelsesplaner for klimaskærmen og de tekniske installationer.Du vil primært få projektlederopgaven vedr. vedligeholdelse af kommunens bygningsmasse, men vi arbejder teamorienteret, så du skal være klar på også at kunne hjælpe dine kolleger med f.eks. styring af mindre byggeprojekter, energioptimeringer eller lignende.Du vil i jobbet få ansvar for at gennemføre løbende bygningssyn på kommunens ejendomme, og herunder vedligeholde opdatere datagrundlaget for de enkelte ejendomme, samt udarbejde vedligeholdelsesplaner. Vedligeholdelsesplanerne skal prioriteres og gennemføres inden for de til enhver tid værende økonomiske rammer. Det er ikke altid at vi har ressourcer til at gennemføre det, som er byggeteknisk mest korrekt, men vi er ansvarlige for at udnytte de ressourcer vi har, der hvor de gør mest gavn.Som projektleder til ejendomsdrift facility management forventer vi at, du besidder hovedparten af følgende kompetencerbygningsfaglig indsigt på niveau med bygningskonstruktøruddannelseerfaring i arbejde med drift og vedligeholdelse af bygningergode kommunikationsevner, både i skrift og taleIT-kompetencer i Revit Autocad, MS-officekendskab til Digital Bygningsdata (DBD) eller tilsvarende ejedomsadministrationssystemlysten til at lykkes i tæt samarbejde med teamkolleger og alle kommunens decentrale brugere.I FEC er vi et stærkt team, hvor vi alle sidder inde med særlige kompetencer, som vi bringer i spil for at spille hinanden endnu stærkere. I øjeblikket er vi i fuld gang med at implementere en ny struktur.For at beskrive ,hvordan vi i Teknik og Miljø ønsker at arbejde, har vi fået lavet en film, som fortæller om den udvikling i organisationen, som vi faktisk er meget stolte af.Klik her for at se filmen (https: www.youtube.com watch?v hRyPo_gLBKU) Stillingen ønskes besat fra 1. september 2019.Skulle ansættelsessamtalerne falde sammen med planlagt ferie, så fortvivl ikke. Vi har gode erfaringer med at afholde samtaler over videokonference fra pc, tablet eller mobiltelefon.Yderligere oplysningerYderligere oplysninger om stillingen fås ved henvendelse tilchef i Teknik og Miljø Poul Munk-Poulsen på tlf. 40 19 39 13 poul.munk-poulsen@holstebro.dk ellerteamleder i Fælles Ejendomscenter Vibeke Hoelgaard Jensen på tlf. 96 11 77 17 22 56 69 97 vibeke.hoelgaard.jensen@holstebro.dkAnsøgningsfrist Vi skal have modtaget din ansøgning elektronisk senest den 17. juni 2019 kl. 09.00 via Hosltebro Kommunes hjemmeside. Der afholdes ansættelsessamtaler den 24. juni og 3. juli 2019.11jobnetdfade987100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-17T00:00:000000https://signatur.frontlab.com/ExtJobs/DefaultHosting/JobApplication.aspx?ClientId=2329&ERId=355600EuropaDanmarkJyllandVestjyllandStruerEuropaDanmarkJyllandVestjyllandHerningEuropaDanmarkJyllandVestjyllandHolstebro3537509Holstebro Kommune11Kirkestræde 117500Holstebro96117500DKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent770194JobNet4997966499796610029-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=dfade987https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=dfade987https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=dfade987&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=dfade987&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/5.jpgProjektleder til ejendomskontoret/Facility Management12008001Dansk3Læse/ tale213111Projektleder6Ledelse361951188noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330087971Projektleder Herning: Kan du holde den røde tråd i projekterne?Robot Har du det skarpe overblik, vil du have indflydelse og kan du holde den røde tråd i projekterne? Hvis det udløser et rungende JA hos dig, så er du måske netop den projektleder vi søger hos LINDLARSEN! Her bliver du en vigtig brik i sidste del af salgsfasen og får ansvaret for indkøb og projektgennem- førsel af maskiner til træ-, alu- og plastindustrien. Din fornemmeste opgave, er at give kunderne en service i særklasse, sikre tryghed og bidrage proaktivt i effektiviseringen af systemer og processer. Er du stærkt motiveret for at have ansvaret for nedenstående? - Så er din succes godt på vej! Deltager i grundig oplæring om produktsortiment, procesgennemgang og leverandørbesøg Indkøber maskiner og udstyr, efter tæt dialog og enighed om projektspecifikationer med både sælger og kunden Du følger proaktivt og direkte op på både leverandører og kunder, sikre at tidsplanen holder i projekterne og at alle er rettidigt informeret Med punktlighed og struktur, leder og koordinerer du planlægningen af maskinopstillinger hos kunderne, i tæt kontakt med udenlandske leverandører og vores interne serviceafdeling Yder salgssupport ved at indhente tilbud, prislister og sikrer ordrebehandling og fakturering Du bidrager sikkert med: Forståelse og indsigt i tekniske produkter og eller industri Solid erfaring i koordinering og ledelse af projekter Højt kommunikationsniveau og sprogkundskaber i dansk og engelsk, skriftligt som mundtligt Højt energi-niveau, self-drive og lysten til at levere gode resultater selvstændigt og i teamet Velkommen hos LINDLARSEN… Du bliver en del af et veletableret og erfarent hold på 34 mand, der ønsker at bidrage positivt til din læring og understøtte dig i en omskiftelig hverdag. Hos os vægter vi loyalitet og troværdig højt, noget der ligeledes kendetegner den måde vi behandler vores kunder på. Her får du et stort ansvar og meget varierende dage, i en organisation der er præget af en flad struktur og korte beslutningsproces- ser. Hos LINDLARSEN leverer vi landsdækkende produktionsoptimering, der gavner bundlinjen hos vores kunder. Vi tilbyder solide kompetencer og løsninger bestående af maskiner og anlæg, service, reserve- dele og forbrugsvarer primært til den træ-, alu- og plastbearbejdende industri, baseret på mere end 40 års erfaring i branchen. Sådan ansøger du Har du lyst til ovenstående udfordringer, så send snarest din ansøgning pr. e-mail til vores COO Henning Dahlgaard Sørensen på hs@lindlarsen.com. Har du spørgsmål er du velkommen til ringe på telefonnummer 45 2752 9210. Samtaler afholdes løbende.

Har du det skarpe overblik, vil du have indflydelse og kan du holde den røde tråd i projekterne?

Hvis det udløser et rungende JA hos dig, så er du måske netop den projektleder vi søger hos LINDLARSEN! Her bliver du en vigtig brik i sidste del af salgsfasen og får ansvaret for indkøb og projektgennem- førsel af maskiner til træ-, alu- og plastindustrien. Din fornemmeste opgave, er at give kunderne en service i særklasse, sikre tryghed og bidrage proaktivt i effektiviseringen af systemer og processer.

Er du stærkt motiveret for at have ansvaret for nedenstående? - Så er din succes godt på vej!

  • Deltager i grundig oplæring om produktsortiment, procesgennemgang og leverandørbesøg
  • Indkøber maskiner og udstyr, efter tæt dialog og enighed om projektspecifikationer med både sælger og kunden
  • Du følger proaktivt og direkte op på både leverandører og kunder, sikre at tidsplanen holder i projekterne og at alle er rettidigt informeret
  • Med punktlighed og struktur, leder og koordinerer du planlægningen af maskinopstillinger hos kunderne, i tæt kontakt med udenlandske leverandører og vores interne serviceafdeling
  • Yder salgssupport ved at indhente tilbud, prislister og sikrer ordrebehandling og fakturering

 

 Du bidrager sikkert med:

  • Forståelse og indsigt i tekniske produkter og/eller industri
  • Solid erfaring i koordinering og ledelse af projekter
  • Højt kommunikationsniveau og sprogkundskaber i dansk og engelsk, skriftligt som mundtligt
  • Højt energi-niveau, self-drive og lysten til at levere gode resultater selvstændigt og i teamet

 

Velkommen hos LINDLARSEN…
Du bliver en del af et veletableret og erfarent hold på 34 mand, der ønsker at bidrage positivt til din læring og understøtte dig i en omskiftelig hverdag. Hos os vægter vi loyalitet og troværdig højt, noget der ligeledes kendetegner den måde vi behandler vores kunder på. Her får du et stort ansvar og meget varierende dage, i en organisation der er præget af en flad struktur og korte beslutningsproces- ser.

Hos LINDLARSEN leverer vi landsdækkende produktionsoptimering, der gavner bundlinjen hos vores kunder. Vi tilbyder solide kompetencer og løsninger bestående af maskiner og anlæg, service, reserve- dele og forbrugsvarer – primært til den træ-, alu- og plastbearbejdende industri, baseret på mere end 40 års erfaring i branchen.

Sådan ansøger du

Har du lyst til ovenstående udfordringer, så send snarest din ansøgning pr. e-mail til vores COO Henning Dahlgaard Sørensen på hs@lindlarsen.com. Har du spørgsmål er du velkommen til ringe på telefonnummer +45 2752 9210. Samtaler afholdes løbende.

LINDLARSEN A/SHerning2019-09-11T00:00:002019-10-09T00:00:00
330087922ProjektlederRobot Har du det skarpe overblik, vil du have indflydelse og kan du holde den røde tråd i projekterne? Hvis dét udløser et rungende JA hos dig, så er du måske netop den projektleder vi søger hos LINDLARSEN! Her bliver du en vigtig brik i sidste del af salgsfasen og får ansvaret for indkøb og projektgennemførsel af maskiner til træ-, alu- og plastindustrien. Din fornemmeste opgave er, at give kunderne en service i særklasse, sikre tryghed og bidrage proaktivt i effektiviseringen af systemer og processer. Er du stærkt motiveret for at have ansvaret for nedenstående? - Så er din succes godt på vej! Deltager i grundig oplæring om produktsortiment, procesgennemgang og leverandørbesøg Indkøber maskiner og udstyr, efter tæt dialog og enighed om projektspecifikationer med både sælger og kunden Du følger proaktivt og direkte op på både leverandører og kunder, sikre at tidsplanen holder i projekterne og at alle er rettidigt informeret Med punktlighed og struktur, leder og koordinerer du planlægningen af maskinopstillinger hos kunderne, i tæt kontakt med udenlandske leverandører og vores interne serviceafdeling Yder salgssupport ved at indhente tilbud, prislister og sikrer ordrebehandling og fakturering Du bidrager sikkert med: Forståelse og indsigt i tekniske produkter og eller industri Solid erfaring i koordinering og ledelse af projekter Højt kommunikationsniveau og sprogkundskaber i dansk og engelsk, skriftligt som mundtligt Højt energi-niveau, self-drive og lysten til at levere gode resultater selvstændigt og i teamet Velkommen hos LINDLARSEN… Du bliver en del af et veletableret og erfarent hold på 34 mand, der ønsker at bidrage positivt til din læring og understøtte dig i en omskiftelig hverdag. Hos os vægter vi loyalitet og troværdig højt, noget der ligeledes kendetegner den måde vi behandler vores kunder på. Her får du et stort ansvar og meget varierende dage, i en organisation der er præget af en flad struktur og korte beslutningsprocesser. Hos LINDLARSEN leverer vi landsdækkende produktionsoptimering, der gavner bundlinjen hos vores kunder. Vi tilbyder solide kompetencer og løsninger bestående af maskiner og anlæg, service, reservedele og forbrugsvarer primært til den træ-, alu- og plastbearbejdende industri, baseret på mere end 40 års erfaring i branchen. Har du lyst til ovenstående udfordringer, så send snarest din ansøgning pr. e-mail til vores COO Henning Dahlgaard Sørensen på hs@lindlarsen.com Har du spørgsmål er du velkommen til ringe på telefonnummer 4527529210. Samtaler afholdes løbende.

Har du det skarpe overblik, vil du have indflydelse og kan du holde den røde tråd i projekterne?

Hvis dét udløser et rungende JA hos dig, så er du måske netop den projektleder vi søger hos LINDLARSEN! Her bliver du en vigtig brik i sidste del af salgsfasen og får ansvaret for indkøb og projektgennemførsel af maskiner til træ-, alu- og plastindustrien. Din fornemmeste opgave er, at give kunderne en service i særklasse, sikre tryghed og bidrage proaktivt i effektiviseringen af systemer og processer. 

Er du stærkt motiveret for at have ansvaret for nedenstående? - Så er din succes godt på vej!

  • Deltager i grundig oplæring om produktsortiment, procesgennemgang og leverandørbesøg
  • Indkøber maskiner og udstyr, efter tæt dialog og enighed om projektspecifikationer med både sælger og kunden
  • Du følger proaktivt og direkte op på både leverandører og kunder, sikre at tidsplanen holder i projekterne og at alle er rettidigt informeret
  • Med punktlighed og struktur, leder og koordinerer du planlægningen af maskinopstillinger hos kunderne, i tæt kontakt med udenlandske leverandører og vores interne serviceafdeling
  • Yder salgssupport ved at indhente tilbud, prislister og sikrer ordrebehandling og fakturering 

Du bidrager sikkert med:

  • Forståelse og indsigt i tekniske produkter og/eller industri
  • Solid erfaring i koordinering og ledelse af projekter
  • Højt kommunikationsniveau og sprogkundskaber i dansk og engelsk, skriftligt som mundtligt
  • Højt energi-niveau, self-drive og lysten til at levere gode resultater selvstændigt og i teamet

Velkommen hos LINDLARSEN…

Du bliver en del af et veletableret og erfarent hold på 34 mand, der ønsker at bidrage positivt til din læring og understøtte dig i en omskiftelig hverdag. Hos os vægter vi loyalitet og troværdig højt, noget der ligeledes kendetegner den måde vi behandler vores kunder på. Her får du et stort ansvar og meget varierende dage, i en organisation der er præget af en flad struktur og korte beslutningsprocesser.

Hos LINDLARSEN leverer vi landsdækkende produktionsoptimering, der gavner bundlinjen hos vores kunder. Vi tilbyder solide kompetencer og løsninger bestående af maskiner og anlæg, service, reservedele og forbrugsvarer – primært til den træ-, alu- og plastbearbejdende industri, baseret på mere end 40 års erfaring i branchen.

Har du lyst til ovenstående udfordringer, så send snarest din ansøgning pr. e-mail til vores COO Henning Dahlgaard Sørensen på hs@lindlarsen.com Har du spørgsmål er du velkommen til ringe på telefonnummer +4527529210. Samtaler afholdes løbende.

LINDLARSEN A/SHerning2019-09-11T00:00:002019-11-04T00:00:00
330088144Projektleder til ''Bevæg dig for livet'' visionskommuneRobot I 2018 blev Holstebro Kommune udpeget til Visionskommune for DIF og DGI s vision Bevæg dig for livet , og vi søger en projektleder til de sidste godt og vel 3 ½ år.Overordnet set har Bevæg dig for livet det formål at gøre Danmark og danskerne mere aktive. Konkret skal 600.000 flere danskere være fysisk aktive i 2025 og halvdelen af dem skal være aktiv i en idrætsforening. Målsætningen er ambitiøs, men det er vi også i Holstebro Kommune, hvor idrætten og foreningslivet står stærkt. Er du også ambitiøs, og brænder du for idræt og bevægelse, foreningsliv og fællesskaber, er du måske vores nye kollega.Stillingen finansieres i projektperioden af DIF, DGI og Holstebro Kommune. Din primære arbejdsplads vil være i Sport og Fritidsafdelingen på rådhuset i Holstebro, men du vil få et tæt samspil med DGI Vestjylland, så der vil også være dage, hvor arbejdspladsen er i Ulfborg.Projektopgaven er stor, og kræver gode koordinerings- og samarbejdsevner. Du kommer til at operere i krydsfeltet mellem den kommunale verden, DIF og DGI og selvfølgelig i mange af kommunens idrætsforeninger og faciliteter.Din arbejdsdag vil til tider være hektisk og præget af deadlines, men også af behovet for at kunne arbejde fleksibelt i forhold til de interessenter, der er en del af projektet. Den ene dag præsenterer du projektets resultater for vores politikere, den næste starter du et projekt op i en idrætshal og den tredje bruger du måske på at skrive tekster og planlægge møder.Du er derfor en alsidig person, derhar gode samarbejdsevnerkan arbejde selvstændigt og med flere opgaver på samme tider udadvendt og har let ved at lære nye mennesker at kendeer god til at motivere og skabe dialog og medinddragelseer igangsætter og initiativrigkan udarbejde letforståelige og præcise skriftlige fremstillinger til intern og ekstern brug også med korte deadlinesdin uddannelsesmæssige baggrund kan komme mange steder fra. Måske er du uddannet inden for idræt, sport og event, lærer, fysioterapeut eller lignendehar flair for og erfaring med - IT, økonomi og projektledelsederudover brænder du selvfølgelig for idræt og bevægelse og du er sikkert også selv en aktiv person i din fritid.Hvis du vil vide mere om stillingen så er du velkommen til at kontakte Chef for Bibliotek og Fritid Henrik Zacho på tlf. 29 90 55 50 og eller Direktør for DGI Vestjylland Henrik Louring på tlf. 40 74 40 78Løn- og ansættelsesvilkårAnsættelsen 37 timer og er en fast stilling. Efter endt projektperiode overgår stillingen til ansættelse ved Sport og Fritid i Holstebro Kommune. Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst.AnsøgningsfristAnsøgningsfrist den 23. september 2019 kl. 8.00. Ansættelsessamtaler forventes afholdt den 26. september med henblik på jobstart senest 1. november 2019I 2018 blev Holstebro Kommune udpeget til Visionskommune for DIF og DGI’s vision ”Bevæg dig for livet”, og vi søger en projektleder til de sidste godt og vel 3 ½ år.

Overordnet set har ”Bevæg dig for livet” det formål at gøre Danmark og danskerne mere aktive. Konkret skal 600.000 flere danskere være fysisk aktive i 2025 – og halvdelen af dem skal være aktiv i en idrætsforening. Målsætningen er ambitiøs, men det er vi også i Holstebro Kommune, hvor idrætten og foreningslivet står stærkt. Er du også ambitiøs, og brænder du for idræt og bevægelse, foreningsliv og fællesskaber, er du måske vores nye kollega.

Stillingen finansieres i projektperioden af DIF, DGI og Holstebro Kommune. Din primære arbejdsplads vil være i Sport og Fritidsafdelingen på rådhuset i Holstebro, men du vil få et tæt samspil med DGI Vestjylland, så der vil også være dage, hvor arbejdspladsen er i Ulfborg.

Projektopgaven er stor, og kræver gode koordinerings- og samarbejdsevner. Du kommer til at operere i krydsfeltet mellem den kommunale verden, DIF og DGI og selvfølgelig i mange af kommunens idrætsforeninger og –faciliteter.

Din arbejdsdag vil til tider være hektisk og præget af deadlines, men også af behovet for at kunne arbejde fleksibelt i forhold til de interessenter, der er en del af projektet. Den ene dag præsenterer du projektets resultater for vores politikere, den næste starter du et projekt op i en idrætshal og den tredje bruger du måske på at skrive tekster og planlægge møder.

Du er derfor en alsidig person, der
  • har gode samarbejdsevner
  • kan arbejde selvstændigt og med flere opgaver på samme tid
  • er udadvendt og har let ved at lære nye mennesker at kende
  • er god til at motivere og skabe dialog og medinddragelse
  • er igangsætter og initiativrig
  • kan udarbejde letforståelige og præcise skriftlige fremstillinger til intern og ekstern brug – også med korte deadlines
  • din uddannelsesmæssige baggrund kan komme mange steder fra. Måske er du uddannet inden for idræt, sport og event, lærer, fysioterapeut eller lignende
  • har flair for – og erfaring med - IT, økonomi og projektledelse
  • derudover brænder du selvfølgelig for idræt og bevægelse – og du er sikkert også selv en aktiv person i din fritid.

Hvis du vil vide mere om stillingen så er du velkommen til at kontakte Chef for Bibliotek og Fritid Henrik Zacho på tlf. 29 90 55 50 og/eller Direktør for DGI Vestjylland Henrik Louring på tlf. 40 74 40 78

Løn- og ansættelsesvilkår
Ansættelsen 37 timer og er en fast stilling. Efter endt projektperiode overgår stillingen til ansættelse ved Sport og Fritid i Holstebro Kommune. Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst.

Ansøgningsfrist
Ansøgningsfrist den 23. september 2019 kl. 8.00. Ansættelsessamtaler forventes afholdt den 26. september med henblik på jobstart senest 1. november 2019

 

Holstebro KommuneHolstebro2019-09-13T00:00:002019-09-23T00:00:00
330090437Erfaren projektlederRobot eseebase søger erfaren projektleder Da eseebase er i høj vækst, søger vi endnu en projektleder til vores projektledergruppe med base på vores kontor i Herning. Du bliver en del af et meget stærkt tværfagligt fællesskab, hvor projektlederen har det overordnede ansvar for den samlede leverance til kunderne. Du indgår i projektledergruppen, men får ansvar for egne projekter og skal sikre at projekterne drives og kommer godt og sikkert i mål. Du har det overordnede ansvar for at sikre fremdrift, projektøkonomi og kvalitet i projektet indenfor givne aftaler og rammer. Dine arbejdsområder vil primært bestå af: Projektstyring med fokus på kvalitet, tid og økonomi Opbygge kunderelationer, afklare kontraktmæssige og tekniske forhold samt fokusere på kundernes behov og mersalg af vores ydelser Intern projektopfølgning- og planlægning af dataproduktion i samarbejde med teamkoordinatoren, og derigennem sikre at rette og tilstrækkelige ressourcer er til rådighed for projektgennemførslen. Vedligeholde og forbedre kommunikation og involvering af dataproduktionen i Østen Briefing og faglig sparring af sagsansvarlige og fordeling af arbejdsopgaver Sikre ugentlig opfølgning på egne projekter herunder timeforbrug og lønsomhed Udarbejde timevurderinger på given opgave samt løbende identificere ekstraydelser og forhandle honorar herfor Vi forestiller os, at du: Er en erfaren projektleder men minimum 3 - 5 års erhvervserfaring Godt kendskab til tilbudsgivning og udbudsmateriale Medvirke til udarbejdelse af tilbud og kontraktudkast Har kendskab til digitale driftssystemer, som f.eks. drift og vedligehold er en fordel Er vant til at forhandle samt skabe mersalg og har erfaring indenfor økonomistyring Er struktureret, ansvarsbevidst og har sans for akkuratesse Har gode formidlings- og kommunikationskundskaber Kan agere roligt og med overblik i pressede situationer Har fokus på at tilføre din arbejdsplads dynamik og arbejdsglæde Tidligere ledererfaring vil være en fordel Vi tilbyder: En spændende stilling i en nytænkende og levende organisation, hvor der er et godt arbejdsmiljø, god stemning og ikke langt til træk på smilebåndet. Du vil indgå i en stærk og dynamisk projektledergruppe, hvor der er fokus på at skabe de rette rammer for at du kan udføre dit arbejde bedst muligt. Du vil få mulighed for aktivt at deltage i udviklingen, præge din egen hverdag samt at have indflydelse på planlægning af egne forskelligartede opgaver. Vi er en fleksibel arbejdsplads, med mange både faglige og sociale arrangementer. Hvem er eseebase? Eseebase er førende indenfor bygningsdigitalisering, og vi er sat i verden for at gøre bygninger levende med digitale løsninger, der gør det lettere og billigere at håndtere drift og vedligeholdelse. Vores ekspertise i innovative og skræddersyede løsninger, vender vrangen ud på bygninger og får dem til at tale. Psst - eseebase blev kåret som Gazelle virksomhed i 2017 2018 Vi er en sammentømret, global familie med et tæt dagligt samarbejde. Nogen af os arbejder i Danmark andre i Asien. Fælles for os alle er, at vi excellerer inden for vores fag, og at vi hver dag løfter i flok for at skabe innovative løsninger for vores kunder. Vi får bygninger til at tale, så vores kunder kan handle. Kan du se dig selv? Hvis du kan du se dig selv i ovenstående, bedes du snarest muligt sende en ansøgning og CV, via vores online ansøgningsformular, til Effektiv Rekruttering som bistår eseebase ved denne rekruttering. For yderligere informationer om stillingen er du velkommen til at kontakte Claus Bønløkke, cb@erhr.dk tlf. 40406633 Ansøgningsfrist snarest muligt samtaler afholdes løbende. Alle henvendelser behandles med behørig diskretion og fuld fortrolighed, i henhold til GDPR (Persondataforordningen).

eseebase søger erfaren projektleder

Da eseebase er i høj vækst, søger vi endnu en projektleder til vores projektledergruppe med base på vores kontor i Herning.

Du bliver en del af et meget stærkt tværfagligt fællesskab, hvor projektlederen har det overordnede ansvar for den samlede leverance til kunderne. Du indgår i projektledergruppen, men får ansvar for egne projekter og skal sikre at projekterne drives og kommer godt og sikkert i mål. Du har det overordnede ansvar for at sikre fremdrift, projektøkonomi og kvalitet i projektet indenfor givne aftaler og rammer.

Dine arbejdsområder vil primært bestå af:

  • Projektstyring med fokus på kvalitet, tid og økonomi
  • Opbygge kunderelationer, afklare kontraktmæssige og tekniske forhold samt fokusere på kundernes behov og mersalg af vores ydelser
  • Intern projektopfølgning- og planlægning af dataproduktion i samarbejde med teamkoordinatoren, og derigennem sikre at rette og tilstrækkelige ressourcer er til rådighed for projektgennemførslen.
  • Vedligeholde og forbedre kommunikation og involvering af dataproduktionen i Østen
  • Briefing og faglig sparring af sagsansvarlige og fordeling af arbejdsopgaver
  • Sikre ugentlig opfølgning på egne projekter – herunder timeforbrug og lønsomhed
  • Udarbejde timevurderinger på given opgave samt løbende identificere ekstraydelser og forhandle honorar herfor

Vi forestiller os, at du:

  • Er en erfaren projektleder men minimum 3 - 5 års erhvervserfaring
  • Godt kendskab til tilbudsgivning og udbudsmateriale
  • Medvirke til udarbejdelse af tilbud og kontraktudkast
  • Har kendskab til digitale driftssystemer, som f.eks. drift og vedligehold er en fordel
  • Er vant til at forhandle samt skabe mersalg og har erfaring indenfor økonomistyring
  • Er struktureret, ansvarsbevidst og har sans for akkuratesse
  • Har gode formidlings- og kommunikationskundskaber
  • Kan agere roligt og med overblik i pressede situationer
  • Har fokus på at tilføre din arbejdsplads dynamik og arbejdsglæde
  • Tidligere ledererfaring vil være en fordel

Vi tilbyder:
En spændende stilling i en nytænkende og levende organisation, hvor der er et godt arbejdsmiljø, god stemning og ikke langt til træk på smilebåndet. Du vil indgå i en stærk og dynamisk projektledergruppe, hvor der er fokus på at skabe de rette rammer for at du kan udføre dit arbejde bedst muligt. Du vil få mulighed for aktivt at deltage i udviklingen, præge din egen hverdag samt at have indflydelse på planlægning af egne forskelligartede opgaver. Vi er en fleksibel arbejdsplads, med mange både faglige og sociale arrangementer.

Hvem er eseebase?
Eseebase er førende indenfor bygningsdigitalisering, og vi er sat i verden for at gøre bygninger levende med digitale løsninger, der gør det lettere og billigere at håndtere drift og vedligeholdelse. Vores ekspertise i innovative og skræddersyede løsninger, vender vrangen ud på bygninger og får dem til at tale.

Psst - eseebase blev kåret som Gazelle virksomhed i 2017/2018

Vi er en sammentømret, global familie med et tæt dagligt samarbejde. Nogen af os arbejder i Danmark – andre i Asien. Fælles for os alle er, at vi excellerer inden for vores fag, og at vi hver dag løfter i flok for at skabe innovative løsninger for vores kunder. Vi får bygninger til at tale, så vores kunder kan handle.

Kan du se dig selv?
Hvis du kan du se dig selv i ovenstående, bedes du snarest muligt sende en ansøgning og CV, via vores online ansøgningsformular, til Effektiv Rekruttering som bistår eseebase ved denne rekruttering.

For yderligere informationer om stillingen er du velkommen til at kontakte Claus Bønløkke, cb@erhr.dk tlf. 40406633
Ansøgningsfrist snarest muligt – samtaler afholdes løbende.
Alle henvendelser behandles med behørig diskretion og fuld fortrolighed, i henhold til GDPR (Persondataforordningen).

ERHR RekrutteringHerning2019-09-16T00:00:002019-11-11T00:00:00
330087998Projektleder med ambitionerRobot Projektleder med ambitioner til ledelse af de største og mest spændende prestige projekter hos Pro Montage A S Vi er en af Danmarks mest professionelle facade og tagvirksomheder, din karriereudvikling har her mulighed for at gå hånd i hånd med projektafviklingen af en række af vores største opgaver indenfor nybyggeri og renovering. Vi søger en ambitiøs og fokuseret projektleder til at varetage, styre og udvikle opgaver over hele landet, med primært udgangspunkt fra Sunds. Er du dynamisk, har du overblik, og er du en dygtig profil med erfaring inden for komplekse entrepriser ? Kan du samtidig se dig selv som et naturligt omdrejningspunkt i et stærkt team ? Så er det måske dig, vi søger.... Vi forventer, at du: har erfaring med ledelse og gennemførelse af større projektopgaver kan yde AD-HOC hjælp ved behov på igangværende entrepriser kan koordinere og styre ressourceindsats og materialeleveringer kan samarbejde med bygherre, ingeniører, arkitekter samt øvrige entreprenører på en professionel og konstruktiv facon har kendskab til og mod på at profilere og sælge vores ydelser til kunderne har et økonomisk overblik herunder alle aspekter i en projektøkonomi er ansvarlig for valid økonomisk projektopfølgning og dyrker det gode købmandsskab. Uddannelse: du har en relevant uddannelse, f.eks. som bygningsingeniør, bygningskonstruktør eller lignende eventuelt med en videregående uddannelse inden for projektledelse. Du skal: være omhyggelig, struktureret og ordensmenneske have kendskab til kalkulation og beregning af priser have erfaring fra byggebranchen, herunder arbejde med sikkerhed og kvalitet have lyst til at være leder af projektteams og kunne sætte dig i kundens sted være selvkørende og ambitiøs med en forretningsorienteret indstilling Derudover er du som person udadvendt, selvmotiverende og ansvarsbevidst. Du besidder et højt drive og er igangsætteren, der følger op på dine aktiviteter på en systematisk og omhyggelig facon. Samarbejde, troværdighed og engagement er blandt dine personlige styrker. Du kan lide en travl hverdag i en spændende, foranderlig og vækstorienteret branche, hvor du har selvstændig indflydelse på resultaterne. Du kan se dig selv i vores værdier : troværdige, loyale, respekt, kvalitet. Vi tilbyder alle vores medarbejdere: udfordrende arbejdsopgaver, ansvar og kompetence i en dynamisk og fremtidsorienteret virksomhed med rig mulighed for faglig og personlig udvikling et godt arbejdsmiljø med frihed under ansvar en god og rummelig arbejdsplads med en uformel tone kollegaer imellem i et positivt miljø, hvor vi hjælper hinanden - også når der er travlt kurser, efteruddannelse og medarbejderudvikling Her mødes vi ikke kun over budgetter, forretningsplaner og andre faglige aktiviteter. Vi mener, at det er lige så vigtigt at have god kontakt til kollegerne på det sociale plan. Men vi stiller også krav - Hvis vi fortsat skal udvikle os og samtidig fastholde vores position på markedet, kræver det de bedste medarbejdere, som kontinuerligt arbejder loyalt og ansvarsfuldt. Ønsker du yderligere information om jobbet, bedes du rette henvendelse til Rekrutteringschef Brian Henriksen hos Henriksen HR på mail info@henriksen-hr.dk eller telefon 3147 8001. Ansøgning: Vi glæder os til at modtage din ansøgning vedlagt CV og andre relevante papirer mrk. Projektleder, Pro Montage A S på info@henriksen-hr.dk Ansøgningsfrist: Hurtigst muligt, da vi løbende holder ansættelsessamtaler. Læs mere om os på www.pro-montage.dk

Projektleder med ambitioner til ledelse af de største og mest spændende prestige projekter hos Pro Montage A/S

Vi er en af Danmarks mest professionelle facade og tagvirksomheder, din karriereudvikling har her mulighed for at gå hånd i hånd med projektafviklingen af en række af vores største opgaver indenfor nybyggeri og renovering.

Vi søger en ambitiøs og fokuseret projektleder til at varetage, styre og udvikle opgaver over hele landet, med primært udgangspunkt fra Sunds.

Er du dynamisk, har du overblik, og er du en dygtig profil med erfaring inden for komplekse entrepriser ? Kan du samtidig se dig selv som et naturligt omdrejningspunkt i et stærkt team ?

Så er det måske dig, vi søger....

Vi forventer, at du:

  • har erfaring med ledelse og gennemførelse af større projektopgaver

  • kan yde AD-HOC hjælp ved behov på igangværende entrepriser

  • kan koordinere og styre ressourceindsats og materialeleveringer

  • kan samarbejde med bygherre, ingeniører, arkitekter samt øvrige entreprenører på en

    professionel og konstruktiv facon

  • har kendskab til og mod på at profilere og sælge vores ydelser til kunderne

  • har et økonomisk overblik; herunder alle aspekter i en projektøkonomi

  • er ansvarlig for valid økonomisk projektopfølgning og dyrker det gode købmandsskab.

Uddannelse:

  •  du har en relevant uddannelse, f.eks. som bygningsingeniør, bygningskonstruktør eller lignende – eventuelt med en videregående uddannelse inden for projektledelse.

Du skal:

  • være omhyggelig, struktureret og ordensmenneske

  • have kendskab til kalkulation og beregning af priser

  • have erfaring fra byggebranchen, herunder arbejde med sikkerhed og kvalitet

  • have lyst til at være leder af projektteams og kunne sætte dig i kundens sted

  • være selvkørende og ambitiøs med en forretningsorienteret indstilling

Derudover er du som person udadvendt, selvmotiverende og ansvarsbevidst. Du besidder et højt drive og er igangsætteren, der følger op på dine aktiviteter på en systematisk og omhyggelig facon.

Samarbejde, troværdighed og engagement er blandt dine personlige styrker. Du kan lide en travl hverdag i en spændende, foranderlig og vækstorienteret branche, hvor du har selvstændig indflydelse på resultaterne.

Du kan se dig selv i vores værdier : troværdige, loyale, respekt, kvalitet.

Vi tilbyder alle vores medarbejdere:

  • udfordrende arbejdsopgaver, ansvar og kompetence i en dynamisk og fremtidsorienteret virksomhed med rig mulighed for faglig og personlig udvikling

  • et godt arbejdsmiljø med frihed under ansvar

  • en god og rummelig arbejdsplads med en uformel tone kollegaer imellem i et positivt

    miljø, hvor vi hjælper hinanden - også når der er travlt

  • kurser, efteruddannelse og medarbejderudvikling

Her mødes vi ikke kun over budgetter, forretningsplaner og andre faglige aktiviteter. Vi mener, at det er lige så vigtigt at have god kontakt til kollegerne på det sociale plan.

Men vi stiller også krav - Hvis vi fortsat skal udvikle os og samtidig fastholde vores position på markedet, kræver det de bedste medarbejdere, som kontinuerligt arbejder loyalt og ansvarsfuldt.

Ønsker du yderligere information om jobbet, bedes du rette henvendelse til Rekrutteringschef Brian Henriksen hos Henriksen HR på mail info@henriksen-hr.dk eller telefon 3147 8001.

Ansøgning:

Vi glæder os til at modtage din ansøgning vedlagt CV og andre relevante papirer mrk. ”Projektleder, Pro Montage A/S” på info@henriksen-hr.dk

Ansøgningsfrist:

Hurtigst muligt, da vi løbende holder ansættelsessamtaler.

Læs mere om os på www.pro-montage.dk

Henriksen HRSunds2019-09-11T00:00:002019-09-30T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Projektleder Herning: Kan du holde den røde tråd i projekterne?

LINDLARSEN A/S

Herning
Har du det skarpe overblik, vil du have indflydelse og kan du holde den røde tråd i projekterne? Hvis det udløser et rungende JA hos dig, så er du måske netop den projektleder vi søger hos LINDLARSEN! Her bliver du en vigtig brik i sidste del af sal...
Indrykket:11. september 2019
Udløbsdato:9. oktober 2019

Projektleder

LINDLARSEN A/S

Herning
Har du det skarpe overblik, vil du have indflydelse og kan du holde den røde tråd i projekterne? Hvis dét udløser et rungende JA hos dig, så er du måske netop den projektleder vi søger hos LINDLARSEN! Her bliver du en vigtig brik i sidste del af sal...
Indrykket:11. september 2019
Udløbsdato:4. november 2019

Projektleder til ''Bevæg dig for livet'' visionskommune

Holstebro Kommune

Holstebro
I 2018 blev Holstebro Kommune udpeget til Visionskommune for DIF og DGI s vision Bevæg dig for livet , og vi søger en projektleder til de sidste godt og vel 3 ½ år.Overordnet set har Bevæg dig for livet det formål at gøre Danmark og danskerne mere a...
Indrykket:13. september 2019
Udløbsdato:23. september 2019

Erfaren projektleder

ERHR Rekruttering

Herning
eseebase søger erfaren projektleder Da eseebase er i høj vækst, søger vi endnu en projektleder til vores projektledergruppe med base på vores kontor i Herning. Du bliver en del af et meget stærkt tværfagligt fællesskab, hvor projektlederen har det o...
Indrykket:16. september 2019
Udløbsdato:11. november 2019

Projektleder med ambitioner

Henriksen HR

Sunds
Projektleder med ambitioner til ledelse af de største og mest spændende prestige projekter hos Pro Montage A S Vi er en af Danmarks mest professionelle facade og tagvirksomheder, din karriereudvikling har her mulighed for at gå hånd i hånd med proje...
Indrykket:11. september 2019
Udløbsdato:30. september 2019