Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Projektleder til militære materielanskaffelsesprojekter

Er du fagligt stærk inden for projektledelse, og har du erfaring med gennemførelse af offentlige udbud? Så er det dig, vi har brug for til vores Program- og Projektledelse.

Som projektleder i Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse leder du store materielprojekter, der understøtter Forsvarets opgaveløsning.


Om os

Program- og Projektledelsen omfatter ca. 30 projektledere, som arbejder med en bred vifte af materielprojekter, IT-projekter og forretningsudviklingsprojekter.

Projekterne udføres primært for styrelsens materielansvarlige og slutkunden er hæren, søværnet og flyvevåbnet samt Forsvarets øvrige myndigheder. Projekterne er typisk teknisk eller politisk komplekse og har et væsentligt økonomisk volumen.

Vores projektledelsesmetoder og -processer er baseret på PRINCE2 og øvrige AXELOS Global Best Practice koncepter.

Om stillingen

Du vil blive ansat i Program- og Projektledelsen i Ballerup, der vil udgøre din faglige base. Her indgår du i et fagligt og professionelt fællesskab med andre projektledere, og det er her din opgavetildeling og faglige udvikling vil være forankret. Ansættelsesmæssigt vil du referere til din sektionschef. I forbindelse med din rolle som projektleder vil du referere til styregruppeformanden for hvert enkelt projekt.

Du vil blive tilknyttet som projektleder for et eller flere projekter ad gangen afhængig af projekternes størrelse og kompleksitet, og vil typisk være ansvarlig for projekterne fra start til slut.

Materielprojekter går typisk ud på at anskaffe en ny type militært materiel som f.eks. våben, køretøjer, sensorer, kommunikationsudstyr eller udrustning, og som projektleder er din opgave at sikre, at materiellet specificeres, anskaffes og implementeres.

Projekterne udføres i tæt samarbejde med kunden, samt specialister inden for bl.a. jura, teknologi, forsyning og vedligeholdelse. Markedsundersøgelse, udbud, udvælgelse af leverandører og efterfølgende samarbejde med leverandøren samt implementeringen er væsentlige elementer i projekterne og udføres i tæt dialog med kunder/brugere for at sikre gode løsninger for Forsvaret.

Som udgangspunkt ledes projekterne med base i vores domicil i Ballerup, men ud fra det princip at projektlederen skal være der, hvor det giver bedst mening for projektet. Der må derfor årligt påregnes 10-20 rejsedage afhængig af projekternes karakter.

Vi tilbyder muligheden for at arbejde på en spændende og alsidig arbejdsplads med opgaver, der har betydning for Danmarks sikkerhed både nationale og internationalt. Vi har gode uddannelses- og udviklingsmuligheder, som vil give dig værdifuld viden og kompetencer. En stor del af den faglige og metodemæssige udvikling udspringer af vores netværk af projektledere, som du vil indgå i og forventes at bidrage til.


Om dig

Du har en akademisk uddannelse som fx. ingeniør eller cand.it. og opnået dokumenteret erfaring som projektleder fra en større privat eller offentlig virksomhed. Alternativt er du officer og har gennemført Videreuddannelsestrin II/Leder (VUT-II/L), er optaget på MMS eller tilsvarende uddannelsesniveau og har relevant erfaring i f.t. gennemførelse af materielprojekter.

Du forstår at gå foran og sikre leveringen af det aftalte slutprodukt til aftalt tid, pris og kvalitet under anvendelsen af Forsvarets projektmodel, der er baseret på PRINCE2. Det er således en fordel, men ikke et krav, hvis du er certificeret i projektmetoden PRINCE2 samt har praktisk erfaring med denne.

Din indstilling til projektledelse hviler på ansvarlighed både i f.t. at levere fremdrift og overholdelse af forvaltningsregler, værdibaseret ledelse, helhedssyn, samarbejde og professionalisme. Du kommunikerer nøgleinformationer i rette tid til projektets interessenter. Du er indstillet på at bidrage konstruktivt til den kontinuerlige udvikling af vores processer og metoder.

Som person er du proaktiv og resultatorienteret med en god portion gennemslagskraft samt fleksibel, vant til at navigere i en stor organisation og trives med at bygge og vedligeholde relationer. Sidst, men ikke mindst, evner du at håndtere et miljø med mange interessenter og skiftende forretningsvilkår.

Det er ikke så vigtigt hvilken type projekter, du tidligere har ledet, men der lægges vægt på, at projekterne er gennemført under anvendelse af en anerkendt projektledelsesmetode, og at projekterne har en størrelse og kompleksitet, der demonstrerer, at du er egnet i f.t. denne stilling.

Ansættelsesvilkår

Der er tale om en fast stilling ved Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse med fast tjenestested i Ballerup. Stillingen er til besættelse snarest muligt.

Hvis du har en civil baggrund gælder at:
- Du bliver ansat som specialkonsulent efter den til enhver gældende Akademikeroverenskomst mellem Finansministeriet og akademikere i Staten. Der vil i forbindelse med en ansættelse være mulighed for forhandling af tillæg, der modsvarer dine kvalifikationer. Der er til stillingen tilknyttet en arbejdsgiverfinansieret pensionsordning på 17,1 %.

Hvis du har militær baggrund gælder at:
- Stillingen besættes efter protokollat af 27. oktober 2015 til overenskomst for akademikere i staten om officerer under Forsvarsministeriet.
Stillingen er indplaceret i løngruppe 5, som omfatter majorer og orlogskaptajner. Er du allerede ansat i Forsvarsministeriets Koncern, vil du fortsat være ansat i henhold til gældende aftaler mellem Forsvarsministeriets Personalestyrelse og Hovedorganisationen af Officerer i Danmark om løn og ansættelsesvilkår for tjenestemandsansatte eller overenskomstansatte officerer i Forsvaret.

Ved besættelse af stillingen efter ansøgning bortfalder evt. nuværende personlige kvalifikationstillæg. Der vil i forbindelse med ansættelsen være mulighed for at forhandle et personligt kvalifikationstillæg alt efter kompetencer og erfaring.

Som ansat i Forsvarsministeriets koncern er du omfattet af nogle særlige vilkår. Du skal bl.a. kunne sikkerhedsgodkendes og opretholde sikkerhedsgodkendelsen under hele ansættelsesforløbet.

Du har som ansat pligt til at forrette tjeneste uden for landets grænser, herunder ved enheder i internationale operationer med henblik på deltagelse i konfliktforebyggende, fredsbevarende, fredsskabende, humanitære og andre lignende operationer. Ansættelsen er betinget af, at du kan bestå Forsvarets fysiske basiskrav og ved helbreds- og tandlægevurderinger erklæres for fuldt egnet til udsendelse i internationale operationer.

Hvis du vil vide mere om stillingen, kan du rette henvendelse til chefkonsulent Jeanette Nørregaard på tlf. 5086 4677 . Har du spørgsmål til løn og ansættelsesforhold, kan du kontakte HR-konsulent Anett Brund Kronborg tlf.: 7281 9135 .

Stillingen er til besættelse fra 1. maj 2018 eller tidligst muligt.

Ansøgningsfristen er torsdag den 1. marts 2018. Samtaler afholdes løbende og senest umiddelbart herefter.

Send ansøgning og CV via linket, hvor eksamensbeviser og andre relevante dokumenter ligeledes kan tilføjes. Hvis det ikke er muligt for dig at scanne og vedhæfte relevante dokumenter, må du gerne tage dem med til en eventuel samtale.

Forsvarsministeriets koncern er en mangfoldig arbejdsplads, og vi vil gerne afspejle det omkringliggende samfund. Vi opfordrer derfor alle interesserede uanset personlig baggrund til at søge stillingen, fordi vi tror på, at forskellighed styrker opgaveløsningen gennem dynamik og nytænkning.

Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse (FMI) har, som styrelse under Forsvarsministeriets koncern, det overordnede ansvar for koncernens materiel- og informatiksystemer fra ’vugge til grav’. FMI har ca. 1.900 medarbejdere. Omkring 1.400 er civile, imens 500 er militære. Knap 850 af FMI’s ca. 1.900 medarbejdere er placeret i domicilet i Ballerup.
FMI’s hovedopgave er at anskaffe, vedligeholde og videreudvikle materiel til hele Forsvarsministeriets koncern, lige fra kampvogne, skibe og jagerfly til IT-udstyr, feltrationer og lommeknive. Til at gøre dette administrerer FMI årligt ca. 7 mia. kr. af det samlede forsvarsbudget. Pengene bliver brugt til at yde den bedst mulige støtte til især de udsendte styrker og operative enheder, da det er støtten hertil, som altid er i centrum.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329758439Phoenix-681d464712018-02-09T17:07:57.103Projektleder til militære materielanskaffelsesprojekterEr du fagligt stærk inden for projektledelse, og har du erfaring med gennemførelse af offentlige udbud? Så er det dig, vi har brug for til vores Program- og Projektledelse.

Som projektleder i Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse leder du store materielprojekter, der understøtter Forsvarets opgaveløsning.


Om os

Program- og Projektledelsen omfatter ca. 30 projektledere, som arbejder med en bred vifte af materielprojekter, IT-projekter og forretningsudviklingsprojekter.

Projekterne udføres primært for styrelsens materielansvarlige og slutkunden er hæren, søværnet og flyvevåbnet samt Forsvarets øvrige myndigheder. Projekterne er typisk teknisk eller politisk komplekse og har et væsentligt økonomisk volumen.

Vores projektledelsesmetoder og -processer er baseret på PRINCE2 og øvrige AXELOS Global Best Practice koncepter.

Om stillingen

Du vil blive ansat i Program- og Projektledelsen i Ballerup, der vil udgøre din faglige base. Her indgår du i et fagligt og professionelt fællesskab med andre projektledere, og det er her din opgavetildeling og faglige udvikling vil være forankret. Ansættelsesmæssigt vil du referere til din sektionschef. I forbindelse med din rolle som projektleder vil du referere til styregruppeformanden for hvert enkelt projekt.

Du vil blive tilknyttet som projektleder for et eller flere projekter ad gangen afhængig af projekternes størrelse og kompleksitet, og vil typisk være ansvarlig for projekterne fra start til slut.

Materielprojekter går typisk ud på at anskaffe en ny type militært materiel som f.eks. våben, køretøjer, sensorer, kommunikationsudstyr eller udrustning, og som projektleder er din opgave at sikre, at materiellet specificeres, anskaffes og implementeres.

Projekterne udføres i tæt samarbejde med kunden, samt specialister inden for bl.a. jura, teknologi, forsyning og vedligeholdelse. Markedsundersøgelse, udbud, udvælgelse af leverandører og efterfølgende samarbejde med leverandøren samt implementeringen er væsentlige elementer i projekterne og udføres i tæt dialog med kunder/brugere for at sikre gode løsninger for Forsvaret.

Som udgangspunkt ledes projekterne med base i vores domicil i Ballerup, men ud fra det princip at projektlederen skal være der, hvor det giver bedst mening for projektet. Der må derfor årligt påregnes 10-20 rejsedage afhængig af projekternes karakter.

Vi tilbyder muligheden for at arbejde på en spændende og alsidig arbejdsplads med opgaver, der har betydning for Danmarks sikkerhed både nationale og internationalt. Vi har gode uddannelses- og udviklingsmuligheder, som vil give dig værdifuld viden og kompetencer. En stor del af den faglige og metodemæssige udvikling udspringer af vores netværk af projektledere, som du vil indgå i og forventes at bidrage til.


Om dig

Du har en akademisk uddannelse som fx. ingeniør eller cand.it. og opnået dokumenteret erfaring som projektleder fra en større privat eller offentlig virksomhed. Alternativt er du officer og har gennemført Videreuddannelsestrin II/Leder (VUT-II/L), er optaget på MMS eller tilsvarende uddannelsesniveau og har relevant erfaring i f.t. gennemførelse af materielprojekter.

Du forstår at gå foran og sikre leveringen af det aftalte slutprodukt til aftalt tid, pris og kvalitet under anvendelsen af Forsvarets projektmodel, der er baseret på PRINCE2. Det er således en fordel, men ikke et krav, hvis du er certificeret i projektmetoden PRINCE2 samt har praktisk erfaring med denne.

Din indstilling til projektledelse hviler på ansvarlighed både i f.t. at levere fremdrift og overholdelse af forvaltningsregler, værdibaseret ledelse, helhedssyn, samarbejde og professionalisme. Du kommunikerer nøgleinformationer i rette tid til projektets interessenter. Du er indstillet på at bidrage konstruktivt til den kontinuerlige udvikling af vores processer og metoder.

Som person er du proaktiv og resultatorienteret med en god portion gennemslagskraft samt fleksibel, vant til at navigere i en stor organisation og trives med at bygge og vedligeholde relationer. Sidst, men ikke mindst, evner du at håndtere et miljø med mange interessenter og skiftende forretningsvilkår.

Det er ikke så vigtigt hvilken type projekter, du tidligere har ledet, men der lægges vægt på, at projekterne er gennemført under anvendelse af en anerkendt projektledelsesmetode, og at projekterne har en størrelse og kompleksitet, der demonstrerer, at du er egnet i f.t. denne stilling.

Ansættelsesvilkår

Der er tale om en fast stilling ved Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse med fast tjenestested i Ballerup. Stillingen er til besættelse snarest muligt.

Hvis du har en civil baggrund gælder at:
- Du bliver ansat som specialkonsulent efter den til enhver gældende Akademikeroverenskomst mellem Finansministeriet og akademikere i Staten. Der vil i forbindelse med en ansættelse være mulighed for forhandling af tillæg, der modsvarer dine kvalifikationer. Der er til stillingen tilknyttet en arbejdsgiverfinansieret pensionsordning på 17,1 %.

Hvis du har militær baggrund gælder at:
- Stillingen besættes efter protokollat af 27. oktober 2015 til overenskomst for akademikere i staten om officerer under Forsvarsministeriet.
Stillingen er indplaceret i løngruppe 5, som omfatter majorer og orlogskaptajner. Er du allerede ansat i Forsvarsministeriets Koncern, vil du fortsat være ansat i henhold til gældende aftaler mellem Forsvarsministeriets Personalestyrelse og Hovedorganisationen af Officerer i Danmark om løn og ansættelsesvilkår for tjenestemandsansatte eller overenskomstansatte officerer i Forsvaret.

Ved besættelse af stillingen efter ansøgning bortfalder evt. nuværende personlige kvalifikationstillæg. Der vil i forbindelse med ansættelsen være mulighed for at forhandle et personligt kvalifikationstillæg alt efter kompetencer og erfaring.

Som ansat i Forsvarsministeriets koncern er du omfattet af nogle særlige vilkår. Du skal bl.a. kunne sikkerhedsgodkendes og opretholde sikkerhedsgodkendelsen under hele ansættelsesforløbet.

Du har som ansat pligt til at forrette tjeneste uden for landets grænser, herunder ved enheder i internationale operationer med henblik på deltagelse i konfliktforebyggende, fredsbevarende, fredsskabende, humanitære og andre lignende operationer. Ansættelsen er betinget af, at du kan bestå Forsvarets fysiske basiskrav og ved helbreds- og tandlægevurderinger erklæres for fuldt egnet til udsendelse i internationale operationer.

Hvis du vil vide mere om stillingen, kan du rette henvendelse til chefkonsulent Jeanette Nørregaard på tlf. 5086 4677 . Har du spørgsmål til løn og ansættelsesforhold, kan du kontakte HR-konsulent Anett Brund Kronborg tlf.: 7281 9135 .

Stillingen er til besættelse fra 1. maj 2018 eller tidligst muligt.

Ansøgningsfristen er torsdag den 1. marts 2018. Samtaler afholdes løbende og senest umiddelbart herefter.

Send ansøgning og CV via linket, hvor eksamensbeviser og andre relevante dokumenter ligeledes kan tilføjes. Hvis det ikke er muligt for dig at scanne og vedhæfte relevante dokumenter, må du gerne tage dem med til en eventuel samtale.

Forsvarsministeriets koncern er en mangfoldig arbejdsplads, og vi vil gerne afspejle det omkringliggende samfund. Vi opfordrer derfor alle interesserede uanset personlig baggrund til at søge stillingen, fordi vi tror på, at forskellighed styrker opgaveløsningen gennem dynamik og nytænkning.

Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse (FMI) har, som styrelse under Forsvarsministeriets koncern, det overordnede ansvar for koncernens materiel- og informatiksystemer fra ’vugge til grav’. FMI har ca. 1.900 medarbejdere. Omkring 1.400 er civile, imens 500 er militære. Knap 850 af FMI’s ca. 1.900 medarbejdere er placeret i domicilet i Ballerup.
FMI’s hovedopgave er at anskaffe, vedligeholde og videreudvikle materiel til hele Forsvarsministeriets koncern, lige fra kampvogne, skibe og jagerfly til IT-udstyr, feltrationer og lommeknive. Til at gøre dette administrerer FMI årligt ca. 7 mia. kr. af det samlede forsvarsbudget. Pengene bliver brugt til at yde den bedst mulige støtte til især de udsendte styrker og operative enheder, da det er støtten hertil, som altid er i centrum.
2018-03-02T01:03:28.823 Er du fagligt stærk inden for projektledelse, og har du erfaring med gennemførelse af offentlige udbud? Så er det dig, vi har brug for til vores Program- og Projektledelse. Som projektleder i Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse leder du store materielprojekter, der understøtter Forsvarets opgaveløsning. Om os Program- og Projektledelsen omfatter ca. 30 projektledere, som arbejder med en bred vifte af materielprojekter, IT-projekter og forretningsudviklingsprojekter. Projekterne udføres primært for styrelsens materielansvarlige og slutkunden er hæren, søværnet og flyvevåbnet samt Forsvarets øvrige myndigheder. Projekterne er typisk teknisk eller politisk komplekse og har et væsentligt økonomisk volumen. Vores projektledelsesmetoder og -processer er baseret på PRINCE2 og øvrige AXELOS Global Best Practice koncepter.Om stillingen Du vil blive ansat i Program- og Projektledelsen i Ballerup, der vil udgøre din faglige base. Her indgår du i et fagligt og professionelt fællesskab med andre projektledere, og det er her din opgavetildeling og faglige udvikling vil være forankret. Ansættelsesmæssigt vil du referere til din sektionschef. I forbindelse med din rolle som projektleder vil du referere til styregruppeformanden for hvert enkelt projekt. Du vil blive tilknyttet som projektleder for et eller flere projekter ad gangen afhængig af projekternes størrelse og kompleksitet, og vil typisk være ansvarlig for projekterne fra start til slut. Materielprojekter går typisk ud på at anskaffe en ny type militært materiel som f.eks. våben, køretøjer, sensorer, kommunikationsudstyr eller udrustning, og som projektleder er din opgave at sikre, at materiellet specificeres, anskaffes og implementeres. Projekterne udføres i tæt samarbejde med kunden, samt specialister inden for bl.a. jura, teknologi, forsyning og vedligeholdelse. Markedsundersøgelse, udbud, udvælgelse af leverandører og efterfølgende samarbejde med leverandøren samt implementeringen er væsentlige elementer i projekterne og udføres i tæt dialog med kunder brugere for at sikre gode løsninger for Forsvaret. Som udgangspunkt ledes projekterne med base i vores domicil i Ballerup, men ud fra det princip at projektlederen skal være der, hvor det giver bedst mening for projektet. Der må derfor årligt påregnes 10-20 rejsedage afhængig af projekternes karakter. Vi tilbyder muligheden for at arbejde på en spændende og alsidig arbejdsplads med opgaver, der har betydning for Danmarks sikkerhed både nationale og internationalt. Vi har gode uddannelses- og udviklingsmuligheder, som vil give dig værdifuld viden og kompetencer. En stor del af den faglige og metodemæssige udvikling udspringer af vores netværk af projektledere, som du vil indgå i og forventes at bidrage til. Om dig Du har en akademisk uddannelse som fx. ingeniør eller cand.it. og opnået dokumenteret erfaring som projektleder fra en større privat eller offentlig virksomhed. Alternativt er du officer og har gennemført Videreuddannelsestrin II Leder (VUT-II L), er optaget på MMS eller tilsvarende uddannelsesniveau og har relevant erfaring i f.t. gennemførelse af materielprojekter. Du forstår at gå foran og sikre leveringen af det aftalte slutprodukt til aftalt tid, pris og kvalitet under anvendelsen af Forsvarets projektmodel, der er baseret på PRINCE2. Det er således en fordel, men ikke et krav, hvis du er certificeret i projektmetoden PRINCE2 samt har praktisk erfaring med denne. Din indstilling til projektledelse hviler på ansvarlighed både i f.t. at levere fremdrift og overholdelse af forvaltningsregler, værdibaseret ledelse, helhedssyn, samarbejde og professionalisme. Du kommunikerer nøgleinformationer i rette tid til projektets interessenter. Du er indstillet på at bidrage konstruktivt til den kontinuerlige udvikling af vores processer og metoder. Som person er du proaktiv og resultatorienteret med en god portion gennemslagskraft samt fleksibel, vant til at navigere i en stor organisation og trives med at bygge og vedligeholde relationer. Sidst, men ikke mindst, evner du at håndtere et miljø med mange interessenter og skiftende forretningsvilkår. Det er ikke så vigtigt hvilken type projekter, du tidligere har ledet, men der lægges vægt på, at projekterne er gennemført under anvendelse af en anerkendt projektledelsesmetode, og at projekterne har en størrelse og kompleksitet, der demonstrerer, at du er egnet i f.t. denne stilling.Ansættelsesvilkår Der er tale om en fast stilling ved Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse med fast tjenestested i Ballerup. Stillingen er til besættelse snarest muligt. Hvis du har en civil baggrund gælder at: - Du bliver ansat som specialkonsulent efter den til enhver gældende Akademikeroverenskomst mellem Finansministeriet og akademikere i Staten. Der vil i forbindelse med en ansættelse være mulighed for forhandling af tillæg, der modsvarer dine kvalifikationer. Der er til stillingen tilknyttet en arbejdsgiverfinansieret pensionsordning på 17,1 . Hvis du har militær baggrund gælder at: - Stillingen besættes efter protokollat af 27. oktober 2015 til overenskomst for akademikere i staten om officerer under Forsvarsministeriet. Stillingen er indplaceret i løngruppe 5, som omfatter majorer og orlogskaptajner. Er du allerede ansat i Forsvarsministeriets Koncern, vil du fortsat være ansat i henhold til gældende aftaler mellem Forsvarsministeriets Personalestyrelse og Hovedorganisationen af Officerer i Danmark om løn og ansættelsesvilkår for tjenestemandsansatte eller overenskomstansatte officerer i Forsvaret. Ved besættelse af stillingen efter ansøgning bortfalder evt. nuværende personlige kvalifikationstillæg. Der vil i forbindelse med ansættelsen være mulighed for at forhandle et personligt kvalifikationstillæg alt efter kompetencer og erfaring. Som ansat i Forsvarsministeriets koncern er du omfattet af nogle særlige vilkår. Du skal bl.a. kunne sikkerhedsgodkendes og opretholde sikkerhedsgodkendelsen under hele ansættelsesforløbet. Du har som ansat pligt til at forrette tjeneste uden for landets grænser, herunder ved enheder i internationale operationer med henblik på deltagelse i konfliktforebyggende, fredsbevarende, fredsskabende, humanitære og andre lignende operationer. Ansættelsen er betinget af, at du kan bestå Forsvarets fysiske basiskrav og ved helbreds- og tandlægevurderinger erklæres for fuldt egnet til udsendelse i internationale operationer. Hvis du vil vide mere om stillingen, kan du rette henvendelse til chefkonsulent Jeanette Nørregaard på tlf. 5086 4677 . Har du spørgsmål til løn og ansættelsesforhold, kan du kontakte HR-konsulent Anett Brund Kronborg tlf.: 7281 9135 . Stillingen er til besættelse fra 1. maj 2018 eller tidligst muligt. Ansøgningsfristen er torsdag den 1. marts 2018. Samtaler afholdes løbende og senest umiddelbart herefter. Send ansøgning og CV via linket, hvor eksamensbeviser og andre relevante dokumenter ligeledes kan tilføjes. Hvis det ikke er muligt for dig at scanne og vedhæfte relevante dokumenter, må du gerne tage dem med til en eventuel samtale. Forsvarsministeriets koncern er en mangfoldig arbejdsplads, og vi vil gerne afspejle det omkringliggende samfund. Vi opfordrer derfor alle interesserede uanset personlig baggrund til at søge stillingen, fordi vi tror på, at forskellighed styrker opgaveløsningen gennem dynamik og nytænkning. Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse (FMI) har, som styrelse under Forsvarsministeriets koncern, det overordnede ansvar for koncernens materiel- og informatiksystemer fra vugge til grav . FMI har ca. 1.900 medarbejdere. Omkring 1.400 er civile, imens 500 er militære. Knap 850 af FMI s ca. 1.900 medarbejdere er placeret i domicilet i Ballerup. FMI s hovedopgave er at anskaffe, vedligeholde og videreudvikle materiel til hele Forsvarsministeriets koncern, lige fra kampvogne, skibe og jagerfly til IT-udstyr, feltrationer og lommeknive. Til at gøre dette administrerer FMI årligt ca. 7 mia. kr. af det samlede forsvarsbudget. Pengene bliver brugt til at yde den bedst mulige støtte til især de udsendte styrker og operative enheder, da det er støtten hertil, som altid er i centrum.11Jobnet681d4647100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-03-01T00:00:000010https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1236&ProjectId=154026&DepartmentId=18959&MediaId=338&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnAlbertslund3106423Civile stillinger11Lautrupbjerg 12750BallerupDKDanmark155.7383290012.39000100
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent524110JobNet47691991000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=681d4647https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=681d4647https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=681d4647&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=681d4647&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static-int.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/4.jpgØnsker du et spændende job som Akademisk medarbejder? Hos Civile stillinger tilbyder vi arbejdsplads med fokus på den enkelte medarbejder.12007971Dansk3Læse/ tale241210Akademisk medarbejder5Kontor og administration352909457importimport_681d4647DKDanmarkDKDanmarkda-DK