Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

PROJEKTLEDER TIL HOVEDSTADENS LETBANE

Forstår du at kombinere økonomisk forståelse med menneskelig indsigt på anlægsprojekter med fokus på jord, kloak og vej? Er du god til at skabe relationer og på en motiverende måde få samarbejdet mellem forskellige faggrupper til at glide? Evner du at skabe overblik, samtidig med at du sikrer fremdrift i projektet

Vi søger en projektleder til udførelse af vores spændende anlægsprojekt: udførelsen af Hovedstadens Letbane, der strækker sig over de næste 3 år. Vi udfører to strækninger, og du bliver tilknyttet delkontrakten Vallensbæk, Brøndby og Glostrup.

Vær med til at udføre et af de største anlægsprojekter i Danmark
Du bliver en del af et team med en formand, en entrepriseleder og en praktikant samt 8-10 kolleger, der udfører arbejdet. I vil samarbejde om at etablere og ændre veje, stibroer, tunneller og kryds i forbindelse med udførelsen af letbanen mellem Vallensbæk, Brøndby og Glostrup. Vi har kontor i Brøndby, hvor du vil have din daglige gang. Herfra skal I drive projekterne fra designfasen, som du selv er med til at præge, frem til aflevering. Du har mulighed for at sparre med kolleger i et af de tre andre tilsvarende udførelsesteams på kontrakten.

Dit ansvar er at skabe en succesfuld projektstyring
I rollen som projektleder skal du sikre, at gennemførelsen af de løbende projekter sker så optimalt som muligt i forhold til bygherrens forventninger, anvendelsen af ressourcer og den samlede økonomi. Det betyder, at du selv styrer aktiviteterne på dit projekt og træffer de nødvendige beslutninger på byggepladsen. Det kræver, at du trives i den selvstændige rolle og med et stort råderum i løsningen af projekter. Det kræver også, at du er god til at uddelegere og derigennem udvikler dine kolleger på projektet og agerer mentor for dem. Samtidig skal du være bevidst om, at du er en del af en stor organisation, hvorfor det vil kræve, at du koordinerer, informerer og samarbejder på tværs. Dét at du er en del af en stor organisation betyder også, at du har mange fællesfunktioner, du kan gøre brug af i dit daglige virke, hvorfor dit fokus bliver på produktionen på byggepladsen.

Din hverdag vil spænde bredt og bl.a. indebære, at du:

  • i samarbejde med rådgiver MOE A/S sikrer et rettidigt og grundigt projektgrundlag for udførelsen
  • løbende følger op på tidsplanlægning, logistik, interne og eksterne leverancer, dokumentation og produktcertificering samt sikrer, at arbejdsmiljø- og sikkerhedskrav overholdes
  • udarbejder budgetter og prognoser for konkrete entrepriser, da du har ansvaret for styringen af projektøkonomien
  • sammen med formanden og entrepriselederen leder og motiverer folkene på projektet
  • varetager forhandling og udarbejdelse af aftaler med underentreprenører og leverandører
  • fokuserer på at skabe relationer og sikrer et godt samarbejde mellem de involverede parter
  • styrer og deltager i byggemøder
  • sikrer en god aflevering i form af en grundig dokumentation og dialog med bygherre.

Er du vores nye kollega?
Vi forestiller os, at du er uddannet ingeniør, bygningskonstruktør eller har en lignende teknisk baggrund og er generelt teknisk velfunderet. Du har 8-10 års erfaring med projekter inden for tilsvarende anlægsarbejder og meget gerne med jernbanerelaterede projekter.

Du har en central rolle i forhold til at samle forskellige parter om projektet, hvorfor du skal trives med en bred kontaktflade, og det skal være naturligt for dig at skabe relationer og få et samarbejde til at fungere. Du forstår samtidig at sikre en høj kvalitet i dit arbejde og trives med en øget mængde af kontrol og dokumentation, som er nødvendigt for arbejder på jernbane. Endelig kan du bringe dit købmandskab i spil med henblik på at skabe gode økonomiske resultater.

Vi er en virksomhed, der ønsker at være bedst i branchen i forhold til arbejdsmiljø, hvilket vi også forventer, at du bidrager positivt til.

Lyder det som noget for dig?
Du er velkommen til at kontakte sektionsingeniør Mads Hellmers på 2026 3366 for yderligere oplysninger.

Klik på knappen "Send ansøgning" for at søge stillingen.

Vi skal senest have din ansøgning søndag den 27. september 2020.

 

Aarsleff-koncernen opererer på internationalt niveau inden for anlæg og byggeri med udgangspunkt i en førende position i Danmark. Vi omsætter for 13,5 milliarder kroner om året – heraf 31% i udlandet. Koncernen består af en portefølje af selvstændige konkurrencedygtige selskaber med hver deres særlige kompetencer. For at effektivisere og optimere vores tværgående samarbejde arbejder vi efter særlige principper, som er udtrykt i vores One Company-model. Vi opbygger langvarige partnerskaber med kunder og partnere med henblik på at effektivisere vores ydelser og tilfører desuden kundernes projekter værdi ved tidlig involvering. Vores aktiviteter inden for fundering og opgravningsfri rørfornyelse er stærkt internationaliserede. Aarsleff-koncernen beskæftiger 6.800 medarbejdere.

Hovedkontor: Hasselager Alle 5, DK-8260 Viby J · København Kontor: Industriholmen 2, DK-2650 Hvidovre


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.