Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Projektleder til implementering og konfigurering af nyt omsorgsjournalssystem






Gentoftes Kommunes team for sundheds-it søger en engageret og driftig projektleder, som kan indgå i arbejdet med at implementere og konfigurere vores nye elektroniske omsorgsjournaliseringssystem (EOJ). Stillingen er tidsbegrænset til 2 år.

Vi søger en kollega som


  • Kan analysere og forstå krydsfeltet mellem sundhedsfagligheden og it-fagligheden så vi kan gøre det nye system intuitivt og sikre den bedste understøttelse af den sundhedsfaglige opgaveløsning

  • Kan oversætte de sundhedsfaglige behov til understøttende processer i EOJ-systemet

  • Vil være sparringspartner for teamet på udnyttelsesmuligheder i systemet

  • Har kendskab til organisering af arbejdet i en hjemmeplejegruppe eller en plejebolig og har forståelse for hvad forebyggende hjemmebesøg handler om

  • Har forståelse for it og kan tænke på tværs af systemer og medarbejdergrupper og ledelsesinformation.

  • Kan skabe overblik over processer fra start til slut for at få fuld udnyttelse af det nye EOJ-system

  • Dine opgaver

    Eksempler på dine opgaver:

  • Opsætning og idriftsættelse af det nye EOJ-system

  • Identificere sammenhænge mellem EOJ-systemet og øvrige systemer

  • Udvikle og effektivere arbejdsgangsflow

  • Sikre dokumentation af hvordan det er gjort til efterfølgende drift

  • Oplæg til hvad der skal til for at sikre konfigurationen

  • Dine kvalifikationer

  • Du har en relevant uddannelse indenfor for eksempel sundhedsinformatik eller en grad fra ITU med fokus på videreudvikling af systemer, brugergrænseflader og anvendelighed.

  • Du har erfaring med og forretningsforståelse med det sundhedsfaglige område, primært hjemmeplejen

  • Du har erfaring med konfiguration for at opnå effektiv understøttelse af (den sundhedsfaglige) opgaveløsning

  • Dine personlige egenskaber

  • Du er analytisk, struktureret og idérig, med blik for nye måder at bruge fagsystemer på

  • Du er god til at planlægge, få ting til at ske, følge op og nå i mål

  • Du bevarer overblikket, når præmisserne ændrer sig eller der opstår uforudsete problemer, og kan omstille dig og håndtere det, uden at projektet kører af sporet

  • Du trives i dialog og sparring og formår at koble brugernes behov med systemets muligheder for at realisere gevinsterne.

  • Vi tilbyder

  • En spændende stilling, hvor der ikke er langt fra idé til handling og du bliver en del af team, som brænder for opgaven

  • En familievenlig arbejdsplads i en kommune med højt ambitionsniveau, højt til loftet, fleksibel arbejdstid og en god, økologisk kantine.

  • Løn- og ansættelsesvilkår

    Løn og ansættelse sker efter gældende overenskomst med mulighed for forhandling af løn. Stillingen ønskes besat pr. 1. april 2018 eller snarest muligt og løber 2 år fra ansættelsestidspunktet. Arbejdstiden er 37 timer pr uge.

    Rekrutteringsproces

    Vi gennemfører ansættelsessamtaler onsdag den 21. februar 2018. Ifm. din ansøgning vil vi evt. bede om referencer til tidligere ansættelsesforhold. Ansøgningsfrist fredag den 16. februar 2018, kl. 8.00.


    Ikke det rigtige job?

    Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



    Opret jobagent her