Projektleder til nybyggeri og renovering

Der er travlt i AAB Vejle både med gennemførelse af igangværende byggesager men også i forbindelse med planlægningen af både kommende nybyggerier og renoveringssager.
Vi søger derfor en projektleder, som skal varetage gennemførelsen af byggesager i hele byggesagsforløbet fra planlægningsfasen til aflevering af færdigt byggeri og endeligt byggeregnskab. Samtidigt skal du ligeledes indgå i samarbejdet med de øvrige medarbejdere i teknisk afdeling i forhold til allerede igangsatte byggesager.

Hovedopgaver
• Projektledelse af byggesager i forhold til tid, kvalitet og økonomi
• Myndighedsbehandling
• Deltagelse i byggemøder og sikkerhedsmøder i byggeperioden.
• Rådgivning og vejledning af beboerdemokrater i forbindelse med nødvendige tiltag i   byggeperioden.
• Varetagelse af beboerinformationer om byggesagen
• Tæt samarbejde med områdets inspektør og ejendomsfunktionærer.
• Afholdelse af byggeudvalgsmøder, som må forventes afholdt uden for normal arbejdstid efter behov
• Ad hoc opgaver i teknisk afdeling
• Gennemførelse af udbud for mindre byggesager

Vi forventer
• Du har en byggeteknisk uddannelse som bygningskonstruktør, arkitekt eller lignende
• Du har dokumenteret erfaring med gennemførelse af byggesager, gerne i en politisk styret organisation
• Du er serviceorienteret, udadvendt og fleksibel med flair for samarbejde med såvel beboere, afdelingsbestyrelser, eksterne samarbejdspartnere og kollegaer.
• Du har et indgående kendskab til IT med både Office pakken og IKT arbejde i forbindelse med byggeri.
• Du har gode formuleringsevner både mundtligt og skriftligt samt økonomisk sans.
• Du kan arbejde både selvstændigt og indgå positivet i teamarbejde.
• At du har egen bil

Vi tilbyder
• Et selvstændigt job.
• Løn og ansættelse aftales individuelt, men med udgangspunkt i gældende overenskomst
• Positive og engagerede kolleger.

Er du interesseret?
Send en ansøgning med relevante bilag mærket ”Projektleder” til mej@aabvejle.dk eller til AAB Vejle, Mindegade 17A, 7100 Vejle.
Ansøgningsfrist er tirsdag morgen den 20. februar 2018.
Yderligere information om stillingen kan fås ved henvendelse til teknisk chef Steen R. Andersen på telefon 7643 7223.
Der planlægges afholdt ansættelsessamtaler til 26 februar 2018

AAB Vejle er en almen boligorganisation, der p.t. administrerer ca. 4.300 boliger i Vejle, fordelt på 21 afdelinger. Der er ansat 30 medarbejdere i administrationen og 50 indenfor ejendomsfunktionærområdet.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her