Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Projektleder til hoved- og totalentrepriser

Kan du sætte det helt rigtige hold og styre en byggesag i mål til tiden og inden for budget, så har du her muligheden for en stilling i en stærk og kvalitetsbevidst virksomhed.

Om stillingen
Som projektleder får du det fulde ansvar for gennemførelsen af større byggesager, primært inden for boligbyggeri.

Du bliver ansvarlig for hele processen i projekterne i størrelsesorden 1-15 mio kr. herunder styring og planlægning, økonomi, underentreprenører, leverandører og KS.

Der er fokus på erfaring med ledelse og styring i udvælgelse til denne stilling, og vi forventer at finde en kandidat, som har solid erfaring med projektstyring og rådgivning.

Virksomheden er beliggende i Storkøbenhavn, hvor projekterne også udføres.

Om dig

Du håndterer alle vinkler af projektstyring med sikker hånd gennem hele processen og sikrer at kvalitetskrav, tidsfrister og budgetter overholdes.

Du har overblik over udførelse, tilsyn og ledelse i dine sager.

Du besidder godt købmandskab, en skarp økonomisk sans og er erfaren i at forhandle med leverandører, bygherrer, underentreprenører og andre samarbejdspartnere.

Fagligt kan din baggrund være af forskellig karakter. Måske er du ingeniør, konstruktør eller lignende, med dokumenteret praktisk projektleder/projektchef erfaring.

Du er en person, der drives af at være med til at sætte standarden for god forretningsførelse og levere et stykke arbejde af så høj kvalitet, at det skaber værdi for alle involverede.

Du mestrer helt naturligt en konstruktiv dialog med alle involverede – både egne folk og eksterne samarbejdspartnere.

Personlighed
• Ansvarlig og engageret
• Naturligt lederskab
• Beslutningsdygtig
• Venlig og vellidt
• Overblik

Du tilbydes
En attraktiv stilling hos en veletableret og solid virksomhed indenfor totalentreprise i Storkøbenhavn.

Ansøgning
Headhunterne står for processen i denne stilling.
Send derfor ansøgning, CV og øvrige relevante dokumenter i en mail mrk. CHS-190521 til: job@headhunterne.dk

Hvis du har brug for yderligere information for at afgøre, om du skal søge stillingen, er du velkommen til at ringe til den ansvarlige headhunter for denne stilling: Charlotte Schimmelmann tlf. 4090 3700.

Ved evt. interview vil det blive oplyst, hvilken virksomhed det drejer sig om, men indtil da foregår rekrutteringsprocessen anonymt. Anonymiteten er gensidigt. Virksomheden vil således heller ikke få kendskab til dine oplysninger, før du giver tilladelse til det. Sidder du i uopsagt stilling, kan du derfor trygt sende ansøgning til os.

Vi gør opmærksom på, at vi afholder løbende interview til stillingen. Jobopslaget vel blive fjernet når stillingen er besat.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning.

Om headhunterne:
Headhunterne er certificerede og erfarne specialister. Mange års erfaring i at udvælge og præsentere de bedst egnede kandidater ud fra både den faglige og personlige profil giver sikkerhed for, at den rigtige ildsjæl bliver ansat.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330026080Phoenix-4b6ebe1c12019-06-04T00:00:00Projektleder til hoved- og totalentrepriser

Kan du sætte det helt rigtige hold og styre en byggesag i mål til tiden og inden for budget, så har du her muligheden for en stilling i en stærk og kvalitetsbevidst virksomhed.

Om stillingen
Som projektleder får du det fulde ansvar for gennemførelsen af større byggesager, primært inden for boligbyggeri.

Du bliver ansvarlig for hele processen i projekterne i størrelsesorden 1-15 mio kr. herunder styring og planlægning, økonomi, underentreprenører, leverandører og KS.

Der er fokus på erfaring med ledelse og styring i udvælgelse til denne stilling, og vi forventer at finde en kandidat, som har solid erfaring med projektstyring og rådgivning.

Virksomheden er beliggende i Storkøbenhavn, hvor projekterne også udføres.

Om dig

Du håndterer alle vinkler af projektstyring med sikker hånd gennem hele processen og sikrer at kvalitetskrav, tidsfrister og budgetter overholdes.

Du har overblik over udførelse, tilsyn og ledelse i dine sager.

Du besidder godt købmandskab, en skarp økonomisk sans og er erfaren i at forhandle med leverandører, bygherrer, underentreprenører og andre samarbejdspartnere.

Fagligt kan din baggrund være af forskellig karakter. Måske er du ingeniør, konstruktør eller lignende, med dokumenteret praktisk projektleder/projektchef erfaring.

Du er en person, der drives af at være med til at sætte standarden for god forretningsførelse og levere et stykke arbejde af så høj kvalitet, at det skaber værdi for alle involverede.

Du mestrer helt naturligt en konstruktiv dialog med alle involverede – både egne folk og eksterne samarbejdspartnere.

Personlighed
• Ansvarlig og engageret
• Naturligt lederskab
• Beslutningsdygtig
• Venlig og vellidt
• Overblik

Du tilbydes
En attraktiv stilling hos en veletableret og solid virksomhed indenfor totalentreprise i Storkøbenhavn.

Ansøgning
Headhunterne står for processen i denne stilling.
Send derfor ansøgning, CV og øvrige relevante dokumenter i en mail mrk. CHS-190521 til: job@headhunterne.dk

Hvis du har brug for yderligere information for at afgøre, om du skal søge stillingen, er du velkommen til at ringe til den ansvarlige headhunter for denne stilling: Charlotte Schimmelmann tlf. 4090 3700.

Ved evt. interview vil det blive oplyst, hvilken virksomhed det drejer sig om, men indtil da foregår rekrutteringsprocessen anonymt. Anonymiteten er gensidigt. Virksomheden vil således heller ikke få kendskab til dine oplysninger, før du giver tilladelse til det. Sidder du i uopsagt stilling, kan du derfor trygt sende ansøgning til os.

Vi gør opmærksom på, at vi afholder løbende interview til stillingen. Jobopslaget vel blive fjernet når stillingen er besat.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning.

Om headhunterne:
Headhunterne er certificerede og erfarne specialister. Mange års erfaring i at udvælge og præsentere de bedst egnede kandidater ud fra både den faglige og personlige profil giver sikkerhed for, at den rigtige ildsjæl bliver ansat.

2019-07-02T14:50:44.147 Kan du sætte det helt rigtige hold og styre en byggesag i mål til tiden og inden for budget, så har du her muligheden for en stilling i en stærk og kvalitetsbevidst virksomhed. Om stillingenSom projektleder får du det fulde ansvar for gennemførelsen af større byggesager, primært inden for boligbyggeri. Du bliver ansvarlig for hele processen i projekterne i størrelsesorden 1-15 mio kr. herunder styring og planlægning, økonomi, underentreprenører, leverandører og KS. Der er fokus på erfaring med ledelse og styring i udvælgelse til denne stilling, og vi forventer at finde en kandidat, som har solid erfaring med projektstyring og rådgivning. Virksomheden er beliggende i Storkøbenhavn, hvor projekterne også udføres. Om dig Du håndterer alle vinkler af projektstyring med sikker hånd gennem hele processen og sikrer at kvalitetskrav, tidsfrister og budgetter overholdes. Du har overblik over udførelse, tilsyn og ledelse i dine sager. Du besidder godt købmandskab, en skarp økonomisk sans og er erfaren i at forhandle med leverandører, bygherrer, underentreprenører og andre samarbejdspartnere. Fagligt kan din baggrund være af forskellig karakter. Måske er du ingeniør, konstruktør eller lignende, med dokumenteret praktisk projektleder projektchef erfaring. Du er en person, der drives af at være med til at sætte standarden for god forretningsførelse og levere et stykke arbejde af så høj kvalitet, at det skaber værdi for alle involverede. Du mestrer helt naturligt en konstruktiv dialog med alle involverede både egne folk og eksterne samarbejdspartnere. Personlighed Ansvarlig og engageret Naturligt lederskab Beslutningsdygtig Venlig og vellidt Overblik Du tilbydesEn attraktiv stilling hos en veletableret og solid virksomhed indenfor totalentreprise i Storkøbenhavn. AnsøgningHeadhunterne står for processen i denne stilling.Send derfor ansøgning, CV og øvrige relevante dokumenter i en mail mrk. CHS-190521 til: job@headhunterne.dk Hvis du har brug for yderligere information for at afgøre, om du skal søge stillingen, er du velkommen til at ringe til den ansvarlige headhunter for denne stilling: Charlotte Schimmelmann tlf. 4090 3700. Ved evt. interview vil det blive oplyst, hvilken virksomhed det drejer sig om, men indtil da foregår rekrutteringsprocessen anonymt. Anonymiteten er gensidigt. Virksomheden vil således heller ikke få kendskab til dine oplysninger, før du giver tilladelse til det. Sidder du i uopsagt stilling, kan du derfor trygt sende ansøgning til os. Vi gør opmærksom på, at vi afholder løbende interview til stillingen. Jobopslaget vel blive fjernet når stillingen er besat. Vi glæder os til at modtage din ansøgning. Om headhunterne:Headhunterne er certificerede og erfarne specialister. Mange års erfaring i at udvælge og præsentere de bedst egnede kandidater ud fra både den faglige og personlige profil giver sikkerhed for, at den rigtige ildsjæl bliver ansat.11jobnet4b6ebe1c100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-11T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnHøje-TaastrupEuropaDanmarkSjælland & øerMidtsjællandLejreEuropaDanmarkSjælland & øerMidtsjællandRoskilde3529428Headhunterne11Rabalderstræde 112605BrøndbyDKDanmark0job@headhunterne.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent762630JobNet4991121499112110016-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4b6ebe1chttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=4b6ebe1chttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4b6ebe1c&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4b6ebe1c&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonProjektleder til hoved- og totalentrepriser1Dansk3Læse/ tale213111Projektleder6Ledelse361840814Louise Højfeldtjob@headhunterne.dkDKDanmarkDKDanmark330105032Lejre Kommune søger projektleder til digital infrastrukturRobot Vil du være den primære drivkraft, der forbedrer det digitale fundament i en landkommune med 49 landsbyer? Er du god til at være det tværgående bindeled mellem kommunen, borgerne, virksomhederne og teleindustrien? Så er du måske vores nye projektleder til digital infrastruktur. Lejre Kommune vil være med helt fremme i den digitale udvikling. Vi vil både opnå regeringens målsætning, og vi vil gøre det lettere at fremtidssikre de digitale muligheder for borgerne og virksomhederne i de 49 landsbyer. Det skal være attraktivt at bosætte sig i Lejre Kommune - også set ud fra den digitale infrastruktur. Det er en vision, der kræver en ekstraordinær og koordineret indsats på flere områder. For det første er der rundt om i kommunen steder uden mobildækning. For det andet er der mere end 1.500 adresser i kommunen med en utilfredsstillende bredbåndsforbindelse. Det skal der gøres noget ved. Udover det er vi også i gang med at forholde os til de nye teknologier, der bliver udbredt i de kommende år, blandt andet 5G og IoT. Om jobbet Som projektleder for digital infrastruktur tilbyder vi en yderst selvstændig stilling, hvor du har gode muligheder for selv at tilrettelægge din arbejdsdag. Det er en projektstilling med udløb ultimo 2021. Herunder kan du læse, hvad der bliver dine vigtigste opgaver: Du skal sætte dig ind i - og holde dig ajour med - lovgivningen på området (teleforlig, erhvervsfremmelov mv.) og kunne formidle stoffet til relevante parter Rådgive borgere og virksomheder om muligheder for at skabe bedre digital infrastruktur, herunder at rådgive om puljer og ansøgningsprocedurer Du skal være kommunens primære kontaktperson i forhold til teleindustrien, regionen samt de øvrige kommuner i regionen Du skal koordinere på tværs af afdelinger i kommunen. Det er primært i forbindelse med gravearbejder, rørføringer, indhentning af ledningsoplysninger mv. Du skal opbygge og vedligeholde overblikket over kommunens eksisterende digitale infrastruktur. Det vil sige placering af master, kommunalt ejede fiberføringer med tilhørende kontrakter og aftaler Du skal bidrage med viden og koordinering ved (tværgående) projekter, der kan påvirke efterspørgslen og brugen af digital infrastruktur (fx udrulning af telemedicinske løsninger), og som understøtter digitaliseringen. Vi er netop blevet en del af et partnerskab med pt. 14 andre kommuner i Region Sjælland (Digital Taskforce), hvor du får rig mulighed for sparring og netværk. Der vil også være forventning om, at du bidrager til opgaveløsningen i øvrigt i Sekretariat Jura samt samarbejder med Center for Teknik Miljø og erhvervschefen Om dig Der er tale om en ny stilling i kommunen, og vi forventer derfor, at du er selvkørende, opsøgende og god til at udvikle og pleje et netværk og i relationer. Du har interesse for de tekniske aspekter i stillingen, men du behøver ikke at være fagligt funderet i ingeniørtekniske forhold. Det vigtigste er, at du er en udadvendt koordinator og god projektleder. Vi har ikke bestemte krav til din uddannelsesmæssige eller faglige baggrund. Du skal være systematisk og kunne have mange og meget forskellige opgaver og relationer i spil. Vi forventer også, at du er godt til at kommunikere på skrift og mundtligt, og at du naturligt kan tage og føre ordet i en større forsamling. Du trives med at tale med folk på alle niveauer og er lydhør, imødekommende og løsningsorienteret i relationen med dem. Samtidig er du fleksibel i forhold til din arbejdstid, da der forventeligt vil være arbejde udenfor normal arbejdstid, herunder i aftentimer og weekend. Som person er du resultatorienteret og en afslutter . Vi har store ambitioner på dette område. Det forventer vi også, at du har. Derfor skal du også være ihærdig og fremme udvikling - samtidig med, at du holder styr på detaljerne. Om os Stillingen er placeret i Sekretariat Jura under Center for Sekretariat Implementering med reference til sekretariatslederen. Du vil være en del af en stabsafdeling, der er vant til at understøtte og drive projekter i organisationen. Du skal dog forvente, at dit faglige netværk vil ligge udenfor afdelingen. Løn og ansættelse Vi ønsker, at du starter 6. januar 2020. Løn og ansættelsesvilkår er efter gældende overenskomst og kvalifikationer. Arbejdstiden er 30-37 timer om ugen. Vi indkalder til samtale, efter ansøgningsfristen er udløbet. Vi forventer at holde samtaler i uge 46 og uge 47.

Vil du være den primære drivkraft, der forbedrer det digitale fundament i en landkommune med 49 landsbyer? Er du god til at være det tværgående bindeled mellem kommunen, borgerne, virksomhederne og teleindustrien? Så er du måske vores nye projektleder til digital infrastruktur.

Lejre Kommune vil være med helt fremme i den digitale udvikling. Vi vil både opnå regeringens målsætning, og vi vil gøre det lettere at fremtidssikre de digitale muligheder for borgerne og virksomhederne i de 49 landsbyer.

Det skal være attraktivt at bosætte sig i Lejre Kommune - også set ud fra den digitale infrastruktur.

Det er en vision, der kræver en ekstraordinær og koordineret indsats på flere områder. For det første er der rundt om i kommunen steder uden mobildækning. For det andet er der mere end 1.500 adresser i kommunen med en utilfredsstillende bredbåndsforbindelse. Det skal der gøres noget ved.

Udover det er vi også i gang med at forholde os til de nye teknologier, der bliver udbredt i de kommende år, blandt andet 5G og IoT.

Om jobbet

Som projektleder for digital infrastruktur tilbyder vi en yderst selvstændig stilling, hvor du har gode muligheder for selv at tilrettelægge din arbejdsdag. Det er en projektstilling med udløb ultimo 2021.

Herunder kan du læse, hvad der bliver dine vigtigste opgaver:

  • Du skal sætte dig ind i - og holde dig ajour med - lovgivningen på området (teleforlig, erhvervsfremmelov mv.) og kunne formidle stoffet til relevante parter
  • Rådgive borgere og virksomheder om muligheder for at skabe bedre digital infrastruktur, herunder at rådgive om puljer og ansøgningsprocedurer
  • Du skal være kommunens primære kontaktperson i forhold til teleindustrien, regionen samt de øvrige kommuner i regionen
  • Du skal koordinere på tværs af afdelinger i kommunen. Det er primært i forbindelse med gravearbejder, rørføringer, indhentning af ledningsoplysninger mv.
  • Du skal opbygge og vedligeholde overblikket over kommunens eksisterende digitale infrastruktur. Det vil sige placering af master, kommunalt ejede fiberføringer med tilhørende kontrakter og aftaler
  • Du skal bidrage med viden og koordinering ved (tværgående) projekter, der kan påvirke efterspørgslen og brugen af digital infrastruktur (fx udrulning af telemedicinske løsninger), og som understøtter digitaliseringen.
  • Vi er netop blevet en del af et partnerskab med pt. 14 andre kommuner i Region Sjælland (Digital Taskforce), hvor du får rig mulighed for sparring og netværk.
  • Der vil også være forventning om, at du bidrager til opgaveløsningen i øvrigt i Sekretariat & Jura samt samarbejder med Center for Teknik & Miljø og erhvervschefen
Om dig

Der er tale om en ny stilling i kommunen, og vi forventer derfor, at du er selvkørende, opsøgende og god til at udvikle og pleje et netværk og i relationer.

Du har interesse for de tekniske aspekter i stillingen, men du behøver ikke at være fagligt funderet i ingeniørtekniske forhold. Det vigtigste er, at du er en udadvendt koordinator og god projektleder. Vi har ikke bestemte krav til din uddannelsesmæssige eller faglige baggrund.

Du skal være systematisk og kunne have mange og meget forskellige opgaver og relationer i spil. Vi forventer også, at du er godt til at kommunikere på skrift og mundtligt, og at du naturligt kan tage og føre ordet i en større forsamling.

Du trives med at tale med folk på alle niveauer og er lydhør, imødekommende og løsningsorienteret i relationen med dem. Samtidig er du fleksibel i forhold til din arbejdstid, da der forventeligt vil være arbejde udenfor normal arbejdstid, herunder i aftentimer og weekend.

Som person er du resultatorienteret og en "afslutter". Vi har store ambitioner på dette område. Det forventer vi også, at du har. Derfor skal du også være ihærdig og fremme udvikling - samtidig med, at du holder styr på detaljerne.

Om os

Stillingen er placeret i Sekretariat & Jura under Center for Sekretariat & Implementering med reference til sekretariatslederen.

Du vil være en del af en stabsafdeling, der er vant til at understøtte og drive projekter i organisationen. Du skal dog forvente, at dit faglige netværk vil ligge udenfor afdelingen.

Løn og ansættelse

Vi ønsker, at du starter 6. januar 2020. Løn og ansættelsesvilkår er efter gældende overenskomst og kvalifikationer. Arbejdstiden er 30-37 timer om ugen.

Vi indkalder til samtale, efter ansøgningsfristen er udløbet. Vi forventer at holde samtaler i uge 46 og uge 47.

Lejre KommuneLejre2019-10-14T00:00:002019-11-04T00:00:00
330107172Projektleder til IC IsoleringRobot Personale-match søger, for kunde IC Isolering, en projektleder til fastansættelse. IC Isolering er specialister i teknisk isolering af rør og ventilationskanaler. De har deres udgangspunkt i Skovlunde og servicerer primært kunder i Storkøbenhavn og på Sjælland. Firmaet beskæftiger 15 medarbejdere og er i en rivende udvikling. De bærende værdier i virksomheden er effektivitet, godt håndværk og gode løsninger. Dine ansvarsområder og opgaver som projektleder: Håndtere kunder og samarbejdspartnere Igangsætte, føre tilsyn og afslutte projekter Sikre at kunderne får den rigtige kvalitetsløsning til aftalt tid Sørge for at sikkerheden altid er i top, da vi prioriterer sikker adfærd samt sikkerhed i arbejdet Faglige kvalifikationer: Stillingen kræver at man har erfaring med at regne og gennemføre entrepriseopgaver med et godt resultat til følge. Man skal være vant til opfølgning og til at levere kvalitet til tiden. Kandidater med godt kendskab til VVS-, ventilations- og isoleringsbranchens normer foretrækkes. Vi forventer en struktureret tilgang til opgaverne, at man naturligt falder ind i samarbejdet og at man trives i en hektisk, foranderlig hverdag med fart på. Derudover skal man være vant til at arbejde med digitale værktøjer. Personlige egenskaber: Du arbejder selvstændigt, men du er også en teamplayer Du er løsningsorienteret og arbejder proaktivt for at løse udfordringerne Du er resultatorienteret, fleksibel og forandringsparat Virksomheden tilbyder: Et spændende og udfordrende arbejde, samt en afvekslende hverdag, hvor man selv er med til at planlægge opgaverne. Løn efter kvalifikationer og pensionsordning. Er du interesseret stillingen? Rekrutteringen sker igennem www.personale-match.dk. Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Annette Bache på telefon 42601828. Vi ser frem til at modtage din ansøgning og dit CV. Vi holder samtaler løbende, og besætter stillingen når vi har fundet den rette kandidat, så send din ansøgning hurtigst muligt.

Personale-match søger, for kunde IC Isolering, en projektleder til fastansættelse.

IC Isolering er specialister i teknisk isolering af rør og ventilationskanaler. De har deres udgangspunkt i Skovlunde og servicerer primært kunder i Storkøbenhavn og på Sjælland. Firmaet beskæftiger 15 medarbejdere og er i en rivende udvikling. De bærende værdier i virksomheden er effektivitet, godt håndværk og gode løsninger.

Dine ansvarsområder og opgaver som projektleder:

  • Håndtere kunder og samarbejdspartnere
  • Igangsætte, føre tilsyn og afslutte projekter
  • Sikre at kunderne får den rigtige kvalitetsløsning til aftalt tid
  • Sørge for at sikkerheden altid er i top, da vi prioriterer sikker adfærd samt sikkerhed i arbejdet

Faglige kvalifikationer:

Stillingen kræver at man har erfaring med at regne og gennemføre entrepriseopgaver med et godt resultat til følge. Man skal være vant til opfølgning og til at levere kvalitet til tiden.

Kandidater med godt kendskab til VVS-, ventilations- og isoleringsbranchens normer foretrækkes.

Vi forventer en struktureret tilgang til opgaverne, at man naturligt falder ind i samarbejdet og at man trives i en hektisk, foranderlig hverdag med fart på.

Derudover skal man være vant til at arbejde med digitale værktøjer.

Personlige egenskaber:

  • Du arbejder selvstændigt, men du er også en teamplayer
  • Du er løsningsorienteret og arbejder proaktivt for at løse udfordringerne
  • Du er resultatorienteret, fleksibel og forandringsparat

Virksomheden tilbyder:

  • Et spændende og udfordrende arbejde, samt en afvekslende hverdag, hvor man selv er med til at planlægge opgaverne.
  • Løn efter kvalifikationer og pensionsordning.

Er du interesseret stillingen?

Rekrutteringen sker igennem www.personale-match.dk. Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Annette Bache på telefon 42601828.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning og dit CV.

Vi holder samtaler løbende, og besætter stillingen når vi har fundet den rette kandidat, så send din ansøgning hurtigst muligt.

PERSONALE-MATCH ApSSkovlunde2019-10-15T00:00:002019-11-03T00:00:00
330092108PROJEKTLEDER, VENTILATION - HVIDOVRERobot Til vores Entrepriseafdeling på Stamholmen i Hvidovre søger vi lige nu en projektleder indenfor ventilation til at varetage spænde projekter. Er du parat til at drive mindre entrepriser indenfor ventilation, oplære projektassistenter og tilføre faglighed til ventilationsafdelingen? Så har vi den rette udfordring til dig lige nu. Jobbet For at møde vores kunder på byggepladsen, er det et krav at du er solidt fagligt klædt på, for der bliver stillet store krav til din tekniske indsigt og store erfaring, samt professionelle rådgivning. Du indgår i et team og udføre projekter, der udføres i enten fag- eller teknikentreprise. Der er fart på i teamet og du skal være klar til at yde fleksibilitet, teamwork og høj performance. Det er en spændende stilling der vil bidrage til din udvikling med spændende udfordringer og projekter. Du vil altså kunne flytte dig både fagligt og personligt, ligesom du har mulighed for at præge afdelingen med din positive personlighed og erfaring. Ansvar og arbejdsopgaver Ledelse af projektet på pladsen - større og mindre anlægsprojekter indenfor ventilation Styring af økonomi, ressourcer og tidsplan på projektet Lede montører, teknikere og evt. projekteringsstab Handtere henvendelser fra kunden Sikre at projektet følger de til enhver tid gældende interne administrative og økonomiske rutiner Layout for arbejdstegninger Prissætte ekstraarbejder Bestilling af materialer Dine vigtige personlige egenskaber Åbent sind og god til at samarbejde - også på tværs af faggrænser Beslutsom og ansvarstagende Forandringsdrivende og villig Fuld af godt humør Vi tilbyder dig En afvekslende hverdag med udfordringer, råderum og muligheder for at udvikle dine kompetencer i takt med, at virksomheden udvikler sig efter de indkommende projekter og kundernes behov. Kemp og Lauritzen tilbyder velordnede forhold, med en attraktiv gage samt pensionsforhold, med mulighed for sundhedsforsikring. Såfremt du finder, at ovenstående er en god udfordring for dig, vil vi se frem til at modtage din ansøgning via linket nedenfor. Ansøgninger behandles løbende, og modtages kun via linket. Læs mere om vores virksomhed på www.kemp-lauritzen.dk

Til vores Entrepriseafdeling på Stamholmen i Hvidovre søger vi lige nu en projektleder indenfor ventilation til at varetage spænde projekter.

Er du parat til at drive mindre entrepriser indenfor ventilation, oplære projektassistenter og tilføre faglighed til ventilationsafdelingen?

Så har vi den rette udfordring til dig lige nu.

Jobbet

For at møde vores kunder på byggepladsen, er det et krav at du er solidt fagligt klædt på, for der bliver stillet store krav til din tekniske indsigt og store erfaring, samt professionelle rådgivning.

Du indgår i et team og udføre projekter, der udføres i enten fag- eller teknikentreprise.

Der er fart på i teamet og du skal være klar til at yde fleksibilitet, teamwork og høj performance.

Det er en spændende stilling der vil bidrage til din udvikling med spændende udfordringer og projekter. Du vil altså kunne flytte dig både fagligt og personligt, ligesom du har mulighed for at præge afdelingen med din positive personlighed og erfaring.

Ansvar og arbejdsopgaver

  • Ledelse af projektet på pladsen - større og mindre anlægsprojekter indenfor ventilation
  • Styring af økonomi, ressourcer og tidsplan på projektet
  • Lede montører, teknikere og evt. projekteringsstab
  • Handtere henvendelser fra kunden
  • Sikre at projektet følger de til enhver tid gældende interne administrative og økonomiske rutiner
  • Layout for arbejdstegninger
  • Prissætte ekstraarbejder
  • Bestilling af materialer

Dine vigtige personlige egenskaber

  • Åbent sind og god til at samarbejde - også på tværs af faggrænser
  • Beslutsom og ansvarstagende
  • Forandringsdrivende og villig
  • Fuld af godt humør

Vi tilbyder dig

En afvekslende hverdag med udfordringer, råderum og muligheder for at udvikle dine kompetencer i takt med, at virksomheden udvikler sig efter de indkommende projekter og kundernes behov.

Kemp og Lauritzen tilbyder velordnede forhold, med en attraktiv gage samt pensionsforhold, med mulighed for sundhedsforsikring.

Såfremt du finder, at ovenstående er en god udfordring for dig, vil vi se frem til at modtage din ansøgning via linket nedenfor. Ansøgninger behandles løbende, og modtages kun via linket.

Læs mere om vores virksomhed på www.kemp-lauritzen.dk

Kemp & LauritzenHvidovre2019-09-18T00:00:002019-10-18T00:00:00
330094381Projektledere til strategiske udviklingsprojekter ved Steno Diabetes Center Copenhagen (SDCC)Robot Brænder du for at drive udviklingsprojekter i sundhedsvæsenet der gør en forskel, og er du en stærk projektleder? Så er det dig, vi søger! Steno Diabetes Center Copenhagen (SDCC) søger tre projektledere til at drive og lede en række strategiske indsatser og udviklingsprojekter. SDCC blev etableret i 2017 i et visionært samarbejde mellem Region Hovedstaden og Novo Nordisk Fonden. Visionen for SDCC er at løfte diabetesindsatsen (forebyggelse, forskning, uddannelse og behandling) i hele Region Hovedstaden, samt bidrage med inspiration og ny viden nationalt og internationalt på diabetesområdet. Derfor igangsætter SDCC en række strategiske udviklingsprojekter for at skabe ny viden om forbedrede behandlingsmuligheder og organisering af forløb for personer med diabetes. Det sker i tæt samarbejde med hospitalerne i Region Hovedstaden, almen praksis og kommunerne. Jobbet Vi søger tre projektledere, der har indgående erfaring med projektledelse af større og komplekse projekter. Det gælder både allerede igangværende projekter og nye projekter, som er ved at blive planlagt. Af større nye projekter kan nævnes: 24 7 telefon: Etablering af en regional telefonrådgivning for alle personer med diabetes og sundhedsprofessionelle Sammedagsscreening: Tilbud om undersøgelse for senkomplikationer på hospital for personer med diabetes, der følges i almen praksis Rationel farmakoterapi: Ensartet anvendelse af diabetesmedicin på tværs af hospitalsafdelinger og i almen praksis. Du kan læse mere om SDCC i Drejebog for etablering af SDCC , som beskriver rammerne for SDCC-satsningen og de mange initiativer (https: www.sdcc.dk om-SDCC organisation Sider Visionen.aspx). De strategiske indsatser, som er særligt relevante for disse stillinger, er beskrevet i afsnit 1.3 Supplerende Behandling. Projektlederens rolle og opgaver: Projektledelse af 2-3 nye strategiske projekter i alle faser (udvikling, planlægning, afprøvning, implementering og evaluering) Projektledelse og evaluering af allerede igangsatte initiativer Understøttelse af den lokale og regionale implementering af projekterne i tæt samarbejde med kliniske ressourcepersoner Løbende afrapportering af projekternes fremdrift til relevante ledelses- og samarbejdsfora De enkelte projekter fordeles mellem projektlederne efter kompetencer, erfaringer og interesse. Som projektleder vil du blive ansat i SDCC s Stab med personalemæssig reference til stabschefen. Du kommer til at have tæt samarbejde med de øvrige projektledere samt programlederne for Supplerende Behandlingsinitiativer på SDCC, som varetager den overordnede koordinering samt de øvrige afdelinger på SDCC, som deltager i de konkrete projekter. Vi tilbyder Mulighed for at være med til at realisere visionen om diabetesbehandling på højeste internationale niveau Tæt tværfagligt samarbejde mellem centrets afdelinger, ansatte og øvrige samarbejdspartnere En afvekslende hverdag i et miljø med god stemning, engagerede kollegaer og mange forskellige arbejdsopgaver Dine kvalifikationer Vi forventer, at du har: Relevant kandidatuddannelse (fx sundheds- eller samfundsfaglig) Mangeårig erfaring med projektledelse af større, tværgående og komplekse projekter Dokumenteret projektlederuddannelse med anvendelse af projektlederværktøjer Kendskab og erfaring med arbejde i sundhedsvæsenet er en fordel, men ikke en forudsætning Og at du derudover er: God til at opbygge netværk Engageret og har et stærkt personligt drive Kan navigere og samarbejde på tværs af forskellige faggrupper og organisationer Kan arbejde selvstændigt og holde fokus selv med mange bolde i luften Hvis du har denne profil, venter dig et spændende job med rigtig gode muligheder for at lære og præge arbejdet med de strategiske udviklingsprojekter Løn og ansættelsesvilkår Stillingerne er tidsbegrænset til tre år med tiltrædelse fra 1. december 2019. Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende regional overenskomst og forventeligt indplaceret på konsulentniveau (afhængig af kompetencer og erfaring). Ansøgning og yderlige oplysninger Er du interesseret i at vide mere om stillingerne, er du velkommen til at kontakte programleder Kristine Skovgaard Bossen på mobil 40 87 79 76 eller stabschef Charlotte Hove Andreasen på mobil 28 11 31 31. Ansøgningsfrist er søndag den 20. oktober 2019. Vi planlægger ansættelsessamtaler i uge 43. Om Steno Diabetes Center Copenhagen Steno Diabetes Center Copenhagen (SDCC) er et internationalt førende diabeteshospital forankret i Region Hovedstaden. Hospitalet har specialiseret sig i forebyggelse, forskning, uddannelse, klinisk forskning og behandling. SDCC er Skandinaviens største diabeteshospital, der er tilknyttet omkring 9.500 personer med diabetes. Læs mere på www.sdcc.dk og følg os på Facebook, Twitter og LinkedIn.Brænder du for at drive udviklingsprojekter i sundhedsvæsenet der gør en forskel, og er du en stærk projektleder? Så er det dig, vi søger!

Steno Diabetes Center Copenhagen (SDCC) søger tre projektledere til at drive og lede en række strategiske indsatser og udviklingsprojekter.

SDCC blev etableret i 2017 i et visionært samarbejde mellem Region Hovedstaden og Novo Nordisk Fonden. Visionen for SDCC er at løfte diabetesindsatsen (forebyggelse, forskning, uddannelse og behandling) i hele Region Hovedstaden, samt bidrage med inspiration og ny viden nationalt og internationalt på diabetesområdet. Derfor igangsætter SDCC en række strategiske udviklingsprojekter for at skabe ny viden om forbedrede behandlingsmuligheder og organisering af forløb for personer med diabetes. Det sker i tæt samarbejde med hospitalerne i Region Hovedstaden, almen praksis og kommunerne.

Jobbet

Vi søger tre projektledere, der har indgående erfaring med projektledelse af større og komplekse projekter. Det gælder både allerede igangværende projekter og nye projekter, som er ved at blive planlagt. Af større nye projekter kan nævnes:

  • 24/7 telefon: Etablering af en regional telefonrådgivning for alle personer med diabetes og sundhedsprofessionelle
  • Sammedagsscreening: Tilbud om undersøgelse for senkomplikationer på hospital for personer med diabetes, der følges i almen praksis
  • Rationel farmakoterapi: Ensartet anvendelse af diabetesmedicin på tværs af hospitalsafdelinger og i almen praksis.
Du kan læse mere om SDCC i ’Drejebog for etablering af SDCC’, som beskriver rammerne for SDCC-satsningen og de mange initiativer (https://www.sdcc.dk/om-SDCC/organisation/Sider/Visionen.aspx). De strategiske indsatser, som er særligt relevante for disse stillinger, er beskrevet i afsnit 1.3 Supplerende Behandling.

Projektlederens rolle og opgaver:

  • Projektledelse af 2-3 nye strategiske projekter i alle faser (udvikling, planlægning, afprøvning, implementering og evaluering)
  • Projektledelse og evaluering af allerede igangsatte initiativer
  • Understøttelse af den lokale og regionale implementering af projekterne i tæt samarbejde med kliniske ressourcepersoner
  • Løbende afrapportering af projekternes fremdrift til relevante ledelses- og samarbejdsfora
De enkelte projekter fordeles mellem projektlederne efter kompetencer, erfaringer og interesse. Som projektleder vil du blive ansat i SDCC’s Stab med personalemæssig reference til stabschefen. Du kommer til at have tæt samarbejde med de øvrige projektledere samt programlederne for Supplerende Behandlingsinitiativer på SDCC, som varetager den overordnede koordinering samt de øvrige afdelinger på SDCC, som deltager i de konkrete projekter.

Vi tilbyder

  • Mulighed for at være med til at realisere visionen om diabetesbehandling på højeste internationale niveau
  • Tæt tværfagligt samarbejde mellem centrets afdelinger, ansatte og øvrige samarbejdspartnere
  • En afvekslende hverdag i et miljø med god stemning, engagerede kollegaer og mange forskellige arbejdsopgaver
Dine kvalifikationer

Vi forventer, at du har:

  • Relevant kandidatuddannelse (fx sundheds- eller samfundsfaglig)
  • Mangeårig erfaring med projektledelse af større, tværgående og komplekse projekter
  • Dokumenteret projektlederuddannelse med anvendelse af projektlederværktøjer
  • Kendskab og erfaring med arbejde i sundhedsvæsenet er en fordel, men ikke en forudsætning
Og at du derudover er:

  • God til at opbygge netværk
  • Engageret og har et stærkt personligt drive
  • Kan navigere og samarbejde på tværs af forskellige faggrupper og organisationer
  • Kan arbejde selvstændigt og holde fokus selv med mange bolde i luften
  • Hvis du har denne profil, venter dig et spændende job med rigtig gode muligheder for at lære og præge arbejdet med de strategiske udviklingsprojekter
Løn og ansættelsesvilkår

Stillingerne er tidsbegrænset til tre år med tiltrædelse fra 1. december 2019. Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende regional overenskomst og forventeligt indplaceret på konsulentniveau (afhængig af kompetencer og erfaring).

Ansøgning og yderlige oplysninger

Er du interesseret i at vide mere om stillingerne, er du velkommen til at kontakte programleder Kristine Skovgaard Bossen på mobil 40 87 79 76 eller stabschef Charlotte Hove Andreasen på mobil 28 11 31 31.

Ansøgningsfrist er søndag den 20. oktober 2019. Vi planlægger ansættelsessamtaler i uge 43.

Om Steno Diabetes Center Copenhagen

Steno Diabetes Center Copenhagen (SDCC) er et internationalt førende diabeteshospital forankret i Region Hovedstaden. Hospitalet har specialiseret sig i forebyggelse, forskning, uddannelse, klinisk forskning og behandling. SDCC er Skandinaviens største diabeteshospital, der er tilknyttet omkring 9.500 personer med diabetes. Læs mere på www.sdcc.dk og følg os på Facebook, Twitter og LinkedIn.

Steno Diabetes Center CopenhagenGentofte2019-09-23T00:00:002019-10-20T00:00:00
330084148Senior FastTrack Engineering ManagerRobot Are you interested in working for one of the most exciting products in Microsoft, passionate about exceeding customer expectations and advancing Microsoft s cloud first strategy? Are you interested in a start-up like environment, passionate about cloud computing technology and driving growth in one of Microsoft s core businesses? If so, then look no further than the Azure Customer Experience (Azure CXP) Team! Microsoft Azure provides customers with on-demand and infinitely scalable infrastructure and platform for customers to build, host, and scale service applications on the Internet through Microsoft s global data centers. FastTrack for Azure helps customers onboard to Azure, getting them on track to build it right, architect it right, the first time . FastTrack takes a solution-centric approach, providing customers with Microsoft Azure engineers, tools and best practices significantly increasing customer success with Azure. Our team is looking for you, an Engineer Manager Lead that brings great teamwork, positive attitude, leadership and engineering execution to our customer-focus team chartered with enabling a world-class experience for Microsoft Azure cloud platform customers. This role is a manager role for a team of Engineers, integral to overall operationalization of the customer onboarding experience and driving success with FT engagements, working in a player-coach model. AzCXP Responsibilities Your areas of responsibility include: Leading a high-performing and diverse team, in a player-coach model, where team leadership is combined with customer exposure. Work closely with FastTrack peers in addressing customer solution needs and driving success with their Azure deployments. Maintain working relationships with stakeholders across engineering, sales, services and partner teams. Contribute to the evolution of the FastTrack program by quickly adapting to changing customer, partner and stakeholder expectations and needs. Qualifications You possess the following attributes: Technical experience in one of the following areas: Azure Infrastructure (Design and Implementation) and Migrations And OR Azure Data Services (Design and Implementation) and Migrations Ability to model and lead a high performing and diverse team Real day-to-day customer-facing experience and empathy Keen ability to communicate ideas effectively with executives and engineering teams Assembling, leading and working within strong cross-group and matrixed team environments Demonstrated skills and abilities to consistently create an amazingly positive experience for customers Dealing with ambiguity: must have the ability to take initiative and work in a fast-paced environment while balancing multiple demands and shifting priorities. Track record of problem solving ranging from conceptualization to implementation Real-world smart, logical and able to learn new areas quickly Microsoft is an equal opportunity employer. All qualified applicants will receive consideration for employment without regard to age, ancestry, color, family or medical care leave, gender identity or expression, genetic information, marital status, medical condition, national origin, physical or mental disability, political affiliation, protected veteran status, race, religion, sex (including pregnancy), sexual orientation, or any other characteristic protected by applicable laws, regulations and ordinances.

Are you interested in working for one of the most exciting products in Microsoft, passionate about exceeding customer expectations and advancing Microsoft’s cloud first strategy? Are you interested in a start-up like environment, passionate about cloud computing technology and driving growth in one of Microsoft’s core businesses? If so, then look no further than the Azure Customer Experience (Azure CXP) Team! 

Microsoft Azure provides customers with on-demand and infinitely scalable infrastructure and platform for customers to build, host, and scale service applications on the Internet through Microsoft’s global data centers. 

FastTrack for Azure helps customers onboard to Azure, getting them on track to “build it right, architect it right, the first time”.

FastTrack takes a solution-centric approach, providing customers with Microsoft Azure engineers, tools and best practices significantly increasing customer success with Azure. Our team is looking for you, an Engineer Manager Lead that brings great teamwork, positive attitude, leadership and engineering execution to our customer-focus team chartered with enabling a world-class experience for Microsoft Azure cloud platform customers. 

This role is a manager role for a team of Engineers, integral to overall operationalization of the customer onboarding experience and driving success with FT engagements, working in a player-coach model.

#AzCXP

Responsibilities

Your areas of responsibility include:

  • Leading a high-performing and diverse team, in a player-coach model, where team leadership is combined with customer exposure.
  • Work closely with FastTrack peers in addressing customer solution needs and driving success with their Azure deployments.
  • Maintain working relationships with stakeholders across engineering, sales, services and partner teams.
  • Contribute to the evolution of the FastTrack program by quickly adapting to changing customer, partner and stakeholder expectations and needs.

Qualifications

You possess the following attributes: 

  • Technical experience in one of the following areas:
    • Azure Infrastructure (Design and Implementation) and Migrations

And/OR 

    • Azure Data Services (Design and Implementation) and Migrations
  • Ability to model and lead a high performing and diverse team
  • Real day-to-day customer-facing experience and empathy
  • Keen ability to communicate ideas effectively with executives and engineering teams
  • Assembling, leading and working within strong cross-group and matrixed team environments
  • Demonstrated skills and abilities to consistently create an amazingly positive experience for customers
  • Dealing with ambiguity: must have the ability to take initiative and work in a fast-paced environment while balancing multiple demands and shifting priorities.
  • Track record of problem solving ranging from conceptualization to implementation
  • Real-world smart, logical and able to learn new areas quickly

 

Microsoft is an equal opportunity employer. All qualified applicants will receive consideration for employment without regard to age, ancestry, color, family or medical care leave, gender identity or expression, genetic information, marital status, medical condition, national origin, physical or mental disability, political affiliation, protected veteran status, race, religion, sex (including pregnancy), sexual orientation, or any other characteristic protected by applicable laws, regulations and ordinances. 

MICROSOFT DANMARK APSKgs. Lyngby2019-09-30T00:00:002019-10-18T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Lejre Kommune søger projektleder til digital infrastruktur

Lejre Kommune

Lejre
Vil du være den primære drivkraft, der forbedrer det digitale fundament i en landkommune med 49 landsbyer? Er du god til at være det tværgående bindeled mellem kommunen, borgerne, virksomhederne og teleindustrien? Så er du måske vores nye projektled...
Indrykket:14. oktober 2019
Udløbsdato:4. november 2019

Projektleder til IC Isolering

PERSONALE-MATCH ApS

Skovlunde
Personale-match søger, for kunde IC Isolering, en projektleder til fastansættelse. IC Isolering er specialister i teknisk isolering af rør og ventilationskanaler. De har deres udgangspunkt i Skovlunde og servicerer primært kunder i Storkøbenhavn og ...
Indrykket:15. oktober 2019
Udløbsdato:3. november 2019

PROJEKTLEDER, VENTILATION - HVIDOVRE

Kemp & Lauritzen

Hvidovre
Til vores Entrepriseafdeling på Stamholmen i Hvidovre søger vi lige nu en projektleder indenfor ventilation til at varetage spænde projekter. Er du parat til at drive mindre entrepriser indenfor ventilation, oplære projektassistenter og tilføre fagl...
Indrykket:18. september 2019
Udløbsdato:18. oktober 2019

Projektledere til strategiske udviklingsprojekter ved Steno Diabetes Center Copenhagen (SDCC)

Steno Diabetes Center Copenhagen

Gentofte
Brænder du for at drive udviklingsprojekter i sundhedsvæsenet der gør en forskel, og er du en stærk projektleder? Så er det dig, vi søger! Steno Diabetes Center Copenhagen (SDCC) søger tre projektledere til at drive og lede en række strategiske inds...
Indrykket:23. september 2019
Udløbsdato:20. oktober 2019

Senior FastTrack Engineering Manager

MICROSOFT DANMARK APS

Kgs. Lyngby
Are you interested in working for one of the most exciting products in Microsoft, passionate about exceeding customer expectations and advancing Microsoft s cloud first strategy? Are you interested in a start-up like environment, passionate about cl...
Indrykket:30. september 2019
Udløbsdato:18. oktober 2019